abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 12 oktober 2017 @ 18:34:46 #1
39474 FF
.o0O(ik typo dus ik ...)
pi_174379160
Omdat het topic over Anne Faber onverwacht gesloten is, maar ik toch met deze vraag blijf zitten, vraag ik deze hier apart.

Er is iemand vermist, dat is heel erg.
Uiteindelijk blijkt deze door een misdrijf om het leven gekomen te zijn, dat is nog steeds heel erg.
Maar deze gebeurtenis is niet uniek in Nederland, dit komt helaas veel te veel voor.
Wat is er dan zo uitzonderlijk aan de vermissing van Anne Faber?

Waarom was dit zo uitgebreid in het nieuws?
Waarom werd er op de eerste dag al direct gezocht?
Waarom werd er met zoveel mensen en door zoveel professionele disciplines gezocht?

Of is dit nieuw en gaan we dit voor elke vermissing doen?
Dan zeg ik alleen maar chapeau.
Als het alleen in dit ene geval zo is, waarom dan?
pi_174379205
White girl missing syndroom.
Nee.
pi_174379213
Komkommertijd vandaar
  Forum Admin donderdag 12 oktober 2017 @ 18:38:52 #4
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_174379263
Omdat men gelijk al door had dat het zaakje niet kosher was.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_174379279
Was dit niet net zoveel in het nieuws als Romy en Savannah? Daarnaast kun je niet aan alle vermissingen aandacht gaan geven, zijn er teveel. Sommige zaken schieten eruit. Bij deze o.a. vanwege het feit dat er al snel dingen gevonden werden (fiets, jas, rugzak).
pi_174379296
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 18:38 schreef Pharkus het volgende:
Omdat men gelijk al door had dat het zaakje niet kosher was.
Dit denk ik ja.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_174379303
Lekker chickie toch.

Ik ga niet uitkijken naar een verwarde opa.
  Forum Admin donderdag 12 oktober 2017 @ 18:42:02 #8
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_174379325
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 18:40 schreef zovty het volgende:
Lekker chickie toch.

Ik ga niet uitkijken naar een verwarde opa.
Voor je het weet raak je in een lemonparty verwikkeld.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_174379330
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 18:34 schreef FF het volgende:
Omdat het topic over Anne Faber onverwacht gesloten is, maar ik toch met deze vraag blijf zitten, vraag ik deze hier apart.

Er is iemand vermist, dat is heel erg.
Uiteindelijk blijkt deze door een misdrijf om het leven gekomen te zijn, dat is nog steeds heel erg.
Maar deze gebeurtenis is niet uniek in Nederland, dit komt helaas veel te veel voor.
Wat is er dan zo uitzonderlijk aan de vermissing van Anne Faber?

Waarom was dit zo uitgebreid in het nieuws?
[knip]
:')

Gewoon omdat men de programma's moet vullen. Je weet wel kijkcijfers e.d. })

Wederopmerking/vraag:

Heb jij weleens iemand uit je naast familie verloren,zo maar, je weet wel. Weg.

Niet doorhebben dat je klacht compleet stupide is. :{

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 12-10-2017 18:42:36 ]
  donderdag 12 oktober 2017 @ 18:43:03 #10
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_174379345
Die vragen zijn al 1000 keer beantwoord
pi_174379356
Bij een solide 7,5 en hoger caren we gewoon wat meer. Is zat onderzoek naar gedaan, nou niet verbaasd doen.
-nee-
pi_174379374
Als het kalf verdronken is, dempt men de put. Als een gevaarlijke psychopaat los rondloopt, kraait er geen haan naar en gebeurt dat zelfs met instemming van de kliniek, maar als dan een onschuldige burger daar het slachtoffer van wordt, moet er ineens voortvarend worden gehandeld.

De rechtsstaat in dit land is moreel failliet. Steeds weer tellen de rechten van criminelen en psychopaten zwaarder dan het belang van de samenleving. Die mag als proeftuin fungeren, met jaarlijks meerdere onschuldige doden tot gevolg.

De dood van Anne Faber is geen ongeluk, maar is beleid. Een direct gevolg van keuzes die willens en wetens worden gemaakt. Door de politiek, door wereldvreemde rechters, door beleidsmakers in klinieken. Al deze mensen zijn mede-verantwoordelijk voor de dood van Anne Faber en soortgelijke slachtoffers.
pi_174379380
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 18:34 schreef FF het volgende:
Omdat het topic over Anne Faber onverwacht gesloten is, maar ik toch met deze vraag blijf zitten, vraag ik deze hier apart.

Er is iemand vermist, dat is heel erg.
Uiteindelijk blijkt deze door een misdrijf om het leven gekomen te zijn, dat is nog steeds heel erg.
Maar deze gebeurtenis is niet uniek in Nederland, dit komt helaas veel te veel voor.
Wat is er dan zo uitzonderlijk aan de vermissing van Anne Faber?

Waarom was dit zo uitgebreid in het nieuws?
Waarom werd er op de eerste dag al direct gezocht?
Waarom werd er met zoveel mensen en door zoveel professionele disciplines gezocht?

Of is dit nieuw en gaan we dit voor elke vermissing doen?
Dan zeg ik alleen maar chapeau.
Als het alleen in dit ene geval zo is, waarom dan?
Voor de twee jongens, Ruben en Julian, was ook veel aandacht.

Net als bij Milly Boele.

Heeft te maken met de omstandigheden denk ik. Het duidelijke vermoeden van familie en politie dat er echt iets ergs is gebeurd en dat elke seconde telt en elke aandacht welkom is t.b.v. de zoektocht.
pi_174379389
Ik vraag mij wel af of hij over een aantal jaar niet weer zo iets doet. -O-

Hij zal nu misschien weer niet meewerken.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_174379440
Omstandigheden en hits en tips die het onderzoek gaande houden
  donderdag 12 oktober 2017 @ 18:49:23 #16
39474 FF
.o0O(ik typo dus ik ...)
pi_174379444
quote:
15s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 18:42 schreef Iwanius het volgende:

[..]

:')

Gewoon omdat men de programma's moet vullen. Je weet wel kijkcijfers e.d. })

Wederopmerking/vraag:

Heb jij weleens iemand uit je naast familie verloren,zo maar, je weet wel. Weg.

Niet doorhebben dat je klacht compleet stupide is. :{
Ik zeg nergens dat het niet nodig is, maar ik vind het vreemd dat het nu opeens wel zo is.
Wat met al die andere honderden in Nederland die vermist zijn?
Hebben die mensen geen recht op een gedegen onderzoek naar hun geliefden? Zijn hun geliefden niet even belangrijk voor hen als dit meisje voor haar geliefden was?

Je zal maar iemand uit je naaste familie op die manier verloren zijn. Hoe zal je je dan op dit moment voelen? Er wordt twee weken door honderden mensen, politie, leger, vrijwilligers, enz. gezocht naar dit meisje. Maar toen jouw geliefde niet meer reageerde kon je pas na 24 uur aangifte doen. En na die aangifte bleef het stil, men kon niets doen/vinden.

En dit speelt niet de laatste jaren, dit speelt al decennia. Vroeger hingen aan de de gevel van de politiebureaus in het land grote glazen kasten met daarin tientallen posters van vermisten. Posters die vergeeld en uitgedroogd waren van het jarenlang hangen.

Mijn klacht is dus niet 'compleet stupide' zoals jij dat graag wilt noemen. Mijn klacht is een klacht dat dit nu opeens wel gebeurd maar anders nooit.
pi_174379483
Wat wil je horen
pi_174379484
quote:
15s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 18:42 schreef Iwanius het volgende:

[..]

:')

Gewoon omdat men de programma's moet vullen. Je weet wel kijkcijfers e.d. })

Wederopmerking/vraag:

Heb jij weleens iemand uit je naast familie verloren,zo maar, je weet wel. Weg.

Niet doorhebben dat je klacht compleet stupide is. :{
Godverdomme Iwanius, ik had toch niet verwacht dat ik het in dit leven nog met je eens zou zijn.
pi_174379551
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 18:49 schreef FF het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat het niet nodig is, maar ik vind het vreemd dat het nu opeens wel zo is.
Wat met al die andere honderden in Nederland die vermist zijn?
Hebben die mensen geen recht op een gedegen onderzoek naar hun geliefden? Zijn hun geliefden niet even belangrijk voor hen als dit meisje voor haar geliefden was?

Je zal maar iemand uit je naaste familie op die manier verloren zijn. Hoe zal je je dan op dit moment voelen? Er wordt twee weken door honderden mensen, politie, leger, vrijwilligers, enz. gezocht naar dit meisje. Maar toen jouw geliefde niet meer reageerde kon je pas na 24 uur aangifte doen. En na die aangifte bleef het stil, men kon niets doen/vinden.

En dit speelt niet de laatste jaren, dit speelt al decennia. Vroeger hingen aan de de gevel van de politiebureaus in het land grote glazen kasten met daarin tientallen posters van vermisten. Posters die vergeeld en uitgedroogd waren van het jarenlang hangen.

Mijn klacht is dus niet 'compleet stupide' zoals jij dat graag wilt noemen. Mijn klacht is een klacht dat dit nu opeens wel gebeurd maar anders nooit.
Het is vrij simpel, van al die honderden mensen die vermist zijn, zijn er al 90% verward, met een eigen reden, of door familie weggenomen. Dit was vanaf het begin al een vreemde zaak, omdat een jonge meid naar een fietstochtje ineens weg is, dat ligt vaak niet in verhouding met andere vermissingszaken.
pi_174379556
Echt zo, kan mij dat mens nou schelen. Mensen helemaal over discussiėren :')
Maar dat is ook een reden waarom ik geen nieuws kijk, lekker boeiend wat er allemaal gebeurd. Je kunt er toch niks aan veranderen, dus waarom zou je je er druk over maken.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_174379579
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 18:55 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Het is vrij simpel, van al die honderden mensen die vermist zijn, zijn er al 90% verward, met een eigen reden, of door familie weggenomen. Dit was vanaf het begin al een vreemde zaak, omdat een jonge meid naar een fietstochtje ineens weg is, dat ligt vaak niet in verhouding met andere vermissingszaken.
Jong wijf, alleen in het donker. Goh,waar zou ze nou zijn? Simpel: Verkracht, je verwacht het niet.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_174379590
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 18:56 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Jong wijf, alleen in het donker. Goh,waar zou ze nou zijn? Simpel: Verkracht, je verwacht het niet.
Het was nog niet donker toen ze van de radar verdween.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 18:58:40 #23
39474 FF
.o0O(ik typo dus ik ...)
pi_174379614
Ik hoop maar dat voor deze lijst ook zoveel moeite gedaan kan worden.
Misschien kan hier ook actief naar gezocht worden door het Cold Case Team via Social Media te laten zoeken?

https://www.politie.nl/gezocht-en-vermist/cold-cases-de-zaken
pi_174379643
Onder welke naam fokt hij?
pi_174379658
Ik weet zelf niet waarom, maar terechte vraag inderdaad.

Ik hoor het constant op de radio en vroeg me het zelfde af.
Poll: Ben ik een kwaliteits-user? Ja -- Soms -- Nee -- Ken ik jou...? ------- Tussenstand
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')