abonnement Unibet Coolblue
pi_174432066
Ik was net in de bieb. Al die papier boeken helemaal onnodig. Gewoon alle boeken digitaliseren. Paar iPads en ereaders neerzetten en klaar is kees.

Dan heb je ook geen brandgevaar. Meer mensen kunnen gebruik maken van een boek. Geen papierenboeken is ook beter voor het milieu.

Klacht: oude mensen die krampachtig vasthouden aan oude tech zoals papierenboeken.
  Moderator zondag 15 oktober 2017 @ 14:48:55 #2
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_174432081
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2017 14:47 schreef Atak het volgende:
Ik was net in de bieb. Al die papier boeken helemaal onnodig.
Waarom ga je dan ook naar de bieb?
F.K.A. SuperwormJim
pi_174432134
quote:
7s.gif Op zondag 15 oktober 2017 14:48 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Waarom ga je dan ook naar de bieb?
Niet alle boeken kan je krijgen in ebook, lamlul. :')
pi_174432160
Looks like we got ourselves a reader 😒
pi_174432189
quote:
Al die papier boeken helemaal onnodig.
Ja, inderdaad. Boeken lezen zorgt ervoor dat je in een sociaal isolement terechtkomt.
Daarnaast verkleint het je wereldbeeld aangezien je vaak genoeg de theorieën uit het boek aanneemt.
pi_174432405
Terechte klacht maar soms vind ik t wel chill om gewoon nog een papieren boek te lezen manbro
pi_174432596
Terechte klacht. Scheelt ook weer inkt. Dus kunnen er meer inktvissen en bomen blijven leven.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_174432938
Onterechte klacht.

Er gaat niets boven een boek van papier. :Y
pi_174439617
Onterechte klacht, sommige boeken verdienen het niet om gedigitaliseerd te worden zoals De grote zaal.
<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif&lt" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
pi_174441038
Sowieso mensen die boeken lezen moet je slaan, pretentieuze sukkels
pi_174441187
Zeer mee oneens! Gaat niets boven een ouderwets boek in je handen, waarmee je lekker op de bank kunt zitten. Zit er niet op te wachten om met een i-pad te gaan zitten lezen.
pi_174441216
Haten op papieren boeken :')
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  Trouwste user 2022 zondag 15 oktober 2017 @ 23:35:06 #13
7889 tong80
Spleenheup
pi_174442640
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2017 14:47 schreef Atak het volgende:
Ik was net in de bieb. Al die papier boeken helemaal onnodig. Gewoon alle boeken digitaliseren. Paar iPads en ereaders neerzetten en klaar is kees.

Dan heb je ook geen brandgevaar. Meer mensen kunnen gebruik maken van een boek. Geen papierenboeken is ook beter voor het milieu.

Klacht: oude mensen die krampachtig vasthouden aan oude tech zoals papierenboeken.
Kees

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zondag 15 oktober 2017 @ 23:36:40 #14
7889 tong80
Spleenheup
pi_174442687
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 22:30 schreef Meneertje_flapdrol het volgende:
Zeer mee oneens! Gaat niets boven een ouderwets boek in je handen, waarmee je lekker op de bank kunt zitten. Zit er niet op te wachten om met een i-pad te gaan zitten lezen.
Je zit graag ?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_174443034
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2017 14:47 schreef Atak het volgende:
Klacht: oude mensen die krampachtig vasthouden aan oude tech zoals papierenboeken.
Gast, jij gaat naar de bieb..
Ben daar al niet meer geweest sinds dat ik 5 jaar was ofzo.

Niet gewoon even met wifi een nieuw boek laden via Amazon. :')
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_174443066
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 22:30 schreef Meneertje_flapdrol het volgende:
Zeer mee oneens! Gaat niets boven een ouderwets boek in je handen, waarmee je lekker op de bank kunt zitten. Zit er niet op te wachten om met een i-pad te gaan zitten lezen.
Een digitaal boek lees je natuurlijk niet op een fucking iPad maar op een Kindle oid.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_174443228
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 23:51 schreef ITrade het volgende:

[..]

Een digitaal boek lees je natuurlijk niet op een fucking iPad maar op een Kindle oid.
wat is het verschil?
pi_174443238
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 23:59 schreef Meneertje_flapdrol het volgende:

[..]

wat is het verschil?
Blijf maar bij een ouderwets boek inderdaad.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_174443301
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 23:59 schreef ITrade het volgende:

[..]

Blijf maar bij een ouderwets boek inderdaad.
Hoezo?
pi_174443441
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 00:02 schreef Meneertje_flapdrol het volgende:

[..]

Hoezo?
Een iPad is een tablet. Een kindle is een Ereader.
Enkele voordelen:
Lichter
kleiner
speciaal scherm voor unieke leeservaring
Backlight voor snachts lezen
lange accuduur
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_174443500
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 00:07 schreef ITrade het volgende:

[..]

Een iPad is een tablet. Een kindle is een Ereader.
Enkele voordelen:
Lichter
kleiner
speciaal scherm voor unieke leeservaring
Backlight voor snachts lezen
lange accuduur
Ah zo. Nou, dat klinkt wel beter iig. ;)
Toch geef ik wel de voorkeur aan een echt ouderwets boek.
Maar wellicht leest zo'n ding ook best fijn? Eigenlijk nooit geprobeerd.
Ben niet zo met de tijd meegegaan hierin.
pi_174443552
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 00:09 schreef Meneertje_flapdrol het volgende:

[..]

Ah zo. Nou, dat klinkt wel beter iig. ;)
Toch geef ik wel de voorkeur aan een echt ouderwets boek.
Maar wellicht leest zo'n ding ook best fijn? Eigenlijk nooit geprobeerd.
Ben niet zo met de tijd meegegaan hierin.
In vergelijking met een tablet leest het in ieder geval veel beter.

Een gewoon boek kan ook goed lezen, maar vooral dikke boeken lezen beter op de Kindle.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_174443577
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 00:12 schreef ITrade het volgende:

[..]

In vergelijking met een tablet leest het in ieder geval veel beter.

Een gewoon boek kan ook goed lezen, maar vooral dikke boeken lezen beter op de Kindle.
Dikke boeken liggen idd wat zwaar op de hand en zo. Dat is wel een beetje een nadeel idd dat je daarmee wel weer zou kunnen oplossen.
Maar ik keek net effe, en zag dat die dingen ook al gauw tussen de 80 en 180 euro kosten. Ook niet heel goedkoop.
pi_174443675
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 00:14 schreef Meneertje_flapdrol het volgende:

[..]

Dikke boeken liggen idd wat zwaar op de hand en zo. Dat is wel een beetje een nadeel idd dat je daarmee wel weer zou kunnen oplossen.
Maar ik keek net effe, en zag dat die dingen ook al gauw tussen de 80 en 180 euro kosten. Ook niet heel goedkoop.
Klopt dat is waar, maar de aanschaf van een boek is vaak voordeliger.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_174443992
quote:
15s.gif Op zondag 15 oktober 2017 14:53 schreef Drug het volgende:
Looks like we got ourselves a reader 😒
Bill Hicks _O_
Ga weg
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')