abonnement Unibet Coolblue
pi_174416002
Dit is dan weer een léuke oude hit.
L2B's Mixcloud
pi_174416010
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 16:09 schreef ToT het volgende:

[..]

Een goed gevulde Gup is wel zo prettig; dan blijft het ook leuk om nummers aan te vragen enzo. :)
:Y Eens. Ééj ToT! Kerol! :7
L2B's Mixcloud
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 14 oktober 2017 @ 16:10:31 #28
74056 crew  ToT
pi_174416017
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 16:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

:Y Eens. Ééj ToT! Kerol! :7
B-) Gozerdt!
pi_174416034
quote:
Columnist is zeer goed op de hoogte van wat er gaande is in dat wereldje, pffffffffffffff. _O-
L2B's Mixcloud
pi_174416055
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 16:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Ik lach je niet uit. :D Ja, dank je. Het gaat wel oké, ben alleen een beetje moe en druk geweest. Nu begint het eindelijk een beetje tot rust te komen. Maar uiteraard is het akelig stil en leeg. Ik mis muis verschrikkelijk. Daarom zou ik graag zien dat we de radio zo in kunnen richten dat ze trots op ons kan zijn.
Mag gerust hoor :P

De klap komt eigenlijk altijd pas zodra het weer wat rustiger wordt. Heb je wel steun aan familie en / of vrienden? Beetje afleiding proberen te zoeken helpt vaak ook wel. Kan me voorstellen dat het gemis erg groot is...
pi_174416072
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 16:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Ik lach je niet uit. :D Ja, dank je. Het gaat wel oké, ben alleen een beetje moe en druk geweest. Nu begint het eindelijk een beetje tot rust te komen. Maar uiteraard is het akelig stil en leeg. Ik mis muis verschrikkelijk. Daarom zou ik graag zien dat we de radio zo in kunnen richten dat ze trots op ons kan zijn.
Dat laatste is een mooi streven.

We hebben hier enige tijd geleden ook al wat discussie over gevoerd. Haar oorspronkelijke idee was de Top 100 van elk jaar sinds 1957 of zo. Maar daar zit nogal wat bagger tussen... En is er ook nogal wat kwaliteitsmuziek die nooit hoog in de hitlijsten heeft gestaan.

Ik heb toen geopperd: laten we de Top 2000 en alles wat daar in het verleden in stond als basis nemen. Dit zou je dan kunnen aanvullen met de nodige genre-specifieke nummers; een x-aantal per genre.

Voor de goede orde: van mij hoeft echt niet de hele Top 2000 (of alles wat er ooit in stond) in Gup. Het lijkt me alleen betere basis dan de jaarlijsten.
pi_174416082
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 16:04 schreef Tuned22 het volgende:

[..]

Dan zou ik even een taxi bellen met eindbestemming de Pearle of Hans Anders :+
Ik zou dit even in een groter lettertype typen... :Y
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 16:15:00 #33
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_174416092
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 16:05 schreef CindieY het volgende:
Ik denk niet dat 'we' ons moeten richten op Gup overdag leuk gevuld hebben, maar juist op leuke shows in de avonden en de weekenden. Jullie hebben als dj's allemaal je eigen muziekstijl, de een kletst er gezellig een moppie bij, de ander draait een toffe themashow rondom een onderwerp. Imo zou daar de focus moeten komen te liggen. Meer luisteraars aantrekken, ook.

Het komt er in de praktijk op neer dat de meesten van ons overdag gewoon aan het werk zijn en waar er radio wordt geluisterd op de werkvloer, zal dat toch een reguliere radiozender zijn.
Zo lang het hier allemaal vrijheid, blijheid is met het huidige aantal mensen dat wil draaien, krijg je het nooit voor elkaar om de boel voldoende te bemannen en zullen er dus vele gaten in 'de programmering' zijn. Dus moet je een alternatief hebben a la iets als GUP.

Hoe GUP gevuld moet zijn, daar zullen de meningen zeer verdeeld over zijn.
Een mix van alle stijlen lijkt me ook niet echt een optie, daar is het aanbod te gevarieerd voor.
Achter elkaar voor een paar uur is een zelfde stijl misschien nog wel aardig, maar De Snollebollekes na Radiohead is ook niet je dat.

Kortom, er zal nog wel wat gediscusseerd worden...
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 16:16:19 #34
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_174416115
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 16:13 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Dat laatste is een mooi streven.

We hebben hier enige tijd geleden ook al wat discussie over gevoerd. Haar oorspronkelijke idee was de Top 100 van elk jaar sinds 1957 of zo. Maar daar zit nogal wat bagger tussen... En is er ook nogal wat kwaliteitsmuziek die nooit hoog in de hitlijsten heeft gestaan.

Ik heb toen geopperd: laten we de Top 2000 en alles wat daar in het verleden in stond als basis nemen. Dit zou je dan kunnen aanvullen met de nodige genre-specifieke nummers; een x-aantal per genre.

Voor de goede orde: van mij hoeft echt niet de hele Top 2000 (of alles wat er ooit in stond) in Gup. Het lijkt me alleen betere basis dan de jaarlijsten.
De eerste discussie die geslecht moet worden is 'Wie bepaalt wat bagger is en wat niet.'.
Ben benieuwd... :P
pi_174416125
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 16:05 schreef CindieY het volgende:
Ik denk niet dat 'we' ons moeten richten op Gup overdag leuk gevuld hebben, maar juist op leuke shows in de avonden en de weekenden. Jullie hebben als dj's allemaal je eigen muziekstijl, de een kletst er gezellig een moppie bij, de ander draait een toffe themashow rondom een onderwerp. Imo zou daar de focus moeten komen te liggen. Meer luisteraars aantrekken, ook.

Het komt er in de praktijk op neer dat de meesten van ons overdag gewoon aan het werk zijn en waar er radio wordt geluisterd op de werkvloer, zal dat toch een reguliere radiozender zijn.
Dit is dus precies mijn punt. En daarmee de achterliggende gedachte van mijn post en het oorspronkelijke plan.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_174416137
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 16:12 schreef Tuned22 het volgende:

[..]

Mag gerust hoor :P

De klap komt eigenlijk altijd pas zodra het weer wat rustiger wordt. Heb je wel steun aan familie en / of vrienden? Beetje afleiding proberen te zoeken helpt vaak ook wel. Kan me voorstellen dat het gemis erg groot is...
Inderdaad, zolang je bezig blijft gaat het allemaal aardig. Maar erg veel steun van hier en beide families. :Y
L2B's Mixcloud
pi_174416140
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 16:14 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik zou dit even in een groter lettertype typen... :Y
_O- hehehe.

Ik heb natuurlijk weer geen idee hoe dat moet. Verder dan vetgedrukt kom ik niet -O-

OSCAR HOEVEEL VINGERS STEKEN WE OP ?? ^O^
pi_174416166
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 16:05 schreef CindieY het volgende:
Ik denk niet dat 'we' ons moeten richten op Gup overdag leuk gevuld hebben, maar juist op leuke shows in de avonden en de weekenden. Jullie hebben als dj's allemaal je eigen muziekstijl, de een kletst er gezellig een moppie bij, de ander draait een toffe themashow rondom een onderwerp. Imo zou daar de focus moeten komen te liggen. Meer luisteraars aantrekken, ook.

Het komt er in de praktijk op neer dat de meesten van ons overdag gewoon aan het werk zijn en waar er radio wordt geluisterd op de werkvloer, zal dat toch een reguliere radiozender zijn.
Bedankt voor de positieve woorden, maar er zijn nogal wat uurtjes dat er geen DJ draait. En het is nu meestal zo dat luisteraars (inclusief ondergetekende) massaal weer uitschakelen. Er is niks dat Gup het luisteren waard maakt. En gemiddeld draait Gup al snel een uur of 19-20 per dag.

Een aanpak zou ook kunnen zijn dat DJ's zelf de nodige muziek van hun voorkeur in Gup stoppen, eventueel aangevuld met voorkeuren van luisteraars die veel in dit topic komen. Dat alles kan dan worden aangevuld met een selectie uit Top 2000-nummers of andere hits van weleer.
pi_174416172
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 16:17 schreef Tuned22 het volgende:

[..]

_O- hehehe.

Ik heb natuurlijk weer geen idee hoe dat moet. Verder dan vetgedrukt kom ik niet -O-

OSCAR HOEVEEL VINGERS STEKEN WE OP ?? ^O^
3?
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_174416205
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 16:18 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Bedankt voor de positieve woorden, maar er zijn nogal wat uurtjes dat er geen DJ draait. En het is nu meestal zo dat luisteraars (inclusief ondergetekende) massaal weer uitschakelen. Er is niks dat Gup het luisteren waard maakt. En gemiddeld draait Gup al snel een uur of 19-20 per dag.

Een aanpak zou ook kunnen zijn dat DJ's zelf de nodige muziek van hun voorkeur in Gup stoppen, eventueel aangevuld met voorkeuren van luisteraars die veel in dit topic komen. Dat alles kan dan worden aangevuld met een selectie uit Top 2000-nummers of andere hits van weleer.
Voorkeuren van luisteraars gaat niet werken. Er stonden hele cds in van rampenmuziek omdat iemand dat toevallig wel leuk vond.

Gup moet gewoon neutraal zijn. Focus is altijd de DJ shows geweest. Daar moet je het in zoeken.
Niet de inhoud van Gup.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_174416211
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 16:18 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

3?
Nee :R 11 was het goede antwoord.
pi_174416250
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 16:15 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Zo lang het hier allemaal vrijheid, blijheid is met het huidige aantal mensen dat wil draaien, krijg je het nooit voor elkaar om de boel voldoende te bemannen en zullen er dus vele gaten in 'de programmering' zijn. Dus moet je een alternatief hebben a la iets als GUP.

Hoe GUP gevuld moet zijn, daar zullen de meningen zeer verdeeld over zijn.
Een mix van alle stijlen lijkt me ook niet echt een optie, daar is het aanbod te gevarieerd voor.
Achter elkaar voor een paar uur is een zelfde stijl misschien nog wel aardig, maar De Snollebollekes na Radiohead is ook niet je dat.

Kortom, er zal nog wel wat gediscusseerd worden...
* Elfletterig test dit even


;(


*O* 8)7 *G*

Hmmm... werkt inderdaad niet :R
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 16:24:49 #43
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_174416280
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 16:16 schreef MadMaster het volgende:

[..]

De eerste discussie die geslecht moet worden is 'Wie bepaalt wat bagger is en wat niet.'.
Ben benieuwd... :P
Is dit bagger? Willen we dit draaien op Radio 49?


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_174416293
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 16:20 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Voorkeuren van luisteraars gaat niet werken. Er stonden hele cds in van rampenmuziek omdat iemand dat toevallig wel leuk vond.

Gup moet gewoon neutraal zijn. Focus is altijd de DJ shows geweest. Daar moet je het in zoeken.
Niet de inhoud van Gup.
Zeker wel. Zolang Radio 49 niet continue DJ's heeft draaien is het juist belangrijk om Gup zo aantrekkelijk mogelijk te maken voor iedereen. In principe kunnen we er zat mee experimenteren, want nu luistert er toch geen hond naar. :D

Het lijkt mij al een hele vooruitgang als we al die janknummers er eens uitvissen. Niemand wil het horen en verzoekjes op dat gebied zijn niet de moeite waard om het betreffende nummer aan te houden. Wie zit er nou te wachten op die jankzak van een Gordon of Jan Smit, niemand toch. Als het bijvoorbeeld Osdorp Posse is, dan is er wél wat animo voor.
L2B's Mixcloud
pi_174416296
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 16:17 schreef Tuned22 het volgende:

[..]

_O- hehehe.

Ik heb natuurlijk weer geen idee hoe dat moet. Verder dan vetgedrukt kom ik niet -O-

OSCAR HOEVEEL VINGERS STEKEN WE OP ?? ^O^
:?
pi_174416301
quote:
6s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 16:24 schreef MadMaster het volgende:
Jullie komen er wel uit, he?
Ik hoor het wel...
Muis was natuurlijk veuls te lief. Uiteindelijk moet er iemand een knoop doorhakken, bwhehehe. :7
L2B's Mixcloud
pi_174416321
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 16:20 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Voorkeuren van luisteraars gaat niet werken. Er stonden hele cds in van rampenmuziek omdat iemand dat toevallig wel leuk vond.

Gup moet gewoon neutraal zijn. Focus is altijd de DJ shows geweest. Daar moet je het in zoeken.
Niet de inhoud van Gup.
Iedere DJ gaat over zijn eigen show, maar de realiteit is dat er dagelijks zo'n 19-20 uur Gup wordt uitgezonden (gemiddeld). Van mij mag Gup ook volledig uit hoor; gewoon geen uitzending als er geen DJ draait. Maar als je Gup wel handhaaft, moet het interessanter worden dan het nu is. Ik ben het eens met wat Lucky daar over zegt.
pi_174416324
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 16:25 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Is dit bagger? Willen we dit draaien op Radio 49?


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, het is geen bagger, maar te oud en te vaak te horen geweest. Dat mot eruit! :D
L2B's Mixcloud
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 16:29:15 #50
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_174416326
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 16:25 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Is dit bagger? Willen we dit draaien op Radio 49?


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb hier wel erger gehoord...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')