abonnement Unibet Coolblue
pi_174807563
quote:
14s.gif Op woensdag 1 november 2017 18:07 schreef fukforce het volgende:
Waves gaat een deel van de BCH via een airdrop verdelen over WCT houders
Oh, dan zit ik wel goed :@
pi_174807625
WCT gelijk 50% up :P
pi_174807698
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 18:19 schreef MaGNeT het volgende:
WCT gelijk 50% up :P
Was zelfs +70%

De nodes moeten echt gaan stoppen met het accepeteren van shitcoins als tx fee. Het schiet zo echt niet op met het leasen
pi_174808636
quote:
14s.gif Op woensdag 1 november 2017 18:07 schreef fukforce het volgende:
Waves gaat een deel van de BCH via een airdrop verdelen over WCT houders
Bestaat er een minimumaantal of is het evenredig over alle 10 miljoen?
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_174808865
quote:
5s.gif Op woensdag 1 november 2017 19:08 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Bestaat er een minimumaantal of is het evenredig over alle 10 miljoen?
Er is eigenlijk nog geen info bekend. Ook niet of ze 25k BCC gaan verdelen of 25. Dus dit is waar mannen zoals Vex- op geilen: marktmanipulatie voor korte termijn winst.

Al ben ik natuurlijk ook wel blij dat ik wat gratis BCC ga ontvangen :')
pi_174808887
quote:
5s.gif Op woensdag 1 november 2017 19:08 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Bestaat er een minimumaantal of is het evenredig over alle 10 miljoen?
Details zijn niet gegeven maar Sasha zei dat de een deel van de BCH aankomende maandag worden gedistribueerd
pi_174808960
Overigens vind ik het wel het perfecte antwoord op de fork-madness. De grote BTC bagholders zullen dit truukje blijven uitvoeren. Én de btc koers stijgt flink én free tokens die ook nog eens waarde hebben.

Verdeel het maar lekker onder bagholders van je eigen coins dan.

Sasha twitterde ooit dat hij hoopt dat het forken op termijn bij wet verboden zou moeten worden. Dat lijkt me een uitstekend plan :')
pi_174808969
Hey, mijn MRT + 150% in BTC. _O_
pi_174809357
quote:
1s.gif Op woensdag 1 november 2017 19:18 schreef I.C.O.N. het volgende:

[..]

Er is eigenlijk nog geen info bekend. Ook niet of ze 25k BCC gaan verdelen of 25. Dus dit is waar mannen zoals Vex- op geilen: marktmanipulatie voor korte termijn winst.

Al ben ik natuurlijk ook wel blij dat ik wat gratis BCC ga ontvangen :')
WavesGo deed van de week ook al één of andere airdrop waarbij men minstens 10 WCT moest hebben om het te ontvangen. Als dat mechanisme structureel wordt, gaat dat voldoende mensen hongerig maken om WCT te bezitten waardoor de prijs structureel kan gaan exploderen.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_174809680
De gehele Q&A met Sasha van vandaag op telegram is nu terug te lezen

wavesplatform twitterde op woensdag 01-11-2017 om 19:37:47 Summary of Q&A with Sasha https://t.co/LgcSlA7S5fDon't miss the Q&A on Slack tomorrow! $WAVES #WavesPlatform https://t.co/VAkWIcZvQf reageer retweet
pi_174809887
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 12:27 schreef Sosa het volgende:

[..]

vertel mij wat. ik heb er 12.5 btc in gestoken. dat is nu amper 2.5 btc waard. maar blijkbaar maakt niemand zich hier druk om, wat mij ergert, maar met enige moeite weet ik het nu te onderdrukken en wacht ik de december-wavesmaand af.
Damn dan zit je er dik in....:( Ik voel met je mee man!

ik zit er "gelukkig" maar voor 1000e in. Maar met implementatie van nieuwe DEX en Waves NG moeten er wel slagen gemaakt gaan worden, anders wordt het wel heel pijnlijk om nog te holden. Dus ik wacht tot eind Q1 2018 af. Tot dan probeer ik op mijn tong te bijten, dat beloof ik!
pi_174810011
quote:
14s.gif Op woensdag 1 november 2017 19:53 schreef fukforce het volgende:
De gehele Q&A met Sasha van vandaag op telegram is nu terug te lezen

wavesplatform twitterde op woensdag 01-11-2017 om 19:37:47 Summary of Q&A with Sasha https://t.co/LgcSlA7S5fDon't miss the Q&A on Slack tomorrow! $WAVES #WavesPlatform https://t.co/VAkWIcZvQf reageer retweet
Je bent goed bezig ^O^
pi_174810018
quote:
14s.gif Op woensdag 1 november 2017 15:55 schreef Typisch het volgende:

[..]

[..]

Die laatste gaat over die Russische geruchten. :o

[..]

Sashagod op Telegram.
Dit is wel weer mooi hoor, maar ze hebben verdorie tegen de 100m te verbrassen, ik snap oprecht die volgordelijkheid niet helemaal. Er is genoeg talent (en geld om ze te betalen) om parallel te ontwikkelen en er ook goed over te communiceren..Maar dat is sowieso wel een aandachtspuntje in de hele cryptoscene. Jammer dat juist de faalico's daarin uitblinken en op inzetten :')
pi_174810225
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 20:05 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Je bent goed bezig ^O^
Vaker buurten op slack vriend ;)
pi_174810276
Weet er iemand toevallig of je b2x net zoals bch in de waves wallet krijgt?
pi_174810452
quote:
2s.gif Op woensdag 1 november 2017 20:11 schreef fukforce het volgende:

[..]

Vaker buurten op slack vriend ;)
Heb jij nog gecasht op OCL of heb je alles gehodl?

quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 20:05 schreef Dicing het volgende:

[..]

Dit is wel weer mooi hoor, maar ze hebben verdorie tegen de 100m te verbrassen, ik snap oprecht die volgordelijkheid niet helemaal. Er is genoeg talent (en geld om ze te betalen) om parallel te ontwikkelen en er ook goed over te communiceren..Maar dat is sowieso wel een aandachtspuntje in de hele cryptoscene. Jammer dat juist de faalico's daarin uitblinken en op inzetten :')
Ze willen eerst een basis hebben om te marketen ipv luchtkastelen denk ik.

Vind ik niet zo heel erg slecht.
pi_174811179
Wel mee eens hoor, maar ik zie wel een verschil tussen heldere communicatie en het bouwen luchtkastelen. Neem nou bijvoorbeeld het lanceren van Waves NG. Absoluut niet tactisch gebracht. Het zou gelanceerd worden... Oww wacht toch eerst op testnet.

Tuurlijk had ik kunnen weten, en ook andere. Maar waar Waves op uit zou moeten gaan blinken is laagdrempeligheid en gebruiksgemak (net als bijv. Lisk) en vind dat je daar dan ook op in moet zetten. Het technische verhaal is mooi, maar voor early adopters en mainstream niet interessant (voor de techneuten onder ons wel trouwens). Dit zou je ook terug moeten zien in de communicatie in de vorm van eenduidigheid en aansprekendheid.

Al met al vind ik dat je de rumors die de ronde doen, moet ontkrachten waar nodig en bekrachten waar wenselijk en haalbaar. DIt zie ik eigenlijk onvoldoende gebeuren. niet alleen bij Waves hoor, bij Neo en Lisk vind ik het eigenlijk nog erger.

maar weetje, aan de andere kant, misschien wil ik ook gewoon iets te snel hoor. Maar zie hier ruimte voor verbetering :)
pi_174811233
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 20:42 schreef Dicing het volgende:
Wel mee eens hoor, maar ik zie wel een verschil tussen heldere communicatie en het bouwen luchtkastelen. Neem nou bijvoorbeeld het lanceren van Waves NG. Absoluut niet tactisch gebracht. Het zou gelanceerd worden... Oww wacht toch eerst op testnet.

Tuurlijk had ik kunnen weten, en ook andere. Maar waar Waves op uit zou moeten gaan blinken is laagdrempeligheid en gebruiksgemak (net als bijv. Lisk) en vind dat je daar dan ook op in moet zetten. Het technische verhaal is mooi, maar voor early adopters en mainstream niet interessant (voor de techneuten onder ons wel trouwens). Dit zou je ook terug moeten zien in de communicatie in de vorm van eenduidigheid en aansprekendheid.

Al met al vind ik dat je de rumors die de ronde doen, moet ontkrachten waar nodig en bekrachten waar wenselijk en haalbaar. DIt zie ik eigenlijk onvoldoende gebeuren. niet alleen bij Waves hoor, bij Neo en Lisk vind ik het eigenlijk nog erger.

maar weetje, aan de andere kant, misschien wil ik ook gewoon iets te snel hoor. Maar zie hier ruimte voor verbetering :)
Ik verwacht na activatie van Waves NG wel meer marketing geweld. Dan is het netwerk ook klaar voor meer transacties bijvoorbeeld.
pi_174816531
https://www.instagram.com/p/BYI7T0DF2Mf/

Hij kijkt alsof hij een pump en dump wel ziet zitten.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_174816605
die man is wel lekker overal interviewtjes aan het geven hé de laatste tijd
pi_174818056
quote:
14s.gif Op woensdag 1 november 2017 20:44 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik verwacht na activatie van Waves NG wel meer marketing geweld. Dan is het netwerk ook klaar voor meer transacties bijvoorbeeld.
yesss! Ben benieuwd!
pi_174819402
Wel een ideaal instapmoment nu
[P]otverdorie
pi_174823966
quote:
14s.gif Op woensdag 1 november 2017 18:07 schreef fukforce het volgende:
Waves gaat een deel van de BCH via een airdrop verdelen over WCT houders
Via welke node had je WCT kunnen krijgen? Al een tijdje niet meer gekregen en een deel weggestopt in OCL volgens mij...
pi_174826967
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 13:59 schreef MacApples het volgende:

[..]

Via welke node had je WCT kunnen krijgen? Al een tijdje niet meer gekregen en een deel weggestopt in OCL volgens mij...
Airdrops van WCT vinden niet meer plaats.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_174828070
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 13:59 schreef MacApples het volgende:

[..]

Via welke node had je WCT kunnen krijgen? Al een tijdje niet meer gekregen en een deel weggestopt in OCL volgens mij...
WCT kan je op dit moment alleen nog kopen (of een minimale hoeveelheid als fee krijgen als je een lease hebt bij een pool).

De WCT airdrops liepen tot september.
pi_174830367
pi_174830627
Vandaag was er weer een Q&A met Sasha dit keer op slack en vanaf wekelijks elke vrijdag heeft hij gezegd.

Waves krijgt ook een eigen kantoor Amsterdam en op elke locatie waar Primalbase zich vestigt :7
  donderdag 2 november 2017 @ 20:11:04 #268
131603 Afwazig
Serious business
pi_174831188
Als je kijkt naar de toekomst dan heb ik echt geen moeite om te hodlen. Ik zie de huidige koers eerder als een kans om er wat meer fiat tegen aan te gooien. Dit komt echt wel goed.
pi_174831192
quote:
Wasda? Nieuwe client?
pi_174831235
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2017 20:11 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Wasda? Nieuwe client?
"An early sneak peek of the Waves Wallet revealed by Sasha during live Q&A on Waves Slack"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')