abonnement Unibet Coolblue
pi_174369195
https://www.ad.nl/buitenl(...)n-brussel~a107e281a/

'Klein Calais' ligt in Brussel
Brussel dreigt het nieuwe Calais teworden: een stopplaats voor vluchtelingen op weg naar Groot-Brittannië. Pogingen van de regering om dat met veegacties van de politie tegen te gaan, halen niets uit.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_174369265
En nu?
pi_174369286
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 11:17 schreef scrupuleus het volgende:
En nu?
Uurtje rijden van Nederland.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_174369452
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 11:17 schreef hollandia02 het volgende:

[..]

Uurtje rijden van Nederland.
ze willen naar grootbrit, niet hierheen.

En mochten ze hier komen, dan weten wij hollanders daar vast wel raad mee.

Hoeze hoeze hoeze.
pi_174369925
Ik was er een half jaartje geleden nog. Samen met een vriend de hele dag rond gelopen door de stad.

Het voelt totaal niet meer als een Belgische of Europese stad. Ik denk dat het aantal blanken wat je op straat ziet oprecht nog maar 10-15% is. In sommige wijken zelfs minder. Zelfs mijn friet werd gebakken door iemand met een licht getint uiterlijk...

Zonde. Mensen die zeggen dat 'het allemaal wel meevalt' met de immigratie en dat 'het allemaal niet zo snel gaat', wonen waarschijnlijk in een klein dorpje in de provincie. Inderdaad, daar valt het nog mee. Maar in de grote steden zie je het effect al op grote schaal. Rotterdam, Den Haag, Londen, Düsselfdorf, Brussel, Antwerpen, Duisburg, Mälmo, etc, zijn allemaal steden 'dichtbij' huis waarbij het aantal immigranten de inheemse bevolking al heeft ountnumbered. In ieder geval als het gaat om mensen onder de 50 jaar. (Met andere woorden, over 20-30 jaar zijn de verhoudingen nog schever).

En als je je dan bedenkt dat dit allemaal pas in één halve generatie is gebeurd... Hoezo gaat dit dan niet teringsnel? Dat wil zeggen dat onze kinderen en zeker de kleinkinderen een heel ander Europa gaan meemaken.

Ik zou zeggen, bezoek voor de grap eens een van bovenstaande steden en loop eens door andere wijken dan het centrum. Je schrikt je kapot.

OT:
Verschrikkelijk dat onze overheden de situatie niet onder controle krijgen of willen krijgen. Wij als burger kunnen en mogen niks doen en onze overheden weigeren om dit op de agenda te zetten. Verschrikkelijk dat ze het zo uit de hand laten lopen en er vervolgens met de pet naar gooien.
pi_174369992
Brussel ;( Daar rij ik altijd zo snel mogelijk voorbij, wanneer ik naar de veerboot in Duinkerken rij.
pi_174370008
Puur wanbeleid van de regering. Dagelijks schoonvegen en die schooiers op blijven jagen tot ze uit zichzelf vertrekken.

Binnenkort in een stadspark bij u in de buurt.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  donderdag 12 oktober 2017 @ 11:52:51 #8
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_174370071
Dat krijg je met al die kansloze import uit Afrika en het Midden-Oosten. En reken er maar niet op dat die steden er de komende jaren fraaier op worden met al dat volk dat de eigen broek amper kan ophouden.
pi_174370072
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 11:17 schreef hollandia02 het volgende:

[..]

Uurtje rijden van Nederland.
Goed argument! Calais ook maar 4 uur ofzo. Dat is niks voor de vluchteling.
pi_174370209
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 11:45 schreef matigeuser het volgende:
den zie je het effect al op grote schaal. Rotterdam, Den Haag, Londen, Düsselfdorf, Brussel, Antwerpen, Duisburg, Mälmo, etc, zijn allemaal steden 'dichtbij' huis waarbij het aantal immigranten de inheemse bevolking al heeft ountnumbered. In ieder geval als het gaat om mensen onder de 50 jaar. (Met andere woorden, over 20-30 jaar zijn de verhoudingen nog schever).

En als je je dan bedenkt dat dit allemaal pas in één halve generatie is gebeurd... Hoezo gaat dit dan niet teringsnel? Dat wil zeggen dat onze kinderen en zeker de kleinkinderen een heel ander Europa gaan meemaken.

Ik zou zeggen, bezoek voor de grap eens een van bovenstaande steden en loop eens door andere wijken dan het centrum. Je schrikt je kapot.

OT:
Verschrikkelijk dat onze overheden de situatie niet onder controle krijgen of willen krijgen. Wij als burger kunnen en mogen niks doen en onze overheden weigeren om dit op de agenda te zetten. Verschrikkelijk dat ze het zo uit
Vergeet Parijs niet.

Complete verandering van de bevolking in een aantal jaren. Mensen die van een zandbak naar een westerse samenleving gaan. Gaat ook altijd lekker. :')
pi_174370409
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 11:45 schreef matigeuser het volgende:
Het voelt totaal niet meer als een Belgische of Europese stad. Ik denk dat het aantal blanken wat je op straat ziet oprecht nog maar 10-15% is.
62% van de bevolking van Brussel is 'foreign born', inclusief 2e en 3e generatie, maar dat zijn dus ook alle mensen die bijvoorbeeld bij de EU werken. Ongeveer 35% heeft geen Belgische nationaliteit.

De Belgen zien trouwens ook de komst van veel Nederlanders met lede ogen aan, wij verpesten schijnbaar hun cultuur. Belgen :') .
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_174370455
Mooi, dat de tering mag uitbreken. Die mensen horen hier niet, simpel zat. Er zijn niet voor niets grenzen aangelegd, al eeuwen terug.

En nu gaan de verschillende leefwijzes botsen en dan komt er trammelant.

Geef dat kalifaat een eigen staat, zijn zij ook blij.

Maar voor nu, iedereen die de massale immigratie stroom laat gebeuren heeft bloed aan zijn handen.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_174370530
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:08 schreef spierbal het volgende:
Mooi, dat de tering mag uitbreken. Die mensen horen hier niet, simpel zat. Er zijn niet voor niets grenzen aangelegd, al eeuwen terug.

En nu gaan de verschillende leefwijzes botsen en dan komt er trammelant.

Geef dat kalifaat een eigen staat, zijn zij ook blij.

Maar voor nu, iedereen die de massale immigratie stroom laat gebeuren heeft bloed aan zijn handen.
deze mensen een kalifaat aanbieden :')
pi_174370598
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:11 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

deze mensen een kalifaat aanbieden :')
Daar heb ik persoonlijk geen enkel probleem ware het niet dat die zieke geesten denken god aan hun zijde te hebben en daarmee werkelijk kans maken de wereldheerschappij over te nemen. Als ze hun barbariteiten binnen de landsgrens zouden houden zou ik er geen enkele moeite mee hebben. Het midden oosten is toch al verloren, als de olie op is zakt het helemaal als een soufle in elkaar.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_174370599
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:11 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

deze mensen een kalifaat aanbieden :')
waarom niet. Mensen die zo bekeerd zijn passen niet in de samenleving. Dan kan je 2 dingen kiezen. Altijd dood en verderf of het enigszins controleren en bij de geringste dreiging die gasten aanpakken.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
  User die je het meest gemist hebt 2022 donderdag 12 oktober 2017 @ 12:19:36 #16
78918 SeLang
Black swans matter
pi_174370677
Het zou wel tof zijn als er een tentenkamp ontstaat voor het Europees Parlement
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_174370739
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:15 schreef spierbal het volgende:

[..]

waarom niet. Mensen die zo bekeerd zijn passen niet in de samenleving. Dan kan je 2 dingen kiezen. Altijd dood en verderf of het enigszins controleren en bij de geringste dreiging die gasten aanpakken.
De terroristen vinden hun weg toch wel.

Calais ed gaat mi vooral over economische vluchtelingen. Welke je mi zo terugzet in het land waar ze waren voor ze de landgrens binnenkwamen.
pi_174371041
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:23 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

De terroristen vinden hun weg toch wel.

Calais ed gaat mi vooral over economische vluchtelingen. Welke je mi zo terugzet in het land waar ze waren voor ze de landgrens binnenkwamen.
Dat klopt. Maar nu gebruiken die vluchtelingen IS voornamelijk als excuus.

Als het geweld in die landen wordt terug gedrongen​ tot het minimale is dat excuus ook niet meer geldig.

Laat is lekker hun staat mooi opbouwen, gaan ze dan geintjes flikken bombardeer je die staat plat+inwoners.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_174372908
quote:
10s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:19 schreef SeLang het volgende:
Het zou wel tof zijn als er een tentenkamp ontstaat voor het Europees Parlement
Inderdaad, hopelijk goed zichtbaar vanuit de ivoren torentjes zodat bepaalde mensen eindelijk eens worden geconfronteerd met hun zelf-vernietigende beleid.
pi_174373397
Gewoon naar Japan gaan. Immigratie is daar nagenoeg nihil.

Criminaliteit bestaat er bijna niet in verhouding tot het westen.
pi_174373464
quote:
10s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 14:19 schreef Craptacular het volgende:
Gewoon naar Japan gaan. Immigratie is daar nagenoeg nihil.

Criminaliteit bestaat er bijna niet in verhouding tot het westen.
Die Japanners zitten echt niet te wachten op mensen vanuit hier.

Ga maar ergens anders je wasabi door je soja roeren.
wooblabalurg
pi_174373500
quote:
10s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:19 schreef SeLang het volgende:
Het zou wel tof zijn als er een tentenkamp ontstaat voor het Europees Parlement
De Decathlon is nog open.
Zou gaan als ik jou was.
wooblabalurg
pi_174373527
quote:
17s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 14:23 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Die Japanners zitten echt niet te wachten op mensen vanuit hier.

Ga maar ergens anders je wasabi door je soja roeren.
En terecht. Qua samenleving een voorbeeld.
pi_174373719
quote:
17s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 14:23 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Die Japanners zitten echt niet te wachten op mensen vanuit hier.

Ga maar ergens anders je wasabi door je soja roeren.
Nou.....

Ze moeten in Japan eens campagne voeren voor geboorten.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
  donderdag 12 oktober 2017 @ 14:37:16 #25
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_174373753
AD is lekker nieuws aan het recyclen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')