abonnement Unibet Coolblue
pi_174448307
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 23:05 schreef ITrade het volgende:

[..]

The profit _O_

Wel treurig om te zien hoe slecht het er af en toe aan toe gaat bij die bedrijven.
En sommige van die bedrijven waar marcus afhaakt spannen dan een rechtzaak aan.
Andere bedrijven die wel met hem in zee zijn gegaan doen het goed en hartstikke goed.
pi_174448385
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 10:00 schreef KosterT het volgende:
Flying Alaska was dan wel weer leuk. Mede door Ariel Tweto.
:')
pi_174449850
quote:
13s.gif Op zondag 15 oktober 2017 20:19 schreef Hamzoef het volgende:
Ik zapte net even langs een zender daar was een programma undercover boss op. CEO/eigenaar van bedrijf gaat undercover als stagiaire bij zijn bedrijf.

Kan een leuk concept zijn, 1 seizoen. Hier zijn echter al tig seizoenen van. Als je weet dat dit programma bestaat, en er komt opeens een stagiaire met een cameraploeg, dan weet iedereen wel hoe laat het is natuurlijk. :')

klacht: Amerikaanse fake TV. Pown stars zapte ik ook net langs trouwens. Hoe fake is dat zeg, man man man :')

Voorspelde reacties: je hoeft het niet te kijken. Dat klopt.
Terechte klacht enerzijds maar anderzijds laat de onnozelheid van de ts maar weer eens zien.
Nog even en je gaat de Kardashians ook 'echt' vinden. :')

Maar je hoeft voor die fakeness niet alleen maar Amerikaanse series te zien hoor. Stem maar af op RTL4-5 en hun top model of reality expeditie series. Allemaal gescript/in scene gezet en dus fake. Dus dat nep is ook gewoon dicht bij de huis genaamd RTL TV.
pi_174450229
quote:
15s.gif Op maandag 16 oktober 2017 12:57 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Terechte klacht enerzijds maar anderzijds laat de onnozelheid van de ts maar weer eens zien.
Nog even en je gaat de Kardashians ook 'echt' vinden. :')

Maar je hoeft voor die fakeness niet alleen maar Amerikaanse series te zien hoor. Stem maar af op RTL4-5 en hun top model of reality expeditie series. Allemaal gescript/in scene gezet en dus fake. Dus dat nep is ook gewoon dicht bij de huis genaamd RTL TV.
Juist.
Ik geloof per definitie niets van al het 'spontane' op televisie. Met name op de commerciële.
Het is immers televisie, draait om de kijkcijfers, want meer kijkers = hogere prijs voor commercials = meer winst.
Dus (een beetje) toneelspel levert geld op. Daarom doen ze het.

Waar ik zo'n hekel aan heb (zoveel op de PO als CO) is die zogenaamde 'dagboek'-scenes, of hoe heet het eigenlijk.
Dus men maakt eerst de opnames , en voegt scenes toe van de kandidaten, die je dan steeds tussendoor in de camera een stukje ziet vertellen over wat er gebeurd was (en wat je dus daarnet zelf al in beeld zag). En dan moeten ze altijd hysterisch reageren alsof hun reactie spontaan is. En doen alsof ze de afloop nog niet kennen.
Terwijl dit toch allemaal achteraf wordt opgenomen en toegevoegd.

Dus bv: Pietje en Truusje lopen op straat en schrikken van een geluid. Truusje gilt.
Zie je daarna Truusje apart in beeld, waarin ze vertelt :"ja ik schrok helemaal.. Aaaah"
Waarom moet je dan weer de overdreven slecht geacteerde emoties nadoen?
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
pi_174450284
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 13:20 schreef Walter81 het volgende:

[..]

Juist.
Ik geloof per definitie niets van al het 'spontane' op televisie. Met name op de commerciële.
Het is immers televisie, draait om de kijkcijfers, want meer kijkers = hogere prijs voor commercials = meer winst.
Dus (een beetje) toneelspel levert geld op. Daarom doen ze het.

Waar ik zo'n hekel aan heb (zoveel op de PO als CO) is die zogenaamde 'dagboek'-scenes, of hoe heet het eigenlijk.
Dus men maakt eerst de opnames , en voegt scenes toe van de kandidaten, die je dan steeds tussendoor in de camera een stukje ziet vertellen over wat er gebeurd was (en wat je dus daarnet zelf al in beeld zag). En dan moeten ze altijd hysterisch reageren alsof hun reactie spontaan is. En doen alsof ze de afloop nog niet kennen.
Terwijl dit toch allemaal achteraf wordt opgenomen en toegevoegd.

Dus bv: Pietje en Truusje lopen op straat en schrikken van een geluid. Truusje gilt.
Zie je daarna Truusje apart in beeld, waarin ze vertelt :"ja ik schrok helemaal.. Aaaah"
Waarom moet je dan weer de overdreven slecht geacteerde emoties nadoen?
Zo ja, dat is een partij kut. :o
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_174450636
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 06:23 schreef Kassamiep het volgende:
Storage wars - waarin mensen zogenaamd opslagcontainers waar een tijd niet voor betaald is kopen.
En iedere aflevering zit er wel iets bijzonders in zo'n container. Iedere keer weer.
Border Security - waarin mensen zogenaamd elke keer drugs bij hebben. En iedere aflevering heeft er wel iemand drugs of voedingswaren bij wat verboden is. Iedere keer weer.

:')
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_174454441
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 10:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

Die zielige werknemers scouten ze wel van te voren, maar dat bewijst nog niet dat alles nep is. In het programma zeggen ze dat ze een programma maken waarin een 'gewoon' iemand een baan zoekt
Je weet dat iets zeggen (zeker als je weet dat je met liegen gewoon wegkomt) en iets echt doen 2 verschillende dingen zijn? In deze kiezen ze altijd voor leedvermaak of vermaak. Dat is de basis en de rest is gewoon poppetjes invullen en het liefst eentje die een beetje labiel is en makkelijk te vormen voor het programma. En met een beetje " echt " erbij: Hoppa de marketingmachine draait weer op volle toeren en de goedgelovige kijker die trapt er weer in dat het 'echt' is.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-10-2017 17:21:58 ]
pi_174454734
Ik heb het nog nooit gedaan _O_

Moet een seizoen 3 krijgen die serie. Hebben zelfs twee fokkers aan meegedaan geloof ik. _O_
pi_174455098
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 13:41 schreef ITrade het volgende:

[..]

Border Security - waarin mensen zogenaamd elke keer drugs bij hebben. En iedere aflevering heeft er wel iemand drugs of voedingswaren bij wat verboden is. Iedere keer weer.

:')
Dat hoeft op zich niet fake te zijn. Ze zenden natuurlijk alleen de gevallen uit waar iets mee aan de hand is. In elke aflevering van Wegmisbruikers zitten mensen die veel te hard rijden en mensen die bellen onder het rijden. Wil ook niet zeggen dat het fake is.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-10-2017 17:57:06 ]
pi_174455438
quote:
7s.gif Op maandag 16 oktober 2017 17:56 schreef k_man het volgende:

[..]

Dat hoeft op zich niet fake te zijn. Ze zenden natuurlijk alleen de gevallen uit waar iets mee aan de hand is. In elke aflevering van Wegmisbruikers zitten mensen die veel te hard rijden en mensen die bellen onder het rijden. Wil ook niet zeggen dat het fake is.
Precies, dus zeggen dat storage wars fake is omdat er "altijd" wat gevonden wordt slaat nergers op.

De werkelijke "actie" bij al deze echte werkzaamheden is natuurlijk veel en veel lager.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_174455490
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 18:12 schreef ITrade het volgende:

[..]

Precies, dus zeggen dat storage wars fake is omdat er "altijd" wat gevonden wordt slaat nergers op.
Je hebt het programma nooit gezien he :p
Container met brakke meubels - vind je daar zomaar de helft van een elektronenmicroscoop. Wat een toeval :P
pi_174455511
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 18:12 schreef ITrade het volgende:

[..]

Precies, dus zeggen dat storage wars fake is omdat er "altijd" wat gevonden wordt slaat nergers op.

De werkelijke "actie" bij al deze echte werkzaamheden is natuurlijk veel en veel lager.
Heb je het programma wel eens gezien? Storage Wars is het schoolvoorbeeld van fake. :D
pi_174455558
quote:
6s.gif Op maandag 16 oktober 2017 18:16 schreef k_man het volgende:

[..]

Heb je het programma wel eens gezien? Storage Wars is het schoolvoorbeeld van fake. :D
Sterker nog - een van de vaste deelnemers heeft dat ook gewoon toegegeven. Daarvoor kreeg hij straf van de studio :P
http://www.businessinside(...)ional=true&r=US&IR=T
pi_174455653
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 18:15 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Je hebt het programma nooit gezien he :p
Container met brakke meubels - vind je daar zomaar de helft van een elektronenmicroscoop. Wat een toeval :P
Klopt, maar ook dat zegt toch ook niets?

Kijk naar kunst en kitch. Die mensen komen naar het programma met een schilderij of beeldje, het komt altijd ergens van zolder oid. Oftewel het komt tussen de andere troep vandaan. Maar toch kan iets veel waard zijn, zonder dat mensen het echt beseffen.

Ik wil niet zeggen dat het programma niet nep is, dat zal namelijk wel.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_174455846
quote:
15s.gif Op maandag 16 oktober 2017 12:57 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Terechte klacht enerzijds maar anderzijds laat de onnozelheid van de ts maar weer eens zien.
Hoezo onnozel? Ik zie toch dat het fake is. Ik verbaas me erover dat er mensen zijn die denken dat dit echt is.

Is Dr. Pol ook nep trouwens? Daar heb ik nog wel een goed gevoel bij.
pi_174460153
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 10:00 schreef KosterT het volgende:
Flying Alaska was dan wel weer leuk. Mede door Ariel Tweto.
😀
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')