abonnement Unibet Coolblue
pi_174415779
Goedemiddag,

Ik ben van plan om binnenkort bij de Klu te gaan solliciteren, ik ben nog jong en zou graag door willen studeren binnen defensie als dit mogelijk is. Heeft iemand hier al ervaring mee en hoe doen ze dit binnen defensie? Kan je dat gewoon aanvragen en moet je het zelf betalen? Kan je bijvoorbeeld daarna solliciteren op een officiers functie als ik dan HBO heb gedaan?

Met vriendelijke groet,
pi_174431407
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 15:54 schreef rickkdejong het volgende:
Goedemiddag,

Ik ben van plan om binnenkort bij de Klu te gaan solliciteren, ik ben nog jong en zou graag door willen studeren binnen defensie als dit mogelijk is. Heeft iemand hier al ervaring mee en hoe doen ze dit binnen defensie? Kan je dat gewoon aanvragen en moet je het zelf betalen? Kan je bijvoorbeeld daarna solliciteren op een officiers functie als ik dan HBO heb gedaan?

Met vriendelijke groet,
Je zit er nu nog in en gaat geen langdurige verplichtingen aan door verder te studeren. Doorstuderen is goed mogelijk als je het doet op basis van einde loopbaan (FPS) of omdat je naar de KMA wil. Naar de KMA willen er heel veel en je hebt dan niet de keuze uit alle studies maar enkel die welke binnen jouw werkveld te volgen zijn. Mijn oprechte advies, ga gewoon verder met studeren, ga daarna pas eens solliciteren.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')