abonnement Unibet Coolblue
pi_174407208
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 21:19 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

dit.
Broertjes Anker doen vaak dit soort zaken
Vanuit een gevoel van maatschappelijke betrokkenheid, niet omdat ze er rijk van worden. Heb je een paar jaar terug die docu over ze gezien? Zij doen inderdaad heel veel pro-deo, terwijl het ze nauwelijks iets oplevert. In financiële zin althans.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2017 00:28:07 ]
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 01:02:57 #62
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_174407609
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 19:12 schreef Garfield1985 het volgende:

[..]


[..]

Hij is helemaal over de zeik nu en jij geeft hem de finaletrap :D _O- .
Gewoon na zijn volgende begeleiding en straf vrijlaten en hopen dat hij het niet opnieuw doet. Hopelijk leert hij er wat van.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_174409280
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 00:27 schreef k_man het volgende:

[..]

Vanuit een gevoel van maatschappelijke betrokkenheid, niet omdat ze er rijk van worden. Heb je een paar jaar terug die docu over ze gezien? Zij doen inderdaad heel veel pro-deo, terwijl het ze nauwelijks iets oplevert. In financiële zin althans.
naamsbekendheid levert natuurlijk wel een bloeiende paktijk en daarmee financieel voordeel op, maar het zijn geen Porche types idd
pi_174425956
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 21:03 schreef Megumi het volgende:
Klopt maar als een rechter in deze zaak tot vrij spraak over gaat zal dat tot veel onbegrip leiden. Terwijl eigenlijk de minister-president en het parlement die wetten maken zulke zaken mogelijk mogelijk maken. En wij op zulke personen blijven stemmen die helaas vaak incompetente beslissingen nemen. Het is een complex probleem. Staatsrecht en rechtspraak. Maar de wetgevende macht faalt denk ik in deze is mijn mening. En we blijven gek genoeg op dit soort partijen als de VVD stemmen?
Wat is er mis met VVD in dit verhaal?
pi_174426058
Vorige advocaat van MP was David Moszkowicz.

http://www.briefjevanjan.nl/aan-david-moszkowicz/
  zondag 15 oktober 2017 @ 08:22:22 #66
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_174426685
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 13:27 schreef Diqiu-Long het volgende:
Advocaten hebben gewoon ¤¤ tekens in hun ogen, dus zolang ze maar goed betaald worden verdedigen ze iedereen.
Maar dat is toch ook wat ze moeten doen?

Zou echt een slechte samenleving zijn waar een verdachte niet kon worden verdedigd.

Als er schuldigen zijn die niet juist gestraft worden moet je klagen over de wetgeving.
Krekker is de bom!
  zondag 15 oktober 2017 @ 08:37:19 #67
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174426748
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 00:27 schreef k_man het volgende:

[..]

Vanuit een gevoel van maatschappelijke betrokkenheid, niet omdat ze er rijk van worden. Heb je een paar jaar terug die docu over ze gezien? Zij doen inderdaad heel veel pro-deo, terwijl het ze nauwelijks iets oplevert. In financiële zin althans.
Dat kunnen ze ook doen omdat ze door de bekendheid die het ze oplevert weer klanten krijgen die wel hele dikke rekeningen kunnen betalen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174426802
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 13:03 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Moet je wel eerst een moord plegen, of een vrouw verkrachten :( Anders mag je de advocaat zelf betalen :(
:')_!!!
pi_174427300
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2017 08:37 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat kunnen ze ook doen omdat ze door de bekendheid die het ze oplevert weer klanten krijgen die wel hele dikke rekeningen kunnen betalen.
Ja, dat zou kunnen, maar dat doen ze niet.
pi_174427459
Als de advocaat wordt betaald door de staat, ivm te weinig geld. Hoe kan het dan zo zijn dat zulke de beste advocaten krijgen? Die krijgen toch gewoon 1 aangewezen en ze betalen een eigen bijdrage aan de Raad voor Rechtsbijstand?
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_174430718
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 10:00 schreef Patroon het volgende:
Als de advocaat wordt betaald door de staat, ivm te weinig geld. Hoe kan het dan zo zijn dat zulke de beste advocaten krijgen? Die krijgen toch gewoon 1 aangewezen en ze betalen een eigen bijdrage aan de Raad voor Rechtsbijstand?
Je belt gewoon een advocaat en vraagt of ze jouw zaak willen doen.
pi_174432360
quote:
6s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 21:14 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Da's nogal een aanname. [ afbeelding ]
Props voor de correcte spellingswijze van 'überhaupt', overigens. ^O^
Hij zegt zelf het niet te kunnen als iemand bijvoorbeeld pedoseksueel is.
pi_174432500
quote:
Op zondag 15 oktober 2017 15:06 schreef Krollie het volgende:
Hij zegt zelf het niet te kunnen als iemand bijvoorbeeld pedoseksueel is.
Duidelijk.
Ik dacht dat je impliceerde dat Sigaartje niet nozel genoeg zou zijn om een rechtenstudie te kunnen volgen.
Ik ben een slecht mens. :@
pi_174441000
quote:
6s.gif Op zondag 15 oktober 2017 15:14 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Duidelijk.
Ik dacht dat je impliceerde dat Sigaartje niet nozel genoeg zou zijn om een rechtenstudie te kunnen volgen.
Ik ben een slecht mens. :@

Nou.....je was anders niet de enige die dat dacht, zo interpreteerde ik het zelf ook namelijk. Een beetje een ongelukkige woordkeuze zullen we maar zeggen ;) .
  zondag 15 oktober 2017 @ 22:31:45 #75
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_174441207
Levenslang moet en zal dit toch worden lijkt me?
  zondag 15 oktober 2017 @ 23:38:17 #76
168739 Red_85
'echt wel'
pi_174442732
Spong.

Die is wel zo eerloos.

quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 22:31 schreef Zwansen het volgende:
Levenslang moet en zal dit toch worden lijkt me?
Amnesty en eu: dat is niet zo heel menselijk NL!!
:')

Die gast hoort in een kerker. Koud, vochtig en vies. Geketend. Geen daglicht. En precies genoeg eten om niet dood te gaan maar wel de hele dag honger.

En 2 keer in de week een roestige honkbalknuppel in zn reet.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_174443539
Ah, de Afdeling Onderbuik is ook in het topic gearriveerd. Welkom jongens. :W
pi_174444852
quote:
6s.gif Op maandag 16 oktober 2017 00:11 schreef k_man het volgende:
Ah, de Afdeling Onderbuik is ook in het topic gearriveerd. Welkom jongens. :W
Gun je hem wat beters dan?
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_174445984
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 10:00 schreef Patroon het volgende:
Als de advocaat wordt betaald door de staat, ivm te weinig geld. Hoe kan het dan zo zijn dat zulke de beste advocaten krijgen? Die krijgen toch gewoon 1 aangewezen en ze betalen een eigen bijdrage aan de Raad voor Rechtsbijstand?
Nee, je mag zelf je advocaat kiezen. Vaak zullen ze het niet doen omdat het uurloon erg laag ligt, maar in dit soort zaken kiezen ze voor de PR. Je kan dan plaatsnemen bij talkshows etc, je naam wordt overal genoemd in het nieuws, noem maar op.
pi_174446195
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 10:00 schreef Patroon het volgende:
Als de advocaat wordt betaald door de staat, ivm te weinig geld. Hoe kan het dan zo zijn dat zulke de beste advocaten krijgen? Die krijgen toch gewoon 1 aangewezen en ze betalen een eigen bijdrage aan de Raad voor Rechtsbijstand?
quote:
Kosten rechtsbijstand tijdens voorlopige hechtenis

U bent geen kosten van rechtsbijstand verschuldigd als u vast zit. Dit geldt voor alle vormen van voorlopige hechtenis (na maximaal 104 dagen in verzekering gesteld te zijn moet de zaak op zitting komen).

Als de rechter-commissaris na de duur van de inverzekeringstelling beslist dat u langer vast moet zitten, dan heet deze volgende fase bewaring. De bewaring kent een duur van 14 dagen.

Na deze bewaring zou u vervolgens te maken kunnen krijgen met een volgende fase, genaamd de gevangenhouding. Deze gevangenhouding kan maximaal 90 dagen duren. Men spreekt van gevangenhouding omdat u als vast zat, uw voorlopige hechtenis wordt als het ware verlengd.

Als u zich op vrije voeten bevindt en u wordt in voorlopige hechtenis gezet, dan spreekt men van gevangenneming. Hoe dan ook, als u in voorlopige hechtenis zit, heeft u recht op kosteloze rechtsbijstand ongeacht uw inkomen of vermogen.
https://www.judex.nl/rech(...)afrechtadvocaat_.htm
pi_174447342
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 09:30 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Nee, je mag zelf je advocaat kiezen. Vaak zullen ze het niet doen omdat het uurloon erg laag ligt, maar in dit soort zaken kiezen ze voor de PR. Je kan dan plaatsnemen bij talkshows etc, je naam wordt overal genoemd in het nieuws, noem maar op.
En het kan vakinhoudelijk ook best interessant zijn. Spraakmakende zaken zijn niet voor niets spraakmakend; je komt ze niet elke dag tegen. :)
pi_174447354
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 07:02 schreef Patroon het volgende:

[..]

Gun je hem wat beters dan?
Uiteraard. Ik gun iedereen een menswaardig leven, zelfs de meest verachtelijke lul.
pi_174448552
quote:
7s.gif Op maandag 16 oktober 2017 10:47 schreef k_man het volgende:

[..]

Uiteraard. Ik gun iedereen een menswaardig leven, zelfs de meest verachtelijke lul.
Ik zou solliciteren voor een functie in een TBS kliniek, je past er prima tussen.
Maar ik kan 't mis hebben...
  maandag 16 oktober 2017 @ 11:50:52 #84
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174448652
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 11:46 schreef Patroon het volgende:

[..]

Ik zou solliciteren voor een functie in een TBS kliniek, je past er prima tussen.
Wat is dat nou weer voor rare opmerking?
Tenzij je in een bananenrepubliek wilt wonen is er juist belang bij een goede en eerlijke rechtsgang, en dat betekent dus ook dat verdachten bijgestaan worden door een competente strafpleiter.

Als je dat niet van belang vindt, en werkelijk vindt dat een eerlijke rechtsgang niet nodig is dan hoor je gewoon in een derdewereldland thuis.
We hebben in NL geen doodstraf, daar zijn prima redenen voor, het betekent dus ook dat je gevangenen humaan moet behandelen, als je dat een beetje raar vindt dan moet je anderen niet adviseren bij een TBS-kliniek te gaan werken, maar zelf lekker verkassen naar een land waar mensenrechten geen prioriteit zijn, dat soort bananenrepublieken zijn dan geschikter voor je dan Nederland.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174448748
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 11:46 schreef Patroon het volgende:

[..]

Ik zou solliciteren voor een functie in een TBS kliniek, je past er prima tussen.
Als medewerker of patiënt?
pi_174448795
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2017 23:38 schreef Red_85 het volgende:
Spong.

Die is wel zo eerloos.

[..]


En 2 keer in de week een roestige honkbalknuppel in zn reet.
*Ehm.....Een honkbalknuppel is ofwel van hout of van aluminium en kan dus per definitie niet roestig zijn ;) .
  maandag 16 oktober 2017 @ 12:15:08 #87
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_174449150
Er is wel wat voor te zeggen om mensen in tbs te laten plaatsen ook wanneer ze niet akkoord gaan met het onderzoek lijkt me. Dit is in ieder geval wel een typisch gevalletje voor eventuele long-stay.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_174449438
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 07:02 schreef Patroon het volgende:

[..]

Gun je hem wat beters dan?
Waarom zou je iemand die ziek is iets slechts gunnen? Hij is een mens net als jij. Alleen zul jij dit heel waarschijnlijk nooit doen omdat je niet ziek bent. Zijn ziekte deed dit, niet hijzelf.
pi_174450609
quote:
6s.gif Op maandag 16 oktober 2017 11:54 schreef k_man het volgende:

[..]

Als medewerker of patiënt?
Medewerker
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_174450621
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 12:33 schreef Krollie het volgende:

[..]

Waarom zou je iemand die ziek is iets slechts gunnen? Hij is een mens net als jij. Alleen zul jij dit heel waarschijnlijk nooit doen omdat je niet ziek bent. Zijn ziekte deed dit, niet hijzelf.
:'( alleen maar :'(
Maar ik kan 't mis hebben...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')