abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Moderator maandag 16 oktober 2017 @ 10:24:24 #1
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_174446915
Ticketprijzen voortaan all-inclusive

Dat lijkt me een erg goede zaak... Dan weet je gewoon wat je krijgt dan moet het op lagere lagen maar verdeeld worden in administratieve kosten enzo.

Het zal wel vreemd worden als de kosten van een kaartje afhangen van de betalingsmethode ben benieuwd hoe kaartjes services dat ga regelen.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  maandag 16 oktober 2017 @ 11:00:00 #2
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_174447631
quote:
De wet schrijft voor dat de aanbieder kosten die onvermijdbaar zijn in de basisprijs moet opnemen.
Hier zitten verschillende prijzen voor betalen dus niet bij in? De euro extra voor cc is namelijk vermijdbaar door een andere manier van betalen te kiezen?

quote:
"Consumenten kunnen nu aan het begin van hun boeking zien hoeveel zij kwijt zijn voor hun ticket, inclusief alle onvermijdbare kosten, en kunnen zo prijzen beter vergelijken."
Hoe werkt dit precies? Oh de Rolling Stones in Gelre Dome zijn ¤100 incl., nou dan kies ik voor een andere aanbieder en ga ik ze wel zien in de kroeg van Henkie voor ¤99?

Zijn allemaal monopolies van die bedrijven, je kan een ticket bijna altijd maar op één plek kopen.

Alsof ik ga kiezen voor Leeuwarden ipv. Amsterdam om een paar euro te besparen bij dezelfde band, het ligt allemaal aan de datum en mogelijkheden van vervoer op dat moment en niet aan >zie quote hierboven<.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Moderator maandag 16 oktober 2017 @ 11:01:15 #3
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_174447665
Ik denk dat je beter Neil Young met The Rolling Stones kunt vergelijken :D
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_174448232
quote:
2s.gif Op maandag 16 oktober 2017 11:01 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik denk dat je beter Neil Young met The Rolling Stones kunt vergelijken :D
Ja maar zo kijkt de ticketkoper natuurlijk ook niet. Leuk idee, maar de invloed is nihil. Een béétje ticketkoper weet inmiddels wel wat er aan kosten bij komt, en ik moet zeggen dat dat echt niet zo heel erg verstopt wordt ofzo, vaak staat het al in aankondigingen wat de servicekosten zijn.
pi_174448469
Hmm maar een uitgeprint kaartje is duurder dan een eTicket, gaat die eerste dan verdwijnen?
Of worden eTickets gewoon duurder :P
nee, jij dan!
  Moderator maandag 16 oktober 2017 @ 12:01:03 #6
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_174448882
quote:
10s.gif Op maandag 16 oktober 2017 11:41 schreef Gehenna het volgende:
Hmm maar een uitgeprint kaartje is duurder dan een eTicket, gaat die eerste dan verdwijnen?
Of worden eTickets gewoon duurder :P
Thuis sturen is een extra service. Daar mag extra geld voor gevraagd worden.

Die rare servicekosten, die ook nog eens oplopen per concertkaartje (dus niet 10 kaartjes voor dezelfde afhandelingskosten), mochten inderdaad wel eens verdwijnen.

Nu de verplichte lidmaatschappen nog. ;)
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
pi_174450245
quote:
7s.gif Op maandag 16 oktober 2017 12:01 schreef belsen het volgende:

[..]
Nu de verplichte lidmaatschappen nog. ;)
Ik kreeg onlangs een mailtje van een poppodium (ik meende VERA, Groningen) dat die er ook af gingen bij hun.

En dat is wel prettig, dat je het gewoon naar binnen kunt voor het bedrag dat er vanaf moment 1 aangegeven wordt :)
nee, jij dan!
pi_174452561
Zijn die lidmaatschapskosten niet vanwege subsidies oid?
pi_174453693
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 15:27 schreef cafca het volgende:
Zijn die lidmaatschapskosten niet vanwege subsidies oid?
Zoiets dus...

https://3voor12.vpro.nl/a(...)radiso-verhoogd.html
Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?
  Moderator maandag 16 oktober 2017 @ 22:29:41 #10
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_174461664
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 13:21 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Ik kreeg onlangs een mailtje van een poppodium (ik meende VERA, Groningen) dat die er ook af gingen bij hun.

En dat is wel prettig, dat je het gewoon naar binnen kunt voor het bedrag dat er vanaf moment 1 aangegeven wordt :)
Ja, ik vind het bij de Melkweg en Paradiso ook vrij irritant. Gewoon onnodig voor de 'reguliere' bezoeker.
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')