abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_174373025
quote:
14s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 13:58 schreef Typisch het volgende:

[..]

Waarom is dat bizar? Van Geel is zelf ook een oud voetballer, bijvoorbeeld.
Omdat er op die posities om hele andere kwaliteiten wordt gevraagd, wellicht.
Ik heb verder ook nooit beweerd dat ik een vGeel-fan ben trouwens. Er zijn nog wel meer (al dan niet succesvolle) voorbeelden natuurlijk. Maar bij Ajax vonden ze bijvoorbeeld ook dat vdSar er na een jaartje JCU klaar voor was.

Wellicht als Kuyt er echt de tijd voor neemt. Anders kan hij beter een 'rechterhandje' worden, ofzo. Voor de bŘhne. Ik ben er niet zo'n fan van in ieder geval.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_174373060
quote:
14s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 14:03 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Omdat er op die posities om hele andere kwaliteiten wordt gevraagd, wellicht.
Ik heb verder ook nooit beweerd dat ik een vGeel-fan ben trouwens. Er zijn nog wel meer (al dan niet succesvolle) voorbeelden natuurlijk. Maar bij Ajax vonden ze bijvoorbeeld ook dat vdSar er na een jaartje JCU klaar voor was.

Wellicht als Kuyt er echt de tijd voor neemt. Anders kan hij beter een 'rechterhandje' worden, ofzo. Voor de bŘhne. Ik ben er niet zo'n fan van in ieder geval.
Maar jij weet helemaal niets van Kuyt zijn capaciteiten. :{ Erg raar dat je er dan op voorhand al geen fan van bent. Hij gaat zich nu juist oriŰnteren en kijken waar zijn hart ligt en zijn eventuele kwaliteiten ontdekken.
“When a well-packaged web of lies has been sold gradually to the masses over generations, the truth will seem utterly preposterous and its speaker a raving lunatic.”
  donderdag 12 oktober 2017 @ 14:07:21 #78
262211 hhh38
Het dal is voorbij
pi_174373116
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 13:45 schreef Rocket Ride het volgende:

[..]

Toch heeft hij wel een aantal goed argumenten. Puur op cijfers gezien, breken er niet opeens meer spelers door bij PSV en Ajax sinds de deelname aan Jupiler League en het kost ook nog eens een paar flinke centen.
Hij 'vergeet' gewoon een hele hoop spelers te noemen. Er zijn een hoop spelers gedebuteerd de afgelopen 2 seizoenen bij Ajax die allemaal eerst in het 2e hebben gespeeld en vrij snel op het geschikte niveau zaten. Bij ons is het gat blijkbaar te groot.

Dat argument over sfeer is een non-argument, alsof er bij Telstar - Helmond Sport wel sfeer is..
pi_174373191
quote:
14s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 14:04 schreef Typisch het volgende:

[..]

Maar jij weet helemaal niets van Kuyt zijn capaciteiten. :{ Erg raar dat je er dan op voorhand al geen fan van bent. Hij gaat zich nu juist oriŰnteren en kijken waar zijn hart ligt en zijn eventuele kwaliteiten ontdekken.
Wat ik lees in het artikel, is dat zij Kuyt als opvolger van van Geel zien. Dat is hetzelfde dat als ik directeur bij de bank word, omdat ik een tijdje leuk met aandelen heb zitten spelen. Ik heb verder niks gezegd over Kuyts capaciteiten. Wel dat het om andere kwaliteiten vraagt dan als voetballer. Als hij zichzelf 10+ jaren geeft om mogelijk die functie binnen te groeien, praten we alweer over heel iets anders.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_174373306
Dit weekend spelen alle aanvoerders met een regenboogband voor homo acceptatie ofzo iets.

[ Bericht 40% gewijzigd door LosBuenosMuchachos op 12-10-2017 16:04:54 (Normaal doen) ]
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
  donderdag 12 oktober 2017 @ 14:19:30 #81
262211 hhh38
Het dal is voorbij
pi_174373388
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 14:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dit weekend spelen alle aanvoerders met een regenboogband voor homo acceptatie ofzo iets.

:') :') :')

Erg goed juist. Ben benieuwd wat El Ahmadi er van vindt :D

[ Bericht 5% gewijzigd door LosBuenosMuchachos op 12-10-2017 16:05:18 ]
pi_174377208
quote:

Whut?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
pi_174377290
quote:

:')
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_174377318
Toch prima?
“When a well-packaged web of lies has been sold gradually to the masses over generations, the truth will seem utterly preposterous and its speaker a raving lunatic.”
pi_174379060
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 14:01 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Die afscheidswedstrijd moet eens geregeld worden.
Men moet geen afscheidswedstrijd spelen. Zijn afscheidswedstrijd was 14 mei 2017, met een hattrick in de kampioenswedstrijd.
En nog gelukkig ook.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 18:32:05 #86
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_174379091
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 18:31 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Men moet geen afscheidswedstrijd spelen. Zijn afscheidswedstrijd was 14 mei 2017, met een hattrick in de kampioenswedstrijd.
^O^
pi_174379139
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 14:07 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Hij 'vergeet' gewoon een hele hoop spelers te noemen. Er zijn een hoop spelers gedebuteerd de afgelopen 2 seizoenen bij Ajax die allemaal eerst in het 2e hebben gespeeld en vrij snel op het geschikte niveau zaten. Bij ons is het gat blijkbaar te groot.

Dat argument over sfeer is een non-argument, alsof er bij Telstar - Helmond Sport wel sfeer is..
Er is op dit moment louter aids in de jeugd bij feyenoord, maar dat heeft er vast niets mee te maken
En nog gelukkig ook.
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 12:57:42 #88
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_174395007
quote:
10s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 18:34 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Er is op dit moment louter aids in de jeugd bij feyenoord, maar dat heeft er vast niets mee te maken
Nee man. Uit de A: El Bouchataoui, Geertruida, Wehrmann, van der Kust, Toure en Zwarts. Prima spelerts.
Niets is sterker dan dat ene woord
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 15:19:58 #89
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_174397618
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 12:57 schreef PIETR het volgende:

[..]

Nee man. Uit de A: El Bouchataoui, Geertruida, Wehrmann, van der Kust, Toure en Zwarts. Prima spelerts.
Die laatste blijft een beetje een raadsel voor me. Heb hem helaas zelf nog niet zien spelen, maar dat schijnt een erg atypische buitenspeler te zijn: erg groot maar toch heel lichtvoetig en met een hoge handelingssnelheid. Dat werd in ieder geval gezegd door de kenners toen hij aan werd getrokken in de jeugd. Vervolgens lees ik vooral invalbeurten en de laatste twee, drie maanden ineens wat meer. Heb jij 'm zien spelen en kun je er iets meer over vertellen?
رُبَّاح أو البابون هو جنس من الحيوانات
pi_174398592
quote:
10s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 18:34 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

staan ze zo laag in de competitie waarin ajax en psv ook aan meedoen?
Cristiano Ronaldo:
Het maakt niet uit of je goed of slecht speelt
Het gaat om winnen
Over 10- 20 jaar weten mensen alleen wie er gewonnen heeft
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 16:40:18 #91
262211 hhh38
Het dal is voorbij
pi_174398829
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 12:57 schreef PIETR het volgende:

[..]

Daarom vind ik het ook zo fijn dat ze in die Youth League meedoen. Kunnen ze zichzelf testen tegen leeftijdsgenoten van City en Napoli. Ik denk dat ze daar wel beter van worden.

Bijna waardevoller (sportief gezien) dan de deelname van het eerste team _O-
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 17:53:07 #92
263417 Keyos
Like a Boss
pi_174399923
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 15:19 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Die laatste blijft een beetje een raadsel voor me. Heb hem helaas zelf nog niet zien spelen, maar dat schijnt een erg atypische buitenspeler te zijn: erg groot maar toch heel lichtvoetig en met een hoge handelingssnelheid. Dat werd in ieder geval gezegd door de kenners toen hij aan werd getrokken in de jeugd. Vervolgens lees ik vooral invalbeurten en de laatste twee, drie maanden ineens wat meer. Heb jij 'm zien spelen en kun je er iets meer over vertellen?
Heb hem 1x zien spelen, was niet heel erg ondersteboven van hem. Heb wat dat betreft meer vertrouwen in het doorbreken van Geertruida en El Bouchataoui. Blijf het 10,000x zeggen, blijft eeuwig zonde dat Chong is weggegaan. Die is een paar klasse beter dan alles wat er in de Nederlandse jeugd speelt aan de zijkant (hij was klasse beter dan Kluivert in diezelfde wedstrijd).
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_174400356
quote:
Van Bronckhorst is nog voorzichtig met J°rgensen

Nicolai J÷rgensen is klaar voor zijn rentree bij Feyenoord. Dat heeft coach Giovanni van Bronckhorst gemeld bij de persconferentie van vandaag in aanloop naar het thuisduel met PEC Zwolle. ,,Maar negentig minuten spelen zit er nog niet in."

Door Mikos Gouka

Die wedstrijd tegen NAC, de 0-2 nederlaag. Daar is Giovanni van Bronckhorst deze week nog wel een paar keer over begonnen. Het leek een niemendalletje voor de uitwedstrijd tegen Napoli, waar een eventuele verliespartij al een beetje was ingecalculeerd. Maar het verlies tegen de promovendus uit Breda zette alles meteen onder hoogspanning in de Kuip.

Dat scenario wil Van Bronckhorst uiteraard voor zijn, als morgen PEC Zwolle op bezoek komt in de Kuip. De nummer vier van de eredivisie moet worden verslagen voor de loodzware wedstrijden tegen Sjakthar Donetsk en Ajax op het menu staan. ,,Maar het gevoel is prima, ik kan ook weer kiezen’’, zegt Van Bronckhorst. ,,Nicolai J°rgensen is fit, traint alweer dagen voluit mee. Ja, hij kan in actie komen tegen PEC Zwolle, maar negentig minuten lijkt mij iets teveel van het goede.’’

Bank

De verwachting is dus dat de Deense spits op de bank begint. Net als Sven van Beek en Bart Nieuwkoop, die dinsdag in een lange trainingspartij van elf tegen elf weer stappen konden zetten op het fysieke vlak. Zelfs Kenneth Vermeer is bijna toe aan een rentree, al zal dat in het tweede elftal zijn. Van Bronckhorst houdt vast aan het centrale duo Jeremiah St. Juste en Renato Tapia, ook al omdat de spoeling achterin nog altijd erg dun is. ,,Ik ben een middenvelder, daar voel ik me thuis’’, zegt Tapia. ,,Maar ik speel waar de trainer mij nodig heeft. Ik heb lang geduld moeten hebben. Dat was soms lastig, maar ik voel dat mijn tijd is gekomen.’’

St. Juste denkt dat ook, maar dan over zijn eigen persoontje. ,,Of wij lang samen het centrum blijven vormen? Dat is nu aan ons. We moeten het blijven laten zien’’, zegt St. Juste, die eerder in de week in Kiev met 1-1 gelijkspeelde tegen Jong Oekra´ne. ,,Daar lopen spelers bij die het echte Oranje kunnen halen. Of ik er daar ÚÚn van ben? Ja, maar dan zal ik nog heel hard moeten werken.’’

Oranje
Over Oranje gesproken. De trainer van Feyenoord werd tijdens het wekelijkse persmoment in de Kuip ook gevraagd naar de problemen rond Oranje. ,,De KNVB haalt een directeur die eerder een club in problemen naar boven heeft gebracht. Er ligt voor hem een mooie uitdaging om in Zeist hetzelfde te gaan doen. Als hij mij belt om bondscoach te worden? Ik zit bij Feyenoord, ik zit hier goed. Er is voor mij geen reden om weg te gaan bij deze club
klote tapia morgen weer :(
Cristiano Ronaldo:
Het maakt niet uit of je goed of slecht speelt
Het gaat om winnen
Over 10- 20 jaar weten mensen alleen wie er gewonnen heeft
pi_174400374
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 18:22 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Alleen maar goed. International, gaat naar het WK, basisklant bij Feyenoord. Komende zomer na het WK verkopen voor 80 miljoen.
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 18:25:52 #95
362868 Slobeend
of all places
pi_174400395
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 18:22 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Tapia _O_.
pi_174402467
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 18:24 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Alleen maar goed. International, gaat naar het WK, basisklant bij Feyenoord. Komende zomer na het WK verkopen voor 80 miljoen.
Zo weinig? Kut Van Geel #bestuurtegendemuur
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_174402733
Kongolo vandaag z'n eerste wedstrijd.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 20:52:07 #98
262211 hhh38
Het dal is voorbij
pi_174403261
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 20:27 schreef H.FR het volgende:
Karsdorp is ook eindelijk fit genoeg om minuten te maken bij Roma
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 21:00:24 #99
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_174403412
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 20:27 schreef H.FR het volgende:
Die heeft toch ook de supercup tegen PSG gespeeld?
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 21:04:35 #100
262211 hhh38
Het dal is voorbij
pi_174403502
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 21:00 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Die heeft toch ook de supercup tegen PSG gespeeld?
Ja
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')