abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 12 oktober 2017 @ 20:26:33 #1
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_174381970
Politie onderzoekt vermissing van Anne Faber



quote:
Onderzoek Anne Faber: specifieke plek Zeewolde onderzocht

Laatste update:
12-10-2017 | 09:41

Zeewolde - Donderdag 12 oktober wordt één specifieke plek nader onderzocht omdat het vermoeden is dat het lichaam van Anne daar verborgen is.

Op basis van onderzoeksinformatie kwam woensdagavond laat een ander gebied in beeld dan daar waar eerder die dag gezocht was. Dit gebied, in de omgeving van het Nulderpad in de gemeente Zeewolde, werd in de nacht van woensdag 11 op donderdag 12 oktober afgezet. Daar werd één specifieke plek gevonden waar vermoedelijk het lichaam van Anne verborgen is.

Het gebied is afgezet en forensische experts doen nader onderzoek. Dit onderzoek gebeurt zorgvuldig om geen sporen te vernietigen en zal langere tijd in beslag nemen.

Zodra er meer informatie is, zullen we dat melden.

In verband met deze omstandigheden zijn andere zoekacties voor dit moment stil gelegd.

In het dossier van Anne Faber staat alle informatie rond de vermissing en de laatste ontwikkelingen.

Bron: Politie
Actuele informatie Politie: https://www.politie.nl/ge(...)sing-anne-faber.html

SPOILER: laatste apps en foto's Anne & vriend
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TIJDLIJN

quote:
DONDERDAG 12 OKTOBER
Verdachte Michael P. (27) blijft langer vastzitten voor betrokkenheid bij de verdwijning van Anne Faber. Dat heeft de rechter-commissaris donderdagochtend besloten. P. blijft in ieder geval nog twee weken in voorlopige hechtenis
10:32
De politie heeft een specifiek gebied in Zeewolde afgezet waar ze vermoeden dat het lichaam van Anne Faber is verborgen. Dat heeft de politie zojuist bekendgemaakt.
Gisteren werd ook al in het gebied gezocht naar Anne Faber (25), die sinds 29 september wordt vermist. De politie zoekt nu in de omgeving van het Nulderpad.
- De recherche heeft een specifieke locatie in beeld waar het lichaam van Anne Faber moet liggen. Dat meldt de politie. De zoekactie concentreert zich op het Nulderpad in het Horsterwold in Flevoland. Het gebied is afgezet. De politie benadrukt dat er nog geen lichaam gevonden is.
- Het onderzoek naar Anne Faber richt zich vandaag opnieuw op natuurgebied De Stille Kern in Zeewolde. Op andere plekken komen voorlopig geen zoekacties meer.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 schreven de Moderators het volgende:

Ontopic graag

-persoonlijke sneren en onderbuik naar elkaar kan achterwege blijven.
-speculeren mag, maar verzin niet je eigen waarheden dmv aandragen halve argumenten.
(Dat wil zeggen: kom niet met :"misschien was ze wel depressief" of "relatieproblemen" want daar is nergens aanleiding voor dus opbokken met die onzin
-opmerkingen als:" kijk maar zelf op google" of "zoek zelf" kunnen ook wegblijven.
-BNW graag naar BNW, zoals Vrijland en Co.
-opmerkingen over AZC of getinte mannen in auto's die elders meisjes pesten kunnen voorlopig ook buiten blijven aub. Is voorlopig niet relevant en nergens bewezen of gerelateerd
-We laten dat gecodeerde twitter bericht voor wat het is, dus hoeven we niet te herposten aub , dank je wel.
-ook opmerkingen over d'r foto's kunnen achterwege blijven. (spiegelingen, weerkaatsingen, vrolijk/boos/bang etc etc
-BELANGRIJK Verdachte is een 27-jarige M.P. uit Zeewolde. Gelieve niet de volledige naam te posten aub
-BELANGRIJKSTE TIP: Negeer onzinposts, zet een TR en ga aub niet quoten. Negeren is de beste manier om een troll te ontmoedigen om zijn onzin voort te zetten

Laffe huichelaar
  donderdag 12 oktober 2017 @ 20:27:22 #2
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_174381992
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 20:05 schreef Loekie1 het volgende:
Het is nog een jonge gozer, ik denk dat zijn familie druk uitgeoefend kan hebben.
Nee, dat kan niet want hij zit vanaf zijn aanhouding al in beperking, d.w.z. hij mag alleen contact hebben met zijn advocaat.
pi_174381994
quote:
Cartograaf Michiel Hegener. In hoeverre had hij gelijk? Dat zou ik nog wel willen weten..mag ook over een jaar hoor ! Laat het maar wat bezinken eerst..
Er is niets bekend van de route.
pi_174382003
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende: Stelling: hoe lang moeten we Michael P opsluiten?
20 Jaar + TBS

of als hij niet wil meewerken aan een onderzoek, levenslang.
.
pi_174382006
Wat had ik gezegd ? Over die boeken ?
Gg
  donderdag 12 oktober 2017 @ 20:28:41 #6
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_174382010
@kloonhommel:

Ik roep helemaal niets. Ik ben geen rechter en geen tokkie en heb derhalve geen enkele reden om een strafmaat te verzinnen voor iemand.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_174382014
Balletjes er af. Geniepig en snel en daarna in eenzame opsluiting voor 80 jaar. 1 minuut luchten. Liever minder.
pi_174382016
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 20:27 schreef Chaiyya het volgende:

[..]

Er is niets bekend van de route.
Ja, of ze daar gepakt is door hem. Dat lijkt me wel eigenlijk.
I´m back.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 20:29:10 #9
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174382022
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 20:28 schreef Ddvw het volgende:
Wat had ik gezegd ? Over die boeken ?
Je bent er weer *O*
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  donderdag 12 oktober 2017 @ 20:29:28 #10
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174382030
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 20:28 schreef Fer het volgende:

[..]

20 Jaar + TBS

of als hij niet wil meewerken aan een onderzoek, levenslang.
Ik vind 20 jaar plus TBS een veel te groot risico dat hij op z'n 50ste weer buiten staat eigenlijk.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174382035
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 20:28 schreef Fer het volgende:

[..]

20 Jaar + TBS

Dat.. en elke paar jaar de TBS verlengen tot hij 80 is en hem dan zonder pardon weer op straat zetten.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_174382036
@Ootje
Nog steeds werkzaam.

Over de vrouwelijke Directeur is F. van. D
pi_174382040
Tuurlijk gaat het levenslang worden. Nederland staat op z'n kop als het OM lager durft te vragen en de rechter daar in mee gaat.
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_174382064
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 20:29 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik vind 20 jaar plus TBS een veel te groot risico dat hij op z'n 50ste weer buiten staat eigenlijk.
Mee eens. Dan kan hij (wederom) veel schade aanrichten.
pi_174382080
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 20:29 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik vind 20 jaar plus TBS een veel te groot risico dat hij op z'n 50ste weer buiten staat eigenlijk.
Reken maar op minder. Goed gedrag maakt een hoop goed.
pi_174382081
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 20:29 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik vind 20 jaar plus TBS een veel te groot risico dat hij op z'n 50ste weer buiten staat eigenlijk.
Eens.

Ik zou voor levenslang gaan, volgens art. 282 WvSr.
I´m back.
pi_174382109
Stef Blok moet aftreden. Wat een puinzooi op dat ministerie...
pi_174382110
quote:
Ja, of ze daar gepakt is door hem. Dat lijkt me wel eigenlijk.
Haar echte route is nog steeds niet bekend.
Wel voor de hand liggend maarja dat zegt niets
pi_174382126
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 20:32 schreef Pablooo het volgende:
Stef Blok moet aftreden. Wat een puinzooi op dat ministerie...
Stefke gaat de boel reviewen en dat is wrs wel verstandig.
I´m back.
pi_174382130
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 20:30 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Eens.

Ik zou voor levenslang gaan, volgens art. 282 WvSr.
Ben groot voorstander van een 2e kans, maar niet van een 3e. Micheal P heeft duidelijk kenbaar gemaakt dat hij niet als een normaal mens kan deelnemen aan de samenleving en die mag je wat mij betreft dan ook permanent er uit verwijderen. Zet 'm maar in een hok van 1 bij 2 waarvan de deur 2x open gaat, 1x als hij er in gegooit wordt en nog een keer als hij als lijk eruit gehaald wordt. Alles wat je meer doet is gewoon verspilde moeite en kosten.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_174382141
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 20:28 schreef Fer het volgende:

[..]

20 Jaar + TBS

of als hij niet wil meewerken aan een onderzoek, levenslang.
Die wet wordt op zeer korte termijn aangepast, hadden ze het op het RTL nieuws over.
pi_174382142
Goed, dat is fijn thuiskomen -O-

;( ;( ;(
Tap tap tap
  donderdag 12 oktober 2017 @ 20:34:36 #23
471804 zoekoog
Prinsesje met knikkers
pi_174382150
Iedereen bedankt die de afgelopen 2 weken zijn of haar visie hier heeft neergezet. Soms was het hard, soms op de man/vrouw, vaak constructief en vol van linken en verwijzingen naar nieuwe ontwikkelingen. Bedankt moderators en iedereen! We vonden ons verbonden op de één of andere manier.. complimenten ! Het heeft een grote indruk op ons gemaakt, onze wegen scheiden nu in respect voor elkaars persoon en inbreng. Chapeau ! :W Veel geleerd en..afgeleerd..opdat we niet vergeten..Vaarwel !
Schenk wat extra aandacht aan je moeder, want alleen is maar alleen
pi_174382162
gaat rap met de handtekeningen op https://www.petities24.com/annefaber , bijna 12.000 handtekeningen.

dit lijkt me zeker nuttig..Tevens eisen wij een onderzoek naar kliniek Aventurijn Forensische Psychiatrie Altrecht en willen een verslag van de werkwijze en het beleid binnen de kliniek.""

kan dat niet gewoon via WOB?
zuigen
pi_174382165
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 20:34 schreef zoekoog het volgende:
Iedereen bedankt die de afgelopen 2 weken zijn of haar visie hier heeft neergezet. Soms was het hard, soms op de man/vrouw, vaak constructief en vol van linken en verwijzingen naar nieuwe ontwikkelingen. Bedankt moderators en iedereen! We vonden ons verbonden op de één of andere manier.. complimenten ! Het heeft een grote indruk op ons gemaakt, onze wegen scheiden nu in respect voor elkaars persoon en inbreng. Chapeau ! :W Veel geleerd en..afgeleerd..opdat we niet vergeten..Vaarwel !
I´m back.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')