abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 21 oktober 2017 @ 11:41:24 #157
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_174554984
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 11:31 schreef Momo... het volgende:
Ik denk Niantic het wat dat betreft opgegeven heeft, van die mensen die gaan janken dat ze er geen 1 vangen als het net iets moeilijker is. Hier in de buurt ook van die level 20 jankkoters die het oneerlijk vinden dat ze niet alle pokemon meteen hebben en geen 3000+cp pokemon.
De game is juist kapotgemaakt doordat ze wel zijn gaan toegeven aan dat gejank en de gyms entry level zijn gaan maken.
Zeker nu ze met het rantsoeneren van de potions ook nog proberen om mensen richting die saaie raids te dwingen.
Life is what you make it.
pi_174555197
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 11:31 schreef Momo... het volgende:
Ik denk Niantic het wat dat betreft opgegeven heeft, van die mensen die gaan janken dat ze er geen 1 vangen als het net iets moeilijker is. Hier in de buurt ook van die level 20 jankkoters die het oneerlijk vinden dat ze niet alle pokemon meteen hebben en geen 3000+cp pokemon.
Nou nou nou...

Het is natuurlijk makkelijk praten als je WEL in een gebied woont waar veel raid battles en/of actieve spelers zijn. Vanaf de release al bezig om m'n dex te completen en na vele kilometers is dat ook vrijwel gelukt. Alleen de exclusives en legendarische ontbreken nog. Voor mij was het dan wel even zuur dat dan eindelijk die legendarische uitgebracht worden, ik voor zo'n gym ga staan en blijkt dat zoiets alleen mogelijk is in een stad waar meerdere mensen bij zo'n plek komen staan.

Ik hoop dus nog altijd dat er een alternatieve manier komt om die legendarische te vangen.
pi_174555351
Het probleem ligt vooral bij de manier waarop pokemon, stops en gyms gedistribueerd zijn. Locaties met 20 stops binnen 100 m radius vs dorpen met geen enkele stop of gym. Dat maakt dat in grote gebieden er te weinig animo is om het spel te spelen en dus te weinig beschikbare spelers om een raid te volbrengen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174556006
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 11:53 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Nou nou nou...

Het is natuurlijk makkelijk praten als je WEL in een gebied woont waar veel raid battles en/of actieve spelers zijn. Vanaf de release al bezig om m'n dex te completen en na vele kilometers is dat ook vrijwel gelukt. Alleen de exclusives en legendarische ontbreken nog. Voor mij was het dan wel even zuur dat dan eindelijk die legendarische uitgebracht worden, ik voor zo'n gym ga staan en blijkt dat zoiets alleen mogelijk is in een stad waar meerdere mensen bij zo'n plek komen staan.

Ik hoop dus nog altijd dat er een alternatieve manier komt om die legendarische te vangen.
Precies dit. Level 30,5 hier maar speel echt solo in dit kleine stadje en dan is het verdomd lastig.
Alius aliud dicit
  zaterdag 21 oktober 2017 @ 13:33:32 #161
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_174556735
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 11:53 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Nou nou nou...

Het is natuurlijk makkelijk praten als je WEL in een gebied woont waar veel raid battles en/of actieve spelers zijn. Vanaf de release al bezig om m'n dex te completen en na vele kilometers is dat ook vrijwel gelukt. Alleen de exclusives en legendarische ontbreken nog. Voor mij was het dan wel even zuur dat dan eindelijk die legendarische uitgebracht worden, ik voor zo'n gym ga staan en blijkt dat zoiets alleen mogelijk is in een stad waar meerdere mensen bij zo'n plek komen staan.

Ik hoop dus nog altijd dat er een alternatieve manier komt om die legendarische te vangen.
Het zou mooi zijn als de raids zo ingedeeld worden dat ze solo te doen zijn vanaf een bepaald level. Dus legendarische level 38 en up, 4 sterren raids level 34-37 etc. Dan heeft het ook nog zijn ook hoger level te halen, want die noodzaak is nu ook volledig weg.
Life is what you make it.
pi_174557278
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 13:33 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Het zou mooi zijn als de raids zo ingedeeld worden dat ze solo te doen zijn vanaf een bepaald level. Dus legendarische level 38 en up, 4 sterren raids level 34-37 etc. Dan heeft het ook nog zijn ook hoger level te halen, want die noodzaak is nu ook volledig weg.
Ik ben geloof ik maar level 26 omdat ik alleen de beesten vang die ik nodig heb voor m'n dex. Dat hele CP-gedoe en gyms boeit mij sowieso helemaal niks. Dat vechten slaat al helemaal nergens op.

Was gewoon tof geweest als de legendarische in het wild te vangen zijn en dat je een pushmelding krijgt als er een in de buurt was, maar ja.. Binnenkort zal gen 3 wel volledig komen en dan kan de verslaving weer beginnen. :) Verwacht ook nog wel dat Delibird te vangen is bij kerst.
pi_174557678
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 14:06 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ik ben geloof ik maar level 26 omdat ik alleen de beesten vang die ik nodig heb voor m'n dex. Dat hele CP-gedoe en gyms boeit mij sowieso helemaal niks. Dat vechten slaat al helemaal nergens op.

Was gewoon tof geweest als de legendarische in het wild te vangen zijn en dat je een pushmelding krijgt als er een in de buurt was, maar ja.. Binnenkort zal gen 3 wel volledig komen en dan kan de verslaving weer beginnen. :) Verwacht ook nog wel dat Delibird te vangen is bij kerst.
Vechten is wel vanaf het begin onderdeel geweest van Pokemon. Steker nog, in de tv-serie moest je eerst met de pokemon strijden om hem te verzwakken, anders ving je hem geeneens.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174557914
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 14:31 schreef Wantie het volgende:

[..]

Vechten is wel vanaf het begin onderdeel geweest van Pokemon. Steker nog, in de tv-serie moest je eerst met de pokemon strijden om hem te verzwakken, anders ving je hem geeneens.
Daar heb ik het niet over.
pi_174560056
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 14:44 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Daar heb ik het niet over.
waar je het dan wel over hebt ben je kennelijk vergeten ;)
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 21 oktober 2017 @ 17:41:05 #166
426493 crew  PippenScottie
pi_174560422
Hoeveel 'nieuwe' Pokemon zijn er te vangen?

Ik heb vijf nieuwe gevangen vandaag en een Pikachu met een heksenhoed. Verder niets nieuws gezien, heb toch een flinke wandeling gemaakt.
  zaterdag 21 oktober 2017 @ 17:57:59 #167
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_174560728
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 12:02 schreef Wantie het volgende:
Het probleem ligt vooral bij de manier waarop pokemon, stops en gyms gedistribueerd zijn. Locaties met 20 stops binnen 100 m radius vs dorpen met geen enkele stop of gym. Dat maakt dat in grote gebieden er te weinig animo is om het spel te spelen en dus te weinig beschikbare spelers om een raid te volbrengen.
Ook in dorpen waar wel redelijk wat gyms en stops te vinden zijn kan 't nog moeilijk zijn om (legendary) raids uit te voeren.
Overdag is men werken/anderszins bezig dus je hebt alleen 's avonds kans om ze te vangen.
En dan nog moet je geluk hebben dat zo'n raid in de buurt is en dat je gebruikt maakt van whatsapp of discord om een tijd af te spreken.

Maar goed, dat is ook onderdeel van het spel en de series.
Ash ging ook niet alleen op pad.
Al zou Ash in de huidige tijd wel gebruik maken van websites, scanners en evt zelfs bots.
  zaterdag 21 oktober 2017 @ 19:10:43 #168
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_174562072
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 17:41 schreef PippenScottie het volgende:
Hoeveel 'nieuwe' Pokemon zijn er te vangen?

Ik heb vijf nieuwe gevangen vandaag en een Pikachu met een heksenhoed. Verder niets nieuws gezien, heb toch een flinke wandeling gemaakt.
Dat zijn ze allemaal. Alleen Pichu met hoed moet je dan nog uit een 2km ei krijgen.

Net 2 Tyranitar raids gedaan, beide gevangen met pinap. 80 candy erbij. :P
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_174565685
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 11:53 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Nou nou nou...

Het is natuurlijk makkelijk praten als je WEL in een gebied woont waar veel raid battles en/of actieve spelers zijn. Vanaf de release al bezig om m'n dex te completen en na vele kilometers is dat ook vrijwel gelukt. Alleen de exclusives en legendarische ontbreken nog. Voor mij was het dan wel even zuur dat dan eindelijk die legendarische uitgebracht worden, ik voor zo'n gym ga staan en blijkt dat zoiets alleen mogelijk is in een stad waar meerdere mensen bij zo'n plek komen staan.

Ik hoop dus nog altijd dat er een alternatieve manier komt om die legendarische te vangen.
Mja, ik sta in 010 ook eigenlijk altijd alleen wanneer ik spontaan op een raid afloop.

Wanneer ik spontaan naar een raid loop... alleen via appgroepen is er echt een flinke groep mensen bij elkaar te krijgen. Ik heb dus ook nog geen enkele legendary :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 21 oktober 2017 @ 21:51:12 #170
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_174566043
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 19:10 schreef victorinox het volgende:

[..]

Dat zijn ze allemaal. Alleen Pichu met hoed moet je dan nog uit een 2km ei krijgen.

Net 2 Tyranitar raids gedaan, beide gevangen met pinap. 80 candy erbij. :P
Aaaah jaloers. Mijne ging er vandoor :(.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zaterdag 21 oktober 2017 @ 22:00:44 #171
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_174566322
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 19:10 schreef victorinox het volgende:

[..]

Dat zijn ze allemaal. Alleen Pichu met hoed moet je dan nog uit een 2km ei krijgen.

Net 2 Tyranitar raids gedaan, beide gevangen met pinap. 80 candy erbij. :P
:9~
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  zondag 22 oktober 2017 @ 17:44:20 #172
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_174582664
Ik heb er nu 3.. een Duskull van IV93 evolved naar Duclops.
Shuppet heb ik nog geen goede van maar dat komt vast wel goed.
Sableye laat zich tot nu toe alleen 's nachts zien en dan ga ik over 't algemeen de deur niet uit, die heb ik dus ook nog niet.

Pikachu met hoed heb ik al wel, was zelfs de eerste pokemon van 't event die ik ving.. en een IV van een whopping 7% dus whooohooo! :B
Pichu met hoed heb ik ook al uit ei gekregen, die had een IV van 71.. da's wel jammer dat die niet hoger was.

Ps. Zubats zijn nog steeds gigantisch kut om te vangen met curveballs.. zitten gewoon te ver weg :(

[ Bericht 8% gewijzigd door SiGNe op 22-10-2017 17:59:33 ]
  zondag 22 oktober 2017 @ 20:32:28 #173
18730 CAP-Team
Eigenwijs is ook wijs
pi_174586714
Fuuuu sinds gisteren een shadow ban aan m'n broek, waarschijnlijk door gebruik van IV Go.
Nou ja dan maar standaard meuk vangen en hopen dat het niet te lang duurt.
  maandag 23 oktober 2017 @ 10:49:57 #174
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_174599382
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 20:32 schreef CAP-Team het volgende:
Fuuuu sinds gisteren een shadow ban aan m'n broek, waarschijnlijk door gebruik van IV Go.
Nou ja dan maar standaard meuk vangen en hopen dat het niet te lang duurt.
Is IV Go een overlay app? Of moet je inloggen met je account?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_174599456
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 17:44 schreef SiGNe het volgende:
Ik heb er nu 3.. een Duskull van IV93 evolved naar Duclops.
Shuppet heb ik nog geen goede van maar dat komt vast wel goed.
Sableye laat zich tot nu toe alleen 's nachts zien en dan ga ik over 't algemeen de deur niet uit, die heb ik dus ook nog niet.

Pikachu met hoed heb ik al wel, was zelfs de eerste pokemon van 't event die ik ving.. en een IV van een whopping 7% dus whooohooo! :B
Pichu met hoed heb ik ook al uit ei gekregen, die had een IV van 71.. da's wel jammer dat die niet hoger was.

Ps. Zubats zijn nog steeds gigantisch kut om te vangen met curveballs.. zitten gewoon te ver weg :(
Ik vang ze zelfs met mijn duim 8)
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174599457
quote:
5s.gif Op maandag 23 oktober 2017 10:49 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Is IV Go een overlay app? Of moet je inloggen met je account?
Volgens mij kan beide. Ik gebruik iig IV Calcy omdat die alleen overlay is.

Zubat....alleen met de plus vangen ;)
pi_174599476
quote:
5s.gif Op maandag 23 oktober 2017 10:49 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Is IV Go een overlay app? Of moet je inloggen met je account?
Overlay apps geven geen shadowban
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 23 oktober 2017 @ 11:49:33 #178
18730 CAP-Team
Eigenwijs is ook wijs
pi_174600611
Ik gebruik nu calcy. Hopelijk duurt de shadowban niet lang..
pi_174602988
Hmm net lvl 30 Houndour gevangen met 89%. Is nu een Houdoom met 2128CP zonder stardust gespendeerd te hebben!

Ikke is Happy
Vici, Vidi, Veni!
pi_174607369
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 13:52 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Hmm net lvl 30 Houndour gevangen met 89%. Is nu een Houdoom met 2128CP zonder stardust gespendeerd te hebben!

Ikke is Happy
Houndoor of Houdoum struikel je haast over. Zojuist op mijn werkdesk een lvl 26 Houndoom van 1775. Prima voor in een Gym te droppen als drive by drop zometeen na mijn werk :)

Gisteren net voor een Suicune raid een lvl 29 91.1IV Houndoor. Betere IV had ik nog niet gevangen of uit een ei.
pi_174609282
Wraaaagh, zoveel rage als je een gym voor een deel leeg hebt gespeeld en je er dan niet meer in komt met error 29 error 29 error 29 error 29 Wraaaaagh!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_174610096
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 18:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wraaaagh, zoveel rage als je een gym voor een deel leeg hebt gespeeld en je er dan niet meer in komt met error 29 error 29 error 29 error 29 Wraaaaagh!
Ja, frustrerend
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator maandag 23 oktober 2017 @ 20:19:11 #183
42184 crew  DaMart
pi_174612157
100% Shuppet gevangen ergens vandaag *O*.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  maandag 23 oktober 2017 @ 22:50:57 #184
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_174616855
quote:
10s.gif Op maandag 23 oktober 2017 20:19 schreef DaMart het volgende:
100% Shuppet gevangen ergens vandaag *O*.
Lekkerrr! Nog een beetje CP?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  Moderator maandag 23 oktober 2017 @ 23:00:51 #185
42184 crew  DaMart
pi_174617084
quote:
17s.gif Op maandag 23 oktober 2017 22:50 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Lekkerrr! Nog een beetje CP?
299. Die ga ik in ieder geval evolueren binnenkort ;).
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 08:22:26 #186
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_174620044
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 23:00 schreef DaMart het volgende:

[..]

299. Die ga ik in ieder geval evolueren binnenkort ;).
Snap ik! Ik ving een 100% Muk uit een raid zondag <3. Die gaat wel ooit gemaxt worden, omdat het kan.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_174620243
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 08:22 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Snap ik! Ik ving een 100% Muk uit een raid zondag <3. Die gaat wel ooit gemaxt worden, omdat het kan.
Vooral dat OOIT...zelfde hier. Er zijn er zoveel die ik nog wel omhoog wil gooien...ooit haha. Toch zijn er dan altijd andere Pokémon die ik dan weer liever omhoog gooi. Ben nu van plan om een team te maken waarmee ik Machamp solo kan doen (waarom? omdat het leuk is).

Overigens heb ik nu 1 Rhydon. Maar merk gewoon dat een 2e me niet boeit. Voor Raikou is Rhydon heel bruikbaar...echter komen er altijd zo veel mensen hier op raids af, dat het voor mij geen must is om nou 6 maxed Rhydon te hebben. Dan vind ik het leuker om ook wat andere Pokémon sterker te maken.
Vici, Vidi, Veni!
pi_174620285
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 08:40 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Vooral dat OOIT...zelfde hier. Er zijn er zoveel die ik nog wel omhoog wil gooien...ooit haha. Toch zijn er dan altijd andere Pokémon die ik dan weer liever omhoog gooi. Ben nu van plan om een team te maken waarmee ik Machamp solo kan doen (waarom? omdat het leuk is).

Overigens heb ik nu 1 Rhydon. Maar merk gewoon dat een 2e me niet boeit. Voor Raikou is Rhydon heel bruikbaar...echter komen er altijd zo veel mensen hier op raids af, dat het voor mij geen must is om nou 6 maxed Rhydon te hebben. Dan vind ik het leuker om ook wat andere Pokémon sterker te maken.
Raids worden hier ook met minimaal 6 personen gedaan. Daarmee haal je ze prima. De eerste dagen van een nieuwe legendary komen er op elke raid 20 tot 30 man af. Geen noodzaak dus.

Ik ben gewoon begonnen mijn 100% te maxen. De rest die handig zijn up ik veelal t/m lvl 30 - 31 en dan vind ik het wel mooi.
Okay momenteel gaat al mijn dust en mijn rare candy in de Mewtwo maar zodra ik daarmee klaar ben gaat alles weer in 100% pokemon. Helaas heb ik niet mee kunnen doen met het Amstelveen event en zijn mijn 100% dus nog aardig te overzien ;).
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 08:48:57 #189
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_174620299
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 08:47 schreef Gurian het volgende:

[..]

Raids worden hier ook met minimaal 6 personen gedaan. Daarmee haal je ze prima. De eerste dagen van een nieuwe legendary komen er op elke raid 20 tot 30 man af. Geen noodzaak dus.

Ik ben gewoon begonnen mijn 100% te maxen. De rest die handig zijn up ik veelal t/m lvl 30 - 31 en dan vind ik het wel mooi.
Okay momenteel gaat al mijn dust en mijn rare candy in de Mewtwo maar zodra ik daarmee klaar ben gaat alles weer in 100% pokemon. Helaas heb ik niet mee kunnen doen met het Amstelveen event en zijn mijn 100% dus nog aardig te overzien ;).
Ik heb die dag geen 100% gevangen hoor :P. Dan moest je echt hunten.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_174620335
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 08:48 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ik heb die dag geen 100% gevangen hoor :P. Dan moest je echt hunten.
App-genootjes zijn dat inderdaad wezen doen. Sochtends om 8u in de auto naar Amstelveen en daar met de diverse maps 100% listen en gaan.
1 chauffeur, 1 navigator en vervolgens als Collin McRae ze allemaal langs gaan. Diegene met de meeste 100% had er 16 stuks gevangen.
pi_174620374
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 08:47 schreef Gurian het volgende:

[..]

Raids worden hier ook met minimaal 6 personen gedaan. Daarmee haal je ze prima. De eerste dagen van een nieuwe legendary komen er op elke raid 20 tot 30 man af. Geen noodzaak dus.

Ik ben gewoon begonnen mijn 100% te maxen. De rest die handig zijn up ik veelal t/m lvl 30 - 31 en dan vind ik het wel mooi.
Okay momenteel gaat al mijn dust en mijn rare candy in de Mewtwo maar zodra ik daarmee klaar ben gaat alles weer in 100% pokemon. Helaas heb ik niet mee kunnen doen met het Amstelveen event en zijn mijn 100% dus nog aardig te overzien ;).
Ik was in Amstelveen met ticket.....en heb nog steeds welgeteld 0 100% pokemon...is bij mij dus ook nog goed te overzien :P

Ik up wat hoger is dan 90%. Soms wil ik een lvl 30 bruikbare pokemon wel evolven, zodat ik geen stardust nodig heb. Bijvoorbeeld lvl 30 larvitar. Dat is nu zonder stardust een 2800 CP Tyranitar.

Ik heb nu de keuze bijvoorbeeld tussen een lvl 28 Abra (IV71%) en een lvl 20 Alakazam (IV91%).

Lvl 28 Arba kost me 150 candy om Alakazam te maken en 0 Stardust. Dan naar level 32 kost 12 candy en 19K stardust. Resultaat is een 2381 CP Alakazam.

Lvl 20 Alakazam kost me 75K stardust en geloof 66 candy om lvl 30 te maken. Dan is deze 2437 CP.

Al met al scheelt het maar 50 CP op lvl 30
Vici, Vidi, Veni!
pi_174620418
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 08:57 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Ik was in Amstelveen met ticket.....en heb nog steeds welgeteld 0 100% pokemon...is bij mij dus ook nog goed te overzien :P

Ik up wat hoger is dan 90%. Soms wil ik een lvl 30 bruikbare pokemon wel evolven, zodat ik geen stardust nodig heb. Bijvoorbeeld lvl 30 larvitar. Dat is nu zonder stardust een 2800 CP Tyranitar.

Ik heb nu de keuze bijvoorbeeld tussen een lvl 28 Abra (IV71%) en een lvl 20 Alakazam (IV91%).

Lvl 28 Arba kost me 150 candy om Alakazam te maken en 0 Stardust. Dan naar level 32 kost 12 candy en 19K stardust. Resultaat is een 2381 CP Alakazam.

Lvl 20 Alakazam kost me 75K stardust en geloof 66 candy om lvl 30 te maken. Dan is deze 2437 CP.

Al met al scheelt het maar 50 CP op lvl 30
Als het puur voor je aanvalsteam is hoef je niet naar CP te kijken maar naar de afzonderlijke stats bij de IV. Heeft je 91% een attack van 12 en je 71% een attack van 15 dan kun je prima die van 71% uppen. Heeft die van 71% een lagere attack of maar 1 hoger? Dan zou ik die niet verder uppen.
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 09:12:12 #193
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_174620578
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 08:53 schreef Gurian het volgende:

[..]

App-genootjes zijn dat inderdaad wezen doen. Sochtends om 8u in de auto naar Amstelveen en daar met de diverse maps 100% listen en gaan.
1 chauffeur, 1 navigator en vervolgens als Collin McRae ze allemaal langs gaan. Diegene met de meeste 100% had er 16 stuks gevangen.
Welke regio speel jij eigenlijk :P?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_174620596
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 09:12 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Welke regio speel jij eigenlijk :P?
Deventer - Lochem - Enschede
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 09:14:41 #195
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_174620610
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 09:13 schreef Gurian het volgende:

[..]

Deventer - Lochem - Enschede
Aah, das een eind uit de richting. Ik wil ook wel een keer zo'n 100% hunt dag doen ja, lijkt me wel tof.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_174620733
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 09:14 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Aah, das een eind uit de richting. Ik wil ook wel een keer zo'n 100% hunt dag doen ja, lijkt me wel tof.
Mij ook wel maar ik zat met de kleine en mn vriendin die van huis was. Geen optie voor mij dus dat Amstelveen ;).
We hebben in Deventer onlangs nog wel een week IV's op de map gehad. Maar die kosten werden ineens zo opgeschroeft dat de maker van de Map die IV's er snel weer af heeft gehaald.
pi_174620756
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 09:00 schreef Gurian het volgende:

[..]

Als het puur voor je aanvalsteam is hoef je niet naar CP te kijken maar naar de afzonderlijke stats bij de IV. Heeft je 91% een attack van 12 en je 71% een attack van 15 dan kun je prima die van 71% uppen. Heeft die van 71% een lagere attack of maar 1 hoger? Dan zou ik die niet verder uppen.
Hmm das wel een goeie...maakt dat echt veel uit?
Ik heb even gekeken naar wat ze doen op lvl 40 aan CP bijvoorbeeld.
Wil ik beide naar lvl 40 hebben (niet dat ik dat kan maar goed), dan komt er het volgende uit:

Abra lvl 28 naar 40= CP 2778 kost 169000 Stardust en 323 candy (HP 11/Att 15/Def 6)
Alakazam 20 naar 40 = CP2843 kost 225000 Stardust en 248 candy (HP 13/ Att 13/ Def 15)

Hoeveel scheelt de stat Att15/15 op de stat att 13/15....weet iemand dat?

[ Bericht 1% gewijzigd door Scharrel-hagelslag op 24-10-2017 09:40:17 ]
Vici, Vidi, Veni!
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 10:37:39 #198
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_174621979
Hoera! De medaille is binnen :)

Ik merk trouwens dat er in Eindhoven een sort van cyclus is qua gyms :D Steeds kan ik 's ochtends op de route naar werk in 2 soms 3 gyms, dan word ik er in de avond weer uitgegooid en in de ochtend is er weer plek :D Prima! ^O^

De muntyjes druppelen binnen. Nog nooit zoveel gehad. Bij dat vorige systeem was t echt mega schaars bij mij :{
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fűt ou le doit ętre.
pi_174622174
@ Scharrel: Geen idee hoeveel dat exact uitmaakt
PS volgens mij heb je wat getallen door elkaar gehaald bij je opsomming ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 10:37 schreef Ang3l het volgende:
Hoera! De medaille is binnen :)

Ik merk trouwens dat er in Eindhoven een sort van cyclus is qua gyms :D Steeds kan ik 's ochtends op de route naar werk in 2 soms 3 gyms, dan word ik er in de avond weer uitgegooid en in de ochtend is er weer plek :D Prima! ^O^

De muntyjes druppelen binnen. Nog nooit zoveel gehad. Bij dat vorige systeem was t echt mega schaars bij mij :{
In mijn stad ook hoor. Rood is vroeg op en neemt dan veel in mijn wijk over, blauw is tot erg laat actief en neemt dan alles over. Geel fietst af en toe tussendoor maar is erg klein qua groep.
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 11:08:23 #200
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_174622410
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 10:37 schreef Ang3l het volgende:
Hoera! De medaille is binnen :)

Ik merk trouwens dat er in Eindhoven een sort van cyclus is qua gyms :D Steeds kan ik 's ochtends op de route naar werk in 2 soms 3 gyms, dan word ik er in de avond weer uitgegooid en in de ochtend is er weer plek :D Prima! ^O^

De muntyjes druppelen binnen. Nog nooit zoveel gehad. Bij dat vorige systeem was t echt mega schaars bij mij :{
Wij hebben in onze buurt de laatste tijd grijze gyms in de ochtend. Ik vind het prima, maar raar is het wel!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 11:46:23 #201
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_174623108
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 11:08 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Wij hebben in onze buurt de laatste tijd grijze gyms in de ochtend. Ik vind het prima, maar raar is het wel!
Vaak mensen die al 20 gyms bezet houden maar gewoon graag anderen "pesten" (of gyms goud willen maken natuurlijk).
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 11:48:13 #202
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_174623140
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 11:46 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Vaak mensen die al 20 gyms bezet houden maar gewoon graag anderen "pesten" (of gyms goud willen maken natuurlijk).
Zou goed kunnen, of mensen die hun botjes niet achteraan reizen ;).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 11:48:49 #203
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_174623154
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 11:48 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Zou goed kunnen, of mensen die hun botjes niet achteraan reizen ;).
Botjes gebruiken is wel sad :{

PoGo is juist zo leuk door de lichaamsbeweging _O_
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 11:49:27 #204
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_174623167
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 11:48 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Botjes gebruiken is wel sad :{

PoGo is juist zo leuk door de lichaamsbeweging _O_
Tsjaa, het is ook sad als mensen alleen een gym overnemen en dat 'ie dan toch volstaat met alle extra accounts. Maar dat gebeurd ook.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 11:52:36 #205
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_174623226
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 11:49 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Tsjaa, het is ook sad als mensen alleen een gym overnemen en dat 'ie dan toch volstaat met alle extra accounts. Maar dat gebeurd ook.
Niet zoveel last hier van eigenlijk. De bekende spoofers maken we hier in de omgeving gestructureerd het leven beu (toelaten in raids, en dan leaven en private raid groep maken). Meteen uit gyms gooien als ze zich ergens inzetten enzovoort. Die zijn intussen bijna allemaal uit frustratie al gequit, dus dat is mooi. Dubbelaccounts worden ook amper getolereerd, en dat levert veel op.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_174623301
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 11:52 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Niet zoveel last hier van eigenlijk. De bekende spoofers maken we hier in de omgeving gestructureerd het leven beu (toelaten in raids, en dan leaven en private raid groep maken). Meteen uit gyms gooien als ze zich ergens inzetten enzovoort. Die zijn intussen bijna allemaal uit frustratie al gequit, dus dat is mooi. Dubbelaccounts worden ook amper getolereerd, en dat levert veel op.
Haha dat starten en dan quiten en private aanmaken is wel een goede!

Tis wel sad dat spoofen inderdaad. Ben liever zoals nu met veel lopen en vangen lvl 31 met een paar sterke pokemon, dan vanaf me bank lvl 40 met veel sterke pokemon.

Via de whatsapp groepen toch al een hoop aardige mensen ontmoet. Gister ineens met 12 man een Snorlax gedaan (bij gebrek aan beter) en nog een half uur staan praten met 2 mensen. Rondje gelopen, twee Pikachu met hoedjes gevangen. Gezellig!
Vici, Vidi, Veni!
pi_174623446
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 11:46 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Vaak mensen die al 20 gyms bezet houden maar gewoon graag anderen "pesten" (of gyms goud willen maken natuurlijk).
Pesten? Aan muntjes helpen.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_174623518
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 12:04 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Pesten? Aan muntjes helpen.
Voor de een zal het pesten zijn, voor de ander aan muntjes helpen :P Ik baalde er van dat ik gister niet voor 0:00 uur er uit werd gegooid :)
Vici, Vidi, Veni!
pi_174623938
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 12:04 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Pesten? Aan muntjes helpen.
Gebeurd hier ook vaak de laatste tijd en bij ons is het een vorm van pesten aan het worden. Gyms leeggooien voor 00:00 zodat mensen de munten niet krijgen voor de volgende dag. Gyms dan wel wit laten omdat ze al in 20 Gyms staan. Voor de gouden bagde schiet dat eruit gooien ook niet echt op.

Dubbele accounts?? Ik ben 1 van de weinige die zonder extra accounts speel. Ik ken er een paar die er 3 of 4 hebben. Of op zeker een aantal geshared zodat er maar 1 de deur uit hoeft en dan de Gym volproppen.
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 12:33:03 #210
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_174624008
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 12:04 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Pesten? Aan muntjes helpen.
Hangt er maar vanaf. Je hebt mensen die gyms echt "bewaken" en meteen in actie schieten (zelfs 's nachts :') ) als iemand ze overneemt. Om ze daarna terug grijs te laten staan. Dat noem ik wel pesten ja.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_174624035
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 11:08 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Wij hebben in onze buurt de laatste tijd grijze gyms in de ochtend. Ik vind het prima, maar raar is het wel!
Jij woont in t zuiden toch?
Is een blauwe speler die geen plek meer heeft maar wel die gyms butst.
pi_174624072
Ik was gisteren gyms aan t butsen en toen was er eentje van n notoire botter. Had tig accounts en bleef golden berries voeren. We waren met 4 man maar zijn uiteindelijk afgedropen.
pi_174624089
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 12:36 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ik was gisteren gyms aan t butsen en toen was er eentje van n notoire botter. Had tig accounts en bleef golden berries voeren. We waren met 4 man maar zijn uiteindelijk afgedropen.
Daar moet echt een reportknop voor komen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_174624301
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 12:33 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Hangt er maar vanaf. Je hebt mensen die gyms echt "bewaken" en meteen in actie schieten (zelfs 's nachts :') ) als iemand ze overneemt. Om ze daarna terug grijs te laten staan. Dat noem ik wel pesten ja.
Wat treurig. Dat soort spelers kom ik hier niet tegen.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_174624324
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 12:37 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Daar moet echt een reportknop voor komen.
Er is een reportknop. Wordt alleen (lijkt) weinig met reports gedaan. Ook niet zo gek, de betrouwbaarheid van reports is natuurlijk nogal matig.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_174624332
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 12:49 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Er is een reportknop. Wordt alleen (lijkt) weinig met reports gedaan. Ook niet zo gek, de betrouwbaarheid van reports is natuurlijk nogal matig.
Waitwhutwaar?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_174624383
Pokemon-settings-report critical issue-onder gameplay
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_174624390
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 12:49 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Er is een reportknop. Wordt alleen (lijkt) weinig met reports gedaan. Ook niet zo gek, de betrouwbaarheid van reports is natuurlijk nogal matig.
Wordt helemaal niets mee gedaan. De hoeveelheid reports die ik al gedaan heb zijn niet meer bij te houden. Maar al die 'spelers' zijn nog steeds 'actief'.
pi_174625030
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 12:36 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ik was gisteren gyms aan t butsen en toen was er eentje van n notoire botter. Had tig accounts en bleef golden berries voeren. We waren met 4 man maar zijn uiteindelijk afgedropen.
Wat doet een botter dan? Is weer nieuw voor mij.
Hier hebben we alleen groep blauwe die hun ronde doen....en als je dan 30 minute wacht dan zijn ze zo ver weg dat je de gym weer kan overnemen. Eigenlijk gewoon wachten tot hun ronde voorbij is :)
Vici, Vidi, Veni!
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 13:52:56 #220
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_174625966
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 12:48 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Wat treurig. Dat soort spelers kom ik hier niet tegen.
Ik in het dorp ook niet, in de dichtstbijzijnde stad (Leuven, BE) helaas wel.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 13:55:07 #221
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_174626015
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 11:46 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Vaak mensen die al 20 gyms bezet houden maar gewoon graag anderen "pesten" (of gyms goud willen maken natuurlijk).
Hoezo?
Je krijgt je punten voor het "winnen" van de gym. Als je je beste pokkies daar niet achter wilt laten, laat je de gym gewoon vrij voor anderen om over te nemen.
Bovendien krijgen degenen die in de gym stonden hun coins - en misschien is daar wel een afspraak over.
pi_174626042
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 13:55 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Hoezo?
Je krijgt je punten voor het "winnen" van de gym. Als je je beste pokkies daar niet achter wilt laten, laat je de gym gewoon vrij voor anderen om over te nemen.
Bovendien krijgen degenen die in de gym stonden hun coins - en misschien is daar wel een afspraak over.
Je krijgt ook punten (100) voor het in een gym zetten van een pokemon, dus dat lijkt me slechte reden.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_174626496
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 13:56 schreef Norrage het volgende:

[..]

Je krijgt ook punten (100) voor het in een gym zetten van een pokemon, dus dat lijkt me slechte reden.
Sterker nog. veelal krijg je meer punten voor het in het gym zetten dan voor het leeghalen hiervan.
pi_174626738
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 13:20 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Wat doet een botter dan? Is weer nieuw voor mij.
Hier hebben we alleen groep blauwe die hun ronde doen....en als je dan 30 minute wacht dan zijn ze zo ver weg dat je de gym weer kan overnemen. Eigenlijk gewoon wachten tot hun ronde voorbij is :)
Er zijn dus spelers die een bot account bij n gym zetten om golsen berries te voeren. Omdat weetikveel wat die mensen erin zien.
pi_174626780
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 14:21 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Er zijn dus spelers die een bot account bij n gym zetten om golsen berries te voeren. Omdat weetikveel wat die mensen erin zien.
Huh? Een tweede account ofzo? Om de gym bezet te houden? Zit toch geen logica in?
Vici, Vidi, Veni!
pi_174627044
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 14:21 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Er zijn dus spelers die een bot account bij n gym zetten om golsen berries te voeren. Omdat weetikveel wat die mensen erin zien.
Berries kunnen ook vanaf de bank gevoerd worden. Daarvoor hoef je geen BOT-account aan te maken.
pi_174627130
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 13:20 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Wat doet een botter dan? Is weer nieuw voor mij.
Hier hebben we alleen groep blauwe die hun ronde doen....en als je dan 30 minute wacht dan zijn ze zo ver weg dat je de gym weer kan overnemen. Eigenlijk gewoon wachten tot hun ronde voorbij is :)
BOT = een computergestuurd account. Vaak hebben ze hieraan verschillende opdrachten meegegeven. Denk aan dat bepaalde Gyms altijd door dat account aangevallen worden en overgenomen zodra er een ander team in zit enz.

Die accounts 'lopen' computergestuurd door de virtuele pokemonwereld.
Alle scanners/maps werken ook met dergelijke accounts al doen die accounts het om informatie te vergaren (waar zitten welke pokemon, welke kleur zijn de Gyms, waar zijn de raids) en niet om het spel daadwerkelijk te spelen.
pi_174627179
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 14:36 schreef Gurian het volgende:

[..]

BOT = een computergestuurd account. Vaak hebben ze hieraan verschillende opdrachten meegegeven. Denk aan dat bepaalde Gyms altijd door dat account aangevallen worden en overgenomen zodra er een ander team in zit enz.

Die accounts 'lopen' computergestuurd door de virtuele pokemonwereld.
Alle scanners/maps werken ook met dergelijke accounts al doen die accounts het om informatie te vergaren (waar zitten welke pokemon, welke kleur zijn de Gyms, waar zijn de raids) en niet om het spel daadwerkelijk te spelen.
Serieus...dat zijn dus eigenlijk Spoofers 2.0. Spoofer is te lui om naar buiten te gaan. Botter is zelfs te lui om een Spoof account te besturen
Vici, Vidi, Veni!
pi_174627304
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 14:38 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Serieus...dat zijn dus eigenlijk Spoofers 2.0. Spoofer is te lui om naar buiten te gaan. Botter is zelfs te lui om een Spoof account te besturen
Klopt maar Bot is te achterhalen door Niantic. Die worden dus af en toe gebanned. Spoof kunnen ze niet achterhalen/bewijzen dus gaat vrolijk door.
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 15:04:59 #230
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_174627838
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 12:34 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Jij woont in t zuiden toch?
Is een blauwe speler die geen plek meer heeft maar wel die gyms butst.
Jep. Weet je wie het is dan? Mag ook in DM.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 15:41:30 #231
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_174628822
Ik ben eeeeeindelijk level 34 *O*
Dus nu kan ik weer een paar pokemon poweruppen. Alleen..., bewaar ik nu m'n eevee candy voor de volgende generatie, of ga ik m'n Jolteon en Aquajoekel upgraden? Zitten er in de aankomende Gen3 ook Eevee's? Nee he?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fűt ou le doit ętre.
pi_174628896
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 15:41 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben eeeeeindelijk level 34 *O*
Dus nu kan ik weer een paar pokemon poweruppen. Alleen..., bewaar ik nu m'n eevee candy voor de volgende generatie, of ga ik m'n Jolteon en Aquajoekel upgraden? Zitten er in de aankomende Gen3 ook Eevee's? Nee he?
Gewoon uppen ;). Gen 3 heeft geen Eevolutions. En voordat we aan Gen 4 toe zijn krijg je al genoeg extra candy weer erbij ;).
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 15:44:51 #233
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_174628914
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 15:44 schreef Gurian het volgende:

[..]

Gewoon uppen ;). Gen 3 heeft geen Eevolutions. En voordat we aan Gen 4 toe zijn krijg je al genoeg extra candy weer erbij ;).
Nou ik vind de eevees behoorlijk schaars de laatste tijd. Maar de tijd tussen 3 en 4 zal wel ff duren ja :Y
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fűt ou le doit ętre.
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 15:45:56 #234
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_174628939
Vd week 's avonds een 100% sableye in huis, vriendin kon hem vanaf de bank vangen en ik moest rondje om het huis lopen in de regen :D Helaas niet shiny.
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 15:47:02 #235
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_174628970
Nondepie, zul je altijd zien. Kan ik eindelijk m'n Gyarados weer ff uppen en m'n dikkeneus (Rhydon) ... staan ze in een gym :')
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fűt ou le doit ętre.
pi_174629722
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 15:47 schreef Ang3l het volgende:
Nondepie, zul je altijd zien. Kan ik eindelijk m'n Gyarados weer ff uppen en m'n dikkeneus (Rhydon) ... staan ze in een gym :')
Heb hetzelfde met mijn Snorrie en Dragonite. Net lvl 35 geworden. Maar ach....heb ik ze terug heb ik geen dust :P
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 25 oktober 2017 @ 18:08:26 #237
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_174653566
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 09:13 schreef Gurian het volgende:

[..]

Deventer - Lochem - Enschede
Lochem heeft wel een actieve scene :o tenminste dat viel me op toen ik er een tijdje geleden was. Gyms gaan daar om de havenklap om
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 25 oktober 2017 @ 18:26:23 #238
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_174653923
Wel irritant dat je tegenwoordig minder items uit gyms en stops krijgt en dat het aantal ballen dat je krijgt ook drastisch gedaald is...
Tel daar Pokemon bij op die zich lastig laten vangen (ondanks groene ring en 'nice' of 'great' en curve ball nog rustig 2-3 keer ontsnappen terwijl de stats matig zijn) en je zit zo zonder ballen.
Vandaag wel 35 revives gekregen :')
  woensdag 25 oktober 2017 @ 18:40:46 #239
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_174654206
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 18:26 schreef SiGNe het volgende:
Wel irritant dat je tegenwoordig minder items uit gyms en stops krijgt en dat het aantal ballen dat je krijgt ook drastisch gedaald is...
Tel daar Pokemon bij op die zich lastig laten vangen (ondanks groene ring en 'nice' of 'great' en curve ball nog rustig 2-3 keer ontsnappen terwijl de stats matig zijn) en je zit zo zonder ballen.
Vandaag wel 35 revives gekregen :')
Ballen te kort? Ik vang alles wat ik tegenkom en heb er standaard 150+. Potions en reviews heb ik nodig
  woensdag 25 oktober 2017 @ 18:45:08 #240
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_174654312
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 18:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Ballen te kort? Ik vang alles wat ik tegenkom en heb er standaard 150+. Potions en reviews heb ik nodig
Potions en revives heb ik dan weer meer dan zat, 60 van alles.
Alleen de max revives heb ik er "maar" 33 van.
Ik gooi ook regelmatig potions en revives weg als ik er teveel van heb en plek voor ballen kan gebruiken.

Heb wel eindelijk m'n 5e gouden gym binnen, die gym is ook de eerste op de route naar winkelcentrum dus da's wel fijn voor de streaks.
De andere eerste op de route gaat richting centrum, ben ik sowieso verzekerd van gouden streakbonussen.

[ Bericht 7% gewijzigd door SiGNe op 26-10-2017 01:53:47 ]
pi_174665092
Damn mn pokies hebben er deze week een handje van om met klotetiming terug te komen :r
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_174665124
Ik ontdekte per toeval dat ik een Hypno ben die echt als een mofo tegen blisseys tekeer gaat :9~
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_174667428
Wanneer komt die derde legendary in EU/NL ?
pi_174667482
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 11:23 schreef turance het volgende:
Wanneer komt die derde legendary in EU/NL ?
1 november
Vici, Vidi, Veni!
pi_174668463
Nou, even tellen: iets van 1000 magikarps gevangen: nu eindelijk mijn eerste shiny! Hoog CP, maar laag IV helaas. Maar zeker wel euforisch dat ik er eindelijk een heb :P Met Golden Razz en Ultra ball gevangen :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_174670242
quote:
7s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 12:14 schreef Norrage het volgende:
Nou, even tellen: iets van 1000 magikarps gevangen: nu eindelijk mijn eerste shiny! Hoog CP, maar laag IV helaas. Maar zeker wel euforisch dat ik er eindelijk een heb :P Met Golden Razz en Ultra ball gevangen :P
haha en terecht!

Heb pas 290 magikarps gevangen. Daarvan is er 1 shiny, buiten event om en 3 shiny tijdens event amstelveen
Vici, Vidi, Veni!
  donderdag 26 oktober 2017 @ 15:04:31 #247
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_174671570
quote:
7s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 12:14 schreef Norrage het volgende:
Nou, even tellen: iets van 1000 magikarps gevangen: nu eindelijk mijn eerste shiny! Hoog CP, maar laag IV helaas. Maar zeker wel euforisch dat ik er eindelijk een heb :P Met Golden Razz en Ultra ball gevangen :P
Tot nu toe 332 Magikarp gevangen en één ervan is shiny. Wel een van 10CP :') dus IV kan ik niet berekenen, maar is sowieso onder de 80%.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  donderdag 26 oktober 2017 @ 15:16:53 #248
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_174671774
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 15:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Tot nu toe 332 Magikarp gevangen en één ervan is shiny. Wel een van 10CP :') dus IV kan ik niet berekenen, maar is sowieso onder de 80%.
211 gevangen en 0 shiny :'(
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fűt ou le doit ętre.
  donderdag 26 oktober 2017 @ 15:31:27 #249
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_174672056
368 karps gevangen, 2 shiny's (1 random in de Efteling, 1 tijdens increased spawns in Amstelpark).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_174673295
:o
Wat hebben jullie shinygeluk. Ik heb 1504 magikarp gevangen en nul shiny.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  Moderator donderdag 26 oktober 2017 @ 16:43:03 #251
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_174673446
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 16:33 schreef Vanyel het volgende:
:o
Wat hebben jullie shinygeluk. Ik heb 1504 magikarp gevangen en nul shiny.
Ik net iets minder maar 1 shiny. Raar dat mensen met onder de 500 magikarp meerdere shinies hebben.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 26 oktober 2017 @ 20:43:46 #252
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_174678309
quote:
7s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 12:14 schreef Norrage het volgende:
Nou, even tellen: iets van 1000 magikarps gevangen: nu eindelijk mijn eerste shiny! Hoog CP, maar laag IV helaas. Maar zeker wel euforisch dat ik er eindelijk een heb :P Met Golden Razz en Ultra ball gevangen :P
ik wacht er al heel lang op :{
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 26 oktober 2017 @ 21:20:45 #253
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_174679408
320 Magicarp, 47 big Magicarps (bronzen medaille) en 1 shiny met IV66 en CP10
Qua candy zit het ook wel ok, 450 candy dus genoeg voor een evolve.. nu alleen nog een magicarp met IV van 90+
Ik heb ook 3 Gyaradossen IV 91, 93 en 96.

Die shiny ving ik tijdens 't event toen je ook een magicarp kon krijgen.
Jammer dat ie zo'n laag IV heeft.
Komende tijd wilde is sowieso wat meer magicarp raids gaan doen, makkelijk in je eentje te doen en je krijgt er altijd wel wat leuks uit.
En shiny vangen uit raid is ook nog mogelijk.
pi_174685251
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 21:20 schreef SiGNe het volgende:
320 Magicarp, 47 big Magicarps (bronzen medaille) en 1 shiny met IV66 en CP10
Qua candy zit het ook wel ok, 450 candy dus genoeg voor een evolve.. nu alleen nog een magicarp met IV van 90+
Ik heb ook 3 Gyaradossen IV 91, 93 en 96.

Die shiny ving ik tijdens 't event toen je ook een magicarp kon krijgen.
Jammer dat ie zo'n laag IV heeft.
Komende tijd wilde is sowieso wat meer magicarp raids gaan doen, makkelijk in je eentje te doen en je krijgt er altijd wel wat leuks uit.
En shiny vangen uit raid is ook nog mogelijk.
alleen issie dan altijd level 20. Wat betekent dat je 75K Stardust kwijt bent om lvl 30 te maken.

Ik heb geluk gehad en een 180cp IV 96 gevangen. Kostte mij heel weinig stardust.

Mijn 4 shiny's zijn ook ruk. Hoogste is geloof ik 71%. degene met hoogste CP is 110. Heb er ook een van 10CP haha
Vici, Vidi, Veni!
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 18:12:02 #255
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_174695611
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 06:08 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

alleen issie dan altijd level 20. Wat betekent dat je 75K Stardust kwijt bent om lvl 30 te maken.

Ik heb geluk gehad en een 180cp IV 96 gevangen. Kostte mij heel weinig stardust.

Mijn 4 shiny's zijn ook ruk. Hoogste is geloof ik 71%. degene met hoogste CP is 110. Heb er ook een van 10CP haha
Dat het dan stardust kost is wel een nadeel maar opzich is dat nog wel te doen.
en je hebt 't ook zelf in de hand hoe hoog je 'm wil maken.
Een 'carp van 180/96 is wel heul erg fijn ja als je er zoeen weet te vangen.
Ik heb nu 119/84, 119/87 en 114/89 (en shiny 10/66).
M'n gyara's zijn 2808/91, 2802/93 en 2325/96 (laatste ben ik nog langzaam aan het uppen).
Ik moet dus nog even opzoek naar een betere 'carp, moet qua IV met de andere Gyara's mee kunnen doen.

Ben nu alleen eerst m'n Blissey nog verder aan het uppen, 2496/91 is die nu.
pi_174707721
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 18:12 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Dat het dan stardust kost is wel een nadeel maar opzich is dat nog wel te doen.
en je hebt 't ook zelf in de hand hoe hoog je 'm wil maken.
Een 'carp van 180/96 is wel heul erg fijn ja als je er zoeen weet te vangen.
Ik heb nu 119/84, 119/87 en 114/89 (en shiny 10/66).
M'n gyara's zijn 2808/91, 2802/93 en 2325/96 (laatste ben ik nog langzaam aan het uppen).
Ik moet dus nog even opzoek naar een betere 'carp, moet qua IV met de andere Gyara's mee kunnen doen.

Ben nu alleen eerst m'n Blissey nog verder aan het uppen, 2496/91 is die nu.
Ik doe de ene keer een lvl 30 evolven om stardust te besparen, de andere keer een lvl 20 uppen die ik niet hoef te evolven om candy te besparen.

Blissey heb ik er 3 van.... Allemaal lage IV maar allemaal vanuit een hoge chansey gemaakt. Door event in Amstelveen veel candy gespaard. Had een chansey van 1150cp. Dat is nu een blissey van 2524cp. Zonder stardust. Ga ook niet uppen, aangezien ik ze alleen in een gym zet en deze nu al irritant genoeg is voor mensen haha
Vici, Vidi, Veni!
pi_174709877
Wat is 12 candy per pokemon toch heerlijk O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_174710739
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 11:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat is 12 candy per pokemon toch heerlijk O+
Yep!!! Iedere pidgey is een evolve. Vind er gelukkig nog wel wat! Gister een pidgeot. Pinab er op en 40 candy er bij!

Gister een Rhydon van 96% gevangen en een magikarp van welgeteld 0% hahahaha
Vici, Vidi, Veni!
  Moderator zaterdag 28 oktober 2017 @ 15:05:53 #259
42184 crew  DaMart
pi_174713283
Goed systeem om die exraids eerlijk te verdelen... mensen die in Zoetermeer gisteren een Mewtworaid hebben gedaan, mogen hem volgende week weer doen bij dezelfde gym... stelletje faalhazen bij Niantic :').
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  zaterdag 28 oktober 2017 @ 18:48:41 #260
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_174717193
Gaat ook wel lekker met het lopen nu, 2,5km voor een Chansey-ei :B
Ik heb echt al vele honderden kilometers met die dingen gelopen, een keer een Chansey alvast ge-upt maar toen kwam er een met betere IV die ik toen ge-evolved heb.
Opzich ook niet erg want als er al een Blissey in een gym staat zet ik die ge-upte Chansey er gewoon in. ~O>
M'n Blissey met 91IV is nu 2541, m'n IV80Blissey is 2572CP, net een leveltje hoger nog maar dat duurt niet lang meer, 4KM nog voor weer genoeg candy :)
M'n Chanseys zijn 84/1038 (ge-upped), 89/829 en 78/805.
Die laatste loop ik mee, kan ik de anderen gewoon inzetten.

Daarna maar eens overstappen op een Machamp, ik heb nog een goede Machop maar die moet nog 100candy voor die kan evolven.
Of evt weer een dratini uppen, laatst een wilde gevangen met Pinap dus ik hoef daar nog maar 20 candy voor bij elkaar te sprokkelen.

Wat vinden jullie eigenlijk de beste overall vechter?
Zelf gebruik ik m'n Dragonites best veel, sterke basis aanval en outrage is ook sterk en snel in te zetten.
pi_174718291
wat is shiny ? :'(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 28 oktober 2017 @ 20:43:39 #262
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_174720030
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 19:46 schreef Syphixx het volgende:
wat is shiny ? :'(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nooit een gevangen maar als je een shiney Magicarp hebt en evolved, dan krijg je een rode in plaats van een blauwe Gyarados! Een van mijn plaatsgenoten zet regelmatig een shiney Gyarados in een gym.
Er schijnen ook shiney Pikachus te zijn, maar die heb ik ook nog nooit gezien.
pi_174722418
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 20:43 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Nooit een gevangen maar als je een shiney Magicarp hebt en evolved, dan krijg je een rode in plaats van een blauwe Gyarados! Een van mijn plaatsgenoten zet regelmatig een shiney Gyarados in een gym.
Er schijnen ook shiney Pikachus te zijn, maar die heb ik ook nog nooit gezien.
Event Amstelveen was shiny percentage stuk hoger.
Daar heb ik 3 shiny magikarps gevangen. 1 buiten event om. Shiny pikachu helaas niet gevangen daar.

Ook nog geen Shiny Duskull, Sableye of anderen hier. Paar mensen in onze WA groep wel
Vici, Vidi, Veni!
pi_174728385
Hmm helaas... niantic doet nog niet aan Wintertijd...nu al raids, dus korte avonden die een uur eerder stoppen
Vici, Vidi, Veni!
pi_174729828
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 20:43 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Nooit een gevangen maar als je een shiney Magicarp hebt en evolved, dan krijg je een rode in plaats van een blauwe Gyarados! Een van mijn plaatsgenoten zet regelmatig een shiney Gyarados in een gym.
Er schijnen ook shiney Pikachus te zijn, maar die heb ik ook nog nooit gezien.
het was meer sarcastisch bedoelt, aangezien in mijn stad een heel groot percentage een heeft. Sableye & Duskull hebben ook shiny vorm :)
  zondag 29 oktober 2017 @ 15:30:48 #266
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_174735821
Iemand Draconius Go al gespeeld?
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_174736026
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2017 15:30 schreef banaantjeEE het volgende:
Iemand Draconius Go al gespeeld?
Ja, half uurtje
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zondag 29 oktober 2017 @ 15:45:56 #268
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_174736067
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2017 15:43 schreef Wantie het volgende:

[..]

Ja, half uurtje
En, wat vond je er van?
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
  zondag 29 oktober 2017 @ 17:23:18 #269
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_174738254
Jeuj, 100% Suicune gevangen *O*
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_174749026
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2017 15:45 schreef banaantjeEE het volgende:

[..]

En, wat vond je er van?
Op zich grappig spel, de stops, gyms, bibliotheken en zo zijn evenredig verspreid over de wereld, waardoor je het spel ook goed kunt spelen op het platte land, de ballen zijn lastiger te gooien, vooral curveballs komen niet echt ver, vereist de nodige oefening. Het spel is afwisselender met diverse soorten stops, een drakenmoeder die telkens weer ergens anders op duikt, andere attributen, vechten met monsters die je tegen komt, 1 op 1 gevechten, etc.
Nederlandse vertaling is best curieus, Engelse versie is gelukkig ook te gebruiken.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174750722
quote:
17s.gif Op zondag 29 oktober 2017 17:23 schreef Debsterr het volgende:
Jeuj, 100% Suicune gevangen *O*
Gefeliciteerd. Ik heb nog steeds 0x 100%.

Gister heerlijk rondje in het dorp gedaan: Rhydon, Suicune en Tyranitar raid gedaan in ongeveer 35 minuten tijd! Alledrie nog gevangen ook. Wel alledrie ruk, maar toch :s)
Vici, Vidi, Veni!
pi_174752009
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 18:08 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Lochem heeft wel een actieve scene :o tenminste dat viel me op toen ik er een tijdje geleden was. Gyms gaan daar om de havenklap om
Klopt maar daar zitten een paar die hard spoofers die elkaar het leven zuur maken. Ik werk er dus vandaar dat ik daar ook regelmatig speel.

Ik heb 542 Magikarp gevangen en 1x een shiny. Ondertussen ook 1 shiny Duskull gevangen. Maar eigenlijk boeien mij die shinys helemaal niets. Vond het in de games ook al een nietszeggende toevoeging :P
  maandag 30 oktober 2017 @ 17:57:34 #273
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_174761508
gisteravond weer een 100% in huis, nu een duskull :D
Maar nog steeds geen shiny gen3.
pi_174773684
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 17:57 schreef DarkY.NL het volgende:
gisteravond weer een 100% in huis, nu een duskull :D
Maar nog steeds geen shiny gen3.
Damn nice zeg!
Hier wel 1 shiny (Duskull) maar geen 100% deze dagen gescoord haha.
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 09:06:19 #275
168508 Lidl
Zwartwerkers niet welkom
pi_174774155
Hebben jullie een progje die automatisch IV berekend?
pi_174774217
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 09:06 schreef Lidl het volgende:
Hebben jullie een progje die automatisch IV berekend?
Android - IV Calcy
Apple - Pokegenie
pi_174774794
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 09:10 schreef Gurian het volgende:

[..]

Android - IV Calcy
Apple - Pokegenie
Is het niet andersom? Ik heb pokegenie op mijn Android 🤣
Vici, Vidi, Veni!
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 09:53:07 #278
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_174774908
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 09:47 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Is het niet andersom? Ik heb pokegenie op mijn Android 🤣
Nee. Apple kan geen overlay app aan, Android wel. Calcy IV is overlay.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:41:43 #279
168508 Lidl
Zwartwerkers niet welkom
pi_174775719
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 09:10 schreef Gurian het volgende:

[..]

Android - IV Calcy
Apple - Pokegenie
Thanks, alhoewel ik IVgo makkelijker vond kan ik dat risico niet nemen
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 12:31:24 #280
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_174777612
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 09:47 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Is het niet andersom? Ik heb pokegenie op mijn Android 🤣
Ja, het is niet andersom.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_174778564
quote:
17s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 09:53 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Nee. Apple kan geen overlay app aan, Android wel. Calcy IV is overlay.
Poke Genie is bij mij overlay? En ik heb toch echt een Android.
Vici, Vidi, Veni!
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 13:56:59 #282
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_174779059
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 13:28 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Poke Genie is bij mij overlay? En ik heb toch echt een Android.
Jij hoeft dus niet te screenshotten? Dan werkt 'ie op Android anders dan iOs :).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_174780315
quote:
17s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 13:56 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Jij hoeft dus niet te screenshotten? Dan werkt 'ie op Android anders dan iOs :).
Het is niet dat ie een screenshot maakt en opslaat. Hij kijkt naar je scherm en zegt dan wat de IV is.
Vici, Vidi, Veni!
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 15:15:28 #284
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_174780539
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 15:05 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Het is niet dat ie een screenshot maakt en opslaat. Hij kijkt naar je scherm en zegt dan wat de IV is.
Ik moet zelf een screenshot maken en dan Poke Genie openen en dan leest 'ie de info pas (heb wel de paid version met automatische bulk scan, maar moet wel overal screenshots van maken dus).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_174780852
Ik ben nu ook aan het goochelen met die IV, maar wat is pokemon level? :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_174781132
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 15:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben nu ook aan het goochelen met die IV, maar wat is pokemon level? :@
De pokemon level is gelijk aan je eigen character level.
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 16:06:44 #287
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_174781600
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 15:44 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

De pokemon level is gelijk aan je eigen character level.
Nee? Ik heb pokies level 1 en level 34,5 en alles er tussen in. Trainer level is niet gelijk aan pokie level.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_174781858
quote:
4s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 16:06 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Nee? Ik heb pokies level 1 en level 34,5 en alles er tussen in. Trainer level is niet gelijk aan pokie level.
Klopt, hij is max 1,5 level hoger dan jezelf.
En laagst indd level 1
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174781989
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 15:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben nu ook aan het goochelen met die IV, maar wat is pokemon level? :@
Op welk level de Pokémon zit.
Dit kun je verhogen door de Pokémon te power uppen.
De pokemon kan max 1,5 level hoger zijn dan jij en hoeveel stardust en candy je daarvoor nodig hebt staat onderin het resultaat van calcy iv
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 16:30:55 #290
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_174782087
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 16:20 schreef Wantie het volgende:

[..]

Klopt, hij is max 1,5 level hoger dan jezelf.
En laagst indd level 1
Oh 1,5 max hoger. Dan pokies tot level 35,5 O+.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_174784440
quote:
17s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 16:30 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Oh 1,5 max hoger. Dan pokies tot level 35,5 O+.
Pokies kunnen max 38.5 worden meen ik.

In ieder geval, pokies bereiken 90% van hun kracht op level 30. Pokies hoger dan level 30 maken heeft minder effect. De laatste 10% kosten het meest qua dust en candy en soms is het beter om ze op 30 te laten en zo een team van 6 te maken ipv 1 van 33.5 :)
pi_174789255
Shiny Shuppet is uit.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 22:29:05 #293
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_174792737
Best jammer dat 't event alweer bijna voorbij is..
Ik heb niet superveel gen3 spoken gevangen maar heb nu meer dan genoeg candy in elk geval.
Minder ver lopen met je buddy vond ik wel erg fijn, heb er een Chansey mee kunnen maken en die ook nog kunnen uppen naar lvl29.
Nu nog even wat Dratini candy bij elkaar lopen die laatste dagen, kan ik een 3e Dragonite maken.
pi_174793421
Vandaag en gister weer tyranitar raids gedaan, beide gevangen met pinab. Heerlijk 80 candy er bij. Idd jammer dat het weer bijna voorbij is
Vici, Vidi, Veni!
  woensdag 1 november 2017 @ 00:36:18 #295
18730 CAP-Team
Eigenwijs is ook wijs
pi_174795133
Bijna 200 Duskull candies.. En dan heb ik ook nog een week een shadow ban gehad precies een dag nadat de 3e gen spookjes uitkwamen..
pi_174796621
Die dubbele candy is wel nice. Nog snel vandaag en morgen een aantal Raikou raids doen voor de dubbele candy. 90+ ga ik zeker uppen tot iets over lvl 30.

Maar tis wel een hamster on steriods of niet die Raikou.
pi_174796645
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 07:48 schreef Gurian het volgende:
Die dubbele candy is wel nice. Nog snel vandaag en morgen een aantal Raikou raids doen voor de dubbele candy. 90+ ga ik zeker uppen tot iets over lvl 30.

Maar tis wel een hamster on steriods of niet die Raikou.
Haha ik zag er net 1 en die melded ik in de WA groep onder de noemer: MegaHamster gespot.
Blijkbaar denken er veel mensen zo over :)
Vici, Vidi, Veni!
pi_174797171
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 16:26 schreef Wantie het volgende:

[..]

Op welk level de Pokémon zit.
Dit kun je verhogen door de Pokémon te power uppen.
De pokemon kan max 1,5 level hoger zijn dan jij en hoeveel stardust en candy je daarvoor nodig hebt staat onderin het resultaat van calcy iv
Maar hoe weet ik dat dan? :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_174798565
quote:
1s.gif Op woensdag 1 november 2017 08:47 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Maar hoe weet ik dat dan? :@
Hoe weet je wat precies?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174798636
quote:
1s.gif Op woensdag 1 november 2017 10:20 schreef Wantie het volgende:

[..]

Hoe weet je wat precies?
Welk level mijn pokemon op dat moment is, soms vraag Poke Genie daar om...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_174798959
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 10:24 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Welk level mijn pokemon op dat moment is, soms vraag Poke Genie daar om...
Dan moet je een nieuwe scan maken. Dan zit er een onderdeel van de animatie van de pokemon voor de boog waarop het level van de pokemon word aangegeven.

Bijvoorbeeld bij de legendarys zit er altijd een staart of hoofd in de weg. Het eindpunt moet zichtbaar zijn op je screenshot
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')