abonnement Unibet Coolblue
  maandag 16 oktober 2017 @ 09:12:01 #26
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_174445714
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 09:10 schreef Argo het volgende:

[..]

Pris!!!! Kusje <3
O+ :*
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  Redactie Sport maandag 16 oktober 2017 @ 09:12:52 #27
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174445725
Sowieso zijn mensen die saus op varkenslappen of biefstuk ofzo doen wel echt heel... bijzonder.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_174445727
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 09:09 schreef Argo het volgende:

[..]

[..]

Nee die korstjes trek ik eraf als ik er geen zin in heb. Maar uhm waarom zou appelmoes alleen voor kinderen zijn? En waarom zou de korstjes eens niet eten alleen voor kinderen zijn?

Als we het zo gaan draaien alle kinderen houden van frietjes, snoeps, chips en zoet. Op kinderfeestjes heb je ze vaak allemaal: friet, snoep, chips en drank met prik.

Waarom val jij dan over de appelmoes? Terwijl we zouden kunnen zeggen dat ook friet, snoep, chips en drank met prik eigenlijk voor kinderen is.
Appelmoes over je eten gooien is voor mensen die nog geen smaak ontwikkeld hebben en alleen appelmoes lusten. Soort van babyvoeding uit zo'n potje.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  maandag 16 oktober 2017 @ 09:14:08 #29
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_174445737
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 09:12 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Appelmoes over je eten gooien is voor mensen die nog geen smaak ontwikkeld hebben en alleen appelmoes lusten. Soort van babyvoeding uit zo'n potje.
Dan heb je zeker nog nooit appelmoes geproeft, zit een heerlijke smaak aan. Aldus mijn smaakpapillen.

:s)
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  Redactie Sport maandag 16 oktober 2017 @ 09:15:47 #30
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174445770
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 09:14 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Dan heb je zeker nog nooit appelmoes geproeft, zit een heerlijke smaak aan. Aldus mijn smaakpapillen.

:s)
Je doet t toch niet nog steeds overal overheen 'om de smaak te verbloemen', mag ik hopen...
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_174445773
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 09:14 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Dan heb je zeker nog nooit appelmoes geproeft, zit een heerlijke smaak aan. Aldus mijn smaakpapillen.

:s)
Jawel hoor. Toen ik drie was kreeg ik van mijn moeder ook weleens appelmoes bij mijn eten.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_174445802
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 09:12 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Appelmoes over je eten gooien is voor mensen die nog geen smaak ontwikkeld hebben en alleen appelmoes lusten. Soort van babyvoeding uit zo'n potje.
Aha.. En waarom zou dat niet gelden voor satésaus? Die van de frituur is vaak niet pittig en erg neutraal? Het is maar wie je voor de gek wil houden. Zo zijn frietjes ook een vorm van eten die iedereen lust. Alle kinderen zijn er dol op.

Volgens jou dan zouden spruitjes het archetype zijn van volwassen voedsel?

Met andere woorden wees een echte man en stop dan ook met het eten van friet want dat is blijkbaar ook iets met een neutrale smaak waar kinderen dol op zijn omdat ze nog geen echte smaak hebben ontwikkeld.
pi_174445829
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 09:18 schreef Argo het volgende:

[..]

Aha.. En waarom zou dat niet gelden voor satésaus? Die van de frituur is vaak niet pittig en erg neutraal? Het is maar wie je voor de gek wil houden. Zo zijn frietjes ook een vorm van eten die iedereen lust. Alle kinderen zijn er dol op.

Volgens jou dan zouden spruitjes het archetype zijn van volwassen voedsel?

Met andere woorden wees een echte man en stop dan ook met het eten van friet want dat is blijkbaar ook iets met een neutrale smaak waar kinderen dol op zijn omdat ze nog geen echte smaak hebben ontwikkeld.
Ik eet ook geen friet, enkel patat :{w
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_174445883
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 09:20 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Ik eet ook geen friet, enkel patat :{w
Friet en patat zijn synoniemen. Betekend gewoon hetzelfde.. Gezien je deze stunt probeerde om zo weg te lopen van mijn argumenten. Iets dat kinderen ook doen...

Kan ik concluderen dat je maar wat uit je nek lult en geen flauw idee hebt van wat je zegt. Andere beschuldige van geen smaak ontwikkeld te hebben terwijl zelf niet weten wat een synoniem is of kinderachtig genoeg bent om te doen alsof patat en friet iets anders zijn.

Goeie troll 4/10
pi_174445936
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 09:18 schreef Argo het volgende:

[..]

Aha.. En waarom zou dat niet gelden voor satésaus? Die van de frituur is vaak niet pittig en erg neutraal? Het is maar wie je voor de gek wil houden. Zo zijn frietjes ook een vorm van eten die iedereen lust. Alle kinderen zijn er dol op.

Volgens jou dan zouden spruitjes het archetype zijn van volwassen voedsel?

Met andere woorden wees een echte man en stop dan ook met het eten van friet want dat is blijkbaar ook iets met een neutrale smaak waar kinderen dol op zijn omdat ze nog geen echte smaak hebben ontwikkeld.
Jij moet je muil houden, met je frietsaus. Mensen die frietsaus gebruiken i.p.v. mayonaise hebben geen smaak.

Frietsaus is enkel en alleen ontwikkeld om kosten te drukken. De 'dure' olie vervangen met water en andere troep om de structuur enigzins romig te houden. En dan plakken ze er labels op als "50% minder vet!" opdat losers als jij denken dat het gezonder zou zijn. Je trapt dus volledig in de marketingpraatjes van producenten van inferieure producten.
  Moderator maandag 16 oktober 2017 @ 09:35:42 #36
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_174446054
Appelmoes bij de patat/friet :'(
Dan worden die lekkere knapperige aardappelstaafjes één grote zompige kleffe boel :r :r

Sowieso appelmoes eten. :')_____!!!!!! Ben je net van de borstvoeding af of zo?
F.K.A. SuperwormJim
pi_174446061
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 08:34 schreef Fer het volgende:
Dubbele patat oorlog, met ui. Broodje Mexicano en een kroketje toe *O*
Op de mexicano Oliehoorn/Zaanse Mayo met Oliehoorn/Hela Curry :9~

En als toetje

Obese met slagroom :D

Edit: Oh ja. Zeer onterechte klacht !
pi_174446085
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 09:27 schreef PJR het volgende:

[..]

Jij moet je muil houden, met je frietsaus. Mensen die frietsaus gebruiken i.p.v. mayonaise hebben geen smaak.

Frietsaus is enkel en alleen ontwikkeld om kosten te drukken. De 'dure' olie vervangen met water en andere troep om de structuur enigzins romig te houden. En dan plakken ze er labels op als "50% minder vet!" opdat losers als jij denken dat het gezonder zou zijn. Je trapt dus volledig in de marketingpraatjes van producenten van inferieure producten.
Nee mayonaise is mij veel te romig man... :')
pi_174446096
quote:
7s.gif Op maandag 16 oktober 2017 09:35 schreef SuperwormJim het volgende:
Appelmoes bij de patat/friet :'(
Dan worden die lekkere knapperige aardappelstaafjes één grote zompige kleffe boel :r :r

Sowieso appelmoes eten. :')_____!!!!!! Ben je net van de borstvoeding af of zo?
Ik flikker het ook niet over de frieten... :') Gewoon ernaast en dan dippen.
  Moderator maandag 16 oktober 2017 @ 09:39:44 #40
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_174446118
quote:
11s.gif Op maandag 16 oktober 2017 09:38 schreef Argo het volgende:

[..]

Ik flikker het ook niet over de frieten... :') Gewoon ernaast en dan dippen.
quote:
11s.gif Op maandag 16 oktober 2017 09:37 schreef Argo het volgende:

[..]

Nee mayonaise is mij veel te romig man... :')
omg :'(
Koffie is je zeker te bitter, net als bier. De korstjes van je boterham met hagelslag snij je er af. Groenten lus je alleen gepureerd.
F.K.A. SuperwormJim
  Moderator maandag 16 oktober 2017 @ 09:43:27 #41
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_174446165
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 08:53 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

er zijn al diverse pogingen geweest het te veranderen in patat/friet vrede, I kid you not.
Verdorie. Dacht ik eindelijk eens een goed punt te hebben gevonden om makkelijk correctheidspunten op te scoren
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_174446167
quote:
7s.gif Op maandag 16 oktober 2017 09:39 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

[..]

omg :'(
Koffie is je zeker te bitter, net als bier. De korstjes van je boterham met hagelslag snij je er af. Groenten lus je alleen gepureerd.
Groene/witte thee is beter dan koffie. Bier ik drink Duitse bieren zoals Beck, Veltins, König, Warsteiner en Bitburger.. Wat drink jij voor een bier? Want Nederlands bier zoals Alfa ondanks het lekker is, is totaal niet bitter. Misschien drink je Brand dat is wel wat aan de bittere kant. Hagelslag eet ik alleen op harde broodjes maar al zeker een jaar niet gehad. Groenten doe ik vaker blenden en dan drink ik het in een teug op ja, maar ik lust ook groente in vaste vorm.
pi_174446208
Oh en pure chocolade eet ik ook gewoon...
pi_174446210
quote:
11s.gif Op maandag 16 oktober 2017 09:38 schreef Argo het volgende:

[..]

Ik flikker het ook niet over de frieten... :') Gewoon ernaast en dan dippen.
Patat dippen in appelmoes? Echt? :')
The machine was called Chronovisor, and could allegedly allow seeing and hearing events from the past.
pi_174446214
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 09:45 schreef ChronoVisor het volgende:

[..]

Patat dippen in appelmoes? Echt? :')
Ja
  User die overal opduikt 2022 maandag 16 oktober 2017 @ 09:46:42 #46
186611 Haags
pi_174446227
het is patat
Zonder wrijving geen glans
  maandag 16 oktober 2017 @ 09:51:00 #47
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_174446284
Het is patat.
pi_174447124
Niet je eigen patat maken :')
  maandag 16 oktober 2017 @ 11:03:42 #49
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_174447724
Curry :r
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_174448261
Maar.

Kan ik hier nu uit afleiden dat je waarschijnlijk ook nooit een mexicano hebt gebakken?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')