abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 16:46:09 #201
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_174398926
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 16:45 schreef morgane het volgende:

[..]

Pics or it didn't... >:)
https://www.dresslily.com(...)-product2179448.html
moet wachten :D
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 16:47:56 #202
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_174398957
quote:
Oh my!! Die is echt awesome :D flamingo's O+

Ik ben niet zo goed in wachten...bij de track & trace van m'n minilongboard staat nog steeds 'Planning wordt gemaakt'. En ik wil 'm NU. }:|
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 16:48:52 #203
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_174398975
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 16:47 schreef morgane het volgende:

[..]

Oh my!! Die is echt awesome :D flamingo's O+

Ik ben niet zo goed in wachten...bij de track & trace van m'n minilongboard staat nog steeds 'Planning wordt gemaakt'. En ik wil 'm NU. }:|
Ja zeker als iets gewoon uit Nederland komt verwacht ik het de volgende dag. Anders word ik ongeduldig
pi_174399002
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 16:44 schreef Kreator het volgende:

[..]

Hier in Twente is dat niet anders. Ik en mijn baas zijn de enige aanwezigen na een uur of 15:00.
Parkeerplaats leeg. O+.
Bij ons ook wel, maar dan alleen op "mijn" etage. Op andere afdelingen valt het wel mee. Ben benieuwd hoe het vandaag op kantoor was. Denk helemaal niemand op de directie etage.
We have far more in common than that which devides us..
pi_174399009
quote:
Wat een gave jurk. En ik hou niet eens van roze.
We have far more in common than that which devides us..
pi_174399094
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 16:05 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Fijn dat jij goede ervaringen mee hebt. Ik vind dat je als patient ook best dingen moet kunnen zeggen.

Voor mijn huisarts is het woord cunt uitgevonden. Ik heb echt mijn beste beentje voorgezet en de boel positief benaderd maar ze gaf geen centimeter toe. Sterker nog, tussen de regels door beschuldigde ze me geloof ik van hypochondrie. Dat diverse andere artsen er een andere mening op nahouden doet er niet toe.

Voor mijn darmklachten krijg ik een echo en bloedonderzoek en bij de afspraak waarin dat wordt besproken ga ik aangeven dat ik een andere praktijk ga zoeken.
Oh, wat naar -O- Maar goed, dan heb ik je in ieder geval alles geprobeerd en dan kun je op zoek naar een huisarts die je wel past.

En je kunt je dossier gewoon inzien hè, en ook vragen om bepaalde delen te verwijderen/niet door te laten sturen als je dat zou willen.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_174399146
quote:
Zeg me dat het niet zo is. :D
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_174399162
Klote, Lucky. Kan wel begrijpen dat je nu het vertrouwen in je arts echt kwijt bent en dan lijkt het me ook het beste om op zoek te gaan naar een vervanger.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 17:03:46 #209
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_174399167
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 17:02 schreef mjan het volgende:

[..]

Zeg me dat het niet zo is. :D
Het is wel! O+
pi_174399187
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 17:03 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Het is wel! O+
Het zorgt in ieder geval wel voor een diverser straatbeeld :+
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 17:06:39 #211
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_174399201
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 17:05 schreef mjan het volgende:

[..]

Het zorgt in ieder geval wel voor een diverser straatbeeld :+
_O-
zeg dan gewoon: apart + afkeurende blik
Dat ben ik tenminste gewend O+
pi_174399272
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 17:02 schreef mjan het volgende:

[..]

Zeg me dat het niet zo is. :D
Een leuke column hierover :D https://www.gelderlander.(...)t-het-pijn~a47cca16/
We have far more in common than that which devides us..
pi_174399288
quote:
9s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 15:38 schreef Myraela het volgende:
Ik vind juist de goedkope in chocolade wel lekker, en de marsepein die op taart zit. Maar van die aardappeltjes of figuurtje van marsepein vind ik echt smerig.
Oeh die foute aardappeltjes O+
Jeugdsentiment.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_174399422
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 17:12 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Oeh die foute aardappeltjes O+
Jeugdsentiment.
Of die muizen, geen idee wat erin zit, maar zo vies. En mijn beste vriendinnetje van vroeger at een heel zakje in 1x leeg (en daarna mijn muizen)
We have far more in common than that which devides us..
pi_174399450
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 16:57 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Oh, wat naar -O- Maar goed, dan heb ik je in ieder geval alles geprobeerd en dan kun je op zoek naar een huisarts die je wel past.

En je kunt je dossier gewoon inzien hè, en ook vragen om bepaalde delen te verwijderen/niet door te laten sturen als je dat zou willen.
Bedankt voor de tip. De reden van dit gesprek vandaag was voor mij echt om te kijken of er nog een basis was voor een goede relatie maar die basis is er echt niet.

De wetenschap dat ik nooit behandeld zou zijn als zij afgelopen jaren mijn huisarts was geweest is moeilijk te verkroppen.
Spoilers!
pi_174399481
quote:
Haha, die Anwar weer _O_
Spoilers!
pi_174399576
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 17:20 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Of die muizen, geen idee wat erin zit, maar zo vies. En mijn beste vriendinnetje van vroeger at een heel zakje in 1x leeg (en daarna mijn muizen)
Die muizen zijn wel vies ja :r
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_174399587
quote:
Gisteren nog te horen gekregen dat ik tact mis, dus het zou zomaar kunnen. Met 'lieve smoesjes' haal je daarentegen het bloed onder mijn nagels vandaan :D
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_174399589
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 17:22 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip. De reden van dit gesprek vandaag was voor mij echt om te kijken of er nog een basis was voor een goede relatie maar die basis is er echt niet.

De wetenschap dat ik nooit behandeld zou zijn als zij afgelopen jaren mijn huisarts was geweest is moeilijk te verkroppen.
Bekijk het van de positieve kant, gelukkig is dat je bespaard gebleven. En snel naar een ander idd.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_174399618
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 17:24 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Haha, die Anwar weer _O_
We hadden er gisteren nog een hele discussie over met oa de huisgenoot van Anwar. Vorige week was er een etentje bij mij en hij kon niet (smsje 1 uur voordat iedereen zou komen) en toen zei ik, "misschien is mijn eten niet lekker dat je daarom niet komt en zegt dat je een bezoeker hebt" Dan jok je tegen mij geen pijn te doen. Hij zat heel heel moeilijk te kijken (ik weet dat hij hier heel graag eet). Maar hij zei wel, dat is zo moeilijk om te zeggen dat iets niet mooi is, of niet lekker.
We have far more in common than that which devides us..
pi_174399678
Wat jammer, lucky van de huisarts ervaring.
Is het een eenvrouws praktijk?
Of kun je nog switchen naar een collega in dezelfde praktijk.
Eigenlijk zijn zij ook nog gebonden aaan de postcodecheck! Of is het anders in het buitengebied.

Vanmorgen dan een beter gesprekje met éen van de twee ha in onze dorpspraktijk.
Zij zei eerlijk, dat zij niet van details op de hoogte was.
Dus een pilletje erbij om te kijken hoe of wat.
Toch maar wat gegoocheld en een aantal klachten passen in een cluster en zijn gerelateerd aan een zwabberende schildklierfunctie. -O-
Nou ja, voorheen onverklaarbare jeuk bijvoorbeeld. :?

Verder niet bijgelovig op vrijdag de 13e.

Anwar raakt wel een snaar hier en daar.
Zijn column linkje stuur ik door naar iemand, die werkt met oa. Syriërs.
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 17:43:23 #222
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_174399748
quote:
8s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 16:42 schreef Kreator het volgende:

[..]

*repeat. Het is pas 16:42
Update ; ik ben ontsnapt! Weekend
pi_174399758
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 17:43 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Update ; ik ben ontsnapt! Weekend
*O* *O* *O*
We have far more in common than that which devides us..
pi_174399810
28 graden, windstil. Algerijnse radio op de achtergrond. Genieten van t werk wat afgelopen week verzet is.

*O*
pi_174399837
Er zit nog een praktijk in het dorp. Mijn huisige arts heeft nog collega's maar ze is wel de eigenaar van de praktijk. Ik vind het toch te complex om naar een ander binnen die praktijk te gaan geloof ik.

Anne, voor vragen over je schildklier kan je me altijd een berichtje sturen :*
Spoilers!
pi_174399884
Huisartsen heb je gewoon in allerlei soorten en maten en ik heb wel het gevoel dat de meesten het echt allemaal goed bedoelen, maar ja, als je echt niet op één lijn zit dan werkt het gewoon niet. Hopelijk is er een geschiktere huisarts in je omgeving, Lucky :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_174399894
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 17:20 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Of die muizen, geen idee wat erin zit, maar zo vies. En mijn beste vriendinnetje van vroeger at een heel zakje in 1x leeg (en daarna mijn muizen)
Die zijn echt goddelijk, alleen moet je oppassen dat je er niet teveel eet. :')
pi_174399920
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 17:50 schreef Isabeau het volgende:
Huisartsen heb je gewoon in allerlei soorten en maten en ik heb wel het gevoel dat de meesten het echt allemaal goed bedoelen, maar ja, als je echt niet op één lijn zit dan werkt het gewoon niet. Hopelijk is er een geschiktere huisarts in je omgeving, Lucky :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohhh, mijn mond valt open van schrik
We have far more in common than that which devides us..
pi_174399937
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 17:52 schreef Kaatje1 het volgende:

Ohhh, mijn mond valt open van schrik
De tranen sprongen in mijn ogen toen mijn vader dat vertelde.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_174399996
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 17:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

De tranen sprongen in mijn ogen toen mijn vader dat vertelde.
Ja, want jij vertelde dat zij toch nog heel lang dacht dat het goed zou komen? Dan vertel je dat niet op zo'n manier aan iemand, zeker niet op zo'n locatie. Evt wel aan iemand die het weldoordacht vraagt in een spreekkamer. Wat een ontzettende hork!
We have far more in common than that which devides us..
pi_174400104
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 17:57 schreef Kaatje1 het volgende:

Ja, want jij vertelde dat zij toch nog heel lang dacht dat het goed zou komen? Dan vertel je dat niet op zo'n manier aan iemand, zeker niet op zo'n locatie. Evt wel aan iemand die het weldoordacht vraagt in een spreekkamer. Wat een ontzettende hork!
Ja, want de arts had gezegd dat ze was genezen. Ik had daar zelf enorme vraagtekens bij en het leek me allemaal bijzonder voorbarig en absurd. Ik dacht dat ze eea verkeerd had begrepen, maar hij scheen het echt gezegd te hebben. Nog steeds absurd. De HA had vervolgens een brief gekregen met advies voor chemo, maar die wilde ze niet, want ze was immers genezen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_174400143
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 18:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, want de arts had gezegd dat ze was genezen. Ik had daar zelf enorme vraagtekens bij en het leek me allemaal bijzonder voorbarig en absurd. Ik dacht dat ze eea verkeerd had begrepen, maar hij scheen het echt gezegd te hebben. Nog steeds absurd. De HA had vervolgens een brief gekregen met advies voor chemo, maar die wilde ze niet, want ze was immers genezen.
Die mag dan ook een klacht aan zijn broek hebben. Wat een ongevoelige hork.
We have far more in common than that which devides us..
pi_174400227
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 16:31 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Is Denemarken net zo erg als Noorwegen (in ieder geval mijn collega's)? Op vrijdagmiddag om 15 uur is er niemand meer te pakken te krijgen?
De andere dagen zijn ze meestal ook al voor 16:00 weg :')
Maar inderdaad, vrijdagmiddag kun je beter geen verwachtingen hebben.
Werkdagen hier zijn ruwweg 9:00-16:00 is mijn indruk, en vrijdag nog korter.
Maar ik krijg dus ook mails om 1:00 's nachts, en sommigen blijken de volgende ochtend ineens allerlei dingen af te hebben, dus ik denk dat het wel heel relaxt lijkt maar iedereen als een gek thuis nog van alles aan het doen is :o
Ik doe dat liever niet, ik heb thuis niet zo'n fijne werkplek, maar het is ook niet fijn werken als ik de enige ben die nog aanwezig is op de hele gang. Toen ik om half 5 vertrok was er nog één iemand (van de 15 ofzo?) aan het werk (want hij was pas rond 11:00 binnen komen lopen)
pi_174400366
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 18:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, want de arts had gezegd dat ze was genezen. Ik had daar zelf enorme vraagtekens bij en het leek me allemaal bijzonder voorbarig en absurd. Ik dacht dat ze eea verkeerd had begrepen, maar hij scheen het echt gezegd te hebben. Nog steeds absurd. De HA had vervolgens een brief gekregen met advies voor chemo, maar die wilde ze niet, want ze was immers genezen.
Wat een gek verhaal zeg. Zouden ze echt niet iets verkeerd hebben begrepen?

Desalniettemin een hork van een arts :{
Spoilers!
pi_174400390
Twin Peak is echt waaaazig. Ik geloof op een goede manier maar ik weet het niet zeker.
Spoilers!
pi_174400397
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 18:23 schreef Lucky_Strike het volgende:

Wat een gek verhaal zeg. Zouden ze echt niet iets verkeerd hebben begrepen?

Desalniettemin een hork van een arts :{
Ja, ik bleef denken dat de arts heeft gezegd dat de snijvlakken na de operatie schoon waren en dat zij er 'je bent schoon, er is dus niets meer' van hebben gemaakt. Maar goed, ik was er niet bij. En vervolgens dit rare verhaal van wat er op de spoedhulp is gebeurd. Dus de arts is wel een hork en misschien niet heel goed in communiceren.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_174400457
Maar goed, het zijn net mensen, die artsen. En ik hoop gewoon dat jij een betere HA voor jou vindt, Lucky. En wees blij dat je voor deze arts een andere huisarts had :X Je moet er idd niet aan denken dat je nooit behandeld was geweest.

Columns van Anwar weer bij gelezen. Moest lachen om het stelen van de eigen fiets.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_174400573
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 18:30 schreef Isabeau het volgende:

Columns van Anwar weer bij gelezen. Moest lachen om het stelen van de eigen fiets.
Reactie van Gerda waar hij in huis heeft gezeten vorig jaar: Anwar, niet weer toch? Dat was duidelijk niet de eerste keer. Ik snap het niet. Dat huis is om door een ringetje te halen, zo schoon, zo netjes en opgeruimd. Of je daar nou op afspraak komt of onaangekondigd, het is netjes (ben wel eens jaloers)
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator vrijdag 13 oktober 2017 @ 18:39:57 #239
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_174400629
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 18:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, want de arts had gezegd dat ze was genezen. Ik had daar zelf enorme vraagtekens bij en het leek me allemaal bijzonder voorbarig en absurd. Ik dacht dat ze eea verkeerd had begrepen, maar hij scheen het echt gezegd te hebben. Nog steeds absurd. De HA had vervolgens een brief gekregen met advies voor chemo, maar die wilde ze niet, want ze was immers genezen.
Volgens mij hoor je als arts uiterst voorzichtig te zijn met zeggen dat iemand genezen is.
Als patiënt wil je graag horen dat je genezen bent, maar moet voorzichtig en realistisch blijven...

Hebben de artsen bij de borstkanker van m'n ma wel gedaan. "Nee u bent nog niet genezen"
"100% kans geven we niet, maar de vooruitzichten zijn erg goed"
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 18:41:43 #240
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_174400667
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 17:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

De tranen sprongen in mijn ogen toen mijn vader dat vertelde.
Beloof me, dien een klacht in. Dit moet in een dossier.
pi_174400841
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 18:41 schreef RobinOok het volgende:

Beloof me, dien een klacht in. Dit moet in een dossier.
Dan moet mijn oom die klacht gaan indienen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 18:39 schreef derLudolf het volgende:

Volgens mij hoor je als arts uiterst voorzichtig te zijn met zeggen dat iemand genezen is.
Als patiënt wil je graag horen dat je genezen bent, maar moet voorzichtig en realistisch blijven...

Hebben de artsen bij de borstkanker van m'n ma wel gedaan. "Nee u bent nog niet genezen"
"100% kans geven we niet, maar de vooruitzichten zijn erg goed"
Uiteraard ben je zo voorzichtig mogelijk met zeggen dat iemand is genezen. Daarom heb ik ook altijd gedacht dat ze de arts verkeerd hadden begrepen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 18:52:21 #242
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_174400925
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 18:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dan moet mijn oom die klacht gaan indienen.


Ja, maar jij kunt hem toch opschrijven voor hem?
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 18:54:10 #243
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_174400960
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 18:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Twin Peak is echt waaaazig. Ik geloof op een goede manier maar ik weet het niet zeker.
De nieuwe?
pi_174400970
Bah, geen zin om te koken.
Spoilers!
pi_174400986
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 18:54 schreef RobinOok het volgende:

[..]

De nieuwe?
Nee, moest de oude nog steeds zien. Ga gelijk door met de nieuwe hierna.
Spoilers!
pi_174401053
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 18:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Bah, geen zin om te koken.
Ik ook niet. Ook geen inspiratie. Dus soep en brood. Morgen en overmorgen eet ik achter de schermen bij een musical, hopelijk is dat lekker (zo niet, ik heb brood bij me)
We have far more in common than that which devides us..
pi_174401062
Mijn eten stond klaar toen ik thuis kwam *O* En was erg lekker.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_174401097
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 18:55 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Nee, moest de oude nog steeds zien. Ga gelijk door met de nieuwe hierna.
Oh ik kon daar echt helemaal niets mee :N vond er geen klap aan, had het echt tóen moeten zien ware het niet dat ik toen te jong was..
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 19:04:48 #249
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_174401170
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 18:59 schreef Isabeau het volgende:
Mijn eten stond klaar toen ik thuis kwam *O* En was erg lekker.
Meh, ik moet altijd nog koken als ik thuis kom, die vent van mij kan het absoluut niet
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_174401219
Hier zit nu Daging smoor in de slowcooker, lekker voor volgende week (hoop ik) Dit recept had ik nog nooit gebruikt.
We have far more in common than that which devides us..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')