abonnement Unibet Coolblue
pi_177952963
quote:
Ik hoop dat dit satire is.
pi_177960424
https://defqon1.nl/en/line-up

Zondag staat er een prima line-up. Misschien toch maar kaartjes scoren voor die dag!
Uitvinder van de biersmiley.
pi_177961807
wij hebben kaartjes voor de zaterdag, gaan ons prima vermaken met de Red, Magenta en White :) ^O^
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_178201985

dat hele vocal-gebeuren is verschrikkelijke kaas, maar kan de melodie wel waarderen :) ^O^
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_178343031
Word hier erg vrolijk van :Y

Over B-Freqz gesproken, dit weekend kicken we het outdoor festival seizoen af met Rebirth. ^O^

Ze hebben iig geluk met het weer dit jaar. Voor degenen die gaan: veel plezier! ^O^
The only way you can be original, is to be yourself.
  vrijdag 6 april 2018 @ 11:34:55 #131
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_178343106
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2018 11:31 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Voor degenen die gaan: veel plezier! ^O^
Thanks :7
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_178358990
Godverdomme zeg wat is dit een lekkere mix van euforie en raw in 1 plaat :9~

Cuz I'm Mr. Brightside
pi_178489448
Afgelopen weekend festivalseizoen heerlijk geopend op Rebirth. Top weer, tof sfeer, aantal toffe setjes gehoord. Ik ben blij :-)
Over 2 weekjes Supersized. Wordt voor mij denk ik de 5e keer dat ik er ben. Ik heb vaak wel het gevoel dat er wat ander (beetje pauper? ;( ) volk op af komt. Misschien omdat uptempo etc. ook een podium krijgt. Op hardstyle only feesten valt me dit veel minder op.
Of het komt omdat het Koningsdag is en elke Sjonnie dan eens denkt van: 'goh, leuk. Feestje'.
  vrijdag 13 april 2018 @ 14:03:13 #134
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_178489777
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 13:43 schreef Welten het volgende:
Afgelopen weekend festivalseizoen heerlijk geopend op Rebirth. Top weer, tof sfeer, aantal toffe setjes gehoord. Ik ben blij :-)
Over 2 weekjes Supersized. Wordt voor mij denk ik de 5e keer dat ik er ben. Ik heb vaak wel het gevoel dat er wat ander (beetje pauper? ;( ) volk op af komt. Misschien omdat uptempo etc. ook een podium krijgt. Op hardstyle only feesten valt me dit veel minder op.
Of het komt omdat het Koningsdag is en elke Sjonnie dan eens denkt van: 'goh, leuk. Feestje'.
Wordt mijn 3e keer. Geen slechte ervaringen met het publiek maar ik sta dan ook de hele dag in de hardstyle classics area
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_178656408
Vanavond XXLerator spotlight - Noisecontrollers O+ 3u showcase van zijn hele carrière _O_
Wie is er nog meer bij?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_178680899
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 april 2018 16:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
Vanavond XXLerator spotlight - Noisecontrollers O+ 3u showcase van zijn hele carrière _O_
Wie is er nog meer bij?
Ik ben geweest ja. Wat een nacht. O+ _O_
Vrijdag ook nog naar Supersized ^O^
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_178682157
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2018 20:04 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]

Ik ben geweest ja. Wat een nacht. O+ _O_
Vrijdag ook nog naar Supersized ^O^
Was inderdaad echt een hele mooie avond en die set van hem was bizar _O_
Kwam hem nog tegen na z'n set en eventjes op de foto. Al kan ik die beter maar niet online zetten :')
Maar heerlijke sets gehoord, al vond ik de raw set van Devin Wild toch een beetje uit de toon vallen tov de euforische sets van de rest.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_179086328
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2018 14:03 schreef mstx het volgende:

[..]

Wordt mijn 3e keer. Geen slechte ervaringen met het publiek maar ik sta dan ook de hele dag in de hardstyle classics area
Vond het deze keer ook wel meevallen, ja. Wel veel 'lopend' volk tussen alle area's maar wel weer vermaakt.
pi_179185443
quote:
Intents :D _O_ (alleen een beetje scheutig met de kickrolls in de 2e climax)

Defqon :{ Beetje eentonig, had meer uit gehaald kunnen worden.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_179193154
Defqon.1 anthem :N

en las dit gisteren :o -O-
http://www.hardnews.nl/q-(...)t-het-nachtfestival/
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_179201568
Vind het DQ1 anthem ook maar meh :{

quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 11:04 schreef ReMcOrE het volgende:
en las dit gisteren
http://www.hardnews.nl/q-(...)t-het-nachtfestival/
;(
Ben wel benieuwd wat het nieuwe concept dan wordt.
Slechts 1x op Q-Base geweest (september is mijn standaard "vakantiemaand"), maar die ene keer was wel een van de vetste feesten ooit. :Y
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_179201602
was bijna nooit uitverkocht, laatste jaren zelfs best "rustig". en inderdaad benieuwd naar het nieuwe concept, helemaal omdat het feest wel op Airport Weeze blijft...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_179289109
Psst .. Waar kan ik livesets downloaden van festivals van Qlimax en Defqon enz van de laatste jaren. Ik als oudgediende heb een hele shitload aan sets, maar de laatste tijd is het huilen met de pet op. Waar vind ik die sets (die ik dus ook kan downloaden). Er was een hele levendige community op een of ander forum (mic.ipbfree oid) dat nu is opgedoekt. Waar zijn jullie allemaal naartoe gegaan!

[ Bericht 2% gewijzigd door _Fonz op 20-05-2018 19:32:05 ]
This is what I love, and can't stop lovin'.
Get wasted at party's, from 9 till 7 in the morning.
  zondag 20 mei 2018 @ 21:35:26 #145
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_179291284
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2018 19:21 schreef _Fonz het volgende:
Psst .. Waar kan ik livesets downloaden van festivals van Qlimax en Defqon enz van de laatste jaren. Ik als oudgediende heb een hele shitload aan sets, maar de laatste tijd is het huilen met de pet op. Waar vind ik die sets (die ik dus ook kan downloaden). Er was een hele levendige community op een of ander forum (mic.ipbfree oid) dat nu is opgedoekt. Waar zijn jullie allemaal naartoe gegaan!
Ik kijk alles gewoon op YouTube. In 4K met prima geluid. Zelf downloaden is niet meer nodig toch?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_179302927
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2018 19:21 schreef _Fonz het volgende:
Psst .. Waar kan ik livesets downloaden van festivals van Qlimax en Defqon enz van de laatste jaren. Ik als oudgediende heb een hele shitload aan sets, maar de laatste tijd is het huilen met de pet op. Waar vind ik die sets (die ik dus ook kan downloaden). Er was een hele levendige community op een of ander forum (mic.ipbfree oid) dat nu is opgedoekt. Waar zijn jullie allemaal naartoe gegaan!
LSDB al gekeken?
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_179354341
Defqon.1 heeft dit jaar ook "priority parking":
• Park your car near the entrance of Defqon.1. This way you will reach the festival or Camping Ground much faster;
• Parking area fast lane exit: get priority upon leaving the festival.

maar dat kost je voor alleen de zaterdag dan wel even ¤ 30 in plaats van ¤ 15 :X :%
al is die ¤ 15 natuurlijk ook al waanzin, om je auto in een weiland te parkeren :N _O-
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_179357153
Zijn er nog emporium gangers hier? :+
pi_179556183
Voor de mensen die naar Intents gaan vandaag: have fun en stamp ze. ^O^
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_179565159
Cuz I'm Mr. Brightside
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')