abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_174357808
Staat hier in de weg dus mag een nieuw huisje krijgen. Je kan er geen nieuwe games op spelen maar voor huis-tuin-en-keukengebruik is ie prima: Facebooken, FOK!ken of voor tieners als studiepc en fapmachine et cetera.

Intel Core2Duo E8400
Scythe Mugen Infinity cpu-koeler
4gb DDR2 ik geloof van Corsair
Asus EN9600GT 512 MB videokaart
Asus P5K mobo
DVD-spelert
WiFi kaart met drie antennes
250gb HDD Maxtor IDE

Dit alles zit in een Antec Sonata III behuizing met bijbehorende 500 watt Antec voeding.

Belangrijk om te weten is dat de harde schijf nogal een oud beestje is en niet snel.
Gezien de leeftijd van de schijf zou ik hem als onbetrouwbaar omschrijven maar ik heb niets anders liggen. Mocht je het budget voor een SSD hebben dan prik je die er in en dan heeft de hele computer weer een nieuw leven.

Ik heb hem net even getest op een HP 17" 4:3 scherm (hoogte verstelbaar) en de PC werkt. Mij maak je blij als je het scherm ook meeneemt. Hier zitten wel een aantal aardige krassen op die ook zichtbaar zijn bij het gebruik van het scherm.



Muis en toetsenbord heb ik er niet bij.

Ophalen in Haarlem en binnen een minuut of 30 rijden wil ik hem ook wel langsbrengen.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 20:05:17 #2
468509 _--_
In varietate concordia
pi_174357949
:'(
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_174357981
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:05 schreef _--_ het volgende:
:'(
wat? de specs van jouw PC zijn gelijkwaardig en ik bestempel dat zojuist als "simpel"?
  woensdag 11 oktober 2017 @ 20:28:20 #4
468509 _--_
In varietate concordia
pi_174358754
quote:
10s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:06 schreef racerdkb het volgende:

[..]

wat? de specs van jouw PC zijn gelijkwaardig en ik bestempel dat zojuist als "simpel"?
Nee, ik baal ervan dat ik deze kans mis. :'(
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  donderdag 12 oktober 2017 @ 01:14:30 #5
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_174365141
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:28 schreef _--_ het volgende:

[..]

Nee, ik baal ervan dat ik deze kans mis. :'(
Want?
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_174370345
kick.

iemand familie, kennissen, wat dan ook die nog wel een PC kunnen gebruiken?
pi_174376745
Hier loopt de pc van de kinderen vaak vast wegens te lage specs en tot grote frustratie van de kinderen wat ons vervolgens weer frustreert.
Maar Haarlem is te ver uit de buurt helaas.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 21:06:38 #8
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_174383212
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 16:51 schreef vannelle het volgende:
Hier loopt de pc van de kinderen vaak vast wegens te lage specs en tot grote frustratie van de kinderen wat ons vervolgens weer frustreert.
Maar Haarlem is te ver uit de buurt helaas.
Was je nog van plan om voor het einde van deze maand bij je ouders op bezoek te gaan? Anders zou ik hem voor je kunnen ophalen, dan staat 'ie hier in Alkmaar.
Begin volgende maand ga ik namelijk verhuizen, zoals je weet.

Edit: En anders zou ik hem ook bij je ouders kunnen brengen natuurlijk. Ik kom regelmatig in die buurt :)
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
pi_174383643
quote:
2s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 21:06 schreef Papabear het volgende:

[..]

Was je nog van plan om voor het einde van deze maand bij je ouders op bezoek te gaan? Anders zou ik hem voor je kunnen ophalen, dan staat 'ie hier in Alkmaar.
Begin volgende maand ga ik namelijk verhuizen, zoals je weet.

Edit: En anders zou ik hem ook bij je ouders kunnen brengen natuurlijk. Ik kom regelmatig in die buurt :)

Dat vind ik een heel lief aanbod van je!
Ik weet natuurlijk niet of de pc mij gegund is, dat is een keuze die TS moet maken uiteraard.

Wat wel een feit is is dat ik niet weet wanneer ik weer naar mijn ouders ga, de laatste tijd is mijn lijf meer mijn vijand dan mijn vriend en lukken lange autoritten niet.
Heb om die reden al veel dingen moeten missen: Broer werd 50, ma 75 en stiefvader 80.
Dat ik daar niet bij ben geweest toont wel aan dat lange ritten niet kunnen.....

Dus als racerdkb mij die pc gunt zou het heel fijn zijn als jij em op kunt halen en bij mijn ouders droppen en daarna komt het vast wel goed. :)

Bedankt voor dit aanbod, wat mij betreft ligt nu de beslissing bij racerdkb.
pi_174386841
Ik gun hem aan iedereen die een desktoppc kan gebruiken, van te voren had ik wel bedacht het liefst hem te geven aan iemand die er goed gebruik van kan maken en niet zoiets heeft van "och das wel handig om te hebben als het gratis is".

Maar dat lijkt bij jou wel snor te zitten ;) gefrustreerde kinderen willen we niet hebben.

Het idee van Papabear klinkt al prima. Zou je toch je regio of woonplaats kunnen delen, desnoods per DM? Ik leen namelijk zo af en toe een leaseauto van familie :7 om een dagje zonder brandstofkosten te touren of iets te bezoeken.

Dan kan ik even in overleg gaan en zou ik hem misschien volgende week in de avond ergens kunnen brengen, ik hou zelf namelijk wel van rijden en mijn lijf trekt lange autoritten voorlopig nog wel, dus zou een prima excuus zijn om zijn auto te lenen.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 22:30:08 #11
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_174386915
quote:
14s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:27 schreef racerdkb het volgende:
Ik gun hem aan iedereen die een desktoppc kan gebruiken, van te voren had ik wel bedacht het liefst hem te geven aan iemand die er goed gebruik van kan maken en niet zoiets heeft van "och das wel handig om te hebben als het gratis is".

Maar dat lijkt bij jou wel snor te zitten ;) gefrustreerde kinderen willen we niet hebben.

Het idee van Papabear klinkt al prima. Zou je toch je regio of woonplaats kunnen delen, desnoods per DM? Ik leen namelijk zo af en toe een leaseauto van familie :7 om een dagje zonder brandstofkosten te touren of iets te bezoeken.

Dan kan ik even in overleg gaan en zou ik hem misschien volgende week in de avond ergens kunnen brengen, ik hou zelf namelijk wel van rijden en mijn lijf trekt lange autoritten voorlopig nog wel, dus zou een prima excuus zijn om zijn auto te lenen.
O+
*stil
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
pi_174387074
Wat superlief racer! O+
(Hier geen pc nodig, ik lurkte gewoon even mee)
pi_174391167
quote:
14s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:27 schreef racerdkb het volgende:
Ik gun hem aan iedereen die een desktoppc kan gebruiken, van te voren had ik wel bedacht het liefst hem te geven aan iemand die er goed gebruik van kan maken en niet zoiets heeft van "och das wel handig om te hebben als het gratis is".

Maar dat lijkt bij jou wel snor te zitten ;) gefrustreerde kinderen willen we niet hebben.

Het idee van Papabear klinkt al prima. Zou je toch je regio of woonplaats kunnen delen, desnoods per DM? Ik leen namelijk zo af en toe een leaseauto van familie :7 om een dagje zonder brandstofkosten te touren of iets te bezoeken.

Dan kan ik even in overleg gaan en zou ik hem misschien volgende week in de avond ergens kunnen brengen, ik hou zelf namelijk wel van rijden en mijn lijf trekt lange autoritten voorlopig nog wel, dus zou een prima excuus zijn om zijn auto te lenen.
Ik ben de vriendin van vannelle. Ontzettend lief van je! :*
We wonen in Assen.
pi_174393186
Ik woon in Apeldoorn, en kom vanmiddag in Amsterdam
(om 15:00 afspraak bij de DOA Amsterdam)
Eventueel zou ik de PC op de terugweg mee kunnen nemen vanaf Amsterdam naar Apeldoorn, alleen dan de vraag hoe de PC van Apeldoorn in Assen komt.

Tis misschien een ideetje?

[ Bericht 1% gewijzigd door Neo-- op 13-10-2017 11:20:52 ]
Oblahim
pi_174403828
quote:
14s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:27 schreef racerdkb het volgende:
Ik gun hem aan iedereen die een desktoppc kan gebruiken, van te voren had ik wel bedacht het liefst hem te geven aan iemand die er goed gebruik van kan maken en niet zoiets heeft van "och das wel handig om te hebben als het gratis is".

Maar dat lijkt bij jou wel snor te zitten ;) gefrustreerde kinderen willen we niet hebben.

Het idee van Papabear klinkt al prima. Zou je toch je regio of woonplaats kunnen delen, desnoods per DM? Ik leen namelijk zo af en toe een leaseauto van familie :7 om een dagje zonder brandstofkosten te touren of iets te bezoeken.

Dan kan ik even in overleg gaan en zou ik hem misschien volgende week in de avond ergens kunnen brengen, ik hou zelf namelijk wel van rijden en mijn lijf trekt lange autoritten voorlopig nog wel, dus zou een prima excuus zijn om zijn auto te lenen.
Geen idee of je ooit in de buurt van Assen komt, anders is het idee van Papabear mss. een alternatief?
Of ik betaal de verzendkosten als dat de laatste mogelijkheid is, dat moet nog wel lukken. :)
Ik stuur je wel even een dm.
iig heel erg bedankt alvast!! ^O^
pi_174695873
Even een eindupdate:

vannelle en ik hadden al een tijdje geleden besloten dat het het meest rendabel voor iedereen zou zijn om de desktop gewoon op te sturen. Helaas had ik daar tot vandaag aan toe geen tijd voor, maar hij is nu echt onderweg.

Ik denk dat je wel even bezig bent met uitpakken :@ ik heb misschien iets te overdreven ingepakt, maar stuk tijdens transport kan ie niet gaan. Toen ik klaar was met het pakket bouwen zag ik uiteraard het netsnoer naast de doos op de vloer liggen (vergeten), dus hopelijk heb je die nog wel liggen. Desnoods van de oude pc, printer, et cetera.

Toen ik op mijn werk aan de IT'er vroeg om een IDE-kabel om de harde schijf aan te sluiten gaf hij me niet de kabel maar een 500 GB SATA schijf, dus die zit nu in de desktop. Daar ben ik wel bij mee, want die 250 GB Maxtorschijf die ik in gedachten had is echt stokoud en nu zit er een stuk betrouwbaarder schijf in.

Ik hoop dat je kroost er veel plezier van kan beleven en op een minder frustrerende manier aan hun schoolwerk kan zitten achter de PC.

De Track&Trace-code zal ik je nu sturen via PM,
pi_174696254
PM gelezen idd. ^O^

Snoertje zal ongetwijfeld wel goed komen, er zwerft hier en daar wel iets hierzo. ;)
Uitpakken zal ook wel goed komen, kan me niet voorstellen dat het niet lukt.

Kinderen zullen er écht wel blij mee zijn want de huidige pc loopt regelmatig vast of kan de gevraagde taken niet aan dus dit zal een hele verbetering zijn, thanks! :)
Uiteraard hou ik je op de hoogte en zal de verzendkosten naar je overmaken.

Zin an!!! :Y
pi_174696400
*O* *O* *O*
Oblahim
pi_174701827
Dit topic herstelt mijn vertrouwen in de mens: wat ontzettend lief! O+
Mon 'en!
  zaterdag 28 oktober 2017 @ 15:20:05 #20
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_174713535
_O_ Mooi dit!
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_174715359
Heel mooi en lief, 100% mee eens. :Y
PC is vandaag bezorgd, had em eigenlijk volgende week pas verwacht maar de heren en dames bij PostNl werken blijkbaar sneller dan ik dacht. :)

Morgen aansluiten en dan zijn er 2 kinderen erg blij, zeker weten!
  zondag 29 oktober 2017 @ 08:46:17 #22
245601 -gt-
gt10b_bo620 Stella
pi_174728944
mooi :)
goed terechtgekomen :D :D
pi_174798535
Goed bezig!
Geeft het een tweede leven.
  woensdag 1 november 2017 @ 10:24:50 #24
421960 Sotchi2014
Is echt een vrouw
pi_174798645
Een ouderwetsch mooi FHF topic _O_
Op maandag 17 oktober 2016 17:20 schreef Danny het volgende:
Sotchi2014 is echt onmisbaar voor FOK!
  † In Memoriam † donderdag 2 november 2017 @ 04:53:59 #25
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_174817867
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 21:50 schreef bloempjuh het volgende:
Dit topic herstelt mijn vertrouwen in de mens: wat ontzettend lief! O+
Dito hier.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_174866358
Vandaag de pc geïnstalleerd en de kinderen laten proberen, ze zijn enorm enthousiast en dus wij ook! :)
Nogmaals heel erg bedankt racerdkb, je hebt die kids een groot plezier gedaan. *O* ^O^
  donderdag 9 november 2017 @ 10:50:24 #27
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_174956131
Wat heerlijk om dit te lezen! O+
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamGlenn ❤️ #TeamJimmy ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_174967629
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 18:05 schreef vannelle het volgende:
Vandaag de pc geïnstalleerd en de kinderen laten proberen, ze zijn enorm enthousiast en dus wij ook! :)
Nogmaals heel erg bedankt racerdkb, je hebt die kids een groot plezier gedaan. *O* ^O^
Ik had deze post gemist :o maar goed om te lezen.

Zitten ze al aan de Minecraft? Al moet je misschien iemand hebben om het uit te leggen :P
pi_174969281
Minecraft nog niet geprobeerd, Moviestarplanet is voor hun het allerbelangrijkste lijkt het wel.
Geeft niks, kunnen wij ons verdiepen in Minecraft zodat we eea uit kunnen leggen. :P
Maar hoe dan ook, iedereen is dik tevreden. ^O^
pi_174969460
De jongste heeft minecraft eventjes uitgeprobeerd. Blijkbaar kent hij het al, want het ging erg soepel. :)
  vrijdag 10 november 2017 @ 23:27:26 #31
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_174991613
O+ ^O^
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
pi_174991724
O+
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')