abonnement Unibet Coolblue
pi_174410452


quote:
"Je kunt beter je auto wat verder wegzetten", waarschuwt wijkagent Azizi, voordat we de buurt ingaan. "Nu ze ons samen hebben gezien, heb je kans dat je banden lek worden gestoken."

Het is vrijdagmiddag en het centrale pleintje in de Rinkeby in Stockholm staat vol met uitsluitend mannen. Rinkeby is één van de wijken op de zwarte lijst van de Zweedse politie.

Het land kampt met immigrantenwijken waar de politie moeite heeft met het handhaven van de orde. In een rapport beschrijft de Zweedse politie 23 van deze wijken als "luchtbellen in de samenleving", waar drugsbendes de macht hebben overgenomen, negenjarigen met wapens rondlopen en moslimjongeren radicaliseren. De overheid wil meer wijkpolitie, maar weinig agenten willen hier werken.

In een rapport afgelopen zomer worden 61 probleemwijken genoemd, waarvan 23 met het karakter "zeer problematisch". Het aantal van deze meest problematische wijken is de afgelopen twee jaar toegenomen.

Utanförskap

Na de aanslag in Stockholm in april dit jaar, waarbij de dader met een biertruck op een mensenmassa inreed, was er opnieuw aandacht voor Zweedse probleemwijken. De dader, een afgewezen asielzoeker, zou in Zweden zijn geradicaliseerd.

"Radicalisme is in deze wijken een groot probleem", zegt wijkagent Azizi. "Maar dat niet alleen: criminaliteit, drugshandel, werkloosheid en armoede woekeren hier ook. En er is een algeheel gevoel van utanförskap, ofwel er buiten staan. Als je hier woont, sta je buiten de samenleving."

De Zweedse achterstandswijken werden in de jaren 60 en 70 tijdens hoge woningnood uit de grond gestampt. Ze waren deel van een ambitieus plan: Miljonprogrammet. In tien jaar tijd moesten er een miljoen woningen worden gebouwd.

Architect Ola Andersson: "Het overheersende idee binnen de architectuur was om deze wijken af te schermen van de onveilige, grote, vieze stad. Het moesten groene dorpen worden, met de nadruk op sociale controle en veiligheid."

De wijken zien er allemaal hetzelfde uit. Ze liggen vaak aan het einde van een metrolijn, langs een autoweg en hebben één centraal pleintje. In Rinkeby zelfs met fontein. "Het grote voorbeeld in deze wijk was Venetië", zegt Andersson. "Nergens anders werd dit ideaal zo grondig uitgevoerd als in Zweden. Maar dat ideaalbeeld is nu ver te zoeken. Andersson: "De effectieve afscherming van de buitenwereld versterkt de sociale problemen en de parallelsamenleving."

De Zweedse overheid wil meer agenten rekruteren en de komende drie jaar 1 miljard euro extra in de politieorganisatie investeren. Maar het animo van agenten om in dit soort wijken te werken, is ver te zoeken. Wijkagent Hanif Azizi heeft ruim twee jaar in Rinkeby gewerkt en merkt dat veel van zijn collega's afhaken.

Gek vindt hij dat niet: "Onze banden worden lek gestoken, onze autoramen vernield en we krijgen stenen, molotovcocktails en handgranaten naar ons hoofd gegooid. Pasgeleden werd er een agent neergestoken en werd een agente gekidnapt." Sinds kort worden er in deze wijken camera s opgehangen en dragen wijkagenten bodycams. Azizi: "Het geeft ons iets meer bescherming en zorgt ervoor dat we als agenten niet helemaal vogelvrij zijn."

We merkten dat jongeren kogelvrije vesten droegen, dat gaf onrust bij het personeel.
Stefan Lindström

Azizi heeft zijn eigen motieven om in Rinkeby te werken. Als negenjarige kwam hij zonder ouders met zijn 6-jarige broertje vanuit Irak naar Zweden. Zijn ouders vochten voor de Iraanse verzetsbeweging Volksmoedjahedien, die vanuit Irak tegen de islamitische regering in Iran vocht. Na een moeilijke start in Zweden werden de broers geadopteerd door een liefdevol gezin.

Toch voelde Azizi zich als tiener buitengesloten. "Ik was een tikkende bom", zo beschrijft hij zichzelf in die tijd. Als negentienjarige werd hij gerekruteerd door de Volksmoedjahedien in Stockholm en naar Parijs gesmokkeld. Daar aangekomen besefte hij dat dit niet zijn strijd was en keerde hij terug naar Zweden. Daar meldde hij zich aan bij de politieschool.

Veel bewoners in de Zweedse achterstandswijken hebben hun geloof in de politie verloren. Begin dit jaar arresteerde de politie een drugshandelaar, waarna agenten werden aangevallen en er rellen uitbraken. Auto's werden in brand gestoken, er werd met stenen gegooid en winkels werden geplunderd.
Op deze plek had een politiekantoor moeten staan, maar het duurde twee jaar voordat er een aannemer werd gevonden die in deze buurt durft te bouwen. NOS

Chaima Hakam stond 's nachts voor haar winkel met Marokkaanse spulletjes op het centrale plein van Rinkeby. Daar was geen politie te bekennen. "Ze waren wel geweest, maar kregen het bevel om zich weer terug te trekken. De situatie was te gevaarlijk." Later moest de politie erkennen dat dit onacceptabel was voor de bewoners.

Even naast het centrale plein liggen de buitenschoolse opvang en het jongerencentrum van Rinkeby. Beiden zijn 's avonds open, in een poging kinderen en jongeren van de straat te houden. Het jongerencentrum werd eerder dit jaar gesloten, omdat het personeel zich onveilig voelde.

"We merkten dat jongeren kogelvrije vesten droegen. Dat gaf onrust bij het personeel", vertelt Stefan Lindström, hoofd van het jongerencentrum. Het centrum, gelegen in een groot gebouw met verschillende verenigingen, werd onlangs pas weer geopend. Maar de bedoeling is om te verhuizen naar een kleinere locatie: met 16 nooduitgangen is er te weinig controle op personen die er in- en uitgaan.

Op het centrale plein in Rinkeby, waar iedereen elkaar kent, stevent integratiedocente Fatemeh Seydalzadeh vastberaden af op een café in het winkelcentrum. Ze probeert vrouwelijke vluchtelingen en immigranten in de buurt te motiveren om bijvoorbeeld naar het zwembad te gaan of koffie te drinken in een openbare gelegenheid. In dit soort wijken bijna een daad van burgerlijke ongehoorzaamheid.
Elkaar helpen

Seydalzadeh wordt dit keer vergezeld door een 35-jarige vrouw van Syrische afkomst, die bijna haar hele leven in Rinkeby heeft gewoond. De bewoonster van Rinkeby kijkt nerveus rond of ze in de gaten wordt gehouden. Ze peinst er niet over om met eigen vriendinnen ergens koffie te drinken. "Dat doe je hier niet. Er zitten hier geen vrouwen, dus ga ik er ook niet zitten", zegt ze.

Ze heeft weinig boodschap aan het argument van de integratiedocente, dat ze zich niet door de heersende norm moet laten leiden. "Ik hou van deze wijk", zegt ze op luide toon, zodat bezoekers om haar heen het kunnen horen. "We hebben dan wel problemen, maar de mensen hier helpen elkaar nog als ze in nood zitten. Dat zie je niet in de rest van Zweden."
https://nos.nl/artikel/21(...)ld-met-granaten.html

quote:
In een rapport afgelopen zomer worden 61 probleemwijken genoemd, waarvan 23 met het karakter "zeer problematisch". Het aantal van deze meest problematische wijken is de afgelopen twee jaar toegenomen.
Te triest en ranzig voor woorden.

Zullen er nog mensen zijn die bij dit soort instroom warme gevoelens krijgen en het motto "iedereen is welkom"(blijven) bezigen, dit een cultuurverrijking durven te noemen?

Ik vrees het wel.

Een teloorgang, direct en alleen gerelateerd aan de ongebreidelde immigratie en instroom van kansloze en criminele shit.

Zo noem ik het.
pi_174410483
Geen medelijden mee. Zweden heeft dit compleet over zichzelf afgeroepen.
Zweden zal ook het eerste Islamitische land worden in west-europa. En deze wijk is het toekomstbeeld voor grote steden in Europa.
pi_174410489
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 10:22 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Geen medelijden mee. Zweden heeft dit compleet over zichzelf afgeroepen.
Zweden zal ook het eerste Islamitische land worden in west-europa. En deze wijk is het toekomstbeeld voor grote steden in Europa.
Zweden is geen west-Europa.

En het heet nu Eurarabië.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_174410506
Hier was toch al een topic over? Wat is daar mee gebeurt?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_174410515
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 10:24 schreef Hathor het volgende:
Hier was toch al een topic over? Wat is daar mee gebeurt?
Niet gezien, ik heb het wel eerst gecontroleerd.
pi_174410516
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 10:23 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

Zweden is geen west-Europa.

En het heet nu Eurarabië.
Heb je dit helemaal zelf bedacht?
wooblabalurg
pi_174410525
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 10:24 schreef Hathor het volgende:
Hier was toch al een topic over? Wat is daar mee gebeurt?
Zit een slot op
NWS / Zweedse probleemwijken
pi_174410558
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 10:23 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

Zweden is geen west-Europa.

En het heet nu Eurarabië.
Zwedistan
Hey
pi_174410565
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 10:26 schreef BeriBeri het volgende:

[..]

Zit een slot op
NWS / Zweedse probleemwijken
Daarom kon ik 'm niet vinden.

Wat is / was de reden dat die gesloten is?
pi_174410687
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 10:30 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Daarom kon ik 'm niet vinden.

Wat is / was de reden dat die gesloten is?
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 22:38 schreef Straatcommando. het volgende:
Even overleggen wat we hiermee gaan doen. Tot die tijd dicht.
pi_174410709
Ah, de Fok! censuur heeft weer toegeslagen.
Die zien we steeds vaker de laatste tijd :r }:|
pi_174410721
Mooi toch? Een beetje cultuur van ver weg in eigen land. Wat kan er fout gaan?
pi_174410747
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 10:45 schreef bluemoon23 het volgende:
Ah, de Fok! censuur heeft weer toegeslagen.
Die zien we steeds vaker de laatste tijd :r }:|
We mogen niet eens meer gezamenlijk bang zijn. Muu huu huu. Xenofoben verenig u.
wooblabalurg
pi_174410754
quote:
9s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 10:48 schreef Baconbus het volgende:

[..]

We mogen niet eens meer gezamenlijk bang zijn. Muu huu huu. Xenofoben verenig u.
Bang ja?
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_174410820
quote:
9s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 10:48 schreef Baconbus het volgende:

[..]

We mogen niet eens meer gezamenlijk bang zijn. Muu huu huu. Xenofoben verenig u.
Ik snap die xenofoben ook niet. Wie kan er nu tegen zijn dat Mogadishu niet alleen in Somalie ligt maar ook een beetje in Zweden? Alle culturen willen uiteindelijk hetzelfde, lekker eten en de kruistochten enzo.
pi_174410845
quote:
15s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 10:49 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Bang ja?
Ja ze willen ons weg hebben en dat vinden we heel erg eng. Beetje in broekje geplast.
wooblabalurg
pi_174410860
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 10:56 schreef Quiche_lorraine het volgende:

[..]

Ik snap die xenofoben ook niet. Wie kan er nu tegen zijn dat Mogadishu niet alleen in Somalie ligt maar ook een beetje in Zweden? Alle culturen willen uiteindelijk hetzelfde, lekker eten en de kruistochten enzo.
Globalisering FTW.
wooblabalurg
pi_174410940
quote:
9s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 10:48 schreef Baconbus het volgende:
We mogen niet eens meer gezamenlijk bang zijn. Muu huu huu. Xenofoben verenig u.
Jaha, wacht maar tot ze jou gaan censureren
pi_174410945
Gelukkig is Zweden veel groter dan alleen Stockholm, Gothenburg en Malmö.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_174410952
Wat is het probleem om daar een hek omheen te zetten en alles wat erin of uit wil te controleren? wat ze achter het hek doen is hun probleem.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_174410967
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 11:05 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Jaha, wacht maar tot ze jou gaan censureren
Dat gebeurt op dagelijkse basis.
Sommige dingen horen mensen nou eenmaal liever niet.
wooblabalurg
pi_174411008
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 11:06 schreef halfway het volgende:
Wat is het probleem om daar een hek omheen te zetten en alles wat erin of uit wil te controleren? wat ze achter het hek doen is hun probleem.
Je bedoelt een nachtclub.
wooblabalurg
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 11:13:26 #23
405562 Erno-BE
Greatest virgin in the world
pi_174411061
De NPO moet eens opflikkeren met al die Baudet-propaganda. Eerst al aandacht besteden aan de Wet Inlichtingen Veiligheidsdiensten 2017 en nu dit.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
pi_174411576
Ik ben het wel helemaal eens dat het daar echt een teringbende is. (heb ik in levende lijve zelf ervaren).

Het is echter niet juist om dit op het conto van de islam te schrijven. Zijn sociaal-maatschappelijke problemen, heeft niets met religie te maken.
pi_174411606
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 11:45 schreef Hamzoef het volgende:
Ik ben het wel helemaal eens dat het daar echt een teringbende is. (heb ik in levende lijve zelf ervaren).

Het is echter niet juist om dit op het conto van de islam te schrijven. Zijn sociaal-maatschappelijke problemen, heeft niets met religie te maken.
Er zijn helemaal geen problemen.
Alles wat er is, is de war on terror.

De rest is de friet op je bord.
wooblabalurg
pi_174411640
Dit is toch de verrijking die men graag wilde. Ik heb geen medelijden met Zweden, het is jammer dat in de rest van Europa hetzelfde gaat gebeuren.
pi_174411671
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 11:47 schreef Baconbus het volgende:
Er zijn helemaal geen problemen.
Ga jij er maar lekker wonen dan. :')

Er is daar echt veel drugshandel, en andere criminaliteit. Als jij dat geen probleem vindt, good for you.
pi_174411676
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 11:45 schreef Hamzoef het volgende:
Zijn sociaal-maatschappelijke problemen, heeft niets met religie te maken.
Religie is dan ook een sociaal en maatschappelijk probleem.
Conscience do cost.
pi_174411685
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 11:52 schreef ems. het volgende:

[..]

Religie is dan ook een sociaal en maatschappelijk probleem.
Goede grap Henk.
pi_174411738
Ik kijk hier echt met grote verbazing naar. De problemen zijn er, maar niemand doet er hier wat aan.

Ze zouden een kamp moeten bouwen ergens buiten de stad en vervolgens de hele wijk schoon moeten vegen en in dat kamp plaatsen, om vervolgens te kijken hoe we ze individueel gaan aanpakken.
pi_174411777
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 11:52 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Ga jij er maar lekker wonen dan. :')

Er is daar echt veel drugshandel, en andere criminaliteit. Als jij dat geen probleem vindt, good for you.
Ik bedoel dat er in algemene zin geen aandacht is voor problemen in de maatschappij. Er is enkel aandacht voor haat en angst.
wooblabalurg
pi_174411797
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 11:56 schreef Odaiba het volgende:
Ik kijk hier echt met grote verbazing naar. De problemen zijn er, maar niemand doet er hier wat aan.

Ze zouden een kamp moeten bouwen ergens buiten de stad en vervolgens de hele wijk schoon moeten vegen en in dat kamp plaatsen, om vervolgens te kijken hoe we ze individueel gaan aanpakken.
Als mensen over kampen beginnen ga ik altijd op het puntje van mijn stoel zitten. Ontzettend benieuwd waar dit heen zal gaan.
wooblabalurg
pi_174411807
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 11:56 schreef Odaiba het volgende:
. De problemen zijn er, maar niemand doet er hier wat aan.
Heb jij een oplossing dan?

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 11:56 schreef Odaiba het volgende:

Ze zouden een kamp moeten bouwen ergens buiten de stad en vervolgens de hele wijk schoon moeten vegen en in dat kamp plaatsen, om vervolgens te kijken hoe we ze individueel gaan aanpakken.
Een serieuze oplossing bedoel ik.
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 12:03:20 #34
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174411845
Wel bizar om te zien dat de diversiteit die door de linkse elite zo bejubeld wordt zulke monoculturele wijken oplevert.
De hypocrisie hieraan is dat deze 'diversiteit' zich niet voltrekt in hun staten en wijken. Dat dan weer niet.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_174411881
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 12:00 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Heb jij een oplossing dan?

[..]

Een serieuze oplossing bedoel ik.
Mag ook gewoon een gevangenis zijn hoor. En hoezo geen serieuze oplossing. Je moet dit soort bendes aanpakken en de onrust in die wijken wegnemen. Nu zijn ze bepekt en te bang om in te grijpen.
pi_174411887
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 12:03 schreef dellipder het volgende:
dat de diversiteit die door de linkse elite zo bejubeld
Geef eens wat voorbeeldjes van die Zweede politici om uit te leggen waar je op doelt.
pi_174411891
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 11:59 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Als mensen over kampen beginnen ga ik altijd op het puntje van mijn stoel zitten. Ontzettend benieuwd waar dit heen zal gaan.
Niks mis mee, tenzij je de hele foute kampen alleen maar wilt zien.
pi_174411945
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 12:00 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Heb jij een oplossing dan?

[..]

Een serieuze oplossing bedoel ik.
Jij schijnt die mensen te kennen, dus zeg het maar.

Er lijkt toch een universeel probleem te zijn binnen die groep. In welk land ze ook zijn, de wijken waar ze wonen hebben allen overeenkomsten. Zelfs in het bizar politiek correcte zweden met hun 'inclusieve' gedachtegang. Of de Belgische waar ze zonder slag of stoot gewoon 'hun ding' mogen doen.

Alle vrijheid en ruimte in een rijk westers land, en nog een puinzooi maken van alles wat je tegenkomt...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_174411979
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 12:05 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Geef eens wat voorbeeldjes van die Zweede politici om uit te leggen waar je op doelt.
:')
Die suggestieve vragen weer, voegt lekker veel toe in de discussie... Behoord in je algemene kennis te zitten hoe bizar policor de zweedse politiek is op het moment. Zeker als je vaker op fok! zit, hammetje. Behalve 1 partij daar. Maar als je daar op stemt, ben je gelijk een paria volgens de rest.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_174412025
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 12:13 schreef Red_85 het volgende:
Behoord in je algemene kennis te zitten hoe bizar policor de zweedse politiek is op het moment. Zeker als je vaker op fok! zit, hammetje.
Stam+t Daarnaast, dat het op fok! staat wil nog niet zeggen dat het waar is.

quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 12:10 schreef Red_85 het volgende:
Alle vrijheid en ruimte in een rijk westers land, en nog een puinzooi maken van alles wat je tegenkomt...
jaja, en daarom worden ze allemaal in die plattenbau geplaatst zeker?

[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2017 12:18:13 ]
pi_174412026
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 11:59 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Als mensen over kampen beginnen ga ik altijd op het puntje van mijn stoel zitten. Ontzettend benieuwd waar dit heen zal gaan.
Schoolkamp?

Maarja, jij kan ook wel ieder idee als paria behandelen en willen vergelijken met de jodenvervolging, maar toch wringt ergens de schoen. Jullie waren er toch zo blij mee dat de nazi's contact zochten voor de vernietiging van de gezamelijke 'vijand'? Daar kijken jullie toch nog steeds met een gevoel van bijzondere vreugde op terug?

Dus waarom die periode steeds misbruiken voor je eigen goodwill?

Dat heet hypocriet.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_174412075
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 12:17 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Stam+t Daarnaast, dat het op fok! staat wil nog niet zeggen dat het waar is.
Klopt, my bad. Nog een kop koffie dan maar.

Inclusief filmpjes en genoeg fatsoenlijke bronnen in diverse topics.

Dus doe gewoon niet zo laf en probeer je niet te verschuilen. Het voegt niets toe, het irriteert en het legt de nadruk op een laffe manier van verschuilen en wijzen naar een andere oorzaak.

Beetje symbolisch misschien wel voor hoe dat volk zich gedraagd in de maatschappij. Altijd een ander aanwijzen als schuldige. Zodra er om oplossingen worden gevraagd, worden de meest rare, extreme en onmogelijke eisen gesteld.

Verlicht jezelf, doe gewoon mee en blend-in in de maatschappijen. Dan kan het nog best gezellig worden met zn allen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_174412091
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 11:13 schreef Erno-BE het volgende:
De NPO moet eens opflikkeren met al die Baudet-propaganda. Eerst al aandacht besteden aan de Wet Inlichtingen Veiligheidsdiensten 2017 en nu dit.
Aandacht besteden aan de Sleepwet zie jij als Baudet propaganda?
pi_174412101
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 12:22 schreef Red_85 het volgende:
Inclusief filmpjes en genoeg fatsoenlijke bronnen in diverse topics.
Welk filmpje?
pi_174412293
quote:
De Zweedse achterstandswijken werden in de jaren 60 en 70 tijdens hoge woningnood uit de grond gestampt. Ze waren deel van een ambitieus plan: Miljonprogrammet. In tien jaar tijd moesten er een miljoen woningen worden gebouwd.
pi_174412457
Eigen schuld dikke bult.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_174413201
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 10:22 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Geen medelijden mee. Zweden heeft dit compleet over zichzelf afgeroepen.
Zweden zal ook het eerste Islamitische land worden in west-europa. En deze wijk is het toekomstbeeld voor grote steden in Europa.
Dit.
pi_174413264
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 12:17 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Schoolkamp?

Maarja, jij kan ook wel ieder idee als paria behandelen en willen vergelijken met de jodenvervolging, maar toch wringt ergens de schoen. Jullie waren er toch zo blij mee dat de nazi's contact zochten voor de vernietiging van de gezamelijke 'vijand'? Daar kijken jullie toch nog steeds met een gevoel van bijzondere vreugde op terug?

Dus waarom die periode steeds misbruiken voor je eigen goodwill?

Dat heet hypocriet.
Wie is jullie?

"What do you mean, you people?"
wooblabalurg
pi_174413431
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 12:05 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Geef eens wat voorbeeldjes van die Zweede politici om uit te leggen waar je op doelt.
Er is op youtube een hele leuke docu te vinden die over het integratie beleid van zweden gaat. In het vorige topic, die nu dicht is, heb ik m nog gepost.

Echt een aanradertje.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 14 oktober 2017 @ 13:42:51 #50
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174413495
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 13:39 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Er is op youtube een hele leuke docu te vinden die over het integratie beleid van zweden gaat. In het vorige topic, die nu dicht is, heb ik m nog gepost.

Echt een aanradertje.
Dit is voor het eerst dat ik over een Zweeds integratiebeleid hoor. Bestaat dat?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 13:43:15 #51
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_174413509
Even Google Street View gecheckt en je ziet alleen maar wandelende tenten op straat. Wat een ongekende droefenis.
pi_174413574
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 13:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
Even Google Street View gecheckt en je ziet alleen maar wandelende tenten op straat. Wat een ongekende droefenis.
Wat is een wandelende tent?
wooblabalurg
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 13:48:10 #53
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_174413608
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 12:00 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Heb jij een oplossing dan?

[..]

Een serieuze oplossing bedoel ik.
Enorme detentiekampen bouwen in het hoge koude noorden van Zweden. Het leger die wijken insturen en alle migranten oppakken, gewoon een razzia houden. Ze vervolgens in de kampen in het noorden opsluiten en ze lichamelijk met keiharde dwangarbeid afbeulen tot ze smeken om terug te mogen keren naar die zandbak waar ze vandaan komen.
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
pi_174413631
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 13:48 schreef PalmRoyale het volgende:

[..]

Enorme detentiekampen bouwen in het hoge koude noorden van Zweden. Het leger die wijken insturen en alle migranten oppakken, gewoon een razzia houden. Ze vervolgens in de kampen in het noorden opsluiten en ze lichamelijk met keiharde dwangarbeid afbeulen tot ze smeken om terug te mogen keren naar die zandbak waar ze vandaan komen.
Hebben ze extra koekjes daar of?
wooblabalurg
pi_174413677
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 13:46 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Wat is een wandelende tent?
Een tent die wandelt.
Duh.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_174413763
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 13:46 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Wat is een wandelende tent?

Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_174413788
quote:
Zou ze echt boobs hebben of is dat alleen omdat ze dik is. Dtv.
wooblabalurg
pi_174414641
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 13:39 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Er is op youtube een hele leuke docu te vinden die over het integratie beleid van zweden gaat. In het vorige topic, die nu dicht is, heb ik m nog gepost.

Echt een aanradertje.
Post dan ff die link dude.
pi_174414772
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 14:45 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Onwaarschijnlijk - dit zijn de nazaten van Perzen, Egyptenaren etc. Grondleggers van beschaving,hoogontwikkeld etc. Genetisch is het niet. Er is iets anders dat ze naar beneden trekt.
Misschien doelt ie op Somaliërs? :@
pi_174414783
quote:
Dat is geen tent, dat is een truck met oplegger. o|O
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_174414807
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 13:58 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Zou ze echt boobs hebben of is dat alleen omdat ze dik is. Dtv.
Vrouwen van dat formaat hebben echt geen implantaten meer nodig. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_174414812
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 14:45 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Onwaarschijnlijk - dit zijn de nazaten van Perzen, Egyptenaren etc. Grondleggers van beschaving,hoogontwikkeld etc. Genetisch is het niet. Er is iets anders dat ze naar beneden trekt.
Zwaartekracht?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_174414875
Die moslimtrollen hier...

Goed voor een gezonde discussie.
'Niks aan het handje hoor, wat is dat? Nooit van gehoord' :')
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_174414906
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 14:57 schreef Red_85 het volgende:
Die moslimtrollen hier...

Goed voor een gezonde discussie.
'Niks aan het handje hoor, wat is dat? Nooit van gehoord' :')
Wie zegt dat er niet aan de hand is? Volgens mij ben ik begonnen met te erkennen dat Zweden grote problemen heeft.
pi_174414938
Volgens de deugers is er niets aan de hand in Zweden. Dus niet zeuren.
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 15:07:03 #66
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_174415021
Het probleem is dat er dus niet gehandhaafd wordt, of eigenlijk gehandhaafd volgens hoe de Zweedse samenleving functioneert. Dat werkt dus niet meer als grote delen van de bevolking in de wijk geen Zweedse achtergrond hebben.

Hoe handhaaf je grote groepen kansarme, sociaal zwakke en arme mensen die geen deel uit kunnen maken van die andere parallelle Zweedse samenleving? Hoe handhaaf je grote groepen hangjongeren en voorkomt dat ze massaal gaan hosselen bij gebrek aan voorbeeld aan iets anders of het vermogen iets anders te kunnen? Hoe handhaaf je stelselmatige onderdrukking van vrouwen, die dus niet meer veilig over straat kunnen?

Dat redt je niet met een cursus eerwraak of diversiteit, en ook niet met drie. Toch is dat zo ongeveer wat er gebeurd is, want iets anders werd afgeschoten als racistisch en niet-inclusief. Gelijke mensen, gelijke behandeling, ook als dat betekende dat te weinig politie-inmenging (=gelijke inmenging als in autochtone wijken) zou gaan zorgen voor een steeds verdere escalatie. Het is/was racistisch om te roepen dat andere mensen van een andere achtergrond een andere aanpak nodig hadden. Dus bleven ze steken in een buurthuis hier, een kickboks-project daar, een diversiteitscoach zus en zo.
pi_174415087
Het mooie is wel, dat de aldaar uitvretende moslimpopulatie zelf nog het allermeeste last lijkt te hebben van hun eigen voortbrengselen. Ik kan daar echt van genieten, als ik dan die mekkerende moslimvrouwen van onder hun hoofddoek zie klagen over hun eigen soortgenoten, terwijl ze vol in de bek gespuugd worden.

Anyway, voor Zweden weten we al een tijdje dat het echt te laat is. Hier valt niks meer aan te doen. Het is nu rustig toekijken hoe dat hele land overspoeld wordt door de islamitische diarree.

De grote vraag is: welk Europees land is de volgende? Ik gok op Frankrijk. :P
pi_174415141
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 15:07 schreef Qarrad het volgende:
Het probleem is dat er dus niet gehandhaafd wordt, of eigenlijk gehandhaafd volgens hoe de Zweedse samenleving functioneert. Dat werkt dus niet meer als grote delen van de bevolking in de wijk geen Zweedse achtergrond hebben.

Hoe handhaaf je grote groepen kansarme, sociaal zwakke en arme mensen die geen deel uit kunnen maken van die andere parallelle Zweedse samenleving? Hoe handhaaf je grote groepen hangjongeren en voorkomt dat ze massaal gaan hosselen bij gebrek aan voorbeeld aan iets anders of het vermogen iets anders te kunnen? Hoe handhaaf je stelselmatige onderdrukking van vrouwen, die dus niet meer veilig over straat kunnen?

Dat redt je niet met een cursus eerwraak of diversiteit, en ook niet met drie. Toch is dat zo ongeveer wat er gebeurd is, want iets anders werd afgeschoten als racistisch en niet-inclusief. Gelijke mensen, gelijke behandeling, ook als dat betekende dat te weinig politie-inmenging (=gelijke inmenging als in autochtone wijken) zou gaan zorgen voor een steeds verdere escalatie. Het is/was racistisch om te roepen dat andere mensen van een andere achtergrond een andere aanpak nodig hadden. Dus bleven ze steken in een buurthuis hier, een kickboks-project daar, een diversiteitscoach zus en zo.
Vergeet ook de "flirtcursus" niet, waarin agressieve multicriminelen geleerd werd hoe ze naïeve blanke snollen konden "ronselen" voor een betaalde functie achter het raam.
pi_174415190
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 13:46 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Wat is een wandelende tent?
De islamitische variant van het kkk uniform.
pi_174415399
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 10:22 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Geen medelijden mee. Zweden heeft dit compleet over zichzelf afgeroepen.
Daar komt het volgens mij wel een beetje op neer.
pi_174415435
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 15:25 schreef PalmRoyale het volgende:

[..]

Somaliërs (en Eritreeërs) zijn helemaal erg. Dat is werkelijk zo'n verschrikkelijk dom en onderontwikkeld volk. Zelfs met de beste opleidingen en begeleiding ter wereld valt daar helemaal niets van te maken. Je weet het al als je ze uit hun achterlijke, debiele ogen de wereld in ziet kijken. Het is gewoon helemaal leeg in die hersenen.
Dat is wel erg racistisch zeg.

En het zijn wel goede piraten. _O_
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 15:57:47 #72
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174415834
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 12:05 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Geef eens wat voorbeeldjes van die Zweede politici om uit te leggen waar je op doelt.
Ik had het over elite, maar dit terzijde.

Hier is een documentaire dat een goede samenvatting is van de Zweedse immigratiepolitiek.
Duurt weliswaar een uur, maar een beter antwoord op hetgeen je wilt aanstippen is er volgens mij niet.

Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_174416619
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 15:30 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Dat is wel erg racistisch zeg.

En het zijn wel goede piraten. _O_
Ja geweldig, schepen aanvallen waarop men zich op geen enkele manier kan verweren. Het is maar goed dat veel maatschappijen tegenwoordig gewapende beveiliging meesturen op hun routes.

Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 17:33:11 #75
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_174417401
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 15:30 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Dat is wel erg racistisch zeg.

En het zijn wel goede piraten. _O_
Het komt er doorgaans gewoon niet uit bij die mensen, zeker niet als je ze opeens dropt in een westerse maatschappij.
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 17:34:52 #76
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_174417442
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 13:46 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Wat is een wandelende tent?
Jij kunt Rinkeby vast ook wel vinden op Street View.
pi_174417539
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 17:33 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Het komt er doorgaans gewoon niet uit bij die mensen, zeker niet als je ze opeens dropt in een westerse maatschappij.
Mja, ik ga hier ook geen lans breken voor Somaliërs.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 14 oktober 2017 @ 17:42:11 #78
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174417593
Alleen al aan de hand van de satellietbeelden en het gegeven dat het allemaal flats zijn, begrijp ik al waarom het zo'n bende is daar...
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 17:45:44 #79
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_174417651
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 17:39 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Mja, ik ga hier ook geen lans breken voor Somaliërs.
De Britse auteur Martin Meredith wijdt in zijn boek The State of Africa een heel hoofdstuk aan Somalie, waarin hij tracht te analyseren waarom juist Somaliers, een vd meest homogene volkeren van heel Afrika, zo'n hopeloze geschiedenis en reputatie hebben. Bijzonder lezenswaardig.
pi_174417670
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 17:42 schreef Nattekat het volgende:
Alleen al aan de hand van de satellietbeelden en het gegeven dat het allemaal flats zijn, begrijp ik al waarom het zo'n bende is daar...
Waarom functioneerde dit in de DDR wel redelijk?
pi_174417682
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 17:45 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

De Britse auteur Martin Meredith wijdt in zijn boek The State of Africa een heel hoofdstuk aan Somalie, waarin hij tracht te analyseren waarom juist Somaliers, een vd meest homogene volkeren van heel Afrika, zo'n hopeloze geschiedenis en reputatie hebben. Bijzonder lezenswaardig.
Kan je een tipje van de sluier oplichten?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 14 oktober 2017 @ 17:50:02 #82
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174417739
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 17:46 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Waarom functioneerde dit in de DDR wel redelijk?
Tja... als je hele stad een bende is, snap ik dat zo'n wijk niet opvalt.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_174417784
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 17:50 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Tja... als je hele stad een bende is, snap ik dat zo'n wijk niet opvalt.
Een bende? Wat praat jij nou? Toch zeker niet qua sociaal maatschappelijke problemen.
pi_174417914
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 17:58 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ben je nu serieus?
Volstrekt. Complete plattenbau-kolonies zijn uit de grond gestampt.
Nu staan die wijken veelal bekend als "sozialer brennpunkte", maar dat is pas van na de Wende. Tijdens de DDR was het daar goed vertoeven.
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 18:25:03 #86
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_174418312
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 17:46 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Kan je een tipje van de sluier oplichten?
Heb het boek helaas niet hier bij de hand, eens geleend van de bieb. Maar kan het wel eens voor je opzoeken. Uit hoofd iets proberen op te lepelen zorgt misschien voor onjuistheden van mijn kant, zou jammer zijn.

Staan sowieso ook interessante verhalen in over andere Afrikaanse landen, zoals de demografische tijdbom Nigeria etc.
pi_174418354
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 18:00 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Volstrekt. Complete plattenbau-kolonies zijn uit de grond gestampt.
Nu staan die wijken veelal bekend als "sozialer brennpunkte", maar dat is pas van na de Wende. Tijdens de DDR was het daar goed vertoeven.
Ja joh... In communistische heilstaten als de DDR was het goed toeven... Gvd... _O- :')
pi_174418490
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 18:25 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Heb het boek helaas niet hier bij de hand, eens geleend van de bieb. Maar kan het wel eens voor je opzoeken. Uit hoofd iets proberen op te lepelen zorgt misschien voor onjuistheden van mijn kant, zou jammer zijn.

Staan sowieso ook interessante verhalen in over andere Afrikaanse landen, zoals de demografische tijdbom Nigeria etc.
OK, ik ben getriggerd. Ik heb hem genoteerd. (letterlijk, ik heb een schriftje waar nog te kijken series en te lezen boeken noteer. :) )
pi_174418654
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 18:27 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ja joh... In communistische heilstaten als de DDR was het goed toeven... Gvd... _O- :')
Inderdaad, op een paar dwarsliggers na, maar die heb je altijd en overal.

Kijk eens naar plattenbau viertel zoals bijvoorbeeld Marzahn en Hellersdorf. Dat zijn nu echt probleemwijken, in de DDR had je deze problemen helemaal niet, en woonden daar gewoon modale gezinnen. Lijkt dus ook grotendeels met het systeem samen te hangen.




[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2017 18:50:23 ]
pi_174418703
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 18:46 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Inderdaad, op een paar dwarsliggers na, maar die heb je altijd en overal.

Kijk eens naar plattenbau viertel zoals bijvoorbeeld Marzahn en Hellersdorf. Dat zijn nu echt probleemwijken, in de DDR had je deze problemen helemaal niet, en woonden daar gewoon modale gezinnen. Lijkt dus ook grotendeels met het systeem samen te hangen.


In de DDR hadden ze inderdaad een systeem om iedereen netjes in de pas te laten lopen. Een dergelijk systeem lijkt mij in Nederland niet wenselijk. Al zouden we misschien bepaalde elementen over kunnen nemen...
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_174418713
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 18:51 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

In de DDR hadden ze inderdaad een systeem om iedereen netjes in de pas te laten lopen. Een dergelijk systeem lijkt mij in Nederland niet wenselijk. Al zouden we misschien bepaalde elementen over kunnen nemen...
Asocialen werden daar gewoon hard aangepakt he. Alsmede werkschuwe mensen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2017 18:53:44 ]
pi_174418923
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 18:46 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Inderdaad, op een paar dwarsliggers na, maar die heb je altijd en overal.

Kijk eens naar plattenbau viertel zoals bijvoorbeeld Marzahn en Hellersdorf. Dat zijn nu echt probleemwijken, in de DDR had je deze problemen helemaal niet, en woonden daar gewoon modale gezinnen. Lijkt dus ook grotendeels met het systeem samen te hangen.
DDR Propagandafilm... Niet echt een sterk argument of wel?

Maar goed, in de voormalige oostblok landen had je natuurlijk geen zak te vertellen als inwoner en als je toch een grote bek had "verdween" je gewoon op aanwijzing van je buurman...

Maar ik kan ook in de PVV modus gaan en zeggen dat er toen alleen maar blanken woonden en het daarom geen kutzooi was...
pi_174418982
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 19:04 schreef AchJa het volgende:

[..]

DDR Propagandafilm... Niet echt een sterk argument of wel?

Maar goed, in de voormalige oostblok landen had je natuurlijk geen zak te vertellen als inwoner en als je toch een grote bek had "verdween" je gewoon op aanwijzing van je buurman...
Hahahaha, en wat hebben Europeanen nu te vertellen?

quote:
Maar ik kan ook in de PVV modus gaan en zeggen dat er toen alleen maar blanken woonden en het daarom geen kutzooi was...
Dat kan best mee spelen. Niet omdat ze blank zijn, maar wel omdat ze allemaal blank zijn. Er is een correlatie tussen maatschappelijke cohesie en homogeniteit.
pi_174419094
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 18:51 schreef Hamzoef het volgende:

Asocialen werden daar gewoon hard aangepakt he. Alsmede werkschuwe mensen.
Verdiep je eens wat meer in de materie... Googlen op "Stasi" lijkt me wel een geschikt vertrekpunt voor je.

Bij de muur meeluisteren naar een concert van de Stones die in West-Berlijn optraden leverde meteen twee weken cel op... Een illegaal pamflet ophangen en je verdween voor twee jaar achter slot en grendel...

Ik heb zo'n vermoeden dat toen de muur viel jij nog niet eens geboren was.
pi_174419192
Kan abba hier niet een leuk liedje over maken ?
pi_174419240
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 19:17 schreef AchJa het volgende:
Googlen op "Stasi" lijkt me wel een geschikt vertrekpunt voor je.
Oh snap, daar had ik zeker nog nooit van gehoord? :')
Dude, ik ben dit jaar nog in het museum in Leipzig geweest, en heb meerdere boeken over het MfS in mijn collectie.

Voor de goede orde, ik heb in Duitsland gewoond. In het Oosten, gebied tot 1989 onderdeel van de DDR uitmaakte.

quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 19:17 schreef AchJa het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat toen de muur viel jij nog niet eens geboren was.
Weer een verkeerd vermoeden.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2017 19:44:07 ]
pi_174419275
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 19:27 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Oh snap, daar had ik zeker nog nooit van gehoord? :')
Dude, ik ben dit jaar nog in het museum in Leipzig geweest, en heb meerdere boeken over het MfS in mijn collectie.

Voor de goede orde, ik heb in de voormalige DDR gewoond.

[..]

Weer een verkeerd vermoeden.
Tuurlijk... :')
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 14 oktober 2017 @ 19:31:16 #99
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174419285
Ik ben ook wel eens in een museum geweest.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_174419308
quote:
Het land kampt met immigrantenwijken waar de politie moeite heeft met het handhaven van de orde. In een rapport beschrijft de Zweedse politie 23 van deze wijken als "luchtbellen in de samenleving", waar drugsbendes de macht hebben overgenomen, negenjarigen met wapens rondlopen en moslimjongeren radicaliseren.
Jezus, zo blijft Mad Dog Mattis bezig met het ontruimen van Jihad bolwerken :N
pi_174419312
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 18:51 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Asocialen werden daar gewoon hard aangepakt he. Alsmede werkschuwe mensen.
Pakten we hier maar eens wat asocialen aan. Hier krijgen ze een buurthuis en een rap clinic.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_174419339
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 19:30 schreef AchJa het volgende:

[..]

Tuurlijk... :')
Ik heb geen behoefte om me te bewijzen, en vind dit uit privacy-overwegingen ook niet wenselijk.
Ik zweer je dat het zo is. Of je dat gelooft of niet is verder aan jou. Ik heb geen motief hierover te liegen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 19:31 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben ook wel eens in een museum geweest.
Wat voor museum? :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2017 19:35:02 ]
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 19:38:28 #103
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_174419387
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 19:34 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Ik heb geen behoefte om me te bewijzen, en vind dit uit privacy-overwegingen ook niet wenselijk.
Ik zweer je dat het zo is. Of je dat gelooft of niet is verder aan jou. Ik heb geen motief hierover te liegen.
Ik geloof er gewoon geen snars van dat jij in de DDR (iig de periode toen het nog communistisch was) hebt gewoond...
pi_174419392
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 19:38 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ik geloof er gewoon geen snars van dat jij in de DDR (iig de periode toen het nog communistisch was) hebt gewoond...
Dat is ook niet zo.
pi_174419398
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 19:38 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ik geloof er gewoon geen snars van dat jij in de DDR (iig de periode toen het nog communistisch was) hebt gewoond...
Dat lijkt mij ook vrij onwaarschijnlijk.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 19:41:07 #106
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_174419439
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 19:39 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dat lijkt mij ook vrij onwaarschijnlijk.
Ik denk dat ik het verkeerd verwoord heb. Is dit taalkundig gezien niet juist?

Ik zeg niet dat in de DDR gewoond heb. Toen ik daar woonde, bestond de DDR niet meer. Daarom schreef ik, dat ik in de voormalige DDR gewoond heb.

Ik bedoel daarmee dus, in een (twee in mijn geval) van de nieuwe Bundersländer.
pi_174419468
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 19:41 schreef AchJa het volgende:
Waarom zeg je dat dan:
Excuses als ik de verkeerde indruk gegeven heb. Ik bedoel dat ik gewoond heb in gebied dat voormalig DDR was. In het Oosten, gebied tot 1989 onderdeel van de DDR uitmaakte. Zo duidelijker?

Waarom is dat relevant? Omdat dat, zeker toen, nog prominent in het dagelijks leven relevant was. Dit in reactie op jou, waarop je deed alsof ik nooit van de stasi gehoord had.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2017 19:45:01 ]
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 19:51:04 #109
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_174419569
Gewoon granaten teruggooien.
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 19:51:45 #110
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_174419585
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 19:43 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Excuses als ik de verkeerde indruk gegeven heb. Ik bedoel dat ik gewoond heb in gebied dat voormalig DDR was. In het Oosten, gebied tot 1989 onderdeel van de DDR uitmaakte. Zo duidelijker?
Ja.

quote:
Waarom is dat relevant? Omdat dat, zeker toen, nog prominent in het dagelijks leven relevant was. Dit in reactie op jou, waarop je deed alsof ik nooit van de stasi gehoord had.
En dan nog steeds niet doorhebben wat voor organisatie de Stasi was en vooral wat ze deden? Ik ben bang dat ze je dan een ietwat te geromantiseerd beeld hebben gegeven.
pi_174419747
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 19:51 schreef AchJa het volgende:
En dan nog steeds niet doorhebben wat voor organisatie de Stasi was en vooral wat ze deden? Ik ben bang dat ze je dan een ietwat te geromantiseerd beeld hebben gegeven.
En waarom zouden ze dat doen?

Ik denk omdat de realiteit is, dat het gros van de mensen in de DDR daar gewoon een gelukkig leven leidde. Ja, de stasi voerde een repressief beleid, maar dat trof slechts een klein deel van bevolking. Sociale cohesie, baanzekerheid, gelijkheid etc. zijn dingen die toch veel mensen aanspreken. Dat is echt niet alleen uit 'ostalgie' Vergeet niet dat generaties mensen opgegroeid zijn in een systeem met kansen voor iedereen, waar het collectief voorop stond, waardoor er nauwelijks sprake was van competitie op de arbeidsmarkt.

Na de Wende zijn veel mensen allerlei zekerheden kwijtgeraakt. Criminaliteit is gestegen. Jij vindt dat ik een geromantiseerd beeld heb, ik vind dat jij een erg eenzijdige blik hebt.

Wat betreft het stasi trouwens. De spionagemethodes van toen waren extreem knullig en lachwekkend in het perspectief van de hedendaagse techniek.

Als je de rapporten van Snowden leest, en de voorstellen van het kabinet m.b.t. sleepwetten gade slaat, moet je hier misschien eens over na gaan denken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2017 20:00:48 ]
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 20:16:20 #112
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_174420084
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 20:00 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

En waarom zouden ze dat doen?

Ik denk omdat de realiteit is, dat het gros van de mensen in de DDR daar gewoon een gelukkig leven leidde. Ja, de stasi voerde een repressief beleid, maar dat trof slechts een klein deel van bevolking. Sociale cohesie, baanzekerheid, gelijkheid etc. zijn dingen die toch veel mensen aanspreken. Dat is echt niet alleen uit 'ostalgie' Vergeet niet dat generaties mensen opgegroeid zijn in een systeem met kansen voor iedereen, waar het collectief voorop stond, waardoor er nauwelijks sprake was van competitie op de arbeidsmarkt.
Weet je waar dat ook zo is? In Noord Korea...

quote:
Wat betreft het stasi trouwens. De spionagemethodes van toen waren extreem knullig en lachwekkend in het perspectief van de hedendaagse techniek.

Als je de rapporten van Snowden leest, en de voorstellen van het kabinet m.b.t. sleepwetten gade slaat, moet je hier misschien eens over na gaan denken.
Je mist best wel het punt...
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 14 oktober 2017 @ 20:22:49 #113
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174420219
Volgens mij is Hamzoef een communist, of minimaal heel erg socialistisch.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 20:25:37 #114
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_174420472
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 20:16 schreef AchJa het volgende:
Weet je waar dat ook zo is? In Noord Korea...

Jammer, ik wou al posten "in before Noord Korea argument". Maar ik had de hoop dat dit achterwege zou blijven. Jammer.

quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 20:16 schreef AchJa het volgende:
Je mist best wel het punt...
'Grappig', ik had andersom precies hetzelfde gevoel. :o

Ironisch wel gezien je onderschrift. Ik zou hier meer betrokkenheid bij verwachten.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2017 20:41:09 ]
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 20:56:27 #116
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_174420721
Blijf jij maar lekker in het communistische sprookje geloven, open er om mijn part een topic over, dit topic gaat over wat anders. Maar ik ga er geen energie meer insteken. Het begint te lijken op een geloofsdiscussie met een Jehova.
pi_174421120
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 20:56 schreef AchJa het volgende:
Blijf jij maar lekker in het communistische sprookje geloven,
Ik nuanceer slechts, iets waartoe jij niet in staat lijkt.

Blijf jij maar lekker in je Westerse sprookjes geloven. Googlen op "Snowden" lijkt me wel een geschikt vertrekpunt voor je. :W
pi_174426164
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 21:14 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Ik nuanceer slechts, iets waartoe jij niet in staat lijkt.

Blijf jij maar lekker in je Westerse sprookjes geloven. Googlen op "Snowden" lijkt me wel een geschikt vertrekpunt voor je. :W
Iemand die de DDR nuanceert is een romanticus of een marxist. Dit lijkt mij wel een geschikt startpunt.

Iemand die de OT problemen -veroorzaakt door moslim migranten- naunceert en vervolgens het kapitalisme de schuld geeft is een moslim of marxist. Dit lijkt me wel een geschikt vervolg station.

Iemand die het over "Westerse sprookjes" heeft is een moslim of marxist. Het lijkt me dat we dat station al gehad hadden, dus laat ik maar maar de eindhalte gaan.

Iemand die tegenwoordig marxist en moslim is, is in het milste geval zwaar beinvloed door de moslimbroederschap en kan of wil de werkelijkheid niet zien.

Want over sprookjes gesproken, islam en marxisme zijn juist die sprookjes die nou juist niet tot denken aanzetten.
pi_174427228
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2017 02:37 schreef WodanIsGroot het volgende:

Want over sprookjes gesproken, islam en marxisme zijn juist die sprookjes die nou juist niet tot denken aanzetten.
Ook weer onzin, maar laten we niet teveel offtopic gaan.
pi_174428928
Duizenden moslims importeren en dan zeiken dat je land kut wordt. :')
pi_174429388
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 11:06 schreef Resistor het volgende:
Gelukkig is Zweden veel groter dan alleen Stockholm, Gothenburg en Malmö.
Klopt. De TT gaat over probleemwijken en die hebben ze keurig verspreid over het land.
Elk dorp van meer dan 1000 inwoners heeft zijn eigen cultuurverrijkerskwartier.
Zo erg als in Stockholm is het daar nog niet maar het is een onaangename verrassing als je merkt dat in een gemoedelijk pipi langkousdorp de straat overgenomen is door arabische en afrikaanse onrendabelen.
"Sommige mensen hebben juist genoeg gelezen om verkeerd te citeren."
pi_174429393
quote:
Wel een lekker nummer, ik versta er alleen geen hol van. :')
pi_174430301
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 11:32 schreef Bas_Verstappen het volgende:
Duizenden moslims importeren en dan zeiken dat je land kut wordt. :')
dit dus.
pi_174430388
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2017 02:37 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Iemand die de DDR nuanceert is een romanticus of een marxist. Dit lijkt mij wel een geschikt startpunt.

Iemand die de OT problemen -veroorzaakt door moslim migranten- nuanceert en vervolgens het kapitalisme de schuld geeft is een moslim of marxist. Dit lijkt me wel een geschikt vervolg station.

Iemand die het over "Westerse sprookjes" heeft is een moslim of marxist. Het lijkt me dat we dat station al gehad hadden, dus laat ik maar maar de eindhalte gaan.

Iemand die tegenwoordig marxist en moslim is, is in het mildste geval zwaar beïnvloed door de moslimbroederschap en kan of wil de werkelijkheid niet zien.

Want over sprookjes gesproken, islam en marxisme zijn juist die sprookjes die nou juist niet tot denken aanzetten.
Dit.
  zondag 15 oktober 2017 @ 12:55:34 #126
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_174430417
quote:
8s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 19:51 schreef Twiitch het volgende:
Gewoon granaten teruggooien.
Frag out! Granata!
wooblabalurg
  zondag 15 oktober 2017 @ 16:00:46 #127
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_174433240
Nou, nou, ons staatsjournaal is er eindelijk achtergekomen dat het immigratiebeleid van Zweden enorme problemen veroorzaakt heeft in dat land. :o De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
pi_174433472
Zweden........tja. Die Afghaan tijdens 'Allah in Europa' waarschuwe die naieve Zweden al, evenals die liberale Islamitische- Syrier uit Denemarken.

Het werd ook pijnlijk duidelijk tijdens een docu van een Zweedse Afghaanse Documentaire maker genaamd Nima. De docu ging over een Afghaanse vrouw die hierheen werd gehaald vanuit een prison in Afghanistan. Dronk wijn, geen hoofddoek en ging naar de gay- pride. Vervolgens mag haar man hier komen, verbrak direct alle contact met Nima, droeg hoofddoek en werd contact met andere mannen verboden.

Zweden gaat er aan met dat open- deuren beleid.
Hey
  zondag 15 oktober 2017 @ 16:18:25 #129
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_174433513
Laat Zweden er aan gaan en tot voorbeeld dienen voor de rest. Wat dat betreft alle islamesering op Zweden, het kan daar niet snel genoeg gaan.

Anderzijds wel jammer, want het was ooit juist een uitgesproken liberaal, links, alto, vrolijk, gek land. Met Pipi Langkous, korte werkdagen, lange vakanties, naaktzwemmen, sauna's en nog van alles.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_174433551
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 16:18 schreef LXIV het volgende:
Laat Zweden er aan gaan en tot voorbeeld dienen voor de rest. Wat dat betreft alle islamesering op Zweden, het kan daar niet snel genoeg gaan.

Anderzijds wel jammer, want het was ooit juist een uitgesproken liberaal, links, alto, vrolijk, gek land. Met Pipi Langkous, korte werkdagen, lange vakanties, naaktzwemmen, sauna's en nog van alles.
Mohammed Koppensneller, lange moskeedagen, islamtische vakanties, gescheiden zwemmen en nog meer
Hey
pi_174434003
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 16:16 schreef Dakterras het volgende:
Dronk wijn, geen hoofddoek
Waarom doe je alsof dit iets positiefs is. :')
pi_174434022
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 16:53 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Waarom doe je alsof dit iets positiefs is. :')
Vrijheid. Zelf kunnen bepalen en niet een man die bepaald hoe mevrouw zich gedraagd
Hey
pi_174434088
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 16:53 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Waarom doe je alsof dit iets positiefs is. :')
Dat is een negatief iets?

En die vrijheid om te drinken of te eten wat zij zelf willen?, dat dient ontnomen te worden?
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  zondag 15 oktober 2017 @ 17:13:04 #134
117098 Hathor
Effe niet
pi_174434353
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 16:53 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Waarom doe je alsof dit iets positiefs is. :')
Wat is er negatief aan? Voor veel mensen is het gewoon onderdeel van genieten van het leven.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_174434788
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 17:13 schreef Hathor het volgende:
Wat is er negatief aan?
Het leidt tot allerlei problemen. Kijk maar eens hoeveel Nederlandse gezinnen ontwricht raken doordat een van de ouders teveel alcohol nuttigen.

Of wat dacht je van al dat uitgaansgeweld. Dat wordt door een groot deel ook veroorzaakt door alcoholgebruik.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2017 17:59:23 ]
  zondag 15 oktober 2017 @ 17:38:17 #136
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_174434825
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 17:13 schreef Hathor het volgende:

[..]

Wat is er negatief aan? Voor veel mensen is het gewoon onderdeel van genieten van het leven.
In Nederland wordt teveel de nadruk gelegd op genieten genieten.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  Moderator / Redactie Sport zondag 15 oktober 2017 @ 17:39:51 #137
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174434854
Ik ken niet zo goed tegen geloofsgekkies die hun geloof opdringen. En met mij vele anderen. Doe ons en jezelf een plezier en gedraag je niet als Moslim. Dat helpt absoluut niet.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zondag 15 oktober 2017 @ 17:40:09 #138
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_174434858
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 17:36 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Het is haram. Daarnaast leidt het tot allerlei problemen. Kijk maar eens hoeveel Nederlandse gezinnen ontwricht raken doordat een van de ouders teveel alcohol nuttigen.

Of wat dacht je van al dat uitgaansgeweld. Dat wordt door een groot deel ook veroorzaakt door alcoholgebruik.
Vandaar dat jij iets als een DDR/ stasi wel ziet zitten, kun je mooi iedereen controleren en alles wat jou niet aanstaat verbieden...
pi_174434866
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 17:36 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Het is haram.
:')
pi_174434880
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 17:36 schreef Hamzoef het volgende:
Het is haram.
Oh, wacht....
Je herleidt het weer naar het sprookje, ik dacht even dat je serieus was 8)7
  zondag 15 oktober 2017 @ 17:46:44 #141
117098 Hathor
Effe niet
pi_174434976
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 17:36 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Het is haram. Daarnaast leidt het tot allerlei problemen. Kijk maar eens hoeveel Nederlandse gezinnen ontwricht raken doordat een van de ouders teveel alcohol nuttigen.

Of wat dacht je van al dat uitgaansgeweld. Dat wordt door een groot deel ook veroorzaakt door alcoholgebruik.
We hebben het over een glas wijn man, niet over een vat whiskey.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zondag 15 oktober 2017 @ 17:47:11 #142
117098 Hathor
Effe niet
pi_174434986
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2017 17:38 schreef LXIV het volgende:

[..]

In Nederland wordt teveel de nadruk gelegd op genieten genieten.
Waar zou ik anders de nadruk op moeten leggen?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zondag 15 oktober 2017 @ 17:49:20 #143
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_174435017
Je land verliezen door een oorlog is al erg, maar je land verliezen door de controle kwijt te raken over het ongedierte wat je binnengehaald hebt... epic fail!
  zondag 15 oktober 2017 @ 17:49:32 #144
117098 Hathor
Effe niet
pi_174435023
En wat haram is of niet haram is voor mij totaal niet relevant, ik laat me geen regeltjes opleggen door religieuze dwazen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_174435062
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 17:36 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Het is haram. Daarnaast leidt het tot allerlei problemen. Kijk maar eens hoeveel Nederlandse gezinnen ontwricht raken doordat een van de ouders teveel alcohol nuttigen.

Of wat dacht je van al dat uitgaansgeweld. Dat wordt door een groot deel ook veroorzaakt door alcoholgebruik.
Vrijheid leid tot allerlei problemen dus dienen we vrijheid zoveel mogelijk te verbieden.........aldus
Hamzoef 8)7
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_174435085
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 17:36 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Het is haram.
Ja.

Een begrip wat hier geen enkele betekenis heeft.

Dus...


:W
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_174435091
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 17:36 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Het is haram. Daarnaast leidt het tot allerlei problemen. Kijk maar eens hoeveel Nederlandse gezinnen ontwricht raken doordat een van de ouders teveel alcohol nuttigen.

Of wat dacht je van al dat uitgaansgeweld. Dat wordt door een groot deel ook veroorzaakt door alcoholgebruik.
Wat moeten de mensen dan drinken? Water? Daar krijgt men een waterhoofd van en men krijgt van water drinken geheugenproblemen.
pi_174435195
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 17:41 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Oh, wacht....
Je herleidt het weer naar het sprookje, ik dacht even dat je serieus was 8)7
Ik ben serieus, gaat laten we het religieuze aspect even vergeten. Reageer dan eens op het tweede deel:

Het leidt tot allerlei problemen. Kijk maar eens hoeveel Nederlandse gezinnen ontwricht raken doordat een van de ouders teveel alcohol nuttigen.

Of wat dacht je van al dat uitgaansgeweld. Dat wordt door een groot deel ook veroorzaakt door alcoholgebruik.
pi_174435197
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2017 17:38 schreef LXIV het volgende:

[..]

In Nederland wordt teveel de nadruk gelegd op genieten genieten.
Dat bepaal jij?
pi_174435200
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 17:46 schreef Hathor het volgende:

[..]

We hebben het over een glas wijn man, niet over een vat whiskey.
Zeg je dat ook wanneer je dochter een snuifje neemt? Heb is maar een paar microgram, geen heel envelopje.
pi_174435210
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2017 17:38 schreef LXIV het volgende:

[..]

In Nederland wordt teveel de nadruk gelegd op genieten genieten.
Een dergelijke opmerking had ik eerder van een calvinist verwacht eigenlijk. :)
  zondag 15 oktober 2017 @ 18:04:23 #152
117098 Hathor
Effe niet
pi_174435269
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 18:00 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Zeg je dat ook wanneer je dochter een snuifje neemt? Heb is maar een paar microgram, geen heel envelopje.
Goeie vergelijking man. ^O^
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_174435290
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 18:00 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Zeg je dat ook wanneer je dochter een snuifje neemt? Heb is maar een paar microgram, geen heel envelopje.
Alsof een vader het wel oke vindt dat zijn 12 jarige dochter aan de zuip gaat, een drogredenering dus.
pi_174435299
Hamzoef, de voorstander voor sharia in nederland. :')
pi_174435388
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 18:04 schreef Hathor het volgende:

[..]

Goeie vergelijking man. ^O^
Thanks. Ik ben blij dat je het nu begrijpt. (aan de hand van een voorbeeld is het altijd makkelijker uit te leggen)

quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2017 18:05 schreef Luckyseven het volgende:

[..]

Alsof een vader het wel oke vindt dat zijn 12 jarige dochter aan de zuip gaat, een drogredenering dus.
Nou, ik ken Nederlanders die hun minderjarigen kinderen laten drinken, en zelfs bier voor hen kopen in de supermarkt. :{

quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 18:06 schreef Murdera het volgende:
Hamzoef, de voorstander voor sharia in nederland. :')
Nee.
pi_174435442
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 18:11 schreef Hamzoef het volgende:


Nou, ik ken Nederlanders die hun minderjarigen kinderen laten drinken, en zelfs bier voor hen kopen in de supermarkt. :{

Ja, en zo zijn er ook ouders die het niet erg vinden dat hun puberende kinderen zo nu en dan een snuifje nemen. Excessen zullen altijd blijven bestaan.

Nogmaals, een drogredenering.
  zondag 15 oktober 2017 @ 18:15:04 #157
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_174435475
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2017 18:15 schreef AchJa het volgende:

[..]

Hoe oud? 2? 10? 16?
15-16. Ik ken zelfs verhalen van kinderen die gestimuleerd wordt alcoholhol te gebruiken. Die vinden bier niet lekker, en dan mixen ze er frisdrank doorheen. :{ Sick.
  zondag 15 oktober 2017 @ 18:18:28 #159
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_174435504
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 18:16 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

15-16. Ik ken zelfs verhalen van kinderen die gestimuleerd wordt alcoholhol te gebruiken. Die vinden bier niet lekker, en dan mixen ze er frisdrank doorheen. :{ Sick.
Tot een paar jaar geleden was dat gewoon legaal hoor... Enne met de sneeuwwitjes zijn de meesten wel begonnen denk ik.
pi_174435546
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2017 18:18 schreef AchJa het volgende:
Enne met de sneeuwwitjes zijn de meesten wel begonnen denk ik.
En vind je dat normaal? Besef je je dat alcohol een harddrug is?
  zondag 15 oktober 2017 @ 18:23:13 #161
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_174435706
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2017 18:23 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ja en ja. Verder nog vragen?
Jij vindt het dus normaal dat mensen hun kinderen stimuleren een harddrug te gebruiken. Ok, helder. No more further questions.
pi_174435807
quote:
15s.gif Op zondag 15 oktober 2017 18:28 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Jij vindt het dus normaal dat mensen hun kinderen stimuleren een harddrug te gebruiken. Ok, helder. No more further questions.
Dit is ook wat slapjes. Als je zo veel onbegrip over deze stelling hebt vraag je toch juist door?
  zondag 15 oktober 2017 @ 18:36:12 #164
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_174435852
quote:
15s.gif Op zondag 15 oktober 2017 18:28 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Jij vindt het dus normaal dat mensen hun kinderen stimuleren een harddrug te gebruiken. Ok, helder. No more further questions.
Vroeger kregen we gewoon Shandy of een sneeuwwitje als we bij oma op visite waren. :9 En dat was ruim voor ons 16e...

Dat slappe gelul van tegenwoordig. :{w
pi_174435866
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2017 18:33 schreef Luckyseven het volgende:

[..]

Dit is ook wat slapjes. Als je zo veel onbegrip over deze stelling hebt vraag je toch juist door?
Madness moet je niet proberen te begrijpen.
pi_174435878
quote:
15s.gif Op zondag 15 oktober 2017 18:28 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Jij vindt het dus normaal dat mensen hun kinderen stimuleren een harddrug te gebruiken. Ok, helder. No more further questions.
Tja, wat is normaal?
Ik vind het niet normaal dat complete wijken onbewoonbaar worden en de buurt wordt geterroriseerd door jongeren van een bepaald geloof.

Daar heb ik veel meer last van dan van iemand die zijn zoon van 16 een biertje geeft.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_174435895
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2017 18:38 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Tja, wat is normaal?
Ik vind het niet normaal dat complete wijken onbewoonbaar worden en de buurt wordt geterroriseerd door jongeren van een bepaald geloof.

Daar heb ik veel meer last van dan van iemand die zijn zoon van 16 een biertje geeft.
Daar kan ik het niet mee oneens zijn.
  zondag 15 oktober 2017 @ 18:40:37 #168
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_174435933
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 18:38 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Daar kan ik het niet mee oneens zijn.
Daar ben ik blij om.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_174436010
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 18:37 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Madness moet je niet proberen te begrijpen.
Als je ziet hoe veel ouders met hun kinderen (volwassen of niet) een drankje doen kun je eerder stellen dat dit de standaard is.
pi_174436309
En waar gaat de discussie nu over?
pi_174445388
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 17:59 schreef Hamzoef het volgende:
Ik ben serieus, gaat laten we het religieuze aspect even vergeten. Reageer dan eens op het tweede deel:

Het leidt tot allerlei problemen. Kijk maar eens hoeveel Nederlandse gezinnen ontwricht raken doordat een van de ouders teveel alcohol nuttigen.

Of wat dacht je van al dat uitgaansgeweld. Dat wordt door een groot deel ook veroorzaakt door alcoholgebruik.
Er stond "ze dronk wijn".
Er stond niet "ze heeft een alcoholprobleem en is elke dag lam" :{w
pi_174445816
Toch wel grappig om te zien hoe Hamzoef alcohol net zo benadert zoals de meeste mensen andere drugs benaderen. :)

Het is niet erg als jongeren door hun ouders begeleid worden met druggebruik. Hierdoor kun je ze leren verantwoordelijk met middelen om te gaan zodat men kan voorkomen dat het helemaal mis gaat (bodempje leggen en op tijd aan de shoarma als je gaat zuipen), of ingrijpen als het mis gaat (vitamine C en zoetigheid als je joint verkeerd valt).
Op donderdag 6 september 2012 @ 21:41 schreef Shakkara het volgende:
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
pi_174640952
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 10:46 schreef Quiche_lorraine het volgende:
Mooi toch? Een beetje cultuur van ver weg in eigen land. Wat kan er fout gaan?
Precies! Wat een gezeur. En maar broodjes shoarma naar binnen blijven proppen, die vuile hypocrieten.
pi_174641347
quote:
15s.gif Op zondag 15 oktober 2017 18:28 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Jij vindt het dus normaal dat mensen hun kinderen stimuleren een harddrug te gebruiken. Ok, helder. No more further questions.
Het drinken van een sneeuwwitje vergelijken met het gebruik van harddrugs :')
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_174641480
Links is te achterlijk om te bedenken waarom mensen uit totaal andere landen met andere cultuur, klimaat, taal etc naar hun land komen. Heeft natuurlijk niks te maken met. A. sociale voorzieningen . B Gratis geld en huis omdat ze zielig zijn zogenaamd.. C. lage straffen en soft optreden.

Die lachen zich kapot. Beste is gewoon met het leger de straten schoonvegen. Wie niet meekomt richting de boot terug, die kan een kogel verwachten.
pi_174641535
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 18:00 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Volstrekt. Complete plattenbau-kolonies zijn uit de grond gestampt.
Nu staan die wijken veelal bekend als "sozialer brennpunkte", maar dat is pas van na de Wende. Tijdens de DDR was het daar goed vertoeven.
Inderdaad. :D
pi_174641617
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 02:04 schreef trippleh het volgende:
Links is te achterlijk om te bedenken waarom mensen uit totaal andere landen met andere cultuur, klimaat, taal etc naar hun land komen. Heeft natuurlijk niks te maken met. A. sociale voorzieningen . B Gratis geld en huis omdat ze zielig zijn zogenaamd.. C. lage straffen en soft optreden.

Die lachen zich kapot. Beste is gewoon met het leger de straten schoonvegen. Wie niet meekomt richting de boot terug, die kan een kogel verwachten.
Europa is verloren
I will do what i must !!
pi_174656888
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 01:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Het drinken van een sneeuwwitje vergelijken met het gebruik van harddrugs :')
Alcohol-gebruiker gespot.
pi_174657567
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 10:22 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Geen medelijden mee. Zweden heeft dit compleet over zichzelf afgeroepen.
Zweden zal ook het eerste Islamitische land worden in west-europa. En deze wijk is het toekomstbeeld voor grote steden in Europa.
Beetje een klassieke Amerikaanse probleemwijk, vrij westers vind je niet?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 25 oktober 2017 @ 20:51:15 #181
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174657795
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 20:42 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Beetje een klassieke Amerikaanse probleemwijk, vrij westers vind je niet?
Je zegt het al: Amerikaans.
Dit is totaal niet Europeaans.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_174658261
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 20:51 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Je zegt het al: Amerikaans.
Dit is totaal niet Europeaans.
Was de bende van Nijvel Europeaans?
pi_174658328
quote:
5s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 21:06 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Was de bende van Nijvel Europeaans?
Een paar gekken waarvoor je terug moet naar de jaren 80 bewijst wel dat je positie een beetje zwak is.
  woensdag 25 oktober 2017 @ 21:10:21 #184
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_174658381
Kansloze immigranten met weinig opleiding en kansen wegstoppen in een vervallen buitenwijk is een recept voor allerlei problemen.
pi_174658448
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 21:08 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Een paar gekken waarvoor je terug moet naar de jaren 80 bewijst wel dat je positie een beetje zwak is.
De Ira en Eta slaan we dan ook over begrijp ik.

Dus 'Europeaans' is alles wat bloemrijk en mooi is aan de laatste paar jaar oid?
pi_174658620
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 21:12 schreef Beathoven het volgende:

[..]

De Ira en Eta slaan we dan ook over begrijp ik.

Dus 'Europeaans' is alles wat bloemrijk en mooi is aan de laatste paar jaar oid?
Nee hoor. IRA en ETA zijn alsnog niet te vergelijken met de complete waardeloosheid van een Amerikaanse achterstandswijk. Bovendien waren die organisaties een voortzetting van 500 jaar aan ruzies. Ik weet niet wat de Zweden ooit die arme moslims hebben aangedaan behalve een dak boven hun hoofd, eten en geld geven.
pi_174659212
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 21:18 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Nee hoor. IRA en ETA zijn alsnog niet te vergelijken met de complete waardeloosheid van een Amerikaanse achterstandswijk.
Die pleegden waardevolle aanslagen?

quote:
Bovendien waren die organisaties een voortzetting van 500 jaar aan ruzies. Ik weet niet wat de Zweden ooit die arme moslims hebben aangedaan behalve een dak boven hun hoofd, eten en geld geven.
We slaan Europeaans dus gemakshalve over en gaan nu verder onder 't kopje 'Zweeds'.
pi_174659404
Frankrijk 2017 (liberte egalile fraternite my ass)


Dit he, dit zijn duidelijke acties om de seculiere staat omver te brengen. Dit is een politiek signaal en heeft niets met religie meer te maken. Dit is wat we noemen : politiek islam
Puur provoceren , rellen uitlokken. En proberen sharia in te voeren.

Onbegrijpelijk. Dit mag niet in frankrijk he (openbaar reliieuze manifestaties)
Dat is verboden sinds 1904

Want processsies die christenen willen organiserem wordt altijd moeilijk over gedaan want de linkse politiek wil dat niet.
Dit is omgekeerde wereld. Echt
En niemand van de politie treedt op.

Dat ze gauw oprotten naar saudia arabie
pi_174659437
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 10:19 schreef DrMabuse het volgende:
wijkagent Azizi
pi_174659526
Verder is en blijft het serieus schuld van 'het' Westen. Wtf doe je moeilijk trek er gewoon met het leger in, kap met de softe aanpak :') . De wederopbouw brengt altijd solidariteit met zich mee daarna :7
  Meest relativerende user 2022 woensdag 25 oktober 2017 @ 22:03:03 #191
357044 Budapestenaar
pi_174659992
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 18:27 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ja joh... In communistische heilstaten als de DDR was het goed toeven... Gvd... _O- :')
Het dagelijks leven was helemaal niet zo beroerd. Tot eind jaren zeventig zelfs heel behoorlijk.
pi_174659999
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 21:34 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Die pleegden waardevolle aanslagen?

[..]

We slaan Europeaans dus gemakshalve over en gaan nu verder onder 't kopje 'Zweeds'.
In 60 jaar bestaan heeft de ETA de helft minder mensen gedood dan Chicago jaarlijks doet.

Het hel wij zijn één Europa is een concept van na de oprichting van de beide treurgroepen en de terreurgroepen waren ook geen Europees probleem. Dit soort gezellige wijken vindt je tegenwoordig in heel West-Europa.
pi_174660033
quote:
9s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 21:40 schreef Szikha2 het volgende:
Frankrijk 2017 (liberte egalile fraternite my ass)


Dit he, dit zijn duidelijke acties om de seculiere staat omver te brengen. Dit is een politiek signaal en heeft niets met religie meer te maken. Dit is wat we noemen : politiek islam
Puur provoceren , rellen uitlokken. En proberen sharia in te voeren.

Onbegrijpelijk. Dit mag niet in frankrijk he (openbaar reliieuze manifestaties)
Dat is verboden sinds 1904

Want processsies die christenen willen organiserem wordt altijd moeilijk over gedaan want de linkse politiek wil dat niet.
Dit is omgekeerde wereld. Echt
En niemand van de politie treedt op.

Dat ze gauw oprotten naar saudia arabie
Misschien een rare vraag, maar waarom zitten ze midden op straat te bidden?
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_174660048
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 22:03 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Het dagelijks leven was helemaal niet zo beroerd. Tot eind jaren zeventig zelfs heel behoorlijk.
Ja en na Chernobyl was er opeens ook een grote hoeveelheid aan verse groenten voor een spotgoedkope prijs! De kinderen van de mensen uit de jaren 70 betalen ook nog steeds voor al het milieutechnische mismanagement. Toptijd.
  Meest relativerende user 2022 woensdag 25 oktober 2017 @ 22:08:14 #195
357044 Budapestenaar
pi_174660139
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 22:04 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ja en na Chernobyl was er opeens ook een grote hoeveelheid aan verse groenten voor een spotgoedkope prijs! De kinderen van de mensen uit de jaren 70 betalen ook nog steeds voor al het milieutechnische mismanagement. Toptijd.
Ik had het over de levensstandaard in de DDR. Niet over het milieubeleid.
pi_174660158
Tja.
  woensdag 25 oktober 2017 @ 22:10:49 #197
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_174660207
quote:
9s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 21:40 schreef Szikha2 het volgende:
Frankrijk 2017 (liberte egalile fraternite my ass)


Dit he, dit zijn duidelijke acties om de seculiere staat omver te brengen. Dit is een politiek signaal en heeft niets met religie meer te maken. Dit is wat we noemen : politiek islam
Puur provoceren , rellen uitlokken. En proberen sharia in te voeren.

Onbegrijpelijk. Dit mag niet in frankrijk he (openbaar reliieuze manifestaties)
Dat is verboden sinds 1904

Want processsies die christenen willen organiserem wordt altijd moeilijk over gedaan want de linkse politiek wil dat niet.
Dit is omgekeerde wereld. Echt
En niemand van de politie treedt op.

Dat ze gauw oprotten naar saudia arabie
Als je dat soort dwazen daadwerkelijk de ruimte geeft verandert het binnen de kortste keren in dezelfde puinzooi als in het Midden-Oosten.
pi_174660317
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 22:08 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ik had het over de levensstandaard in de DDR. Niet over het milieubeleid.
Heb je ook een hekel aan langetermijnvisie?
pi_174660341
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 11:47 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Er zijn helemaal geen problemen.
Alles wat er is, is de war on terror.

De rest is de friet op je bord.
Wat wij westerlingen als problemen zien, zijn gewoon normale onderdelen van een andere cultuur.

Wie voor een multiculturele samenleving is, is dus automatisch ook voor die "problemen" die bij andere culturen horen.
pi_174660588
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 20:20 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Alcohol-gebruiker gespot.
Dit is geen islamitische maatschappij.

Zou jij willen van wel? Nou, helaas voor jou, dat is niet zo en dat gaat niet gebeuren.

En nu? Wil jij daar wel in wonen?
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_174660641
quote:
15s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 22:22 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Dit is geen islamitische maatschappij.

Zou jij willen van wel? Nou, helaas voor jou, dat is niet zo en dat gaat niet gebeuren.

En nu? Wil jij daar wel in wonen?
Hij is maar aan het trollen hoor. Hij weet zoveel details van historische gebeurtenissen, maar doet alsof zijn neus bloed als je Armeense genocide zegt. En nou dit andere vrome Turkse paradepaardje.
  Meest relativerende user 2022 woensdag 25 oktober 2017 @ 23:00:41 #202
357044 Budapestenaar
pi_174661763
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 22:14 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Heb je ook een hekel aan langetermijnvisie?
:? Verklaar je nader. Ik snap niet wat je bedoelt.
pi_174662149
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 22:03 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

In 60 jaar bestaan heeft de ETA de helft minder mensen gedood dan Chicago jaarlijks doet.
wat lief, en de IRA knip je ff weg begrijp ik.

Sowieso is aantallen slachtoffers vergelijken niet heel erg sterk en kun je zelfs als er records gebroken zijn nog wel een tapijtje vinden waar je 't onderschuift.

quote:
Het hel wij zijn één Europa is een concept van na de oprichting van de beide treurgroepen en de terreurgroepen waren ook geen Europees probleem. Dit soort gezellige wijken vindt je tegenwoordig in heel West-Europa.
Vroeger keek de Nederlander niet eens naar Europa als naar de eigen achtertuin, het was allemaal navelstaren + verweggistan. Maar dankzij het internet en forumpopi is zelfs een probleemwijk in Zweden al een probleem voor de Limburger en de Gelderlander. En los van het probleem zelf, waar de Zweden natuurlijk gewoon iets aan moeten doen; als men iedere scheet die ergens in Europa gelaten wordt groot uitmeet dan is er natuurlijk ook al snel een ramp.

[ Bericht 3% gewijzigd door Beathoven op 25-10-2017 23:20:25 ]
pi_174662864
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 23:15 schreef Beathoven het volgende:

[..]

wat lief, en de IRA knip je ff weg begrijp ik.

Sowieso is aantallen slachtoffers vergelijken niet heel erg sterk en kun je zelfs als er records gebroken zijn nog wel een tapijtje vinden waar je 't onderschuift.

[..]

Vroeger keek de Nederlander niet eens naar Europa als naar de eigen achtertuin, het was allemaal navelstaren + verweggistan. Maar dankzij het internet en forumpopi is zelfs een probleemwijk in Zweden al een probleem voor de Limburger en de Gelderlander. En los van het probleem zelf, waar de Zweden natuurlijk gewoon iets aan moeten doen; als men iedere scheet die ergens in Europa gelaten wordt groot uitmeet dan is er natuurlijk ook al snel een ramp.
Ik knipte ook alle andere ghetto's van de VS weg. Selectieve verontwaardiging. Maar goed. Ieder jaar sterven richting de 9000 mensen aan ghetto geweld in de VS. Da's bijna 3x zoveel als de IRA en ETA samen ooit hebben gedaan in de cijfertjes die ik bij elkaar goegelde in 2 minuten.

Aantal slachtoffers vergelijken niet heel sterk? Het was jouw mening dat de VS problemen vergelijkbaar waren met die van Europa. Nou het is mijn voorzichtige stelling dat een stad waar ieder jaar maar 1 iemand wordt vermoord waarschijnlijk een betere plek is om te wonen dan een vergelijkbare stad met 1000 moorden.
pi_174662940
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 23:50 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ik knipte ook alle andere ghetto's van de VS weg. Selectieve verontwaardiging. Maar goed. Ieder jaar sterven richting de 9000 mensen aan ghetto geweld in de VS. Da's bijna 3x zoveel als de IRA en ETA samen ooit hebben gedaan in de cijfertjes die ik bij elkaar goegelde in 2 minuten.

Aantal slachtoffers vergelijken niet heel sterk? Het was jouw mening dat de VS problemen vergelijkbaar waren met die van Europa. Nou het is mijn voorzichtige stelling dat een stad waar ieder jaar maar 1 iemand wordt vermoord waarschijnlijk een betere plek is om te wonen dan een vergelijkbare stad met 1000 moorden.
Maar neem jij iedere stad waar relatief veel moorden per jaar worden gepleegd nu onder de loep of wil je je specifiek op deze wijk in Zweden focussen?
pi_174662980
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 23:55 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Maar neem jij iedere stad waar relatief veel moorden per jaar worden gepleegd nu onder de loep of wil je je specifiek op deze wijk in Zweden focussen?
Als je niet kan winnen moet je de doelpalen verleggen.
pi_174663007
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 23:58 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Als je niet kan winnen moet je de doelpalen verleggen.
Je weet wat je te doen staat dan.

Je trekt Zweden naar de 'Europa' context, daar beginnen we aan en vervolgens tunnel je een breuk naar buiten.
pi_174663012
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 22:04 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Misschien een rare vraag, maar waarom zitten ze midden op straat te bidden?
Nou op veel plekken in frankrijk zitten de moskeeen bom en bom vol. En dan moetennze op straat gaan. Aantal jaren geleden vroegen de islamitische leiders al om verdubbelde aantal moskeeen. Maar de bestuurders en gemeentes die vertragen dat
Maar sommige burgemeesters verbieden dat. En ja dat mag frankrijk doen

Maar in sommige gevallen doen de imams zoveel mensen oproepen waardoor ja men op straat moet gaan biddem. En hierdoor lijkt het alsof de moskee vol zit. Maar is dus niet. Dit is een truc van imams om sneller grondgebied te kriigen voor een nieuwe moskee

Maar over dit filmpje: ik weet dat er 1 of 2 moskeen en scholen gesloten zijn omdat ze extreme haat prediken. Ergens in augustus was dat

En dit is hun manier van protest denk ik. Dit zijn salafisten.

Wat ze doen is illegaal he. Maar is wss een linkse burgemeester ofzo die het toelaat

En de politie is er alleen maar om het verkeer te leiden.
pi_174663021
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 22:10 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Als je dat soort dwazen daadwerkelijk de ruimte geeft verandert het binnen de kortste keren in dezelfde puinzooi als in het Midden-Oosten.
Ik ben geen bnw-er maar over 20 jaar is europa onderworpen. Ik kom uit zo n wijk uit frankrijk en heb die wijken zien veranderen

Heel somber vooruitzicht. Helaas.
pi_174663156
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 00:00 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Je weet wat je te doen staat dan.

Je trekt Zweden naar de 'Europa' context, daar beginnen we aan en vervolgens tunnel je een breuk naar buiten.
Molenbeek heeft aardig wat doden veroorzaakt. In GB zijn wat wijken die ook honderden doden hebben geëxporteerd. In Frankrijk idem. Die lui in Zweden nog niet, maar die zijn bezig met het optrekken van no go gebieden voor de politie en dat eindigt maar op één manier. En gezien de hoeveelheid handgranaten in omloop kunnen we misschien eindelijk weer eens wat anders zien dan een vrachtwagen of busje die door de menigte heen ploegt.

Dit is nieuw in Europa en totaal niet vergelijkbaar met de situatie in de VS waar ze het nog doen om geld te verdienen. Bovendien ben je als niet crimineel persoon in de VS veilig, terwijl deze wijken juist gevaarlijk zijn voor den eerbare burger.
pi_174663206
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 00:16 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Molenbeek heeft aardig wat doden veroorzaakt. In GB zijn wat wijken die ook honderden doden hebben geëxporteerd. In Frankrijk idem. Die lui in Zweden nog niet, maar die zijn bezig met het optrekken van no go gebieden voor de politie en dat eindigt maar op één manier. En gezien de hoeveelheid handgranaten in omloop kunnen we misschien eindelijk weer eens wat anders zien dan een vrachtwagen of busje die door de menigte heen ploegt.

Dit is nieuw in Europa en totaal niet vergelijkbaar met de situatie in de VS waar ze het nog doen om geld te verdienen. Bovendien ben je als niet crimineel persoon in de VS veilig, terwijl deze wijken juist gevaarlijk zijn voor den eerbare burger.
Hoezo is dat 'nieuw' in Europa, het is alleen nieuw in je eigen belevingswereld.



London 1993.

Het probleem is dus nu dat het van oorsprong geen locals zijn?

Ik heb trouwens niets gezegd over de aanpak, ik vind dat alle vormen van dreigend terreur hard de kop moet worden ingedrukt. Maar je moet niet aan geschiedenislesjes beginnen.
pi_174663230
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 00:19 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Hoezo is dat 'nieuw' in Europa, het is alleen nieuw in je eigen belevingswereld.

[ afbeelding ]

London 1993.
De schaal is anders ja.
pi_174663248
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 00:21 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

De schaal is anders ja.
[ afbeelding ]
Is dat ook binnen Europa, of zitten we inmiddels in Kabul?
pi_174663270
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 00:22 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Is dat ook binnen Europa, of zitten we inmiddels in Kabul?
Nee we zitten in een stad waar alleen al 500 Belgen naartoe zijn gegaan om te knokken of jihadbaby's te maken.
  donderdag 26 oktober 2017 @ 00:33:58 #215
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_174663446
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 00:23 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Nee we zitten in een stad waar alleen al 500 Belgen naartoe zijn gegaan om te knokken of jihadbaby's te maken.
Je had ze liever binnen Europa willen houden?
pi_174663573
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 00:40 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Je had ze liever binnen Europa willen houden?
Ja. Het zou mij echt geweldig lijken als de integratie is gelukt en mensen niet de behoefte voelen om in binnen- en buitenland dood en verderf te zaaien voor een geloof en de lokale wijkagent met rust zouden laten.
pi_174663578
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 00:57 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ja. Het zou mij echt geweldig lijken als de integratie is gelukt en mensen niet de behoefte voelen om in binnen- en buitenland dood en verderf te zaaien voor een geloof en de lokale wijkagent met rust zouden laten.
Je gelooft dat de mensen die naar het Kalifaat afreisden goed zouden integreren?
pi_174663602
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 01:00 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Je gelooft dat de mensen die naar het Kalifaat afreisden goed zouden integreren?
Volgens mij moet je even terug naar het moment van mijn eerste reactie want je begint nu voor mij te argumenteren.
pi_174663626
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 01:06 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Volgens mij moet je even terug naar het moment van mijn eerste reactie want je begint nu voor mij te argumenteren.
ik stelde een vraag n.a.v. je post, ik ben daar wel benieuwd naar.
pi_174665700
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 00:01 schreef Szikha2 het volgende:

[..]

Nou op veel plekken in frankrijk zitten de moskeeen bom en bom vol. En dan moetennze op straat gaan. Aantal jaren geleden vroegen de islamitische leiders al om verdubbelde aantal moskeeen. Maar de bestuurders en gemeentes die vertragen dat
Maar sommige burgemeesters verbieden dat. En ja dat mag frankrijk doen

Maar in sommige gevallen doen de imams zoveel mensen oproepen waardoor ja men op straat moet gaan biddem. En hierdoor lijkt het alsof de moskee vol zit. Maar is dus niet. Dit is een truc van imams om sneller grondgebied te kriigen voor een nieuwe moskee

Maar over dit filmpje: ik weet dat er 1 of 2 moskeen en scholen gesloten zijn omdat ze extreme haat prediken. Ergens in augustus was dat

En dit is hun manier van protest denk ik. Dit zijn salafisten.

Wat ze doen is illegaal he. Maar is wss een linkse burgemeester ofzo die het toelaat

En de politie is er alleen maar om het verkeer te leiden.
Okee. Dank je :)
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  donderdag 26 oktober 2017 @ 11:13:23 #223
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_174667260
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 18:06 schreef Murdera het volgende:
Hamzoef, de voorstander voor sharia in nederland. :')
Ik zit echt helemaal in een deuk door die knul :') _O- beste troll ever, of echt kkdom :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_174667471
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 00:19 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Hoezo is dat 'nieuw' in Europa, het is alleen nieuw in je eigen belevingswereld.

[ afbeelding ]

London 1993.

Het probleem is dus nu dat het van oorsprong geen locals zijn?

Ik heb trouwens niets gezegd over de aanpak, ik vind dat alle vormen van dreigend terreur hard de kop moet worden ingedrukt. Maar je moet niet aan geschiedenislesjes beginnen.
Locals kun je moeilijk je land uitschoppen. Als dat wel zou kunnen, mij ook prima. Nieuwe terreur variërend van straatterreur tot ik maak 100 mensen dood-terreur kun je tegenhouden door migratie uit bepaalde delen van de wereld tegen te gaan. Dat we in Europa zelf ook niet altijd even lief zijn (geweest) is voor mij geen argument om dan maar een brok ellende binnen te halen.
pi_174667539
Zo ver zitten we hier niet meer vanaf hoor. Zweden loopt gewoon wat jaartjes op ons 'voor'.

En zoals je kunt zien doet de overheid (politie / leger) er geen fuck aan. De overheid heeft dit probleem gecreëerd en betaald van gestolen geld van de bevolking en laat het nu uit de klauwen lopen zonder het aan te pakken. En onszelf bewapen en en beschermen mag niet. Want dáár treden ze natuurlijk wél tegenop. Als ze een vuurwapen bij je aantreffen ga je als autochtone Zweed / Nederlander gewoon een paar maanden de cel in en heb je een strafblad. Het monopolie op geweld ligt immers bij de overheid. En daarmee hebben ze dus ook de plicht om ons te beschermen, want het recht op zelfbescherming is afgenomen. Maar daar verzaken ze in.

De autochtone bevolking moet lijdzaam toekijken hoe hun land wordt uitgekleed, geterroriseerd en langzaam maar zeker wordt veranderd in een islamitisch hellhole. 'Wij zijn met meer' zei Rutte nog. Ja, maar 'wij' hebben geen wapens. 'Zij' wel. En zoals uit ervaring al is gebleken kunnen terroristen lekker rustig een half uur blijven door knallen en ondertussen honderden mensen neerschieten zonder dat ze ook maar één strobreed in de weg wordt gelegd.

Laten we Zweden zien als een voorbeeld van hoe het niet moet, maar laten we vooral niet naïef zijn om te denken dat het 'hier niet zal gebeuren'. Het is een kwestie van tijd. En het wordt ook tijd om onszelf te gaan beschermen. De politie komt altijd te laat. Of sterker nog, doet geen reet zoals in dit nieuwsbericht maar weer eens bevestigd wordt.
pi_174668743
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 22:04 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ja en na Chernobyl was er opeens ook een grote hoeveelheid aan verse groenten voor een spotgoedkope prijs! De kinderen van de mensen uit de jaren 70 betalen ook nog steeds voor al het milieutechnische mismanagement. Toptijd.
Alsof in het westen het milieu zo belangrijk was. Totdat de mijnen in Zuid-Limburg halverwege de jaren 70 sloten kon je er geen was buiten hangen (want die werd zwart/grijs) en waren alle beken en rivieren morsdood doordat alle rotzooi rücksichtslos geloosd werd.

Hiermee wil ik absoluut niet stellen dat de communistische landen beter waren, maar qua milieubeleid is het lange tijd aan beide kanten barslecht geweest.
  donderdag 26 oktober 2017 @ 12:32:52 #227
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_174668796
Die Zweedse buitenwijken zitten dan ook vol met volstrekt kanslozen, die vanwege opleidings-, taal- en maatschappelijk-economische achterstanden nooit ook maar iets gaan bijdragen aan het land. Handje ophouden en hele leven in een verpauperd flatje zitten, that's it.
pi_174669856
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 11:29 schreef matigeuser het volgende:
Zo ver zitten we hier niet meer vanaf hoor. Zweden loopt gewoon wat jaartjes op ons 'voor'.

En zoals je kunt zien doet de overheid (politie / leger) er geen fuck aan. De overheid heeft dit probleem gecreëerd en betaald van gestolen geld van de bevolking en laat het nu uit de klauwen lopen zonder het aan te pakken. En onszelf bewapen en en beschermen mag niet. Want dáár treden ze natuurlijk wél tegenop. Als ze een vuurwapen bij je aantreffen ga je als autochtone Zweed / Nederlander gewoon een paar maanden de cel in en heb je een strafblad. Het monopolie op geweld ligt immers bij de overheid. En daarmee hebben ze dus ook de plicht om ons te beschermen, want het recht op zelfbescherming is afgenomen. Maar daar verzaken ze in.

De autochtone bevolking moet lijdzaam toekijken hoe hun land wordt uitgekleed, geterroriseerd en langzaam maar zeker wordt veranderd in een islamitisch hellhole. 'Wij zijn met meer' zei Rutte nog. Ja, maar 'wij' hebben geen wapens. 'Zij' wel. En zoals uit ervaring al is gebleken kunnen terroristen lekker rustig een half uur blijven door knallen en ondertussen honderden mensen neerschieten zonder dat ze ook maar één strobreed in de weg wordt gelegd.

Laten we Zweden zien als een voorbeeld van hoe het niet moet, maar laten we vooral niet naïef zijn om te denken dat het 'hier niet zal gebeuren'. Het is een kwestie van tijd. En het wordt ook tijd om onszelf te gaan beschermen. De politie komt altijd te laat. Of sterker nog, doet geen reet zoals in dit nieuwsbericht maar weer eens bevestigd wordt.
Ik weet niet waar jij die onzin vandaan haalt dat je een paar maanden de cel ingaat als ze een vuurwapen bij je aantreffen, je gaat hooguit een dag zitten, tekent een verklaring waarin je er afstand van doet, en je gaat gewoon weer naar huis. Je kan de afstandsverklaring zelfs nog aanvechten, alleen heeft dat verder weinig nut als het een illegaal vuurwapen is.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_174670235
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 11:29 schreef matigeuser het volgende:
Zo ver zitten we hier niet meer vanaf hoor. Zweden loopt gewoon wat jaartjes op ons 'voor'.
Ze lijken mij achter te lopen. Met jaren 80 optimisme en jaren 80 politieke correctheid verwelkomen ze de islam. Terwijl de aantallen en snelheid nieuw in de geschiedenis zijn en de islam er sindsdien niet bepaald minder agressief op geworden is.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_174671559
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 13:47 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ze lijken mij achter te lopen. Met jaren 80 optimisme en jaren 80 politieke correctheid verwelkomen ze de islam. Terwijl de aantallen en snelheid nieuw in de geschiedenis zijn en de islam er sindsdien niet bepaald minder agressief op geworden is.
Ben jij veranderd?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_174671814
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 15:03 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Ben jij veranderd?
Nee hoor, ik voel nog steeds dezelfde minachting voor religie, taboes en een diepe minachting voor racisten. Weinig verandering bij mij de afgelopen 20 jaar.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_174672356
Ik sprak laatst een Zweed in de sauna. Zo'n echte blonde Sven. "Jullie hebben problemen.", deelde ik hem mee. Maar meneer bleef in alle toonaarden ontkennen en werd zelfs boos.

Zweden gaat het niet redden.
pi_174672372
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 15:19 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nee hoor, ik voel nog steeds dezelfde minachting voor religie, taboes en een diepe minachting voor racisten. Weinig verandering bij mij de afgelopen 20 jaar.
Gelukkig zit je op fok, waar geen racisten zitten.
  donderdag 26 oktober 2017 @ 16:04:41 #234
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_174672820
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 12:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die Zweedse buitenwijken zitten dan ook vol met volstrekt kanslozen, die vanwege opleidings-, taal- en maatschappelijk-economische achterstanden nooit ook maar iets gaan bijdragen aan het land. Handje ophouden en hele leven in een verpauperd flatje zitten, that's it.
Net als in de buitenwijken van Frankrijk. Dat noemt men 'sociaal beleid'
Niemand wordt daar beter van, zowel de immigranten niet als het land zelf niet.

Oplossing: Bijstandsuitkeringen afschaffen zodat immigranten wel moeten werken en dus moeten intergreren.

Een andere oplossing is deels wat Nederland doet door mensen meer te spreiden waardoor je ghettovorming voorkomt, al lukt dat ook niet altijd.

Maar wat zal ik er eens van zeggen. Wat verwacht je dan. Je haalt mensen hierheen. Zorgt dat ze niet hoeven te werken door ze een uitkering te geven waardoor álle incentive wegvalt om te intergreren (om te werken moet je de taal kennen, de cultuur begrijpen en accepteren etc) en je stopt ze vervolgens ook nog eens allemaal bij elkaar waardoor ze gezellig met zijn allen kunnen lopen kankeren op het land waar ze wonen.

Zweden (maar ook Frankrijk) hebben dit voor 100% aan zichzelf en aan hun eigen socialistische faalbeleid te danken.

Zweden is al verloren tenzij er nu een partij opstaat die dat socialistische zooitje feminsten aan de kant trapt en schoon schip gaat maken.

Intussen leun ik wel achterover en geniet van de ondergang van eens zo prachtig land.

quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 19:33 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Pakten we hier maar eens wat asocialen aan. Hier krijgen ze een buurthuis en een rap clinic.
Wat dat betreft was het communisme inderdaad toch nog ergens goed voor.
Ook het niet toestaan van religie kan ik prima inkomen.

[ Bericht 7% gewijzigd door Metro2005 op 26-10-2017 16:15:25 ]
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_174673012
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 00:38 schreef AchJa het volgende:
[ afbeelding ]

Er was een dalende lijn ingezet maar ja, dzv derden hebben we nu weer te maken met een rap stijgende lijn.
Heeft te maken met val van Daesh.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 26 oktober 2017 @ 16:27:09 #236
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_174673204
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 22:08 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ik had het over de levensstandaard in de DDR. Niet over het milieubeleid.
Die was in vergelijking met Donker afrika inderdaad behoorlijk goed ja.

In Vergelijking met West Duitsland was het echter zo bedroevend gesteld dat ze momenteel nog steeds (!) een solidariteitsbelasting (soli) betalen in Duitsland aan oost duitsland om de economische schade te compenseren die de DDR had veroorzaakt.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_174673873
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 11:25 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Locals kun je moeilijk je land uitschoppen. Als dat wel zou kunnen, mij ook prima. Nieuwe terreur variërend van straatterreur tot ik maak 100 mensen dood-terreur kun je tegenhouden door migratie uit bepaalde delen van de wereld tegen te gaan. Dat we in Europa zelf ook niet altijd even lief zijn (geweest) is voor mij geen argument om dan maar een brok ellende binnen te halen.
Vrijwel het overgrote deel van de aanslagen die recent in Europa gepleegd zijn, zijn gepleegd door mensen die de nationaliteit van het land bezitten. Vaak 2e / 3e generatie migranten. Dus dat zijn eigenlijk gewoon locals.

Hoe jammer het ook voor de meeste mensen hier is, de argumenten die hier aangehaald worden als in uitzetten of voorkomen dat men hierheen komt om evt. problemen te voorkomen stroken vaak niet met de realiteit. En volgens mij kom je op dat vlak wettelijk gezien niet heel erg ver met preventieve acties. Wat er gewoon moet gebeuren is dat men op grond van de wet moet handelen, verboden wapenbezit moet indammen en de raddraaiers moet oppakken waar dat kan.
pi_174674102
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 17:04 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Vrijwel het overgrote deel van de aanslagen die recent in Europa gepleegd zijn, zijn gepleegd door mensen die de nationaliteit van het land bezitten. Vaak 2e / 3e generatie migranten. Dus dat zijn eigenlijk gewoon locals.

Hoe jammer het ook voor de meeste mensen hier is, de argumenten die hier aangehaald worden als in uitzetten of voorkomen dat men hierheen komt om evt. problemen te voorkomen stroken vaak niet met de realiteit. En volgens mij kom je op dat vlak wettelijk gezien niet heel erg ver met preventieve acties. Wat er gewoon moet gebeuren is dat men op grond van de wet moet handelen, verboden wapenbezit moet indammen en de raddraaiers moet oppakken waar dat kan.
Het zijn dus 3e generatie figuren van immigranten... Dus, zonder immigratie geen aanslag.

Strookt niet met de realiteit? Bijna alle recente aanslagen in West Europa komen van Moslims, Europa had nauwelijks Moslims.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_174674225
Wow jezus, ik wist best dat Theo van Gogh dood is geschoten, maar die K* .... Er zijn geen woorden vuil genoeg om hem te omschrijven.... Die man, die heeft ook nog eens zijn keel doorgesneden, whatt the fucK?

quote:
Amsterdam, 2 november 2004

Theo van Gogh wordt vermoord in de Linnaeusstraat in Amsterdam. De dader Mohammed Bouyeri schiet hem dood en snijdt zijn keel door.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_174674270
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 17:20 schreef ludovico het volgende:

[..]

Het zijn dus 3e generatie figuren van immigranten... Dus, zonder immigratie geen aanslag.

Strookt niet met de realiteit? Bijna alle recente aanslagen in West Europa komen van Moslims, Europa had nauwelijks Moslims.
Dit gaat toch volledig van A naar C en dan weer naar B deze discussie?

Het punt is dat men hier blijkbaar immigratie wil stoppen. En ik geef aan dat een immigratiestop de bestaande problemen niet zal oplossen omdat het 2e / 3e generatie burgers van het land zijn. En dan begin jij hier over "ja maar, de 'moslims'". En dus zijn we ineens bij een compleet ander punt aanbeland, welke ook geen steek houdt en dan gaan we maar weer terug naar de immigratiestop.

Ik sta beslist niet aan de kant van terreurgroepen en ik vind dat men deze wijken hard moet aanpakken, maar ik wordt ook erg moe van die non-discussies in de maatschappij.

quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 17:27 schreef ludovico het volgende:
Wow jezus, ik wist best dat Theo van Gogh dood is geschoten, maar die K* .... Er zijn geen woorden vuil genoeg om hem te omschrijven.... Die man, die heeft ook nog eens zijn keel doorgesneden, whatt the fucK?

[..]

dat je niet in staat was / bent om informatie te verwerken is jouw probleem.
pi_174674348
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 17:29 schreef Beathoven het volgende:

dat je niet in staat was / bent om informatie te verwerken is jouw probleem.
Ehh, waar heb jij last van?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_174674484
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 17:29 schreef Beathoven het volgende:
Dit gaat toch volledig van A naar C en dan weer naar B deze discussie?

Het punt is dat men hier blijkbaar immigratie wil stoppen. En ik geef aan dat een immigratiestop de bestaande problemen niet zal oplossen omdat het 2e / 3e generatie burgers van het land zijn. En dan begin jij hier over "ja maar, de 'moslims'". En dus zijn we ineens bij een compleet ander punt aanbeland, welke ook geen steek houdt en dan gaan we maar weer terug naar de immigratiestop.

Ik sta beslist niet aan de kant van terreurgroepen en ik vind dat men deze wijken hard moet aanpakken, maar ik wordt ook erg moe van die non-discussies in de maatschappij.
Compleet ander punt.....

Immigratie en islam zijn best gelieerd, als je dat niet begrijpt kunnen wij hier niet over verder discussieren, "bestaande problemen" ik vind het ook een bestaand probleem dat er nieuwe generatie Moslims hierheen komen als die net zo integreren als hun voorgangers, vooralsnog is er geen enkele reden om aan te nemen dat de nieuwe lichting beter integreert dan de oude garde.

Het is geen non discussie. Meer dan 5% van de bevolking is ondertussen Moslim, het sterk geradicaliseerde aantal Moslims is ook gigantisch.

Stel 5% van de Moslim populatie is man tussen 18-28 (wat veelal de statistieken zijn van Syrië gangers), dan spreek je over 50.000 Moslims in die leeftijdscategorie.

Er zijn er daarvan rond de 250 afgereisd. Dat is 1/4000 van alle Moslims, en 1/200 van de Moslims in de leeftijdscategorie die het meeste kans maken om Fucked in the brain te zijn.

Dan spreken we niet eens over sympathisanten..... AL deze mensen hebben een migratie achtergrond, er waren GEEN Moslims in west Europa of in Nederland voordat we ze massaal zijn gaan halen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_174674595
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 17:29 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Dit gaat toch volledig van A naar C en dan weer naar B deze discussie?

Het punt is dat men hier blijkbaar immigratie wil stoppen. En ik geef aan dat een immigratiestop de bestaande problemen niet zal oplossen omdat het 2e / 3e generatie burgers van het land zijn. En dan begin jij hier over "ja maar, de 'moslims'". En dus zijn we ineens bij een compleet ander punt aanbeland, welke ook geen steek houdt en dan gaan we maar weer terug naar de immigratiestop.

Ik sta beslist niet aan de kant van terreurgroepen en ik vind dat men deze wijken hard moet aanpakken, maar ik wordt ook erg moe van die non-discussies in de maatschappij.

[..]

dat je niet in staat was / bent om informatie te verwerken is jouw probleem.
Het lost de huidige problemen ook niet op, het zorgt ervoor dat de huidige problemen niet groter worden. Dat lijkt me op zichzelf al een nobel streven. Doe dat eerst eens en je kunt ook meer middelen vrijmaken voor de huidige probleemgevallen. Zoiets is nu dweilen met de kraan open.
pi_174674605
quote:
15s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 17:33 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ehh, waar heb jij last van?
Die vermeende verontwaardigheid over iets dat je verkeerd begrepen hebt.

En waarom sla je zo stijl achterover van een moord waarbij iemand de keel wordt doorgesneden?

Als Theo net als vele anderen in het verkeer was omgekomen dan was het 'ah ok, jammer', we verhogen de snelheid gewoon naar 140 en dan klagen we niet meer. Daarnaast zijn er liquidaties in het criminele circuit en daarbuiten die vele malen meer om te kotsen zijn. Iemand door de gehaktmolen draaien (klinkhamer) of iemand in stukken terugkrijgen in een tas. Zie de mafia, zie Mexico, zie Colombia in de jaren '90.

Het gegeven dat iemand vermoord wordt of dat er doden vallen is voor mij al voldoende om dat aan de kaak te stellen, maar sommigen zijn zo selectief in wat ze wel en niet zo erg vinden, waarbij iets dat door een moslim wordt gedaan 10x zwaarder weegt.. dat die schijn-emoties mij niet zoveel meer doen. Er zijn hier zaken van blanken voorbij gekomen die men wegwuifde en kleinere incidenten door moslims waarbij de woede als een Yellowstone vulkaan door de maatschappij loopt. Als we dat niet gelijkschakelen dan komen we er niet.
pi_174674815
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 17:50 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Die vermeende verontwaardigheid over iets dat je verkeerd begrepen hebt.

En waarom sla je zo stijl achterover van een moord waarbij iemand de keel wordt doorgesneden?

Als Theo net als vele anderen in het verkeer was omgekomen dan was het 'ah ok, jammer', we verhogen de snelheid gewoon naar 140 en dan klagen we niet meer. Daarnaast zijn er liquidaties in het criminele circuit en daarbuiten die vele malen meer om te kotsen zijn. Iemand door de gehaktmolen draaien (klinkhamer) of iemand in stukken terugkrijgen in een tas. Zie de mafia, zie Mexico, zie Colombia in de jaren '90.

Het gegeven dat iemand vermoord wordt of dat er doden vallen is voor mij al voldoende om dat aan de kaak te stellen, maar sommigen zijn zo selectief in wat ze wel en niet zo erg vinden, waarbij iets dat door een moslim wordt gedaan 10x zwaarder weegt.. dat die schijn-emoties mij niet zoveel meer doen. Er zijn hier zaken van blanken voorbij gekomen die men wegwuifde en kleinere incidenten door moslims waarbij de woede als een Yellowstone vulkaan door de maatschappij loopt. Als we dat niet gelijkschakelen dan komen we er niet.
Ik heb dat stuk feit niet bewust tot mij genomen, ik was 11 toen dat gebeurde, de keel doorsnijden is behoorlijk ziek.... Ja dat komt bij mij binnen als ik dat lees ja.

Ik vind jouw comment ook gewoon ziek, alsof het niks is... Ik vind het gewoon om te kotsen hoe je hierover praat.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_174675048
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 13:30 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik weet niet waar jij die onzin vandaan haalt dat je een paar maanden de cel ingaat als ze een vuurwapen bij je aantreffen, je gaat hooguit een dag zitten, tekent een verklaring waarin je er afstand van doet, en je gaat gewoon weer naar huis. Je kan de afstandsverklaring zelfs nog aanvechten, alleen heeft dat verder weinig nut als het een illegaal vuurwapen is.
De maximumstraf is 4 jaar cel. Pas nog een artikel gelezen dat ze in Amsterdam de straffen fors gaan verhogen want die waren inderdaad meestal vrij mals.

Zou mooi zijn als je gelijk hebt. Heb je ergens cijfers?
pi_174675176
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 18:23 schreef matigeuser het volgende:

[..]

De maximumstraf is 4 jaar cel. Pas nog een artikel gelezen dat ze in Amsterdam de straffen fors gaan verhogen want die waren inderdaad meestal vrij mals.

Zou mooi zijn als je gelijk hebt. Heb je ergens cijfers?
Eh...ik spreek uit ervaring, ze hebben bij mij thuis ooit een assaultrifle opgehaald met 10 man om 6 uur in de ochtend, de volgende dag was ik weer thuis. Wat de maximumstraf is is allemaal blahblah want dat krijg je voor zulk soort vergrijpen toch nooit.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_174675694
quote:
9s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 21:40 schreef Szikha2 het volgende:

Dit he, dit zijn duidelijke acties om de seculiere staat omver te brengen.
:') Meid het is wat zeg.
pi_174675798
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 18:30 schreef Hathor het volgende:

[..]

Eh...ik spreek uit ervaring, ze hebben bij mij thuis ooit een assaultrifle opgehaald met 10 man om 6 uur in de ochtend, de volgende dag was ik weer thuis. Wat de maximumstraf is is allemaal blahblah want dat krijg je voor zulk soort vergrijpen toch nooit.
waar zou iemand die kunnen aanschaffen?
pi_174675819
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 22:24 schreef Glazenmaker het volgende:
Hij is maar aan het trollen hoor.
Nee, ik ben serieus. Mensen aanspreken om hun alcoholmisbruik lijkt wel een taboe te zijn in Nederland.

Nederlanders die geen gezellige avond kunnen hebben, als geen geen alcohol mogen gebruiken. :')
  donderdag 26 oktober 2017 @ 19:02:32 #251
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_174675830
quote:
10s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 19:00 schreef Murdera het volgende:

[..]

waar zou iemand die kunnen aanschaffen?
Tjechie.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
pi_174675840
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 19:01 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Nee, ik ben serieus. Mensen aanspreken om hun alcoholmisbruik lijkt wel een taboe te zijn in Nederland.

Nederlanders die geen gezellige avond kunnen hebben, als geen geen alcohol mogen gebruiken. :')
je zou denken dat heel nederland elke avond lam is als ik het zo lees :')
pi_174675863
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 18:30 schreef Hathor het volgende:
Eh...ik spreek uit ervaring, ze hebben bij mij thuis ooit een assaultrifle opgehaald met 10 man om 6 uur in de ochtend, de volgende dag was ik weer thuis. Wat de maximumstraf is is allemaal blahblah want dat krijg je voor zulk soort vergrijpen toch nooit.
Geen maximumstraf, maar wel celstraf.

Ervaring. From a friend. :')
pi_174676099
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 19:01 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Nee, ik ben serieus. Mensen aanspreken om hun alcoholmisbruik lijkt wel een taboe te zijn in Nederland.

Nederlanders die geen gezellige avond kunnen hebben, als geen geen alcohol mogen gebruiken. :')
Niet iedereen die alcohol drinkt is alcoholist.
pi_174676175
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 19:16 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Niet iedereen die alcohol drinkt is alcoholist.
Niet iedereen die (andere) drugs gebruikt is een junk.
pi_174676461
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 19:19 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Niet iedereen die (andere) drugs gebruikt is een junk.
Voor het eerst in lange tijd dat jij wat zinnigs zegt. Ach ja een stilstaande klok enzo.
pi_174676636
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 19:31 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Voor het eerst in lange tijd dat jij wat zinnigs zegt. Ach ja een stilstaande klok enzo.
Drugsgebruik goedpraten, man man man.
pi_174676929
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 19:01 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Nee, ik ben serieus. Mensen aanspreken om hun alcoholmisbruik lijkt wel een taboe te zijn in Nederland.

Nederlanders die geen gezellige avond kunnen hebben, als geen geen alcohol mogen gebruiken. :')
Het is meer dat moslims nog in de jaren 50 leven en dus moeite hebben met de normen en waarden van een moderne westerse samenleving.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-10-2017 19:50:06 ]
pi_174676942
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 19:49 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Het is meer dat moslims nog in de jaren 50 leven en dus moeite hebben met de normen en waarden van een moderne westerse samenleving.
Nee, hoe kom je daar nou weer bij? :?
pi_174676946
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 19:37 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Drugsgebruik goedpraten, man man man.
En de juiste minuut is weer gepasseerd. Ik ga een biertje drinken B:)B
pi_174676958
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 19:50 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Nee, hoe kom je daar nou weer bij? :?
Omdat moslims over het algemeen net zo bekrompen zijn als dat men dat was in de jaren 50.
pi_174677077
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 19:51 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Omdat moslims over het algemeen net zo bekrompen zijn als dat men dat was in de jaren 50.
In welk opzicht was men in de jaren 50 in Nederland bekrompen? Doel je op de verzuiling of wat? Veel normen en waarden waren toen toch beter? Daar zijn veel Nederlanders het toch over eens?

quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 19:19 schreef LXIV het volgende:

Lokquote om bovenstaande te beamen. :)
pi_174677177
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 19:49 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Het is meer dat moslims nog in de jaren 50 leven en dus moeite hebben met de normen en waarden van een moderne westerse samenleving.
Precies, van de moslims mogen de Westerlingen slechts van water leven en hebben met medewerking van rijken en hoge inkomens bewerkstelligt dat de dagelijkse portie alcohol veel te duur is voor de lagere inkomens.
pi_174677409
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 18:03 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik heb dat stuk feit niet bewust tot mij genomen, ik was 11 toen dat gebeurde, de keel doorsnijden is behoorlijk ziek.... Ja dat komt bij mij binnen als ik dat lees ja.

Ik vind jouw comment ook gewoon ziek, alsof het niks is... Ik vind het gewoon om te kotsen hoe je hierover praat.
Gewoon weer niet lezen en maar roepen wat je vooraf al wilde gaan roepen. Geestelijk ben je nog steeds 11 dus.
pi_174680476
quote:
10s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 19:00 schreef Murdera het volgende:

[..]

waar zou iemand die kunnen aanschaffen?
Ik heb hem gewoon gekocht van iemand op mijn werk. Soms loop je er zomaar per ongeluk tegenaan.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  donderdag 26 oktober 2017 @ 22:02:59 #266
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_174680531
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 19:56 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

In welk opzicht was men in de jaren 50 in Nederland bekrompen? Doel je op de verzuiling of wat? Veel normen en waarden waren toen toch beter? Daar zijn veel Nederlanders het toch over eens?

[..]

Lokquote om bovenstaande te beamen. :)
Bekrompen is een term die in het algemeen door het zich progressief noemende volksdeel gebezigd wordt en is eigenlijk een synoniem voor "Niet met mijn -progressieve- wereldbeeld in overeenstemming." Wat dat aangaande volstrekt nietszeggend dus. Waarom zou het eten van spruiten bekrompen zijn en het eten van couscous niet?
Mijn ervaring is dat mensen met erg weinig eigenwaarde zich in het algemeen bijzonder druk maken over 'wat men van hun vind' en zeker niet als bekrompen gezien willen worden. Anderen boeit het geen fuck.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_174680673
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 19:03 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Geen maximumstraf, maar wel celstraf.

Ervaring. From a friend. :')
Dan is er wellicht iets geweest wat nader onderzocht heeft moeten worden, zoals een overval oid. Er is weinig anders waarvoor ze je daarvoor vast hoeven te houden. Zodra je er afstand van hebt gedaan is het wat hen betreft klaar en hebben ze geen reden meer om je nog langer te laten zitten.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_174681152
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 20:10 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Gewoon weer niet lezen en maar roepen wat je vooraf al wilde gaan roepen. Geestelijk ben je nog steeds 11 dus.
Zoek hulp
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_174681539
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 22:22 schreef ludovico het volgende:

[..]

Zoek hulp
goed bezig, cursus begrijpend lezen erbij en je komt er nog weleens.
pi_174688425
Dat is juist teken aan de wand. Als de moslims die geboren en getogen zijn in europa of amerika steeds meer vijandelijker worden en ook steeds meer negatiever zijn tegen hun geboorte land dan hun (groot)ouders, dan is er toch iets niet goed he

En dan heb je idd europese verdedigers van de islam die het dan afschuiven op "ja gefaalde intergratie jongens, ze worden gediscrimineerd"

Als dat waar zou zijn dan zou de immigranten (dus de opas en oma o papas en mamas van deze europese moslims) toch te maken moeten hebben gehad met racisme? Dat ze bij de grens in bijv de jaren 60s werden onderzocht en urenlang ondervraagd.
Dan zouden ze toch zeer negatieve eravringen moeten hebben gehad? Bijv uitgescholden omdat ze niet moeilijk nederlands konden spreken. Ze zouden op straat vreemde en viiandige blikken van de europeanen moeten hehhen gehad

En dat was niet zo. Sterker nog: kon jenmiet de nederlandse taal? Dan kwam er een tolk voor je
In gemeentehuizen stond er in arabish turks en nederlands informatie

Er werden moskeeen gebouwd. Jeugdcentras. Ze kregen uitkeringen of banen aangereikt.

Dus net zoals islamfobie is het idee van discrimatie tegen de migranten ook een mythe

Maar dat de 2e , 3e en vaak de 4e generatie moslims zo vijandig zijn laat wel mooi zien hoe zij de ander ( niet-moslim europeanen) zien

De cijfers en statestieken laten zien dat 2e (en meer) generatie moslims vele malen meer vijandiger zijn dan hun (groot) ouders

De vraag is dus: waarom

Nou 2e (of meer) generatie moslims zijn veel meer geindoctrineerd door islamitische organisaties die samen met links erg vijandig zijn tegen alles
Denk aan hamas samen met linkse studenten

En daarbij maakt de religie islam het moeilijk voor zijn volgelingen om een onderdeel te voelen van een niet islamitische natie die geen sharia heeft
Zo n land is dus onderdeel vannde dar alharb die ja sorry om te zeggen : moet worden veroverd en zich moet onderwerpen
Dat is islam

De migranten die kwamen. De eerste algerien en tunisien in frankrijk of marokanen in nederland die hadden niet dat gevoel van scheiding. En de komende vluchtelingen op dit moment ook niet

Het zijn de geboren en getogen moslims uit europa die het gevoel hebben dat het enige dat tussen hen en het land waar zij geboren zijn is dat het westen de islam weigert te accepteren
pi_174688974
Zwaar teleurgesteld in dit topic. Na het lezen over Rinkeby wilde ik de ramptoerist uithangen en zocht ik filmpjes op met rellen. Maar als ik dit filmpje zie, dan snap ik niet wat het probleem precies is?


Rond 4:35 zie je zelfs een meisje zonder hoofddoek om 2 uur 's nachts ongemoeid zijn.
pi_174689032
NEE HOOR DIE IMMIGRANTEN BRENGEN ALLEMAAL KENNIS MEE EN ZIJN EEN VERRIJKING VOOR DE CULTUUR!!!!1!-!1!1!1!1!!!
pi_174689320
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 11:45 schreef Hamzoef het volgende:
Ik ben het wel helemaal eens dat het daar echt een teringbende is. (heb ik in levende lijve zelf ervaren).

Het is echter niet juist om dit op het conto van de islam te schrijven. Zijn sociaal-maatschappelijke problemen, heeft niets met religie te maken.
:z
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_174712813
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 11:45 schreef Hamzoef het volgende:
Het is echter niet juist om dit op het conto van de islam te schrijven. Zijn sociaal-maatschappelijke problemen, heeft niets met religie te maken.
Die sociaal maatschappelijke problemen zijn er mede omdat ze vast blijven houden aan die "religie"
pi_174728934
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 11:45 schreef Hamzoef het volgende:
Ik ben het wel helemaal eens dat het daar echt een teringbende is. (heb ik in levende lijve zelf ervaren).

Het is echter niet juist om dit op het conto van de islam te schrijven. Zijn sociaal-maatschappelijke problemen, heeft niets met religie te maken.
We hebben meer religies in Europa en daar zijn geen problemen mee.

Verder staat in de Koran dat een moslim niet maag aanpassen aan een ander cultuur want haram.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_174729701
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2017 08:44 schreef HSG het volgende:
We hebben meer religies in Europa en daar zijn geen problemen mee.
Welke etniciteit is in Nederland procentueel gezien het meest oververtegenwoordigd qua wetsovertredingen? Juist, geen moslims.

Wel ook een groep die sociaal maatschappelijk gezien een achterstand heeft. Dát verklaart het, niet hun christelijke religie.

quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2017 08:44 schreef HSG het volgende:
Verder staat in de Koran dat een moslim niet maag aanpassen aan een ander cultuur want haram.
In welke sura/ayah staat dat?
pi_174730619
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2017 09:52 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Welke etniciteit is in Nederland procentueel gezien het meest oververtegenwoordigd qua wetsovertredingen? Juist, geen moslims.

Wel ook een groep die sociaal maatschappelijk gezien een achterstand heeft. Dát verklaart het, niet hun christelijke religie.

[..]

In welke sura/ayah staat dat?
Het is allemaal de schuld van de witten.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  zondag 29 oktober 2017 @ 10:52:43 #278
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_174730662
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2017 10:50 schreef HSG het volgende:

[..]

Het is allemaal de schuld van de witten.
Triggered
wooblabalurg
  zondag 29 oktober 2017 @ 11:02:29 #279
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_174730841
Stuur het leger erop af en roep de tijdelijke noodtoestand uit in die wijken. Veeg die wijken even goed schoon.
pi_174731017
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2017 10:50 schreef HSG het volgende:

[..]

Het is allemaal de schuld van de witten.
Leg uit...
  zondag 29 oktober 2017 @ 11:16:49 #281
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_174731055
quote:
14s.gif Op zondag 29 oktober 2017 11:02 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Stuur het leger erop af en roep de tijdelijke noodtoestand uit in die wijken. Veeg die wijken even goed schoon.
Als er geveegd moet worden zou ik een schoonmaakbedrijf inschakelen.
wooblabalurg
pi_174731138
quote:
14s.gif Op zondag 29 oktober 2017 11:16 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Als er geveegd moet worden zou ik een schoonmaakbedrijf inschakelen.
Of de kwajongens uit de wijk die al die rottigheid uithalen een taakstraf geven. :)
  zondag 29 oktober 2017 @ 11:45:11 #283
168739 Red_85
'echt wel'
pi_174731598
Struisvogeltopic nr. 3.055.372.495
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_174734896
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2017 11:14 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Leg uit...
Omdat zij alle ellende hebben aangericht met hun nazigedrag en kolonialisme.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_174734970
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2017 14:36 schreef HSG het volgende:

[..]

Omdat zij alle ellende hebben aangericht met hun nazigedrag en kolonialisme.
Ja, maar daar kan je niet alle blanken de schuld van geven. Zeker als je kijkt naar Zweden bijvoorbeeld, die hebben in de moderne tijd geen echte kolonies gehad.
pi_174746008
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2017 14:41 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Ja, maar daar kan je niet alle blanken de schuld van geven. Zeker als je kijkt naar Zweden bijvoorbeeld, die hebben in de moderne tijd geen echte kolonies gehad.
Jawel hoor. Het is de schuld van alle witten.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_174761578
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2017 21:45 schreef HSG het volgende:

[..]

Jawel hoor. Het is de schuld van alle witten.
Dat vind ik te kort door de bocht.
pi_174764117
De nieuwe europeaan vermaakt zich opperbest in het koude zweden.
pi_174767724
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 11:09 schreef Szikha2 het volgende:
Dat is juist teken aan de wand. Als de moslims die geboren en getogen zijn in europa of amerika steeds meer vijandelijker worden en ook steeds meer negatiever zijn tegen hun geboorte land dan hun (groot)ouders, dan is er toch iets niet goed he

En dan heb je idd europese verdedigers van de islam die het dan afschuiven op "ja gefaalde intergratie jongens, ze worden gediscrimineerd"

Als dat waar zou zijn dan zou de immigranten (dus de opas en oma o papas en mamas van deze europese moslims) toch te maken moeten hebben gehad met racisme? Dat ze bij de grens in bijv de jaren 60s werden onderzocht en urenlang ondervraagd.
Dan zouden ze toch zeer negatieve eravringen moeten hebben gehad? Bijv uitgescholden omdat ze niet moeilijk nederlands konden spreken. Ze zouden op straat vreemde en viiandige blikken van de europeanen moeten hehhen gehad

En dat was niet zo. Sterker nog: kon jenmiet de nederlandse taal? Dan kwam er een tolk voor je
In gemeentehuizen stond er in arabish turks en nederlands informatie

Er werden moskeeen gebouwd. Jeugdcentras. Ze kregen uitkeringen of banen aangereikt.

Dus net zoals islamfobie is het idee van discrimatie tegen de migranten ook een mythe

Maar dat de 2e , 3e en vaak de 4e generatie moslims zo vijandig zijn laat wel mooi zien hoe zij de ander ( niet-moslim europeanen) zien

De cijfers en statestieken laten zien dat 2e (en meer) generatie moslims vele malen meer vijandiger zijn dan hun (groot) ouders

De vraag is dus: waarom
Voor mijn gevoel ging het mis in de vroege jaren 90 met de komst van satelliet televisie en later internet en sociale media. Meer blootstelling aan de politiek, cultuur en religie van het thuisland. Minder contact met de Nederlands taal en cultuur thuis. Latere migrantengroepen zijn nu meer een soort van permanente expats geworden.
pi_174769081
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2017 09:52 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Welke etniciteit is in Nederland procentueel gezien het meest oververtegenwoordigd qua wetsovertredingen? Juist, geen moslims.

Wel ook een groep die sociaal maatschappelijk gezien een achterstand heeft. Dát verklaart het, niet hun christelijke religie.

[..]

In welke sura/ayah staat dat?
Alternative facts hou jij er op na dan _O- Niet-westerse allochtonen zijn voor het grootste gedeelte tuig
  maandag 30 oktober 2017 @ 22:40:31 #291
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_174769307
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 21:51 schreef Havermout2 het volgende:

[..]

Voor mijn gevoel ging het mis in de vroege jaren 90 met de komst van satelliet televisie en later internet en sociale media. Meer blootstelling aan de politiek, cultuur en religie van het thuisland. Minder contact met de Nederlands taal en cultuur thuis. Latere migrantengroepen zijn nu meer een soort van permanente expats geworden.
Maar echte expats werken veelal. Veel van die schotelboys niet.
  maandag 30 oktober 2017 @ 22:41:47 #292
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_174769335
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 22:40 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Maar echte expats werken veelal. Veel van die schotelboys niet.
Drugshandel is ook hard werken.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_174769918
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2017 09:52 schreef Hamzoef het volgende:

Welke etniciteit is in Nederland procentueel gezien het meest oververtegenwoordigd qua wetsovertredingen? Juist, geen moslims.

Nu een bron graag.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_174770073
quote:
99s.gif Op zondag 29 oktober 2017 10:52 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Triggered
Ewa. :7
pi_174770230
Mijn tandarts doet nooit zo raar. Jammer dat al die aangespoelde intelligente personen zich zo moeten gedragen.. Misdragen. Tijd om Europa weer alleen om Europeanen te laten draaien ipv die import religie en aanhang...
pi_174770582
Ik ben serieus wel benieuwd naar een kosten-baten plaatje, stel morgen worden alle allochtonen moslims het land uitgetrapt. Wat voor gevolgen zou dat hebben voor de Nederlandse economie, werkgelegenheid en productiviteit? En dan vraag ik niet zo zeer naar de utopische mening van Henk de tokkie, maar echt in keiharde analytische cijfers.
  Moderator / Redactie Sport maandag 30 oktober 2017 @ 23:22:50 #297
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174770607
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 23:22 schreef Triggershot het volgende:
Ik ben serieus wel benieuwd naar een kosten-baten plaatje, stel morgen worden alle allochtonen moslims het land uitgetrapt. Wat voor gevolgen zou dat hebben voor de Nederlandse economie, werkgelegenheid en productiviteit? En dan vraag ik niet zo zeer naar de utopische mening van Henk de tokkie, maar echt in keiharde analytische cijfers.
Ik denk dat je als land compleet geïsoleerd wordt door de rest.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_174770630
quote:
1s.gif Op maandag 30 oktober 2017 23:22 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik denk dat je als land compleet geïsoleerd wordt door de rest.
Je zult er geen roemrijk internationaal reputatie of goodwill mee opbouwen inderdaad, maar ben benieuwd naar de directe gevolgen in Nederland eigenlijk.
pi_174771255
quote:
1s.gif Op maandag 30 oktober 2017 23:22 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk dat je als land compleet geïsoleerd wordt door de rest.
Alle moslims eruit trappen slaat natuurlijk nergens op.
Maar wat minder toegeeflijk zijn en alles maar toestaan, faciliteren en subsidieren onder het mom van "vrijheid van religie", dat mag wel wat minder.

Een land als Japan bijvoorbeeld is lang niet zo vriendelijk en toegeeflijk tegenover de islam, en dat is nu niet echt de paria van de wereld.

En andersom staan de meeste moslimlanden nu ook niet echt vriendelijk tegenover andersdenkenden, dat zijn ook geen paria`s in de wereld daardoor.
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2017 09:52 schreef Hamzoef het volgende:
Welke etniciteit is in Nederland procentueel gezien het meest oververtegenwoordigd qua wetsovertredingen? Juist, geen moslims.
Met procentueel bedoel je in absolute cijfers ?
Bedoel je daar blanken/autochtone Nederlanders mee ?

Tja als die 85% (wilde gok zo laat op de avond) van de bevolking uitmaken, dan is dat ook niet raar he ?
pi_174776237
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 18:02 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Dat vind ik te kort door de bocht.
En toch is het zo.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_174776378
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 23:45 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Alle moslims eruit trappen slaat natuurlijk nergens op.
Maar wat minder toegeeflijk zijn en alles maar toestaan, faciliteren en subsidieren onder het mom van "vrijheid van religie", dat mag wel wat minder.

Een land als Japan bijvoorbeeld is lang niet zo vriendelijk en toegeeflijk tegenover de islam, en dat is nu niet echt de paria van de wereld.

En andersom staan de meeste moslimlanden nu ook niet echt vriendelijk tegenover andersdenkenden, dat zijn ook geen paria`s in de wereld daardoor.

[..]

Met procentueel bedoel je in absolute cijfers ?
Bedoel je daar blanken/autochtone Nederlanders mee ?

Tja als die 85% (wilde gok zo laat op de avond) van de bevolking uitmaken, dan is dat ook niet raar he ?
Antillianen zijn procentueel het hoogst vertegenwoordigd.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')