abonnement Unibet Coolblue
pi_174350814

Hier vind je de OP.


Loting Champions League:

GROEP F
Manchester City
SSC Napoli
Sjachthar Donetsk
Feyenoord

13 september : Feyenoord - Manchester City
26 september : SSC Napoli - Feyenoord
17 oktober : Feyenoord - Sjachthar Donetsk
1 november : Sjachthar Donetsk - Feyenoord
21 november : Manchester City - Feyenoord
6 december : Feyenoord - SSC Napoli

Kampioensgifjes _O_
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_174350861
Vilhena, fantastische speler voor de Eredivisie, geen geur of smaak aan op basis waarvan hij in het buitenland zou moeten kunnen slagen buiten pakweg kutteams als Stoke of Bournemouth.

Dan nog zou ik niet weten waarom de prestaties van Vilhena in oranje ook maar enigszins relevant zouden zijn voor Feyenoord in het bepalen of ze van 'm af willen of niet.

[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2017 15:38:18 ]
pi_174350888
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 15:37 schreef Helpmefok het volgende:
Vilhena, fantastische speler voor de Eredivisie, geen geur of smaak aan op basis waarvan hij in het buitenland zou moeten kunnen slagen buiten pakweg kutteams als Stoke of Bournemouth.
Maar stellen dat spelers sowieso gaan falen vanuit de Eredivisie slaat nergens op.
Kijk alleen al bij de Spurs, daar hebben een hele hoop (vooral ex-Ajacieden, dat dan weer wel) hun plekje gevonden in de top van de PL. Een Karsdorp kan ook gewoon de stap maken naar een lekkere ploeg in de subtop van Europa.
pi_174350924
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 15:35 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Deze post dus.
Daar ben ik het niet mee eens, al vond ik hem gisteren trouwens niet zo sterk spelen. Maar het slaat ook nergens op om geen interesse te hebben hoe een speler van je eigen selectie zich staande houdt op het internationale podium.

Daar zitten toch scouts, het vertegenwoordigt toch waarde als hij het goed doet. Net als Tapia. Het is gewoon goed nieuws dat hij nou wel (misschien) naar het wk mag. Verhoogt gewoon de spelerswaarde :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_174351051
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 15:40 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Daar ben ik het niet mee eens, al vond ik hem gisteren trouwens niet zo sterk spelen. Maar het slaat ook nergens op om geen interesse te hebben hoe een speler van je eigen selectie zich staande houdt op het internationale podium.

Daar zitten toch scouts, het vertegenwoordigt toch waarde als hij het goed doet. Net als Tapia. Het is gewoon goed nieuws dat hij nou wel (misschien) naar het wk mag. Verhoogt gewoon de spelerswaarde :)
ik bedoel hem andersom. Al speelt hij louter kutwedstrijden bij oranje, dan is dat geen reden hem weg te doen bij feyenoord als hij daar goed presteert. Dat is alles wat ik zeg.
pi_174351071
quote:
14s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 15:39 schreef Typisch het volgende:

[..]

Maar stellen dat spelers sowieso gaan falen vanuit de Eredivisie slaat nergens op.
Kijk alleen al bij de Spurs, daar hebben een hele hoop (vooral ex-Ajacieden, dat dan weer wel) hun plekje gevonden in de top van de PL. Een Karsdorp kan ook gewoon de stap maken naar een lekkere ploeg in de subtop van Europa.
Het is ook gewoon wat vervelend hoe topclubs tegenwoordig met spelers omgaan. Er zit geen idee meer achter. Een spits die in de eredivise er jaarlijks 20+ inlegt kan ook in de PL van pas komen. Alleen krijgen ze daar zo weinig tijd om zichzelf te bewijzen. Of ze worden maar gewoon opgesteld zonder dat er bij wordt nagedacht of deze speler zo wel het beste tot zijn recht komt. En vervolgens wordt het bestempeld als 'miskoop' en staan er alweer 20 opvolgers te wachten om het te proberen.

Verdedigers daarentegen, die in NL 'hopeloos' mislukken lijken het in het buitenland juist wel weer beter te doen. Omdat je gewoon een man met een balletje moet kunnen blokken zonder er nog twintig handelingen bij te doen, zoals we hier graag zien blijkbaar.

HMF chargeert wat, maar ik snap 'm wel. Alleen zegt dat imho niks over kwaliteit, maar over beleid.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_174351099
quote:
14s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 15:39 schreef Typisch het volgende:

[..]

Maar stellen dat spelers sowieso gaan falen vanuit de Eredivisie slaat nergens op.
Kijk alleen al bij de Spurs, daar hebben een hele hoop (vooral ex-Ajacieden, dat dan weer wel) hun plekje gevonden in de top van de PL. Een Karsdorp kan ook gewoon de stap maken naar een lekkere ploeg in de subtop van Europa.
Die joden zijn van een totaal andere generatie voetbal in Nederland (ja, zo snel kan het gaan) en karsdorp gaat 'gewoon' falen in het buitenland.
pi_174351155
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 15:48 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Die joden zijn van een totaal andere generatie voetbal in Nederland (ja, zo snel kan het gaan) en karsdorp gaat 'gewoon' falen in het buitenland.
Sanchez ook?
pi_174351373
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 15:46 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

ik bedoel hem andersom. Al speelt hij louter kutwedstrijden bij oranje, dan is dat geen reden hem weg te doen bij feyenoord als hij daar goed presteert. Dat is alles wat ik zeg.
O, ok, dan snap ik hem, en dan ben ik het wel met je eens ;)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_174353007
quote:
Ajax en Feyenoord hebben de intentie om vanaf volgend seizoen weer supporters mee te nemen als ze bij elkaar op bezoek gaan.

Dat heeft Rutger Arisz, operationeel directeur van de Amsterdamse club, tijdens een bijeenkomst met fans van zijn vereniging verteld. Ajax en Feyenoord voetballen de klassieker sinds 2009 zonder supporters van de uitspelende club. Die maatregel werd genomen na hevige onregeldheden rond verschillende afleveringen van de klassieker. Ajax besloot die periode te verlengen toen aanhangers van de club drie jaar geleden tijdens de verloren bekerfinale tegen PEC Zwolle (1-5) grote vernielingen aanbrachten in De Kuip.

Uiteindelijk zullen de burgemeesters van beide steden hun goedkeuring moeten geven aan het voornemen van de clubs. Feyenoord en Ajax ontmoeten elkaar op 22 oktober in De Kuip, nog zonder supporters van de club uit Amsterdam.

Ajax en ADO Den Haag spelen hun onderlinge wedstrijden ook al jaren zonder fans van de bezoekende club. Die maatregel is genomen nadat fans van Ajax in 2006 met veel geweld het supportershonk van ADO binnenvielen. Als het aan Ajax ligt, dan wordt die maatregel snel opgeheven. ADO Den Haag houdt dat echter voorlopig tegen.
BFF met GGMM
pi_174353100
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 17:16 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Benieuwd hoe lang de boefjes zich kunnen gedragen. Het minste of geringste zal natuurlijk aangegrepen worden om de uitsupporters weer te zullen weren. Benieuwd of iedereen dat zal snappen.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_174353122
quote:
14s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 17:19 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Benieuwd hoe lang de boefjes zich kunnen gedragen. Het minste of geringste zal natuurlijk aangegrepen worden om de uitsupporters weer te zullen weren. Benieuwd of iedereen dat zal snappen.
Ik zei het net al, ik ga niet naar uitwedstrijden en ik mis ze niet in de Kuip. Voor mij hoeft het niet meer.
BFF met GGMM
pi_174353174
quote:
14s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 15:47 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Een spits die in de eredivise er jaarlijks 20+ inlegt kan ook in de PL van pas komen. Alleen krijgen ze daar zo weinig tijd om zichzelf te bewijzen.
Mocht dit over Janssen gaan: die vent heeft genoeg kansen en tijd gehad. Alles verneukt.
pi_174353198
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 17:20 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik zei het net al, ik ga niet naar uitwedstrijden en ik mis ze niet in de Kuip. Voor mij hoeft het niet meer.
Mis je ze niet nee? Ik heb toen 1 seizoen gehad dat Ajax niet mee mocht/kon en dat deed toch wel een aardige afbreuk aan de wedstrijd moet ik zeggen.

Maar sowieso. Uitvakken doe ik ook niet meer aan. Snap sowieso niet waarom mensen zich zo als gewillig vee willen laten vervoeren.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_174353262
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 17:22 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Mocht dit over Janssen gaan: die vent heeft genoeg kansen en tijd gehad. Alles verneukt.
Neuh, ik had meer een L. de Jong in mijn hoofd. Niet dat het een wereldtopper had kunnen worden ( :+) , maar hij is wel gewoon volledig verkracht binnen het systeem. Ze scouten in het buitenland niet erop of een speler binnen hun systeem past. Maar systeem aan een Eredivisie-speler aanpassen doen ze al helemaal niet.

Hoe Janssen gebruikt (of misbruikt) is, weet ik niet precies.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  woensdag 11 oktober 2017 @ 17:30:05 #16
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_174353340
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 17:22 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Mocht dit over Janssen gaan: die vent heeft genoeg kansen en tijd gehad. Alles verneukt.
Één seizoen :')

Bovendien was het wel duidelijk dat ie het bij Spurs niet zou redden. Zie hem bij Fener en daarna een Europese subtopclub best slagen.
pi_174353434
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 17:30 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Één seizoen :')

Bovendien was het wel duidelijk dat ie het bij Spurs niet zou redden. Zie hem bij Fener en daarna een Europese subtopclub best slagen.
Meen je dat nou?

Ik speel liever 100 wedstrijden met Kramer, dan met Janssen. No joke.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 17:35:33 #18
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174353470
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 17:34 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Meen je dat nou?

Ik speel liever 100 wedstrijden met Kramer, dan met Janssen. No joke.
Ja, jij wel ja. Dan vallen je eigen tekortkomingen minder op.

Een professionele selectie speelt liever samen met Janssen. No joke.
pi_174353499
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 17:34 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Meen je dat nou?

Ik speel liever 100 wedstrijden met Kramer, dan met Janssen. No joke.
Janssen heeft bij AZ toch laten zien dat hij prima mee kan in de Eredivisie. Voor de Spurs is hij niet goed genoeg, dat blijkt. Maar Kramer is echt volstrekt waardeloos.
pi_174353538
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 17:30 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Één seizoen :')
Genoeg tijd bij een topclub, ja. Langer gaan ze echt niet wachten.
pi_174353556
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 17:35 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ja, jij wel ja. Dan vallen je eigen tekortkomingen minder op.

Een professionele selectie speelt liever samen met Janssen. No joke.
:D
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_174353558
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 17:34 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Meen je dat nou?

Ik speel liever 100 wedstrijden met Kramer, dan met Janssen. No joke.
Dat is wel wat overdreven. Janssen is beter dan Kramer.

Dan houdt het verder op. Twee vreselijke spitsen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2017 17:39:55 ]
pi_174354998
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 17:39 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Dat is wel wat overdreven. Janssen is beter dan Kramer.

Dan houdt het verder op. Twee vreselijke spitsen.
Dit betwijfel ik.
pi_174355160
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 17:34 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Meen je dat nou?

Ik speel liever 100 wedstrijden met Kramer, dan met Janssen. No joke.
:')
Ga weg man. Kramer zou nooit van zijn levensdagen topscoorder worden van Nederland.

Wat een populistisch gelul. Zeker fan van FvD? Die schijnen daar gevoelig voor te zijn.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2017 18:42:44 ]
pi_174355384
quote:
14s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 15:51 schreef Typisch het volgende:

[..]

Sanchez ook?
Dat is de enige nog die t Wel gaat redden maar is geen Eredivisievoetballer. Is een verdwaalde aankoop. Doe toch niet zo moeilijk joh snotaap
pi_174355421
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 17:34 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Meen je dat nou?

Ik speel liever 100 wedstrijden met Kramer, dan met Janssen. No joke.
Dan ben je echt FUCKING dom
  woensdag 11 oktober 2017 @ 18:52:44 #27
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_174355430
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 17:38 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Genoeg tijd bij een topclub, ja. Langer gaan ze echt niet wachten.
Genoeg spelers die na een matig tot slecht eerste jaar nog geslaagd zijn bij een club. Of die wel vertrokken en daarna slaagden bij een gelijkwaardige/betere club.

Maar in de opportunistische voetbalwereld is iemand die vorige week nog een goede speler was zo weer afgeschreven, hekel heb ik daaraan.

En Kramer beter dan Janssen? :D _O- _O- _O-
pi_174356212
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 17:34 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Meen je dat nou?

Ik speel liever 100 wedstrijden met Kramer, dan met Janssen. No joke.
Wat :') liever een niet scorende spits die af en toe een bal bij zich houdt dan eentje die dr af en toe een in legt en 40/45 tegenaanvallen per wedstrijd inleid.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 11 oktober 2017 @ 19:25:04 #29
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_174356593
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_174356799
quote:
Zou Pelle ooit nog eens terug willen komen als hij de Chinese munten zat wordt denk je? :P
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 11 oktober 2017 @ 19:33:45 #31
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_174356922
quote:
7s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:30 schreef Vasion het volgende:

[..]

Zou Pelle ooit nog eens terug willen komen als hij de Chinese munten zat wordt denk je? :P
Mwah weet ik niet zie hem gewoon met zijn vrouw op het strand gaan liggen ergens na zijn carrière.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 19:38:56 #32
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_174357096
quote:
Die gast is nog te dom om te poepen en die heeft ambitie om iets te doen in de jeugdopleiding?

_O-
pi_174358878
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 17:35 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ja, jij wel ja. Dan vallen je eigen tekortkomingen minder op.

Een professionele selectie speelt liever samen met Janssen. No joke.
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 17:36 schreef Tchock het volgende:

[..]

Janssen heeft bij AZ toch laten zien dat hij prima mee kan in de Eredivisie. Voor de Spurs is hij niet goed genoeg, dat blijkt. Maar Kramer is echt volstrekt waardeloos.
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 17:39 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Dat is wel wat overdreven. Janssen is beter dan Kramer.

Dan houdt het verder op. Twee vreselijke spitsen.
quote:
6s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 18:42 schreef Typisch het volgende:

[..]

:')
Ga weg man. Kramer zou nooit van zijn levensdagen topscoorder worden van Nederland.

Wat een populistisch gelul. Zeker fan van FvD? Die schijnen daar gevoelig voor te zijn.
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 18:52 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dan ben je echt FUCKING dom
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:15 schreef H.FR het volgende:

[..]

Wat :') liever een niet scorende spits die af en toe een bal bij zich houdt dan eentje die dr af en toe een in legt en 40/45 tegenaanvallen per wedstrijd inleid.
Oke, misschien is Kramer iets overdreven, maar ik heb gister die wedstrijd gekeken, en Janssen kan er dus echt compleet niets van. Die heeft dus echt bizar veel geluk gehad in dat ene half jaartje waar ie veel goals maakte. Niveautje Almere City, goed gezien door Feyenoord dus.

Janssen :r
  woensdag 11 oktober 2017 @ 20:32:47 #34
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_174358914
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:38 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Die gast is nog te dom om te poepen en die heeft ambitie om iets te doen in de jeugdopleiding?

_O-
Precies wat ik dacht. Dom en ongedisciplineerd. Als er een WK wierie ploffen was dan was ie MVP geworden :7
pi_174358916
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:31 schreef Scrummie het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Oke, misschien is Kramer iets overdreven, maar ik heb gister die wedstrijd gekeken, en Janssen kan er dus echt compleet niets van. Die heeft dus echt bizar veel geluk gehad in dat ene half jaartje waar ie veel goals maakte. Niveautje Almere City, goed gezien door Feyenoord dus.

Janssen :r
:')
pi_174358985
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:31 schreef Scrummie het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Oke, misschien is Kramer iets overdreven, maar ik heb gister die wedstrijd gekeken, en Janssen kan er dus echt compleet niets van. Die heeft dus echt bizar veel geluk gehad in dat ene half jaartje waar ie veel goals maakte. Niveautje Almere City, goed gezien door Feyenoord dus.

Janssen :r
Hij is nu hopeloos uit vorm en speelt al tijden weinig. Bij Oranje is het sowieso ongelukkig. Die moet gewoon lekker bij een kleinere club ritme opdoen en weer opkrabbelen. Je wordt niet met geluk seizoenstopscorer, zo dramatisch is hij niet.
pi_174358996
quote:
14s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:32 schreef Typisch het volgende:

[..]

:')
Goede inhoudelijke post weer Typisch, ga zo door :). Gooi er anders even een arrogante oneliner achteraan zoals we van je gewoon zijn :).
  woensdag 11 oktober 2017 @ 20:35:53 #38
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_174359002
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:31 schreef Scrummie het volgende:

[..]


[..]


[..]


[..]


[..]


[..]

Oke, misschien is Kramer iets overdreven, maar ik heb gister die wedstrijd gekeken, en Janssen kan er dus echt compleet niets van. Die heeft dus echt bizar veel geluk gehad in dat ene half jaartje waar ie veel goals maakte. Niveautje Almere City, goed gezien door Feyenoord dus.

Janssen :r
Janssen zou bij ons ook gewoon 20+ goals maken. Je vergeet dat we in Nederland dus gewoon NIET kunnen verdedigen.

Betekent niet dat het een goede speler is, maar Jörgensen zou net zo hard falen bij Spurs
pi_174359010
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:35 schreef Tchock het volgende:

[..]

Hij is nu hopeloos uit vorm en speelt al tijden weinig. Bij Oranje is het sowieso ongelukkig. Die moet gewoon lekker bij een kleinere club ritme opdoen en weer opkrabbelen. Je wordt niet met geluk seizoenstopscorer, zo dramatisch is hij niet.
Een half seizoen. Dat andere halve seizoen zat ie gewoon op de bank in Alkmaar. Heeft het nooit laten zien, nergens, behalve 17 wedstrijdjes.

Maar geloof wat je wil geloven natuurlijk :).
pi_174359018
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:35 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Goede inhoudelijke post weer Typisch, ga zo door :). Gooi er anders even een arrogante oneliner achteraan zoals we van je gewoon zijn :).
Het is toch bijzonder treurig dat je in één post een verloren wedstrijd met Oranje gebruikt om een heel seizoen van iemand af te doen als geluk.

U vraagt, wij draaien.
pi_174359034
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:36 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Een half seizoen. Dat andere halve seizoen zat ie gewoon op de bank in Alkmaar. Heeft het nooit laten zien, nergens, behalve 17 wedstrijdjes.

Maar geloof wat je wil geloven natuurlijk :).
Wat raar dat hij dan wel 34 wedstrijden voor AZ heeft gespeeld. :o
pi_174359036
quote:
14s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:36 schreef Typisch het volgende:

[..]

Het is toch bijzonder treurig dat je in één post een verloren wedstrijd met Oranje gebruikt om een heel seizoen van iemand af te doen als geluk.

U vraagt, wij draaien.
Ja, want de rest van zijn loopbaan heeft hij het wel laten zien he. En het is een half seizoen bij AZ wat goed was.
pi_174359046
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:36 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Een half seizoen. Dat andere halve seizoen zat ie gewoon op de bank in Alkmaar. Heeft het nooit laten zien, nergens, behalve 17 wedstrijdjes.

Maar geloof wat je wil geloven natuurlijk :).
Geen idee waar je het over hebt. Hij speelde één seizoen bij AZ en maakte 34 wedstrijden.
pi_174359048
quote:
14s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:36 schreef Typisch het volgende:

[..]

Wat raar dat hij dan wel 34 wedstrijden voor AZ heeft gespeeld. :o
Zal vast zijn wedstrijden hebben gespeeld in de beker en als invaller.
pi_174359098
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:37 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Zal vast zijn wedstrijden hebben gespeeld in de beker en als invaller.
Nee, die waren er nog niet bijgeteld. Met internationale en bekerwedstrijden komt hij op 49 dat seizoen.
pi_174359119
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:37 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Zal vast zijn wedstrijden hebben gespeeld in de beker en als invaller.
2.748 minuten gespeeld volgens https://www.transfermarkt(...)rb=&pos=&trainer_id=.
34 potjes = 3060 minuten. Dus hij heeft nog geen 260 minuten gemist. En dat is dus alleen de Eredivisie.

Je lult dus écht uit je nek. Want hij zat niet op de bank, dat hele seizoen bijna niet.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2017 20:39:50 ]
pi_174359139
quote:
14s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:39 schreef Typisch het volgende:

[..]

2.748 minuten gespeeld volgens https://www.transfermarkt(...)rb=&pos=&trainer_id=.
34 potjes = 3060 minuten.

Dus hij heeft nog geen 260 minuten gemist. En dat is dus alleen de Eredivisie.
Dan is ie pas begonnen met scoren na de winterstop en zit ik mis wat betreft wedstrijden.

5 goals voor de winter, de rest er na.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2017 20:41:06 ]
  woensdag 11 oktober 2017 @ 20:42:52 #48
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_174359224
Haha Scrummie valt weer eens door de mand
pi_174359232
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:39 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dan is ie pas begonnen met scoren na de winterstop en zit ik mis wat betreft wedstrijden.

5 goals voor de winter, de rest er na.
Oké. Dus wat is nu je punt? Dat hij "maar" vijf goals maakte in zijn eerste half jaar in de Eredivisie. Whoopwhoop. Daarna maakte hij er 22 in 17 wedstrijden.
pi_174359253
quote:
10s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:43 schreef Tchock het volgende:

[..]

Oké. Dus wat is nu je punt? Dat hij "maar" vijf goals maakte in zijn eerste half jaar in de Eredivisie. Whoopwhoop. Daarna maakte hij er 22 in 17 wedstrijden.
Dat ie een 2e seizoenshelft optimaal heeft gepresteerd en verder niets, dat zeg ik al een aantal posts.
pi_174359280
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:42 schreef hhh38 het volgende:
Haha Scrummie valt weer eens door de mand
Haha nee hoor.
pi_174359353
Soms heb ik het idee dat Scrummie gewoon graag negatieve aandacht wil en dan gewoon wat gekkigheid in zijn posts begint te zetten. Om dat dan tot in den treuren te verdedigen.

De discussie begon met Kramer liever dan Janssen. Daarna was het geluk dat Janssen topscoorder werd, want hij zat eerst op de bank.
pi_174359370
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:43 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat ie een 2e seizoenshelft optimaal heeft gepresteerd en verder niets, dat zeg ik al een aantal posts.
Ik zie een speler die elk seizoen van zijn profcarrière meer dan 10 keer per seizoen scoorde en ook nog elk seizoen meer dan het jaar er voor. Totdat hij bij de Spurs kwam, waar hij gewoon tekort komt. Is verder ook prima, niet iedereen kan top zijn. Ik denk dat bijna elke Eredivisieclub beter zou zijn met hem er in.

Feyenoord is wel een van de uitzonderingen in mijn ogen want Jorgensen is veel beter.
pi_174359393
quote:
10s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:46 schreef Typisch het volgende:
Soms heb ik het idee dat Scrummie gewoon graag negatieve aandacht wil en dan gewoon wat gekkigheid in zijn posts begint te zetten. Om dat dan tot in den treuren te verdedigen.

De discussie begon met Kramer liever dan Janssen. Daarna was het geluk dat Janssen topscoorder werd, want hij zat eerst op de bank.
Alsof "ja maar hij scoorde al die goals maar in een half seizoen" ook negatief zou zijn echt.
pi_174359406
quote:
10s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:46 schreef Typisch het volgende:
Soms heb ik het idee dat Scrummie gewoon graag negatieve aandacht wil en dan gewoon wat gekkigheid in zijn posts begint te zetten. Om dat dan tot in den treuren te verdedigen.

De discussie begon met Kramer liever dan Janssen. Daarna was het geluk dat Janssen topscoorder werd, want hij zat eerst op de bank.
Ik zei al dat Kramer wat overdreven was. Het punt was dat ie alleen 1 seizoenshelft gepresteerd heeft, wat ook gewoon zo is, en op basis daarvan is ie naar Spurs gegaan. Niet op basis van die 5 goals in de eerste seizoenshelft.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 20:47:55 #56
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_174359413
Scrummiegod
pi_174359451
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:47 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik zei al dat Kramer wat overdreven was. Het punt was dat ie alleen 1 seizoenshelft gepresteerd heeft, wat ook gewoon zo is, en op basis daarvan is ie naar Spurs gegaan. Niet op basis van die 5 goals in de eerste seizoenshelft.
Zo, jij bent echt de eerste die ziet dat Janssen gekocht is op dat hele goede halve seizoen zeg.

Knap van jou.
pi_174359454
Maar blijf Janssen lekker een goede spits vinden hoor _O-. Wie weet halen we die idioot nog eens op, kan ik dan wel mijn gelijk halen.
pi_174359468
quote:
14s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:48 schreef Typisch het volgende:

[..]

Zo, jij bent echt de eerste die ziet dat Janssen gekocht is op dat hele goede halve seizoen zeg.

Knap van jou.
Dat zeg ik nergens.

Het was wel wachten op je arrogante oneliner, dus chapeau :).
pi_174359488
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:49 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat zeg ik nergens.

Het was wel wachten op je arrogante oneliner, dus chapeau :).
Wat zeg je dan wel precies met al deze posts over Janssen?
pi_174359513
quote:
14s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:49 schreef Typisch het volgende:

[..]

Wat zeg je dan wel precies met al deze posts over Janssen?
Dat ie er geen reet van kan.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 21:14:43 #62
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_174360221
Lekker zinloos deze discussie
  woensdag 11 oktober 2017 @ 21:27:43 #63
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_174360551
quote:
10s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:14 schreef Wicky15 het volgende:
Lekker zinloos deze discussie
Al bijna 2 weken geen Feyenoord hè, dan krijg je dat. Zaterdag kunnen we het weer lekker klagen over ons cluppie.

Ben overigens benieuwd of Tapia speelt, die gast heeft minder dan 4 dagen eerder nog een wedstrijd gespeeld aan de andere kant van de oceaan en vast ook nog wel een klein feestje gevierd. Eerste basisplaats voor Van Beek in anderhalf jaar?
pi_174360609
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:27 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Al bijna 2 weken geen Feyenoord hè, dan krijg je dat. Zaterdag kunnen we het weer lekker klagen over ons cluppie.

Ben overigens benieuwd of Tapia speelt, die gast heeft minder dan 4 dagen eerder nog een wedstrijd gespeeld aan de andere kant van de oceaan en vast ook nog wel een klein feestje gevierd. Eerste basisplaats voor Van Beek in anderhalf jaar?
Ja, als je een speler om zulke redenen al rust gaat geven kom je er wel hoor. Tapia is beter dan Van Beek en dus speelt Tapia.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 21:33:56 #65
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_174360728
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:29 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ja, als je een speler om zulke redenen al rust gaat geven kom je er wel hoor. Tapia is beter dan Van Beek en dus speelt Tapia.
Als we alleen Eredivisie speelden was ik het met je eens geweest, maar we hebben gewoon een dubbel programma. We hebben het niet zo breed in de centrale verdedigers op het moment, dus een beetje voorzichtigheid kan geen kwaad.

Check anders even of Dani Alves of Thiago Silva in de basis stonden in de eerste wedstrijd na de vorige interlandbreak ;)
pi_174360947
Vilhena wordt gewoon een gevalletje Clasie. Komt zwaar tekort voor de top en gaat niet eens mee kunnen komen bij een subtopper in een grote competitie. Hooguit regelmatige basisspeler bij een club als Münchengladbach of Sampdoria
pi_174363288
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:35 schreef Tchock het volgende:

[..]

Hij is nu hopeloos uit vorm en speelt al tijden weinig. Bij Oranje is het sowieso ongelukkig. Die moet gewoon lekker bij een kleinere club ritme opdoen en weer opkrabbelen. Je wordt niet met geluk seizoenstopscorer , zo dramatisch is hij niet.
BFF met GGMM
  donderdag 12 oktober 2017 @ 11:18:52 #68
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_174369305
Die kritiek van Van Geel op die belofteteams is een beetje doorzichtig :')
  donderdag 12 oktober 2017 @ 11:20:01 #69
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_174369333
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:35 schreef Tchock het volgende:

[..]

Je wordt niet met geluk seizoenstopscorer
Luuk de Jong is het hiermee eens.
Laffe huichelaar
  Moderator donderdag 12 oktober 2017 @ 12:58:32 #70
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_174371472
Kuyt werkt in stilte aan rol als beleidsbepaler bij Feyenoord

Niet echt hard nieuws, maar wel aardig om effe te lezen..
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 13:45:28 #71
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_174372595
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 11:18 schreef hhh38 het volgende:
Die kritiek van Van Geel op die belofteteams is een beetje doorzichtig :')
Toch heeft hij wel een aantal goed argumenten. Puur op cijfers gezien, breken er niet opeens meer spelers door bij PSV en Ajax sinds de deelname aan Jupiler League en het kost ook nog eens een paar flinke centen.
pi_174372676
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 13:45 schreef Rocket Ride het volgende:

[..]

Toch heeft hij wel een aantal goed argumenten. Puur op cijfers gezien, breken er niet opeens meer spelers door bij PSV en Ajax sinds de deelname aan Jupiler League en het kost ook nog eens een paar flinke centen.
Maar het is toch lekkerder om Kramer, Tapia e.d. te laten spelen tegen NEC 1 dan NEC 2.
pi_174372720
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:58 schreef Gert het volgende:
Kuyt werkt in stilte aan rol als beleidsbepaler bij Feyenoord

Niet echt hard nieuws, maar wel aardig om effe te lezen..
Goeie vent om erbij te hebben hoor. Maar bizar om te denken dat zulke gasten daadwerkelijk beleid kunnen voeren.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_174372890
quote:
14s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 13:50 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Goeie vent om erbij te hebben hoor. Maar bizar om te denken dat zulke gasten daadwerkelijk beleid kunnen voeren.
Waarom is dat bizar? Van Geel is zelf ook een oud voetballer, bijvoorbeeld.
pi_174372981
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:58 schreef Gert het volgende:
Kuyt werkt in stilte aan rol als beleidsbepaler bij Feyenoord

Niet echt hard nieuws, maar wel aardig om effe te lezen..
Die afscheidswedstrijd moet eens geregeld worden.
pi_174373025
quote:
14s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 13:58 schreef Typisch het volgende:

[..]

Waarom is dat bizar? Van Geel is zelf ook een oud voetballer, bijvoorbeeld.
Omdat er op die posities om hele andere kwaliteiten wordt gevraagd, wellicht.
Ik heb verder ook nooit beweerd dat ik een vGeel-fan ben trouwens. Er zijn nog wel meer (al dan niet succesvolle) voorbeelden natuurlijk. Maar bij Ajax vonden ze bijvoorbeeld ook dat vdSar er na een jaartje JCU klaar voor was.

Wellicht als Kuyt er echt de tijd voor neemt. Anders kan hij beter een 'rechterhandje' worden, ofzo. Voor de bühne. Ik ben er niet zo'n fan van in ieder geval.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_174373060
quote:
14s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 14:03 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Omdat er op die posities om hele andere kwaliteiten wordt gevraagd, wellicht.
Ik heb verder ook nooit beweerd dat ik een vGeel-fan ben trouwens. Er zijn nog wel meer (al dan niet succesvolle) voorbeelden natuurlijk. Maar bij Ajax vonden ze bijvoorbeeld ook dat vdSar er na een jaartje JCU klaar voor was.

Wellicht als Kuyt er echt de tijd voor neemt. Anders kan hij beter een 'rechterhandje' worden, ofzo. Voor de bühne. Ik ben er niet zo'n fan van in ieder geval.
Maar jij weet helemaal niets van Kuyt zijn capaciteiten. :{ Erg raar dat je er dan op voorhand al geen fan van bent. Hij gaat zich nu juist oriënteren en kijken waar zijn hart ligt en zijn eventuele kwaliteiten ontdekken.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 14:07:21 #78
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_174373116
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 13:45 schreef Rocket Ride het volgende:

[..]

Toch heeft hij wel een aantal goed argumenten. Puur op cijfers gezien, breken er niet opeens meer spelers door bij PSV en Ajax sinds de deelname aan Jupiler League en het kost ook nog eens een paar flinke centen.
Hij 'vergeet' gewoon een hele hoop spelers te noemen. Er zijn een hoop spelers gedebuteerd de afgelopen 2 seizoenen bij Ajax die allemaal eerst in het 2e hebben gespeeld en vrij snel op het geschikte niveau zaten. Bij ons is het gat blijkbaar te groot.

Dat argument over sfeer is een non-argument, alsof er bij Telstar - Helmond Sport wel sfeer is..
pi_174373191
quote:
14s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 14:04 schreef Typisch het volgende:

[..]

Maar jij weet helemaal niets van Kuyt zijn capaciteiten. :{ Erg raar dat je er dan op voorhand al geen fan van bent. Hij gaat zich nu juist oriënteren en kijken waar zijn hart ligt en zijn eventuele kwaliteiten ontdekken.
Wat ik lees in het artikel, is dat zij Kuyt als opvolger van van Geel zien. Dat is hetzelfde dat als ik directeur bij de bank word, omdat ik een tijdje leuk met aandelen heb zitten spelen. Ik heb verder niks gezegd over Kuyts capaciteiten. Wel dat het om andere kwaliteiten vraagt dan als voetballer. Als hij zichzelf 10+ jaren geeft om mogelijk die functie binnen te groeien, praten we alweer over heel iets anders.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 12 oktober 2017 @ 14:15:38 #80
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_174373306
Dit weekend spelen alle aanvoerders met een regenboogband voor homo acceptatie ofzo iets.

[ Bericht 40% gewijzigd door LosBuenosMuchachos op 12-10-2017 16:04:54 (Normaal doen) ]
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 14:19:30 #81
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_174373388
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 14:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dit weekend spelen alle aanvoerders met een regenboogband voor homo acceptatie ofzo iets.


:') :') :')

Erg goed juist. Ben benieuwd wat El Ahmadi er van vindt :D

[ Bericht 5% gewijzigd door LosBuenosMuchachos op 12-10-2017 16:05:18 ]
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 12 oktober 2017 @ 17:19:23 #82
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_174377208
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 14:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dit weekend spelen alle aanvoerders met een regenboogband voor homo acceptatie ofzo iets.

Whut?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_174377290
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 14:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dit weekend spelen alle aanvoerders met een regenboogband voor homo acceptatie ofzo iets.

:')
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_174377318
Toch prima?
pi_174379060
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 14:01 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Die afscheidswedstrijd moet eens geregeld worden.
Men moet geen afscheidswedstrijd spelen. Zijn afscheidswedstrijd was 14 mei 2017, met een hattrick in de kampioenswedstrijd.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 18:32:05 #86
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_174379091
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 18:31 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Men moet geen afscheidswedstrijd spelen. Zijn afscheidswedstrijd was 14 mei 2017, met een hattrick in de kampioenswedstrijd.
^O^
pi_174379139
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 14:07 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Hij 'vergeet' gewoon een hele hoop spelers te noemen. Er zijn een hoop spelers gedebuteerd de afgelopen 2 seizoenen bij Ajax die allemaal eerst in het 2e hebben gespeeld en vrij snel op het geschikte niveau zaten. Bij ons is het gat blijkbaar te groot.

Dat argument over sfeer is een non-argument, alsof er bij Telstar - Helmond Sport wel sfeer is..
Er is op dit moment louter aids in de jeugd bij feyenoord, maar dat heeft er vast niets mee te maken

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-10-2017 18:34:17 ]
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 12:57:42 #88
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_174395007
quote:
10s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 18:34 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Er is op dit moment louter aids in de jeugd bij feyenoord, maar dat heeft er vast niets mee te maken
Nee man. Uit de A: El Bouchataoui, Geertruida, Wehrmann, van der Kust, Toure en Zwarts. Prima spelerts.
Niets is sterker dan dat ene woord
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 15:19:58 #89
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_174397618
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 12:57 schreef PIETR het volgende:

[..]

Nee man. Uit de A: El Bouchataoui, Geertruida, Wehrmann, van der Kust, Toure en Zwarts. Prima spelerts.
Die laatste blijft een beetje een raadsel voor me. Heb hem helaas zelf nog niet zien spelen, maar dat schijnt een erg atypische buitenspeler te zijn: erg groot maar toch heel lichtvoetig en met een hoge handelingssnelheid. Dat werd in ieder geval gezegd door de kenners toen hij aan werd getrokken in de jeugd. Vervolgens lees ik vooral invalbeurten en de laatste twee, drie maanden ineens wat meer. Heb jij 'm zien spelen en kun je er iets meer over vertellen?
pi_174398592
quote:
10s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 18:34 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Er is op dit moment louter aids in de jeugd bij feyenoord, maar dat heeft er vast niets mee te maken
staan ze zo laag in de competitie waarin ajax en psv ook aan meedoen?
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 16:40:18 #91
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_174398829
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 12:57 schreef PIETR het volgende:

[..]

Nee man. Uit de A: El Bouchataoui, Geertruida, Wehrmann, van der Kust, Toure en Zwarts. Prima spelerts.
Daarom vind ik het ook zo fijn dat ze in die Youth League meedoen. Kunnen ze zichzelf testen tegen leeftijdsgenoten van City en Napoli. Ik denk dat ze daar wel beter van worden.

Bijna waardevoller (sportief gezien) dan de deelname van het eerste team _O-
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 17:53:07 #92
263417 Keyos
Like a Boss
pi_174399923
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 15:19 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Die laatste blijft een beetje een raadsel voor me. Heb hem helaas zelf nog niet zien spelen, maar dat schijnt een erg atypische buitenspeler te zijn: erg groot maar toch heel lichtvoetig en met een hoge handelingssnelheid. Dat werd in ieder geval gezegd door de kenners toen hij aan werd getrokken in de jeugd. Vervolgens lees ik vooral invalbeurten en de laatste twee, drie maanden ineens wat meer. Heb jij 'm zien spelen en kun je er iets meer over vertellen?
Heb hem 1x zien spelen, was niet heel erg ondersteboven van hem. Heb wat dat betreft meer vertrouwen in het doorbreken van Geertruida en El Bouchataoui. Blijf het 10,000x zeggen, blijft eeuwig zonde dat Chong is weggegaan. Die is een paar klasse beter dan alles wat er in de Nederlandse jeugd speelt aan de zijkant (hij was klasse beter dan Kluivert in diezelfde wedstrijd).
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_174400356
quote:
Van Bronckhorst is nog voorzichtig met Jørgensen

Nicolai Jörgensen is klaar voor zijn rentree bij Feyenoord. Dat heeft coach Giovanni van Bronckhorst gemeld bij de persconferentie van vandaag in aanloop naar het thuisduel met PEC Zwolle. ,,Maar negentig minuten spelen zit er nog niet in."

Door Mikos Gouka

Die wedstrijd tegen NAC, de 0-2 nederlaag. Daar is Giovanni van Bronckhorst deze week nog wel een paar keer over begonnen. Het leek een niemendalletje voor de uitwedstrijd tegen Napoli, waar een eventuele verliespartij al een beetje was ingecalculeerd. Maar het verlies tegen de promovendus uit Breda zette alles meteen onder hoogspanning in de Kuip.

Dat scenario wil Van Bronckhorst uiteraard voor zijn, als morgen PEC Zwolle op bezoek komt in de Kuip. De nummer vier van de eredivisie moet worden verslagen voor de loodzware wedstrijden tegen Sjakthar Donetsk en Ajax op het menu staan. ,,Maar het gevoel is prima, ik kan ook weer kiezen’’, zegt Van Bronckhorst. ,,Nicolai Jørgensen is fit, traint alweer dagen voluit mee. Ja, hij kan in actie komen tegen PEC Zwolle, maar negentig minuten lijkt mij iets teveel van het goede.’’

Bank

De verwachting is dus dat de Deense spits op de bank begint. Net als Sven van Beek en Bart Nieuwkoop, die dinsdag in een lange trainingspartij van elf tegen elf weer stappen konden zetten op het fysieke vlak. Zelfs Kenneth Vermeer is bijna toe aan een rentree, al zal dat in het tweede elftal zijn. Van Bronckhorst houdt vast aan het centrale duo Jeremiah St. Juste en Renato Tapia, ook al omdat de spoeling achterin nog altijd erg dun is. ,,Ik ben een middenvelder, daar voel ik me thuis’’, zegt Tapia. ,,Maar ik speel waar de trainer mij nodig heeft. Ik heb lang geduld moeten hebben. Dat was soms lastig, maar ik voel dat mijn tijd is gekomen.’’

St. Juste denkt dat ook, maar dan over zijn eigen persoontje. ,,Of wij lang samen het centrum blijven vormen? Dat is nu aan ons. We moeten het blijven laten zien’’, zegt St. Juste, die eerder in de week in Kiev met 1-1 gelijkspeelde tegen Jong Oekraïne. ,,Daar lopen spelers bij die het echte Oranje kunnen halen. Of ik er daar één van ben? Ja, maar dan zal ik nog heel hard moeten werken.’’

Oranje
Over Oranje gesproken. De trainer van Feyenoord werd tijdens het wekelijkse persmoment in de Kuip ook gevraagd naar de problemen rond Oranje. ,,De KNVB haalt een directeur die eerder een club in problemen naar boven heeft gebracht. Er ligt voor hem een mooie uitdaging om in Zeist hetzelfde te gaan doen. Als hij mij belt om bondscoach te worden? Ik zit bij Feyenoord, ik zit hier goed. Er is voor mij geen reden om weg te gaan bij deze club
klote tapia morgen weer :(
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_174400374
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 18:22 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

klote tapia morgen weer :(
Alleen maar goed. International, gaat naar het WK, basisklant bij Feyenoord. Komende zomer na het WK verkopen voor 80 miljoen.
  Moderator vrijdag 13 oktober 2017 @ 18:25:52 #95
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_174400395
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 18:22 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

klote tapia morgen weer :(
Tapia _O_.
pi_174402467
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 18:24 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Alleen maar goed. International, gaat naar het WK, basisklant bij Feyenoord. Komende zomer na het WK verkopen voor 80 miljoen.
Zo weinig? Kut Van Geel #bestuurtegendemuur
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_174402733
Kongolo vandaag z'n eerste wedstrijd.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 20:52:07 #98
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_174403261
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 20:27 schreef H.FR het volgende:
Kongolo vandaag z'n eerste wedstrijd.
Karsdorp is ook eindelijk fit genoeg om minuten te maken bij Roma
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 21:00:24 #99
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_174403412
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 20:27 schreef H.FR het volgende:
Kongolo vandaag z'n eerste wedstrijd.
Die heeft toch ook de supercup tegen PSG gespeeld?
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 21:04:35 #100
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_174403502
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 21:00 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Die heeft toch ook de supercup tegen PSG gespeeld?
Ja
pi_174403594
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 21:04 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ja
overal in europa is het tempo van het spel 3 x hoger dan in nederland. Het verbaast me ook niets dat kongolo aanpassingproblemen heeft.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_174403813
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 18:22 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

klote tapia morgen weer :(
Wie anders? Als je een beetje wil voetballen heb je mee aan Tapia dan Van Beek.
#12 is not for sale!
pi_174403870
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 21:21 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Wie anders? Als je een beetje wil voetballen heb je mee aan Tapia dan Van Beek.
in de defensie gaat het om verdedigen in de eerste plaats.

Ik stel liever van Beek op. Fysiek gewoon meer body in de verdediging.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 21:24:08 #104
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_174403872
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 21:08 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

overal in europa is het tempo van het spel 3 x hoger dan in nederland. Het verbaast me ook niets dat kongolo aanpassingproblemen heeft.
Nouja, overal...

Maar bij Monaco inderdaad wel. Speelt vandaag ook weer niet foutloos
pi_174403924
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 21:24 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Nouja, overal...

Maar bij Monaco inderdaad wel. Speelt vandaag ook weer niet foutloos
Als verdedigers geen fouten meer zouden maken zou elke wedstrijd in 0-0 eindigen....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 21:32:50 #106
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_174404071
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 21:26 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Als verdedigers geen fouten meer zouden maken zou elke wedstrijd in 0-0 eindigen....
opendeur.jpg
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 00:55:56 #107
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_174407546
quote:
Terence Kongolo heeft bij zijn competitiedebuut AS Monaco geen geluk gebracht. Olympique Lyon won het opwindende schouwspel dankzij een late goal (3-2).
Kongolo had na zijn debuut voor Monaco in de strijd om de Trophée des Champions in juli geen minuten meer gemaakt in de hoofdmacht van de Monegasken. Trainer Leonardo Jardim bood de voormalig Feyenoorder vrijdag tegen Olympique Lyon een kans.

Helemaal gelukkig kon hij niet zijn. Kongolo kon niet voorkomen dat zijn tegenstander Mariano Díaz in de elfde minuut de score opende op aangeven van Nabil Fakir. De verdediger liet zich bij de tweede paal aftroeven door de aanvaller uit de Dominicaanse Republiek.

Rony Lopes bracht na ruim een kwartier de aantrekkelijke wedstrijd weer in evenwicht. Monaco moest echter opnieuw in de achtervolging na de 2-1 van Fekir, die het laatste station was van een soepele aanval van Lyon. Opnieuw was Kongolo als laatste verdediger niet bij machte het doelpunt te voorkomen.
Gaat lekker met KingKong.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 01:02:50 #108
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_174407607
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 00:55 schreef satecl het volgende:

[..]

Gaat lekker met KingKong.
Hij werd wel iets beter in de loop van de wedstrijd, maar het zal nooit een top linksback worden. Denk nog altijd dat ie beter was geweest als centrale verdediger (als ie daar was blijven staan en met wat meer krachttraining natuurlijk).

Verder past ie mooi in de trend van spelers die er in de Eredivisie bovenuit steken en er vervolgens in het buitenland achter komen dat ze er niet veel van kunnen. Janssen, Depay en Klaassen gaan ook lekker.

In Karsdorp heb ik iets meer vertrouwen.
pi_174410067
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 00:55 schreef satecl het volgende:

[..]

Gaat lekker met KingKong.
het is ook een lekker objectief stukje ook geschreven door iemand die kongolo de grond in wil boren. 8)7
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Moderator zaterdag 14 oktober 2017 @ 09:39:09 #110
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_174410138
quote:
Tonny Vilhena staat vanavond in de thuiswedstrijd tegen PEC Zwolle voor een bijzondere mijlpaal. De middenvelder kan namelijk de jongste speler ooit worden die 150 Eredivisie-duels voor Feyenoord op zijn naam heeft staan.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_174410141
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 09:39 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Wat een held _O_
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 10:28:18 #112
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174410540
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 09:39 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Goede spelers komen niet tot dat soort cijfers, die zijn dan al lang verkocht.
pi_174410799
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 10:28 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Goede spelers komen niet tot dat soort cijfers, die zijn dan al lang verkocht.
Heb je hem weer met zijn debiele uitspraken

Vilhena had allang weggekund naar italie als zijn moeder niet ziek was geweest.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_174411346
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 10:28 schreef BadderHaring het volgende:
Goede spelers komen niet tot dat soort cijfers, die zijn dan al lang verkocht.
Lol.
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 11:33:42 #115
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174411371
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 10:54 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Heb je hem weer met zijn debiele uitspraken

Vilhena had allang weggekund naar italie als zijn moeder niet ziek was geweest.
Ja man, DAT is het probleem.
pi_174411523
Typisch Feyenoord wedstrijd vandaag: voor een belangrijke wedstrijd én de Klassieker. Dat betekent dat het weer bijzonder lastig gaat worden vanavond!
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 11:44:18 #117
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_174411559
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 11:42 schreef Footballromantic het volgende:
Typisch Feyenoord wedstrijd vandaag: voor een belangrijke wedstrijd én de Klassieker. Dat betekent dat het weer bijzonder lastig gaat worden vanavond!
PEC thuis is sinds ze zijn gepromoveerd totaal geen probleem geweest.
pi_174411940
Als vanavond een probleem is, doeken we gewoon de hele boel op. Uit dat licht.
pi_174412226
ik zeg 5-0

:Y)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_174412244
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 12:33 schreef klaasweetalles het volgende:
ik zeg 5-0

:Y)
Krachten sparen na 3-0!!1!
pi_174412272
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 11:42 schreef Footballromantic het volgende:
Typisch Feyenoord wedstrijd vandaag: voor een belangrijke wedstrijd én de Klassieker. Dat betekent dat het weer bijzonder lastig gaat worden vanavond!
Belangrijke week wel :P
pi_174412282
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 00:55 schreef satecl het volgende:

[..]

Gaat lekker met KingKong.
Hoeveel wedstrijdritme heeft die jongen (op niveau)?
pi_174414904
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 21:24 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

in de defensie gaat het om verdedigen in de eerste plaats.

Ik stel liever van Beek op. Fysiek gewoon meer body in de verdediging.
Daar heb je St. Juste voor. Dat ophemelen van Van Beek begrijp ik niet zo, dat is echt een heel beperkte voetballer.
#12 is not for sale!
pi_174415239
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 14:59 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Daar heb je St. Juste voor. Dat ophemelen van Van Beek begrijp ik niet zo, dat is echt een heel beperkte voetballer.
Bovendien in anderhalf jaar 1 invalbeurt gehad :'). Hem opstellen zou best vreemd zijn.
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 15:36:16 #125
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_174415515
De oordelen over de kwaliteit van de jeugdige spelers vind ik altijd zo gissen. Ik herinner me leonardo en wijnaldum nog, toen ze 15 waren werden ze al met ronaldo/romario vergeleken bij wijze van. Ik vind dat beide wel goede voetballers zijn maar niet hebben waargemaakt waar iedereen op had gehoopt.
Volgens mij gaat het er meer om dat de transitie van jeugd naar het eerste elftal gepaard gaat met veel speeltijd of niet. Als je te langzaam groeit als speler rond dat kantelpunt, dan haal je waarschijnlijk niet alle potentie eruit tijdens zijn carriere. Mooi voorbeeld was de financiële makabere periode bij feyenoord toen ze geforceerd waren om creatief met jeugdspelers om te gaan en hun dan maar speeltijd te bieden i.p.v. een buitenlanders te kopen zoals coaches daar normaal mee omgaan. Veel van die jeugdspelers heeft feyenoord alvorens dit seizoen kunnen verkopen voor tien miljoen hier en vijftien miljoen daar. Blijkbaar kan veel ervaring opdoen zelfs van doorsneespelers een lekkere jackpot oftewel degelijke spelers maken.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_174415557
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 00:55 schreef satecl het volgende:

[..]

Gaat lekker met KingKong.
Is ook helemaal geen linksback voor Europa man. In de Eredivisie steek je er zo bovenuit als je van nature al fysiek wat te bieden hebt. In het buitenland hebben ze dat allemaal. De linksbacks zijn vaak ook nog wendbare goede voetballers met snelheid die de meeste meters maken van het team. Ik vraag me of of Kongolo fysiek in dat plaatje past. Hij heeft veel meer de bouw voor een goede CV. Maar de vraag of hij de kans krijgt om zich in die rol te ontwikkelen. Kan snel afgelopen zijn met twee verkeerde club keuzes.
pi_174415603
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 15:36 schreef govie het volgende:
De oordelen over de kwaliteit van de jeugdige spelers vind ik altijd zo gissen. Ik herinner me leonardo en wijnaldum nog, toen ze 15 waren werden ze al met ronaldo/romario vergeleken bij wijze van. Ik vind dat beide wel goede voetballers zijn maar niet hebben waargemaakt waar iedereen op had gehoopt.
Volgens mij gaat het er meer om dat de transitie van jeugd naar het eerste elftal gepaard gaat met veel speeltijd of niet. Als je te langzaam groeit als speler rond dat kantelpunt, dan haal je waarschijnlijk niet alle potentie eruit tijdens zijn carriere. Mooi voorbeeld was de financiële makabere periode bij feyenoord toen ze geforceerd waren om creatief met jeugdspelers om te gaan en hun dan maar speeltijd te bieden i.p.v. een buitenlanders te kopen zoals coaches daar normaal mee omgaan. Veel van die jeugdspelers heeft feyenoord alvorens dit seizoen kunnen verkopen voor tien miljoen hier en vijftien miljoen daar. Blijkbaar kan veel ervaring opdoen zelfs van doorsneespelers een lekkere jackpot oftewel degelijke spelers maken.
Zeker in de Eredivisie wel ja.
pi_174415628
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 14:59 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Daar heb je St. Juste voor. Dat ophemelen van Van Beek begrijp ik niet zo, dat is echt een heel beperkte voetballer.
tapia kan er gewoon niets van
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_174415672
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 15:43 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

tapia kan er gewoon niets van
Dan onderschat je Tapia Klaas.
Voor de Eredivisie is Tapia een prima speler. Alleen die momenten van kortsluiting in z'n hoofd moeten eruit. Maar dat kunnen we over jou ook zeggen toch ouwe reus?
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 15:46:34 #130
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_174415684
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 15:45 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Dan onderschat je Tapia Klaas.
Voor de Eredivisie is Tapia een prima speler. Alleen die momenten van kortsluiting in z'n hoofd moeten eruit. Maar dat kunnen we over jou ook zeggen toch ouwe reus?
Touche. :G
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_174418036
KlaasGod.
pi_174419165
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 15:45 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Dan onderschat je Tapia Klaas.
Voor de Eredivisie is Tapia een prima speler. Alleen die momenten van kortsluiting in z'n hoofd moeten eruit. Maar dat kunnen we over jou ook zeggen toch ouwe reus?
Weet je wie voor de Eredivisie niet een prima speler is?

Diks
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 19:42:08 #133
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_174419448
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 15:36 schreef govie het volgende:
De oordelen over de kwaliteit van de jeugdige spelers vind ik altijd zo gissen. Ik herinner me leonardo en wijnaldum nog, toen ze 15 waren werden ze al met ronaldo/romario vergeleken bij wijze van. Ik vind dat beide wel goede voetballers zijn maar niet hebben waargemaakt waar iedereen op had gehoopt.
Volgens mij gaat het er meer om dat de transitie van jeugd naar het eerste elftal gepaard gaat met veel speeltijd of niet. Als je te langzaam groeit als speler rond dat kantelpunt, dan haal je waarschijnlijk niet alle potentie eruit tijdens zijn carriere. Mooi voorbeeld was de financiële makabere periode bij feyenoord toen ze geforceerd waren om creatief met jeugdspelers om te gaan en hun dan maar speeltijd te bieden i.p.v. een buitenlanders te kopen zoals coaches daar normaal mee omgaan. Veel van die jeugdspelers heeft feyenoord alvorens dit seizoen kunnen verkopen voor tien miljoen hier en vijftien miljoen daar. Blijkbaar kan veel ervaring opdoen zelfs van doorsneespelers een lekkere jackpot oftewel degelijke spelers maken.
Ik vind het ook altijd erg grappig: juist al die "nieuwe Messi's, Xavi's en Zidane's" hoef je eigenlijk nooit zo in de gaten te houden want die worden toch nooit zo goed als iedereen voorspelde. Juist de wat minder opgehemelde, minder opvallende talenten drijven aan het eind altijd boven.

Ik keek destijds veel jeugdvoetbal en het was altijd lekker gokken wie het zou gaan worden. Had je Van de Beukering en Huntelaar. Iedereen -ik ook- verwachtte dat die eerste dé nieuwe spits van de toekomst zou gaan worden. Zo compleet! Zo slim! Neusje voor de goal! Het eindigde met de meest belachelijke aankoop en sprint ooit _O-

Andersom zag ik zo'n Van Bommel dan met zijn grote muil rondlopen en uitdelen als jong kutje met een vlassnor en dan was dat de laatste die ik tot steunpilaar tot aan een WK-finale toe zag uitgroeien. Wat een domme schopper leek dat eerst zeg. Werd-ie zomaar een slimme schopper!

Ik denk dat je gezien het niveau van de Eredivisie gerust meer mag gaan leunen op je jeugd. Met wat ervaring groeit je kapitaal tot een acceptabel niveau waar je bijstaat en het kost in verhouding geen drol. Heb je denk ik net zoveel kans op spelers die het echt niet redden als dat je dat hebt op miskopen.
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 14 oktober 2017 @ 19:44:04 #134
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_174419478
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 15:43 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

tapia kan er gewoon niets van
Tapia kan echt wel wat en is ook heel realistisch over zijn eigen kunnen goed stukje met hem gelezen dat hij niet nerveus was voor Napoli omdat hij vaak zat met een minder team tegen landen als Uruguay Brazilië en Argentinië moet voetballen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 19:45:16 #135
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_174419485
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 19:47:21 #136
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_174419511
Okay, geen verrassende opstelling. Hopelijk heeft Toornstra zijn lijpe broertje alleen niet gestuurd vandaag.
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 20:00:56 #137
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_174419758


Makkie dus! :Y
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_174419800
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 20:00 schreef KillemWieft het volgende:
[ afbeelding ]

Makkie dus! :Y
Die uitwedstrijd ;(
pi_174419820
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 20:02 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Die uitwedstrijd ;(
Ik vraag me eigenlijk meer af wanneer Feyenoord voor het laatst 3 punten uit Zwolle heeft meegenomen... Was iig niet sinds de laatste promotie van PEC :')
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 20:04:38 #140
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_174419839
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 20:03 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Ik vraag me eigenlijk meer af wanneer Feyenoord voor het laatst 3 punten uit Zwolle heeft meegenomen... Was iig niet sinds de laatste promotie van PEC :')
Die onderste regel is in het laatste seizoen dat FC Zwolle in de Eredivisie speelde. Zal wel rond 2003 zijn
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 20:05:24 #141
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_174419855
quote:
Eigenlijk staan hier gewoon 9 spelers die (ook) op het middenveld tot hun recht komen :D
pi_174419877
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 20:04 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Die onderste regel is in het laatste seizoen dat FC Zwolle in de Eredivisie speelde. Zal wel rond 2003 zijn
Jezus... 14/15 jaar wachten op 3 punten uit Zwolle :')
pi_174419910
Jorgensen wordt nog niet opgesteld uit voorzorg voor volgende week

Hopelijk kan hij wel wat minuten maken

net als nieuwkoop en van beek

GIO GA IS EEN KEER GOED WISSELEN!
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_174420536
Eindelijk weer Feijenoord
pi_174420567
_O- Nijland _O-
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 20:48:59 #146
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_174420613
Wat een begin weer :')
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 20:49:32 #147
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_174420624
Waarom weer zo slecht beginnen.
2000 light years from home
pi_174420640
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 20:49 schreef Merkie het volgende:
Waarom weer zo slecht beginnen.
Zodat ze de 2e helft weer goed kunnen spelen?
pi_174420772
:N Toornstra :N
  Moderator zaterdag 14 oktober 2017 @ 20:59:27 #150
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_174420780
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 20:59 schreef RvLaak het volgende:
:N Toornstra :N
Scheelt niks
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_174420787
quote:
9s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 20:59 schreef R-woud88 het volgende:

[..]

Scheelt niks
Met de 2e ring, bedoel je?
  Moderator zaterdag 14 oktober 2017 @ 21:00:57 #152
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_174420806
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 20:59 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Met de 2e ring, bedoel je?
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 20:59 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Met de 2e ring, bedoel je?
Zoiets ja
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_174420814
Die Eziboué oid is wel een redelijk krachtige spelert
pi_174420827
Amrabat dus rood deze pot
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 21:03:49 #155
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_174420865
Beekgod
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 21:04:02 #156
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_174420870
Weer een blessure :')
pi_174420873
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 21:03 schreef Wicky15 het volgende:
Beekgod
Maar wel weer één voor de ziekenboeg... Gaat lekker dit seizoen :')
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 21:04:47 #158
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_174420885
Wie hebben we nog? Knoester? :')
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 21:05:08 #159
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_174420894
Dit kan wel eens een probleem gaan worden, al die blessures.
2000 light years from home
pi_174420913
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 21:05 schreef Merkie het volgende:
Dit kan wel eens een probleem gaan worden, al die blessures.
worden?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2017 21:06:07 ]
pi_174420919
Van Breek erin.

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2017 21:06:29 ]
  Moderator zaterdag 14 oktober 2017 @ 21:06:23 #162
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_174420920
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 21:05 schreef Merkie het volgende:
Dit kan wel eens een probleem gaan worden, al die blessures.
Hopelijk valt het mee met Tapia
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 21:06:25 #163
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_174420921
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 21:06 schreef RvLaak het volgende:

[..]

worden?
Dat het ons veel punten gaan kosten.
2000 light years from home
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 21:07:14 #164
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_174420937
Hopen dat Van Beek t lekker oppakt :Y
pi_174420958
Dat Zwolle parkeert even de bus
  Moderator zaterdag 14 oktober 2017 @ 21:08:53 #166
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_174420977
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 21:08 schreef kapiteintje het volgende:
Dat Zwolle parkeert even de bus
Lekker op de counter, en gelijk hebben ze..
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_174420986
Gewoon alle ballen op Berghuis en Boetius
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 21:10:00 #168
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_174421008
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 21:04 schreef Wicky15 het volgende:
Wie hebben we nog? Knoester? :')
Is ook geblesseerd dacht ik. Dan heb je nog Geertruida.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_174421073
Het is weer net zo bedroevend als tegen NAC.

Al die blessures zijn ook echt geen toeval, dat blijf ik toch zeggen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_174421124
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 21:05 schreef Merkie het volgende:
Dit kan wel eens een probleem gaan worden, al die blessures.
Dit is geen toeval/pech meer, er moet eens een oorzaak gezocht worden.
pi_174421179
Tja.
  Moderator zaterdag 14 oktober 2017 @ 21:17:56 #172
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_174421202
Die higler is echt een mongool
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_174421217
Berghuis _O_
pi_174421224
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 21:17 schreef R-woud88 het volgende:
Die higler is echt een mongool
Gewoon een slechte scheids... Behoorlijk standaard in de eredivisie :')
pi_174421275
Jezus, dat tijdrekken.
  Moderator zaterdag 14 oktober 2017 @ 21:22:32 #176
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_174421285
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 21:21 schreef Scrummie het volgende:
Jezus, dat tijdrekken.
Ze hebben naar Zweden zitten kijken afgelopen dinsdag
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 21:26:40 #177
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_174421362
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 21:22 schreef R-woud88 het volgende:

[..]

Ze hebben naar Zweden zitten kijken afgelopen dinsdag
Die ZW aan het begin bij beiden is zeer verdacht ook...
  Moderator zaterdag 14 oktober 2017 @ 21:27:31 #178
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_174421383
Toornstra ook onzichtbaar
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_174421448
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 21:27 schreef R-woud88 het volgende:
Toornstra ook onzichtbaar
Geen schim van de speler van vorig jaar
pi_174421462
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 21:29 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Geen schim van de speler van vorig jaar
Het hele elftal lijkt daar last van te hebben :')
pi_174421479
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 21:27 schreef R-woud88 het volgende:
Toornstra ook onzichtbaar
Op de bank ermee, al weken matig en dat kan niet bij Feyenoord1.
pi_174421502
Erbarmelijk
pi_174421513
Vilhena :')

Overschat dravertje.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_174421516
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 21:31 schreef WethouderHekking het volgende:
Erbarmelijk
Erg slecht weer idd :N
pi_174421535
Heel het middenveld is weer zwak. Totaal geen handelingssnelheid. Vilhena net ook weer, pffff
#12 is not for sale!
pi_174421544
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 21:32 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Erg slecht weer idd :N
De Jorg er maar in de tweede helft
pi_174421545
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 21:30 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Het hele elftal lijkt daar last van te hebben :')
Het hele elftal stond er verder dan ook niet vorig jaar op El Ahmadi en Vilhena na.
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 21:33:01 #188
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_174421546
Magisch die avondwedstrijden in de Kuip. -O-
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_174421549
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 21:32 schreef Tomatenboer het volgende:
Vilhena :')

Overschat dravertje.
Dit seizoen nog weinig goed gedaan.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_174421558
Op naar een betere 2e helft _O_
pi_174421569
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 21:32 schreef Tomatenboer het volgende:
Vilhena :')

Overschat dravertje.
Dit, leuk voor wat extra body. Maar als je fatsoenlijk positiespel wil spelen heb je er niet veel aan.
#12 is not for sale!
pi_174421572
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 21:32 schreef Haringkop het volgende:
Heel het middenveld is weer zwak. Totaal geen handelingssnelheid. Vilhena net ook weer, pffff
Zwolle is tactisch gewoon sterk aan het spelen.
pi_174421577
Die Higler is ook lekker bezig trouwens :') manmanman
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_174421578
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 21:32 schreef Tomatenboer het volgende:
Vilhena :')

Overschat dravertje.
Begin het ook een beetje met hem gehad te hebben. Staat totaal stil in z'n ontwikkeling, terwijl hij juist met al z'n ervaring het elftal op sleep moet gaan nemen. Denkt echter dat ie nog een talentje is met jaren krediet ofzo.
pi_174421586
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 21:33 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Het hele elftal stond er verder dan ook niet vorig jaar op El Ahmadi en Vilhena na.
en Jones, Toornstra en Berghuis.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 21:33:58 #196
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_174421587
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 21:33 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Het hele elftal stond er verder dan ook niet vorig jaar op El Ahmadi en Vilhena na.
Berghuis.
pi_174421592
Misschien makkelijk scoren achteraf, maar het imo wel vrij onverantwoord om Tapia op te stellen vandaag terwijl hij 3 dagen geleden nog een wedstrijd heeft gespeeld in Peru..
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 21:34:38 #198
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_174421604
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 21:34 schreef Pistolero het volgende:
Misschien makkelijk scoren achteraf, maar het imo wel vrij onverantwoord om Tapia op te stellen vandaag terwijl hij 3 dagen geleden nog een wedstrijd heeft gespeeld in Peru..
Ik scoorde er vooraf al mee :7
pi_174421628
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 21:33 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Zwolle is tactisch gewoon sterk aan het spelen.
Eens, des te belangrijker om snel de juiste keuzes te maken. Dan helpt een beroerde balbehandeling niet.
#12 is not for sale!
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 21:35:34 #200
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_174421633
Nieuwkoop erin, Amrabat naar het midden en Vilhena eruit. God wat speelt hij slecht zeg. Net als Toornstra btw. Middenveld loopt gewoon totaal niet
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 21:36:09 #201
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_174421644
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 21:33 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Begin het ook een beetje met hem gehad te hebben. Staat totaal stil in z'n ontwikkeling, terwijl hij juist met al z'n ervaring het elftal op sleep moet gaan nemen. Denkt echter dat ie nog een talentje is met jaren krediet ofzo.
:')
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_174421650
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 21:33 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

en Jones, Toornstra en Berghuis.
Ja ik bedacht t me toen ik het postte. :')
pi_174421663
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 21:36 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ja ik bedacht t me toen ik het postte. :')
Prutser :P
pi_174421669
Doet Toornstra nog mee verder? Kan mij alleen die kans herinneren waar ze bal nu nog van aan het zoeken zijn..
#12 is not for sale!
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 21:36:56 #205
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_174421670
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 21:35 schreef fetX het volgende:
Nieuwkoop erin, Amrabat naar het midden en Vilhena eruit. God wat speelt hij slecht zeg. Net als Toornstra btw. Middenveld loopt gewoon totaal niet
Je kan ook nog Jörgensen erin gooien voor Toornstra en Larsson op 10 zetten.
pi_174421676
dit team wordt echt nooit kampioen.

ondergrens veel te laag.
pi_174421687
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 21:36 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

:')
Zo gedraagt hij zich. Geen zelfkritiek, niet voorop lopen en niet als leider z'n verantwoordelijkheid nemen.
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 21:37:37 #208
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_174421689
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 21:36 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Je kan ook nog Jörgensen erin gooien voor Toornstra en Larsson op 10 zetten.
Ook een optie. Het is iig duidelijk dat het probleem op het middenveld ligt. Gio kennende zal die wel pas weer in minuut 70 ingrijpen oid
pi_174421695
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 21:34 schreef Pistolero het volgende:
Misschien makkelijk scoren achteraf, maar het imo wel vrij onverantwoord om Tapia op te stellen vandaag terwijl hij 3 dagen geleden nog een wedstrijd heeft gespeeld in Peru..
Geen ideale voorbereiding met die vluchten etc maar had hij het anders gedaan was het ook weer niet goed geweest.
pi_174421704
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 21:37 schreef F.M.D. het volgende:
dit team wordt echt nooit kampioen.

ondergrens veel te laag.
Bij 020 nog lager, alleen die winnen met 4-0.
pi_174421727
Het probleem is de spitspositie

Jorgensen moet gewoon komen zo langzamerhand.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 21:38:57 #212
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_174421730
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 21:37 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Zo gedraagt hij zich. Geen zelfkritiek, niet voorop lopen en niet als leider z'n verantwoordelijkheid nemen.
Hoe weet je dat hij geen zelfkritiek heeft?
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_174421738
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 21:37 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Bij 020 nog lager, alleen die winnen met 4-0.
Waarvan 2 gescoord door sparta, als ik het live topic mag geloven
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 21:39:33 #214
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_174421750
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 21:38 schreef klaasweetalles het volgende:
Het probleem is de spitspositie

Jorgensen moet gewoon komen zo langzamerhand.
Die krijgt van Gio echt niet meer dan 20 min speeltijd.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_174421782
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 21:38 schreef klaasweetalles het volgende:
Het probleem is de spitspositie

Jorgensen moet gewoon komen zo langzamerhand.
Jorgensen creeert ook heel veel idd. Zwolle hangt gewoon met 9 man voor de goal, dan moet je wel wat anders dan er buitenom voorbij rennen.
pi_174421805
Toornstra doet die wel mee....

tony speelt ook niet goed maar hij is tenminste nog aanspeelbaar en ontregelt het spel van de tegenstander maar toornstra?

Boetius moet gewoon weer linksbuiten spelen daar is zijn rendement gewoon heel hoog in de spits heeft hij het gewoon te moeilijk
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_174421807
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 21:35 schreef fetX het volgende:
Nieuwkoop erin, Amrabat naar het midden en Vilhena eruit. God wat speelt hij slecht zeg. Net als Toornstra btw. Middenveld loopt gewoon totaal niet
Liever Toornstra eruit dan Vilhena.
pi_174421810
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 21:37 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Bij 020 nog lager, alleen die winnen met 4-0.
feyenoord is niet beter dan ajax.
pi_174421815
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 21:41 schreef klaasweetalles het volgende:
Toornstra doet die wel mee....

tony speelt ook niet goed maar hij is tenminste nog aanspeelbaar en ontregelt het spel van de tegenstander maar toornstra?

Boetius moet gewoon weer linksbuiten spelen daar is zijn rendement gewoon heel hoog in de spits heeft hij het gewoon te moeilijk
Klaas ziet het goed.
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 21:41:54 #220
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174421818
Wat is er gebeurd dat jullie zonder publiek spelen?
pi_174421836
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 21:41 schreef F.M.D. het volgende:

[..]

feyenoord is niet beter dan ajax.
dat kunnen we volgende week bepalen
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Moderator zaterdag 14 oktober 2017 @ 21:42:49 #222
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_174421843
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 21:41 schreef F.M.D. het volgende:

[..]

feyenoord is niet beter dan ajax.
Maar ook zeker niet slechter
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 21:47:03 #223
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_174421962
Zaad

Heel veel zaad
pi_174422016
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 21:41 schreef BadderHaring het volgende:
Wat is er gebeurd dat jullie zonder publiek spelen?
De kroketten werden uitgeserveerd
pi_174422023
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 21:47 schreef Wicky15 het volgende:
Zaad

Heel veel zaad
kom misschien doordat SP-ER-MA al gespeeld heeft?
  Moderator zaterdag 14 oktober 2017 @ 21:49:50 #226
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_174422031
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 21:49 schreef RvLaak het volgende:

[..]

kom misschien doordat SP-ER-MA al gespeeld heeft?
:') _O-
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_174422060
als je de corners zo makkelijk weg geeft, kun je de wedstrijd ook wel puur administratief af doen :')
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 21:52:03 #228
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_174422080
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 21:49 schreef RvLaak het volgende:

[..]

kom misschien doordat SP-ER-MA al gespeeld heeft?
jezus :D :')
pi_174422091
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 21:52 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

jezus :D :')
ik heb het al vaker gezegd... Mijn niveau is recht evenredig met het niveau op het veld :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2017 21:52:42 ]
pi_174422120
Hoe kan PEC nog met 11 man op het veld staan man :')
pi_174422122
corner Feyenoord -> counter PEC
pi_174422133
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 21:54 schreef Pistolero het volgende:
Hoe kan PEC nog met 11 man op het veld staan man :')
Higler
pi_174422179
Die aanval :9~
pi_174422183
Toornsta :r
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 21:56:37 #235
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_174422186
Wordt wel tijd voor de openingstreffer.
2000 light years from home
pi_174422192
Ik hoop dat ze Higler straks met PEC en veren het stadion uitjagen. :r
pi_174422199
Toornstra kan echt niet schieten he. Alles van afstand gaat de 2e ring in
pi_174422207
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 21:56 schreef kapiteintje het volgende:
Ik hoop dat ze Higler straks met PEC en veren het stadion uitjagen. :r
pi_174422213
Haps _O_
pi_174422221
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 21:57 schreef Azpilicueta het volgende:
Toornstra kan echt niet schieten he. Alles van afstand gaat de 2e ring in
Feyenoord heeft sinds Vormer geen middenvelder meer gehad met een fatsoenlijk schot. Het is echt dramatisch.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2017 21:58:19 ]
pi_174422248
Nu Jan-Scharie geblesseerd is vangt Hapsie het gat moeiteloos op qua trucjes
  Moderator zaterdag 14 oktober 2017 @ 21:59:22 #242
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_174422251
Toornstra er maar uit en Larsson op 10
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_174422257
Wat een dom voetbal. Alsof je naar een hoofdklasser aan t kijken bent.
pi_174422299
De Boëet er uit en Toornstra niet???? :?
pi_174422301
In before Jorgensen die binnen 30 min weer geblesseerd raakt.
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 22:01:33 #246
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_174422309
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 22:01 schreef RvLaak het volgende:
De Boëet er uit en Toornstra niet???? :?
Boëtius in de spits is niet echt prettig.
2000 light years from home
pi_174422318
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 22:01 schreef Pistolero het volgende:
In before Jorgensen die binnen 30 min weer geblesseerd raakt.
Ze spelen niet op kunstgras
pi_174422326
Serieus je zoekt die grote Afrikaan toch gewoon constant op voor zijn tweede geel? Wat is dit.
pi_174422344
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 22:01 schreef RvLaak het volgende:
De Boëet er uit en Toornstra niet???? :?
Onbegrijpelijk. Gio faalt weer.
  Redactie Sport zaterdag 14 oktober 2017 @ 22:03:51 #250
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174422379
Boer Boer je moeder is...
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_174422408
Is die Higler wel helemaal ok dat hij dat tijdrekken toe laat
  Redactie Sport zaterdag 14 oktober 2017 @ 22:05:19 #252
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174422409
Overigens moet Feyenoord toch wel een keer gaan scoren? Zijn zoveel beter nu
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_174422417
Jorgensen pingpongkampioen _O_
pi_174422426
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 22:05 schreef kapiteintje het volgende:
Is die Higler wel helemaal ok dat hij dat tijdrekken toe laat
Higler is gewoon heel slecht
pi_174422450
Ik begin me een klein beetje zorgen te maken nu.
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 22:07:38 #256
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_174422453
quote:
15s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 22:07 schreef Roland010 het volgende:
Ik begin me een klein beetje zorgen te maken nu.
En terecht
pi_174422457
quote:
15s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 22:07 schreef Roland010 het volgende:
Ik begin me een klein beetje zorgen te maken nu.
Zie je hoe klein de ruimtes zijn _O-
pi_174422477
Jezus wat blijven die corners slecht :')
  Redactie Sport zaterdag 14 oktober 2017 @ 22:09:08 #259
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174422478
Die rebound moet er toch in
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_174422481
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 22:07 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Zie je hoe klein de ruimtes zijn _O-
Yep.
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 22:09:20 #261
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_174422485
Hij moet er nu toch wel een keer vallen. Kans op kans.
2000 light years from home
pi_174422489
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 22:09 schreef Merkie het volgende:
Hij moet er nu toch wel een keer vallen. Kans op kans.
Dus zal PEC.... :P
pi_174422493
Godverdomme, je mag en kan hier geen punten verspelen vanavond.
  Redactie Sport zaterdag 14 oktober 2017 @ 22:10:13 #264
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174422497
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 22:09 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Dus zal PEC.... :P
Die hebben nog geen pas over meer dan 5 meter goed gegeven deze 2e helft.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_174422502
Man man man
pi_174422557
Hitler hoerenjong
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 22:16:40 #267
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_174422669
Lol, dit slaat ook weer nergens op.
2000 light years from home
pi_174422675
Hahaha
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 22:17:34 #269
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_174422705
Serieus, Van Polen tikt m met de hand voor de lijn dus het was én geen achterbal én hands. In plaats daarvan fluit hij tegen Berghuis :')
pi_174422723
Lachwekkend
  Redactie Sport zaterdag 14 oktober 2017 @ 22:18:20 #271
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174422732
Die Higler is wel een 'bijzondere' scheids ja
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_174422747
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Higler is wel een 'bijzondere' scheids ja
een dood, blind, paard is nog beter
  Moderator zaterdag 14 oktober 2017 @ 22:19:28 #273
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_174422769
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Higler is wel een 'bijzondere' scheids ja
Achterlijke staatsmongool is het
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_174422826
Typische 0-0

Straks Bilal zeker weer erin ?
pi_174422851
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 22:21 schreef macca728 het volgende:
Typische 0-0

Straks Bilal zeker weer erin ?
Ja daar heb je wat aan in de kleine ruimte idd :') maw gio zal hem wel brengen

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2017 22:22:19 ]
pi_174422856
Wat een pleuristeam dat Zwolle :r
pi_174422891
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 22:22 schreef Roland010 het volgende:
Wat een pleuristeam dat Zwolle :r
Doen het tactisch heel goed.
pi_174422904
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 22:23 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Doen het tactisch heel goed.
Ja, maar anti-voetbal gewoon.
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 22:24:11 #279
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_174422905
:')

Gvd.
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 22:24:23 #280
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_174422911
Bizar dat het nog 0-0 staat.
2000 light years from home
pi_174422914
In dit soort wedstrijden zou een van Persie toch welkom zijn
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 22:24:28 #282
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_174422916
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 22:24 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Anti-voetbal gewoon.
Alsof je ze dat kwalijk kan nemen :D
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 22:24:45 #283
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_174422926
Jezus Toornstra...moet iemand anders m er voor je in pissen? :{
pi_174422927
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 22:24 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Ja, maar anti-voetbal gewoon.
Klopt, maar het werkt.
pi_174422928
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 22:24 schreef kapiteintje het volgende:
In dit soort wedstrijden zou een van Persie toch welkom zijn
Of een Kuijt
pi_174422930
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 22:24 schreef Merkie het volgende:
Bizar dat het nog 0-0 staat.
Schuld van Toornstra en Higler
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 22:25:09 #287
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_174422938
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 22:24 schreef kapiteintje het volgende:
In dit soort wedstrijden zou een vVan Persie toch welkom zijn
ftfy
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_174422941
Volgens mij heeft Higler die gele kaart vastgeniet in zn broekzak
pi_174422944
Lekker dan, ga je weer op achterstand van die neuzen de klassieker in. Zal gvd wel weer niks worden zo volgende week.
pi_174422956
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 22:24 schreef Pistolero het volgende:

[..]

Schuld van Toornstra en Higler
hoe slecht Higler ook is, hij heeft geen enkel aandeel in de wanprestatie van Feyenoord
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 22:26:44 #291
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_174422968
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 22:23 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Doen het tactisch heel goed.
Precies, weinig mis mee.
pi_174422969
Ja hoor, idd Bilal erin :r :r
Gio rot op.
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 22:26:58 #293
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_174422973
Basacikoglu :')
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_174422980
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 22:22 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ja daar heb je wat aan in de kleine ruimte idd :') maw gio zal hem wel brengen
En gok eens wie er in komt :')
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 22:27:58 #295
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_174423001
Amrabat moet zichzelf niet wijsmaken dat hij rechtsbuiten is.
2000 light years from home
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 22:28:00 #296
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_174423002
En ziehier het verschil waar het vandaag op fout gaat: tactiek. PEC staat goed en wisselt logisch, Gio wisselt...een aanvaller voor een aanvaller.
pi_174423009
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 22:25 schreef RvLaak het volgende:

[..]

hoe slecht Higler ook is, hij heeft geen enkel aandeel in de wanprestatie van Feyenoord
Feyenoord speelt dramatisch ja, maar als Higler gewoon even normaal doet had PEC rood gekregen en Feyenoord een penalty
pi_174423018
Bilal. De wissel die je wist dat zou komen.
pi_174423022
Ja hoor, de man van 1 goal inbrengen !!

Nu had je wel met Kramer kunnen spelen :)
pi_174423026
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 22:28 schreef Pistolero het volgende:

[..]

Feyenoord speelt dramatisch ja, maar als Higler gewoon even normaal doet had PEC rood gekregen en Feyenoord een penalty
Met een goede scheids, had PEC nooit zoveel overtredingen gemaakt, denk ik
pi_174423027
Compleet belachelijke wissel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')