abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_174436450
De kinderen kijken tekenfilms op Netflix en YouTube. Ik en mijn vrouw kijken naar series en films op Netflix. Dat gaat ten koste van normale tv. Is dit bij jullie thuis ook zo? Dit moet wel zorgwekkend zijn voor de tv zenders. Ik kijk alleen soms naar Pauw, Jinek, Nieuwsuur. Soms kijk ik naar Nat Geographic en Discovery channel. En soms kijk ik naar sportevenementen die mij interesseren. Hoe ziet jullie kijkgedrag uit?
  User die overal opduikt 2022 zondag 15 oktober 2017 @ 19:08:59 #2
186611 Haags
pi_174436468
mwah, kijk ook vrij weinig tv meer maar soms is het nog wel eens lekker om gewoon puur tv te kijken.
Zonder wrijving geen glans
pi_174436673
Dat was precies de reden dat ik mijn tv abonnement beëindigd heb.
Wat ik echt wil kijken kan ik altijd nog terugkijken via de NPO app.
pi_174436718
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 19:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
mwah, kijk ook vrij weinig tv meer maar soms is het nog wel eens lekker om gewoon puur tv te kijken.
Dit eigenlijk, beetje dom op de bank zitten en naar de tv staren. Ik zou wel zonder kunnen, maar voor het geld wat we kwijt zijn aan kabeltelevisie kan je vandaag de dag nog niet eens een knap biefstukje van kopen.
pi_174436734
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2017 19:08 schreef polderturk het volgende:
Dit moet wel zorgwekkend zijn voor de tv zenders.
Volgens John de Mol niet. Een grote vergissing als je het mij vraagt.

Ik kijk mijn series ook via Netflix. Films en series download ik nog, tenzij ze op Netflix staan. Hier komt geen TV meer bij kijken.

De meeste programma's die ik de moeite waard vind om te kijken kijk ik terug via mijn laptop browser of de apps op mijn smart tv. Dit zijn over het algemeen actualiteitsprogrammas. talkshows of documentaires, maar enkel als de gast en het onderwerp me interesseert. Dan kijk ik dus enkel dat blokje terug.

De tv staat enkel aan voor het nieuws of als ik iets heb opgenomen via mijn kastje, zoals expeditie robinson en foute vrienden, puur om die reclames vooruit te kunnen spoelen.

Televisie zenders bieden mij niet meer wat ik wil zien en hoe ik het wil zien. Vroeger toen ik klein was zaten we met het gezin op de bank te kijken naar grote shows, maar zins al die talentenshows heb ik er echt geen zin meer in.

Voor sport evenementen wil ik nog wel eens schakelen naar een tv zender.
  Beste/leukste mod 2022 zondag 15 oktober 2017 @ 19:29:00 #6
319979 Fok-it
All is well
pi_174436798
Ik heb geen eens tv meer. Mis hem alleen zodat je dagelijks nog actualiteiten programma's op de achtergrond aan hebt staan. Al doe ik dat ook al geregeld via YouTube. Series en films is via netflix downloaden of bioscoop
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_174436838
Films en series kijk ik sowieso niet op tv. Reclame en uitzendtijden die mij niet altijd schikken.
Dus Netflix.
Ik kijk tv voor het Journaal, sport, en dingen als zondag met Lubach, Pauw, Jinek, en Discovery of NGC. Veel meer dan dat kijk ik niet.

Wel lief van Netflix dat ze zomaar een nieuwe tv bij je thuis neerzetten ;)
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_174436853
Ik kijk nog best veel tv, maar ik kijk tv zoals ik ook Netflix kijk: bijna niets zie ik op het tijdstip dat het wordt uitgezonden, met uitzondering van het nieuws en soms DWDD. De rest van wat ik interessant vind staat ingesteld om opgenomen te worden en kijk ik wanneer het me uitkomt. Geen zin om te onthouden dat ik om 21:25 uur de tv aan moet zetten of zo.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2017 19:32:42 ]
pi_174436886
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 19:31 schreef spijkerbroek het volgende:
Wel lief van Netflix dat ze zomaar een nieuwe tv bij je thuis neerzetten ;)
Hij zegt niet dat ze dat gratis hebben gedaan... :P
pi_174436896
Ik heb sinds ik uit huis ging zes jaar geleden geen tv aansluiting gehad. Alleen Netflix en internet, vette prima
pi_174436928
quote:
6s.gif Op zondag 15 oktober 2017 19:33 schreef k_man het volgende:
Hij zegt niet dat ze dat gratis hebben gedaan... :P
Zelfs als TS ervoor betaalt heeft, kan het nog wel lief van ze zijn :+
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_174436994
Sinds de laatste verhuizing ook geen tv abbo genomen, daardoor wel een beetje overgeleverd aan kutinternet, maar goed. Alles wat ik wil zien is op Netflix of misschien youtube, en de rest via apps op de Chromecast. De NPO app, de FOXSportsapp en de NOSapp meestal, en mijn vrouw heeft volgens mij de RTLapp op haar telefoon. :P


Al die troep op de kabel, mis je niks aan. Gericht kijken heeft de toekomst. :P
-nee-
pi_174437576
Ik kijk al jaren geen live tv meer. Soms zet ik wel wat aan op uitzending gemist maar ook vaak via Netflix of YouTube. Aangezien ze ook een verdienmodel voor UG hebben zal het niet zo zorgelijk zijn.
Onder deze lijn niet schrijven
pi_174437653
Live sport en actualiteiten volg ik toch het liefste via de tv.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_174437817
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 20:12 schreef Knutknuttsson het volgende:
Live sport en actualiteiten volg ik toch het liefste via de tv.
ja dat mis ik wel, effe gauw inschakelen voor sport of persconferenties
-nee-
  zondag 15 oktober 2017 @ 20:21:26 #16
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_174437840
Ik heb mn tv abbo ook weggedonderd.. ik gebruikte het enkel om te zien welke film erop was.. en dan zocht ik hem wel op om online te kijken.. dan was je halverwege de tv film al klaar zonder al die reclames..
  zondag 15 oktober 2017 @ 20:22:30 #17
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_174437857
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2017 20:20 schreef Marsenal het volgende:
of persconferenties
Twitter ontgaat niets.. en welke persco is tegenwoordig nou niet live op internet te volgen?
pi_174438184
quote:
14s.gif Op zondag 15 oktober 2017 20:22 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Twitter ontgaat niets.. en welke persco is tegenwoordig nou niet live op internet te volgen?
Ja, is gewoon gewenning natuurlijk. Maar het was vroeger gewoon op de '1' drukken op de afstandsbediening en ondertussen iets anders doen.
-nee-
  zondag 15 oktober 2017 @ 20:39:11 #19
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_174438258
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2017 20:37 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Ja, is gewoon gewenning natuurlijk. Maar het was vroeger gewoon op de '1' drukken op de afstandsbediening en ondertussen iets anders doen.
Daar hebben ze iets anders voor uitgevonden, ze noemen het ook wel radio...
pi_174438631
quote:
14s.gif Op zondag 15 oktober 2017 20:39 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Daar hebben ze iets anders voor uitgevonden, ze noemen het ook wel radio...
Die heb ik niet, ja ook digitaal.
-nee-
  zondag 15 oktober 2017 @ 20:59:33 #21
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_174438769
Hier ook nauwelijks tv. Alles via Gemist of Netflix.

Maar goed, dan nog kan ik (met mn vriendin) net zo goed laveloos op de bank Facebook/Imgur/9gag doorscrollen. Dus of het nu echt een verbetering is tov het uren tv kijken, niet echt
  zondag 15 oktober 2017 @ 21:14:53 #22
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_174439206
Kijk alleen maar sport op tv zenders. Althans, via IPTV. :)
Films, series, docu's en concerten via Netflix, downloads en YT.
pi_174440241
Alles via internet;
actualiteiten via Nos of Rtl.
Sport boeit me weinig. Soms MotoGP via streaming. Als ik er al aan denk.
Voor films en series pak ik er vaak een bakkie Popcorn bij. Soms kijk ik nog wel eens in de nieuwsgroepen.
Vaker zit ik een hele avond te Jijbuizen.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_174444855
Ik (en m'n kinderen) kijken vooral Netflix. Op de traditionele tv kijk ik alleen nog maar Zondag met Lubach, het Jeugdjournaal (met m'n dochter) en af en toe een serie of rugby op de BBC (Doctor Who, Sherlock).
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_174444893
Ik heb jarenlang amper tv gekeken. Tegenwoordig is het nog steeds minimaal, maar ik blijf weleens hangen bij Pauw en constructie programma's op Discovery als ik toevallig zap. Soms is het prettig om voor de verandering weer eens zielloos in zo'n doos te staren merk ik.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-10-2017 07:12:20 ]
  Public Relations / Redactie Film dinsdag 17 oktober 2017 @ 14:31:47 #26
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_174471199
Maar kijken jullie nu allemaal Youtube en Netflix op zo'n tablet of laptop?

IMO kijkt men nog steeds TV, alleen kijkt men steeds minder 'lineair tv' en meer 'on demand'.
En ja, alles verschuift van lineair naar on demand, zo simpel is het niet.
Maar naar mijn idee kijkt men nog steeds net zoveel (misschien zelfs wel meer) TV.
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 14:36:37 #27
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_174471330
Ik ben volgens mij de enige Nederlander die nog nooit Netflix heeft gekeken en daar ook totaal geen behoefte aan heeft :{ Ik heb niets met series en heb ook echt geen zin om steeds zelf te moeten opzoeken wat ik allemaal ga kijken. Als ik gewoon voor de TV ga zitten, zap ik wat en als er wat interessants op is, blijf ik wel ergens hangen. Zo niet, dan niet. Het is ook echt niet zo dat ik echt een keer zeg "zo, laat ik eens lekker een avondje TV gaan kijken". Heel af en toe een filmpje, maar dat is ook vrij minimaal wegens het gebrek aan goeie films. 9 van de 10 films tegenwoordig lijken over kinderachtige items als superhelden te gaan.
Don't let my username fool you...
pi_174471412
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 14:31 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Maar kijken jullie nu allemaal Youtube en Netflix op zo'n tablet of laptop?

IMO kijkt men nog steeds TV, alleen kijkt men steeds minder 'lineair tv' en meer 'on demand'.
En ja, alles verschuift van lineair naar on demand, zo simpel is het niet.
Maar naar mijn idee kijkt men nog steeds net zoveel (misschien zelfs wel meer) TV.
Ik maak onderscheid tussen het grote scherm dat in mijn kamer staat (ook wel televisie genoemd inderdaad) en het hele brede begrip televisie met inbegrip van bijvoorbeeld omroepen, uitzendschema's en netwerkcoördinatoren. Dat laatste heb ik weinig meer mee, dat eerste (het fysieke scherm zelf) gebruik ik natuurlijk nog wel om content van Netflix te kijken en PS4-games op te spelen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 14:40:20 #29
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_174471427
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 14:31 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Maar kijken jullie nu allemaal Youtube en Netflix op zo'n tablet of laptop?

IMO kijkt men nog steeds TV, alleen kijkt men steeds minder 'lineair tv' en meer 'on demand'.
En ja, alles verschuift van lineair naar on demand, zo simpel is het niet.
Maar naar mijn idee kijkt men nog steeds net zoveel (misschien zelfs wel meer) TV.
Het is inderdaad maar net wat je als traditionele televisie bestempeld.

'Ouderwetse' kabeltelevisie wordt vooral nog gekeken als achtergrondbehang of doelloos zappen. Mensen die op televisie specifiek een programma/serie/film willen kijken doen dat steeds meer on demand, via tablet/laptop maar vooral ook via de chromecast op de televisie.
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 14:47:46 #30
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_174471623
Sinds ik op mijn eigen woon heb ik geen tv abonnement meer. Ik kan dus onmogelijk de tv 'even op RTL4' zetten. Zelf keek ik altijd series en/of films via HDMI aansluiting, gelinked aan mijn laptop.

Sinds de komst van Netflix gebruik ik mijn laptop zelfs bijna niet meer. Mijn laptop heeft twee jaar geleden het tv-abbo vervangen. Tegenwoordig heeft Netflix mijn laptop vervangen. :)

De reguliere tv mis ik overigens totaal niet. Ik vind het juist heerlijk. Zo ben ik ook eerder geneigd om via Youtube een muziekje af te spelen als ik thuiskom i.p.v. de tv aan te zetten voor 'het achtergrondgepraat van de reclames'.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_174472114
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 14:31 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Maar kijken jullie nu allemaal Youtube en Netflix op zo'n tablet of laptop?

IMO kijkt men nog steeds TV, alleen kijkt men steeds minder 'lineair tv' en meer 'on demand'.
En ja, alles verschuift van lineair naar on demand, zo simpel is het niet.
Maar naar mijn idee kijkt men nog steeds net zoveel (misschien zelfs wel meer) TV.
Heb vijf jaar geen tv gehad, dus laptop. Nu eentje gekregen met een chromecast is dat handig. Maar als we hem niet gekregen hadden hadden we het ook niet gekocht.
pi_174476975
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 14:31 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Maar kijken jullie nu allemaal Youtube en Netflix op zo'n tablet of laptop?

IMO kijkt men nog steeds TV, alleen kijkt men steeds minder 'lineair tv' en meer 'on demand'.
En ja, alles verschuift van lineair naar on demand, zo simpel is het niet.
Maar naar mijn idee kijkt men nog steeds net zoveel (misschien zelfs wel meer) TV.
Nou, ja, natuurlijk kijk ik tv series.
Maar dat doe ik niet meer op de tijden dat ze uitgezonden worden. ALS ze hier al worden uitgezonden.
En worden ze hier al uitgezonden, dan ben ik tegen die tijd al met seizoen 3 bezig.

Films net zo; tegen de tijd dat je ze op tv krijgt, draait bijkans de 2de sequel al in de bios.

De rest van het tv aanbod boeit me weinig meer.
Nieuws is online te kijken.
Sport? Meh.
Praatprogramma's zijn een hoop gelul in de ruimte.
Talentenshows hoeven van mij ook niet.
Van goede tijden had ik al genoeg slechte tijding gehoord, voordat we kabel kregen.
Van Robinson en Utopia heb ik nog geen aflevering gezien.
Wie de mol is kan me ook niet schelen.
Om nog maar te zwijgen over al die reclameblokken overal tussendoor.

Mijn crt tv en monitor heb ik een paar jaar geleden allebei opgeruimd.
Daarvoor in de plaats is een 27" scherm voor bij mijn pc gekomen.
Daar zit alleen een voedingskabel en een HDMI kabel vanaf mijn pc aan vast.
Mooi zat.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_174477010
Hier ook, Netflix is erg ok. En met NPO plus voor 4 euro per maand kan je alle publieke omroep programma's in HD terug kijken via de Chromecast. Ideale combi.
pi_174477055
Dat heb ik ook, kijk alleen weleens naar de NPO via Digitenne (gratis) en betaal dus liever voor Netflix dan voor kabeltv (RTL en SBS).
pi_174477306
Die reclames zijn een grote ergernis. :r
Dus nee helaas, moet zeggen dat de programma's tegenwoordig ook bar slecht zijn.
pi_174478071
Geen tv hier. NPO via internet en films op Netflix/Youtube (alhoewel Youtube ze tegenwoordig allemaal verwijdert, dus dat lukt amper meer). Maar gisteren alsnog Netflix opgezegd omdat ik er te weinig mee deed. Als ik een film wil zien, leen ik 'm wel uit de bieb. En anders niet. Ik mis niets. Ik mis ook niets aan de commerciële zenders.
Somebody that I used to know
pi_174478340
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 14:31 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Maar kijken jullie nu allemaal Youtube en Netflix op zo'n tablet of laptop?

IMO kijkt men nog steeds TV, alleen kijkt men steeds minder 'lineair tv' en meer 'on demand'.
En ja, alles verschuift van lineair naar on demand, zo simpel is het niet.
Maar naar mijn idee kijkt men nog steeds net zoveel (misschien zelfs wel meer) TV.
Ik kijk het meest op de TV via HDMI (áltijd als ik iets samen met anderen kijk) of op de monitor van de PC.

Verder heel soms op een laptop en heel soms op een tablet (dat laatste vooral in bed). Hebben ook een Chromecast, maar die wordt eigenlijk nooit gebruikt.
Tails tell tales
pi_174478747
Oja, ik kijk via laptop en smartphone.
Somebody that I used to know
pi_174508609
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2017 19:21 schreef DJKoster het volgende:
Dat was precies de reden dat ik mijn tv abonnement beëindigd heb.
Wat ik echt wil kijken kan ik altijd nog terugkijken via de NPO app.
ik heb hier ook meerdere malen over nagedacht maar kan me er nog niet toe verzetten. Wel kijk ik nauwelijks TV bij mij is de hoofdreden wel reclame de blokken worden langer en ze komen sneller je kan je drankje nog niet pakken of er is al reclame :X en dan begint het weer en komen er van die grote reclame boodschappen door het beeld waarvan ik 95% nog niet wil zien ook.

dus ik kijk voornamelijk netflix en videoland
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_174521267
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2017 19:08 schreef polderturk het volgende:
De kinderen kijken tekenfilms op Netflix en YouTube. Ik en mijn vrouw kijken naar series en films op Netflix. Dat gaat ten koste van normale tv. Is dit bij jullie thuis ook zo? Dit moet wel zorgwekkend zijn voor de tv zenders. Ik kijk alleen soms naar Pauw, Jinek, Nieuwsuur. Soms kijk ik naar Nat Geographic en Discovery channel. En soms kijk ik naar sportevenementen die mij interesseren. Hoe ziet jullie kijkgedrag uit?
Dat is bij ons ook zo, maar omdat we nu wel een beetje flauw waren van Netflix hebben we dat even ingeruild tegen Videoland
Gaaf! Coole nerd shirts op QuoteShirts.nl
TV series downloaden zonder schikkingsvoorstel te krijgen dmv VPN?
Neem dan VPNUnlimited, nu ook met werkende NetFlix proxy (USA aanbod kijken)
pi_174521420
Ik woon dan niet in NL, maar hier thuis ook geen kabel meer, in plaats daarvan een Roku en abonnementen op Netflix/HBO/Sling. Laatste is met name om live Premier League te kunnen kijken.
Jesus saves but death prevails.
pi_174521496
Hier ook geen tv abonnement meer. Kijk alles via Netflix of Kodi.
pi_174522575
Kodi? Nooit van gehoord :o

Ik heb ook HBO gehad, maar die app was zo brak dat het onbruikbaar was. Halverwege een aflevering van iets scrollen werkte gewoon niet, dan moest je gewoon helemaal opnieuw beginnen :')
Videoland gebruik ik wel eens op een vakantieadresje, maar de laatste film die ik er op keek was gewoon corrupt gegaan ofzo, bij hetzelfde punt bleef die hangen en kon het einde van de film nooit kijken. Dan ben ik wel zuur o|O
-nee-
pi_174522825
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2017 19:08 schreef polderturk het volgende:
De kinderen kijken tekenfilms op Netflix en YouTube. Ik en mijn vrouw kijken naar series en films op Netflix. Dat gaat ten koste van normale tv. Is dit bij jullie thuis ook zo? Dit moet wel zorgwekkend zijn voor de tv zenders. Ik kijk alleen soms naar Pauw, Jinek, Nieuwsuur. Soms kijk ik naar Nat Geographic en Discovery channel. En soms kijk ik naar sportevenementen die mij interesseren. Hoe ziet jullie kijkgedrag uit?
Had 10 jaar geen tv meer. Sinds ik een nieuwe tv had gekocht voor het gamen denk ik soms 'toch wel zonde he, maar goed anders kan ik niet gamen'.
  maandag 23 oktober 2017 @ 10:26:05 #45
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_174598918
Kijk alleen nog Fox/ziggo sports
Rest download ik alles wat ik wil zien of kijk ik via netflix
reclames vind ik zo irritant.
pi_174600230
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 10:26 schreef JaafkeEHV het volgende:
Kijk alleen nog Fox/ziggo sports
Rest download ik alles wat ik wil zien of kijk ik via netflix
reclames vind ik zo irritant.
ja precies... laatst toevallig een big bang aflevering gekeken op veronica! nou dat doen we ook nooit meer 2x reclame in een show van 22 a 23 min 8)7 8)7 8)7 -O- -O- -O-
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_174600958
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 20:22 schreef Marsenal het volgende:
Kodi? Nooit van gehoord :o

Kodi is een app waarmee je allerlei kanalen, series, films en wedstrijden kan streamen. Die app kun je weer installeren op bijvoorbeeld een Amazon Fire TV Stick waardoor je de stream op je TV kan afspelen. Ik gebruik het heel soms om rugbywedstrijden te kijken op BT Sport of Sky Sports, maar het werkt niet altijd even lekker.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_174601031
quote:
6s.gif Op maandag 23 oktober 2017 12:08 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Kodi is een app waarmee je allerlei kanalen, series, films en wedstrijden kan streamen. Die app kun je weer installeren op bijvoorbeeld een Amazon Fire TV Stick waardoor je de stream op je TV kan afspelen. Ik gebruik het heel soms om rugbywedstrijden te kijken op BT Sport of Sky Sports, maar het werkt niet altijd even lekker.
je vergeet de fysieke media het is namelijk ook gewoon een media speler die alles afspeelt. hoe dan ook bij mij is deze onmisbaar
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_174610048
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 12:12 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

je vergeet de fysieke media het is namelijk ook gewoon een media speler die alles afspeelt. hoe dan ook bij mij is deze onmisbaar
Bij fysieke media moet ik denken aan papieren kranten...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_174610222
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 18:52 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Bij fysieke media moet ik denken aan papieren kranten...
ik bedoel dus een USB stick of externe HDD met een media bestand erop
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_174610323
Tv abbo heb ik allang opgezegt
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 23 oktober 2017 @ 19:25:57 #52
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_174610797
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2017 20:20 schreef Marsenal het volgende:

[..]

ja dat mis ik wel, effe gauw inschakelen voor sport of persconferenties
tegenwoordig krijg je wel een push message van de NOS app of iets dergelijks als er echt iets is.
pi_174611063
Ik heb niet eens een tv abonnement, enkel een abonnement op Netflix.
  maandag 23 oktober 2017 @ 19:40:15 #54
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_174611198
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 20:12 schreef Knutknuttsson het volgende:
Live sport en actualiteiten volg ik toch het liefste via de tv.
De NPO's kun je gewoon streamen tegenwoordig.
pi_174641137
Ik kijk eigenlijk helemaal geen tv meer, wat ik wil zien zoals series, Lubach of rijdende rechter kijk ik wel via internet.

[ Bericht 0% gewijzigd door JediMasterLucia op 25-10-2017 10:19:43 ]
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_174641197
Gaat hier ook meer richting Internet en Netflix.
  woensdag 25 oktober 2017 @ 11:50:40 #57
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_174645818
Wij hebben hier al jaren geen tv aansluiting meer. Maakten we toch geen gebruik meer van. Het nieuws bekijken kan online, en verder kijken we vooral dvd's/blu-ray's, of Netflix. Mis het tijdperk van echt tv kijken ook niet bepaald. Al die reclames. Zenders die pas maanden na originele uitzending (in Amerika) het in Nederland uitzenden (als je geluk had), etc. Al kan het met reclames altijd erger...in de VS. Om de vijf minuten een 2-3 minuut durende reclame.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_174695867
Ik kijk eigenlijk alleen nog maar Netflix, voetbal op Fox Sports/Ziggo Sport en kijk af en toe wat terug via Uitzending Gemist. Wat dat betreft kijk ik wel veel minder tv dan vroeger.
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 23:27:07 #59
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_174704667
Netflix heeft toch hoofdzakelijk televisieseries en films? Of heb ik dat verkeerd?
pi_174710812
quote:
2s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 11:50 schreef AlwaysHappy het volgende:
Wij hebben hier al jaren geen tv aansluiting meer. Maakten we toch geen gebruik meer van. Het nieuws bekijken kan online, en verder kijken we vooral dvd's/blu-ray's, of Netflix. Mis het tijdperk van echt tv kijken ook niet bepaald. Al die reclames. Zenders die pas maanden na originele uitzending (in Amerika) het in Nederland uitzenden (als je geluk had), etc. Al kan het met reclames altijd erger...in de VS. Om de vijf minuten een 2-3 minuut durende reclame.
Dat van die reclame is wel een beetje een fabeltje, Ja de frequentie van reclames is daar hoger, maar de totale reclametijd is hetzelfde als in Nederland. een 43 minuten serie duurt in Amerika een uur en in Nederland ook een uur. Alleen is dat in Nederland verdeelt in 3 reclameblokken (2 in het programma en 1 aan het einde voorafgaand aan het volgende) en zijn het in Amerika veel meer reclameblokken en vaak niet aan het einde van het programma voorafgaand aan het volgende programma.
pi_174710985
Wij hebben ook geen TV abbo meer. Enkel internet, netflix en NL ziet. Nu nog icm een chromecast, maar ik heb een Android TV box besteld om deze apps te installeren.

Ik mis traditionele TV niet.
  zaterdag 28 oktober 2017 @ 12:45:18 #62
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_174711045
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 12:30 schreef dz5b604 het volgende:

[..]

Dat van die reclame is wel een beetje een fabeltje, Ja de frequentie van reclames is daar hoger, maar de totale reclametijd is hetzelfde als in Nederland. een 43 minuten serie duurt in Amerika een uur en in Nederland ook een uur. Alleen is dat in Nederland verdeelt in 3 reclameblokken (2 in het programma en 1 aan het einde voorafgaand aan het volgende) en zijn het in Amerika veel meer reclameblokken en vaak niet aan het einde van het programma voorafgaand aan het volgende programma.
Dat weet ik. Ik vind het alleen irritanter als het zo vaak, zo kort gebeurd. Dan liever drie wat langere reclameblokken.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_174711200
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 23:27 schreef Boca_Raton het volgende:
Netflix heeft toch hoofdzakelijk televisieseries en films? Of heb ik dat verkeerd?
En documentaires en soms ook series zoals Grand Designs (weet even niet onder welk genre ik dat moet scharen)
Somebody that I used to know
  zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:51:44 #65
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_174722066
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 12:54 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

En documentaires en soms ook series zoals Grand Designs (weet even niet onder welk genre ik dat moet scharen)
Ja, die bedoel ik. Ze hebben heel erg veel, maar wel soortgelijke dingen. Niet te vergelijken met wat je op TV kunt zien dus ik vind de vergelijking mank gaan eigenlijk.
pi_174725626
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 21:51 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Ja, die bedoel ik. Ze hebben heel erg veel, maar wel soortgelijke dingen. Niet te vergelijken met wat je op TV kunt zien dus ik vind de vergelijking mank gaan eigenlijk.
Voor journaals of maatschappelijke programma's kan je daar inderdaad niet terecht. Maar daar heb je NPO gemist voor. En soapseries vind je er ook niet, maar daar mis je dan weer niets aan :+ het is inderdaad niet helemaal tv-vervangend, maar het is wel grotendeels uitwisselbaar.
Somebody that I used to know
pi_174876767
Sinds ik Netflix heb, gaat meer de helft aan mij voorbij. NPO is niet onafhankelijk zoals ze claimen. Dat lijkt tegenwoordig eng veel op staatstelevisie. De commerciële zenders zijn ontzettend irritant met al die reclame, bovendien heb ik het gevoel dat John de Mol zo'n beetje het hele televisie aanbod beïnvloed met talenten shows, reality soaps en vage spelletjes.
pi_174876775
Tv gaat verdwijnen is overbodig. In demand dat is de markt
pi_174877173
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2017 03:54 schreef wawowiewa het volgende:
Tv gaat verdwijnen is overbodig. In demand dat is de markt
Bedankt Hans
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_174879688
Hoe zit het met een kwaliteitsgarantie ? Stel, Netflix lokt je met een aantal topprogramma's en het doet je besluiten om een 2 jarig abbonnement te nemen ...

Wat nu als het na een half jaar bagger is wat ze uitzenden ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_174879696
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 11:31 schreef LangeTabbetje het volgende:
Hoe zit het met een kwaliteitsgarantie ? Stel, Netflix lokt je met een aantal topprogramma's en het doet je besluiten om een 2 jarig abbonnement te nemen ...

Wat nu als het na een half jaar bagger is wat ze uitzenden ?
Je betaalt Netflix toch gewoon per maand, en is dan toch ook per maand op te zeggen?
pi_174879700
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2017 11:32 schreef SnoepTomaatje het volgende:

[..]

Je betaalt Netflix toch gewoon per maand, en is dan toch ook per maand op te zeggen?
Yes.
pi_174906314
Ik heb ook Netflix maar nu ook een proefabonnementen op NlZiet. Ik weet nog niet of ik het houd voor die 8 euro per maand maar het werkt wel lekker en er zit ook live tv in als je het een keer nodig hebt.
Onder deze lijn niet schrijven
pi_174994390
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 12:45 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Dat weet ik. Ik vind het alleen irritanter als het zo vaak, zo kort gebeurd. Dan liever drie wat langere reclameblokken.
Ja, mee eens. Ze duren ~7 minuten, mijn koffie is dan wel doorgelopen en ikzelf ook ;-)
Gaaf! Coole nerd shirts op QuoteShirts.nl
TV series downloaden zonder schikkingsvoorstel te krijgen dmv VPN?
Neem dan VPNUnlimited, nu ook met werkende NetFlix proxy (USA aanbod kijken)
pi_174994479
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2017 03:54 schreef wawowiewa het volgende:
Tv gaat verdwijnen is overbodig. In demand dat is de markt
Mijn fysieke televisie gaat on demand verdwijnen en verschijnen?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2017 10:00:12 ]
pi_174994519
Dubbel

[ Bericht 98% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2017 09:59:59 ]
pi_175003506
quote:
11s.gif Op zaterdag 11 november 2017 09:56 schreef Chai het volgende:

[..]

Mijn fysieke televisie gaat on demand verdwijnen en verschijnen?
En zo is het maar net!
pi_175047229
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2017 19:08 schreef polderturk het volgende:
De kinderen kijken tekenfilms op Netflix en YouTube. Ik en mijn vrouw kijken naar series en films op Netflix. Dat gaat ten koste van normale tv. Is dit bij jullie thuis ook zo? Dit moet wel zorgwekkend zijn voor de tv zenders. Ik kijk alleen soms naar Pauw, Jinek, Nieuwsuur. Soms kijk ik naar Nat Geographic en Discovery channel. En soms kijk ik naar sportevenementen die mij interesseren. Hoe ziet jullie kijkgedrag uit?
Voor steeds meer kijkers herkenbaar. Programma's als Pauw en Jinek zijn mijnsinziens ook over hun hoogtepunt heen, net zoals RTL Night met Humberto Tan. Nieuws blijft actueel dus dat zet ik nog wel op.

Maar het televisieaanbod is momenteel wel erg slecht te noemen en niet meer te concurreren met zenders als Netflix. Ik zie weinig vernieuwends. Een zender die ik momenteel wel goed vind is Viceland. (bij Ziggo op kanaal 26) Absolute aanrader.
  maandag 13 november 2017 @ 19:20:04 #79
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_175049700
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 17:11 schreef Elzies het volgende:
Een zender die ik momenteel wel goed vind is Viceland. (bij Ziggo op kanaal 26) Absolute aanrader.
Vind je? Ik had er echt meer van verwacht. Vice heeft tegenwoordig een heel hoog SJW en politieke correctheid gehalte...
Don't let my username fool you...
  maandag 13 november 2017 @ 20:28:50 #80
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_175051712
Ik zit er serieus ook aan te denken om mijn tv pakket bij Ziggo eruit te gooien. Alleen durf ik de stap nog niet te zetten. Ik ben bang dat ik spijt krijg.

Het enige waarvoor ik mijn TV eigenlijk nog heb is :

F1 via Ziggo sport
Champions League voetbal (maar kun je ook via internet volgen NU.nl)

En soms vind ik het weleens fijn om gewoon te zappen en dan bij een praatprogramma te blijven hangen.

Maar eigenlijk als ik bovenstaande nu zo lees is het dus gewoon onzin waarom ik het eigenlijk niet op zeg. Ik kijk eigenlijk alleen maar Netflix, Youtube etc. En via Uitzending gemist kom je ook een heel eind.

Qua kosten valt het mee wat het mij zal besparen. Als ik alleen al het goedkoopste internet erbij kost me dat 43.50 pm (betaal nu met TV / Horizon en 200MB internet 62.50). Dat valt mij dus nog vies tegen die besparing.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  maandag 13 november 2017 @ 20:37:47 #81
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_175052017
Kijk sinds een jaar of 5 geen tv meer.
Heb Amazon prime en Netflix. Kijk hooguit nog eens wat op uitzending gemist

[ Bericht 51% gewijzigd door Pietverdriet op 13-11-2017 20:44:40 ]
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_175060105
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 11:31 schreef LangeTabbetje het volgende:
Hoe zit het met een kwaliteitsgarantie ? Stel, Netflix lokt je met een aantal topprogramma's en het doet je besluiten om een 2 jarig abbonnement te nemen ...

Wat nu als het na een half jaar bagger is wat ze uitzenden ?
Netflix kent alleen maandabonnementen, dus ik snap niet hoe je bij een 2-jarig abonnement komt?

Voor de mensen die tv willen opzeggen, kijk zeker eens naar NLZiet als alternatief! Werkt steeds beter en heeft nu al 12 zenders die je live kan kijken..
Sue Me
pi_175060698
Ik heb alleen een goedkoop internet abonnement.

Daarnaast een abonnement op netflix, videoland, en NLziet ( de laatste ga ik opzeggen want ik kijk daar echt nooit naar, het menu is irritant en ik krijg nooit iets gevonden wat mij leuk lijkt )

Dit doe ik eigenlijk al jaren. En ben niet van plan om een tv abonnement te nemen.

Wel jammer dat je ( de laatste keer dat ik hier naar heb gekeken is lang geleden dus misschien is het tegenwoordig anders ) geen abonnement kunt nemen op iets zoals HBO oi.d. zonder tv en zo.
Want ik zou bijvoorbeeld wel series willen zien zoals Game of Thrones ( die ik nu bij een ander moet kijken ) of Grey's Anatomy ( die ik via een vage website online moet kijken )

Ook is het jammer dat ziggo ( voor zo ver ik weet ) het ''beste'' internet niet los aanbied op mijn postcode zonder tv. Dit wil zeggen dat ik pauper internet heb en dat dus naar is met gamen. ;( Maar ja, het zijn keuzes... en ik ga gewoon niet 50,- pm neerleggen voor tv zenders die ik nooit kijk.

Voor de muziekzenders (bestaan die nog?) hoef ik het ook niet meer te nemen want spotify/youtube. Jammer dat spotify geen app heeft op mijn panasonic smart tv. Dus dat moet ik dan weer streamen via apple tv of chromcast. :{
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_175060714
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2017 20:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Kijk sinds een jaar of 5 geen tv meer.
Heb Amazon prime en Netflix. Kijk hooguit nog eens wat op uitzending gemist
Wat is amazone prime precies?
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_175060743
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 11:31 schreef LangeTabbetje het volgende:
Hoe zit het met een kwaliteitsgarantie ? Stel, Netflix lokt je met een aantal topprogramma's en het doet je besluiten om een 2 jarig abbonnement te nemen ...

Wat nu als het na een half jaar bagger is wat ze uitzenden ?
2 jaar? hoe kom je daar nu weer bij, je moet per maand betalen dus je kunt ook per maand opzeggen. :D
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 12:41 schreef Bucketwood het volgende:
Wij hebben ook geen TV abbo meer. Enkel internet, netflix en NL ziet. Nu nog icm een chromecast, maar ik heb een Android TV box besteld om deze apps te installeren.

Ik mis traditionele TV niet.
Wat is een android tv box?
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_175062175
Iemand nog tips voor een leuke film op netflix??
pi_175063842
Ik torrent alles dat ik wil zien w/
  dinsdag 14 november 2017 @ 17:37:09 #88
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_175069992
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 november 2017 08:53 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

Wat is amazone prime precies?
Een stel diensten van Amazon waaronder streaming van video, flat fee ebooks lezen, storage voor foto’s, zonder extra kosten versnelde levering van je bestellingen.
Ik woon niet in NL maar in D en kan dus van al deze diensten gebruik maken.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 14 november 2017 @ 17:38:44 #89
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_175070019
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 10:38 schreef Hgz82 het volgende:
Iemand nog tips voor een leuke film op netflix??
Riphagen, een Nederlandse film over een heel foute penoze figuur, waargebeurd verhaal, niet grappig, wel erg goed
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 14 november 2017 @ 18:29:34 #90
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_175071054
Ik kijk legaal (Netflix, Uitzending Gemist) en illegaal (BBC iPlayer) tegenwoordig ook vooral via internet, al doe ik dat veelal wel gewoon op de TV via kodi of airplay. Mijn probleem is dat het mij moeilijk lukt om wel snel internet te krijgen, maar zonder een duur tv-abonnement. Helaas heb ik geen glasvezel hier en ben dus min of meer aangewezen op de kabel van Ziggo. Iemand een creatieve oplossing?
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
  dinsdag 14 november 2017 @ 21:25:36 #91
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_175075798
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 18:29 schreef Dwersdriever het volgende:
Ik kijk legaal (Netflix, Uitzending Gemist) en illegaal (BBC iPlayer) tegenwoordig ook vooral via internet, al doe ik dat veelal wel gewoon op de TV via kodi of airplay. Mijn probleem is dat het mij moeilijk lukt om wel snel internet te krijgen, maar zonder een duur tv-abonnement. Helaas heb ik geen glasvezel hier en ben dus min of meer aangewezen op de kabel van Ziggo. Iemand een creatieve oplossing?
Adsl met vectoring? (Koper van Kpn)
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 14 november 2017 @ 21:51:51 #92
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_175076563
Stap genomen bij Ziggo vandaag!
Mijn huidige abbo (Ziggo Horizon / 200 MB internet) 62.50 per maand.

Ik zeg ik wil mijn TV eruit hebben. Nee dat kan niet we leveren standaard via de kabel. We kunnen je HD tv en box er wel uit halen dan betaal je 58 euro per maand. Scheelt 4 euro.

Maar ze zegt ik kan je korting geven. Komende half jaar betaal ik 29.95 voor internet complete. Daarna gaat dit bedrag terug naar 58 per maand. Tevens overgestapt van T-Mobile (22.50 3 GB en onbeperkt bellen) naar Vodafone. Dit kost normaal 26 per maand (6 GB en onbeperkt). Maar ik ga 2 jaar lang 21 betalen. Bijkomend voordeel is dat ik de eerste 6 maanden onbeperkt internet krijg.

Dus in mijn geval scheelt het toch aardig wat geld voor iets dat ik toch niet gebruik. Het zal straks wel wennen zijn als de kanalen daadwerkelijk verdwenen zijn. Maar via internet kom je een heel eind!
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  dinsdag 14 november 2017 @ 21:56:45 #93
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_175076706
Ik blijf de opstelling van de providers koppelverkoop vinden
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_175078404
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2017 21:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik blijf de opstelling van de providers koppelverkoop vinden
Ik ook het is niet aantrekkelijk genoeg om alleen internet te nemen. En omdat ik wel wat TV kijk neem ik het er dus bij. Er zijn allerlei mogelijkheden maar qua kosten ontloopt het elkaar weinig. Knippr b.v. kan leuk alternatief zijn maar prijs technisch kan ik dan beter vdsl+ TV nemen
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_175082170
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2017 17:37 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Een stel diensten van Amazon waaronder streaming van video, flat fee ebooks lezen, storage voor foto’s, zonder extra kosten versnelde levering van je bestellingen.
Ik woon niet in NL maar in D en kan dus van al deze diensten gebruik maken.
Klinkt tof :D
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
  woensdag 15 november 2017 @ 09:22:47 #96
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_175082418
quote:
7s.gif Op woensdag 15 november 2017 09:05 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

Klinkt tof :D
Ja, is het ook. Amazon heeft niet voor niets een enorme groei
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 15 november 2017 @ 14:04:18 #97
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_175087731
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2017 21:25 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Adsl met vectoring? (Koper van Kpn)
Dat klinkt inderdaad wel interessant.

https://tweakers.net/nieu(...)r-400mbit-s-dsl.html
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
  woensdag 15 november 2017 @ 14:06:47 #98
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_175087793
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 21:51 schreef Razor21 het volgende:
Stap genomen bij Ziggo vandaag!
Mijn huidige abbo (Ziggo Horizon / 200 MB internet) 62.50 per maand.

Ik zeg ik wil mijn TV eruit hebben. Nee dat kan niet we leveren standaard via de kabel. We kunnen je HD tv en box er wel uit halen dan betaal je 58 euro per maand. Scheelt 4 euro.

Maar ze zegt ik kan je korting geven. Komende half jaar betaal ik 29.95 voor internet complete. Daarna gaat dit bedrag terug naar 58 per maand. Tevens overgestapt van T-Mobile (22.50 3 GB en onbeperkt bellen) naar Vodafone. Dit kost normaal 26 per maand (6 GB en onbeperkt). Maar ik ga 2 jaar lang 21 betalen. Bijkomend voordeel is dat ik de eerste 6 maanden onbeperkt internet krijg.

Dus in mijn geval scheelt het toch aardig wat geld voor iets dat ik toch niet gebruik. Het zal straks wel wennen zijn als de kanalen daadwerkelijk verdwenen zijn. Maar via internet kom je een heel eind!
Misschien inderdaad eens bellen. De vorige keer kreeg ik voor het leven gratis Film1, waar ik eigenlijk nooit naar kijk :-(
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
pi_175089129
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 21:51 schreef Razor21 het volgende:
Ik zeg ik wil mijn TV eruit hebben. Nee dat kan niet we leveren standaard via de kabel.
Ik vind dit altijd zo raar. Hoezo betaal je voor iets waar je niet om gevraagd hebt? :o
Somebody that I used to know
pi_175089191
Ik gebruik Netflix, Piratebay en youtube. En voor Penoza of Hollandse hoop de NPO app. Jammer genoeg kan je geen abbenoment nemen met alleen internet.
pi_175089858
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 15:03 schreef 6star6lord6 het volgende:
Ik gebruik Netflix, Piratebay en youtube. En voor Penoza of Hollandse hoop de NPO app. Jammer genoeg kan je geen abbenoment nemen met alleen internet.
https://www.online.nl/internet/ ? https://internetshop.telfort.nl/internet/ ? :?
Somebody that I used to know
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')