abonnement Unibet Coolblue
pi_174421961
Hoi fokkers,

Nu kan je bij tv providers tv pakketten nemen met een herroepingsrecht van 14 dagen.
Hoevaak mag je dit doen? Want steeds een pakket nemen en na 14 dagen annuleren klinkt als gratis tv kijken.

Wie weet hier meer over?
Dankje
Sometimes i sneeze so loud, that it sounds like elephant sex
pi_174422488
Net zo vaak totdat een provider jou weigert nog te leveren.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 23:19:02 #3
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_174424293
Ik denk dat de meeste maatschappijen na 1 of 2 keer wel eens gaan weigeren. Er zal vast iets staan in de algemene voorwaarden van dat bedrijf.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_174426556
Zoek even terug hier op het forum naar het topic waarin Coolblue niet meer wil leveren om deze reden. :)

[ Bericht 1% gewijzigd door Its-Jojo-4you op 15-10-2017 11:28:31 ]
Nobody expects the Spanish Inquisition!
pi_174427327
Van hoeveel tv aanbieders kun jij dit bij je aansluiting afnemen?
pi_174428015
Moet voor de afgenomen periode in de zichttermijn niet gewoon betaald worden? Linkje naar de voorwaarden zou helpen.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_174432729
Meestal wordt de tv/internet/telefonie dienst pas geactiveerd wanneer de herroepingsrecht voorbij is. Je hebt 14 dagen bedenktijd voor het contract, niet voor het gebruik van de diensten.
pi_174432758
Wat is dit :')
  Redactie Frontpage zondag 15 oktober 2017 @ 16:04:03 #9
38148 crew  Innisdemon
pi_174433298
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 15:31 schreef Delenlill het volgende:
Meestal wordt de tv/internet/telefonie dienst pas geactiveerd wanneer de herroepingsrecht voorbij is. Je hebt 14 dagen bedenktijd voor het contract, niet voor het gebruik van de diensten.
? maar dan kun je de dienst niet beoordelen
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_174443109
Wat ze mogen doen als jij het herroepingsrecht gebruikt is om de gemaakte dienst in rekening te brengen naar mate van gebruik. In dit geval het aantal dagen dat je TV hebt kunnen kijken.
pi_174444183
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 07:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zoek even terug hier op het forum naar het topic waarin Coolblue niet meer wil leveren om deze reden. :)
Even opzoek dankje
Sometimes i sneeze so loud, that it sounds like elephant sex
pi_174444194
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 09:51 schreef Basp1 het volgende:
Van hoeveel tv aanbieders kun jij dit bij je aansluiting afnemen?
Gaat om de grote oranje ziggo.
Sometimes i sneeze so loud, that it sounds like elephant sex
pi_174444198
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 16:04 schreef Innisdemon het volgende:

[..]

? maar dan kun je de dienst niet beoordelen
Dit.
Sometimes i sneeze so loud, that it sounds like elephant sex
pi_174444610
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 01:15 schreef sweetlake92 het volgende:

[..]

Dit.
Je kunt de precieze voorwaarden tot in detail lezen, de spullen uitpakken en aansluiten, kijken hoe alles werkt, wat de mogelijkheden precies zijn, hoe de beeldkwaliteit is etc. en dat zou genoeg moeten zijn om te beslissen of je het wilt houden of niet. nemen. Je geen wettelijk recht om twee weken lang een abonnement uit te proberen. Dat is niet nodig om te kunnen beslissen of je de dienst definitief wilt afnemen of niet, en daar is de bedenktijd (14 dagen zichttermijn) voor bedoeld. In de praktijk zal een TV-provider er meestal niet zo moeilijk over doen omdat het voor hen niet echt de moeite waard is om daar geld voor te vragen.Om te beginnen kost het voor Ziggo of KPN sowieso een bepaald bedrag aan gemaakte kosten, maar die kosten zullen vast niet veel hoger zijn wanneer je na 12 dagen pas je pakket terugstuurt in plaats van na 2 dagen al. Het schiet voor een provider niet op om te moeten gaan controleren hoeveel uur/hoeveel dagen jij dat kastje hebt gehad en hoeveel uur je het hebt aan laten staan in die twee weken dagen, om je vervolgens eenmalig een paar euro te gaan factureren. 1 maand tv kijken bij Ziggo = 25 euro, dus stel dat jij het pas na 10 dagen terugstuurt, moeten ze je dan 1/3 daarvan in rekening brengen (iets meer dan 8 euro)? Mensen die dit doen zijn waarschijnlijk 9 van de 10 keer gewoon laks, druk en/of vergeetachtig geweest want bijna niemand is volgens mij zo gek om zoiets expres te doen om op die manier heel even gratis tv te kunnen kijken.

Als Provider BV iedereen die langer dan een bepaald aantal dagen doet over het terugsturen van zijn zooi een factuur gaat sturen van een paar euro, krijgen ze te maken met administratieve kosten en andere kosten: een deel van de mensen die deze factuur binnenkrijgt gaat bellen of een mail sturen om te vragen hoe dat komt en/of omdat ze het er niet mee eens zijn. Dat kost allemaal geld om af te handelen. Het kan dan wel in de algemene voorwaarden staan maar als je daarop gaat wijzen wordt dat toch al gauw gezien "de kleine lettertjes" en dat ze nu een paar euro moeten betalen is dan een addertje onder het gras waarmee Provider BV mensen op slinkse wijze probeert te naaien, terwijl je toch recht hebt op bedenktijd?.

Dan heb je nog een of ander oud opaatje wat dat kastje niet direct terugstuurt omdat zijn vrouw die dag een beroertje kreeg, en de week daarna was hij bij haar in het ziekenhuis en ja dan denk je daar toch niet aan zoiets? Ja, dat kastje had inderdaad de hele tijd aan gestaan want weet die ouwe man veel dat je dat apart uit moet doen als je de TV uit zet? Je hoort en ziet dan niets meer... Na 10 dagen heeft hij het alsnog teruggestuurd, maar vervolgens haalt Provider BV nu ineens geld van zijn rekening, als hij het terugboekt dreigt Provider BV met incassokosten of zelfs een deurwaarder als hij niet gauw die 8 euro alsnog overmaakt.Hij heeft het al niet breed en hij heeft al genoeg aan zijn hoofd want zijn vrouw is inmiddels de pijp uit. De dochter van meneer schrijft hier een topic over op Fok! en 20 andere websites en contacteert TROS Radar. Met een oproepje op het forum van Radar worden nog twee zielige mensen gevonden die ook "slachtoffer"
zijn geworden van dit harteloze beleid van Provider BV. De redactie belt een paar aandachtsgeile advocaten die in de uitzending mogen komen als ze daar willen vertellen dat dit volgens hem een schending is van het consumentenrecht en dat het echt niet kan wat hier gebeurt. Imagoschade tot en met. :R

Je kunt als provider waarschijnlijk beter gewoon bijhouden wie er een nieuw abonnement aanvraagt en binnen zichttermijn weer de boel terugstuurt, en dan zorgen dat als diezelfde persoon binnen 1 of 2 jaar weer een abonnement aanvraagt (wat weinig zal voorkomen) niet zomaar direct leveren maar eerst om uitleg vragen.

TL;DR als bedrijf heb je te maken met meer dan alleen de regeltjes. :')
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_174444986
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 16:04 schreef Innisdemon het volgende:

[..]

? maar dan kun je de dienst niet beoordelen
Dat hoeft dan ook niet.

quote:
Artikel 230o
1. De consument kan een overeenkomst op afstand of een overeenkomst buiten de verkoopruimte zonder opgave van redenen ontbinden tot een termijn van veertien dagen is verstreken, na:
a. bij een overeenkomst tot het verrichten van diensten: de dag waarop de overeenkomst wordt gesloten;
Er staat nergens dat de dienst voor die tijd geleverd moet zijn.

[ Bericht 32% gewijzigd door baskick op 16-10-2017 07:35:15 ]
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
  maandag 16 oktober 2017 @ 12:44:44 #16
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_174449639
quote:
5s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 21:47 schreef sweetlake92 het volgende:
Hoi fokkers,

Nu kan je bij tv providers tv pakketten nemen met een herroepingsrecht van 14 dagen.
Hoevaak mag je dit doen? Want steeds een pakket nemen en na 14 dagen annuleren klinkt als gratis tv kijken.

Wie weet hier meer over?
Dankje
Dit overweeg je toch niet serieus?
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_174452261
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 07:28 schreef baskick het volgende:

[..]

Dat hoeft dan ook niet.

[..]

Er staat nergens dat de dienst voor die tijd geleverd moet zijn.
Bij Vodafone Thuis (nu T-Mobile) duurde het 5 weken voordat het werd aangesloten. Vorig jaar althans.
  Redactie Frontpage maandag 16 oktober 2017 @ 15:36:21 #18
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_174452706
quote:
5s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 21:47 schreef sweetlake92 het volgende:
Hoi fokkers,

Nu kan je bij tv providers tv pakketten nemen met een herroepingsrecht van 14 dagen.
Hoevaak mag je dit doen? Want steeds een pakket nemen en na 14 dagen annuleren klinkt als gratis tv kijken.

Wie weet hier meer over?
Dankje
Net zo lang totdat je op een zwarte lijst komt te staan en bij geen enkele provider in NL meer een abonnement kan afsluiten.

En dat zou ook maar net goed zijn voor een beroepspauper als jezelf.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_174453354
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 15:08 schreef HarrieKeen het volgende:

[..]

Bij Vodafone Thuis (nu T-Mobile) duurde het 5 weken voordat het werd aangesloten. Vorig jaar althans.
Oke. En dat is relevant, omdat...?
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_174453385
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 16:07 schreef baskick het volgende:

[..]

Oke. En dat is relevant, omdat...?
Uh dat elke 2 weken overstappen dan sws geen zin heeft?
pi_174453402
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 16:09 schreef HarrieKeen het volgende:

[..]

Uh dat elke 2 weken overstappen dan sws geen zin heeft?
Ik gaf aan dat de herroepingstermijn bij diensten ingaat op het moment van sluiten, niet op het moment van levering.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_174453424
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 16:10 schreef baskick het volgende:

[..]

Ik gaf aan dat de herroepingstermijn bij diensten ingaat op het moment van sluiten, niet op het moment van levering.
Excuus was eigenlijk helemaal geen quote op jouw bericht in eerste instantie. :')
pi_174458201
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 16:11 schreef HarrieKeen het volgende:

[..]

Excuus was eigenlijk helemaal geen quote op jouw bericht in eerste instantie. :')
Aha, vandaar de verwarring. Geen probleem :)
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_174469695
Dit is de reden dat ik niet overstap van internet/tv, wat een gedoe met kastjes aansluiten e.d. :')
Ik verleng elk jaar met een dikke korting ^O^
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')