abonnement Unibet Coolblue
pi_174401835

Is het echt zo een drama als hier wordt beweert en dat je zoveel mist dan wanneer je je nieuwste mobieltje bij de hand hebt?

Of is het wat men maar gewend is?

Ik kan mij voorstellen als jij iemand bent die niet elke seconde op zijn mobiel kijkt voor zijn social media Apps en alles wat ermee samenhangt, je misschien zal zeggen: " big deal." Maar als je een hipster bent die alles vanuit zijn mobiel doet, m.a.w. zijn mobiel is zijn hele leven in de notendop, dan zal zo een eerste iPhone wel een ontzettende crime zijn gedurende de dag.
pi_174402273
quote:
4s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 19:44 schreef Iwanius het volgende:

Is het echt zo een drama als hier wordt beweert en dat je zoveel mist dan wanneer je je nieuwste mobieltje bij de hand hebt?

Of is het wat men maar gewend is?

Ik kan mij voorstellen als jij iemand bent die niet elke seconde op zijn mobiel kijkt voor zijn social media Apps en alles wat ermee samenhangt, je misschien zal zeggen: " big deal." Maar als je een hipster bent die alles vanuit zijn mobiel doet, m.a.w. zijn mobiel is zijn hele leven in de notendop, dan zal zo een eerste iPhone wel een ontzettende crime zijn gedurende de dag.
Het is meer een kwestie van de meest basale communicatie die niet (goed) mogelijk is. WhatsApp werkt niet, Facebook werkt niet, push mail werkt niet of nauwelijks, 3G wordt niet meer ondersteund, dus safari en YouTube zijn nagenoeg waardeloos.

Bellen, smsen en (lokale) muziek afspelen zijn zo’n beetje het enige wat kan. Dus, nee, het is niet alleen maar een gevalletje van verwende nesten die het beste willen.
pi_174409816
Moeilijk he lezen als ik in mijn uitleg al aangeef dat als je leven niet om al die Apps/ social media draait [ = FB/Insta/Surfen/YouTube e.d., ] dan zal je het zeker merken en vervelend vinden.

Als je daar dus geen ene reet omgeeft en niet van afhankelijk bent, en dus met name om het feit geeft " of je er mee kan bellen en af en toe een berichtje = sms kan sturen [= de meest basale zaken] dan kan je er volgens mij wel mee voorruit daar het een mobiel blijft en geen veredelde computer.
pi_174409830
quote:
15s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 08:57 schreef Iwanius het volgende:
Moeilijk he lezen als ik in mijn uitleg al aangeef dat als je leven niet om al die Apps/ social media draait [ = FB/Insta/Surfen/YouTube e.d., ] dan zal je het zeker merken en vervelend vinden.

Als je daar dus geen ene reet omgeeft en niet van afhankelijk bent, en dus met name om het feit geeft " of je er mee kan bellen en af en toe een berichtje = sms kan sturen [= de meest basale zaken] dan kan je er volgens mij wel mee voorruit daar het een mobiel blijft en geen veredelde computer.
Ah, daar is de misselijke minachting weer die we van je kennen. Whatsapp is voor het gros van de mensen de meest basale manier van communiceren met hun telefoon. En die draait er niet op. Dus nee, zelfs met je uiterst beperkte criteria heb je geen gelijk.

Je vraagt letterlijk:
quote:
4s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 19:44 schreef Iwanius het volgende:

Of is het wat men maar gewend is?
Nee dus. Het is niet "maar wat men gewend is". Niet in dit geval tenminste.
pi_174409854
Als het niet in jouw straatje past dat is het misplaatste arrogantie. Ach, die stupide redenering kende ik nog niet. En nog kortzichtig ook.

Ik redeneer niet vanuit de massa die jij zo graag aangrijpt om een punt te maken dat geen punt is, want dan neem ik aan dat als je zo redeneert, jij ook iemand bent dat als 1 in de put springt, jij er doodleuk achterna springt omdat...."die ander het ook doet."

:W

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2017 09:05:38 ]
pi_174410072
Top man, goed bezig ^O^

Lekker bevorderend voor je topic ook, iedereen die reageert afzeiken.

Overigens zei ik misselijke minachting, niet misplaatste arrogantie. Wellicht ben jij degene die zijn leesvaardigheid moet bijschaven.
pi_174410537
Ik begrijp niet zo goed wat je met dit topic wil bereiken. Ja, je kan er mee bellen en sms'en totdat GSM en 3G niet meer gebruikt worden in Nederland. Maar om voor mezelf te spreken, ik zou niet weten wanneer ik voor het laatst een sms verstuurd heb.

Je kan ook nog steeds een fax hebben, je kan ook nog steeds faxen, alleen doet niemand dat meer. Je koopt een smartphone voor de functionaliteit, zodra dit wegvalt door het stoppen van ondersteuning vanuit de fabrikant dan is het een kwestie van tijd voordat het qua functionaliteit geen smartphone meer is.
Powered by JanetjeŽ
pi_174410582
De originele iPhone heeft geen 3G..
  Eindredactie Games zaterdag 14 oktober 2017 @ 10:40:06 #9
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_174410650
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 10:32 schreef Splackavellie02 het volgende:
De originele iPhone heeft geen 3G..
ook nog eens. Het is dus wachten totdat je er niet meer mee kan bellen.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zondag 15 oktober 2017 @ 13:06:06 #10
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_174430559
Wie de schoen past trekke hem aan.

Over schoenen gesproken, het is mooi weer buiten. Misschien zijn de frustraties een stuk minder na een middagje op het terras.
So we just called him Fred
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')