abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  donderdag 12 oktober 2017 @ 18:39:34 #26
54601 Scrutinizer
You will obey me!
pi_174379272
quote:
9s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 17:36 schreef Recce het volgende:
realDonaldTrump twitterde op donderdag 12-10-2017 om 14:45:29 The Fake News Is going all out in order to demean and denigrate! Such hatred! reageer retweet
Such hatred! :'(

[ afbeelding ]
Hij lijkt er serieus werk van te willen maken om nieuwszenders uit de lucht te laten halen die niet positief genoeg over hem zijn.

Ondertussen gaan er op Puerto Rico nog steeds mensen dood omdat het er nog een bende is. The Donald vindt het eigenlijk wel weer genoeg geweest daar, het is immers de schuld van de Puerto Ricanen zelf.
The White Zone is for loading and unloading only.
If you have to load or unload, go to the White Zone.
You'll love it. It's a way of life.
pi_174379513
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 18:39 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Hij lijkt er serieus werk van te willen maken om nieuwszenders uit de lucht te laten halen die niet positief genoeg over hem zijn.

Ondertussen gaan er op Puerto Rico nog steeds mensen dood omdat het er nog een bende is. The Donald vindt het eigenlijk wel weer genoeg geweest daar, het is immers de schuld van de Puerto Ricanen zelf.
Nah, die nieuwszender uit de lucht halen, gaat nooit lukken. Dat gaat zelfs Fox News te ver, dus dan moet-ie alles behalve Breitbart verbieden en dat accepteert natuurlijk niemand.

Tja, Puerto Rico ligt in een grote plas water. Big water. Ocean water. Ze moeten het zelf maar uitzoeken dus. :') Die burgemeester van San Juan houdt haar mond niet, dus Trump zal nog wel een dieper gat voor zichzelf gaan graven.

CarmenYulinCruz twitterde op donderdag 12-10-2017 om 16:55:22 @POTUS your comments about Puerto Rico are unbecoming of a Commander in Chief they seem more to come from a “Hater in Chief”. reageer retweet
Ik geloof dat de FEMA ook niet meer naar die burgemeester luisterde. Vrij verontrustend.

"“We filtered out the mayor a long time ago. We don’t have time for the political noise,” FEMA administrator Brock Long told ABC News when asked about early morning tweets by Cruz."

Een burgemeester die om hulp vraagt afwimpelen door te roepen dat het "political noise" is, gaat vrij ver. Het doet aan Katrina-achtige toestanden denken. Toen werd de burgemeester van New Oreleans ook genegeerd door de hulpdiensten.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 19:00:11 #28
168093 Soury
Sqeeeeeeeeeeeeeek
pi_174379655
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 18:53 schreef Recce het volgende:

[..]

Nah, die nieuwszender uit de lucht halen, gaat nooit lukken. Dat gaat zelfs Fox News te ver, dus dan moet-ie alles behalve Breitbart verbieden en dat accepteert natuurlijk niemand.

Tja, Puerto Rico ligt in een grote plas water. Big water. Ocean water. Ze moeten het zelf maar uitzoeken dus. :') Die burgemeester van San Juan houdt haar mond niet, dus Trump zal nog wel een dieper gat voor zichzelf gaan graven.

CarmenYulinCruz twitterde op donderdag 12-10-2017 om 16:55:22 @POTUS your comments about Puerto Rico are unbecoming of a Commander in Chief they seem more to come from a “Hater in Chief”. reageer retweet
Ik geloof dat de FEMA ook niet meer naar die burgemeester luisterde. Vrij verontrustend.

"“We filtered out the mayor a long time ago. We don’t have time for the political noise,” FEMA administrator Brock Long told ABC News when asked about early morning tweets by Cruz."

Een burgemeester die om hulp vraagt afwimpelen door te roepen dat het "political noise" is, gaat vrij ver. Het doet aan Katrina-achtige toestanden denken. Toen werd de burgemeester van New Oreleans ook genegeerd door de hulpdiensten.
Is POL niks voor jou
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie.
pi_174379796
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 19:00 schreef Soury het volgende:

[..]

Is POL niks voor jou
Neuh, daar zou ik het dan weer over ruimtevaart hebben. Dan moet ik naar W&T en dan begin ik vast over Billy en dan word ik weer hiernaartoe doorverwezen.
pi_174379964
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 18:53 schreef Recce het volgende:

[..]

Uit de lucht halen zal niet lukken, maar zwart maken werkt wel, denk ik.

Dat machtsvertoon jegens die burgemeester gaat letterlijk over lijken. Ik vind het schandalig.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 19:19:38 #31
54601 Scrutinizer
You will obey me!
pi_174380119
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 19:12 schreef Disana het volgende:

[..]

Uit de lucht halen zal niet lukken, maar zwart maken werkt wel, denk ik.

Dat machtsvertoon jegens die burgemeester gaat letterlijk over lijken. Ik vind het schandalig.
Hij gaat Obamacare nu ook per decreet uitkleden. Daar gaan ook doden bij vallen.
pi_174380147
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 19:19 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Hij gaat Obamacare nu ook per decreet uitkleden. Daar gaan ook doden bij vallen.
Ja ongetwijfeld overlijden er mensen door. De man is destructief en gaat over lijken. Het is een wonder dat de bevolking niet massaal in opstand komt.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 19:22:42 #33
168093 Soury
Sqeeeeeeeeeeeeeek
pi_174380192
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 19:21 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja ongetwijfeld overlijden er mensen door. De man is destructief en gaat over lijken. Het is een wonder dat de bevolking niet massaal in opstand komt.
Daar zijn ze te dom voor
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie.
pi_174380234
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 19:22 schreef Soury het volgende:

[..]

Daar zijn ze te dom voor
Dat zou niet uit moeten maken, want een president dient voor het welzijn van zijn hele volk te zorgen. Helaas zal het hem een zorg zijn en inderdaad, dat ziet niet iedereen.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 19:25:44 #35
168093 Soury
Sqeeeeeeeeeeeeeek
pi_174380267
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 19:24 schreef Disana het volgende:

[..]

Dat zou niet uit moeten maken, want een president dient voor het welzijn van zijn hele volk te zorgen. Helaas zal het hem een zorg zijn en inderdaad, dat ziet niet iedereen.
Het merendeel heeft voor die clown gekozen
pi_174380302
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 19:25 schreef Soury het volgende:

[..]

Het merendeel heeft voor die clown gekozen
Ja, het blijft onvoorstelbaar. Ik vraag me wel eens af hoeveel mensen inmiddels inzien dat het een slechte keuze was.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 19:28:33 #37
168093 Soury
Sqeeeeeeeeeeeeeek
pi_174380345
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 19:26 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja, het blijft onvoorstelbaar. Ik vraag me wel eens af hoeveel mensen inmiddels inzien dat het een slechte keuze was.
Todat de bom valt :D
pi_174380375
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 19:28 schreef Soury het volgende:

[..]

Todat de bom valt :D
We kunnen alleen maar hopen dat de mensen om hem heen hem daarvan kunnen weerhouden. Ik denk dat hij het zelf wel stoer zou vinden.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 19:30:45 #39
168093 Soury
Sqeeeeeeeeeeeeeek
pi_174380396
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 19:29 schreef Disana het volgende:

[..]

We kunnen alleen maar hopen dat de mensen om hem heen hem daarvan kunnen weerhouden. Ik denk dat hij het zelf wel stoer zou vinden.
Ik vind hem eng, serieus.
pi_174380405
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 19:30 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik vind hem eng, serieus.
Dat is hij ook.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 19:32:16 #41
54601 Scrutinizer
You will obey me!
pi_174380447
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 19:29 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja, dat vrezen veel mensen. The Donald zou wel eens de geschiedenis in willen gaan als de POTUS die de kernwapens ging gebruiken.
pi_174380479
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 19:32 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ja, dat vrezen veel mensen. The Donald zou wel eens de geschiedenis in willen gaan als de POTUS die de kernwapens ging gebruiken.
Daar zie ik hem ook zonder meer voor aan. Het is een akelige gedachte dat we allemaal afhankelijk zijn van de grillen van een gek.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 19:37:03 #43
54601 Scrutinizer
You will obey me!
pi_174380567
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 19:33 schreef Disana het volgende:

[..]

Daar zie ik hem ook zonder meer voor aan. Het is een akelige gedachte dat we allemaal afhankelijk zijn van de grillen van een gek.
Ik zag vandaag ook nog een clipje van een interview:

"Now, you're not a humble man ..."
"I'd say I'm very humble. I am so humble, you can't understand."

Met andere woorden: hij is nog veel beter dan wij allemaal beseffen.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 19:39:35 #44
168093 Soury
Sqeeeeeeeeeeeeeek
pi_174380633
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 19:33 schreef Disana het volgende:

[..]

Het is wel de president van de USA. Hoe dan?
pi_174380654
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 19:37 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ik zag vandaag ook nog een clipje van een interview:

"Now, you're not a humble man ..."
"I'd say I'm very humble. I am so humble, you can't understand."

Met andere woorden: hij is nog veel beter dan wij allemaal beseffen.
Ik zag gisteren een compilatie van uitspraken waarmee hij zichzelf op de borst slaat. Die frase 'I'm so .... I'm more .... than anyone' komt heel vaak voor. Als dat geen persoonlijkheidsstoornis is.
pi_174380679
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 19:39 schreef Soury het volgende:

[..]

Het is wel de president van de USA. Hoe dan?
Only in the USA.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 19:43:20 #47
54601 Scrutinizer
You will obey me!
pi_174380729
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 19:41 schreef Disana het volgende:

[..]

Only in the USA.
Nog een jaar of 10 dus. Dan hebben we die shitzooi ook in Nederland. Gelukkig hebben wij geen president en een meerpartijenstelsel.
pi_174380761
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 19:43 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Nog een jaar of 10 dus. Dan hebben we die shitzooi ook in Nederland. Gelukkig hebben wij geen president en een meerpartijenstelsel.
Denk je echt dat het hier ook zo erg wordt? Zijn we daar uiteindelijk niet te verstandig voor?
  donderdag 12 oktober 2017 @ 19:50:39 #49
54601 Scrutinizer
You will obey me!
pi_174380935
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 19:44 schreef Disana het volgende:

[..]

Denk je echt dat het hier ook zo erg wordt? Zijn we daar uiteindelijk niet te verstandig voor?
We zijn net zo dom als de Amerikanen.
pi_174380983
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 19:50 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

We zijn net zo dom als de Amerikanen.
Ik hoop oprecht dat je ongelijk hebt. Wie zie je dan aan de top, Wilders of Baudet of nog erger?
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')