abonnement Unibet Coolblue
pi_174428648
Ik ben op zoek naar een tool waarmee ik onderdelen uit een MKV kan halen of ze toe kan voegen.
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_174432672
Wat voor onderdelen? Audio ?

Handbrake?
There are only 151 Pokémon.
pi_174432699
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 15:25 schreef Eenskijken het volgende:
Wat voor onderdelen? Audio ?

Handbrake?
subs toevoegen/verwijderen
audio sporen toevoegen/verwijderen
video sporen toevoegen/verwijderen

wat is handbrake?

[ Bericht 2% gewijzigd door GewoneMan op 15-10-2017 15:35:08 ]
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_174435422
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 15:29 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

Subs toevoegen/verwijderen
Audio sporen toevoegen/verwijderen
Video sporen toevoegen/verwijderen
De technische term voor wat je wil is demux (audio, video en subs uit elkaar halen) en remux (audio, video en eventueel subs weer samenvoegen). Dan weet je dus waar je op moet googelen. Gouden tip: MKVToolNix.

quote:
Wat is Handbrake?
Dat is een kosteloos programma waarmee je diverse typen video (o.a. maar niet uitsluitend van DVD of Blu-ray) kunt transcoderen (omzetten) naar .mp4 of .mkv. Een vergelijkbaar maar m.i. beter programma (want: veel meer instelmogelijkheden) is overigens VidCoder.
pi_174436809
thnx ik ga ze beiden eens proberen :)
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_174438733
Avidemux is ook een aanrader
There are only 151 Pokémon.
pi_174444136
Mkvtoolnix+mkvtoolnix GUI, ez mode
pi_174463552
Werkt als een zonnetje zou het wel leuk vinden om te zien hoeveel ruimte een onderdeel in beslag neemt b.v. om atmosfeer door te vergelijken met DTS x etc etc
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')