abonnement Unibet Coolblue
pi_174400709
Moest gisteren bij Marokkkaanse consulaat in Utrecht zijn. Mijn moeder stelde voor dat de man van mijn zusje me zou brengen. Toen ik dit mijn echtgenoot vertelde, ging hij door het lint. "Is je moeder gek? Je schoonbroertje die je brengt is niet normaal. Hij is niks van je en jij bent mijn vrouw. Ik laat je niet alleen in de auto met andere man."

Ik heb toen maar toegegeven en ben alleen geweest. Tegen moeder gelogen en gezegd dat ik prima in staat ben alleen te gaan.

Extreem? Of niet?
pi_174400733
Extreem, dump hem.
pi_174400739
Moet heel eerlijk zijn dat ik z'n reactie dom vond. Walg er van. Maar als ik dat zeg dan ben ik vreemd en te modern. Daar waar zelfs mijn ouders niet zo zijn.

[ Bericht 42% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2017 18:45:47 ]
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 18:45:38 #4
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_174400750
Jij bent toch zijn eigendom? Zo moeilijk is het toch allemaal niet daar?
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_174400756
Extremistisch man. Maak dat je wegkomt ! Levensgevaarlijk die gast.
pi_174400777
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 18:44 schreef 8777 het volgende:
Extreem, dump hem.
Gaat niet meer. Maar denk nu wel oprecht eens wat heb ik gedaan.
pi_174400778
Extreem natuurlijk maar je hebt niks te zeggen aangezien je hier zelf voor gekozen hebt.

Dus, kop dicht en wen maar aan je nieuwe leventje.

Slotje op dit topic svp.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_174400785
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 18:46 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Gaat niet meer. Maar denk nu wel oprecht eens wat heb ik gedaan.
Niet zeiken, je wist waar je aan begon.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_174400796
Gewoon gewoon naar Allah luisteren en je niet laten afgeleiden tot een kaffir. Je bent nu getrouwd en je hoort naar je man te luisteren.

Volgende keer moet je hem vragen of hij je brengt.
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 18:48:07 #10
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_174400812
Snap werkelijk niet dat je dit met je laat gebeuren. Je hebt een vangnet, ouders die redelijk zijn. Je hebt een weg hieruit.
Je hebt hersenen, je weet beter, je kan beter krijgen. Hou op met zo afschuwelijk passief zijn.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_174400816
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 18:45 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Jij bent toch zijn eigendom? Zo moeilijk is het toch allemaal niet daar?
Onzin. Mijn zusje is ook getrouwd, maar haar man zou nooit flippen als m'n man haar zou brengen. Mijn pa ook niet. Mijn broertjes zijn ook totaaal niet zo.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2017 18:48:42 ]
pi_174400840
Je moeder stelt voor dat je schoonbroer je zal brengen.

Heeft je schoonbroer daar zelf ook nog iets over te zeggen?
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 18:49:33 #13
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_174400845
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 18:46 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Gaat niet meer. Maar denk nu wel oprecht eens wat heb ik gedaan.
Gaat wel. Je wil niet, je durft niet, dat is heel wat anders dan gaat niet.
Niet voor niets lieg je hierover tegen je moeder, omdat je weet dat ook zij dit abnormaal vindt en zal vinden dat je dit niet mag laten gebeuren met jezelf.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_174400854
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 18:48 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Onzin. Mijn zusje is ook getrouwd, maar haar man zou nooit flippen als m'n man haar zou brengen. Mijn pa ook niet. Mijn broertjes zijn ook totaaal niet zo.
Niet relevant. Jouw man staat volgens jouw geloof volledig in zijn recht en jij hebt je maar te schikken naar zijn mening.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_174400860
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 18:47 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Niet zeiken, je wist waar je aan begon.
Onzin. Serieus. Dit wist ik niet en dit heb ik nooit gekend. Ik kom uit een best liberale familie. Heb zelfs contact via app met de man van mijn nicht. Dus, in onze familie kennen we dit niet.
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 18:50:44 #16
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_174400880
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 18:49 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Niet relevant. Jouw man staat volgens jouw geloof volledig in zijn recht en jij hebt je maar te schikken naar zijn mening.
Bullshit
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 18:50:47 #17
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_174400883
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 18:48 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Onzin. Mijn zusje is ook getrouwd, maar haar man zou nooit flippen als m'n man haar zou brengen. Mijn pa ook niet. Mijn broertjes zijn ook totaaal niet zo.
Haar man, je vader en je broertjes slaan er wel meteen op?
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_174400906
Waarom ben je met zo'n man getrouwd?
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 18:51:48 #19
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_174400911
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 18:50 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Onzin. Serieus. Dit wist ik niet en dit heb ik nooit gekend. Ik kom uit een best liberale familie. Heb zelfs contact via app met de man van mijn nicht. Dus, in onze familie kennen we dit niet.
Serieus, ga eens een goed gesprek aan met je ouders hierover. Stap eens over je schaamte heen en leg de situatie op tafel.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_174400920
Wat is dat Magreb? Hier ben je een sterke vrouw die voor zichzelf opkomt, maar met je vent ben je gehoorzaam en onderdanig?
pi_174400922
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 18:49 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Gaat wel. Je wil niet, je durft niet, dat is heel wat anders dan gaat niet.
Niet voor niets lieg je hierover tegen je moeder, omdat je weet dat ook zij dit abnormaal vindt en zal vinden dat je dit niet mag laten gebeuren met jezelf.
Ik ben zwanger. Voor het geval je dit nog niet wist. Tuurlijk vindt mijn moeder dit niet normaal. Zelfs mijn vader zal dit niet oké vinden en dat is eerste generatie Marokkaan, maar hij is chill. Alles kan en mag van hem.
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 18:52:25 #22
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_174400927
De vrouw is onderdanig aan de man. De Nederlandse maatschappij die anders probeert te bewerkstelligen.zal bonnen1 of 2 generaties ten onder zijn gegaan
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_174400928
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 18:50 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Onzin. Serieus. Dit wist ik niet en dit heb ik nooit gekend. Ik kom uit een best liberale familie. Heb zelfs contact via app met de man van mijn nicht. Dus, in onze familie kennen we dit niet.
Je hebt drie weken de tijd genomen hem te leren kennen en hebt desondanks tegen alle adviezen die je hier kreeg in besloten met hem te trouwen.

Deze tranen achteraf zijn krokodillentranen en je hebt het volledig aan jezelf te danken.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 18:54:01 #24
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_174400954
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 18:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Je hebt drie weken de tijd genomen hem te leren kennen en hebt desondanks tegen alle adviezen die je hier kreeg in besloten met hem te trouwen.

Deze tranen achteraf zijn krokodillentranen en je hebt het volledig aan jezelf te danken.
Levert wel mooie toppa’s op :Y
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_174400955
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 18:49 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Niet relevant. Jouw man staat volgens jouw geloof volledig in zijn recht en jij hebt je maar te schikken naar zijn mening.
Onzin. Niet in mijn islam. Sterker nog, in de Marokkaanse cultuur is het zo dat de vrouwen de baas zijn in het huwelijks. Zou je niet verwachten, maar is toch echt zo.
pi_174400983
Je hebt gewoon je mond te houden en naar hem te luisteren.
pi_174400990
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 18:51 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Serieus, ga eens een goed gesprek aan met je ouders hierover. Stap eens over je schaamte heen en leg de situatie op tafel.
Durf niet. Vooral omdat mijn moeder al een als niet gevoel had. Ze zal zeggen dat ik maar had moeten luisteren. Ik dacht er wel aan om zijn moeder te bellen, maar ja... die kan ook niks betekenen voor me.
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 18:56:21 #28
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_174400997
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 18:52 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ik ben zwanger. Voor het geval je dit nog niet wist. Tuurlijk vindt mijn moeder dit niet normaal. Zelfs mijn vader zal dit niet oké vinden en dat is eerste generatie Marokkaan, maar hij is chill. Alles kan en mag van hem.
Ja en? Nogmaals, je wil niet, je schaamt je, je voelt je verplicht, dat is wat anders dan kan niet.
Zover ik heb kunnen lezen durf ik te stellen dat als je het volledige verhaal vertelt aan je ouders ze je met liefde terug opnemen. Tuurlijk zullen ze zeggen dat je niet slim bent geweest, dat is dan ook zo, maar ze zullen je niet in de steek laten.

Echt, wil je zo je leven door? Wil je dat je kind dit mee krijgt? Wat als je kind een dochter is, wil je dat ze zo opgroeit? Of bij een jongen, wil je dat hij zo leert omgaan met vrouwen?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_174401025
Je had Joods moeten worden, dan had je tenminste dit nog:

pi_174401031
quote:
5s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 18:52 schreef Mojo.jojo het volgende:
Wat is dat Magreb? Hier ben je een sterke vrouw die voor zichzelf opkomt, maar met je vent ben je gehoorzaam en onderdanig?
Ben in het echt ook een sterke vrouw. Altijd geweest. Voor ik hem kende reisde ik elke maand in mijn eentje, had een goede baan...super onafhankelijk. Niet dat ik nu niet onafhankelijk ben, financieel wel, maar dt gebeuren van gisteren geeft me zo een naar gevoel.
pi_174401045
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 18:55 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Durf niet. Vooral omdat mijn moeder al een als niet gevoel had. Ze zal zeggen dat ik maar had moeten luisteren. Ik dacht er wel aan om zijn moeder te bellen, maar ja... die kan ook niks betekenen voor me.
De schande over jou en je familie is onnoemlijk groot te noemen als je besluit van je man af te keren. Je kind zal als regelrechte bastaard uitgekotst worden door iedereen binnen je gemeenschap.

En dat heb je volledig aan jezelf te danken.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_174401060
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 18:54 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Onzin. Niet in mijn islam. Sterker nog, in de Marokkaanse cultuur is het zo dat de vrouwen de baas zijn in het huwelijks. Zou je niet verwachten, maar is toch echt zo.
Blijkbaar niet, want je vent deelt de lakens uit.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_174401080
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 18:46 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Gaat niet meer. Maar denk nu wel oprecht eens wat heb ik gedaan.
Je hebt niks fout gedaan mop, hij spoort gewoon niet helemaal, maar dat zijn zijn issues, hij slaat je niet hoop ik?
pi_174401083
Waarom ben je zo snel gaan trouwen?

Je had toch prima nog even single kunnen blijven?
pi_174401096
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 18:57 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ben in het echt ook een sterke vrouw. Altijd geweest. Voor ik hem kende reisde ik elke maand in mijn eentje, had een goede baan...super onafhankelijk. Niet dat ik nu niet onafhankelijk ben, financieel wel, maar dt gebeuren van gisteren geeft me zo een naar gevoel.
Je hebt wel toegegeven en bent alleen geweest om een conflict te mijden? Ik snap dat je andere dromen met hem hebt, maar zorg aub goed voor jezelf. ^O^
pi_174401108
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 18:58 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

De schande over jou en je familie is onnoemlijk groot te noemen als je besluit van je man af te keren. Je kind zal als regelrechte bastaard uitgekotst worden door iedereen binnen je gemeenschap.

En dat heb je volledig aan jezelf te danken.
Man, overdrijf niet zo.
Dit, dus.
pi_174401110
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 18:46 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Gaat niet meer. Maar denk nu wel oprecht eens wat heb ik gedaan.
Goh ...
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_174401111
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 18:56 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ja en? Nogmaals, je wil niet, je schaamt je, je voelt je verplicht, dat is wat anders dan kan niet.
Zover ik heb kunnen lezen durf ik te stellen dat als je het volledige verhaal vertelt aan je ouders ze je met liefde terug opnemen. Tuurlijk zullen ze zeggen dat je niet slim bent geweest, dat is dan ook zo, maar ze zullen je niet in de steek laten.

Echt, wil je zo je leven door? Wil je dat je kind dit mee krijgt? Wat als je kind een dochter is, wil je dat ze zo opgroeit? Of bij een jongen, wil je dat hij zo leert omgaan met vrouwen?
Wil geen alleenstaande moeder zijn. Hoe moedig en sterk ik die vrouwen vind, ik weet dat in onze harde cultuur nooit meer aan een man ga komen. En ik wil niet met mijn 28 jaar jong de rest van m'n leven alleen zijn. Daarom was ik zo niet blij met deze zwangerschap, hoe erg dit ook klinkt. Heb gehuild van verdriet na het zien van de test.

Ik vind het gewoon overdreven. Het is te overdreven. Ik begrijp best dat bepaalde dingen als getrouwde vrouw nu anders moeten en bijvoorbeeld alleen reizen niet meer kan. Dat vind ik een redelijke eis en dat wil ik best inleveren, maar zoiets als een schoonbroertje van nota bene 23 jaar die me even brengt?
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 19:01:40 #39
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_174401113
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 18:55 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Durf niet. Vooral omdat mijn moeder al een als niet gevoel had. Ze zal zeggen dat ik maar had moeten luisteren. Ik dacht er wel aan om zijn moeder te bellen, maar ja... die kan ook niks betekenen voor me.
Ze heeft gelijk daarmee. En ze kan veel voor je betekenen, een veilige haven om op terug te vallen bv.
Al was het alleen maar om je man eens goed met de neus op de feiten te drukken. Dat je kan gaan en dat zal doen als hij dit niet veranderd. Even een maandje bij je ouders gaan zitten en ondertussen praten met hem over hoe als je samen verder gaat. Om dan evt het weer te proberen, maar echt te gaan als het weer fout loopt.

Als jij je grenzen niet aan gaat geven gaat dit van kwaad tot erger en dat weet je. Je moet dit stoppen.
Dat je voor jezelf er alles aan wil doen om het wel te laten werken kan ik echt wel begrijpen, maar dat gaat niet lukken als je geen tot hier en niet verder in het zand tekent. Je zal moeten laten weten dat je niet alleen staat, dat je een uitweg hebt en daar gebruik van zal maken als het moet.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_174401118
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 18:55 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Durf niet. Vooral omdat mijn moeder al een als niet gevoel had. Ze zal zeggen dat ik maar had moeten luisteren. Ik dacht er wel aan om zijn moeder te bellen, maar ja... die kan ook niks betekenen voor me.
Schatteke, ik hoor zo vaak; ik zei het toch?

Niks van aantrekken, iedereen mag zijn of haar eigen fouten maken, anders leer je ook niet.
pi_174401136
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 18:59 schreef 8777 het volgende:

[..]

Je hebt niks fout gedaan mop, hij spoort gewoon niet helemaal, maar dat zijn zijn issues, hij slaat je niet hoop ik?
Nee. Wel kort lontje. Loop echt op eieren bij hem.
pi_174401142
Jezus dumpen dus he
pi_174401143
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 19:01 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Wil geen alleenstaande moeder zijn. Hoe moedig en sterk ik die vrouwen vind, ik weet dat in onze harde cultuur nooit meer aan een man ga komen. En ik wil niet met mijn 28 jaar jong de rest van m'n leven alleen zijn. Daarom was ik zo niet blij met deze zwangerschap, hoe erg dit ook klinkt. Heb gehuild van verdriet na het zien van de test.

Ik vind het gewoon overdreven. Het is te overdreven. Ik begrijp best dat bepaalde dingen als getrouwde vrouw nu anders moeten en bijvoorbeeld alleen reizen niet meer kan. Dat vind ik een redelijke eis en dat wil ik best inleveren, maar zoiets als een schoonbroertje van nota bene 23 jaar die me even brengt?
Je bent 28 en wordt nu afgerekend op de keuzes die je maakt in je leven.

Welkom in de grote mensen wereld meid.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_174401154
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 19:01 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Man, overdrijf niet zo.
Ze zegt het zelf ook, van haar vent nu af is een leven lang alleenstaande moeder zijn.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 19:04:49 #45
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_174401172
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 19:01 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Wil geen alleenstaande moeder zijn. Hoe moedig en sterk ik die vrouwen vind, ik weet dat in onze harde cultuur nooit meer aan een man ga komen. En ik wil niet met mijn 28 jaar jong de rest van m'n leven alleen zijn. Daarom was ik zo niet blij met deze zwangerschap, hoe erg dit ook klinkt. Heb gehuild van verdriet na het zien van de test.

Ik vind het gewoon overdreven. Het is te overdreven. Ik begrijp best dat bepaalde dingen als getrouwde vrouw nu anders moeten en bijvoorbeeld alleen reizen niet meer kan. Dat vind ik een redelijke eis en dat wil ik best inleveren, maar zoiets als een schoonbroertje van nota bene 23 jaar die me even brengt?
Het lijkt nu heel moeilijk en onmogelijk allemaal, maar om een cliché neer te mikken, voor elke deur die sluit opent een andere.

Je hebt een liefdevolle familie, begin eens met hun in vertrouwen nemen, hun hulp vragen. Hoef je niet direct te scheiden, maar zet wel die grens, laat weten dat je die grens zal bewaken, een vangnet hebt.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_174401184
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 19:01 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ze heeft gelijk daarmee. En ze kan veel voor je betekenen, een veilige haven om op terug te vallen bv.
Al was het alleen maar om je man eens goed met de neus op de feiten te drukken. Dat je kan gaan en dat zal doen als hij dit niet veranderd. Even een maandje bij je ouders gaan zitten en ondertussen praten met hem over hoe als je samen verder gaat. Om dan evt het weer te proberen, maar echt te gaan als het weer fout loopt.

Als jij je grenzen niet aan gaat geven gaat dit van kwaad tot erger en dat weet je. Je moet dit stoppen.
Dat je voor jezelf er alles aan wil doen om het wel te laten werken kan ik echt wel begrijpen, maar dat gaat niet lukken als je geen tot hier en niet verder in het zand tekent. Je zal moeten laten weten dat je niet alleen staat, dat je een uitweg hebt en daar gebruik van zal maken als het moet.
Denk dat mijn moeder niet met hem zal praten hierover omdat ze zoiets heefr van dat is iets tussen jullie.

Ik heb het er wel over met nicht, tante en vriendin en die zeggen ook allemaal dat ik voor mezelf moet opkomen omdat het anders erger gaat worden.
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 19:05:44 #47
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_174401185
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 19:03 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ze zegt het zelf ook, van haar vent nu af is een leven lang alleenstaande moeder zijn.
Denkt ze, houdt ze zichzelf voor... Of dat de waarheid is is een tweede.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_174401189
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 19:02 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Nee. Wel kort lontje. Loop echt op eieren bij hem.
Hij vertrouwt je niet.

En als hij je zegt wel te vertrouwen, maar wil opvoeden naar lokale maatstaven dan is dat een regelrechte belediging naar je vader.
pi_174401194
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 19:02 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Nee. Wel kort lontje. Loop echt op eieren bij hem.
Ga weg dan, je zijt toch een zelfstandige sterk mokkel? Dan kun je dit ook, kind krijg je alleen ook wel groot.
En ja schande is relatief, liever een schande en gelukkig zijn, dan netjes en ongelukkig.
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 19:06:30 #50
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_174401196
Gaan we nou elke dag dit soort topics krijgen?
The love you take is equal to the love you make.
pi_174401208
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 19:06 schreef Lienekien het volgende:
Gaan we nou elke dag dit soort topics krijgen?
Waar is dit forum dan voor? :')
pi_174401222
Waar vind je zelf dat de grens ligt?
pi_174401225
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 19:04 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Het lijkt nu heel moeilijk en onmogelijk allemaal, maar om een cliché neer te mikken, voor elke deur die sluit opent een andere.

Je hebt een liefdevolle familie, begin eens met hun in vertrouwen nemen, hun hulp vragen. Hoef je niet direct te scheiden, maar zet wel die grens, laat weten dat je die grens zal bewaken, een vangnet hebt.
Ja, zal vanavond met vriendin hierover bellen. Want weet het niet. Ergste is dat hij me altijd een schuldgevoel aanpraat waardoor ik altijd maar voel dat ik de foute ben. Dat doet hij heel slim.

Denk wel eens, wat bezielde me? Vanochtend nog tegen vriendin gezegd dat ik beter met die verbrande jongen die dokter is kunnen trouwen. Dat was dan wel
Een afvallige, maar wel netjes, hoogopgeleid, lief en modern.
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 19:08:22 #54
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_174401227
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 19:05 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Denk dat mijn moeder niet met hem zal praten hierover omdat ze zoiets heefr van dat is iets tussen jullie.

Ik heb het er wel over met nicht, tante en vriendin en die zeggen ook allemaal dat ik voor mezelf moet opkomen omdat het anders erger gaat worden.
Je moeder hoeft niet te praten met hem, jij moet dat doen. Jij moet je grenzen bewaken, jij moet zeggen dit gaat over de grens, ik ga naar huis. Om dan vanuit daar met elkaar te praten over wat er moet gebeuren zodat je weer terug komt.
Hij moet weten dat je niet alles over je heen laat komen, hij misbruik kan maken van je schaamte.

Zet die lijn in het zand pop, je bent niet onredelijk hierin, hij is echt onredelijk.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 19:08:44 #55
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_174401232
Heel simpel, ga scheiden (kan niet moeilijk zijn aangezien je nog niet eens burgerlijk bent getrouwd), kom naar Nederland, laat het kind (stiekem) weghalen nu het nog kan en zoek een normale echtgenoot.

Die vent van je gaat echt niet veranderen, of wordt alleen maar erger.
pi_174401237
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 19:08 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Je moeder hoeft niet te praten met hem, jij moet dat doen. Jij moet je grenzen bewaken, jij moet zeggen dit gaat over de grens, ik ga naar huis. Om dan vanuit daar met elkaar te praten over wat er moet gebeuren zodat je weer terug komt.
Hij moet weten dat je niet alles over je heen laat komen, hij misbruik kan maken van je schaamte.

Zet die lijn in het zand pop, je bent niet onredelijk hierin, hij is echt onredelijk.
Maar zij koos voor hem.
pi_174401242
Ik geloof er gewoon serieus niks meer van. Je familie was toch zo lastig, en er was druk om te trouwen? En nu zeg je dat je moeder er geen goed gevoel bij had? Jij praat alles naar hoe het je dat moment het beste uitkomt.

Neem een abortus en ga scheiden, klaar. Hoe langer je met beide wacht, hoe erger. Dat tweede is pas echt lastig als het kind er is. Je bent 28 niet 38, het is niet je laatste kans op een man of kind.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_174401247
quote:
5s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 19:08 schreef Jopie78 het volgende:
Waar vind je zelf dat de grens ligt?
Mijn grens is anders. Ik lig er niet wakker van als een nicht hem zou brengen. Ik lig er niet Walker van als hij vrouwelijke vriendinnen heeft.

Maar goed, begrijp best dat bepaalde dingen anders moeten en daar wil ik best naar luisteren, maar het incident van gisteren is overdreven.
pi_174401262
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 19:06 schreef Lienekien het volgende:
Gaan we nou elke dag dit soort topics krijgen?
Dat wist je toch allang ? Iedereen met een stel hersens zag dit mijlenver aankomen.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_174401271
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 19:09 schreef Maghrebijnse het volgende:

Mijn grens is anders. Ik lig er niet wakker van als een nicht hem zou brengen. Ik lig er niet Walker van als hij vrouwelijke vriendinnen heeft.

Maar goed, begrijp best dat bepaalde dingen anders moeten en daar wil ik best naar luisteren, maar het incident van gisteren is overdreven.
Das geen antwoord op de vraag. Waar trek jij de grens? Wanneer heb jij zoiets van, meh, dit ga ik mezelf en mijn kind niet aan doen?

Ben gewoon benieuwd hoe je er nu tegenaan kijkt en in hoeverre je hier in de toekomst gevolg aan geeft in dit feuilleton.
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 19:12:53 #61
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_174401298
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 18:54 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Onzin. Niet in mijn islam. Sterker nog, in de Marokkaanse cultuur is het zo dat de vrouwen de baas zijn in het huwelijks. Zou je niet verwachten, maar is toch echt zo.
Want DE Marokaanse cultuur is overal hetzelfde? Nee.
Ik heb al eens eerder een link voor je gepost van een in NL geboren Marokaanse die haar zo liberale Marokaanse man na hun huwelijk zag veranderen in een ultra conservative tiran.
Ik kan me niet voorstellen dat je dat soort verhalen nooit eerder gehoord hebt. Waarom ben je nou verbaasd dat het jou ook overkomt? Zeker als je zo kort na kennismaking met elkaar trouwt.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_174401305
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 19:08 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Je moeder hoeft niet te praten met hem, jij moet dat doen. Jij moet je grenzen bewaken, jij moet zeggen dit gaat over de grens, ik ga naar huis. Om dan vanuit daar met elkaar te praten over wat er moet gebeuren zodat je weer terug komt.
Hij moet weten dat je niet alles over je heen laat komen, hij misbruik kan maken van je schaamte.

Zet die lijn in het zand pop, je bent niet onredelijk hierin, hij is echt onredelijk.
Kort lontje. Durf echt weinig te bespreken. Dat is het probleem.
pi_174401323
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 19:09 schreef alors het volgende:
Ik geloof er gewoon serieus niks meer van. Je familie was toch zo lastig, en er was druk om te trouwen? En nu zeg je dat je moeder er geen goed gevoel bij had? Jij praat alles naar hoe het je dat moment het beste uitkomt.

Neem een abortus en ga scheiden, klaar. Hoe langer je met beide wacht, hoe erger. Dat tweede is pas echt lastig als het kind er is. Je bent 28 niet 38, het is niet je laatste kans op een man of kind.
Boeit me niet op dit moment. Je praat nogal laconiek over een abortus en een scheiding. Alsof je dat maar even doet.
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 19:15:04 #64
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_174401332
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 19:09 schreef Appeltaart_met_slagroom het volgende:

[..]

Maar zij koos voor hem.
En hij gedraagt zich anders dan zou moeten/verwacht was. Gekozen hebben voor iets betekend niet dat het geen vergissing kan zijn, je niet meer terug kan.

Nogmaals, ik kan goed begrijpen dat je alles wil proberen om het wel te laten werken. Maar mee buigen tot je breekt is geen oplossing. Als hij niet minder onredelijk wil zijn stopt het, maar dan dient ze wel zonder twijfel te laten weten waar die grens ligt. Inc laten weten dat ze niet volledig aan hem overgeleverd is, maar het een keuze is.

Zover ik heb gelezen is de ts heel redelijk, is bereid aanpassingen te doen om op gedeelde grond uit te komen. Heeft zich al aangepast en nogmaals aangepast, zover dat het pijn doet. Loopt op eieren nu en is ongelukkig. Of hij past zich nu aan om de druk van de situatie af te halen, of het gaat gewoon zo niet verder.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_174401333
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 19:13 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Kort lontje. Durf echt weinig te bespreken. Dat is het probleem.
Vind je het niet ontzettend verkeerd dat je zo bang voor je man moet zijn dat je dingen geneens durft te bespreken met hem?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 19:15:15 #66
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_174401338
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 19:14 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Boeit me niet op dit moment. Je praat nogal laconiek over een abortus en een scheiding. Alsof je dat maar even doet.
Trouwen deed je ook maar even dus waarom niet. :')
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_174401350
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 19:08 schreef Lunatiek het volgende:
Heel simpel, ga scheiden (kan niet moeilijk zijn aangezien je nog niet eens burgerlijk bent getrouwd), kom naar Nederland, laat het kind (stiekem) weghalen nu het nog kan en zoek een normale echtgenoot.

Die vent van je gaat echt niet veranderen, of wordt alleen maar erger.
Ik vind dat jij echt makkelijk praten hebt. Ik begrijp je reactie, maar ik vind het lastig. Overigens ben ik in Nederland. Al ruim twee weken.
pi_174401358
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 19:08 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ja, zal vanavond met vriendin hierover bellen. Want weet het niet. Ergste is dat hij me altijd een schuldgevoel aanpraat waardoor ik altijd maar voel dat ik de foute ben. Dat doet hij heel slim.

Denk wel eens, wat bezielde me? Vanochtend nog tegen vriendin gezegd dat ik beter met die verbrande jongen die dokter is kunnen trouwen. Dat was dan wel
Een afvallige, maar wel netjes, hoogopgeleid, lief en modern.
Waarom vraag je niet aan hem of hij zich niet schuldig voelt?
pi_174401362
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 19:15 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

En hij gedraagt zich anders dan zou moeten/verwacht was. Gekozen hebben voor iets betekend niet dat het geen vergissing kan zijn, je niet meer terug kan.

Nogmaals, ik kan goed begrijpen dat je alles wil proberen om het wel te laten werken. Maar mee buigen tot je breekt is geen oplossing. Als hij niet minder onredelijk wil zijn stopt het, maar dan dient ze wel zonder twijfel te laten weten waar die grens ligt. Inc laten weten dat ze niet volledig aan hem overgeleverd is, maar het een keuze is.

Zover ik heb gelezen is de ts heel redelijk, is bereid aanpassingen te doen om op gedeelde grond uit te komen. Heeft zich al aangepast en nogmaals aangepast, zover dat het pijn doet. Loopt op eieren nu en is ongelukkig. Of hij past zich nu aan om de druk van de situatie af te halen, of het gaat gewoon zo niet verder.
Dan moet ze niet klagen en bij hem weg gaan. Over abortus laat ik mij niet uit dat is eigen keuze.
pi_174401379
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 19:15 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Vind je het niet ontzettend verkeerd dat je zo bang voor je man moet zijn dat je dingen geneens durft te bespreken met hem?
We hebben 16 september een grote ruzie gehad. Hij heeft me die nacht in de auto gezien met een vriend. En dat gebruikt hij nu sindsdien tegen me.
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 19:18:03 #71
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_174401387
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 19:13 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Kort lontje. Durf echt weinig te bespreken. Dat is het probleem.
Daarom die afstand, die mensen ertussen... Pas terug gaan als er overeenstemming is, als je zo zeker bent als je kan zijn dat hij het meent en niet explodeert als je terug komt. Evt met iemand samen terug gaan na op afstand praten (of eerst in jouw eigen omgeving weer samen komen), maak gebruik van je vangnet.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_174401393
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 19:17 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

We hebben 16 september een grote ruzie gehad. Hij heeft me die nacht in de auto gezien met een vriend. En dat gebruikt hij nu sindsdien tegen me.
Dat is niet echt een antwoord op mijn vraag.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 19:18:28 #73
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_174401400
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 19:15 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ik vind dat jij echt makkelijk praten hebt. Ik begrijp je reactie, maar ik vind het lastig. Overigens ben ik in Nederland. Al ruim twee weken.
En nu kom je hier iedere dag topics openen over je problemen. Maar je wilt of kunt er niks aan veranderen. Wat verwacht je dan?
The love you take is equal to the love you make.
pi_174401414
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 19:18 schreef Lienekien het volgende:

[..]

En nu kom je hier iedere dag topics openen over je problemen. Maar je wilt of kunt er niks aan veranderen. Wat verwacht je dan?
Wat verwacht jij dan, meiske moet soms ventileren laat haar.
pi_174401427
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 19:14 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Boeit me niet op dit moment. Je praat nogal laconiek over een abortus en een scheiding. Alsof je dat maar even doet.
Totaal niet, maar een scheiding zonder kinderen is nog best 'done' in jouw cultuur, komt best veel voor.

Ik snap überhaupt al niet dat je met al die twijfels geen maatregelen hebt genomen tegen een zwangerschap, dat kan ook na een halfjaar nog wel als je hem wat beter kent. Dat had je zelf ook kunnen incalculeren, ben je eenmaal zwanger dan is de weg terug veel lastiger.

Hij gaat een kind niet zomaar opgeven waarschijnlijk, opeisen etc, gescheiden ouders wil je een kind liever niet aandoen, dan is alles gewoon meteen veel complexer.

Dus ja, dan denk ik, je bent dom geweest ondanks alle adviezen van familie en hier en dan moet je op de blaren zitten.
know'm sayin?
×
word? word.
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 19:20:35 #76
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_174401428
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 19:19 schreef Appeltaart_met_slagroom het volgende:

[..]

Wat verwacht jij dan, meiske moet soms ventileren laat haar.
Dan gaat ze maar klagen in Klaagbaak.
The love you take is equal to the love you make.
pi_174401433
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 19:15 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ik vind dat jij echt makkelijk praten hebt. Ik begrijp je reactie, maar ik vind het lastig. Overigens ben ik in Nederland. Al ruim twee weken.
Ik had het net over vertrouwen. Als je zwanger bent, en het kind geboren is kun je wel wat hulp van je moeder gebruiken en wil je je veilig kunnen voelen zodat je niet op eieren hoeft te lopen?

En wat te denken van hem kunnen vertrouwen dat hij je kind niet meeneemt. Uiteraard kun je wel daar naartoe. Maar als hij het kind daar houdt beperkt het wel je bewegingsvrijheid (aannemende dat je een goede moeder wil zijn).
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 19:21:28 #78
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_174401452
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 19:16 schreef Appeltaart_met_slagroom het volgende:

[..]

Dan moet ze niet klagen en bij hem weg gaan. Over abortus laat ik mij niet uit dat is eigen keuze.
Dit is allemaal makkelijk lullen. Natuurlijk denk ik ook ren zo hard je kan, alle alarmbellen gaan zo hard af als ze maar kunnen namelijk.
Maar ik begrijp best dat het voor haar gevoelsmatig allemaal niet zo makkelijk is. Dan zijn er wat tussenstappen mogelijk, die maken dat de ts weet dat ze er echt alles aan gedaan heeft.

Heb weinig hoop dat die stappen zullen helpen, maar wie weet. En vooral, die stappen zijn misschien wel nodig voor de ts zelf, om vrede te kunnen hebben met de moeilijke keuze om echt te gaan.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_174401466
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 19:21 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Dit is allemaal makkelijk lullen. Natuurlijk denk ik ook ren zo hard je kan, alle alarmbellen gaan zo hard af als ze maar kunnen namelijk.
Maar ik begrijp best dat het voor haar gevoelsmatig allemaal niet zo makkelijk is. Dan zijn er wat tussenstappen mogelijk, die maken dat de ts weet dat ze er echt alles aan gedaan heeft.

Heb weinig hoop dat die stappen zullen helpen, maar wie weet. En vooral, die stappen zijn misschien wel nodig voor de ts zelf, om vrede te kunnen hebben met de moeilijke keuze om echt te gaan.
Net als met stoppen met roken, je stopt of je stopt niet. Punt.
pi_174401480
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 19:15 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

En hij gedraagt zich anders dan zou moeten/verwacht was.
Gelul natuurlijk aangezien TS na drie weken met deze vent trouwde. Het is TS dan ook zeer zwaar aan te rekenen dat ze nu opeens terug wil krabbelen omdat ze haar vent wat langer kent. Zo werkt het natuurlijk niet en is ultra simpel gedacht: we leggen de schuld gewoon bij de man zodat TS niet na hoeft te denken over haar gedrag en keuzes.


TS maakt een keuze en de consequenties bevallen haar niet. Eigen schuld dikke bult.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_174401498
Het is gewoon wachten tot ie gaat slaan.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_174401506
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 18:46 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Gaat niet meer. Maar denk nu wel oprecht eens wat heb ik gedaan.
nou dan heb je ook niks aan je topic's he. Ik zou ze ook niet meer openen

Ontopic: niet alleen kunnen gaan is ook extreem
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 19:25:27 #83
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_174401511
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 19:24 schreef Ticootje het volgende:
Het is gewoon wachten tot ie gaat slaan.
Kan nooit lang meer duren.
The love you take is equal to the love you make.
  roze vrijdag 13 oktober 2017 @ 19:26:20 #84
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_174401524
Maakt het iets uit wat wij ervan vinden? :@ Je blijft toch bij hem ondanks alles.
Your beauty never ever scared me.
pi_174401537
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 19:26 schreef Amarantha het volgende:
Maakt het iets uit wat wij ervan vinden? :@ Je blijft toch bij hem ondanks alles.
aandacht is aandacht
pi_174401550
Not without my daughter.
pi_174401557
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 19:24 schreef Ticootje het volgende:
Het is gewoon wachten tot ie gaat slaan.
Dat wist iedereen allang. Behalve TS.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_174401560
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 19:26 schreef Amarantha het volgende:
Maakt het iets uit wat wij ervan vinden? :@ Je blijft toch bij hem ondanks alles.
Niet eens een klein beetje.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_174401570
En:

quote:
4s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:51 schreef LurkJeRot het volgende:
Totaal onverwachte wending weer in dit 100% waargebeurde verhaal.
Next stop: wederom een topic in r&p als dit topic niet zo lekker meer loopt even.

U hoorde het hier eerst!
pi_174401580
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 19:27 schreef LurkJeRot het volgende:
Not without my daughter.
quote:
15s.gif Op maandag 11 september 2017 21:53 schreef Jopie78 het volgende:
Klinkt als het begin van “In een sluier gevangen”..
  roze vrijdag 13 oktober 2017 @ 19:29:44 #91
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_174401581
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 19:28 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Niet eens een klein beetje.
Moet weer denken aan een topic van paar weken terug.
Your beauty never ever scared me.
pi_174401582
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 19:29 schreef LurkJeRot het volgende:
En:

[..]

quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 21:26 schreef Maghrebijnse het volgende:
Flipping, ik moet niks. Ook niet van hem. Hij is heeel chill. Ik heb gewoon geen zin om nog naar school te gaan.
Binnen een maand van 'Hij is heel chill' naar 'Ik mag niks'.

Ultra troll power over 9000!
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 19:29:55 #93
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_174401587
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 19:23 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Gelul natuurlijk aangezien TS na drie weken met deze vent trouwde. Het is TS dan ook zeer zwaar aan te rekenen dat ze nu opeens terug wil krabbelen omdat ze haar vent wat langer kent. Zo werkt het natuurlijk niet en is ultra simpel gedacht: we leggen de schuld gewoon bij de man zodat TS niet na hoeft te denken over haar gedrag en keuzes.


TS maakt een keuze en de consequenties bevallen haar niet. Eigen schuld dikke bult.
Beide zijn verantwoordelijk voor de eigen daden.
Is de ts dom geweest? Ja en dat krijgt ze dan ook zat te horen. Maakt dat wat deze vent doet prima, nee. Hij is dan ook ronduit de schuld van deze ellende, simpelweg omdat hij zich als een tirannieke idioot gedraagt.

Eigenlijk doet die hele schuldvraag er minder toe, hoe nu verder, dat is belangrijker.
Is het mogelijk voor de ts om op gedeelde grond te komen met haar man en toch een harmonieus huwelijk te krijgen? Zo nee, hoe kan ze hier dan uitstappen met zo min mogelijk schade?
Oplossen of gaan, het start met de mensen om je heen vertellen wat er aan de hand is. Dat vangnet gaan gebruiken, daar is het voor.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_174401591
Zoveel effort in deze troll, dat kan ik wel waarderen.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  Meest relativerende user 2022 vrijdag 13 oktober 2017 @ 19:30:46 #95
357044 Budapestenaar
pi_174401600
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 19:01 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Wil geen alleenstaande moeder zijn. Hoe moedig en sterk ik die vrouwen vind, ik weet dat in onze harde cultuur nooit meer aan een man ga komen. En ik wil niet met mijn 28 jaar jong de rest van m'n leven alleen zijn. Daarom was ik zo niet blij met deze zwangerschap, hoe erg dit ook klinkt. Heb gehuild van verdriet na het zien van de test.

Ik vind het gewoon overdreven. Het is te overdreven. Ik begrijp best dat bepaalde dingen als getrouwde vrouw nu anders moeten en bijvoorbeeld alleen reizen niet meer kan. Dat vind ik een redelijke eis en dat wil ik best inleveren, maar zoiets als een schoonbroertje van nota bene 23 jaar die me even brengt?
Je doet dit van A tot Z jezelf aan. Waarom trouw je met iemand die je nauwelijks kent? Had de tijd genomen om uit te vinden hoe hij over dingen denkt, om hem echt te leren kennen. Je bent met een vreemde getrouwd. En het is je eigen keuze om bij hem te blijven. Dit gaat van kwaad tot erger. Wil je de rest van je lange leven op eieren blijven lopen? Waar ligt je grens? Want hij gaat je nog een keer slaan. Heus.

En hoe bedoel je in 'onze harde cultuur'. Je bent geboren en getogen in Nederland. Waarom breek je niet eens uit dat verstikkende cultuurtje? Waarom blijf je vissen in de Marokkaanse vijver? Je bent hoog opgeleid, komt uit een redelijk liberale familie: maak dan van je leven wat jij er zelf van wil maken. Stop eens met slachtoffer spelen.
pi_174401601
quote:
10s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 21:38 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Het is allemaal wat voorspelbaar aan het worden met al die cliché's. Het opzetje naar de zwangerschap vol problemen is ook al gegeven, het wachten is nu op de boze tweelingzus die onvermijdelijk gaat verschijnen als dit maar lang genoeg aansleept.
LurkJeRot called it :D

GTST are you watching?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_174401609
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 19:29 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Moet weer denken aan een topic van paar weken terug.
Die ONZ reeks? :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_174401611
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 19:29 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Beide zijn verantwoordelijk voor de eigen daden.
Is de ts dom geweest? Ja en dat krijgt ze dan ook zat te horen. Maakt dat wat deze vent doet prima, nee. Hij is dan ook ronduit de schuld van deze ellende, simpelweg omdat hij zich als een tirannieke idioot gedraagt.

Eigenlijk doet die hele schuldvraag er minder toe, hoe nu verder, dat is belangrijker.
Is het mogelijk voor de ts om op gedeelde grond te komen met haar man en toch een harmonieus huwelijk te krijgen? Zo nee, hoe kan ze hier dan uitstappen met zo min mogelijk schade?
Je weet dat we hier met een troll te maken hebben toch?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  roze vrijdag 13 oktober 2017 @ 19:31:30 #99
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_174401614
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 19:31 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Die ONZ reeks? :P
Nee topic van TS hier in R&P.
Your beauty never ever scared me.
pi_174401616
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 19:29 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

[..]

_O_
pi_174401618
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 19:31 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Nee topic van TS hier in R&P.
Oh ja, het wordt ook zo veel. :+
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 19:31:56 #102
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_174401619
En dan van die verse users die al hun tact uit de kast trekken omdat ze in de waan verkeren dat hun woorden effect zullen hebben.
The love you take is equal to the love you make.
pi_174401628
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 19:31 schreef LurkJeRot het volgende:

_O_
Schopje DGB - Dagboeken
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 19:33:09 #104
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_174401638
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 19:31 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Je weet dat we hier met een troll te maken hebben toch?
Naar alle waarschijnlijkheid ja. Maar het is opzich interessant om erover te praten. Er zijn velen die werkelijk in zulke situaties zitten.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_174401642
Arm meiske, thuis slecht en dan ook nog hier afgezeken worden.
pi_174401676
Het wachten is op de ware liefde van TS waarmee ze samen het kind gaat opvoeden
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_174401769
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 19:01 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Wil geen alleenstaande moeder zijn. Hoe moedig en sterk ik die vrouwen vind, ik weet dat in onze harde cultuur nooit meer aan een man ga komen. En ik wil niet met mijn 28 jaar jong de rest van m'n leven alleen zijn. Daarom was ik zo niet blij met deze zwangerschap, hoe erg dit ook klinkt. Heb gehuild van verdriet na het zien van de test.

Ik vind het gewoon overdreven. Het is te overdreven. Ik begrijp best dat bepaalde dingen als getrouwde vrouw nu anders moeten en bijvoorbeeld alleen reizen niet meer kan. Dat vind ik een redelijke eis en dat wil ik best inleveren, maar zoiets als een schoonbroertje van nota bene 23 jaar die me even brengt?
De vraag is: ben je echt sterk.of doe je je alleen maar stoer voor. Ik ben bang voor het laatste.

Als je blijft heb je je leven lang deze man die de baas over je is. Hij zal je laten gehoorzamen. Dat hij geweld wil gebruiken heeft hij al bewezen.

Je bent zwanger. God weet van wie.

Die kerel is een lul. Iedereen heeft je gewaarschuwd, zelfs je moeder.

Nu zit je met de gebakken peren. En zul je er zelf uit moeten komen. Of niet. De gevolgen zullen in beide gevallen enorm zijn. En in beide gevallen vermoed ik dat je niet veilig bent.

Je komt er nu exact achter waar wij hier allemaal steeds op gewezen hebben. Ik hoop dat je ogen eens open gaan.
Whatever...
pi_174401803
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 19:03 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ze zegt het zelf ook, van haar vent nu af is een leven lang alleenstaande moeder zijn.
Tenzij ze eens uit haar Marokkaanse/islamitische/achterlijke kokertje stapt en een normale man zoekt. Er zijn er zat. In alle kleuren, rijk en arm. Allemaal kerels die je wel goed zouden behandelen. Blijf weg van Marokkanen.
Whatever...
pi_174402100
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 19:08 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ja, zal vanavond met vriendin hierover bellen. Want weet het niet. Ergste is dat hij me altijd een schuldgevoel aanpraat waardoor ik altijd maar voel dat ik de foute ben. Dat doet hij heel slim.

Kenmerk van narcist dan wel psychopaat. En de rest van je beschrijft trouwens ook.
Ik kan je nu al zeggen dat dit huwelijk alleen maar kan uitlopen op een nare toestand.
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 20:05:28 #110
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_174402302
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 19:14 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Boeit me niet op dit moment. Je praat nogal laconiek over een abortus en een scheiding. Alsof je dat maar even doet.
Jij was degene die laconiek deed. Over huwelijk en zwangerschap. Alsof je dàt maar even doet. Tuurlijk, hoef je niet moeilijk over te doen, maar dan moet je ook niet moeilijk doen als het beter is ermee te stoppen.
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 20:06:54 #111
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_174402330
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 19:15 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ik vind dat jij echt makkelijk praten hebt. Ik begrijp je reactie, maar ik vind het lastig. Overigens ben ik in Nederland. Al ruim twee weken.
Ja, dus is het makkelijk hier die abortus te laten doen.
pi_174402441
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 19:12 schreef Elpis het volgende:

[..]

Want DE Marokaanse cultuur is overal hetzelfde? Nee.
Ik heb al eens eerder een link voor je gepost van een in NL geboren Marokaanse die haar zo liberale Marokaanse man na hun huwelijk zag veranderen in een ultra conservative tiran.
Ik kan me niet voorstellen dat je dat soort verhalen nooit eerder gehoord hebt. Waarom ben je nou verbaasd dat het jou ook overkomt? Zeker als je zo kort na kennismaking met elkaar trouwt.
Nou, dat is onzin. Zoiets weet je niet op voorhand. Of je nou wel of niet snel trouwt. Een man kan ook na jarenlange relatie en dan na het huwelijk plots veranderen.
pi_174402463
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 19:18 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Daarom die afstand, die mensen ertussen... Pas terug gaan als er overeenstemming is, als je zo zeker bent als je kan zijn dat hij het meent en niet explodeert als je terug komt. Evt met iemand samen terug gaan na op afstand praten (of eerst in jouw eigen omgeving weer samen komen), maak gebruik van je vangnet.
Ja, ik ga het eerst bespreken met vriendin en kijken wat haar verdere reactie is.
pi_174402477
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 19:20 schreef alors het volgende:

[..]

Totaal niet, maar een scheiding zonder kinderen is nog best 'done' in jouw cultuur, komt best veel voor.

Ik snap überhaupt al niet dat je met al die twijfels geen maatregelen hebt genomen tegen een zwangerschap, dat kan ook na een halfjaar nog wel als je hem wat beter kent. Dat had je zelf ook kunnen incalculeren, ben je eenmaal zwanger dan is de weg terug veel lastiger.

Hij gaat een kind niet zomaar opgeven waarschijnlijk, opeisen etc, gescheiden ouders wil je een kind liever niet aandoen, dan is alles gewoon meteen veel complexer.

Dus ja, dan denk ik, je bent dom geweest ondanks alle adviezen van familie en hier en dan moet je op de blaren zitten.
Ja, scheiding zonder kinderen. Helaas ben ik zwanger en wordt dit een scheiding met kind en dat ligt anders.
pi_174402483
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 20:12 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Nou, dat is onzin. Zoiets weet je niet op voorhand. Of je nou wel of niet snel trouwt. Een man kan ook na jarenlange relatie en dan na het huwelijk plots veranderen.
Maar als je na een half uur gaat trouwen met iemand is de kans erg groot dat je niet weet hoe die persoon is; groter dan wanneer je na een jaar met die persoon trouwt, zo moeilijk is dat niet.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_174402516
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 19:20 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Ik had het net over vertrouwen. Als je zwanger bent, en het kind geboren is kun je wel wat hulp van je moeder gebruiken en wil je je veilig kunnen voelen zodat je niet op eieren hoeft te lopen?

En wat te denken van hem kunnen vertrouwen dat hij je kind niet meeneemt. Uiteraard kun je wel daar naartoe. Maar als hij het kind daar houdt beperkt het wel je bewegingsvrijheid (aannemende dat je een goede moeder wil zijn).
Klopt. Hij heeft altijd wel gezegd dat kind van hem is als we scheiden. Maar ik heb het geluk dat ik niet voor de Nederlandse wet getrouwd ben en hij dus geen recht heeft op dat kind. Enige slimme wat ik gedaan heb.
pi_174402542
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 19:31 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Je weet dat we hier met een troll te maken hebben toch?
Uhh nee, mijn verhaal is waar. Heb ook zat foto's en bewijzen geplaatst. Als geheet niet wil geloven is dat jouw probleem.
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 20:17:53 #118
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_174402554
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 20:12 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Nou, dat is onzin. Zoiets weet je niet op voorhand. Of je nou wel of niet snel trouwt. Een man kan ook na jarenlange relatie en dan na het huwelijk plots veranderen.
Iederéén wist het op voorhand. Een strak in de leer zijnde moslim en een hoer, dat is geen match.
Misschien wil hij je redden, dat je alsnog naar het paradijs gaat of zo. Met de harde hand omdat je te dom bent om te luisteren.
pi_174402574
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 19:31 schreef Lienekien het volgende:
En dan van die verse users die al hun tact uit de kast trekken omdat ze in de waan verkeren dat hun woorden effect zullen hebben.
Uhu, de woorden doen wel degelijk wat. Ik denk over alle reacties en adviezen na.
pi_174402589
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 20:17 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Iederéén wist het op voorhand. Een strak in de leer zijnde moslim en een hoer, dat is geen match.
Misschien wil hij je redden, dat je alsnog naar het paradijs gaat of zo. Met de harde hand omdat je te dom bent om te luisteren.
Hij is geen strak in de leer zijnde moslim. Verre van. Gewoon niet praten als je niet weet waar je het over hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2017 20:19:49 ]
pi_174402607
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 20:15 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Klopt. Hij heeft altijd wel gezegd dat kind van hem is als we scheiden. Maar ik heb het geluk dat ik niet voor de Nederlandse wet getrouwd ben en hij dus geen recht heeft op dat kind. Enige slimme wat ik gedaan heb.
Echt, lees dit een paar keer over. Je weet je wel wat je moet doen.
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_174402632
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 20:20 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

Echt, lees dit een paar keer over. Je weet je wel wat je moet doen.
Noem het zwakheid. Nu denk ik echt: waarom niet gewoon die leuke arts genomen die verbrand was. Zo erg dat ik nu zo denk.
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 20:23:24 #123
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_174402650
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 20:22 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Noem het zwakheid. Nu denk ik echt: waarom niet gewoon die leuke arts genomen die verbrand was. Zo erg dat ik nu zo denk.
Of nog beter: Had gewoon geen overhaaste beslissingen gemaakt, óók niet als het wel met die arts geweest was.
pi_174402663
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 20:15 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Klopt. Hij heeft altijd wel gezegd dat kind van hem is als we scheiden. Maar ik heb het geluk dat ik niet voor de Nederlandse wet getrouwd ben en hij dus geen recht heeft op dat kind. Enige slimme wat ik gedaan heb.
Geef het wat tijd meid. Maar bedenk even in hoeverre het reëel is dat je kind later ook op eieren moet lopen? Nu kun je nog anticiperen, straks alleen maar het beste hopen.
pi_174402681
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 20:14 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Maar als je na een half uur gaat trouwen met iemand is de kans erg groot dat je niet weet hoe die persoon is; groter dan wanneer je na een jaar met die persoon trouwt, zo moeilijk is dat niet.
Onzin. Nogmaals, gewoon niet praten als je het verhaal niet kent. Ik leerde hem kennen en ondanks dat hij aangaf morgen te willen trouwen, hield ik de boot af. Ik heb de zomer doorgebracht bij mijn tante en die was verantwoordelijk over me. Mijn man (toen nog vriend/date) en ik waren een avondje uit en heb die avond bij hem thuis geslapen. Hysterische tante die huilde en niet normaal vindt. Hij moest nu nu naar haar komen als het een echte man was en serieus is. Ook omdat mijn neef hem en zijn familie (toen nog date) kent. En voor ik het wist waren we verloofd en getrouwd.

Dit had ik niet willen zeggen, maar misschien dat je het nu wat meer kan plaatsen.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2017 20:27:05 ]
pi_174402728
-laat maar-
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_174402757
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 20:27 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ja je hebt de boot een week afgehouden doos. :') I'm out, je luistert toch nergens naar.
Ik had geen keus meer nadat ik avond bij hem geslapen had. Chaos in het huis van tante, huilende tante.. hele familie bij elkaar en ik moest trouwen want hoe haalde ik het in mijn hoofd bij hem te overnachten terwijl we nog niks waren. Nogmaals, jij hebt werkelijk makkelijk praten.
pi_174402780
quote:
17s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 20:23 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Geef het wat tijd meid. Maar bedenk even in hoeverre het reëel is dat je kind later ook op eieren moet lopen? Nu kun je nog anticiperen, straks alleen maar het beste hopen.
Ja, ik praat veel met mensen hierover om zoveel mogelijk standpunten en adviezen te krijgen. Op die manier hoop ik een goede keus te maken.
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 20:30:07 #129
123170 alors
zlata1234
pi_174402785
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 20:14 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ja, scheiding zonder kinderen. Helaas ben ik zwanger en wordt dit een scheiding met kind en dat ligt anders.
Ook dat heb je jezelf en je kind aangedaan, ondanks alle adviezen die je hebt gehad. Je kunt het nu nog voorkomen door maatregelen te nemen. En ja dat zal zwaar zijn en niet leuk, maar nu heb je die keuze nog, straks niet meer. Jij kunt je ook wel een voorstelling maken van hoe je leven en dat van je kind er dan uit zal zien. Dus denk erover na.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_174402800
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 20:28 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ik had geen keus meer nadat ik avond bij hem geslapen had. Chaos in het huis van tante, huilende tante.. hele familie bij elkaar en ik moest trouwen want hoe haalde ik het in mijn hoofd bij hem te overnachten terwijl we nog niks waren. Nogmaals, jij hebt werkelijk makkelijk praten.
Als je familie je hier toe dwingt heb ik werkelijk waar geen goed woord voor ze over en heb ik oprecht met je te doen; mensen die hun eer hoger waarderen dan het geluk van een familielid. :r
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_174402841
Abortus?
pi_174402858
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 20:30 schreef alors het volgende:

[..]

Ook dat heb je jezelf en je kind aangedaan, ondanks alle adviezen die je hebt gehad. Je kunt het nu nog voorkomen door maatregelen te nemen. En ja dat zal zwaar zijn en niet leuk, maar nu heb je die keuze nog, straks niet meer. Jij kunt je ook wel een voorstelling maken van hoe je leven en dat van je kind er dan uit zal zien. Dus denk erover na.
Abortus kan ik niet. Dus nu heb ik zoiets van ja moet er maar het beste van maken met hem? Ik weet het gewoon allemaal niet meer.
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 20:35:03 #133
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_174402917
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 20:28 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ik had geen keus meer nadat ik avond bij hem geslapen had. Chaos in het huis van tante, huilende tante.. hele familie bij elkaar en ik moest trouwen want hoe haalde ik het in mijn hoofd bij hem te overnachten terwijl we nog niks waren. Nogmaals, jij hebt werkelijk makkelijk praten.
De aap uit de mouw.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 20:35:58 #134
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_174402936
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 20:18 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Uhu, de woorden doen wel degelijk wat. Ik denk over alle reacties en adviezen na.
O ja joh.
The love you take is equal to the love you make.
pi_174402940
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 19:14 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Boeit me niet op dit moment. Je praat nogal laconiek over een abortus en een scheiding. Alsof je dat maar even doet.
Trouwen Dat doe je wel zomaar in 3 weken dat je iemand kent, en dan zijn wij laconiek. :D
pi_174402946
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 20:32 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Abortus kan ik niet. Dus nu heb ik zoiets van ja moet er maar het beste van maken met hem? Ik weet het gewoon allemaal niet meer.
Dan doe je dat toch?
pi_174402958
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 20:28 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ik had geen keus meer nadat ik avond bij hem geslapen had. Chaos in het huis van tante, huilende tante.. hele familie bij elkaar en ik moest trouwen want hoe haalde ik het in mijn hoofd bij hem te overnachten terwijl we nog niks waren. Nogmaals, jij hebt werkelijk makkelijk praten.
Minder snel je benen open doen dus
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 20:37:11 #138
123170 alors
zlata1234
pi_174402966
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 20:24 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Onzin. Nogmaals, gewoon niet praten als je het verhaal niet kent. Ik leerde hem kennen en ondanks dat hij aangaf morgen te willen trouwen, hield ik de boot af. Ik heb de zomer doorgebracht bij mijn tante en die was verantwoordelijk over me. Mijn man (toen nog vriend/date) en ik waren een avondje uit en heb die avond bij hem thuis geslapen. Hysterische tante die huilde en niet normaal vindt. Hij moest nu nu naar haar komen als het een echte man was en serieus is. Ook omdat mijn neef hem en zijn familie (toen nog date) kent. En voor ik het wist waren we verloofd en getrouwd.

Dit had ik niet willen zeggen, maar misschien dat je het nu wat meer kan plaatsen.
Je veroordeelt mensen met relaties zonder getrouwd te zijn als haram en zelf gaat slapen bij een man...
know'm sayin?
×
word? word.
pi_174402974
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 20:36 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Minder snel je benen open doen dus
Bij iemand overnachten betekent nog niet seksen.
pi_174402989
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 20:37 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Bij iemand overnachten betekent nog niet seksen.
Uhuh
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_174403002
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 20:38 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Uhuh
Hij zou nooit met me getrouwd zijn geweest als hij seks met me had gehad voor het huwelijk. ;)
  roze vrijdag 13 oktober 2017 @ 20:39:40 #142
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_174403017
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 20:28 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ik had geen keus meer nadat ik avond bij hem geslapen had. Chaos in het huis van tante, huilende tante.. hele familie bij elkaar en ik moest trouwen want hoe haalde ik het in mijn hoofd bij hem te overnachten terwijl we nog niks waren. Nogmaals, jij hebt werkelijk makkelijk praten.
Whut.
Your beauty never ever scared me.
pi_174403030
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 20:37 schreef alors het volgende:

[..]

Je veroordeelt mensen met relaties zonder getrouwd te zijn als haram en zelf gaat slapen bij een man...
Wat lul je. Heb nooit mensen in relatie verketterd. Achterlijk wijf.
pi_174403052
:’)_
pi_174403061
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 20:40 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Wat lul je. Heb nooit mensen in relatie verketterd. Achterlijk wijf.
Wel lief blijven anders zout je maar op.
pi_174403088
Ik hoop alleen maar dat dat verhaal over die zwangerschap niet waar is óf -als het wél waar is - dat dat kind niet ter wereld komt, want met dat kind heb ik nu al vreselijke medelijden. En zo'n vader én zo'n moeder hebben ... Bovendien schat ik de kans dat van dit kind nog iets goeds kan/gaat komen echt super klein in.

Met de TS geen greintje medelijden (meer). Die krijgt precies wat ze wilde en/of verdient. OF ze is gewoon echt zwakzinnig/gestoord in een mate die "beyond FOK!" gaat en hopelijk krijgt ze ergens anders dan nog eens de hulp die ze nodig heeft. Wat mij betreft gaan dit soort topics van deze TS voortaan onmiddellijk op slot.
Tails tell tales
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 20:43:45 #147
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_174403106
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 20:43 schreef Forbry het volgende:
Ik hoop alleen maar dat dat verhaal over die zwangerschap niet waar is óf -als het wél waar is - dat dat kind niet ter wereld komt, want met dat kind heb ik nu al vreselijke medelijden. En zo'n vader én zo'n moeder hebben ... Bovendien schat ik de kans dat van dit kind nog iets goeds kan/gaat komen echt super klein in.

Met de TS geen greintje medelijden (meer). Die krijgt precies wat ze wilde en/of verdient. OF ze is gewoon echt zwakzinnig/gestoord in een mate die "beyond FOK!" gaat en hopelijk krijgt ze ergens anders dan nog eens de hulp die ze nodig heeft. Wat mij betreft gaan dit soort topics van deze TS voortaan onmiddellijk op slot.
Hear, hear.
The love you take is equal to the love you make.
pi_174403112
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 20:43 schreef Forbry het volgende:
Ik hoop alleen maar dat dat verhaal over die zwangerschap niet waar is óf -als het wél waar is - dat dat kind niet ter wereld komt, want met dat kind heb ik nu al vreselijke medelijden. En zo'n vader én zo'n moeder hebben ... Bovendien schat ik de kans dat van dit kind nog iets goeds kan/gaat komen echt super klein in.

Met de TS geen greintje medelijden (meer). Die krijgt precies wat ze wilde en/of verdient. OF ze is gewoon echt zwakzinnig/gestoord in een mate die "beyond FOK!" gaat en hopelijk krijgt ze ergens anders dan nog eens de hulp die ze nodig heeft. Wat mij betreft gaan dit soort topics van deze TS voortaan onmiddellijk op slot.
Amen
Hell To The Liars
pi_174403114
Lullig, veel sterkte er mee.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_174403116
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 20:43 schreef Forbry het volgende:
Ik hoop alleen maar dat dat verhaal over die zwangerschap niet waar is óf -als het wél waar is - dat dat kind niet ter wereld komt, want met dat kind heb ik nu al vreselijke medelijden. En zo'n vader én zo'n moeder hebben ... Bovendien schat ik de kans dat van dit kind nog iets goeds kan/gaat komen echt super klein in.

Met de TS geen greintje medelijden (meer). Die krijgt precies wat ze wilde en/of verdient. OF ze is gewoon echt zwakzinnig/gestoord in een mate die "beyond FOK!" gaat en hopelijk krijgt ze ergens anders dan nog eens de hulp die ze nodig heeft. Wat mij betreft gaan dit soort topics van deze TS voortaan onmiddellijk op slot.
Met mij is niks mis. Enige fout is de verkeerde inschatting en me laten opjagen door tante en familie om met hem te trouwen.
pi_174403122
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 20:32 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Abortus kan ik niet. Dus nu heb ik zoiets van ja moet er maar het beste van maken met hem? Ik weet het gewoon allemaal niet meer.
We weten dat je graag in Marokko bent, maar zonder je ouders/familie speel je toch een beetje een uit-wedstrijd.

En, uit eigen ervaring, zelfs het beste is nog niet genoeg de baby van een verse moeder.

Ik begrijp dat je met je eigen emoties zit, maar denk a.u.b. om de toekomst van je kind.

Zou je man hier ook zo extreem zijn? Ik zou het omdraaien (mocht je besluiten bij hem te blijven) en hem geen moment alleen laten, waar hij ook naartoe gaat. Dan moet hij ook maar een echte man zijn, en ten alle tijden voor je zorgen. Waar je waarschijnlijk gezeur gaat krijgen omdat er wel eens vrienden van hem bij kunnen zijn, en er dan ook een kort lontje kan zijn. Maar zolang hij je niet vertrouwd, bovenop zijn lip blijven zitten. ^O^
pi_174403128
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 20:44 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Met mij is niks mis. Enige fout is de verkeerde inschatting en me laten opjagen door tante en familie om met hem te trouwen.
Met jou is er echt van alles mis.

[ Bericht 7% gewijzigd door Forbry op 13-10-2017 21:10:00 (smiley weggehaald, want bni beetje ongepast) ]
Tails tell tales
pi_174403139
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 20:44 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Met mij is niks mis. Enige fout is de verkeerde inschatting en me laten opjagen door tante en familie om met hem te trouwen.
En je hebt het nu volledig in eigen hand om alles terug te draaien.
pi_174403175
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 20:44 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Met mij is niks mis. Enige fout is de verkeerde inschatting en me laten opjagen door tante en familie om met hem te trouwen.
Als ik eerlijk mag zijn, bespreek dit probleem niet op FOK!.
Maar met een vertrouwenspersoon binnen je eigen geloofs/cultuurgemeenschap
pi_174403182
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 20:44 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

We weten dat je graag in Marokko bent, maar zonder je ouders/familie speel je toch een beetje een uit-wedstrijd.

En, uit eigen ervaring, zelfs het beste is nog niet genoeg de baby van een verse moeder.

Ik begrijp dat je met je eigen emoties zit, maar denk a.u.b. om de toekomst van je kind.

Zou je man hier ook zo extreem zijn? Ik zou het omdraaien (mocht je besluiten bij hem te blijven) en hem geen moment alleen laten, waar hij ook naartoe gaat. Dan moet hij ook maar een echte man zijn, en ten alle tijden voor je zorgen. Waar je waarschijnlijk gezeur gaat krijgen omdat er wel eens vrienden van hem bij kunnen zijn, en er dan ook een kort lontje kan zijn. Maar zolang hij je niet vertrouwd, bovenop zijn lip blijven zitten. ^O^
-

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2017 20:47:27 ]
pi_174403209
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 20:40 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Wat lul je. Heb nooit mensen in relatie verketterd. Achterlijk wijf.
Die Belg en zijn somalische vriendin toch, of was jij dat niet.

Verder: mensen die nog denken dat wat deze TS post echt is. :')
pi_174403224
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 20:48 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Die Belg en zijn somalische vriendin toch, of was jij dat niet.

Verder: mensen die nog denken dat wat deze TS post echt is. :')
Nee. Beter moeten lezen. Dat zei ik nadat hij bepaalde uitspraken deed die tegen de leer van de islam ingingen.

Verder, alles wat ik zeg is waar.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2017 20:49:25 ]
pi_174403240
Oke. Tot aan dit topic dacht ik dat Maghrebijnse echt was. Na dit topic kom ik tot de conclusie dat dit een troll moet zijn. Als ze echt met een jaloerse moslim ging was haar de toegang tot FOK! Al lang ontzegd door haar ‘man’.

Maar serieus; de Islam brengt alleen maar bullshit, onverdraagzaamheid, vrouwonvriendelijkheid en meer van dat soort ongein. Wanneer je een fictief persoon en boek gaat plaatsen boven moraliteit, fatsoen en universele mensenrechten ga je een kutleven tegemoet. Zwaar zelfdestructief. Dus ik heb voor Maghrebijnse de beste oplossing voor haar topicdiarree; atheïst worden. Je leven zal in alle aspecten makkelijker, vrolijker en beter worden. Hemel en hel is verzonnen. Ashes to ashes and dust to dust. Hou jezelf alsjeblieft niet meer voor de gek en ga je eigen ding doen.

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2017 20:55:02 ]
pi_174403256
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 20:48 schreef Maghrebijnse het volgende:
. Dat zei ik nadat hij bepaalde uitspraken deed die tegen de leer van de islam ingingen.
En jij had daar geen waarde-oordeel over? Of was dat stimorol?

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 20:48 schreef Maghrebijnse het volgende:

Verder, alles wat ik zeg is waar.
Right.



[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2017 20:51:54 ]
pi_174403265
Hamzoef, nooit gedaan. Heel simpel.
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 20:52:58 #161
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_174403271
Hoeveel topics gaan hier nog van komen. Morgen wordt het weer hetzelfde riedeltje: Man boos omdat ik gedag tegen mijn neef zei, is dat normaal ?
pi_174403274
Ik vind het teveel moeite, en niet interessant genoeg om terug te gaan zoeken, dus ok.
pi_174403312
Stimorol :D leeft die ook nog ? _O-
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_174403331
quote:
18s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 20:52 schreef Buurtzwaan het volgende:
Hoeveel topics gaan hier nog van komen. Morgen wordt het weer hetzelfde riedeltje: Man boos omdat ik gedag tegen mijn neef zei, is dat normaal ?
Zie mijn reactie. Ik weet hoe koppig deze TS/troll is. Elk goed on-point advies (distantieren van de moslim gemeenschap) word totaal genegeerd.
pi_174403332
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 20:55 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Stimorol :D leeft die ook nog ? _O-
Die heeft zich door TS laten verjagen.
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 20:56:34 #166
123170 alors
zlata1234
pi_174403338
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 20:40 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Wat lul je. Heb nooit mensen in relatie verketterd. Achterlijk wijf.
ONZ / Maghrebijnse opzoek naar haar DROOMman

quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 19:34 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Wat weet jij over relaties? Misschien dat je dan geweten had dat een jarenlange relatie uit den boze is. Überhaupt een relatie met een vrouw. Of wil je het woord van Allah ontkennen en je daarmee buiten de oevers van de islam zetten? Ik moet zeggen, je hebt wel lef zeg.

Nogmaals, beter vrijgezel dan in een jarenlange haremrelatie zitten. Ga jij je straks maar verantwoorden als je onverhoopt komt te overlijden in je slaap. Niet alleen verantwoorden voor je relatie maar ook nog eens verantwoorden voor het feit dat jij niet wil erkennen dat een relatie haram is en dus het woord van Allah verwerpen. Brrrr.
Oke :)
know'm sayin?
×
word? word.
pi_174403340
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 20:56 schreef Silven het volgende:
Elk goed on-point advies (distantieren van de moslim gemeenschap)
Sukkel. :')
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 20:56:58 #168
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_174403344
Matige troll
pi_174403359
Deze TS wil leven als een vrije Westerse vrouw voor wie alle Westerse normen en waarden gelden en ze met iedereen een normale omgang kan hebben maar blijft toch stug vasthouden aan een geloof en man die daar lijnrecht tegenin gaan.
pi_174403360
quote:
Ja? Jarenlange relatie..... dat zou ik nooit doen? Dat is wat ik zeg. Bovendien het ging om de context waarin hij beweerde dat een relatie halal was. Iets wat ik nooit zal zeggen. Een relatie is haram al heb ik zelf met mijn man ook een relatie van een week gehad.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2017 20:58:37 ]
pi_174403371
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 20:56 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Sukkel. :')
Goeie reactie. Ik ken je wel van je pro-Islam houding. Niks nieuws.
pi_174403426
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 20:58 schreef Silven het volgende:

[..]

Goeie reactie. Ik ken je wel van je pro-Islam houding. Niks nieuws.
Ik ken jou niet, maar ik zie wel dat je advies niet deugt.
pi_174403430
Ik stel voor dat we een sticky Maghrebijnse topic maken waar ze elke dag kan vertellen wat ze van haar Marokkaanse man niet mag. In plaats van al die losse topics. We kunnen daar in ook gaan gokken met een pol wat ze de volgende dag niet gaat mogen. Genoeg naslagwerk wat moslimsvrouwen van hun man niet mogen en andere rare cultuurtrekjes!

Dan kunnen in dat topic alle Moslims gaan zeggen dat het nornaal is en alle anders-gelovigen gaan zeggen hoe achterlijk en achterhaald het is.

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2017 21:05:01 ]
pi_174403439
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 21:01 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Ik ken jou niet, maar ik zie wel dat je advies niet deugt.
Ok.
pi_174403443
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 20:37 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Bij iemand overnachten betekent nog niet seksen.
Dan had je dat moeten zeggen.

Echt kulverhaleb.
pi_174403567
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 20:57 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ja? Jarenlange relatie..... dat zou ik nooit doen? Dat is wat ik zeg. Bovendien het ging om de context waarin hij beweerde dat een relatie halal was. Iets wat ik nooit zal zeggen. Een relatie is haram al heb ik zelf met mijn man ook een relatie van een week gehad.
Ondanks de korte relatie, heeft hij wel blijk gegeven dat hij om je welzijn denkt.

Ik zie dat jij keuzes kan maken. Dat kan hij vast ook. Maar kunnen jullie beide wat compromissen maken en naar elkaar toe groeien (zowel naar elkaar als qua opvoeden van toekomstige kinderen)? Praat erover met hem.
pi_174403630
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 19:01 schreef Maghrebijnse het volgende:
Wil geen alleenstaande moeder zijn. Hoe moedig en sterk ik die vrouwen vind, ik weet dat in onze harde cultuur nooit meer aan een man ga komen. En ik wil niet met mijn 28 jaar jong de rest van m'n leven alleen zijn. Daarom was ik zo niet blij met deze zwangerschap, hoe erg dit ook klinkt. Heb gehuild van verdriet na het zien van de test.
Abortus? En dan gewoon zeggen dat het een miskraam was.
pi_174403671
Dit topic is achterlijk. Deze TS is achterlijk. Haar man is achterlijk. Dit geloof is achterlijk. Hier valt echt niks meer aan te doen.
pi_174403800
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 18:44 schreef Maghrebijnse het volgende:
Moest gisteren bij Marokkkaanse consulaat in Utrecht zijn. Mijn moeder stelde voor dat de man van mijn zusje me zou brengen. Toen ik dit mijn echtgenoot vertelde, ging hij door het lint. "Is je moeder gek? Je schoonbroertje die je brengt is niet normaal. Hij is niks van je en jij bent mijn vrouw. Ik laat je niet alleen in de auto met andere man."
Haha, die gast is compleet gestoord.

quote:
Ik heb toen maar toegegeven en ben alleen geweest. Tegen moeder gelogen en gezegd dat ik prima in staat ben alleen te gaan.
Je doet dit jezelf aan. En niet eens vanuit blinde liefde of stockholm-syndroom, maar gewoon vanuit je achterlijke (culturele) opvattingen over relaties, huwelijk, liefde, materialisme.
"Pools are perfect for holding water"
pi_174403821
Heb even wat andere topics van TS gescand, maar begrijp ik het goed, die man is drugsdealer? 41 en jij 28? Heeft 8 jaar in de cel gezeten en jij weet niet waarvoor? (wss moord of zo als je zo'n straf in België krijgt) Extreem jaloers? opvliegend?
pi_174403856
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 20:18 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Uhu, de woorden doen wel degelijk wat. Ik denk over alle reacties en adviezen na.
Het enige wat je met onze adviezen doet, is precies het tegenovergestelde.
"Pools are perfect for holding water"
pi_174403881
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 21:23 schreef probeer het volgende:

[..]

Het enige wat je met onze adviezen doet, is precies het tegenovergestelde.
Waarom ik ook vrij zeker weet dat TS een troll is. Een normale Nederlander die een weerspiegeling geeft van achterlijke moslimpraktijken door zich voor te doen als vrouw met Marokkaanse man, iets wat je sowieso niet moet willen.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2017 21:25:28 ]
pi_174404084
Wat een soap is dit toch _O_ alles wat voorspeld was komt uit, het is echt net GTST.
pi_174404181
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 21:33 schreef SebbeSwensje het volgende:
Wat een soap is dit toch _O_ alles wat voorspeld was komt uit, het is echt net GTST.
Vandaar ook dat ik een sticky opper voor Maghrebijnse haar dagelijkse problemen in een achterhaalde cultuur en geloof. Je kan alles al raden. Het is sowieso 1-richtingsverkeer want ze neemt de beste adviezen nooit aan. Kunnen we beter gokjes gaan wagen over wat het volgende is wat ze niet mag. Ik denk zelf dat ze binnenkort niet uit eten mag met een vriendin ofzo. Of is dat al geweest?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2017 21:39:47 ]
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 22:01:56 #185
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_174404627
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 20:32 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Abortus kan ik niet. Dus nu heb ik zoiets van ja moet er maar het beste van maken met hem? Ik weet het gewoon allemaal niet meer.
Is er een mogelijkheid om in Marokko (tijdelijk) samen te leven bij anderen in huis of met anderen in jullie huis? Zodat je mensen om je heen hebt die een remmende factor kunnen zijn op zijn gedrag, die je bij kunnen staan en kunnen bemiddelen?

Of in ieder geval een adres waar je snel en makkelijk heen kan als het moet?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_174404722
Misschien hadden we dag 1 niet met deze man moeten neuken. Ach ach.
Nee.
pi_174404753
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 20:38 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Hij zou nooit met me getrouwd zijn geweest als hij seks met me had gehad voor het huwelijk. ;)
Je was toch niet maagd. Who cares.
Nee.
pi_174404829
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 21:20 schreef probeer het volgende:

[..]

Haha, die gast is compleet gestoord.

[..]

Je doet dit jezelf aan. En niet eens vanuit blinde liefde of stockholm-syndroom, maar gewoon vanuit je achterlijke (culturele) opvattingen over relaties, huwelijk, liefde, materialisme.
Vooral nog dat dikgedrukte volgens mij, want voor de rest gedraagt ze zich alleen maar in lijn met die (achterlijke) religieuze/culturele opvattingen wanneer dat haar goed uitkomt of wanneer ze het zielige slachtoffer uit kan hangen. Echt al veels te veel dingen van haar gelezen/gezien die juist totaal niet met die opvattingen stroken ...
Tails tell tales
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 22:16:01 #189
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_174404890
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 20:24 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Onzin. Nogmaals, gewoon niet praten als je het verhaal niet kent. Ik leerde hem kennen en ondanks dat hij aangaf morgen te willen trouwen, hield ik de boot af. Ik heb de zomer doorgebracht bij mijn tante en die was verantwoordelijk over me. Mijn man (toen nog vriend/date) en ik waren een avondje uit en heb die avond bij hem thuis geslapen. Hysterische tante die huilde en niet normaal vindt. Hij moest nu nu naar haar komen als het een echte man was en serieus is. Ook omdat mijn neef hem en zijn familie (toen nog date) kent. En voor ik het wist waren we verloofd en getrouwd.

Dit had ik niet willen zeggen, maar misschien dat je het nu wat meer kan plaatsen.
Je kwam uit een liberale familie he? Uhuh.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 22:26:38 #190
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_174405130
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 20:19 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Hij is geen strak in de leer zijnde moslim. Verre van. Gewoon niet praten als je niet weet waar je het over hebt.
Je faalt op empathie. Je kunt je niet in hem verplaatsen. Ook niet in iemand anders. Zelfs niet je toekomstige zelf.

Arm kind.
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 22:29:47 #191
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_174405183
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 20:24 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Onzin. Nogmaals, gewoon niet praten als je het verhaal niet kent. Ik leerde hem kennen en ondanks dat hij aangaf morgen te willen trouwen, hield ik de boot af. Ik heb de zomer doorgebracht bij mijn tante en die was verantwoordelijk over me. Mijn man (toen nog vriend/date) en ik waren een avondje uit en heb die avond bij hem thuis geslapen. Hysterische tante die huilde en niet normaal vindt. Hij moest nu nu naar haar komen als het een echte man was en serieus is. Ook omdat mijn neef hem en zijn familie (toen nog date) kent. En voor ik het wist waren we verloofd en getrouwd.

Dit had ik niet willen zeggen, maar misschien dat je het nu wat meer kan plaatsen.
Zelfs je tante vond dat je je als een hoer gedroeg. Je bent gewoon een Nederlander die de Magjrebijnse mores niet kent. En maar klagen over die man en die kuthollanders. Je bent zelf het enige probleem.
pi_174405200
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 21:33 schreef SebbeSwensje het volgende:
Wat een soap is dit toch _O_ alles wat voorspeld was komt uit, het is echt net GTST.
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 22:39:51 #193
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_174405353
Dit zag niemand aankomen natuurlijk.

Wel genieten, nooit gedacht dat er werkelijk zulke achterlijken op deze wereld bestonden.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 22:40:32 #194
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_174405370
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 20:37 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Bij iemand overnachten betekent nog niet seksen.
Maar jou vent is al over de zeik als je zwager je ergens heenbrengt. Maar hij brengt wel een nacht met jou alleen door zonder blikken of blozen, zonder dat je getrouwd/verloofd bent, en maakt die fout niet zelf goed door je zo spoedig mogelijk alsnig ten huwelijk te vragen - nee, daar moet je familie op aandringen.
Je bent niks meer dan een hoer voor hem, blijkbaar. En een rijke ook nog. En nu zijn eigendom.
  Spellchecker vrijdag 13 oktober 2017 @ 22:42:28 #195
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  Meest relativerende user 2022 vrijdag 13 oktober 2017 @ 22:44:35 #196
357044 Budapestenaar
pi_174405426
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 21:37 schreef Silven het volgende:

[..]

Vandaar ook dat ik een sticky opper voor Maghrebijnse haar dagelijkse problemen in een achterhaalde cultuur en geloof. Je kan alles al raden. Het is sowieso 1-richtingsverkeer want ze neemt de beste adviezen nooit aan. Kunnen we beter gokjes gaan wagen over wat het volgende is wat ze niet mag. Ik denk zelf dat ze binnenkort niet uit eten mag met een vriendin ofzo. Of is dat al geweest?
Volgende topic voorspelling: Hij slaat me. Wat moet ik doen?
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 22:44:51 #197
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_174405432
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 20:43 schreef Forbry het volgende:
Ik hoop alleen maar dat dat verhaal over die zwangerschap niet waar is óf -als het wél waar is - dat dat kind niet ter wereld komt, want met dat kind heb ik nu al vreselijke medelijden. En zo'n vader én zo'n moeder hebben ... Bovendien schat ik de kans dat van dit kind nog iets goeds kan/gaat komen echt super klein in.

Met de TS geen greintje medelijden (meer). Die krijgt precies wat ze wilde en/of verdient. OF ze is gewoon echt zwakzinnig/gestoord in een mate die "beyond FOK!" gaat en hopelijk krijgt ze ergens anders dan nog eens de hulp die ze nodig heeft. Wat mij betreft gaan dit soort topics van deze TS voortaan onmiddellijk op slot.
Ja nu is het te laat, want zwanger.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
  Spellchecker vrijdag 13 oktober 2017 @ 22:45:35 #198
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_174405452
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 21:37 schreef Silven het volgende:

[..]

Vandaar ook dat ik een sticky opper voor Maghrebijnse haar dagelijkse problemen in een achterhaalde cultuur en geloof. Je kan alles al raden. Het is sowieso 1-richtingsverkeer want ze neemt de beste adviezen nooit aan. Kunnen we beter gokjes gaan wagen over wat het volgende is wat ze niet mag. Ik denk zelf dat ze binnenkort niet uit eten mag met een vriendin ofzo. Of is dat al geweest?
Een Maghrebijnse subforum? :D
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 22:46:09 #199
293652 Habbezak
"I pity the fool"
pi_174405464
Dit hoort niet in de beschaafde wereld. jullie zijn familie van elkaar. dump die man.
I wonder what it's all about
pi_174405523
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 21:21 schreef Fokpop het volgende:
Heb even wat andere topics van TS gescand, maar begrijp ik het goed, die man is drugsdealer? 41 en jij 28? Heeft 8 jaar in de cel gezeten en jij weet niet waarvoor? (wss moord of zo als je zo'n straf in België krijgt) Extreem jaloers? opvliegend?
nee, dat was voorgaande scharrel. Waar echtegnoot zijn geld mee verdient is nog niet bekend volgens mij (misschien bij haar ook niet)
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 22:49:43 #201
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_174405524
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 20:44 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

We weten dat je graag in Marokko bent, maar zonder je ouders/familie speel je toch een beetje een uit-wedstrijd.

En, uit eigen ervaring, zelfs het beste is nog niet genoeg de baby van een verse moeder.

Ik begrijp dat je met je eigen emoties zit, maar denk a.u.b. om de toekomst van je kind.

Zou je man hier ook zo extreem zijn? Ik zou het omdraaien (mocht je besluiten bij hem te blijven) en hem geen moment alleen laten, waar hij ook naartoe gaat. Dan moet hij ook maar een echte man zijn, en ten alle tijden voor je zorgen. Waar je waarschijnlijk gezeur gaat krijgen omdat er wel eens vrienden van hem bij kunnen zijn, en er dan ook een kort lontje kan zijn. Maar zolang hij je niet vertrouwd, bovenop zijn lip blijven zitten. ^O^
Oeff...zo vaak gezegd dit. In ieder geval om dicht bij je ouder/familie te zijn..
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 22:50:01 #202
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_174405533
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 22:07 schreef HeteKoffie het volgende:
Misschien hadden we dag 1 niet met deze man moeten neuken. Ach ach.
Jij was erbij? :o
  Spellchecker vrijdag 13 oktober 2017 @ 22:51:04 #203
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_174405551
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 22:50 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Jij was erbij? :o
Zij is de kloon van. Check haar topics :D
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 22:53:35 #204
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_174405601
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 22:44 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Volgende topic voorspelling: Hij slaat me. Wat moet ik doen?
Ik hoop op een spoedig einde: hij slaat haar zo hard dat het een spontane abortus wordt. Dan kan TS met goed fatsoen scheiden en alsnog de liefde van haar leven trouwen (PSVCL bijvoorbeeld).
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 22:55:08 #205
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_174405647
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 22:07 schreef HeteKoffie het volgende:
Misschien hadden we dag 1 niet met deze man moeten neuken. Ach ach.
Maar eh, gisteren was je nog bang dat hij zou zien dat je op FOK! zat. Hij is ook in Nederland?
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 22:55:44 #206
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_174405661
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 22:51 schreef maily het volgende:

[..]

Zij is de kloon van. Check haar topics :D
Als dit GTST was zou ik niet langer kijken wegens ongeloofwaardig: een troll, een kloon en een varken in één bed en een kind verwekken.
Game of Thrones is er niets bij.
  Meest relativerende user 2022 vrijdag 13 oktober 2017 @ 22:56:17 #207
357044 Budapestenaar
pi_174405680
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 20:28 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ik had geen keus meer nadat ik avond bij hem geslapen had. Chaos in het huis van tante, huilende tante.. hele familie bij elkaar en ik moest trouwen want hoe haalde ik het in mijn hoofd bij hem te overnachten terwijl we nog niks waren. Nogmaals, jij hebt werkelijk makkelijk praten.
Je zei toch dat je uit een liberale familie komt?

De tering, dan wil ik niet weten hoe een conservatieve Marokkaanse familie is.
pi_174405726
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 22:51 schreef maily het volgende:

[..]

Zij is de kloon van. Check haar topics :D
Alleen is ze nu ineens "Joods". :')
pi_174405734
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 22:49 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

nee, dat was voorgaande scharrel. Waar echtegnoot zijn geld mee verdient is nog niet bekend volgens mij (misschien bij haar ook niet)
Gaat snel deze soap, dat ga ik niet meer bijlezen :(
pi_174405752
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 22:29 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Zelfs je tante vond dat je je als een hoer gedroeg. Je bent gewoon een Nederlander die de Magjrebijnse mores niet kent. En maar klagen over die man en die kuthollanders. Je bent zelf het enige probleem.
Ja joh, ben geen Marokkaanse. Debiel serieus.
  Meest relativerende user 2022 vrijdag 13 oktober 2017 @ 23:00:08 #211
357044 Budapestenaar
pi_174405761
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 20:43 schreef Forbry het volgende:
Ik hoop alleen maar dat dat verhaal over die zwangerschap niet waar is óf -als het wél waar is - dat dat kind niet ter wereld komt, want met dat kind heb ik nu al vreselijke medelijden. En zo'n vader én zo'n moeder hebben ... Bovendien schat ik de kans dat van dit kind nog iets goeds kan/gaat komen echt super klein in.

Met de TS geen greintje medelijden (meer). Die krijgt precies wat ze wilde en/of verdient. OF ze is gewoon echt zwakzinnig/gestoord in een mate die "beyond FOK!" gaat en hopelijk krijgt ze ergens anders dan nog eens de hulp die ze nodig heeft. Wat mij betreft gaan dit soort topics van deze TS voortaan onmiddellijk op slot.
Eens, behalve die laatste zin. Ik vind het topamusement. Ik ga m'n Netflix opzeggen.
pi_174405813
Not this shit again.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_174405846
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 22:49 schreef Montelly het volgende:

[..]

Oeff...zo vaak gezegd dit. In ieder geval om dicht bij je ouder/familie te zijn..
Hey!! :*
pi_174405915
Wat zijn ze goor bij Marokkaanse consulaat btw. Moest wat papieren hebben en dringend aangezien vandaag mijn pa vertrokken is naar Marokko met die papieren. Maar jeetje, zat zo een wijf met een buik en naast haar een man (collega). Terwijl ze bezig was met mijn papieren deed ze schaamteloos haar trui omhoog en ging aan haar buik krabben voor een paar seconden. Echt, wist niet wat ik zag... ging daarna weer verder met de papieren en dat gewoon voor de mannelijke collega.

Oh en boos dat ze was omdat ik uur lang deed alsof ik geen Marokkaans kon. Toen er wat was en ik echt moest praten, deed ik dat. Kreeg gelijk een sneer met; oh jij kan prima Marokkaans praten.. dat doe je alleen als het nodig is. PFFFFF.

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2017 23:07:10 ]
pi_174405953
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 23:00 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Eens, behalve die laatste zin. Ik vind het topamusement. Ik ga m'n Netflix opzeggen.
Ik moest tóch nog wel een beetje lachen om die laatste zin, maar nee... tot dusver vond ik het af en toe natuurlijk ook best vermakelijk leesvoer, maar ik hoop oprecht met heel mijn hart dat die zwangerschap een verzinsel is (al vrees ik van niet) en voor mij persoonlijk gaat ze hiermee een grens over. Als hiermee daadwerkelijk een (toekomstig) kind gemoeid is of daar wordt iig mee geschermd, is de lol er voor mij af, dan vind ik dit alles alleen nog maar diep- en dieptriest.
Tails tell tales
pi_174405990
@TS, wat verwacht je nog precies van dit topic? Zonder nog concrete vragen of verzoeken om advies, lijkt het mij wel een beetje mooi geweest nl.
pi_174405993
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 23:07 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik moest tóch nog wel een beetje lachen om die laatste zin, maar nee... tot dusver vond ik het af en toe natuurlijk ook best vermakelijk leesvoer, maar ik hoop oprecht met heel mijn hart dat die zwangerschap een verzinsel is (al vrees ik van niet) en voor mij persoonlijk gaat ze hiermee een grens over. Als hiermee daadwerkelijk een (toekomstig) kind gemoeid is of daar wordt iig mee geschermd, is de lol er voor mij af, dan vind ik dit alles alleen nog maar diep- en dieptriest.
Je spreekt jezelf zo tegen. Ik verzin alles, ben geeneens Marokkaanse en nu vrees je dat de zwangerschap wel waar is. Tegenstrijdig mens.
pi_174406059
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 23:09 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Je spreekt jezelf zo tegen. Ik verzin alles, ben geeneens Marokkaanse en nu vrees je dat de zwangerschap wel waar is. Tegenstrijdig mens.
Waar je dit nu weer vandaan haalt... JIJ bent hier de tegenstrijdige (in zo'n beetje alles) en verder helemaal geen zin meer om nog -rechtstreeks- op jouw posts te reageren. :W
Tails tell tales
pi_174406070
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 23:13 schreef Forbry het volgende:

[..]

Waar je dit nu weer vandaan haalt... JIJ bent hier de tegenstrijdige (in zo'n beetje alles) en verder helemaal geen zin meer om nog -rechtstreeks- op jouw posts te reageren. :W
Ik zeg wat jij zegt. Jij verdenkt me van leugens, zegt dat ik geen Marokkaanse bent... maar zegt wel te geloven dat ik zwanger ben. Wie is hier nou tegenstrijdig?
  Meest relativerende user 2022 vrijdag 13 oktober 2017 @ 23:15:04 #220
357044 Budapestenaar
pi_174406111
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 23:05 schreef Maghrebijnse het volgende:
Wat zijn ze goor bij Marokkaanse consulaat btw. Moest wat papieren hebben en dringend aangezien vandaag mijn pa vertrokken is naar Marokko met die papieren. Maar jeetje, zat zo een wijf met een buik en naast haar een man (collega). Terwijl ze bezig was met mijn papieren deed ze schaamteloos haar trui omhoog en ging aan haar buik krabben voor een paar seconden. Echt, wist niet wat ik zag... ging daarna weer verder met de papieren en dat gewoon voor de mannelijke collega.

Oh en boos dat ze was omdat ik uur lang deed alsof ik geen Marokkaans kon. Toen er wat was en ik echt moest praten, deed ik dat. Kreeg gelijk een sneer met; oh jij kan prima Marokkaans praten.. dat doe je alleen als het nodig is. PFFFFF.
Waarom deed je alsof je geen Marokkaans kon? Dat lijkt me een beetje raar als Marokkaanse op het Marokkaanse consulaat... :?
  Meest relativerende user 2022 vrijdag 13 oktober 2017 @ 23:20:52 #221
357044 Budapestenaar
pi_174406231
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 23:09 schreef STING het volgende:
@TS, wat verwacht je nog precies van dit topic? Zonder nog concrete vragen of verzoeken om advies, lijkt het mij wel een beetje mooi geweest nl.
Yup, morgen weer nieuwe verhaaltjes uit haar Marokkaanse fabeltjeskrant! :P
pi_174406244
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 23:09 schreef STING het volgende:
@TS, wat verwacht je nog precies van dit topic? Zonder nog concrete vragen of verzoeken om advies, lijkt het mij wel een beetje mooi geweest nl.
^O^
Tails tell tales
pi_174406307
_O-
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
pi_174406358
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 19:01 schreef 8777 het volgende:

[..]

Schatteke, ik hoor zo vaak; ik zei het toch?

Niks van aantrekken, iedereen mag zijn of haar eigen fouten maken, anders leer je ook niet.
Dat is lekker lullen, in een huwelijk, met een kind op komst.

Oh, foutje.
pi_174406473
Is het boek nu nog niet af overigens?

Of moet eerst het kind nog binnen een paar maanden geboren worden?

[ Bericht 6% gewijzigd door ITrade op 13-10-2017 23:44:25 ]
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_174406670
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 23:34 schreef ITrade het volgende:
Is het boek nu nog niet af overigens?

Of moet eerst het kind nog binnen een paar maanden geboren worden?
Dat wordt het wel als manlief maar hard genoeg slaat.

Ik hoop echt zodat dit een troll is maar ik vrees van niet.
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 23:55:50 #227
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_174406809
Gtst belde. Het wil zijn script terug.

Dit is gewoon een 1e graads troll gekomen met een duidelijke missie. Om de islamhaat verder aan te wakkeren.

Dat verhaal over het consulaat is wel de fucking kers op de motherfucking taart.

Maghrebijnse is de troll that keeps on giving.
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
pi_174406926
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 23:55 schreef Steef121 het volgende:
Gtst belde. Het wil zijn script terug.

Dit is gewoon een 1e graads troll gekomen met een duidelijke missie. Om de islamhaat verder aan te wakkeren.

Dat verhaal over het consulaat is wel de fucking kers op de motherfucking taart.

Maghrebijnse is de troll that keeps on giving.
Uhu, ben een Marokkaanse. Heb eens mijn Marokkaanse nationaliteit zelf geplaatst. :)
pi_174406931
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 23:34 schreef ITrade het volgende:
Is het boek nu nog niet af overigens?

Of moet eerst het kind nog binnen een paar maanden geboren worden?
Wat voor boek? Ik schrijf geen boeken. Nooit gedaan ook.
pi_174406952
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 23:15 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Waarom deed je alsof je geen Marokkaans kon? Dat lijkt me een beetje raar als Marokkaanse op het Marokkaanse consulaat... :?
Ik ken die mensen en dat volk beter dan jij. Vreselijke mensen op consulaat dus praat niet om zo gedoe te voorkomen. Ze dachten dus, omdat ik niks zei dat ik geen woord Marokkaan sprak. Toen er iets was met de papieren en ik echt moest praten en dat ook deed, kreeg ik een sneer van dat wijf met oh je kan wel Marokkaans met als afluister naam van de stad waar ik vandaan kom uit Marokko. Wat een tokkie. Aan je buik krabben voor je mannelijke collega en voor mij.
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 00:06:54 #231
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_174406961
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 22:59 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ja joh, ben geen Marokkaanse. Debiel serieus.
Is dus geen Marokkaanse.
pi_174406966
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 00:06 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Is dus geen Marokkaanse.
Ben gewoon Marokkaanse. 100%. Beide ouders geboren en getogen in Marokko. Heb een Marokkaans uiterlijk, Marokkaanse naam en achternaam...

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2017 00:07:42 ]
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 00:09:32 #233
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_174406990
Zo relevant voor dit script en dit topic of je marokkaans bent of niet.

Hoe loopt dit verhaal nou af, ik heb geïnvesteerd
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
pi_174407013
Zeker is dat relevant. Cultuur vormt denken voor een groot deel.
pi_174407027
Gezien het allang niet meer over het onderwerp in de OP gaat, ook niet na mijn vorige post, is het mooi geweest.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')