abonnement Unibet Coolblue
pi_174488650
Er kwam net een pimpel voorbij bij Wierden, dat lijkt me rijkelijk laat en ik kan het ding ook niet terugvinden in de reisplanner. Als ik bij vertrektijden Deventer kijk dan staat daar wel een pimpel de andere kant op met 4 minuten vertraging om 10:!9 maar niets wat vertraagd is de andere kant op herpaderpa.
Bier.
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 18 oktober 2017 @ 10:12:04 #77
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_174488886
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 09:58 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Er kwam net een pimpel voorbij bij Wierden, dat lijkt me rijkelijk laat en ik kan het ding ook niet terugvinden in de reisplanner. Als ik bij vertrektijden Deventer kijk dan staat daar wel een pimpel de andere kant op met 4 minuten vertraging om 10:!9 maar niets wat vertraagd is de andere kant op herpaderpa.
Het sp00000kt :o
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 18 oktober 2017 @ 11:13:03 #78
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_174489925
De proef is nog niet afgelopen, maar NS meldt alvast dat Woensdag Testdag een groot succes is:
Eerste testdagen tienminutentrein soepel verlopen, reizigers oordelen positief
pi_174491618
Rare interpretatie van soepel verlopen heb je, ‘groot succes’
  woensdag 18 oktober 2017 @ 12:54:36 #80
415574 boriq
Blacksmith of Rhythm
pi_174491627
quote:
Treinreizigers in Overijssel hoeven niet meer in en uit te checken bij een overstap tussen verschillende regionale vervoerders. Vanaf 10 december 2017 heeft de reiziger de keuze uit twee OV-chipkaartpoortjes en -palen: één voor de NS en één voor alle Overijsselse regionale treinen van Arriva en Keolis Nederland.
bron: Provincie Overijssel

De twee soorten paaltjes/poortjes in Hengelo en in Zwolle blijven dus twee soorten (blauwnet & NS) en worden er geen drie (Arriva, Keolis & NS).
  woensdag 18 oktober 2017 @ 12:57:23 #81
415574 boriq
Blacksmith of Rhythm
pi_174491665
Het nieuwe Overijsselse paaltje van Blauwnet (de naam van het samenwerkingsverband van regionale vervoerders in Overijssel)

  woensdag 18 oktober 2017 @ 13:04:31 #82
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_174491762
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 11:13 schreef ReisT het volgende:
De proef is nog niet afgelopen, maar NS meldt alvast dat Woensdag Testdag een groot succes is:
Eerste testdagen tienminutentrein soepel verlopen, reizigers oordelen positief
Ik kan het mij wel voorstellen. Er vallen tot op heden niet enorme lijken uit de kast, of wel?
pi_174491848
Die proef was al geslaagd voordat ie begonnen was :’)
  woensdag 18 oktober 2017 @ 13:11:41 #84
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_174491906
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 12:54 schreef b2py het volgende:
Rare interpretatie van soepel verlopen heb je, ‘groot succes’
Hoezo is het raar om een proef die het gewenste resultaat oplevert succesvol te noemen?
pi_174492159
Omdat NS de woorden ‘groot succes’ niet gebruikt en jij het presenteert alsof ze dat wel doen. Daarbij staat in het artikel ook tienmaal de slag om de arm die jij ook niet bepaald noemt.
  Redactie Sport woensdag 18 oktober 2017 @ 15:19:30 #86
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_174494190
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 11:13 schreef ReisT het volgende:
De proef is nog niet afgelopen, maar NS meldt alvast dat Woensdag Testdag een groot succes is:
Eerste testdagen tienminutentrein soepel verlopen, reizigers oordelen positief
Het verbaast me niets dat ze daar nu mee komen: binnen een paar dagen komt de nieuwe dienstregeling online met daarin ETMET, dus dan kunnen ze mooi zeggen 'kijk eens hoe goed wij naar onze klanten luisteren'.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  Redactie Sport woensdag 18 oktober 2017 @ 15:21:18 #87
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_174494229
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 12:54 schreef boriq het volgende:

[..]

bron: Provincie Overijssel

De twee soorten paaltjes/poortjes in Hengelo en in Zwolle blijven dus twee soorten (blauwnet & NS) en worden er geen drie (Arriva, Keolis & NS).
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 12:57 schreef boriq het volgende:
Het nieuwe Overijsselse paaltje van Blauwnet (de naam van het samenwerkingsverband van regionale vervoerders in Overijssel)

[ afbeelding ]
Oud nieuws O-)
Mocht er alleen nog niks over zeggen, maar intern zong het al wel langer rond.

Overigens blijf je wel de drie palen in Zutphen houden denk ik, want Arriva Gelderland zal haar eigen palen wel houden.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  woensdag 18 oktober 2017 @ 15:33:48 #88
415574 boriq
Blacksmith of Rhythm
pi_174494414
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 15:21 schreef dennistd het volgende:

[..]


[..]

Oud nieuws O-)
Mocht er alleen nog niks over zeggen, maar intern zong het al wel langer rond.

Overigens blijf je wel de drie palen in Zutphen houden denk ik, want Arriva Gelderland zal haar eigen palen wel houden.
Aha, dat oude nieuws dus ;)
Ja, ga daar maar wel van uit. Al zie ik op termijn daar ook wel een gezamenlijk gebruik, ook in relatie tot de (mogelijke) gezamenlijke concessies tussen Gelderland en Overijssel.
  Redactie Sport woensdag 18 oktober 2017 @ 15:37:37 #89
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_174494499
Het voordeel is wel dat er nergens een andere reismogelijkheid is daar. In Overijssel kun je Ommen-Almelo doen via Vriezenveen of via Zwolle. Dat kun je straks alleen door een controle-transactie uit elkaar houden.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  Redactie Sport woensdag 18 oktober 2017 @ 15:52:28 #90
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_174494776
En het andere nieuwtje wat betreft deze treinen is ook al bekend zo te zien:

quote:
Om het regionale vervoer duidelijk zichtbaar en herkenbaar te maken voor de treinreizigers krijgen de OV-chipkaartpoortjes, -palen en de treinen de blauwe provinciale OV-huisstijl. De Vechtdallijnen rijden al in de blauwe kleur. Deze stijl wordt ook toegepast op de treintrajecten Zwolle-Kampen, Zwolle-Enschede en Zutphen-Hengelo-Oldenzaal.
http://www.rtvoost.nl/nie(...)reinen-verleden-tijd
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 18 oktober 2017 @ 15:54:32 #91
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_174494810
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 15:37 schreef dennistd het volgende:
Het voordeel is wel dat er nergens een andere reismogelijkheid is daar. In Overijssel kun je Ommen-Almelo doen via Vriezenveen of via Zwolle. Dat kun je straks alleen door een controle-transactie uit elkaar houden.
Die stroom trekt dan ook duizenden reizigers per dag :P
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_174494856
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 15:52 schreef dennistd het volgende:
En het andere nieuwtje wat betreft deze treinen is ook al bekend zo te zien:

[..]

http://www.rtvoost.nl/nie(...)reinen-verleden-tijd
RTV Oost liegt want als je de regionale trein naar Apeldoorn pakt moet je overchecken.
Bier.
  Redactie Sport woensdag 18 oktober 2017 @ 16:02:58 #93
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_174494942
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 15:57 schreef DeaDLocK2K het volgende:

[..]

RTV Oost liegt want als je de regionale trein naar Apeldoorn pakt moet je overchecken.
Dat is ook geen regionale trein, maar een sprinter van NS. Ook is die niet blauw maar geel (soms wel met wit en blauw erbij).

Overigens ga je op nu op zeven Twentse stations (Enschede t/m Wierden, al is het op Almelo nu al zo) wel nog twee soorten paaltjes/poortjes krijgen, omdat ook NS hier stopt. Enige voordeel van één gebied is dat er in Zwolle en Almelo geen derde paaltje/poortje komt.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_174495520
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 16:02 schreef dennistd het volgende:

[..]

Dat is ook geen regionale trein, maar een sprinter van NS. Ook is die niet blauw maar geel (soms wel met wit en blauw erbij).

Overigens ga je op nu op zeven Twentse stations (Enschede t/m Wierden, al is het op Almelo nu al zo) wel nog twee soorten paaltjes/poortjes krijgen, omdat ook NS hier stopt. Enige voordeel van één gebied is dat er in Zwolle en Almelo geen derde paaltje/poortje komt.
Zutphen - Apeldoorn?
  Redactie Sport woensdag 18 oktober 2017 @ 16:44:32 #95
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_174495642
Die lijn ligt volledig in Gelderland.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 18 oktober 2017 @ 16:46:57 #96
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_174495688
Het gaat best goed he, dat etmet :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 18 oktober 2017 @ 22:42:36 #97
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_174503814
DB Regio führt Alkoholverbot in Zügen in Niedersachsen ein]alcoholverbod bij Regio DB in Nedersaksen

hier mag het niet meer:

auf den Linien der S-Bahn Hannover, in den Regionalexpress-Zügen zwischen Hannover, Bremerhaven, Bremen, Norddeich und Osnabrück sowie im Harz-Weser-Netz
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 18 oktober 2017 @ 22:53:13 #98
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_174504097
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 22:42 schreef bork het volgende:
DB Regio führt Alkoholverbot in Zügen in Niedersachsen ein]alcoholverbod bij Regio DB in Nedersaksen

hier mag het niet meer:

auf den Linien der S-Bahn Hannover, in den Regionalexpress-Zügen zwischen Hannover, Bremerhaven, Bremen, Norddeich und Osnabrück sowie im Harz-Weser-Netz
Dus eigenlijk grofweg het gebied waar al veel Metronom reed waar het al jaren niet mocht. Okee :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 18 oktober 2017 @ 23:11:58 #99
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_174504546
Het viel me wel op hoe snel ze bij intercity's al de stroom eraf kunnen zetten bij het "nieuwe rijden" voor intercity's. Flink momentum heeft zo'n trein.
pi_174507301
NS gaat meer sprinters inzetten
http://nu.nl/binnenland/4(...)inters-inzetten.html

Sluitseinen :{w
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')