abonnement Unibet Coolblue
  zondag 15 oktober 2017 @ 15:05:49 #251
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
  zondag 15 oktober 2017 @ 15:06:38 #252
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_174432368
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 15:05 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Ok
Voor iemand die zegt celibaat te zijn neuk je toch behoorlijk mier :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_174432375
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 15:06 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Voor iemand die zegt celibaat te zijn neuk je toch behoorlijk mier :').
_O-
  zondag 15 oktober 2017 @ 15:07:09 #254
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_174432379
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 15:06 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Voor iemand die zegt celibaat te zijn neuk je toch behoorlijk mier :').
Mijn compensatie :D
  Designer zondag 15 oktober 2017 @ 15:07:13 #255
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_174432380
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 15:06 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Voor iemand die zegt celibaat te zijn neuk je toch behoorlijk mier :').
Oh shit.
🐙
pi_174432387
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 15:06 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Voor iemand die zegt celibaat te zijn neuk je toch behoorlijk mier :').
Goede burn. 10/10
  zondag 15 oktober 2017 @ 15:12:19 #257
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_174432475
Het is zo'n mooie dag om naar het bos te gaan en daar de mieren te zien neuken maar bij gebrek aan buiten is er niets mis met een poging om een beetje natuur naar binnen te brengen.
>:O
pi_174432489
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 14:50 schreef Elvi het volgende:

[..]

Dat is echt bullshit en dit soort opmerkingen maken mij dus pissed.
Diezelfde vriendin, de hele tijd moe, of ik wil rijden want zij is moe, ze wilde blijven slapen want ze is moe en dan hoeft ze niet 's avonds naar huis te rijden want ze is moe, ze heeft nachtdienst gehad en is 1 keer wakker gebeld en ze moest alsnog 3 keer werken dus ze is moe, afgeven op anderen die moe zijn maar zelf ook steeds moe moe moe. Zuchten steunen kreunen dat ze zere rug heeft, steeds even zitten, zeuren als ik in de Saturn naar series kijk of ik wil opschieten want ze heeft zere rug en kan daar nergens zitten en ik heb die rij met dvd's al twee keer bekeken en ze heeft een zere rug en ze is moe.

En dan ik. Zeventig uur gewerkt in een week. Nachten gehad van zes a zeven uur. Nergens tijd voor gehad. Heb scoliose en ander gezeik en sta scheef als de toren van Pisa en kachel gewoon door.
En dan dat gezeik aanhoren ;( En op een gegeven moment was ik het zat en zei ik er wat van, man, haar ogen spuugden vuur :D
Tap tap tap
  zondag 15 oktober 2017 @ 15:16:55 #259
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_174432536
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 15:13 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Diezelfde vriendin, de hele tijd moe, of ik wil rijden want zij is moe, ze wilde blijven slapen want ze is moe en dan hoeft ze niet 's avonds naar huis te rijden want ze is moe, ze heeft nachtdienst gehad en is 1 keer wakker gebeld en ze moest alsnog 3 keer werken dus ze is moe, afgeven op anderen die moe zijn maar zelf ook steeds moe moe moe. Zuchten steunen kreunen dat ze zere rug heeft, steeds even zitten, zeuren als ik in de Saturn naar series kijk of ik wil opschieten want ze heeft zere rug en kan daar nergens zitten en ik heb die rij met dvd's al twee keer bekeken en ze heeft een zere rug en ze is moe.

En dan ik. Zeventig uur gewerkt in een week. Nachten gehad van zes a zeven uur. Nergens tijd voor gehad. Heb scoliose en ander gezeik en sta scheef als de toren van Pisa en kachel gewoon door.
En dan dat gezeik aanhoren ;( En op een gegeven moment was ik het zat en zei ik er wat van, man, haar ogen spuugden vuur :D
:*
Verschil in type mens gewoon. Doorbikkelen en accepteren (jij) en juist bij alles extra stil staan waardoor het alleen maar erger wordt (zij). Kan je niets aan doen. Vaak zijn dat soort mensen ook geen vrienden. Dezelfde types zoeken elkaar een beetje op over het algemeen.
pi_174432549
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 15:13 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Diezelfde vriendin, de hele tijd moe, of ik wil rijden want zij is moe, ze wilde blijven slapen want ze is moe en dan hoeft ze niet 's avonds naar huis te rijden want ze is moe, ze heeft nachtdienst gehad en is 1 keer wakker gebeld en ze moest alsnog 3 keer werken dus ze is moe, afgeven op anderen die moe zijn maar zelf ook steeds moe moe moe. Zuchten steunen kreunen dat ze zere rug heeft, steeds even zitten, zeuren als ik in de Saturn naar series kijk of ik wil opschieten want ze heeft zere rug en kan daar nergens zitten en ik heb die rij met dvd's al twee keer bekeken en ze heeft een zere rug en ze is moe.

En dan ik. Zeventig uur gewerkt in een week. Nachten gehad van zes a zeven uur. Nergens tijd voor gehad. Heb scoliose en ander gezeik en sta scheef als de toren van Pisa en kachel gewoon door.
En dan dat gezeik aanhoren ;( En op een gegeven moment was ik het zat en zei ik er wat van, man, haar ogen spuugden vuur :D
Klinkt wel als een gzellig dagje uit.
pi_174432568
quote:
17s.gif Op zondag 15 oktober 2017 15:16 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

:*
Verschil in type mens gewoon. Doorbikkelen en accepteren (jij) en juist bij alles extra stil staan waardoor het alleen maar erger wordt (zij). Kan je niets aan doen. Vaak zijn dat soort mensen ook geen vrienden. Dezelfde types zoeken elkaar een beetje op over het algemeen.
Ik ken d'r al 16 jaar en we doen echt veel samen, maar in veel dingen botsen we ook enorm. Ze is alleen maar moe. Laat je nakijken, denk ik dan. Ik ben ook weleens moe, maar ik zit de hele dag op m'n gat dus vind niet dat ik het recht heb om moe te zijn. Ik heb altijd een zere rug na een uur slenteren. Als je daar op je 35e al over gaat huilen als een oud wijf, succes de komende vijftig jaar :{
Tap tap tap
pi_174432569
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 15:13 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Diezelfde vriendin, de hele tijd moe, of ik wil rijden want zij is moe, ze wilde blijven slapen want ze is moe en dan hoeft ze niet 's avonds naar huis te rijden want ze is moe, ze heeft nachtdienst gehad en is 1 keer wakker gebeld en ze moest alsnog 3 keer werken dus ze is moe, afgeven op anderen die moe zijn maar zelf ook steeds moe moe moe. Zuchten steunen kreunen dat ze zere rug heeft, steeds even zitten, zeuren als ik in de Saturn naar series kijk of ik wil opschieten want ze heeft zere rug en kan daar nergens zitten en ik heb die rij met dvd's al twee keer bekeken en ze heeft een zere rug en ze is moe.

En dan ik. Zeventig uur gewerkt in een week. Nachten gehad van zes a zeven uur. Nergens tijd voor gehad. Heb scoliose en ander gezeik en sta scheef als de toren van Pisa en kachel gewoon door.
En dan dat gezeik aanhoren ;( En op een gegeven moment was ik het zat en zei ik er wat van, man, haar ogen spuugden vuur :D
Dat is echt super naar... Ik heb trouwens heel veel respect voor jouw houding. Knap dat je ondanks je somatische problemen doorkachelt. Hopelijk houd je voldoende rekening met je grenzen :* Laat je niet gek maken
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_174432578
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 15:18 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik ken d'r al 16 jaar en we doen echt veel samen, maar in veel dingen botsen we ook enorm. Ze is alleen maar moe. Laat je nakijken, denk ik dan. Ik ben ook weleens moe, maar ik zit de hele dag op m'n gat dus vind niet dat ik het recht heb om moe te zijn. Ik heb altijd een zere rug na een uur slenteren. Als je daar op je 35e al over gaat huilen als een oud wijf, succes de komende vijftig jaar :{
Dat is inderdaad de instelling :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_174432594
quote:
17s.gif Op zondag 15 oktober 2017 15:16 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

:*
Verschil in type mens gewoon. Doorbikkelen en accepteren (jij) en juist bij alles extra stil staan waardoor het alleen maar erger wordt (zij). Kan je niets aan doen. Vaak zijn dat soort mensen ook geen vrienden. Dezelfde types zoeken elkaar een beetje op over het algemeen.
:')
pi_174432610
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 15:18 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dat is echt super naar... Ik heb trouwens heel veel respect voor jouw houding. Knap dat je ondanks je somatische problemen doorkachelt. Hopelijk houd je voldoende rekening met je grenzen :* Laat je niet gek maken
Ik heb weinig tot geen klachten hoor, het schiet er alleen soms in en ik loop een beetje raar maar dat heb ik zelf niet eens door. Maar ik hou er rekening mee door een kleine handtas te gebruiken en niet m'n hele hebben en houden mee te zeulen tijdens zo'n dag. Nergens voor nodig.

Wat wel irritant was in Japan toen, ik moest met m'n koffer de trap af in het metrostation en dat ging voor geen meter dus polste bij de rest of iemand me misschien wilde helpen. Zegt iemand 'nooit meer meenemen dan je zelf kunt dragen'. Mijn antwoord: een paar onderbroeken en een tandenborstel, top.
Kunnen zij ook niet weten natuurlijk :')
Tap tap tap
pi_174432640
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 15:21 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik heb weinig tot geen klachten hoor, het schiet er alleen soms in en ik loop een beetje raar maar dat heb ik zelf niet eens door. Maar ik hou er rekening mee door een kleine handtas te gebruiken en niet m'n hele hebben en houden mee te zeulen tijdens zo'n dag. Nergens voor nodig.

Wat wel irritant was in Japan toen, ik moest met m'n koffer de trap af in het metrostation en dat ging voor geen meter dus polste bij de rest of iemand me misschien wilde helpen. Zegt iemand 'nooit meer meenemen dan je zelf kunt dragen'. Mijn antwoord: een paar onderbroeken en een tandenborstel, top.
Kunnen zij ook niet weten natuurlijk :')
Dan tref je ook wel weer een lompe hork 1e klas. :{
pi_174432654
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 15:21 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik heb weinig tot geen klachten hoor, het schiet er alleen soms in en ik loop een beetje raar maar dat heb ik zelf niet eens door. Maar ik hou er rekening mee door een kleine handtas te gebruiken en niet m'n hele hebben en houden mee te zeulen tijdens zo'n dag. Nergens voor nodig.

Wat wel irritant was in Japan toen, ik moest met m'n koffer de trap af in het metrostation en dat ging voor geen meter dus polste bij de rest of iemand me misschien wilde helpen. Zegt iemand 'nooit meer meenemen dan je zelf kunt dragen'. Mijn antwoord: een paar onderbroeken en een tandenborstel, top.
Kunnen zij ook niet weten natuurlijk :')
Gelukkig dat je weinig klachten hebt. Als je zelf niet door hebt dat je "raar" loopt, is het toch helemaal prima. En een kleine tas is altijd handig (ik ben ook een kleine tassentype hoor).
Tja... Mensen zeggen soms dingen tegen je zonder erbij na te denken (Japan), niet druk om maken. Zoals je zelf al zegt: zij kon het niet weten. Zeker niet als je zo bikkel bent :*

Ik heb veel respect voor je meid
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_174432677
Ows... vriendjelief geeft me net een adventskalender met chocolaatjes erin. Een beetje vroeg (nog geen december immers) maar hij wil dat ik in een feestelijke maand minimaal elke dag een chocolaatje eet omdat ik blij word van chocola
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_174432708
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 15:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ows... vriendjelief geeft me net een adventskalender met chocolaatjes erin. Een beetje vroeg (nog geen december immers) maar hij wil dat ik in een feestelijke maand minimaal elke dag een chocolaatje eet omdat ik blij word van chocola
Mag je eerst nog zes weken wachten voor je eraan kan beginnen. Wat gemeen.
Tap tap tap
pi_174432720
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 15:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ows... vriendjelief geeft me net een adventskalender met chocolaatjes erin. Een beetje vroeg (nog geen december immers) maar hij wil dat ik in een feestelijke maand minimaal elke dag een chocolaatje eet omdat ik blij word van chocola
Dus je moet er nog anderhalve maand tegenaan kijken voordat je ermee kunt beginnen. Wat een sadist :D
A mind with a heart of it's own
pi_174432742
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 15:30 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Dus je moet er nog anderhalve maand tegenaan kijken voordat je ermee kunt beginnen. Wat een sadist :D
O+
Tap tap tap
  zondag 15 oktober 2017 @ 15:34:01 #272
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_174432781
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 15:31 schreef CherryLips het volgende:

[..]

O+
Bovendien.... elke dag een chocolaatje.... gewoon zakken chocoladepepernoten tot 5 december en daarna zakken kerskransjes toch?
Dat zou mijn plan zijn als ik chocola een beetje kon verdragen :P
A mind with a heart of it's own
  zondag 15 oktober 2017 @ 15:36:00 #274
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_174432806
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 15:34 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Bovendien.... elke dag een chocolaatje.... gewoon zakken chocoladepepernoten tot 5 december en daarna zakken kerskransjes toch?
Dat zou mijn plan zijn als ik chocola een beetje kon verdragen :P
Waarom ben jij ook alweer single? :D
pi_174432811
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 15:29 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Mag je eerst nog zes weken wachten voor je eraan kan beginnen. Wat gemeen.
Geen moeite mee hoor :)! Ik vind het juist super attent en lief van hem
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')