abonnement Unibet Coolblue
pi_174450157
quote:
Waarom zou je dan ook met een hakenkruis op je arm willen rondlopen :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_174450199
quote:
2s.gif Op maandag 16 oktober 2017 13:16 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Waarom zou je dan ook met een hakenkruis op je arm willen rondlopen :')
Dan verdien je eigenlijk ook gewoon een stomp voor je harses.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Redactie Games maandag 16 oktober 2017 @ 13:19:06 #178
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_174450207
quote:
2s.gif Op maandag 16 oktober 2017 13:16 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Waarom zou je dan ook met een hakenkruis op je arm willen rondlopen :')
Als de leider van je land zegt dat het oké is dan kan ik me voorstellen dat je toch eerder geneigd bent om daarmee rond te lopen. Je wordt geaccepteerd, waarom zou je het verbergen?

Tot je natuurlijk iemand tegen komt die het niet van je pikt en je even gaat afrossen.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_174450211
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 13:18 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dan verdien je eigenlijk ook gewoon een stomp voor je harses.
Nee hoor. Je hebt je handen gewoon thuis te houden. Links terroristje van me.
pi_174450218
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 11:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ah, leuk, de discussie van gisteren wordt nog eens dunnetjes overgedaan _O-
Ja, enig. :{

*zucht*

:P
  Redactie Games maandag 16 oktober 2017 @ 13:20:24 #181
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_174450236
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 13:19 schreef HendrikV het volgende:

[..]

Nee hoor. Je hebt je handen gewoon thuis te houden. Links terroristje van me.
Hoe denk je dat nazi's anders hun doel bereiken? Even beleefd vragen of ze een etnische zuivering mogen houden?
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_174450244
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 13:20 schreef Puddington het volgende:

[..]

Hoe denk je dat nazi's anders hun doel bereiken? Even beleefd vragen of ze een etnische zuivering mogen houden?
Waar heb jij het over ? Die enkele kale kop die wil ons allen gaan omleggen ?

Hoe zie je dat voor je ?
pi_174450261
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 13:19 schreef HendrikV het volgende:

[..]

Nee hoor. Je hebt je handen gewoon thuis te houden. Links terroristje van me.
Sneeuwvlokje gespot.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_174450281
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 13:21 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Sneeuwvlokje gespot.
Ik ben een sneeuwvlok omdat ik tegen het gebruik van geweld ben ?

Ok.
  Redactie Games maandag 16 oktober 2017 @ 13:23:11 #185
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_174450297
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 13:21 schreef HendrikV het volgende:

[..]

Waar heb jij het over ? Die enkele kaale kop die wil ons allen gaan omleggen ?

Hoe zie je dat voor je ?
Hij verheerlijkt een regime dat aan 20 miljoen mensen het leven gekost heeft en identificeert zich met een ideologie die genocide niet schuwt om hun doel te bereiken. Pacifistische nazi's vind je niet, tubs.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_174450312
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 13:18 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dan verdien je eigenlijk ook gewoon een stomp voor je harses.
Daar gaat het ze waarschijnlijk ook om. Lekker huilen dat ze door "Fat Left wing Fascist Domestic Terrorists Group"(niet mijn woorden) op hun smoel gerost zijn.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_174450355
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 13:23 schreef Puddington het volgende:

[..]

Hij verheerlijkt een regime dat aan 20 miljoen mensen het leven gekost heeft en identificeert zich met een ideologie die genocide niet schuwt om hun doel te bereiken. Pacifistische nazi's vind je niet, tubs.
Nogmaals u had het over zuiveringen hoe zie je dat voor je ? 150 neos die ff nederland gaan zuiveren van 4miljoen buitenlanders (noem maar ff wat) ? En dan moeten ze ook nog eerst langs een groot gedeelte van de hollanders. Ik zie het allemaal niet gebeuren sorry.
pi_174450382
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 13:23 schreef Puddington het volgende:

[..]

Hij verheerlijkt een regime dat aan 20 miljoen mensen het leven gekost heeft en identificeert zich met een ideologie die genocide niet schuwt om hun doel te bereiken. Pacifistische nazi's vind je niet, tubs.
Hoeveel mensen heeft mao omgebracht ? Ik kan me niet ontrekken aan het idee dat als ik met een mao t shirt rond loopt jij me niet een knal verkoopt. Hamer en sikkel idem.


Hypocriete bende hier :)
pi_174450408
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 13:22 schreef HendrikV het volgende:

[..]

Ik ben een sneeuwvlok omdat ik tegen het gebruik van geweld ben ?

Ok.
Figuren die willens en wetens een stroming aanhangen die erop gebrand was om alle joden uit te roeien, verdienen gewoon klappen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_174450430
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 13:28 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Figuren die willens en wetens een stroming aanhangen die erop gebrand was om alle joden uit te roeien, verdienen gewoon klappen.
Nogmaals daar ging het niet over. Ik ben een sneeuwvlok omdat ik tegen het gebruik van geweld ben ?
  Redactie Games maandag 16 oktober 2017 @ 13:30:30 #191
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_174450433
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 13:27 schreef HendrikV het volgende:

[..]

Hoeveel mensen heeft mao omgebracht ? Ik kan me niet ontrekken aan het idee dat als ik met een mao t shirt rond loopt jij me niet een knal verkoopt. Hamer en sikkel idem.


Hypocriet bende :)
Zie jij maoisten door de straten van Charlottesville marcheren?
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_174450467
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 13:28 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Figuren die willens en wetens een stroming aanhangen die erop gebrand was om alle joden uit te roeien, verdienen gewoon klappen.
Het was vooral een oorlog die slavische slachtoffers heeft gemaakt in overgrote meerderheid christenen.
pi_174450470
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 13:30 schreef HendrikV het volgende:

[..]

Nogmaals daar ging het niet over. Ik ben een sneeuwvlok omdat ik tegen het gebruik van geweld ben ?
Je bent een sneeuwvlok omdat je tegen het gebruik van geweld tegen nazi's bent.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_174450486
Ik kan me trouwens niet aan de indruk onttrekken dat het aantal bewonderaars van Mao heden ten dage wereldwijd nogal laag is tegenwoordig en dat aantal zal nog wel aan het dalen zijn ook. Beetje slapjes om dan ook weer te beginnen met "ja maar Mao was ook erg!1"
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_174450494
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 13:32 schreef HendrikV het volgende:

[..]

Het was vooral een oorlog die slavische slachtoffers heeft gemaakt in overgrote meerderheid christenen.
Klopt. In het oosten woonde namelijk ondervolk, aldus Hitler. En daar mocht je dus gewoon genocide op plegen.

Leuk om een regime aan te hangen dat zoiets op zijn geweten heeft.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_174450523
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 13:30 schreef Puddington het volgende:

[..]

Zie jij maoisten door de straten van Charlottesville marcheren?
Ik vraag wat , krijg geen antwoord en een vraag terug.
pi_174450562
quote:
2s.gif Op maandag 16 oktober 2017 13:33 schreef xpompompomx het volgende:
Ik kan me trouwens niet aan de indruk onttrekken dat het aantal bewonderaars van Mao heden ten dage wereldwijd nogal laag is tegenwoordig en dat aantal zal nog wel aan het dalen zijn ook. Beetje slapjes om dan ook weer te beginnen met "ja maar Mao was ook erg!1"
Ook dat zeg ik niet. Ik vroeg me af of de mensen die voor geweld zijn hier. Dat ook vinden bij iemand met een tshirt van mao of de hamer en sikkel.

Zou jij iemand met kleding die refereerd naar een genocide pleger/staat/organisatie willen slaan ? Of geldt dat alleen voor nazis.

[ Bericht 0% gewijzigd door HendrikV op 16-10-2017 13:42:53 ]
pi_174450677
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 13:37 schreef HendrikV het volgende:

[..]

Ook dat zeg ik niet. Ik vroeg me af of de mensen die voor geweld zijn hier. Dat ook vinden bij iemand met een tshirt van mao of de hamer en sikkel.

Zou jij iemand met kleding die refereerd naar een genocide pleger/staat/organisatie willen slaan ? Of geld dat alleen voor nazis.
Het communisme is een waardeloze stroming, dat zonder meer. Maar anders dan het nazisme, roept het niet op tot massamoord. Iemand die rondloopt in een t-shirt met daarop een hamer en sikkel pleit dan ook niet voor het vermoorden van miljoenen mensen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_174450731
En dit zat er natuurlijk aan te komen:

quote:
Puerto Ricanen vertrekken massaal naar vasteland

De luchthaven van San Juan is ramvol. Eilandbewoners, met een enkeltje naar het Amerikaanse vasteland op zak, hebben ladingen koffers meegenomen. Hun intentie is duidelijk: zij komen voorlopig niet meer terug.

Vier weken nadat orkaan Maria een spoor van vernieling achterliet, is de nood nog altijd hoog op Puerto Rico. Een derde van de bevolking moet het zonder drinkwater stellen en 85 procent van de eilandbewoners heeft nog altijd geen stroom. De meeste ziekenhuizen draaien op noodgeneratoren en kunnen daardoor maar beperkte voorzieningen aanbieden.

Het officiële dodental staat nu op 48 en loopt gestaag op. Toen de orkaan over het eiland trok, stierven zestien Puerto Ricanen. Nu overlijden de eilandbewoners door vervuild water of een gebrek aan medicijnen en andere medische voorzieningen.

Ondertussen geeft Washington voortdurend wisselende signalen af. Het Congres maakte tientallen miljarden vrij voor getroffen Amerikaanse gebieden, waarvan een groot deel bestemd is voor Puerto Rico, terwijl president Trump suggereerde dat de Puerto Ricanen de problemen aan zichzelf te wijten hebben en dat de militairen en andere federale hulpverleners "niet voor altijd" kunnen blijven. (Hoewel ze volgens de wet verplicht zijn een aangenomen klus altijd af te maken - bp)

Na de Spaans-Amerikaanse oorlog kwam Puerto Rico in 1898 in Amerikaanse handen. De Jones Act van 1917 gaf de Puerto Ricanen weliswaar het Amerikaanse staatsburgerschap, maar ze mochten niet meestemmen in presidentsverkiezingen en kregen ook geen vertegenwoordiging in het Congres.

Een tweede Jones Act (onlangs tijdelijk opgeschort, maar inmiddels weer van kracht) legde Puerto Rico in 1920 ook economische beperkingen op: alleen schepen onder Amerikaanse vlag en met een Amerikaanse bemanning mogen goederen vervoeren tussen havens in de Verenigde Staten. In praktijk betekent dat de Puerto Ricanen al hun goederen van het Amerikaanse vasteland moeten importeren. Volgens de Federal Reserve Bank of New York hindert juist dit de economische ontwikkeling van het eiland.

meer: https://nos.nl/artikel/21(...)aar-is-nu-bruin.html


[ Bericht 5% gewijzigd door brokjespoes op 16-10-2017 13:59:23 ]
pi_174450739
Op basis van een top-tien zou Hitler ‘slechts’ op de derde plek staan. Hij moet twee communistische dictators boven zich dulden: de Russische Jozef Stalin, die verantwoordelijk is voor 23 miljoen doden en de Chinese Mao Zedong, de man die 78 miljoen Chinezen de dood injoeg met zijn communistische revoluties die De Grote Sprong Voorwaarts en de Culturele Revolutie worden genoemd.

Maar niks aan de hand hoor met het communisme beetje vreemd das alles.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')