abonnement Unibet Coolblue
  Moderator dinsdag 17 oktober 2017 @ 12:55:53 #201
249559 crew  Lavenderr
pi_174469016
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 12:39 schreef illusions het volgende:

[..]

LOL inderdaad, hij was toch niet neergeschoten? Nu is ie door meerdere schutters niet neergeschoten zeker. _O-
:D
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 14:38:31 #202
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_174471383
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 23:00 schreef Tingo het volgende:

[..]

TV/ MSM Wonderland moet eerst wat verklaren.
^O^ Dat is stap 1
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 14:39:13 #203
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_174471400
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 14:38 schreef Summers het volgende:

[..]

^O^ Dat is stap 1
Die verklaring is er allang geweest.........
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 14:41:14 #204
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_174471455
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 14:39 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Die verklaring is er allang geweest.........
En die is blijkbaar niet geloofwaardig genoeg om aan te nemen voor de waarheid als je het met een vergrootglas gaat bekijken .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 14:46:14 #205
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_174471579
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 14:41 schreef Summers het volgende:

[..]

En die is blijkbaar niet geloofwaardig genoeg om aan te nemen voor de waarheid als je het met een vergrootglas gaat bekijken .
Daar verschillen de meningen duidelijk over
De argumenten tegen het verhaal zijn op zijn best zwak te noemen.
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 14:47:00 #206
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_174471600
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 14:41 schreef Summers het volgende:

[..]

En die is blijkbaar niet geloofwaardig genoeg om aan te nemen voor de waarheid als je het met een vergrootglas gaat bekijken .
Inderdaad. Die lone wolf was niet zo lonely krijg ik het idee.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 14:49:32 #207
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_174471681
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 14:47 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Inderdaad. Die lone wolf was niet zo lonely krijg ik het idee.
Er was/waren geen schutters volgens Tingo. Nogal conflicting dit zo.
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 14:50:12 #208
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_174471699
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 14:46 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Daar verschillen de meningen duidelijk over
De argumenten tegen het verhaal zijn op zijn best zwak te noemen.
De argumenten voor het verhaal hoor ik anders nooit , men blijft eeuwig steken in het "bewijs het tegendeel " waarbij men helemaal is vergeten dat de claim in de eerste plaats van de msm komt en die degene is die iets moet bewijzen anders komt het geloof in het verhaal echt niet meer automatisch .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 14:53:21 #209
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_174471770
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 14:50 schreef Summers het volgende:

[..]

De argumenten voor het verhaal hoor ik anders nooit , men blijft eeuwig steken in het "bewijs het tegendeel " waarbij men helemaal is vergeten dat de claim in de eerste plaats van de msm komt en die degene is die iets moet bewijzen anders komt het geloof in het verhaal echt niet meer automatisch .
Maar dat is best krom want de hoax roepers gebruiken juist het officiele verhaal als bewijs dat het niet echt zou zijn. Maar hoe kun je iets dat gefabriceerd/onbetrouwbaar zou zijn dan omgekeerd als betrouwbaar neerzetten? :') zie je de ironie daar niet in?
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 14:53:40 #210
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_174471775
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 14:47 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Inderdaad. Die lone wolf was niet zo lonely krijg ik het idee.
As usual , er is volgens mij wel een getuigenverklaring van meerdere shooters
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 14:59:13 #211
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_174471882
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 14:53 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Maar dat is best krom want de hoax roepers gebruiken juist het officiele verhaal als bewijs dat het niet echt zou zijn. Maar hoe kun je iets dat gefabriceerd/onbetrouwbaar zou zijn dan omgekeerd als betrouwbaar neerzetten? :') zie je de ironie daar niet in?
Het officiele verhaal gaat de wereld rond als de waarheid en dat verhaal moet eerst goed in elkaar zitten VOORDAT het doorverteld kan worden als de waarheid en aangenomen als de waarheid . Als het niet klopt moet je het ook niet alvast gaan geloven .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 15:00:46 #212
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_174471918
Ten eerste een buitengewoon zorgwekkend feit: Rinus Otte lijkt binnen zijn beroepsgroep te worden gezien als een “strenge” rechter. Dit geeft te denken. Als een “strenge” rechter al zulke lage straffen uitdeelt, wat kunnen we dan verwachten van “softe” rechters?
http://www.stopdebankiers(...)n-anne-fabers-leven/

Tssk wat zijn rechters debiel in hun hoofd. Helemaal in de Michael P zaak.

Nederlandse rechters zouden celstraf moeten hebben.

Zo laag mogelijke straf. Vandaar dat totaal onzinnige taakstraf.

Ons rechtssysteem is een farce

[ Bericht 17% gewijzigd door ChrisCarter op 17-10-2017 15:43:26 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_174472254
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 15:00 schreef Lambiekje het volgende:
Ten eerste een buitengewoon zorgwekkend feit: Rinus Otte lijkt binnen zijn beroepsgroep te worden gezien als een “strenge” rechter. Dit geeft te denken. Als een “strenge” rechter al zulke lage straffen uitdeelt, wat kunnen we dan verwachten van “softe” rechters?
http://www.stopdebankiers(...)n-anne-fabers-leven/

Tssk wat zijn rechters debiel in hun hoofd. Helemaal in de Michael P zaak.

Nederlandse rechters zouden celstraf moeten hebben.

Zo laag mogelijke straf. Vandaar dat totaal onzinnige taakstraf.

Ons rechtssysteem is een farce
Misschien moet je wat minder van die tendentieuze opiniestukken lezen :)
Dat kan nooit goed zijn voor je hart...
Voor je het weet zit je aan de medicatie...

Anyway, de schrijver heeft ook wel door dat de rechters gebonden zijn aan de wetgeving en dat de veroordeelde sowieso geen levenslang had kunnen krijgen en hij hoedanook een keer vrij komt.

Dat jij vindt dat ons rechtssysteem harder moet zijn is onzin, kortgeleden ging je nog tekeer over de wijze waarop Martijn werd opgepakt.

[ Bericht 0% gewijzigd door ChrisCarter op 17-10-2017 15:43:41 ]
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174472304
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 15:20 schreef Wantie het volgende:

[..]

Misschien moet je wat minder van die tendentieuze opiniestukken lezen :)
Dat kan nooit goed zijn voor je hart...
Voor je het weet zit je aan de medicatie...

Anyway, de schrijver heeft ook wel door dat de rechters gebonden zijn aan de wetgeving en dat de veroordeelde sowieso geen levenslang had kunnen krijgen en hij hoedanook een keer vrij komt.

Dat jij vindt dat ons rechtssysteem harder moet zijn is onzin, kortgeleden ging je nog tekeer over de wijze waarop Martijn werd opgepakt.
Nu we het toch over Martijn hebben...

http://www.martinvrijland(...)ne-faber-opbiechtte/

Dus je verontwaardiging is onterecht.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174472357
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 15:24 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nu we het toch over Martijn hebben...

http://www.martinvrijland(...)ne-faber-opbiechtte/

Dus je verontwaardiging is onterecht.
ook wel lachen hoe Martijn dit meteen weer naar zijn eigen persoon trekt:

Je bent respectloos als je gelooft in de mogelijkheid van een psyop, want dan schoffeer je de nabestaanden. Welnu, bij een psyop is er geen slachtoffer, is er geen dader en zijn er dus ook geen nabestaanden. Bij een psyop ben je in de maling genomen om nieuwe wetgeving door te drukken. En omdat de DNA match met Michael veel te laat was; omdat de fietstocht van Anne compleet onlogisch was; omdat telefoongegevens binnen 15 minuten op tafel hadden kunnen liggen en omdat het allemaal zo breed uitgemeten en gehypet is, zet ik mijn vraagtekens bij deze zaak.

In de nabije toekomst kunt u iemand als ik gelukkig laten opsluiten. Dan kunt u de politie bellen en vermelden dat u vermoed dat uw buurman een beetje afwijkend gedrag vertoont. Zij mogen uw buurman dan zonder opgave van reden en zonder psychiatrische indicatie én zonder tussenkomst van een officier van justitie of rechter, enkele dagen in een isoleercel gooien onder toeziend oog van een psychiater. Die kan dan concluderen dat de buurman wel gek moet zijn, want hij vliegt zo tegen de muren van die isoleercel op. Dan kan die buurman nog wat medicatie toegediend krijgen en krijgt u binnen een week een bloemetje van de wijkagent die u bedankt dat u zo alert was om die man met die afwijkende opvattingen aan te geven. Hij bleek zich toch wel wat onrustig te gedragen in de isoleercel.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator dinsdag 17 oktober 2017 @ 15:32:36 #216
249559 crew  Lavenderr
pi_174472467
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 15:27 schreef Wantie het volgende:

[..]

ook wel lachen hoe Martijn dit meteen weer naar zijn eigen persoon trekt:

Je bent respectloos als je gelooft in de mogelijkheid van een psyop, want dan schoffeer je de nabestaanden. Welnu, bij een psyop is er geen slachtoffer, is er geen dader en zijn er dus ook geen nabestaanden. Bij een psyop ben je in de maling genomen om nieuwe wetgeving door te drukken. En omdat de DNA match met Michael veel te laat was; omdat de fietstocht van Anne compleet onlogisch was; omdat telefoongegevens binnen 15 minuten op tafel hadden kunnen liggen en omdat het allemaal zo breed uitgemeten en gehypet is, zet ik mijn vraagtekens bij deze zaak.

In de nabije toekomst kunt u iemand als ik gelukkig laten opsluiten. Dan kunt u de politie bellen en vermelden dat u vermoed dat uw buurman een beetje afwijkend gedrag vertoont. Zij mogen uw buurman dan zonder opgave van reden en zonder psychiatrische indicatie én zonder tussenkomst van een officier van justitie of rechter, enkele dagen in een isoleercel gooien onder toeziend oog van een psychiater. Die kan dan concluderen dat de buurman wel gek moet zijn, want hij vliegt zo tegen de muren van die isoleercel op. Dan kan die buurman nog wat medicatie toegediend krijgen en krijgt u binnen een week een bloemetje van de wijkagent die u bedankt dat u zo alert was om die man met die afwijkende opvattingen aan te geven. Hij bleek zich toch wel wat onrustig te gedragen in de isoleercel.

Hij schiet meteen in de slachtofferrol.
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 15:41:27 #217
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_174472627
MV houdt jullie bezig zeg, jullie volgen hem meer dan ik *)
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 15:44:11 #218
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_174472676
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 15:41 schreef controlaltdelete het volgende:
MV houdt jullie bezig zeg, jullie volgen hem meer dan ik *)
Goede reactie weer dit. Zeg dan niks als het alleen weer zo snerend kan ipv op de inhoud.

[ Bericht 5% gewijzigd door ChrisCarter op 17-10-2017 15:49:20 ]
pi_174472718
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 15:41 schreef controlaltdelete het volgende:
MV houdt jullie bezig zeg, jullie volgen hem meer dan ik *)
Dus ....?
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 16:14:22 #220
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_174473232
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 15:44 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Goede reactie weer dit. Zeg dan niks als het alleen weer zo snerend kan ipv op de inhoud.
Dingen worden hier al snel als sneer weggezet als het even niet aanstaat. Er was niks mis met mijn post maar goed, het zij zo.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 16:14:57 #221
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_174473245
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 16:14 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dingen worden hier al snel als sneer weggezet als het even niet aanstaat. Er was niks mis met mijn post maar goed, het zij zo.
Niet zo sippen en verongelijkt doen, niet alleen jouw post is verwijderd.
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 16:21:54 #222
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_174473361
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 14:53 schreef Summers het volgende:

[..]

As usual , er is volgens mij wel een getuigenverklaring van meerdere shooters
Waarom kies je er voor om hier selectief waarde aan te hechten?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 18:37:04 #223
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_174475717
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 14:53 schreef Summers het volgende:

[..]

As usual , er is volgens mij wel een getuigenverklaring van meerdere shooters
Men hoorde verschillende wapens de een was luider dan de anderen plus de echo van gebouw zelf, als je net zoals CAD en Tingo een beetje opgelet had was dat vanaf dag 1 duidelijk.
Er zijn tientallen beelden van zoveel mensen dat het duidelijk hoorbaar is dat er maar 1 persoon schoot.

gelukkig word er zelf goed onderzoek gedaan door de Hoax roepers dat men gewoon maar wat anders klakkeloos geloofd.
Dit was al vanaf dag 1 duidelijk!

In dit soort situaties gaat men nooit uit van 1 schutter voor dat de politie het gebied veilig heeft verklaard houd men altijd rekening met meerdere verdachten, daar is totaal niks vreemds aan!

Je haalt nu iets aan wat in de eerste paar uren voor verwarring zorgde, dit is altijd het geval, pas naar een bepaalde tijd kan er een duidelijker beeld worden geschetst, hoeveel slachtoffers zijn hoeveel daders, hoe hij het voor elkaar krijgt etc dit gebeurt nooit alla minute!

Wat alleen nog steeds heel erg onduidelijk is WAAROM!

De situatie doet me heel erg denken aan Charles Witman, daarbij was het ook lang onduidelijk waarom hij het deed, in zijn geval had hij een tumor en werd hij daardoor Coo Coo
https://en.wikipedia.org/wiki/Charles_Whitman
Dit scenario hebben de onderzoekers ook voor mogelijk gehouden maar de dader van Las Vegas was voor zover bekend gewoon gezond.
http://nypost.com/2017/10(...)for-hidden-diseases/

Hoaxes
In the hours after the shooting, false information about the shooter's identity and motive went viral on social media. The fake news was circulated by Internet forums such as 4chan. The website The Gateway Pundit misidentified the shooter, naming a different man and describing him as a registered Democrat.The 4chan thread on which this misinformation was based was briefly featured in the "Top Stories" section of a Google search for the man's name.The fake news website YourNewsWire spread false information about a second gunman shooting from the fourth floor of the hotel.Two of Facebook's top trending pages were items from Sputnik, a Russian government news agency that has been described by Foreign Policy magazine and the Center for European Policy Analysis as being a "Russian propaganda" outlet. These included one story that falsely claimed the FBI had linked the shooter to a terrorist group. The stories were later removed with an apology.[105] Stories linking the shooter to Antifa have also been discredited.
Google and Facebook were criticized for prominently displaying such false news stories in some of their search results.[105][107][108] The two companies were said to have failed in their responsibility of keeping false stories from reaching the public.[109] Facebook later said its algorithms were designed to detect and remove false stories, but failed to work adequately in this instance

Misinformation
There have been several changes in the official account of Paddock's shooting of hotel security guard Campos. According to police officials, adjustments to a timeline of events are considered to be "minute changes" that are common in complex investigations.
In a first statement about the incident, police officials inaccurately reported that Campos arrived on the scene after Paddock began firing into the crowd. In a second statement, police officials reported, again inaccurately, that Campos was shot six minutes before Paddock began firing into the crowd. That report had been based on a 9:59 p.m. notation in a hotel security log, which in a third statement was determined to have been the time when Campos encountered the barricaded door.[
Sheriff Lombardo dismissed allegations that the changing timeline is the result of some kind of conspiracy between the police department, the FBI, and MGM Resorts International saying "Nobody is attempting to hide anything in reference to this investigation. The dynamics and the size of this investigation requires us to go through voluminous amounts of information in order to draw an accurate picture.
https://en.wikipedia.org/wiki/2017_Las_Vegas_shooting#Hoaxes
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_174478704
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 15:32 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hij schiet meteen in de slachtofferrol.
Ja, bij het narcistische af ;)
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator dinsdag 17 oktober 2017 @ 20:36:32 #225
249559 crew  Lavenderr
pi_174478928
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 20:29 schreef Wantie het volgende:

[..]

Ja, bij het narcistische af ;)
Op de een of andere manier draait hij alles zo dat het weer om hém gaat. Dat is zeker narcistisch.
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 22:01:48 #226
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_174482365
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 16:21 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Waarom kies je er voor om hier selectief waarde aan te hechten?
ik noem gewoon de andere kant van het verhaal , daar kan je je beter op richten
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_174483156
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 22:01 schreef Summers het volgende:

[..]

ik noem gewoon de andere kant van het verhaal , daar kan je je beter op richten
Waarom niet op het complete verhaal?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 22:34:48 #228
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_174483504
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 22:01 schreef Summers het volgende:

[..]

ik noem gewoon de andere kant van het verhaal , daar kan je je beter op richten
Dat doe je best selectief, voor iets waar je geen waarde aan hecht ;)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 23:10:40 #229
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_174484590
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 22:25 schreef Wantie het volgende:

[..]

Waarom niet op het complete verhaal?
Dat is dus niet t officiele
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 18 oktober 2017 @ 00:28:27 #230
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_174486147
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 22:34 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat doe je best selectief, voor iets waar je geen waarde aan hecht ;)
reken maar dat ik tegenstrijdige getuigenverklaringen benoem . Wat moet je anders doen , negeren omdat het afwijkt van het officiele verhaal of wat zal men wel niet van me denken .... (illusie)
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 18 oktober 2017 @ 00:37:34 #231
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_174486237
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 00:28 schreef Summers het volgende:

[..]

reken maar dat ik tegenstrijdige getuigenverklaringen benoem . Wat moet je anders doen , negeren omdat het afwijkt van het officiele verhaal of wat zal men wel niet van me denken .... (illusie)
Maar waarom zou iemand hier waarde aan hechten? In de chaos van zo'n gebeurtenis worden wel meer dingen gemeld die niet blijken te kloppen, dat is human nature. Plus zoals guyver hierboven uiteen zet zijn er volkomen logische redenen waarom iemand die fout kan maken.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_174486506
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 23:10 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat is dus niet t officiele
Klopt
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174486517
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 00:28 schreef Summers het volgende:

[..]

reken maar dat ik tegenstrijdige getuigenverklaringen benoem . Wat moet je anders doen , negeren omdat het afwijkt van het officiele verhaal of wat zal men wel niet van me denken .... (illusie)
Tegenstrijdige verklaringen zijn er altijd. Daarom moet je naar het totaal kijken en niet selectief alleen naar wat in je straatje past.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 18 oktober 2017 @ 08:30:17 #234
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_174487701
http://www.niburu.co/inde(...)=69:occult&Itemid=81

Tjeemig. Baphomet en snuffactrice Anne Faber?!?

Dit om sleepwet en ongegronde oppakking en strafverzwaring kunnen invoeren. Uiteraard niet voor de echte psychopaten en criminelen. Met het Nederlandse rechtssysteem hebben de daders meer bescherming en priveleges dan nabestaanden, slachtoffers en het gewone volk.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_174487726
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 08:30 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.niburu.co/inde(...)=69:occult&Itemid=81

Tjeemig. Baphomet en snuffactrice Anne Faber?!?

Dit om sleepwet en ongegronde oppakking en strafverzwaring kunnen invoeren. Uiteraard niet voor de echte psychopaten en criminelen. Met het Nederlandse rechtssysteem hebben de daders meer bescherming en priveleges dan nabestaanden, slachtoffers en het gewone volk.
Wow, nu is Anne een snufactrice?
Wat heeft ze je misdaan op op dergelijke wijze te worden neergezet?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 18 oktober 2017 @ 08:33:39 #236
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_174487738
Schaamteloze waanzin.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 18 oktober 2017 @ 08:44:13 #237
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_174487819
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 08:30 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.niburu.co/inde(...)=69:occult&Itemid=81

Tjeemig. Baphomet en snuffactrice Anne Faber?!?

Dit om sleepwet en ongegronde oppakking en strafverzwaring kunnen invoeren. Uiteraard niet voor de echte psychopaten en criminelen. Met het Nederlandse rechtssysteem hebben de daders meer bescherming en priveleges dan nabestaanden, slachtoffers en het gewone volk.
Wat een bullshit. Hoop dat de nabestaanden hier gerechtelijke stappen tegen gaan nemen.
pi_174487841
quote:
10s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 08:44 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Wat een bullshit. Hoop dat de nabestaanden hier gerechtelijke stappen tegen gaan nemen.
Er zit ook totaal geen logica in, Anne vermoord door een psychopaat om strafverwzaring in te voeren, maar dan niet voor psychopaten...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 18 oktober 2017 @ 08:54:51 #239
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_174487907
Nee, die hebben priveleges ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 18 oktober 2017 @ 15:32:42 #240
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_174494396
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 08:32 schreef Wantie het volgende:

[..]

Wow, nu is Anne een snufactrice?
Wat heeft ze je misdaan op op dergelijke wijze te worden neergezet?
Nederlandse overheid 'kennende' is dit zeker geen ondenkbare situatie.

Om agendas door te duwen wordt tot zulke acties overgegaan
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 18 oktober 2017 @ 15:34:26 #241
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_174494429
quote:
8s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 08:54 schreef Copycat het volgende:
Nee, die hebben priveleges ...
Rechters handelen in voordeel crimineel en niet maatschappij of nabestaanden


http://forum-fok.digidip.(...)%2F2403635%2F10%2F25

[ Bericht 6% gewijzigd door Lambiekje op 18-10-2017 15:42:00 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_174495653
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 08:30 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.niburu.co/inde(...)=69:occult&Itemid=81

Tjeemig. Baphomet en snuffactrice Anne Faber?!?

Dit om sleepwet en ongegronde oppakking en strafverzwaring kunnen invoeren. Uiteraard niet voor de echte psychopaten en criminelen. Met het Nederlandse rechtssysteem hebben de daders meer bescherming en priveleges dan nabestaanden, slachtoffers en het gewone volk.
Die hele zaak en de sleepnetwet hebben heel weinig met elkaar te maken... Dit is echt paranoide onzin en zeer beledigend ook..
pi_174496044
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 15:34 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Rechters handelen in voordeel crimineel en niet maatschappij of nabestaanden


http://forum-fok.digidip.(...)%2F2403635%2F10%2F25
Dus criminelen worden allemaal vrijgesproken?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174496088
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 15:32 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nederlandse overheid 'kennende' is dit zeker geen ondenkbare situatie.
Kortom,je impliceert dat je de overheid niet kent...

quote:
Om agendas door te duwen wordt tot zulke acties overgegaan
Maar je verhaal raakt kant noch wal. De sleepwet houdt geen psychopaten tegen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174501626
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 22:01 schreef Summers het volgende:

[..]

ik noem gewoon de andere kant van het verhaal , daar kan je je beter op richten
Temporary cavitation happens in every case it seems. En veel erger en dodelijker met kogels van high-velocity wapens is. En dan nog erger als 't 'n shot in the head is. Er zouden bone fragmention en secondary missiles zijn (waar gaat al die miniscule, harde,scherpe stukjes bot van de gatten in de hoofd? Waarschijnlijk in de hersens.Bvb)

Hier nog wat meer over de andere kant van het verhaal is:
https://www.bevfitchett.us/gunshot-wounds/wound-ballistics-1.html

"The picture is radically different in the case of a high-velocity missile. As the bullet enters the body, there is a "tail splash," or the backward hurling of injured tissue. The bullet passes through the target, creating a large temporary cavity whose maximum diameter may be up to 30 times the diameter of the original bullet. The maximum diameter of the cavity occurs at the point at which the maximum rate of loss of kinetic energy occurs. This cavity will undulate for 5 to 10 msec before coming to rest as a permanent track. In high-velocity centerfire rifles, the expanding walls of the temporary cavity are capable of doing severe damage. Local pressures on the order of 100 to 200 atm may develop. This pressure may produce injuries to blood vessels, nerves, or organs that are a considerable distance from the path of the bullet. Fractures can occur even without direct contact between the bone and a rifle bullet. Positive and negative pressures alternate in the wound, with resultant sucking of foreign material and bacteria into the wound from both entrance and exit.

Ouch!

Sorry maar als 't niet duidelijk genoeg voor sommige is. Kan je 't door google translate ook gooien.

5.56mm FMJ 200 Yard Steel & Ballistic Gel Penetration

M16 AR15 5.56 NATO is more Lethal than the AK47 7.62 X 39mm

4:20: The velocity is a lot about why it kills.It explodes all the cells around it.
The doctors would see damage, but days later all the tissue all the way round the wound would be dead.

[ Bericht 1% gewijzigd door Tingo op 18-10-2017 21:32:42 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 18 oktober 2017 @ 21:26:50 #246
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_174501665
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 00:37 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Maar waarom zou iemand hier waarde aan hechten? In de chaos van zo'n gebeurtenis worden wel meer dingen gemeld die niet blijken te kloppen, dat is human nature. Plus zoals guyver hierboven uiteen zet zijn er volkomen logische redenen waarom iemand die fout kan maken.
je maakt al een scheiding tussen welke richting de juiste is en waar ik naar zou moeten kijken :? alles is van belang , je bent niet neutraal als je gaat doen alsof een tegengestelde verklaring er alvast niet toe doet . Sorry maar ik bepaal beter zelf waar ik op focus want op jouw manier kom je niet vooruit .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_174501766
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/8547159

"Depending on ballistic and anatomical parameters, the intracranial effect varies from slightly more severe injury than in isolated soft tissue to an "explosive" type of injury with comminuted (reduced to minute particles or fragments).fractures of the skull and laceration of the brain."
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 18 oktober 2017 @ 21:34:18 #248
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_174501903
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 21:29 schreef Tingo het volgende:
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/8547159

"Depending on ballistic and anatomical parameters, the intracranial effect varies from slightly more severe injury than in isolated soft tissue to an "explosive" type of injury with comminuted (reduced to minute particles or fragments).fractures of the skull and laceration of the brain."
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 21:26 schreef Tingo het volgende:

[..]

Temporary cavitation happens in every case it seems. En veel erger en dodelijker met kogels van high-velocity wapens is. En dan nog erger als 't 'n shot in the head is. Er zouden bone fragmention en secondary missiles zijn (waar gaat al die miniscule, harde,scherpe stukjes bot van de gatten in de hoofd? Waarschijnlijk in de hersens.Bvb)

Hier nog wat meer over de andere kant van het verhaal is:
https://www.bevfitchett.us/gunshot-wounds/wound-ballistics-1.html

"The picture is radically different in the case of a high-velocity missile. As the bullet enters the body, there is a "tail splash," or the backward hurling of injured tissue. The bullet passes through the target, creating a large temporary cavity whose maximum diameter may be up to 30 times the diameter of the original bullet. The maximum diameter of the cavity occurs at the point at which the maximum rate of loss of kinetic energy occurs. This cavity will undulate for 5 to 10 msec before coming to rest as a permanent track. In high-velocity centerfire rifles, the expanding walls of the temporary cavity are capable of doing severe damage. Local pressures on the order of 100 to 200 atm may develop. This pressure may produce injuries to blood vessels, nerves, or organs that are a considerable distance from the path of the bullet. Fractures can occur even without direct contact between the bone and a rifle bullet. Positive and negative pressures alternate in the wound, with resultant sucking of foreign material and bacteria into the wound from both entrance and exit.

Ouch!

Sorry maar als 't niet duidelijk genoeg voor sommige is. Kan je 't door google translate ook gooien.

5.56mm FMJ 200 Yard Steel & Ballistic Gel Penetration

M16 AR15 5.56 NATO is more Lethal than the AK47 7.62 X 39mm

4:20: The velocity is a lot about why it kills.It explodes all the cells around it.
The doctors would see damage, but days later all the tissue all the way round the wound would be dead.
so this went through his skull ?
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 18 oktober 2017 @ 21:37:15 #249
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_174501979
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 21:26 schreef Summers het volgende:

[..]

je maakt al een scheiding tussen welke richting de juiste is en waar ik naar zou moeten kijken :? alles is van belang , je bent niet neutraal als je gaat doen alsof een tegengestelde verklaring er alvast niet toe doet . Sorry maar ik bepaal beter zelf waar ik op focus want op jouw manier kom je niet vooruit .
Door kritisch naar zaken te komen kom je niet vooruit? :D
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_174502057
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 21:26 schreef Summers het volgende:

[..]

je maakt al een scheiding tussen welke richting de juiste is en waar ik naar zou moeten kijken :? alles is van belang , je bent niet neutraal als je gaat doen alsof een tegengestelde verklaring er alvast niet toe doet . Sorry maar ik bepaal beter zelf waar ik op focus want op jouw manier kom je niet vooruit .
Maar mag ik je vragen of je zelf wél vooruitgekomen bent door je geheel andere kijk op alles?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')