abonnement Unibet Coolblue
pi_174431966
quote:
2s.gif Op zondag 15 oktober 2017 09:25 schreef VarkensHart het volgende:
Erg lekker dit. Wat arrogante geluiden komen er opeens uit Rotterdam joh na een kampioenschap in 18 jaar die voor 95% dmv geluk en mazzeltjes is behaald.

Nu weer lekker terug naar plek 4-7 Waar Feyenoord thuis hoort :)
En ajax door pech jaren op rij al geen kampioenschap meer?
pi_174432370
Feyenoord heeft een zodanige brede selectie op dit moment dat het van de top 3 de strijd het langste kan volhouden. :)

Ik weet het zeker.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_174432993
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 15:06 schreef klaasweetalles het volgende:
Feyenoord heeft een zodanige brede selectie op dit moment dat het van de top 3 de strijd het langste kan volhouden. :)

Ik weet het zeker.
Een goude medaille winnen bij de paralympics stelt sportief nog meer voor dan kampioen worden van de Eredivisie
pi_174432995
Venlogoden
pi_174433010
quote:
7s.gif Op zondag 15 oktober 2017 15:45 schreef Vasion het volgende:
Venlogoden
Kunstgras competitievervalsing genot.
pi_174433065
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 15:45 schreef Henrys het volgende:

[..]

Een goude medaille winnen bij de paralympics stelt sportief nog meer voor dan kampioen worden van de Eredivisie
geniale reactie hoor

Dan vraag ik me eerlijk gezegd nog af waarom jij het Nederlands voetbal nog volgt
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_174433244
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 15:45 schreef Henrys het volgende:

[..]

Een goude medaille winnen bij de paralympics stelt sportief nog meer voor dan kampioen worden van de Eredivisie
Stoer man.
  zondag 15 oktober 2017 @ 16:01:27 #183
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_174433258
Waar het andere ploegen op dit moment meezit, is dat bij Feyenoord niet het geval. Volgende week is een belangrijke pot. Win je die niet, ben je in oktober alweer klaar.
pi_174433291
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 11:12 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ik vond vilhena in de wedstrijden van het nederlands elftal de afgelopen tijd gewoon aardig meevoetballen

waarom lukt dat bij Feyenoord minder?
:D
pi_174433342
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 16:01 schreef fetX het volgende:
Waar het andere ploegen op dit moment meezit, is dat bij Feyenoord niet het geval. Volgende week is een belangrijke pot. Win je die niet, ben je in oktober alweer klaar.
valt wel mee

verschillen tot 12 punten kunnen nog makkelijk goed gemaakt worden als andere falen...we hebben het vaker gezien
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_174433607
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 23:56 schreef satecl het volgende:

[..]

Volgende week kan je weer koploper zijn. Dus dat valt wel mee. En we hebben PSV-uit al gehad.
Hier gaat iets mis
pi_174433649
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2017 16:24 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Hier gaat iets mis
Feyenoord wordt dit seizoen geen koploper meer. Alles wijst op een tussenjaar.
  zondag 15 oktober 2017 @ 17:09:38 #188
263417 Keyos
Like a Boss
pi_174434288
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 16:27 schreef F.M.D. het volgende:

[..]

Feyenoord wordt dit seizoen geen koploper meer. Alles wijst op een tussenjaar.
Dank Gio maar, de massa begint nu eindelijk in te zien dat het een heel matige coach is.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_174434297
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2017 17:09 schreef Keyos het volgende:

[..]

Dank Gio maar, de massa begint nu eindelijk in te zien dat het een heel matige coach is.
:') :') :') :')
pi_174434314
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 16:01 schreef fetX het volgende:
Waar het andere ploegen op dit moment meezit, is dat bij Feyenoord niet het geval. Volgende week is een belangrijke pot. Win je die niet, ben je in oktober alweer klaar.
Wat een onzin. Ajax stond verleden jaar op een gegeven moment 9 punten achter geloof ik en deden in theorie tot op de laatste dag mee.
pi_174434616
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2017 17:11 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Wat een onzin. Ajax stond verleden jaar op een gegeven moment 9 punten achter geloof ik en deden in theorie tot op de laatste dag mee.
Uiteindelijk nekt het ze wel dat ze in de beginfase niet wonnen van willem II en roda. Dat breekt je gewoon op.

Bovendien zie ik Psv alleen nog maar beter worden. Zeker als ze het in de winterstop verdedigend nog wat versterken. Die zie ik geen diepe inzinking krijgen.
  zondag 15 oktober 2017 @ 17:33:26 #192
263417 Keyos
Like a Boss
pi_174434738
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 17:26 schreef F.M.D. het volgende:

[..]

Uiteindelijk nekt het ze wel dat ze in de beginfase niet wonnen van willem II en roda. Dat breekt je gewoon op.

Bovendien zie ik Psv alleen nog maar beter worden. Zeker als ze het in de winterstop verdedigend nog wat versterken. Die zie ik geen diepe inzinking krijgen.
Onzin, ze verliezen zeer vermoedelijk nog een keer thuis in de Kuip en zullen vast nog wel op een paar andere plekken punten laten liggen. Het is wel 1 voor 12 nu, als je verliest van Ajax thuis ga je jezelf een crisis aanpraten, daar is niemand beter van geworden.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_174435761
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2017 17:33 schreef Keyos het volgende:

[..]

Onzin, ze verliezen zeer vermoedelijk nog een keer thuis in de Kuip en zullen vast nog wel op een paar andere plekken punten laten liggen. Het is wel 1 voor 12 nu, als je verliest van Ajax thuis ga je jezelf een crisis aanpraten, daar is niemand beter van geworden.
ja en ajax en psv zijn zo goed dat ze geen punten meer zullen laten liggen in de meer dan 25 wedstrijden die nog gespeejd moeten worden :o
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_174436613
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 17:26 schreef F.M.D. het volgende:

[..]

Uiteindelijk nekt het ze wel dat ze in de beginfase niet wonnen van willem II en roda. Dat breekt je gewoon op.

Bovendien zie ik Psv alleen nog maar beter worden. Zeker als ze het in de winterstop verdedigend nog wat versterken. Die zie ik geen diepe inzinking krijgen.
PSV is zo instabiel als wat, ze hebben nu echt geluk dat ze wat wedstrijden op rij dik winnen waardoor het vertrouwen wat groeit, maar die zijn achterin zo belachelijk kwetsbaar, dat is ongezond bijna. Wij hebben genoeg te klagen omtrent Nelom en Diks (onze backups), maar de enige back die ik van hun zou willen is Arias, dat is wel een goed spelertje maar verdedigend soms toch nog kwetsbaar.

Nu is het wat lastig lullen na een plek 3 en een gelijkspel thuis tegen fucking PEC, maar ik schat ons nog steeds veel hoger in als PSV. Die staan tegen de winterstop weer op plek 3 of lager (PSV fans gaan dit opslaan en me om de oren slaan tegen die tijd als het niet zo is, maar dat heb ik dan wel verdiend :P).

Ik blijf erbij; wij worden kampioen. Komt allemaal nog goed :).
pi_174436655
Overigens, herinnering: vanavond die Dirk docu! 21:20 op NPO1 :).
pi_174436733
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 19:20 schreef Scrummie het volgende:
Overigens, herinnering: vanavond die Dirk docu! 21:20 op NPO1 :).
Ik hoorde dat Caland er nu al klaar voor zit en hoopt dat zijn kinderen elke scene in beeld komen
pi_174436760
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 19:25 schreef Mansjester het volgende:

[..]

Ik hoorde dat Caland er nu al klaar voor zit en hoopt dat zijn kinderen elke scene in beeld komen
Ik denk dat Caland en GGMM ( _O_ ) dan samen gaan kijken :).
pi_174436942
quote:
Feyenoord Onder 19 vervolgt komende dinsdag de UEFA Youth League met een thuiswedstrijd. Het vlaggenschip van Feyenoord Academy ontvangt om 15:00 uur Shakhtar Donetsk in het Van Donge & De Roo Stadion. Verdediger Lutsharel Geertruida kijkt uit naar de belangrijke derde groepswedstrijd.

Ongeslagen
De kantine op sportcomplex Varkenoord is vrijdagavond goed gevuld na de wedstrijd van Feyenoord Onder 19. Het team heeft zojuist met 1-0 gewonnen van de leeftijdsgenoten van FC Utrecht. ‘Een prima overwinning al hadden we wel nog wat vaker kunnen scoren’, zegt Geertruida nadat hij zijn ouders gedag heeft gezegd. ‘Maar de punten zijn binnen, daar gaat het om. Het is mooi dat we de goede start van het seizoen hebben kunnen verlengen.’
Na de eerste vijf competitiewedstrijden is het team van trainers Cor Adriaanse, Arnold Scholten en Ulrich van Gobbel nog altijd ongeslagen. Slechts één keer verloor Onder 19 punten, door het gelijkspel tegen Vitesse. ‘Het zit gewoon goed in de groep, we zijn echt een team. Een aantal jongens is nu geblesseerd, maar je ziet dat de jongens die niet iedere week spelen het niveau ook aankunnen. Dat is goed,’ zegt Geertruida.

Strijd leveren
Komende dinsdag hoopt Onder 19 ook in de Youth League de eerste overwinning binnen te slepen. ‘Tegen Napoli Onder 19 haalden we het eerste punt van dit Europese seizoen. Hartstikke mooi, maar misschien hadden we nog wel recht op meer’, zegt de verdediger, die zelf verantwoordelijk was voor de gelijkmaker (2-2) tegen de Italiaanse ploeg.
‘De wedstrijd van komende dinsdag wordt een belangrijke pot. We moeten winnen als we zicht willen houden op overwintering in de Youth League,’ vervolgt de verdediger. ‘Shakhtar Donetsk Onder 19 staat nog op nul punten. Op papier liggen er dus zeker kansen voor ons om te winnen. We moeten passie en strijd leveren, vlammen en er vanaf minuut één opklappen. Wij zijn Feyenoord, dat moeten we laten zien.’

Vol stadion
De jonge Feyenoorders konden in de eerste thuiswedstrijd van het Youth League-seizoen rekenen op de steun van ruim 2.500 supporters. Ook tegen de jeugdploeg uit Oekraïne zal het Van Donge & De Roo Stadion goed gevuld zijn. Geertruida: ‘Echt mooi dat er zoveel publiek op was af gekomen, alleen jammer dat we verloren. Hopelijk zijn er dinsdag weer zoveel Feyenoorders. Het is herfstvakantie, dus misschien komen er dit keer veel jonge supporters. We willen de mensen een mooie middag bezorgen en hopelijk laten juichen. Daar gaan we in ieder geval alles aan doen.’

Kaartverkoop UEFA Youth League
Wil je dinsdagmiddag de grootste talenten van Feyenoord Academy aan het werk zien en ze naar een overwinning op Shakhtar Donetsk Onder 19 juichen? Voor de wedstrijd zijn nog kaarten verkrijgbaar en deze kosten slechts ¤ 5,-. Koop je kaarten via www.feyenoord.nl/tickets-uyl
pi_174437846
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2017 17:09 schreef Keyos het volgende:

[..]

Dank Gio maar, de massa begint nu eindelijk in te zien dat het een heel matige coach is.
Volgens mij zijn er maar weinigen die Gio een geweldige coach vinden. Ik vind dat standbeeld van Gio ook een hele vreemde aangelegenheid eigenlijk.
pi_174437863
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2017 17:09 schreef Keyos het volgende:

[..]

Dank Gio maar, de massa begint nu eindelijk in te zien dat het een heel matige coach is.
Blijft interessant hoe alles snel om kan slaan in voetbal
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')