abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_174393287
Vrrrrraagje:
Ik heb al een paar dagen (sinds maandag, volgens mij) geen 'normale' mail gehad in mijn gmail. Wel wat spam.

Ik verwachtte meerdere mailtjes van 'echte mensen', maar er komt niets binnen. Als ik zelf mail verstuur, blijft deze heel lang (ruim twee minuten) 'hangen' in de out-box, ook al ben ik in een ruimte met sterk wifi signaal.

Suggesties?
Mon 'en!
pi_174393313
Je bent toch niet zo populair als je zelf dacht?
Heb je al eens van een ander email adres een email naar jezelf gestuurd?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 11:03:00 #3
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_174393314
Zie je de mail wel via de webmail?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_174393377
Post je email adres hier >:)

Je kan altijd een vriend vragen jou een test mailtje te sturen toch?
pi_174393454
Mezelf gemaild vanuit oud Yahoo-account. Moest eerst wachtwoord opvragen ( :') ), recovery email kwam zonder problemen in 'updates' van mijn gmail. Meteen mezelf mailtje gestuurd. Deze komt NIET aan. Wel verstuurd, maar niet te zien in mijn inbox.

Zowel op mobiel als desktop.
Mon 'en!
pi_174393487
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 11:12 schreef bloempjuh het volgende:
Mezelf gemaild vanuit oud Yahoo-account. Moest eerst wachtwoord opvragen ( :') ), recovery email kwam zonder problemen in 'updates' van mijn gmail. Meteen mezelf mailtje gestuurd. Deze komt NIET aan. Wel verstuurd, maar niet te zien in mijn inbox.

Zowel op mobiel als desktop.
Oh wacht. Hij komt nu binnen in mijn inbox. Andere mails waar ik op wacht zijn nog steeds spoorloos.
Mon 'en!
pi_174393536
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 11:14 schreef bloempjuh het volgende:
Andere mails waar ik op wacht zijn nog steeds spoorloos.
Ik vermoed niet verstuurd.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_174393550
Kijk uiteraard even in je spam, dubbelcheck je emailadres, zitten er geen 'makkelijk' te maken fouten in je emailadres?

Wat is je adres, sturen we allemaal even wat :+
pi_174393623
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 11:17 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ik vermoed niet verstuurd.
Ik zat erbij toen een van die 'te verwachten' mails werd verstuurd en heb toen mijn mailadres uiteraard gecontroleerd.
Mon 'en!
pi_174393782
Net ff een testmailtje naar mijn gmail gestuurd: geen probleem.
Laat degene die jou die email verstuurd heeft, die email eens naar je oude Yahoo-account sturen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_174396409
Ik krijg nu druppelsgewijs wat mailtjes binnen die verzonden zijn op dinsdag-woensdag-donderdag. Ik snap hier geen zak van.
Mon 'en!
pi_174508807
Update: Ik mis inmiddels ook nieuwsbrieven en andere wekelijkse mailtjes die in de afgelopen 24 uur binnen hadden moeten komen. Help! :(
Mon 'en!
pi_174508847
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 09:55 schreef bloempjuh het volgende:
Update: Ik mis inmiddels ook nieuwsbrieven en andere wekelijkse mailtjes die in de afgelopen 24 uur binnen hadden moeten komen. Help! :(
Want dit is de Google Helpdesk ofzo?
pi_174508903
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 09:55 schreef bloempjuh het volgende:
Update: Ik mis inmiddels ook nieuwsbrieven en andere wekelijkse mailtjes die in de afgelopen 24 uur binnen hadden moeten komen. Help! :(
Als je een issue hebt met een bepaalde dienst, is het raadzaam om eerst te kijken op https://allestoringen.nl
Op bijv. https://allestoringen.nl/storing/gmail , zie je wat soortgelijke berichten van andere mensen.

Anyway, of je wacht het even af of je zoekt contact met Google via de Help optie rechtsboven.
pi_174509005
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 10:05 schreef STING het volgende:

[..]

Als je een issue hebt met een bepaalde dienst, is het raadzaam om eerst te kijken op https://allestoringen.nl
Op bijv. https://allestoringen.nl/storing/gmail , zie je wat soortgelijke berichten van andere mensen.

Anyway, of je wacht het even af of je zoekt contact met Google via de Help optie rechtsboven.
Done. ^O^
Mon 'en!
  zondag 22 oktober 2017 @ 17:48:38 #16
461713 Terminuz
Stop feeding me, I am a Troll!
pi_174582779
Gmail gebruiken😞🤔
God doesn't help stupid!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')