abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_174492755
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 13:52 schreef Sosa het volgende:

[..]

wat moet er voor jou gebeuren om van je geloof te vallen?

besef je dat je een kikker bent die langzaam gekookt wordt?
Hij heeft gewoon geloof in het Waves project en weet ook alle ins en outs, meer dan de gemiddelde fokker. Das prima toch. Waves is ook nog maar net een jaartje oud, Magnet heeft al flink winst er op. Wie weet staat Waves over anderhalf jaar op $20 per Waves maar is het aantal sats per Waves verwaarloosbaar. Heeft ie wel zijn doel bereikt, voor zover ik weet.

Ben zelf ook even van Waves af, het werd mij te pijnlijk en ik heb een andere strategie dan enkel holden.
  woensdag 18 oktober 2017 @ 14:06:14 #77
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_174492828
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 14:00 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Hij heeft gewoon geloof in het Waves project en weet ook alle ins en outs, meer dan de gemiddelde fokker. Das prima toch. Waves is ook nog maar net een jaartje oud, Magnet heeft al flink winst er op. Wie weet staat Waves over anderhalf jaar op $20 per Waves maar is het aantal sats per Waves verwaarloosbaar. Heeft ie wel zijn doel bereikt, voor zover ik weet.

Ben zelf ook even van Waves af, het werd mij te pijnlijk en ik heb een andere strategie dan enkel holden.
Hmmm. Nou, ik ben inmiddels van mijn geloof af en verkoop de rotzooi. Heb ze al sinds ico dus wel winst, alleen jammer dat ik 3x zoveel btc had kunnen hebben als ik niet geluisterd had naar de circlejerks in de wavesslack. Dit project gaat 'em gewoon niet worden. Je mag me quoten.
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
  Moderator woensdag 18 oktober 2017 @ 14:15:35 #78
56843 crew  onlogisch
Feyenoord 2016/2017
pi_174492978
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 14:06 schreef Sosa het volgende:

[..]

Hmmm. Nou, ik ben inmiddels van mijn geloof af en verkoop de rotzooi. Heb ze al sinds ico dus wel winst, alleen jammer dat ik 3x zoveel btc had kunnen hebben als ik niet geluisterd had naar de circlejerks in de wavesslack. Dit project gaat 'em gewoon niet worden. Je mag me quoten.
En waarop baseer je dat precies? Dat dit project het niet gaat worden? Misschien is de vergelijking niet eerlijk, misschien ook wel, maar in het eerste jaar doet Waves het beter dan het eerste jaar van Ethereum.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  woensdag 18 oktober 2017 @ 14:22:24 #79
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_174493092
quote:
14s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 14:15 schreef onlogisch het volgende:

[..]

En waarop baseer je dat precies? Dat dit project het niet gaat worden? Misschien is de vergelijking niet eerlijk, misschien ook wel, maar in het eerste jaar doet Waves het beter dan het eerste jaar van Ethereum.
Omdat dankzij alle ontwikkelingen en toepassingen dit project blijkbaar maar niet wil aanslaan. Je kan 100x beter investeren in neo, gas of zelfs eth dan waves lijkt het. Mss is het sentiment hoor, maar zolang de koers tov btc harder daalt dan btc vs dollar, raak ik mijn vertrouwen kwijt.

Gelukkig zit ik nu voor minder dan de helft van mijn porto in waves inmiddels. Maar ik ben ook 12 btc verloren door te holden. Nu wel een beetje klaar mee.
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
  woensdag 18 oktober 2017 @ 14:26:35 #80
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_174493157
Niemand die je tegenhoudt.

Je hebt 12 btc minder gewonnen door te holden, dat is wat anders dan 12 btc verloren.

En als BTC nou crasht/corrigeert naar 3500, kan dan de vlag weer uit? Omdat je rendement in BTC omhoog is gegaan?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator woensdag 18 oktober 2017 @ 14:30:22 #81
56843 crew  onlogisch
Feyenoord 2016/2017
pi_174493229
Want Henk zegt.

Daarbij vind ik het nog veel te vroeg om dit project weg te zetten als mislukt terwijl er nog zoveel op de roadmap te doen staat.

Als Waves in 2020 nog altijd rond de 3 euro staat dan mag je wel concluderen dat er niet is uitgekomen wat men gehoopt had.
4045
onlogisch
  woensdag 18 oktober 2017 @ 14:30:32 #82
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_174493232
Even afwachten tot na de fork ellende. Ik verwacht dat wanneer het geld van BTC terug richting de alts vloeit, Waves flink zal stijgen. Het wordt nog steeds door velen gezien als een veelbelovend project en dus iets waar het geld weer terug naartoe zal vloeien.

Het lijkt mij dat wanneer de BTC een dip maakt (waar ik van overtuigd ben na 25 oktober), je beter dan pas je Waves kunt omzetten naar BTC
pi_174493872
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 14:22 schreef Sosa het volgende:

[..]

Omdat dankzij alle ontwikkelingen en toepassingen dit project blijkbaar maar niet wil aanslaan. Je kan 100x beter investeren in neo, gas of zelfs eth dan waves lijkt het. Mss is het sentiment hoor, maar zolang de koers tov btc harder daalt dan btc vs dollar, raak ik mijn vertrouwen kwijt.

Gelukkig zit ik nu voor minder dan de helft van mijn porto in waves inmiddels. Maar ik ben ook 12 btc verloren door te holden. Nu wel een beetje klaar mee.
Ik had ook liever mijn centen in Antshares gestopt toen ik voor het eerst hoorde van de 'nieuwe Chinese ETH', maar zo gaat dan nou eenmaal.

Als je geen vetrouwen hebt in dit cryptoproject is er genoeg anders moois om eens naar te kijken natuurlijk. Waarom je sowieso meer dan de helft van je portfolio in één coin zou stoppen is mij een raadsel.
tumblr_inline_n5le55Rpfl1qfs42e.gif
“When a well-packaged web of lies has been sold gradually to the masses over generations, the truth will seem utterly preposterous and its speaker a raving lunatic.”
  Moderator woensdag 18 oktober 2017 @ 15:05:00 #84
56843 crew  onlogisch
Feyenoord 2016/2017
pi_174493884
quote:
14s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 15:04 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik had ook liever mijn centen in Antshares gestopt toen ik voor het eerst hoorde van de 'nieuwe Chinese ETH', maar zo gaat dan nou eenmaal.

Als je geen vetrouwen hebt in dit cryptoproject is er genoeg anders moois om eens naar te kijken natuurlijk. Waarom je sowieso meer dan de helft van je portfolio in één coin zou stoppen is mij een raadsel.
[ afbeelding ]
Wu-Tang clan _O_
4045
onlogisch
pi_174494408
quote:

[..]

Ben ik met je eens en daarom ben ik uit Waves gegaan. Heb het in Metaverse gestopt en nu al ROI van 3x binnen 10 dagen. Waves past niet bij mijn strategie, maar als je van holden houdt kan het prima. Ik zie Waves ook nog wel stijgen, vooral als ze die rebrand gaan doorvoeren. Dan stap ik met alle plezier weer ~4 weken in om vervolgen weer exit te doen naar Bitcoin.

De nieuwe DEX ziet er in ieder geval straks uit. Die wil ik best gebruiken om te traden. Het verhaal van Polo en Kraken kenen we nu, kut exchanges. Bittrex die rare fratsen uithaalt. Bitfinex dat al eens gehackt is. Dan is een goedwerkende DEX wel gewenst.

Ik vind het verder wel raar dat ze zich positioneren als de decentrale 'Kickstarter'. Vind dat geen sterke USP, ICO's zijn er nu al in overmaat...
  woensdag 18 oktober 2017 @ 15:48:04 #86
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_174494691
https://tomluongo.me/2017(...)ble-changed-capital/

Wel een interessant stuk, als ETH verhandeld zou gaan worden via het Waves platform met de steun van Rusland dan ben ik benieuwd welke kant dit op kan gaan.

Het idee van een lichte vorm van regulatie en een slimme manier om meer kapitaal naar Rusland te krijgen, zonder last te hebben van allerlei Amerikaanse blokkades en sancties zie ik wel gebeuren eigenlijk.

quote:
Russia’s Crypto-Ruble Just Changed the Game
OCTOBER 16, 2017 / TOM LUONGO
The crypto-ruble is confusing a lot of people. It shouldn’t. Putin just took the lead in Crypto-technology.

For weeks now we’ve been getting very mixed signals out of the Russian Government about cryptocurrencies. On the one hand we see it embracing the new technology while at the same time going on the warpath against them.

Because of that there is a lot of confusion in people’s minds as to what the endgame for cryptos in Russia looks like. I’ll try to clear this confusion up given what we know.

But, suffice it to say, this is very good news for both Bitcoin and the Russian economy. Give me a few minutes and I’ll explain why.

Putin’s Law

Vladimir Putin is very much a law and order kinda guy. If you watch Putin operate in the public arena he always does so with an eye towards the law. He believes strongly in the law. And cryptocurrencies, despite their obvious benefits to a Russian economy that needs the type of disintermediation cryptos offer, operate in a legal gray area that makes Putin uncomfortable.

So, the goal with Russian official crypto-policy is to stamp out the illegal activities – the money laundering, terrorism-financing, human-trafficking, etc. – while simultaneously using the technology to modernize Russia’s internal capital handling capabilities.

This is what the crypto-ruble is all about. It is a way for Russia and Russians to provide a gateway between the crypto-world and the so-called real one. It ensures that this new form of ruble properly tracks capital flow through the Russian economy.

By taxing crypto-rubles at the capital gains rate for those that cannot provide a paper-trail of ownership, Russia and Putin are incentivizing the development of low-cost crypto-payment systems to exchange rubles for goods only in cryptocurrencies that also track ownership, like Ethereum and others that have transparent blockchain histories.

The Russian Capital Invitation

Putin is openly inviting investment capital into Russia that is legal and above board. Russia wants legitimate businesses to operate in Russia in whatever currency they like as long as that business is transparent.

The crypto-ruble provides the means by which to convert, transaction-cost-free, back into the national ‘fiat’ currency to pay bills, taxes and the like. This is in direct opposition to how the U.S., for example, treats cryptocurrencies.

The 2014 I.R.S. rule that classified Bitcoin as ‘property’ means that every Bitcoin transaction, no matter how minor, creates a potential capital gains event. It means that buying a cup of coffee at Starbucks in Bitcoin is taxable for both the person buying the coffee (capital gains on the sale) and Starbucks when they go to sell those Bitcoins, buy dollars and pay salaries, order supplies, etc.

It’s why the capital that has moved into cryptocurrencies isn’t moving back out. It’s why the ICO market has exploded. Billions in profits actively looking for new investment opportunities without paying taxes.

It’s also the main reason why Amazon, for example, doesn’t take Bitcoin. Who wants that hassle?

Can you imagine Amazon’s Schedule D if it accepted Bitcoin?

The crypto-ruble’s structure dispenses with that for those that can prove ownership via the blockchain. Bitcoin allows for transaction transparency, so does Ethereum, Litecoin and many others.

Now, cryptos can exist side-by-side with rubles without worrying about the threat of double taxation, unless you earned your money in the murk, at which point Russia wants 13% capital gains. This new system won’t bring that capital back into the Russian economy, but it wasn’t coming back anyway.

Russia Embraces its Own Cryptos

By calling Bitcoin as a Ponzi scheme and an avenue for money laundering Putin and the Bank of Russia are simply attacking technologies that are not home-grown. They are, like every other person in the markets, ‘talking their book.’

Putin would prefer people use platforms that are Russian. Remember, he’s also a nationalist trying to bring Russia prestige in this important market going forward.

Ethereum and WAVES are both platforms designed by and built for Russia. So, you’ll notice that Putin has never spoken out against Ethereum. WAVES continues to fly under a lot of people’s radar, but it is just as disruptive as Ethereum.

They both provide a platform to act as Infrastructure as a Service (IaaS) for the next generation of internet-based applications. Ethereum is a kind of operating system for Internet 3.0 while WAVES is next generation forex exchange as well as providing an easy platform for issuing new public/private equity.

WAVES is what will back the Moscow Exchange’s move to trade cryptocurrencies and their derivatives. It will act at the gateway for all of the currency exchanges. So, if you have dollars, Bitcoins, rubles or Ethereum you can buy and sell stocks on the Moscow Exchange eventually.

All nice and legal. All above-board.

Evil Putin is looking for pension-fund investors seeing Russian bonds trading above 7% and he just gave fund managers a way to come in through the crypto-back door.

Don’t think for a second that Putin doesn’t like Bitcoin as a means to attract investor capital. This is what Russian Miner Coin is all about. He just wants it to be regulated so it can ensure the public sphere is maximized.

The Fight for Capital in Flight

Capital will always flow to where it is treated best.

Given the tenuous situation in the global financial and p0litical systems, Russia’s stable government is an asset. What investors need is the confidence of being able to get their money out after putting it back in.

The scheme for the crypto-ruble is part of that confidence-building process.

I know now, as an American investor, I can, for example, invest in a Russian company’s stock or bond offering directly. I can get paid my dividends or coupons in crypto-rubles, immediately exchange them for bitcoins or whatever currency I want to use as I see fit.

Oh, and if I never convert them back to dollars, I can put off paying taxes until I do.

That’s not really possible now, especially with sanctions. If it is possible, it’s expensive and a major hassle. Putin is a smart man with an excellent team around him. Moves like this are made in response to aggressive moves made by the U.S. to starve his country of capital, i.e. John McCain’s sanctions.

He and his team understand that providing a platform by which capital can enter Russia that is barred through normal means now is key to surviving the next couple of years. It’s not his responsibility to monitor what U.S. investors do, only that they comply with Russian law.

First-mover advantage is important here. If Russia continues to develop blockchain technology and embrace it in a relatively tax-free way, it won’t matter that it is ‘regulating’ the beautiful decentralized market of cryptos.

What will matter is that Russia treats its crypto-investors better than everyone else. In the fight for global capital flows, you don’t have to be perfect, you just have to be slightly better than everyone else. Arbitrage will take care of the rest.

And tax-free ruble/crypto exchange is the killer app that the crypto-market has been looking for to take it to the next level.

Russia got there first.
pi_174495262
quote:
3s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 15:48 schreef Rossdale het volgende:
https://tomluongo.me/2017(...)ble-changed-capital/

Wel een interessant stuk, als ETH verhandeld zou gaan worden via het Waves platform met de steun van Rusland dan ben ik benieuwd welke kant dit op kan gaan.

Het idee van een lichte vorm van regulatie en een slimme manier om meer kapitaal naar Rusland te krijgen, zonder last te hebben van allerlei Amerikaanse blokkades en sancties zie ik wel gebeuren eigenlijk.

[..]

waves begint ook weer te stijgen,
vanwege dit nieuws een paar uur geleden nog wat waves gekocht :)
pi_174495728
Maar, is het ook echt zo dat Waves het gaat backen of is dat speculaas?
“When a well-packaged web of lies has been sold gradually to the masses over generations, the truth will seem utterly preposterous and its speaker a raving lunatic.”
pi_174495900
https://www.forbes.com/si(...)-trade/#1b72c87326d1

Forbes meldt het ook.

quote:
Kommersant reported July 28 that Russia's National Settlement Depository (NSD), the central depository for the Moscow Exchange, was developing a blockchain platform to provide deposit and settlement services for digital assets. The platform is built in partnership with Waves, the public blockchain project designed by Russian physicist and local crypto currency guru Sasha Ivanov in Moscow.
pi_174496446
quote:
imo één van de grootste minpunten van Waves: het is Russisch....
dat Vlad (de verschrikkelijke) P. zich er mee gaat bemoeien vind ik persoonlijk een stuk minder...
initiatieven uit landen als Estland, Letland, Georgië, Litouwen en Oekraïne trekken me meer dan uit het "machtige" Rusland :P

waarom hoor/lees ik hier niets over WaveDesk?!?!?
heeft het toevallig Nederlandse roots?
quote:
STEP 3. We pay your reward automatically every Friday at 14:00 Amsterdam time.
Hoeveel moet je leasen om een beetje leuk aantal MRT te krijgen?
Ripto Bux en Wavesnode.net tokens vind ik zelf niet echt interessant om te krijgen...
Zie link voor de uitbetaalde leasevergoedingen door WaveDesk...
https://wavesdesk.com/exp(...)jpj4wraLnjF9SBXN78pc

[ Bericht 3% gewijzigd door SMS303 op 18-10-2017 18:04:40 ]
pi_174497110
quote:

[..]

Hmmm. Nou, ik ben inmiddels van mijn geloof af en verkoop de rotzooi. Heb ze al sinds ico dus wel winst,

[..]

Prima toch.

Ik heb al meerdere keren gezegd, als je onrustig wordt van een investering kan je er beter uitstappen, met of zonder winst. Het is de stress niet waard.

quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 13:52 schreef Sosa het volgende:

[..]

wat moet er voor jou gebeuren om van je geloof te vallen?

besef je dat je een kikker bent die langzaam gekookt wordt?
Het crypto landschap verandert continu, ik kan verder weinig doen aan veranderende omstandigheden als een stijgende of dalende Bitcoin.

Ik zit in Waves omdat ze een retemooi product aan het ontwikkelen zijn, net als Lisk overigens. Oog voor detail (UX / UI).

Wat de prijs doet is verder niet te voorspellen, we hebben dit jaar Waves op $0,20 gezien en Waves op $6,00

Ik kan verder niet zoveel met gezeur over de prijs.

Je hebt voor jezelf besloten welk risico je bereid was te willen lopen, of je er geld in stak en hoeveel. Dat kon goed gaan, dat kon misgaan.

Dat gekwaak over gekookte kikkers vind ik verder niet zo interessant, ik heb met mezelf de afspraak om niet te paniek- of daytraden met dit soort bedragen dus ik blijf in m'n investering en wacht rustig de releases af.

M'n portefeuille in Blockfolio is de laatste 6 maanden zo'n 5,5 ton op-en-neer gegaan en zolang ik daar niet wakker van lig is dat prima.

Waar voor jou of een ander het verkoopmoment ligt kan ik niet voor je bepalen. Laat dat dus niet van mij of mensen op Slack afhangen.

[ Bericht 14% gewijzigd door MaGNeT op 18-10-2017 18:31:58 ]
pi_174497463
http://wavesnode.net/NodePayouts/Richlist.html

Is het aandeel dat men ontvangt voor iedereen op deze lijst even groot of is het aandeel afhankelijk van het aantal WNET dat iemand bezit?
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  woensdag 18 oktober 2017 @ 18:55:49 #93
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_174504739
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 18:55 schreef Rossdale het volgende:
Waves zit sinds 15:00 uur goed in de lift _O_
En een lift kan omhoog en omlaag :P
pi_174504868
quote:
Kazakhstan is working with Deloitte, the Blockchain company Waves and others to examine how the technology can operate in government.
https://cointelegraph.com(...)blockchain-singapore
pi_174505494
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 17:34 schreef SMS303 het volgende:

[..]

imo één van de grootste minpunten van Waves: het is Russisch....
dat Vlad (de verschrikkelijke) P. zich er mee gaat bemoeien vind ik persoonlijk een stuk minder...
initiatieven uit landen als Estland, Letland, Georgië, Litouwen en Oekraïne trekken me meer dan uit het "machtige" Rusland :P

waarom hoor/lees ik hier niets over WaveDesk?!?!?
heeft het toevallig Nederlandse roots?

[..]

Ripto Bux en Wavesnode.net tokens vind ik zelf niet echt interessant om te krijgen...
Ja, dat is nou net wat Waves een voordeel geeft t.o.v. vrijwel alle andere coins, want i.p.v. bestreden te worden door overheden en grote bedrijven staan er sterke overheden en grote bedrijven achter Waves.
pi_174505588
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 17:34 schreef SMS303 het volgende:
Voor het leasen van 250 Waves kreeg ik na een week 1.01 Miner Reward.
pi_174505904
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 00:21 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Voor het leasen van 250 Waves kreeg ik na een week 1.01 Miner Reward.
Was het leasen aan Wavesdesk of een andere pool?
Ik dacht dat je minimaal 1% van het geleasde aantal kreeg.

Wavesdesk.com belooft 90% van de minings opbrengsten aan de leasers te betalen en de resterende 10% aan de tokenholders.
pi_174512116
Wave hodlers al een paar maanden (behalve Sosa)

215623
pi_174526177
Eerder vanavond circa 225k whoppercoins opgepikt voor minder dan 1 sat per stuk, dus dat wordt voorlopig leven op een dieet van de Burger King.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')