abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  woensdag 6 december 2017 @ 20:57:31 #276
280022 houdjemond
is sicker than the rest..
pi_175536230
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 15:26 schreef Lienekien het volgende:

[..]

En toen heb je verteld dat je in ernstige mate beperkt wordt door je ziektes?
Uiteraard.
Was pas de 4de keer exact hetzelfde gesprek alleen nu mt MS erbij.
Krijg zijn verslag volgende week. :')
I recognize terror as the finest emotion and so I will try to terrorize the reader.
But if I find that I cannot terrify, I will try to horrify, and if I find that I cannot horrify, I'll go for the gross-out.
I'm not proud.
pi_175536660
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 20:57 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Uiteraard.
Was pas de 4de keer exact hetzelfde gesprek alleen nu mt MS erbij.
Krijg zijn verslag volgende week. :')
Ik heb het al op FB gezegd, maar ik heb er gewoon echt geen woorden voor hoe ze je behandelen daar. Echt WTF :')

Die collectieve zorgverzekering van de gemeente is rond, vandaag polis ontvangen ^O^

Vrijdag naar Diabeter toe, maar dat zal niet zo spannend zijn. Bloedwaardes zijn redelijk stabiel, niet meer zoveel hypo's meer als een tijdje terug iig ^O^
  donderdag 7 december 2017 @ 20:08:36 #278
280022 houdjemond
pi_175558877
Het is hier wel rustig verder, Ik ga maar voor "geen nieuws is goed nieuws" O+

Mijn benen willen vandaag niet en ik zou zweren dat ik, omdat ik van de Tec ben afgehaald ik wr vermoeider en narrig ben incluis geduld en concentratie van 0,0. :{ of het komt door gisteren en alle stress.
I recognize terror as the finest emotion and so I will try to terrorize the reader.
But if I find that I cannot terrify, I will try to horrify, and if I find that I cannot horrify, I'll go for the gross-out.
I'm not proud.
pi_175558948
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:08 schreef houdjemond het volgende:

Mijn benen willen vandaag niet en ik zou zweren dat ik, omdat ik van de Tec ben afgehaald ik wr vermoeider en narrig ben incluis geduld en concentratie van 0,0. :{ of het komt door gisteren en alle stress.
Dat laatste zou idd ook kunnen, maar sowieso kut voor je, waar het ook door komt. Dikke knuffel :*
  Moderator woensdag 13 december 2017 @ 09:53:25 #280
233495 crew  LPFAN
<3 Linkin Park
pi_175688289
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:08 schreef houdjemond het volgende:

Hoe is het nu?
Who cares if one more light goes out?
Well I do..
  Moderator woensdag 13 december 2017 @ 09:56:34 #281
233495 crew  LPFAN
<3 Linkin Park
pi_175688339
Blegh ff spuwen: (niet letterlijk :P)

Heb al jaaaaren last van maagzuur, en slik daarvoor omeprazol, sinds de transplantatie slik ik 80mg per dag hier van, wat erg hoog is. Laatste paar weken heb ik echter weer behoorlijk last, en vooral pijn achter het borstbeen. Vandaag dus ff langs de HA geweest, en moet binnenkort voor een gastroscopie ;( (En ter voorbereiding mag ik dan een week geen omeprazol slikken.. dat gaat leuk worden) Ben benieuwd wat daar uit gaat komen.. HA denkt aan een slokdarmontsteking.

[ Bericht 5% gewijzigd door LPFAN op 13-12-2017 10:41:10 ]
Well I do..
  woensdag 13 december 2017 @ 10:42:28 #282
280022 houdjemond
pi_175689060
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 09:56 schreef LPFAN het volgende:

Heb al jaaaaren last van maagzuur, en slik daarvoor omeprazol, sinds de transplantatie slik ik 80mg per dag hier van, wat erg hoog is. Laatste paar weken heb ik echter weer behoorlijk last, en vooral pijn achter het borstbeen. Vandaag dus ff langs de HA geweest, en moet binnenkort voor een gastroscopie ;( (En ter voorbereiding mag ik dan een week geen omeprazol slikken.. dat gaat leuk worden) Ben benieuwd wat daar uit gaat komen.. HA denkt aan een slokdarmontsteking.
Moe voor de verandering, en bleh. Morgen bloedprikken en heb dat UWV rapport nog niet.

Maar vervelend mopje, maagzuur is sowieso rot.
Krijg je wel iets van een roesje voor dat onderzoek? ;(
I'm not proud.
  woensdag 13 december 2017 @ 10:53:20 #283
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_175689271
quote:

Oh, wat rot. Ik hoop dat het meevalt.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator woensdag 13 december 2017 @ 10:56:07 #284
233495 crew  LPFAN
<3 Linkin Park
pi_175689330
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 10:42 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Moe voor de verandering, en bleh. Morgen bloedprikken en heb dat UWV rapport nog niet.

Maar vervelend mopje, maagzuur is sowieso rot.
Krijg je wel iets van een roesje voor dat onderzoek? ;(
Succes morgen! :* Ik ga wel om een roesje vragen ja

quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 10:53 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Oh, wat rot. Ik hoop dat het meevalt.
Ik hoop het ook. Ben er op zich wel blij mee dat het onderzocht gaat worden, want wil wel weten wat er mis is want dit is ook niks. Zie alleen enorm tegen die week van te voren op, gaat niet fijn worden.
Well I do..
pi_175694190
Ik heb ook vele jaren last gehad van brandend maagzuur, ik slikte alleen Rennie Duo bij klachten. Dat legt een beschermend laagje op je slokdarm.
Mag je dat wel?
pi_175694335
quote:

Dat klinkt idd niet fijn meis. Wel goed dat het onderzocht wordt, maar een week zonder medicatie moeten lijkt me echt hel ja. Sterkte :*

HJM succes morgen met bloedprikken en stom dat je dat rapport nog niet hebt :(

Ik was vrijdag weer bij Diabeter dus. HbA1c was net als de vorige keer 41 ^O^ Terwijl ik nu minder hypo's had, dus effectief gaat het nog beter.
Bloeddruk was ook prima (119/66) en ze hebben ook nog even bloed afgenomen om te kijken hoe het nu met mijn cholesterol/schildklier gaat nu ik ben gestopt met de medicatie. Heb daar 5 januari een belafspraak over om de uitslag te horen.

Ik hoef niks aan mijn pompinstellingen aan te passen, dat lijkt nu wel goed te zitten. Maar wat een verschil qua instellingen sinds ik bij Diabeter zit. Basaal is nu 2 eenheden lager per uur zo'n beetje :o
Maar ik ben ook al bijna 15 kg afgevallen, dat scheelt ook een heleboel natuurlijk ^O^
  Moderator woensdag 13 december 2017 @ 14:52:43 #287
233495 crew  LPFAN
<3 Linkin Park
pi_175694751
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 14:26 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Ik heb ook vele jaren last gehad van brandend maagzuur, ik slikte alleen Rennie Duo bij klachten. Dat legt een beschermend laagje op je slokdarm.
Mag je dat wel?
Nee mag ik niet meer hebben.
Well I do..
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')