abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † woensdag 18 december 2002 @ 00:27:35 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_7401008
Verbal heeft enige dagen geleden aangegeven te willen stoppen als moderator en hij zal daarmee tevens de crew verlaten. Naast overwegingen in de privésfeer geeft V. tevens aan op dit moment onvoldoende plezier in het modereren in het algemeen te hebben om zijn taken met voldoende enthousiasme uit te kunnen blijven voeren. Wij respecteren die afwegingen uiteraard en willen graag benadrukken dat V. in een goede verstandhouding de crew verlaat.

Verbal heeft gewacht met zijn definitieve vertrek totdat we een goede opvolging voor het F&F forum rond hadden en die hebben we ons inziens nu. Het Flora & Fauna forum zal per direct gemodereerd gaan worden door inkie1010, samen met Bluezz. Beide blijven daarnaast tevens moderator op hun huidige forum.

Wij willen Verbal bedanken voor zijn jarenlange inzet voor FOK! en de verschillende door hem gemodereerde fora en willen hierbij tevens inkie1010 en Bluezz veel succes en plezier wensen op hun nieuwe forum.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')