abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_174358748
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:26 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Opvoeding.
Probleem met veel moslimjongens is dat ze die hier in Nederland niet krijgen - ze hangen vooral op hun 8e tot 01:00 op straat met crimineeltjes.
Maakt dat ze mannelijker ?
pi_174358807
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:27 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Weet je dat zeker ? Een groot deel van de problematiek met moslims lijkt voortgekomen te zijn uit het feit dat ze hier nooit iets hoefden te doen. Alles werd voor ze geregeld en ze gegeven. Ze hoefden niets te verdienen.

Tsja. Dat is niet zo goed voor je eergevoel natuurlijk - als je alles zomaar krijgt.
Dus misschien is het leven moeilijker maken zodat ze weer trots kunnen zijn wel degelijk het beste dat we kunnen doen.
In principe de hele reden dat er zoveel mensen uit Marokko hier naartoe zijn gehaald is om te werken als gast arbeiders, en daarnaast: mijn rijinstructrice (een Marokkaan) heeft ongeveer drie banen en is de hele dag aan het werk, en met haar talloze anderen.
pi_174358842
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:28 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Probleem met veel moslimjongens is dat ze die hier in Nederland niet krijgen - ze hangen vooral op hun 8e tot 01:00 op straat met crimineeltjes.
Maakt dat ze mannelijker ?
Mogelijke oorzaak: hun ouders zijn opgegroeid in dorpen waar iedereen elkaar kende, daar zou dat in principe geen probleem moeten zijn.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 20:31:27 #54
110057 AgLarrr
Rara Temporum Felicitas
pi_174358866
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:29 schreef sungid.hallo het volgende:

[..]

In principe de hele reden dat er zoveel mensen uit Marokko hier naartoe zijn gehaald is om te werken als gast arbeiders, en daarnaast: mijn rijinstructrice (een Marokkaan) heeft ongeveer drie banen en is de hele dag aan het werk, en met haar talloze anderen.
Je hebt hier echter iets groots te pakken. De meeste moslim meiden en vrouwen maken namelijk grif gebruik van de kansen die ze krijgen. Het probleem zijn de jongens. Die houden hun zusters in steeds grotere getallen niet bij.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  woensdag 11 oktober 2017 @ 20:32:05 #55
371563 Nintex
My will be done
pi_174358889
Blair, Rumsfeld en Cheney hebben een poging gewaagd in Afghanistan en Irak, is niet echt succesvol gebleken.

Nu is het schuldgevoel bij de EU politici zo groot dat het nog een jaar of 20 duurt, voordat er geen 'positieve' discriminatie meer is en men 'foei' durft te zeggen als 10 Afrikanen een Zweedse blondine verkrachten zonder met schuimbek te roepen: "JULLIE SPELEN WILDERS IN DE KAART!"
pi_174358904
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:27 schreef sungid.hallo het volgende:

[..]

Ja, ik begreep het ook al niet helemaal. = feminiem
Ik doelde hierop in relatie tot weerbaarheid. Ga eens naar een gemiddelde (kick)boksschool. Moslimjongeren zijn hier vaak zwaar vertegenwoordigd. Dit draagt bij aan weerbaarheid.

Nederlanders doen hun kinderen op de hockey, Turken op een vechtsport. :)
pi_174358912
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:29 schreef sungid.hallo het volgende:

[..]

Maar voelt zij dat zij het verdient heeft dat er hier in Nederland moskeen gebouwd mogen worden ? Dat zij zoveel heeft bijgedragen dat het terecht is dat er een uitzondering voor moslims mbt onverdoofd slachten in de wet is opgenomen ? Dat gastarbeiders meteen gebruik mochten maken van alle sociale voorzieningen ? Dat huwelijksmigratieregels werden versoepeld ?

Is ze daar *trots* op ?

Overigens zitten we nu al lang in de derde generatie. De gastarbeiders zijn al met pensioen ;)
  woensdag 11 oktober 2017 @ 20:33:40 #58
110057 AgLarrr
Rara Temporum Felicitas
pi_174358934
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:32 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Ik doelde hierop in relatie tot weerbaarheid. Ga eens naar een gemiddelde (kick)boksschool. Moslimjongeren zijn hier vaak zwaar vertegenwoordigd. Dit draagt bij aan weerbaarheid.

Nederlandse jongeren doen in steeds grotere getallen Krav Maga. Die scholen schieten de grond uit. Is isrealisch, dus vrijwel geen moslim jongeren. Vergelijk die sport eens met kick-boxen en herzie je mening. Krav > Kick Boxen.

pi_174358945
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:32 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Vervolgens schop ik ze weer de ww in, beter investeren ze in hun toekomst.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_174358955
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:33 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Nederlandse jongeren doen in steeds grotere getallen Krav Maga. Die scholen schieten de grond uit. Is isrealisch, dus vrijwel geen moslim jongeren. Vergelijk die sport eens met kick-boxen en herzie je mening. Krav > Kick Boxen.
Krav Maga is geen sport. :')
  woensdag 11 oktober 2017 @ 20:34:42 #61
110057 AgLarrr
Rara Temporum Felicitas
pi_174358964
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:34 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Krav Maga is geen sport. :')
MMA wel, en dat is de wedstrijd variant van Krav. Bovendien hadden we het over weerbaarheid en niet of wedstrijdjes.

pi_174358998
Bij de volgende genocide wordt niet gediscrimineerd, kernwapens kunnen dat niet.
pi_174359023
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:34 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

MMA wel, en dat is de wedstrijd variant van Krav. Bovendien hadden we het over weerbaarheid en niet of wedstrijdjes.
Ik ben toevallig thuis in MMA, hier zijn allochtonen ook sterker vertegenwoordigd dan autochtonen, geloof me.

Bij hockey, tennis en korfbal zijn Nederlanders wel sterker vertegenwoordigd. ;) ^O^
pi_174359067
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:35 schreef Wespensteek het volgende:
Bij de volgende genocide wordt niet gediscrimineerd, kernwapens kunnen dat niet.
En waar en tegen wie zou dat kernwapen ingezet worden volgens jou?
pi_174359154
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:35 schreef Wespensteek het volgende:
Zeker waar. Maar is alsnog een mogelijkheid.
pi_174359158
Dat MMA een wedstijdvariant van Krav Maga is, is trouwens echt bullshit. :')
Veel technieken zijn niet eens toegestaan, andere zijn niet zinvol.

Noem 1 MMA-er met een Krav Maga achtergrond!
  woensdag 11 oktober 2017 @ 20:42:29 #67
110057 AgLarrr
Rara Temporum Felicitas
pi_174359213
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:40 schreef Hamzoef het volgende:
Dat MMA een wedstijdvariant van Krav Maga is, is trouwens echt bullshit. :')
Veel technieken zijn niet eens toegestaan, andere zijn niet zinvol.

Noem 1 MMA-er met een Krav Maga achtergrond!
Ik heb 6 jaar Krav Getraind, veel Kravvers die MMA gingen doen als ze een wedstrijd element wilden. De technische basis overlapt sterk. Dat veel Krav technieken niet zijn toegestaan bij MMA zegt wat weerbaarheid betreft ook al genoeg h.

En niet dat het boeit verder, maar op de Krav scholen waar ik zat was 90% westers zeg maar. MMA idem.

pi_174359309
Voor iedereen trouwens die is genteresseerd in dit soort onderwerpen (populisme, xenofobie): kijk American Horror Story, seizoen 7
pi_174359363
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:42 schreef AgLarrr het volgende:
Ik heb 6 jaar Krav Getraind, veel Kravvers die MMA gingen doen als ze een wedstrijd element wilden
Noem eens wat namen/gyms. Welke regio?

quote:
De technische basis overlapt sterk.
Vind ik wel meevallen. Krav Maga gaat voor een behoorlijk deel ook uit van scenario's tegen gewapende opponent, of meerdere opponenten. Dat heeft 0 overlap met de sport MMA.
pi_174359500
Moet je even voor de grap naar opsporing verzocht kijken. Bijna allemaal daders hebben getint huiden.
Al nationaal zorgfonds getekend? Zo niet, bezoek www.nationaalzorgfonds.nl
  woensdag 11 oktober 2017 @ 20:51:39 #71
110057 AgLarrr
Rara Temporum Felicitas
pi_174359553
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:46 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Noem eens wat namen/gyms. Welke regio?

[..]

Vind ik wel meevallen. Krav Maga gaat voor een behoorlijk deel ook uit van scenario's tegen gewapende opponent, of meerdere opponenten. Dat heeft 0 overlap met de sport MMA.
Kick-Boxen+ en Brazillian Jiu Jitsu zijn de kern van de technieken rondom fit to fight programma's. Daarnaast ook ontwapeningen, maar meer nog escapes en groepssituaties. Waar ik trainde was dat misschien 1/5 van het programma. Ik trainde in de Randstad, waar is voor hier niet aan de orde.

pi_174359624
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:51 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Kick-Boxen+ en Brazillian Jiu Jitsu zijn de kern van de technieken rondom fit to fight programma's. Daarnaast ook ontwapeningen, maar meer nog escapes en groepssituaties. Waar ik trainde was dat misschien 1/5 van het programma. Ik trainde in de Randstad, waar is voor hier niet aan de orde.
Ok, wil ik best geloven. Ik heb ooit 1 master class gevolgd, dus dat is niet representatief.

quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:50 schreef Captain_Ghost het volgende:
Moet je even voor de grap naar opsporing verzocht kijken. Bijna allemaal daders hebben getint huiden.
Dat is dan ook een racistisch programma!
pi_174359632
Zolang "Links" nog flink knuffelt met de islam, is er nog geen reden om bang te zijn voor genocide.
pi_174359728
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:53 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Ok, wil ik best geloven. Ik heb ooit 1 master class gevolgd, dus dat is niet representatief.

[..]

Dat is dan ook een racistisch programma!
De criminaliteitsstatistieken, die zijn pas racistisch. :(
I didn't say it would be easy. I just said it would be the truth.
pi_174359754
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:57 schreef Perrin het volgende:

[..]

De criminaliteitsstatistieken, die zijn pas racistisch. :(
Dat denk ik niet per se.
Wel vertekenend.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')