Inderdaad!quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 11:46 schreef Salatrel het volgende:
eindpunt Bielefeld dat kan helemaal niet
Ow shit! Jezus wat een slecht krantenartikelquote:Op vrijdag 20 oktober 2017 11:46 schreef Salatrel het volgende:
eindpunt Bielefeld dat kan helemaal niet
https://nl.wikipedia.org/wiki/Bielefeldcomplotquote:Op vrijdag 20 oktober 2017 11:50 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Waarom niet? Het is het huidige eindpunt van de RB 61: http://www.westfalenbahn.(...)rlaeufe/linie/rb-61/
Mooi dat de trein Hengelo-Brake voor positieve tariefontwikkelingen zorgtquote:Op vrijdag 20 oktober 2017 11:34 schreef dennistd het volgende:
Hengelo-Bentheim wordt goedkoper. Ze zijn zeker bang dat mensen straks de RB61 naar Bentheim pakken en daar pas de IC
[ afbeelding ]
Ja, dat snap ik ook. Probleem is nu dat je vanaf Bentheim al voor ¤19 naar Berlijn kunt maar dat het vanaf Hengelo ineens minstens ¤39 kost. Dat verschilt wordt dus kleiner door de vanaf-prijs vanaf Hengelo te verlagen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 11:49 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Die 29 euro wordt toch alleen Sparpreis. Kom op
Ja, het is duur omdat het veel geld kost. En nu nog een argument graagquote:Op vrijdag 20 oktober 2017 11:34 schreef de krant het volgende:Het verschil heeft volgens NS [..] te maken met het feit dat korte grensoverschrijdende spoorverbindingen [..] niet tegen redelijke prijzen kunnen worden aangeboden.
Ik denk dat niemand dat snapt. Voor al die kort grensverkeer-gevalletjes is dit aan de hand. Op OVNL heeft iemand dat eens uitgebreid uitgelegd. Het is niet iets waar vervoerders zomaar wat aan kunnen doen in ieder geval.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, het is duur omdat het veel geld kost. En nu nog een argument graag
Nee, weet ik. Het zal wel iets met heffingen te maken hebben. Toch blijft het raar dat een vervoerder precies kan vertellen hoeveel geld hij van je wil hebben voor een reis van X naar Y, maar dat niemand kan uitleggen waarom.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 12:48 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand dat snapt. Voor al die kort grensverkeer-gevalletjes is dit aan de hand. Op OVNL heeft iemand dat eens uitgebreid uitgelegd. Het is niet iets waar vervoerders zomaar wat aan kunnen doen in ieder geval.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 22:35 schreef dennistd het volgende:
Klinkt wel echt als België
https://www.vrt.be/vrtnws(...)tanden-bij-de-nmbs-/
Eh, jammer. Nou en?quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 23:46 schreef Maegrim het volgende:
HSL Logistik is vandaag failliet verklaard
Ja. Fucking treinentopic. Beef met goederentreinen? Prima, maar niet lopen zeiken als andere mensen dingen over treinen posten.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 12:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh jee, was dit weer zoiets waar je een juiste en een onjuiste mening over kunt hebben?
Dat is precies wat ik dacht toen ik jouw "Nou en" las. Ik blijf wel graag op de hoogte van dit soort dingen.quote:
Sluit wel goed aan op het plan van de Belgen om Mol-Hamont te elektrificeren. Vanuit station Hamont is het nog geen kilometer naar de Nederlandse grens.quote:Op vrijdag 20 oktober 2017 01:45 schreef bork het volgende:
ik heb ff teruggelezen maar niemand heeft het berichtje gezien over reactivering Weert - Hamont in de plannen van Rutte III?
Oh nou prima toch. Ik vroeg me gewoon af wat de implicatie van dat feit was, zeker omdat ze al een tijdje in surseance zaten. Dat was allesquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 13:40 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik dacht toen ik jouw "Nou en" las. Ik blijf wel graag op de hoogte van dit soort dingen.
Ik wil het wel bouwen hoor!quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 14:07 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Passen eventuele reizigerstreinen erbij in Weert? En dan een beetje praktisch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |