abonnement Unibet Coolblue
pi_174429255
Ik ben op zoek naar een Chromecast, heeft iemand nog zo'n ding liggen voor een klein prijsje?

Eerste type is prima, hoeft niet in showroomstaat te zijn maar moet uiteraard wel gewoon werken. Doos hoeft niet, wel de usb voeding.

Is om een gezin die het wat minder breed heeft te voorzien van (mijn) Netflix.

Ik woon in de regio Haarlemmermeer, maar opsturen kan natuurlijk ook.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_174430992
Ik heb nog een eerste model Chromecast liggen, deze mag je hebben als ik er iemand blij mee kan maken. Het verlengkabeltje zit er ook nog bij maar helaas geen adapter. Ik hoor wel of je interesse hebt.

Powered by JanetjeŽ
pi_174434340
quote:
14s.gif Op zondag 15 oktober 2017 13:33 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ik heb nog een eerste model Chromecast liggen, deze mag je hebben als ik er iemand blij mee kan maken. Het verlengkabeltje zit er ook nog bij maar helaas geen adapter. Ik hoor wel of je interesse hebt.

[ afbeelding ]
Klinkt goed!

Domme vraag misschien, maar die usb adapter, wat voor aansluiting heeft die aan Chromecast zijde?
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_174434761
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 17:12 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Klinkt goed!

Domme vraag misschien, maar die usb adapter, wat voor aansluiting heeft die aan Chromecast zijde?
Micro-USB, hetzelfde wat je in een gemiddelde mobiele telefoon prikt. Mocht je dus een lader over hebben dan kan je deze prima gebruiken.
Powered by JanetjeŽ
pi_174434812
quote:
14s.gif Op zondag 15 oktober 2017 17:34 schreef Dubbeldrank het volgende:

[..]

Micro-USB, hetzelfde wat je in een gemiddelde mobiele telefoon prikt. Mocht je dus een lader over hebben dan kan je deze prima gebruiken.
Die kan ik vast wel vinden ergens.

Graag dus, ik stuur je een PB.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
  Moderator zondag 15 oktober 2017 @ 22:40:06 #6
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_174441394
Tof DD ^O^
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')