abonnement Unibet Coolblue
pi_176112291
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 15:07 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Zoek dan een niet twistzieke vrouw?
Waarom zou ik uberhaupt gaan zoeken naar een vrouw? Nageslacht hoef ik niet perse meer. Qua inkomen red ik mijzelf ook prima. Het huishouden doet de schoonmaakster. Sex is tegenwoordig ook overal te krijgen. Dan moet een vrouw meerwaarde hebben in de vorm van gezelschap en liefde. Helaas zijn de meeste vrouwen die ik sinds mijn vrijgezelle status heb ontmoet gewoon geen aangenaam gezelschap. En liefde? Liefde is geven zonder terug te verwachten. Lees dan het eisenpakket eens van de gemiddelde vrijgezelle vrouw. Gewoon om onpasselijk van te worden. Laat die verwende prinsessen maar fijn met hun katten wonen!
pi_176297576
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 11:08 schreef MGTOW het volgende:

Iedereen wordt alleen geboren.
Meestal is je moeder daar ook wel bij.
  FOK!mycroftheld vrijdag 5 januari 2018 @ 11:38:08 #103
128465 verified  bondage
niet meer aanwezig op FOK!
pi_176298203
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 00:39 schreef JaJammerJan het volgende:
Vrouwen houden niet van sex, alleen mannen houden van sex. Vrouwen gebruiken sex als ruilmiddel om andere dingen te krijgen die zij willen.
Wat een onzin _O-

Als je ergens 'sommige' in je post had verwerkt had je nog een punt.
  vrijdag 5 januari 2018 @ 12:25:41 #104
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_176299200
Vind dat ie dat heel goed gezegd heeft, en geef hem als punt een 8.
Had ie erbij gezet sommigen, of de meesten oid dan had ie inderdaad wel nog een puntje extra gekregen, een 9 dus. ^O^

Tienen geef ik niet, die zijn voor God (zo leerden wij het vroeger tijdens de catechismus) <O)
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  FOK!mycroftheld vrijdag 5 januari 2018 @ 12:54:21 #105
128465 verified  bondage
niet meer aanwezig op FOK!
pi_176299653
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 12:25 schreef LeesFoknl het volgende:
Vind dat ie dat heel goed gezegd heeft, en geef hem als punt een 8.
Had ie erbij gezet sommigen, of de meesten oid dan had ie inderdaad wel nog een puntje extra gekregen, een 9 dus. ^O^

Tienen geef ik niet, die zijn voor God (zo leerden wij het vroeger tijdens de catechismus) <O)
Als jij het zo ervaart spreek je blijkbaar alleen af met vrouwen die voldoen aan wat er in die post staat. Je eigen ervaring geldt natuurlijk niet voor iedereen.
  vrijdag 5 januari 2018 @ 13:09:38 #106
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_176299904
Moet jij zeggen, je vertrouwt ze in zoverre dat je ze op een stoel vastbindt haha! En gelijk heb je ^O^

_O- _O-
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  FOK!mycroftheld vrijdag 5 januari 2018 @ 13:13:50 #107
128465 verified  bondage
niet meer aanwezig op FOK!
pi_176299993
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 13:09 schreef LeesFoknl het volgende:
Moet jij zeggen, je vertrouwt ze in zoverre dat je ze op een stoel vastbindt haha! En gelijk heb je ^O^

_O- _O-
Ja, en ze vertrouwen mij ook in zoverre dat ze zich door me laten vastbinden. Maar goed, dit heeft verder natuurlijk niets met de stelling van JaJammerJan te maken.
  vrijdag 5 januari 2018 @ 13:25:33 #108
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_176300176
Vertrouwen? Vertrouw je hen? Laat je jezelf ook door hen vastbinden?

:?
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  FOK!mycroftheld vrijdag 5 januari 2018 @ 13:59:57 #109
128465 verified  bondage
niet meer aanwezig op FOK!
pi_176300968
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 13:25 schreef LeesFoknl het volgende:
Vertrouwen? Vertrouw je hen? Laat je jezelf ook door hen vastbinden?

:?
Ja, als ik hen niet vertrouwde zou ik niet met ze spelen, lijkt me nogal logisch. En ja hoor, ik laat me ook vastbinden.

Maar goed, volgens jou zijn alle vrouwen standaard onbetrouwbaar?
pi_176303237
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 11:38 schreef bondage het volgende:

[..]

Wat een onzin _O-

Als je ergens 'sommige' in je post had verwerkt had je nog een punt.
Ik had 'meeste' erin kunnen verwerken, niet 'sommige'. Als het slechts 'sommige' was, dan leefden we niet in een wereld met vrijwel enkel vrouwelijke prostituees
pi_176303263
Eigenlijk hoe meer ik hier over nadenk hoe vreemder het is. Intiem zijn zonder emoties of gevoelens, dan moet je toch een halve psychopaat zijn (emotioneel gezien dan).

quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 11:53 schreef MissButterflyy het volgende:
Dan heb je tijd zoals MGTOW vrouwen af te zeiken. Hij maakt er een dagtaak van.
Wat een positiviteit en rust moet dat toch brengen |:( :')
Ja maar anders is het lege bestaan nog leger!
  zaterdag 6 januari 2018 @ 07:58:38 #112
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_176317728
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 13:59 schreef bondage het volgende:

[..]

Ja, als ik hen niet vertrouwde zou ik niet met ze spelen, lijkt me nogal logisch. En ja hoor, ik laat me ook vastbinden.

Maar goed, volgens jou zijn alle vrouwen standaard onbetrouwbaar?
Tuurlijk niet. Is verder ook geografisch deels bepaald. IN West Europa 91 %. in de USA 94%, in Azie 89 %. Cijfers zijn mij welwillend aangereikt door MGTOW. (De organisatie, niet het lid met die naam hier op Fok.n).

Maar vanuit mijn instinctieve neiging tot zelfbescherming in combinatie met die cijfers ga ik er voorzichtigheidshalve van uit dat zolang het tegendeel niet bewezen is dat vrouwen niet betrouwbaar zijn.

}:| }:|
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zaterdag 6 januari 2018 @ 08:01:39 #113
395200 deadprez
One more rail
pi_176317739
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 07:58 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Tuurlijk niet. Is verder ook geografisch deels bepaald. IN West Europa 91 %. in de USA 94%, in Azie 89 %. Cijfers zijn mij welwillend aangereikt door MGTOW. (De organisatie, niet het lid met die naam hier op Fok.n).

Maar vanuit mijn instinctieve neiging tot zelfbescherming in combinatie met die cijfers ga ik er voorzichtigheidshalve van uit dat zolang het tegendeel niet bewezen is dat vrouwen niet betrouwbaar zijn.

}:| }:|
Los van het feit dat dit uiteraard niet geslachtsgebonden is, lijkt het me geen pretje om zo wantrouwend in het leven te staan.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 08:07:38 #114
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_176317757
Uiteraard zijn vrouwen wel geslachtsverbonden, nl.van het vrouwelijke geslacht.
Is ook geen pretje om wantrouwend in het leven te staan maar het leven is vaak ook geen pretje. En tot een jaar of 17 zorgen je ouders nog dat de ergste dingen van het leven je nog niet raken maar daarna word het toch meer en meer je eigen verantwoording (en keuze dus).
Maar ... je / jullie doen maar.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zaterdag 6 januari 2018 @ 08:21:40 #115
395200 deadprez
One more rail
pi_176317798
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 08:07 schreef LeesFoknl het volgende:
Uiteraard zijn vrouwen wel geslachtsverbonden, nl.van het vrouwelijke geslacht.
...

Probeer je nou bijdehand te doen of wat is deze
quote:
Is ook geen pretje om wantrouwend in het leven te staan maar het leven is vaak ook geen pretje. En tot een jaar of 17 zorgen je ouders nog dat de ergste dingen van het leven je nog niet raken maar daarna word het toch meer en meer je eigen verantwoording (en keuze dus).
Wellicht dat dat voor jou geldt, maar je snapt zelf ook wel dat dat absoluut niet voor iedereen zo is. En verder is het inderdaad een keuze om zo in het leven te staan, geen vaststaand gegeven dat volgt uit "de ergste dingen" meemaken.

Maar goed, ik sluit me aan bij je laatste zin. Uiteindelijk benadeel je doorgaans voornamelijk jezelf met zulks een mentaliteit.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  FOK!mycroftheld zaterdag 6 januari 2018 @ 11:51:56 #116
128465 verified  bondage
niet meer aanwezig op FOK!
pi_176320141
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 07:58 schreef LeesFoknl het volgende:

Maar vanuit mijn instinctieve neiging tot zelfbescherming in combinatie met die cijfers ga ik er voorzichtigheidshalve van uit dat zolang het tegendeel niet bewezen is dat vrouwen niet betrouwbaar zijn
Gelukkig ervaar ik het niet zo. Zou anders ook erg lastig worden om te doen wat ik leuk vind, daar is vertrouwen immers een heel belangrijk iets.

Heb je überhaupt wel eens met een vrouw afgesproken?

En ergens hoop ik dat je simpelweg aan het trollen bent en dit allemaal maar nonsense is...
pi_176324745
ik wil wel alleen de lusten
  zaterdag 6 januari 2018 @ 16:44:30 #118
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_176325153
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:51 schreef bondage het volgende:

[..]

Gelukkig ervaar ik het niet zo. Zou anders ook erg lastig worden om te doen wat ik leuk vind, daar is vertrouwen immers een heel belangrijk iets.

Heb je überhaupt wel eens met een vrouw afgesproken?

En ergens hoop ik dat je simpelweg aan het trollen bent en dit allemaal maar nonsense is...
Hoe bedoel je, of ik überhaupt al eens met een vrouw heb afgesproken. _O- Neen, ik ben zelfs nog maagd haha.
Ook bondage heb ik al gedaan, Maar je kunt iemand vertrouwen op een bepaald vlak maar op een ander vlak is ze dan misschien niet te vertrouwen. Zou met bondage geen angst hebben dat ze (mijn bijzit) mij fysiek iets zou aandoen, maar wel dat ze alle geld dat ze kan vinden en liefst ook nog wat juwelen neemt en dan weg gaat! Wat moet ik dan tegen mijn vrouw zeggen als die thuiskomt? Want die vertrouw ik dus niet, als ik naakt of alleen met een panty aan vastgebonden op bed zou liggen als ze thuis kwam. DIE zou wel in staat zijn mij in razernij fysiek wat aan te doen.

Denk dat jij nog erg jong bent en daardoor het leven nog erg zwart wit ziet. Hoop dat jouw leerschool niet al te hard zal zijn, hoewel stinkende heelmeesters zachte wonden maken.

O~) O~) O~)
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_177247940
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 december 2017 14:29 schreef Godshand het volgende:

[..]

Nou, nou, waarvan al die haat? Jaloers op zijn geluk? Of vind je het vervelend dat hij niet beschikbaar voor je is?
Mijn post was uiteraard heel sarcastisch bedoeld maar jouw laatste opmerking snap ik al helemaal niet :?
Loedermoeder
pi_177247964
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 07:57 schreef Hedera het volgende:

[..]

Mijn post was uiteraard heel sarcastisch bedoeld maar jouw laatste opmerking snap ik al helemaal niet :?
Of je het jammer vind dat hij niet jouw FWB wil worden?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_177248011
quote:
4s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 08:03 schreef Godshand het volgende:

[..]

Of je het jammer vind dat hij niet jouw FWB wil worden?
:')
Loedermoeder
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')