abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 13:52:48 #51
471746 Themonk5
Canei beste wijn
pi_174396002
Gaat er denk ik meer om dat mannen ongelooflijk oververtegenwoordigd zijn in zulke activiteiten. 85-90% van de moordenaars is bijvoorbeeld een man. Om dan te focussen op die 10% vrouwen puur in de naam van gelijkheid slaat nergens op. Je gaat ook niet dezelfde aandacht geven aan Europeanen en Arabieren als er een Mohammed is ontsnapt.

Dat is gewoon natuur. Mannen zijn vaker crimineel en dat is normaal.
De domste mensen op aarde zijn mannen en de slimste mensen op aarde zullen ook mannen zijn, terwijl vrouwen gewoon vaker onder het gemiddelde vallen. Dat is de reden waarom je nooit een vrouw als schaakkampioen zal zien en ook waarom je nooit een meerderheid vrouwen in de gevangenis zal hebben.
pi_174396059
"Maar je bent als vrouw in Nederland veilig, totdat je het niet meer bent. En wanneer dat is kan niemand zeggen."

Ja nee, dat klopt. Je leeft totdat je dood bent. En nu?
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 14:33:58 #53
240618 Micson
The lonely stoner
pi_174396972
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 13:55 schreef nostra het volgende:
"Maar je bent als vrouw in Nederland veilig, totdat je het niet meer bent. En wanneer dat is kan niemand zeggen."

Ja nee, dat klopt. Je leeft totdat je dood bent. En nu?
Statistisch gezien is er niks aan de hand zegt ze, maar toch zijn alle vrouwen overal op hun hoede en lopen met sleutelbossen in hun vuisten door de stad. Dit hele stuk slaat nergens op. Statistisch gezien hoef ik niet bang te zijn dat mijn vriendin 's nachts mijn penis eraf snijdt, maar het gebeurt op deze aardbol regelmatig dus als ik slaap moet ik voortaan toch maar een taser onder mijn kussen verstoppen? :')

Het is populair-emotionele prietpraat om te scoren over de rug van een dood meisje. Onzinnig en walgelijk.

Oh en: 'je bent gewoon fakkin aan het fietsen.' :') :') :')
pi_174397304
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 13:52 schreef Themonk5 het volgende:
Gaat er denk ik meer om dat mannen ongelooflijk oververtegenwoordigd zijn in zulke activiteiten. 85-90% van de moordenaars is bijvoorbeeld een man. Om dan te focussen op die 10% vrouwen puur in de naam van gelijkheid slaat nergens op. Je gaat ook niet dezelfde aandacht geven aan Europeanen en Arabieren als er een Mohammed is ontsnapt.

Dat is gewoon natuur. Mannen zijn vaker crimineel en dat is normaal.
De domste mensen op aarde zijn mannen en de slimste mensen op aarde zullen ook mannen zijn, terwijl vrouwen gewoon vaker onder het gemiddelde vallen. Dat is de reden waarom je nooit een vrouw als schaakkampioen zal zien en ook waarom je nooit een meerderheid vrouwen in de gevangenis zal hebben.
Ik hou zeg maar wel een beetje van jou, denk ik.
pi_174397346
sowieso angst :') weekdieren will week
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 15:11:18 #56
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_174397523
quote:
Je bent in Nederland veilig, totdat je niet meer veilig bent.
Hoogstaande column. Ik ben meteen fan.
pi_174397800
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 13:52 schreef Themonk5 het volgende:
Gaat er denk ik meer om dat mannen ongelooflijk oververtegenwoordigd zijn in zulke activiteiten. 85-90% van de moordenaars is bijvoorbeeld een man. Om dan te focussen op die 10% vrouwen puur in de naam van gelijkheid slaat nergens op. Je gaat ook niet dezelfde aandacht geven aan Europeanen en Arabieren als er een Mohammed is ontsnapt.

Dat is gewoon natuur. Mannen zijn vaker crimineel en dat is normaal.
De domste mensen op aarde zijn mannen en de slimste mensen op aarde zullen ook mannen zijn, terwijl vrouwen gewoon vaker onder het gemiddelde vallen. Dat is de reden waarom je nooit een vrouw als schaakkampioen zal zien en ook waarom je nooit een meerderheid vrouwen in de gevangenis zal hebben.
Kun je ook bronnen geven voor je statements?
Zou het bijvoorbeeld kunnen dat vrouwen geen nut zien in spelletjes? Of dat ze geen tijd willen verspillen aan verpiswedstrijdjes omdat ze regelmatig 9 maanden met een jong in hun pens ronddarren?
pi_174398033
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 13:50 schreef Hexagon het volgende:
Joop.nl is ook een site voor totaal geschift volk
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_174402583
quote:
13s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 21:30 schreef 2thmx het volgende:
Groetjes,
Iwanius
Had in het centrale topic gemogen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')