abonnement Unibet Coolblue
pi_174452503
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 15:15 schreef minilot het volgende:
Malteser, puur en alleen om jou een hart onder de riem te steken heb ik me opgeofferd en een zak soldaat gemaakt op mijn werk. :+

[ afbeelding ]

Maar serieus: dat je maar gauw opknapt! :*
Oh, kunnen we een forum-actie voor Malteser doen waarbij we allemaal een zak maltesers opeten? Die actie steun ik dan heel graag namelijk ^O^
pi_174452528
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 15:23 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Oh, kunnen we een forum-actie voor Malteser doen waarbij we allemaal een zak maltesers opeten? Die actie steun ik dan heel graag namelijk ^O^
Ja, ik vind wel dat zij het verdiend heeft dat wij ons even opofferen. :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_174452714
Songeur wat fijn O+ *O*

Malteser :* hopelijk knap je snel op! O+

Oeh, een zak Maltesers lust ik wel :D
pi_174452766
Voel me zo niet zwanger. Bizar. Heb al wel een buikje, zo snel gewoon.
pi_174452841
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 12:26 schreef Malteser het volgende:
Fijn Songeur!! Heb zo aan je gedacht!

[..]

Nee, nog niet. Ik moet langer blijven.
Hmm, wat naar. Beterschap. Heb je hier ook last van gehad bij de zwangerschap van Twix?
Protège moi de mes désirs.
pi_174452903
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 11:45 schreef Songeur het volgende:
Ja ik ben ook wel benieuwd naar LadyS!

20-weken echo gehad, alles zag er goed uit. Ik ben zo opgelucht. Alleen ligt de placenta nog altijd laag, Hij ligt net vrij van de baarmoedermond. Met 30 weken een extra echo om te kijken of dit veranderd is. Stiekem vind ik het wel een beetje spannend. Op het moment dat ze het zei hoorde ik niet meer alle keren dat ze 'prachtig' en 'ziet er goed uit' zei maar alleen nog maar 'complicatie' en 'placenta'. Moraal van dit verhaal is gewoon dat kindje helemaal is goedgekeurd! *O*
Even mijn ervaring met je delen. Bij mij constateerden ze met 20 weken een placenta praevia totalis (compleet voor de uitgang dus) en kreeg de mededeling dat het wss een keizersnede zou worden en het een wonder zou zijn als de situatie veranderde.Vervolgens met 26, 30 en 35 weken een check gehad. Met 26 lag hij er nog voor, met 30 weken 7 mm er vanaf en met 35 weken 1,6 cm er vandaan. Conclusie we gaan een natuurlijke bevalling afwachten en proberen, maar wel onder controle van de gynaecoloog, met bloedzakken klaar en risico op alsnog keizersnede.
Uiteindelijk ben ik vlot en soepel bevallen zonder enige complicatie of extra bloedverlies. Heb ik geen gynaecoloog gezien en was ik binnen een paar uurtjes weer thuis.
Dit had ik vooraf niet kunnen dromen. Mijn 20 weken echo was er ook door overschaduwd, en de situatie bleef eigenlijk tot aan de bevalling onzeker. Vond ik erg vervelend, maar je kunt niets dan afwachten.
Uiteindelijk bleek ik een placenta te hebben die uit twee delen bestond (dit werd pas met 30 weken gezien), deze lagen met 20 weken nog tegen elkaar en zijn vervolgens met de baarmoeder mee naar boven gegroeid en dus uitelkaar geschoven.

Gezien jou start situatie heb ik goede hoop voor je dat je placenta nog voldoende zal meegroeien met je baarmoeder en hoop ik dat je je niet te veel zorgen maakt de komende weken!
pi_174453493
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 15:43 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Hmm, wat naar. Beterschap. Heb je hier ook last van gehad bij de zwangerschap van Twix?
Wel de hele zwangerschap gespuugd maar niet zo extreem als nu inclusief opname.
pi_174453829
Songeur baby goedgekeurd *O*

En een Malteser forum-actie :D normaal gesproken zou ik daar zo aan meedoen, maar chocolade smaakt me momenteel niet zo ;( dus iemand anders mag mijn zak óók opeten :+

Ik ben ondertussen dagen tot 1e echo aan het aftellen :')
pi_174454037
Ah shit, helemaal verkeerd gedaan vandaag door chocoladepepernoten te eten dus. Morgen in de herkansing voor de Malteser actie. :P

Baby heeft dit weekend een groeispurt gehad gok ik. Buik is ineens oncomfortabel groot. Ben al de hele dag aan het zuchten.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_174455396
Ik realiseer me zojuist dat ik het ukkie als excuus kan gebruiken voor aankopen die vooral voor mezelf zijn! Ha!



Ik bedoel: "Bewegende spaghetti met buigzaam skelet" ! O+

Tevens kun je uiteraard niet vroeg genoeg met atheïsme beginnen, dus aankoop is legit. :7 *bestelt*
Let me see you stripped down to the bone
pi_174455402
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 16:38 schreef Aure het volgende:
Ik ben ondertussen dagen tot 1e echo aan het aftellen :')
Wanneer mag je? *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_174455632
Songeur, wat fijn dat de echo goed was, wel nog spannend van de placenta, kan me voorstellen dat je daar toch wel wat spanning van kunt hebben.

Malteser, wat ontzettend balen dat je zo beroerd bent ;(

LadyS, ben benieuwd of het nu toch gauw gaat doorzetten!

Ik geniet van mijn eerste verlofdagen met bonusdochter, het is zo'n heerlijk meisje, ze geeft me zoveel energie O+ en straks hebben we er nog zo een, wat zijn manlief en ik bofkonten bedenk ik me dan.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_174455633
Dat je je een faalmoeder en faal vrouw voelt omdat je last hebt van je bekken en je teen en al weken nauwelijks iets kan doen en je een last voelt en dat man dan zomaar dit doorstuurt.

Dus nu zit ik te janken. O+
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_174455642
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 18:11 schreef minilot het volgende:

[..]

Wanneer mag je? *O*
De 25e pas hoor, duurt nog even :')

En yay voor het spaghettimonster! Ziet er geinig uit :D
pi_174455659
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 18:23 schreef Krisvc het volgende:
Dat je je een faalmoeder en faal vrouw voelt omdat je last hebt van je bekken en je teen en al weken nauwelijks iets kan doen en je een last voelt en dat man dan zomaar dit doorstuurt.

Dus nu zit ik te janken. O+
Awww wat lief! O+
pi_174455679
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 18:23 schreef Krisvc het volgende:
Dat je je een faalmoeder en faal vrouw voelt omdat je last hebt van je bekken en je teen en al weken nauwelijks iets kan doen en je een last voelt en dat man dan zomaar dit doorstuurt.

Dus nu zit ik te janken. O+
Goeie man! ^O^ Houden maar. 8-)

Hoe gaat het verder met de genezing van je teen momenteel? :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_174455756
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 18:26 schreef minilot het volgende:

[..]

Goeie man! ^O^ Houden maar. 8-)

Hoe gaat het verder met de genezing van je teen momenteel? :*
Prima. Het is eigenlijk vooral heel saai nu. Gewoon de breuk die nu rustig aan het herstellen is. 31 oktober gaat het draadje eruit, tot die tijd is het lopen als een houten plank. Te veel lopen levert echter klachten op, dus zo veel mogelijk rustig aan doen. :)
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_174456969
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 18:23 schreef Krisvc het volgende:
Dat je je een faalmoeder en faal vrouw voelt omdat je last hebt van je bekken en je teen en al weken nauwelijks iets kan doen en je een last voelt en dat man dan zomaar dit doorstuurt.

Dus nu zit ik te janken. O+
O+
Net wat je soms nodig hebt.
Mijn man zei laatst ook zoiets tegen me. Dat ik lichamelijk heel sterk ben.
Nooit ziek, nooit opgeven of het bijltje erbij neergooien. Ook niet nu ik zwanger ben de boel op werk verwaardelozen etc. Soms wil je dat gewoon even horen. O+
pi_174457004
Minilot omg :o Ik vind dat ding echt ranzig en eng hahahaahhaa _O- Had jij nou ook dat octopussenbehang?

Ohhh Malteser, gekkie, met je lieve berichtje. Ik ben altijd erg van leed-kun-je-niet-met-leed-vergelijken inderdaad... En ja ik heb het zwaar want ik voel me kloteriger dan mijn fitte ik die eerst zes keer per week sportte... Maar ik was misselijk en dacht aan jou en ik dacht: petje af. Ik hoop dat je snel weer naar huis mag en dat de misselijkheid echt gaat afnemen!

Oh Kriscv wat lief O+ Ik zou ‘m ook houden, die vent van je!

LadyS balen van de pijnlijke krampen }:| Heeft de verloskundige nog iets gezegd in de trant van “het gaat niet lang meer duren”?

Aure geen-zin-in-chocola-boks. Ik moet niets hebben van zoetigheid. Droog en hard/knaagbaar moet het zijn. Crackers :Y) Chips :Y) Patat :Y) En ik weet ook nog zo goed dat ik aftelde tot de eerste echo. Wanneer heb je ‘m? Om Lemijn te quoten “die eerste periode is ook geen fuck aan”. :') _O-

Songeur een goede SEO woeiii!!! Hopelijk gaat die placenta snel verschuiven.

Wij hebben het nieuws dit weekend aan mijn ouders en zus verteld. Chocoladeletters O P A en O M A ingepakt, gegeven, tijdens het uitpakken ohhh haha lekker hoor leuk leuk :+ M’n zus had het gelijk door maar zei niets.
Ik zeg: maak nu de envelop maar open (daar zat de echofoto in). M’n moeders hoofd, priceless HE?!?! _O-
M’n vader: dit lijkt wel een echofoto.
No shit sherlock. :7
Daarna knuffels en blijdschap. :) O+

Vandaag de termijnecho gehad en uitgerekende datum is vastgesteld op 7 mei. vandaag dus precies elf weken. *O* De baby bewoog, zwaaide, kruiste z’n armen voor z’n gezicht, had een boven en onderkaak :o En we hebben het hartje gehoord. O+ Echo werd wel heel snel gemaakt en niet heul mooie plaatjes (van bovenaf dus kan ook niet nub-loeren ;(). Maar ben overgedragen naar de verloskundige en stiekem hoop ok dat zij volgende week nog een mooie echo maakt tijdens de eerste afspraak. :@
Dit, dat, alles.
pi_174457142
Ooooh Philo, 11 weken alweer. Wat gaat dat snel! En wat leuk dat je het zo verteld hebt. Die reacties zijn zo waardevol O+

Kris wat een lieve man, soms kan je dat gewoon even nodig hebben. O+ Frustrerend trouwens dat rustig aandoen. Kan me voorstellen dat dat niet altijd fijn is!

Minilot, wat is het? of nouja wat doe je ermee? Is het decoratie of? :')

Aure, de 25e dat is nog maar 9 dagen! Bijna O+
pi_174457187
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 15:45 schreef Nolita het volgende:

[..]

Even mijn ervaring met je delen. Bij mij constateerden ze met 20 weken een placenta praevia totalis (compleet voor de uitgang dus) en kreeg de mededeling dat het wss een keizersnede zou worden en het een wonder zou zijn als de situatie veranderde.Vervolgens met 26, 30 en 35 weken een check gehad. Met 26 lag hij er nog voor, met 30 weken 7 mm er vanaf en met 35 weken 1,6 cm er vandaan. Conclusie we gaan een natuurlijke bevalling afwachten en proberen, maar wel onder controle van de gynaecoloog, met bloedzakken klaar en risico op alsnog keizersnede.
Uiteindelijk ben ik vlot en soepel bevallen zonder enige complicatie of extra bloedverlies. Heb ik geen gynaecoloog gezien en was ik binnen een paar uurtjes weer thuis.
Dit had ik vooraf niet kunnen dromen. Mijn 20 weken echo was er ook door overschaduwd, en de situatie bleef eigenlijk tot aan de bevalling onzeker. Vond ik erg vervelend, maar je kunt niets dan afwachten.
Uiteindelijk bleek ik een placenta te hebben die uit twee delen bestond (dit werd pas met 30 weken gezien), deze lagen met 20 weken nog tegen elkaar en zijn vervolgens met de baarmoeder mee naar boven gegroeid en dus uitelkaar geschoven.

Gezien jou start situatie heb ik goede hoop voor je dat je placenta nog voldoende zal meegroeien met je baarmoeder en hoop ik dat je je niet te veel zorgen maakt de komende weken!
Ik wil je even onwijs bedanken voor deze post! :* De herkenning in gevoel en onzekerheid is fijn. Maar nog meer de goede uitkomst. Inmiddels is het een beetje geland en ga ik me niet direct druk maken om keizersnedes en bloedingen en zien we het wel. Tenminste, dat probeer ik :+

Ik ga gewoon natuurlijk bevallen! Daar ben ik hartstikke goed in, en dat doen we. Zonder gekke dingen en met een gezond babytje. Zo. Nieuwe mantra :Y
pi_174458781
DnD, succes morgen met de echo!

Philomijn, tof van het vertellen en de goede termijnecho.

Krisv, fijn dat je teen op zich goed geneest. En wat een lieve man.
pi_174459070
Philomijn wat leuk hoe jullie het verteld hebben en een goede termijnecho!! *O* *O* O+

Kris hopelijk geneest het zich goed en kun je snel weer normaal lopen :*
pi_174461158
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 20:50 schreef Malteser het volgende:
DnD, succes morgen met de echo!

Philomijn, tof van het vertellen en de goede termijnecho.

Krisv, fijn dat je teen op zich goed geneest. En wat een lieve man.
goed onthouden! Dank je wel! Ben elke dag meer zenuwachtig... met de bijbehorende eetlust :@ die wens ik jou toe ;) :*
pi_174461540
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 22:10 schreef DagenNachtdromer het volgende:

[..]

goed onthouden! Dank je wel! Ben elke dag meer zenuwachtig... met de bijbehorende eetlust :@ die wens ik jou toe ;) :*
Hoe laat? Dan duim ik voor je!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')