abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 20:04:27 #1
462694 xNewAge
Memories are made of bliss!
pi_174402282
Goedenavond,

Ik weet niet waar ik dit moest plaatsen maar omdat ik moet reizen in dit vraagstuk heb ik het bij travel gepost.

Ik zit met het volgende; Ik zou graag van Arnhem centrum naar Den Bosch centrum willen gaan reizen. Ik beschik niet over een auto, Studenten-OV of andere kortingen. Wél heb ik een breng vrij maand abonnement. Hiermee kan ik wel onbeperkt vrij reizen met Breng bussen in Arnhem-Nijmegen. Mijn vraag is hoever ik van Arnhem zo dicht mogelijk bij Den Bosch kan komen per BRENG bus (dus geen Arriva of andere busvervoerders). Ik wil namelijk zoveel mogelijk met BRENG reizen omdat dat voor mij goedkoper is i.p.v bij elke bus vervoerder in te moeten te betalen.

Alvast heel erg bedankt voor het meedenken,

Met vriendelijke groet,

xNewage
pi_174402481
Volgens dit kaartje is Druten het verste dat je met Brengbussen kunt komen,
Een willekeurige datum volgende week en midden op de dag gekozen op 9292.nl (Arnhem Centraal - via Druten - Den Bosch) geeft me een reistijd van 3:19 uur en een prijs (Druten-Den Bosch) van ¤ 7,38.
De trein van Arnhem Centraal naar Den Bosch kost ¤ 11 nogwat en doet er een dik uur over. Je kan ook de bus naar Nijmegen nemen, en van daar de trein nemen: ¤8,20.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_174402597
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_174404264
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 20:14 schreef spijkerbroek het volgende:
Volgens dit kaartje is Druten het verste dat je met Brengbussen kunt komen,
Een willekeurige datum volgende week en midden op de dag gekozen op 9292.nl (Arnhem Centraal - via Druten - Den Bosch) geeft me een reistijd van 3:19 uur en een prijs (Druten-Den Bosch) van ¤ 7,38.
De trein van Arnhem Centraal naar Den Bosch kost ¤ 11 nogwat en doet er een dik uur over. Je kan ook de bus naar Nijmegen nemen, en van daar de trein nemen: ¤8,20.
Op het kaartje staat ook een lijn naar Uden? Als ik me niet vergis is dat dichtbij Den Bosch?
pi_174407008
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 21:41 schreef Mojo.jojo het volgende:
Op het kaartje staat ook een lijn naar Uden? Als ik me niet vergis is dat dichtbij Den Bosch?
maps.google.nl en 9292.nl :)
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_174434393
Zo ver mogelijk met Breng betekent niet per definitie dat dat het goedkoopste is hè?
Voor wat foto's, kijk hier
  maandag 16 oktober 2017 @ 01:30:55 #7
462694 xNewAge
Memories are made of bliss!
pi_174444283
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 17:15 schreef polariteit het volgende:
Zo ver mogelijk met Breng betekent niet per definitie dat dat het goedkoopste is hè?
Ik heb een breng vrij maand dat betekent dat ik voor 60 euro per maand onbeperkt kan reizen met alle breng bussen. Gelukkig is dit het enige dat ik niet hoef te betalen en mijn lieve ouders nog voor mij betalen , dus in principe is het gratis reizen voor mij met Breng :) Bij arriva/syntus moet ik bijbetalen en dat wil ik zoveel mogelijk vermijden dus vandaar mijn vraag.
  maandag 16 oktober 2017 @ 01:33:36 #8
462694 xNewAge
Memories are made of bliss!
pi_174444299
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 21:41 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Op het kaartje staat ook een lijn naar Uden? Als ik me niet vergis is dat dichtbij Den Bosch?
Ja, ik zie dat ik tot Uden kan komen en dat mijn abonnement daar nog wel geldt met lijn 99. Alleen is het ver lopen van Uden naar Den Bosch; 5 uur en 21 minuten over 26,7 km ..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')