abonnement Unibet Coolblue
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 15 oktober 2017 @ 14:27:54 #226
74056 crew  ToT
pi_174431800
quote:
4s.gif Op zondag 15 oktober 2017 14:18 schreef Melting het volgende:

[..]

_O-
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 14:25 schreef knokkels het volgende:

[..]

_O- _O-
Ze zat hier echt met haar oren dicht: "My eardrums are bleeding!" _O-
Terwijl ze normaal juist vindt dat ik WEL goed kan zingen. :P
  zondag 15 oktober 2017 @ 14:31:25 #227
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_174431853
quote:
2s.gif Op zondag 15 oktober 2017 14:27 schreef ToT het volgende:

[..]

[..]

Ze zat hier echt met haar oren dicht: "My eardrums are bleeding!" _O-
Terwijl ze normaal juist vindt dat ik WEL goed kan zingen. :P
Oh dan heb ik nog wel een mp3 hoor.
Kent ze mijn uitvoering van Nirvana - Where Did You Sleep Last Night al?

O-)

OH GOD NO STOP!

Ze zal me nooit meer zien zoals ze me zag. Een normaal, ietwat gestoorde gozer. _O-
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
  zondag 15 oktober 2017 @ 14:47:54 #228
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_174432067
quote:
Programma van vandaag
14:48 - 16:50 DJ Knokkels - Zonnigedagse Chill Muziek
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
  zondag 15 oktober 2017 @ 14:49:11 #229
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_174432086
Hey Knok ... Zet je jingle anders even aan op AIR. Dat scheelt. Echt
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 15 oktober 2017 @ 16:35:48 #230
74056 crew  ToT
pi_174433838


Zo. En dan kom je tailfox tegen op de lappenmarkt in Haarlem _O-
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 15 oktober 2017 @ 16:44:30 #232
74056 crew  ToT
pi_174433873
B-) Thx voor de tunes weer, man! ^O^
  zondag 15 oktober 2017 @ 16:48:59 #233
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_174433943
quote:
2s.gif Op zondag 15 oktober 2017 16:44 schreef ToT het volgende:
B-) Thx voor de tunes weer, man! ^O^
Alstu *O*
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
  zondag 15 oktober 2017 @ 17:07:30 #234
120423 Melting
on Radio 49!
pi_174434247
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2017 16:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ]

Zo. En dan kom je tailfox tegen op de lappenmarkt in Haarlem _O-
_O-
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_174434306
Heerlijk uitgewaaid op het strand, ik denk dat dat voor morgen ook op de planning staat.
pi_174435506
Nog maar een keer proberen uit te leggen, want blijkbaar is het niet begrepen. Het heeft niets te maken met niet meer sociaal mogen doen. Er is veel teveel slow chat met onderwerpen die niets met de radio te maken hebben. Niet een paar zinnen, maar vaak hele epistels.

Er staat duidelijk in de FAQ wat de bedoeling is. Ondanks dat door diverse mensen steeds weer is aangekaart dat het teveel is, blijft het toch doorgaan. Moeten jullie zelf weten, maar ik steek er dan geen energie meer in. Zinloos, want mede door die onderwerpen die niets met de radio te maken hebben blijven nieuwe mensen natuurlijk weg. Als je binnenkomt en denkt leuk mee te praten over muziek, maar het blijkt te gaan over drank, voetbal of wat dan ook, dan haken ze terecht af.

Iedereen weet dat Radio49 muis d'r kindje was en om die reden blijft het ook draaien. Niet alleen omdat het een bijzonder tof station is. Ook zij baalde enorm van alle slow chat, maar had de energie niet meer om het aan te pakken. Dat heb ík wel en voel me er toe verplicht. Het is mijn radio niet, maar ónze radio! Dat moet zo blijven. :Y Wil het hier niet, dan gaat het over naar een andere plek, met een verse start. Maar draaien blijft het.
L2B's Mixcloud
  zondag 15 oktober 2017 @ 18:22:15 #237
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_174435564
Music & Radio Cast | Chromecast Music Streaming

Voor de mensen die een Chromecast hebben.
gewoon Radio49 Luisterlink in de app openen. Cast. Klaar *O*
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
pi_174435612
quote:
4s.gif Op zondag 15 oktober 2017 18:22 schreef knokkels het volgende:
Music & Radio Cast | Chromecast Music Streaming

Voor de mensen die een Chromecast hebben.
gewoon Radio49 Luisterlink in de app openen. Cast. Klaar *O*
Misschien ga ik een Chromecast aanschaffen; ik weet het nog niet.

Goedenavond, trouwens :W
pi_174435637
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2017 16:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ]

Zo. En dan kom je tailfox tegen op de lappenmarkt in Haarlem _O-
:D
pi_174435676
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 18:25 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

:D
en ik nog eerst denken "huh, die met die hoofddoek?" :').
The distance between insanity and genius is measured only by success
pi_174435837
quote:
7s.gif Op zondag 15 oktober 2017 18:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nog maar een keer proberen uit te leggen, want blijkbaar is het niet begrepen. Het heeft niets te maken met niet meer sociaal mogen doen. Er is veel teveel slow chat met onderwerpen die niets met de radio te maken hebben. Niet een paar zinnen, maar vaak hele epistels.

Er staat duidelijk in de FAQ wat de bedoeling is. Ondanks dat door diverse mensen steeds weer is aangekaart dat het teveel is, blijft het toch doorgaan. Moeten jullie zelf weten, maar ik steek er dan geen energie meer in. Zinloos, want mede door die onderwerpen die niets met de radio te maken hebben blijven nieuwe mensen natuurlijk weg. Als je binnenkomt en denkt leuk mee te praten over muziek, maar het blijkt te gaan over drank, voetbal of wat dan ook, dan haken ze terecht af.

Iedereen weet dat Radio49 muis d'r kindje was en om die reden blijft het ook draaien. Niet alleen omdat het een bijzonder tof station is. Ook zij baalde enorm van alle slow chat, maar had de energie niet meer om het aan te pakken. Dat heb ík wel en voel me er toe verplicht. Het is mijn radio niet, maar ónze radio! Dat moet zo blijven. :Y Wil het hier niet, dan gaat het over naar een andere plek, met een verse start. Maar draaien blijft het.
Ik heb zelf weinig last van die slowchat, moet ik zeggen. Het wordt hooguit een probleem als die slowchat ook doorgaat terwijl een DJ draait... en dat er dan meer aandacht voor slowchat is, dan voor de muziek. Op dat moment mag het van mij een tandje minder met de slowchat. Overdag, als niemand draait, zorgt het voor levendigheid in het topic...
pi_174435910
quote:
7s.gif Op zondag 15 oktober 2017 18:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nog maar een keer proberen uit te leggen, want blijkbaar is het niet begrepen. Het heeft niets te maken met niet meer sociaal mogen doen. Er is veel teveel slow chat met onderwerpen die niets met de radio te maken hebben. Niet een paar zinnen, maar vaak hele epistels.

Er staat duidelijk in de FAQ wat de bedoeling is. Ondanks dat door diverse mensen steeds weer is aangekaart dat het teveel is, blijft het toch doorgaan. Moeten jullie zelf weten, maar ik steek er dan geen energie meer in. Zinloos, want mede door die onderwerpen die niets met de radio te maken hebben blijven nieuwe mensen natuurlijk weg. Als je binnenkomt en denkt leuk mee te praten over muziek, maar het blijkt te gaan over drank, voetbal of wat dan ook, dan haken ze terecht af.

Iedereen weet dat Radio49 muis d'r kindje was en om die reden blijft het ook draaien. Niet alleen omdat het een bijzonder tof station is. Ook zij baalde enorm van alle slow chat, maar had de energie niet meer om het aan te pakken. Dat heb ík wel en voel me er toe verplicht. Het is mijn radio niet, maar ónze radio! Dat moet zo blijven. :Y Wil het hier niet, dan gaat het over naar een andere plek, met een verse start. Maar draaien blijft het.
Maar wat zeg je nou eigenlijk over naar een andere plek gaan? Want ik heb geen idee wat nou je bedoeling is.
  zondag 15 oktober 2017 @ 18:41:02 #243
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_174435940
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 18:24 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Misschien ga ik een Chromecast aanschaffen; ik weet het nog niet.

Goedenavond, trouwens :W
'n Avond Elluf *O*
* knokkels is tussen de keuken en de computer aan het wandelen. Volgende stap: kip in de gloeiendhete wok dumpen :o
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
pi_174435972
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 18:34 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb zelf weinig last van die slowchat, moet ik zeggen. Het wordt hooguit een probleem als die slowchat ook doorgaat terwijl een DJ draait... en dat er dan meer aandacht voor slowchat is, dan voor de muziek. Op dat moment mag het van mij een tandje minder met de slowchat. Overdag, als niemand draait, zorgt het voor levendigheid in het topic...
Hier ben ik het wel mee eens.
Ik ben ervóór dat dit topic hoofdzakelijk over Radio49 moet gaan. Muziek in het algemeen op nummer 2, en slowchat op nummer 3.
Maar zolang er verder niemand last van heeft (als in: het verstoort #1 en #2), is slowchat toch geen probleem?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  zondag 15 oktober 2017 @ 18:43:05 #245
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_174435995
quote:
7s.gif Op zondag 15 oktober 2017 18:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:

...
Het is mijn radio niet, maar ónze radio! Dat moet zo blijven. :Y Wil het hier niet, dan gaat het over naar een andere plek, met een verse start. Maar draaien blijft het.
OK, jouw standpunt is nu duidelijk.
Andere onderwerpen hier bespreken dan muziek en het radiostation is wat jou betreft niet gewenst.

Gezien je afsluitende zinnen, hebben andere betrokkenen bij R49 ook nog iets in te brengen wat dat betreft?
Of trek je letterlijk de stekker er voor hier uit indien er zo nu en dan toch nog andere onderwerpen aan bod komen in deze topicreeks, zoals je in je voorlaatste zin insinueert?
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 15 oktober 2017 @ 18:49:49 #246
74056 crew  ToT
pi_174436139
quote:
7s.gif Op zondag 15 oktober 2017 18:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nog maar een keer proberen uit te leggen, want blijkbaar is het niet begrepen. Het heeft niets te maken met niet meer sociaal mogen doen. Er is veel teveel slow chat met onderwerpen die niets met de radio te maken hebben. Niet een paar zinnen, maar vaak hele epistels.

Er staat duidelijk in de FAQ wat de bedoeling is. Ondanks dat door diverse mensen steeds weer is aangekaart dat het teveel is, blijft het toch doorgaan. Moeten jullie zelf weten, maar ik steek er dan geen energie meer in. Zinloos, want mede door die onderwerpen die niets met de radio te maken hebben blijven nieuwe mensen natuurlijk weg. Als je binnenkomt en denkt leuk mee te praten over muziek, maar het blijkt te gaan over drank, voetbal of wat dan ook, dan haken ze terecht af.

Iedereen weet dat Radio49 muis d'r kindje was en om die reden blijft het ook draaien. Niet alleen omdat het een bijzonder tof station is. Ook zij baalde enorm van alle slow chat, maar had de energie niet meer om het aan te pakken. Dat heb ík wel en voel me er toe verplicht. Het is mijn radio niet, maar ónze radio! Dat moet zo blijven. :Y Wil het hier niet, dan gaat het over naar een andere plek, met een verse start. Maar draaien blijft het.
De meesten van de oude garde hier zijn allang blij dat ze hun ei kwijt kunnen over dagelijkse zaken, in voor- en in tegenspoed.
Bijna altijd gaat de slowchat wel een tandje terug als er een DJ draait en zo niet, dan heb je meestal wel iemand in het topic die een kleine hint geeft door te zeggen: "Lekkere tunes weer (naam dj) *O* "

Wil je een verse start elders maken; jammer, maar dat is je volste recht, zolang DEZE radio maar HIER blijft draaien; de grootste meerderheid is blij zoals het nu gaat en het zo best vervelend zijn als je de rechten die Muis op papier gegund zijn, voor je eigen doeleinden gaat gebruiken.
De radio was idd wel haar kindje, maar zij was niet de oprichtster. Zij heeft er inderdaad ongelooflijk veel tijd en energie in gestoken, maar een flink deel hier zat al veel langer bij de radio als Muis, en jijzelf bent nog weer nieuwer.
Je bent sowieso een absolute topgozer met een gouden hart, maar verwoest alsjeblieft niet iets waar wij hier al jarenlang plezier van hebben gehad en waar we ook echt vele strijden voor gestreden hebben, puur omdat je nu de papieren in eigendom hebt. Een plek waar je Muis hebt leren kennen en waar zij zo veel energie in heeft gestoken.

En @ dat slowchat hier beperkt zou moeten zijn; dat was puur een wens van FOK! in de eerste instantie omdat men geen nieuwe slowchat wilde, maar omdat deze topicreeks zo succesvol is, wordt ons de slowchat gewoon gegund. Zonder de slowchat ÍS er geen radio!

En mocht je kiezen de stekker er wel uit te trekken en Muis d'r kindje te verwoesten op FOK!; erg vervelend, maar ik denk dat wijzelf hier dan weer gewoon een doorstart maken met een nieuw station, en dat de papieren dan op iemand anders' naam komt te staan.

[ Bericht 4% gewijzigd door ToT op 15-10-2017 18:57:27 ]
pi_174436235
Ik krijg een beetje het onaangename voorgevoel dat deze discussie dreigt te escaleren. Het is echt niet nodig om Radio 49 naar elders te verplaatsen. En wat de slowchat betreft: het afgegeven signaal is duidelijk. Verder is het zaak dat tijdens DJ-shows de slowchat niet gaat overheersen.

Als iedereen dat gewoon een beetje voor ogen houdt, is er echt niks aan de hand. Hoe dan ook zijn er geen redenen om dit allemaal hoog op te spelen, overhaaste beslissingen te nemen, of iets dergelijks.

Laten we de tijd liever besteden aan het verbeteren van Radio 49, het aantrekken van nieuwe luisteraars, een goede (in)vulling van Gup, etc.
  zondag 15 oktober 2017 @ 18:57:24 #248
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_174436277
quote:
4s.gif Op zondag 15 oktober 2017 18:55 schreef Elfletterig het volgende:
Ik krijg een beetje het onaangename voorgevoel dat deze discussie dreigt te escaleren. Het is echt niet nodig om Radio 49 naar elders te verplaatsen. En wat de slowchat betreft: het afgegeven signaal is duidelijk. Verder is het zaak dat tijdens DJ-shows de slowchat niet gaat overheersen.

Als iedereen dat gewoon een beetje voor ogen houdt, is er echt niks aan de hand. Hoe dan ook zijn er geen redenen om dit allemaal hoog op te spelen, overhaaste beslissingen te nemen, of iets dergelijks.

Laten we de tijd liever besteden aan het verbeteren van Radio 49, het aantrekken van nieuwe luisteraars, een goede (in)vulling van Gup, etc.
QFT
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
  zondag 15 oktober 2017 @ 19:11:05 #249
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_174436499
Honger :o
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
pi_174436510
quote:
4s.gif Op zondag 15 oktober 2017 18:55 schreef Elfletterig het volgende:
Ik krijg een beetje het onaangename voorgevoel dat deze discussie dreigt te escaleren. Het is echt niet nodig om Radio 49 naar elders te verplaatsen. En wat de slowchat betreft: het afgegeven signaal is duidelijk. Verder is het zaak dat tijdens DJ-shows de slowchat niet gaat overheersen.

Als iedereen dat gewoon een beetje voor ogen houdt, is er echt niks aan de hand. Hoe dan ook zijn er geen redenen om dit allemaal hoog op te spelen, overhaaste beslissingen te nemen, of iets dergelijks.

Laten we de tijd liever besteden aan het verbeteren van Radio 49, het aantrekken van nieuwe luisteraars, een goede (in)vulling van Gup, etc.
_O_
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')