abonnement Unibet Coolblue
pi_174355423
Wat zijn in het algemeen belachelijke producten of producten met belachelijke marketing en waarom?

Ts begint

"Oreo: cookies & creme"



Oreo leende ooit zijn inhoud aan ijsfabrikanten als bv Ben & Jerry's die graag voor de niet-kenners van Oreo wilden verduidelijken dat het om "koekjes en creme" ging.

Bij de producent van Oreo vonden ze dat blijkbaar wel verkoopbaar en dus is er nu "Oreo: koekjes en creme".. waarbij de vulling van het product blijkbaar uit het koekje en een gemalen variant van het koekje in de creme bestaat. :')
  woensdag 11 oktober 2017 @ 19:15:05 #2
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_174356185
Ik dacht dat dit over de Vegetarische Slager zou gaan.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_174356890
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik dacht dat dit over de Vegetarische Slager zou gaan.
Daar is al een topic over
  Trouwste user 2022 vrijdag 13 oktober 2017 @ 09:41:37 #4
7889 tong80
Spleenheup
pi_174392106
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:32 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Daar is al een topic over
Loopt die ook niet ?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_174453979
Elk bedrijf dat nog steeds denkt dat een foto van een lekker wijf of een klein kind met hun product gelijk staat aan verkopen.
Zijn meestal de kleinere lokale bedrijfjes die zich daar schuldig aan maken.
pi_174479196
Wat dacht je van alle achterlijke hypnose spiralen in reclames en reclame zuilen de laatste periode, en ik kijk amper tv dus dat ik het zag was al toevallig genoeg.. belreclames iig zag ik het in en bij de blokker staan ook al zuilen met oranje witte hypnose spiralen achter het aangeprijsde product. Tis bijna zn eigen topic waard maar ok ik dacht ...
En dan nu, Peachbird bericht:
-
Als van rossum, maar dan slim.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')