abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 11 oktober 2017 @ 13:28:24 #1
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174348291
Een algemeen topic voor mensen die Chronisch ziek zijn. Je kunt hier zowel je positieve als negatieve ervaringen kwijt en we proberen elkaar zoveel mogelijk als kan te steunen. Het maakt niet uit welke Chronische ziekte je hebt, iedereen is welkom!

Ben je zelf ziek, ken je iemand die ziek is of ben je chronisch nieuwsgierig met brandende vragen? Aarzel vooral niet om mee te posten!

Er is ook een topic voor chronisch psychische zieken: R&P / Chronisch Psychische Klachten Topic In dit topic kan je spuien over de problemen of issues die jij hebt omtrent je psyche (al dan niet door een chronische ziekte). Zo houden we elk topic gescheiden qua onderwerp en voelt iedereen zich op haar/zijn gemak om te posten.

Om het voor iedereen wat overzichtelijker te houden, zodat je je eventuele vragen gericht kan stellen en om onze soms warrige medicijnhoofdjes wat rust te geven vind je hieronder onze awesome vaste gasten incluis een korte medische samenvatting.

Wil je ook een plekje in het lijstje? Stuur de TS dan even een PM of meldt het in het topic :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 3% gewijzigd door LPFAN op 18-10-2017 19:37:44 ]
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174348434
quote:
Is het ook! Heb je hoop op een goede beoordeling cq lager afkeuringspercentage?
Ik heb heel goede hoop op een positief gesprek. Ik denk wel dat het afkeuringspercentage omlaag kan/gaat, en ik zal zien waar het dan op komt.

Het gaat iig goed, ook nu in combi met werken.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 13:45:23 #3
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174348571
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:38 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ik heb heel goede hoop op een positief gesprek. Ik denk wel dat het afkeuringspercentage omlaag kan/gaat, en ik zal zien waar het dan op komt.

Het gaat iig goed, ook nu in combi met werken.
Super! Houd je ons op de hoogte? *O*
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174348769
quote:
Leuk nieuws; mijn benen doen een stuk normaler sinds gisteren! Voeten doen nog vervelend maar het is iets, ga morgen stukje proberen te fietsen denk ik. *O*

Suiker blijft ook relatief normaal zonder insuline te hoeven spuiten dus ik ben bijzonder optimistisch.
Houden zo! ^O^

quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:45 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Super! Houd je ons op de hoogte? *O*
Is goed.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 15:26:01 #5
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174350540
Kinders, 100%afgekeurd zijn overruled toch de participatiewet mbt werk zoeken en verplicht aannemen?

De papierwinkel is weer begonnen hoor }:|
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174351481
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 15:26 schreef houdjemond het volgende:
Kinders, 100%afgekeurd zijn overruled toch de participatiewet mbt werk zoeken en verplicht aannemen?

De papierwinkel is weer begonnen hoor }:|
Ben je goedgekeurd? :o :(
Twiddel
  woensdag 11 oktober 2017 @ 16:05:53 #7
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_174351482
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:58 schreef Disana het volgende:

[..]

Vervelend van die bloeddruk, ik kan me voorstellen dat je je dan zorgen gaat maken. Mijn bloeddruk is ook heel laag, maar ik heb er geen last meer van.

Wat is dat voor onderzoek dat zes uur duurt?
Ja, vooral nu ik het ook enorm druk heb met mijn participatiebaan. Maar hij is gelukkig goed de laatste tijd. Ga het er in Januari iig wel ff over hebben. (Heb dan pas weer poli)

Nierpomp onderzoek. Ik zit dan 6 uur aan een infuus waar ik radioactieve vloeistof door heen krijg, om de 2 uur moet ik uitplassen, en ze kunnen dan berekenen wat mijn exacte nierfunctie is door te kijken hoe lang het duurt voor ik die vloeistof uitplas.

Was dat onderzoek waar ik mijn eigen eten moet meenemen _O- :')

Moet dan om kwart voor 8 in het ziekenhuis zijn :O Maar goed ben dan iig niet mijn hele dag kwijt, als ik iig geen bijwerkingen van dat spul krijg...
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  woensdag 11 oktober 2017 @ 16:06:24 #8
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_174351492
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 15:26 schreef houdjemond het volgende:
Kinders, 100%afgekeurd zijn overruled toch de participatiewet mbt werk zoeken en verplicht aannemen?

De papierwinkel is weer begonnen hoor }:|
UWV :r
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  woensdag 11 oktober 2017 @ 16:34:07 #9
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174352110
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 16:06 schreef LPFAN het volgende:

[..]

UWV :r
Nee nee de gemeente :r
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  woensdag 11 oktober 2017 @ 16:35:11 #10
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174352136
quote:
99s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 16:05 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Ben je goedgekeurd? :o :(
Nee joh, ga maandag vertellen dat ik dubbel chronisch ziek ben en de WIA niet uitga. Maar krijg nu opeens zo'n standaard brief waarom ik niet ingeschreven ben bij arbeidsbureaus als werkzoekende en of ik even 3 uur wil reizen voor een baan :D
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174352191
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 16:35 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Nee joh, ga maandag vertellen dat ik dubbel chronisch ziek ben en de WIA niet uitga. Maar krijg nu opeens zo'n standaard brief waarom ik niet ingeschreven ben bij arbeidsbureaus als werkzoekende en of ik even 3 uur wil reizen voor een baan :D
Oh ja, zo'n soort brief heb ik ook gehad.
Dat ik prima kon werken en arbeidspotentieel had.
Mijn moeder bellen van "ja, ze woont op beschermd wonen, geen goed idee"

Die man zo van "oh ja, foutje, sorry" :')

Knuppels :')

Zo krijg je wel leuk mensen ff in de stress :') :X
Twiddel
  † In Memoriam † woensdag 11 oktober 2017 @ 16:47:09 #12
137949 Disana
pi_174352393
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 16:05 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ja, vooral nu ik het ook enorm druk heb met mijn participatiebaan. Maar hij is gelukkig goed de laatste tijd. Ga het er in Januari iig wel ff over hebben. (Heb dan pas weer poli)

Nierpomp onderzoek. Ik zit dan 6 uur aan een infuus waar ik radioactieve vloeistof door heen krijg, om de 2 uur moet ik uitplassen, en ze kunnen dan berekenen wat mijn exacte nierfunctie is door te kijken hoe lang het duurt voor ik die vloeistof uitplas.

Was dat onderzoek waar ik mijn eigen eten moet meenemen _O- :')

Moet dan om kwart voor 8 in het ziekenhuis zijn :O Maar goed ben dan iig niet mijn hele dag kwijt, als ik iig geen bijwerkingen van dat spul krijg...
Oh ja, nu weet ik het weer. Zes uur is lang. Ik hoop dat die radioactieve stof geen problemen oplevert, maar ze zullen wel weten wat ze doen.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 16:52:34 #13
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174352514
quote:
99s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 16:37 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Oh ja, zo'n soort brief heb ik ook gehad.
Dat ik prima kon werken en arbeidspotentieel had.
Mijn moeder bellen van "ja, ze woont op beschermd wonen, geen goed idee"

Die man zo van "oh ja, foutje, sorry" :')

Knuppels :')

Zo krijg je wel leuk mensen ff in de stress :') :X
Ja echt :') behalve stress is het ook gewoon echt vermoeiend, loop continue hun werk te doen.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  woensdag 11 oktober 2017 @ 16:52:47 #14
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_174352519
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 16:34 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Nee nee de gemeente :r
Allebei :r
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_174352544
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 16:52 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Ja echt :') behalve stress is het ook gewoon echt vermoeiend, loop continue hun werk te doen.
Ja, slaat echt nergens op. Helaas is hun motto niet hetzelfde als die van de belastingdienst :P
Twiddel
  woensdag 11 oktober 2017 @ 16:54:27 #16
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_174352557
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 16:47 schreef Disana het volgende:

[..]

Oh ja, nu weet ik het weer. Zes uur is lang. Ik hoop dat die radioactieve stof geen problemen oplevert, maar ze zullen wel weten wat ze doen.
Ja,er horen geen bijwerkingen bij maar goed omdat mijn nier niet goed werkt natuurlijk weet je het nooit. Maar das geen reden om het onderzoek niet te doen, ben wel heel nieuwschierig naar de uitslag.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † woensdag 11 oktober 2017 @ 18:47:42 #17
137949 Disana
pi_174355293
Op woensdag 11 oktober 2017 16:54 schreef LPFAN het volgende:

quote:
Ja,er horen geen bijwerkingen bij maar goed omdat mijn nier niet goed werkt natuurlijk weet je het nooit. Maar das geen reden om het onderzoek niet te doen, ben wel heel nieuwschierig naar de uitslag.
Dat kan ik me voorstellen. Gewoon dat onderzoek doen dus.

Wat noem jij eigenlijk een lage bloeddruk? Bij mij is hij overwegend 89/33, maar het enige dat ze doen is minder vocht onttrekken.
pi_174356015
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 18:47 schreef Disana het volgende:
Op woensdag 11 oktober 2017 16:54 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Dat kan ik me voorstellen. Gewoon dat onderzoek doen dus.

Wat noem jij eigenlijk een lage bloeddruk? Bij mij is hij overwegend 89/33, maar het enige dat ze doen is minder vocht onttrekken.
33? Crisis, zit dat niet vlakbij shock?
  woensdag 11 oktober 2017 @ 19:15:48 #19
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_174356213
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 18:47 schreef Disana het volgende:
Op woensdag 11 oktober 2017 16:54 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Dat kan ik me voorstellen. Gewoon dat onderzoek doen dus.

Wat noem jij eigenlijk een lage bloeddruk? Bij mij is hij overwegend 89/33, maar het enige dat ze doen is minder vocht onttrekken.
Damn dat is echt laag :{ Dat je daar geen klachten van hebt!

Bij mij was hij toen ik er heel beroerd van was, 108/55. Maar ik merk het heel gauw als mijn bloeddruk niet goed is, ook als hij te hoog is.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † woensdag 11 oktober 2017 @ 19:17:13 #20
137949 Disana
pi_174356272
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:10 schreef Toto69 het volgende:

[..]

33? Crisis, zit dat niet vlakbij shock?
Nee, dan moet je in de twintig zitten. Zoals ik al zei, ik merk er niets meer van.
  † In Memoriam † woensdag 11 oktober 2017 @ 19:18:11 #21
137949 Disana
pi_174356310
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:15 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Damn dat is echt laag :{ Dat je daar geen klachten van hebt!

Bij mij was hij toen ik er heel beroerd van was, 108/55. Maar ik merk het heel gauw als mijn bloeddruk niet goed is, ook als hij te hoog is.
Bij jou komt het dus preciezer dan bij mij, jij bent er gevoeliger voor. Van een hoge bloeddruk word je zeker onrustig?
  woensdag 11 oktober 2017 @ 19:22:46 #22
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_174356493
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:18 schreef Disana het volgende:

[..]

Bij jou komt het dus preciezer dan bij mij, jij bent er gevoeliger voor. Van een hoge bloeddruk word je zeker onrustig?
Ja, ik ken meerdere die bij dialyse ook lage bloeddruk hadden en ook idd nergens last van hadden, ik ben er idd erg gevoelig voor schommelingen maar goed op zich is het wel een goeie waarschuwing natuurlijk. Ben ook gelijk naar de huisarts gegaan toen ik er last van begon te krijgen. Heb namelijk ook medicijnen voor hoge bloeddruk.

Heb je die lage bloeddruk ook thuis?

Niet perse onrustig wordt ik er van, maar krijg het vooral erg warm en een enorme koppijn en ik hoor/voel dan ook mijn hartslag in mijn hoofd.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_174356577
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 16:35 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Nee joh, ga maandag vertellen dat ik dubbel chronisch ziek ben en de WIA niet uitga. Maar krijg nu opeens zo'n standaard brief waarom ik niet ingeschreven ben bij arbeidsbureaus als werkzoekende en of ik even 3 uur wil reizen voor een baan :D
Ik heb juist tegenovergestelde ervaring. Ik verdien nu meer dan genoeg om mezelf te onderhouden, maar de WIA kon echt niet worden stopgezet. (Ik had gebeld dat ik heel graag wilde dat ze de WIA stopzetten.) Maar nee dat kon niet en ik moest per se salarisstroken van de eerste 4 weken opsturen. Ze namen gewoon niet van mij aan dat ik genoeg verdien en dat ik wel zo verstandig ben dat ik wat achter de hand hou voor weken waarin ik minder werk. Het moest verrekend worden met m'n WIA-maandloon waarmee ik in de WIA kwam.

Krijg ik een brief: ja u krijgt geen WIA meer, want na berekening blijft er niks over. Joh! :')

Maar goed, ik heb dus straks herbeoordelingsgesprek.
  † In Memoriam † woensdag 11 oktober 2017 @ 19:25:17 #24
137949 Disana
pi_174356602
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:22 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ja, ik ken meerdere die bij dialyse ook lage bloeddruk hadden en ook idd nergens last van hadden, ik ben er idd erg gevoelig voor schommelingen maar goed op zich is het wel een goeie waarschuwing natuurlijk. Ben ook gelijk naar de huisarts gegaan toen ik er last van begon te krijgen. Heb namelijk ook medicijnen voor hoge bloeddruk.

Heb je die lage bloeddruk ook thuis?

Niet perse onrustig wordt ik er van, maar krijg het vooral erg warm en een enorme koppijn en ik hoor/voel dan ook mijn hartslag in mijn hoofd.
Wat een vervelende verschijnselen door hoge bloeddruk; ik word er alleen onrustig van.

Mijn medicijnen tegen hoge bloeddruk zijn stopgezet, zou dat voor jou ook geen optie zijn of begrijp ik je verkeerd.

Ik heb thuis geen bloeddrukmeter dus dat weet ik niet.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 19:33:51 #25
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_174356927
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:25 schreef Disana het volgende:

[..]

Wat een vervelende verschijnselen door hoge bloeddruk; ik word er alleen onrustig van.

Mijn medicijnen tegen hoge bloeddruk zijn stopgezet, zou dat voor jou ook geen optie zijn of begrijp ik je verkeerd.

Ik heb thuis geen bloeddrukmeter dus dat weet ik niet.
Nou, daarom ging ik dus naar de huisarts om die stop te laten zetten, toen mocht ik idd stoppen met 1, week later terug en toen bleek mijn bloeddruk nog lager geworden ( toen moest ik weer beginnen met alle 2 :')) en nu is het opeens weer goed. Snap er niks van.

Mijn bloeddruk is de hele week al heel mooi stabiel rond 120/75. Huisarts is bang dat hij gelijk weer gaat stijgen als ik die medicijnen niet meer neem en dat snap ik wel maar ik schommel al sinds ik ziek ben met die bloeddruk.

Helaas heb ik dus pas in Januari weer een afspraak met mijn nefroloog, maar wil het er dan wel even over hebben.

Ja ik heb best veel bijwerkingen bij die bloeddruk, bij te laag ook, trilliger, moe, misselijk, constant gevoel flauw te vallen, duizelig etc. Niet fijn! Daarom onderneem ik ook gelijk actie als ik voel dat hij niet goed is. Heel irritant als ik me zo rot voel, en zeker nu ik het erg druk heb.

Ik heb wel een bloeddrukmeter thuis, Is toch erg fijn om dat zelf in de gaten te houden!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † woensdag 11 oktober 2017 @ 19:39:03 #26
137949 Disana
pi_174357103
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:33 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Nou, daarom ging ik dus naar de huisarts om die stop te laten zetten, toen mocht ik idd stoppen met 1, week later terug en toen bleek mijn bloeddruk nog lager geworden ( toen moest ik weer beginnen met alle 2 :')) en nu is het opeens weer goed. Snap er niks van.

Mijn bloeddruk is de hele week al heel mooi stabiel rond 120/75. Huisarts is bang dat hij gelijk weer gaat stijgen als ik die medicijnen niet meer neem en dat snap ik wel maar ik schommel al sinds ik ziek ben met die bloeddruk.

Helaas heb ik dus pas in Januari weer een afspraak met mijn nefroloog, maar wil het er dan wel even over hebben.

Ja ik heb best veel bijwerkingen bij die bloeddruk, bij te laag ook, trilliger, moe, misselijk, constant gevoel flauw te vallen, duizelig etc. Niet fijn! Daarom onderneem ik ook gelijk actie als ik voel dat hij niet goed is. Heel irritant als ik me zo rot voel, en zeker nu ik het erg druk heb.

Ik heb wel een bloeddrukmeter thuis, Is toch erg fijn om dat zelf in de gaten te houden!
Zoals ik zei, wat een nare bijwerkingen. Groot gelijk dat je meteen aan de bel trekt. Ik snap niet goed hoe medicijnen tegen hoge bloeddruk ervoor zorgen dat hij niet te laag wordt, en ik weet niet welke 2 je bedoelt?

Lastig hoor, dat ze dat niet goed kunnen instellen.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 19:43:49 #27
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_174357262
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:39 schreef Disana het volgende:

[..]

Zoals ik zei, wat een nare bijwerkingen. Groot gelijk dat je meteen aan de bel trekt. Ik snap niet goed hoe medicijnen tegen hoge bloeddruk ervoor zorgen dat hij niet te laag wordt, en ik weet niet welke 2 je bedoelt?

Lastig hoor, dat ze dat niet goed kunnen instellen.
Ja dat snap ik ook niet helemaal. Maar zoals ik al zei is mijn bloeddruk nu weer goed dus het zal wel allemaal haha. Over een maand moet ik weer naar de huisarts.

Ik heb 2 verschillende medicijnen voor mijn bloeddruk, dat bedoelde ik er mee.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † woensdag 11 oktober 2017 @ 19:51:51 #28
137949 Disana
pi_174357514
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:43 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ja dat snap ik ook niet helemaal. Maar zoals ik al zei is mijn bloeddruk nu weer goed dus het zal wel allemaal haha. Over een maand moet ik weer naar de huisarts.

Ik heb 2 verschillende medicijnen voor mijn bloeddruk, dat bedoelde ik er mee.
Ja dat begrijp ik, en dan neem ik aan dat ze allebei tegen een hoge bloeddruk zijn? Of ook een tegen lage bloeddruk, als er zoiets bestaat?

Het is nog even wennen dat jij geen nefroloog meer paraat hebt staan :) Ik vind het nog wel fijn dat ik de mijne elke week even zie.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 20:03:26 #29
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_174357887
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:51 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja dat begrijp ik, en dan neem ik aan dat ze allebei tegen een hoge bloeddruk zijn? Of ook een tegen lage bloeddruk, als er zoiets bestaat?

Het is nog even wennen dat jij geen nefroloog meer paraat hebt staan :) Ik vind het nog wel fijn dat ik de mijne elke week even zie.
Ja klopt, allebei tegen een hoge bloeddruk. Toen ik nog dialyseerde was mijn bloeddruk best hoog. Of nah ja, 1 slik ik officieel voor een te hoge hartslag maar hij werkt ook als bloeddrukverlager.

Ja vind ik zelf ook erg wennen, zeker als ik met zulke dingen zit. Maar ik moet dan naar de huisarts, die er natuurlijk lang zo veel verstand niet van heeft dan de nefroloog. Januari duurt nog behoorlijk lang :o. Had liever elke maand gehad.

Wie is jouw nefroloog trouwens? of heb je speciale nefrologen voor dialyse?

Ik zou terug deze maand naar het Martini, maar heb besloten bij het UMCG te blijven, daar hebben ze er toch meer verstand van en qua afstand is het misschien 5 minuten langer fietsen dus dat maakt ook niks uit.

Volgende week is mijn nierverjaardag trouwens :o Echt dit jaar is voorbij gevlogen. Ga dan uiteten met mijn ouders om het te vieren.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † woensdag 11 oktober 2017 @ 20:28:28 #30
137949 Disana
pi_174358763
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:03 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ja klopt, allebei tegen een hoge bloeddruk. Toen ik nog dialyseerde was mijn bloeddruk best hoog. Of nah ja, 1 slik ik officieel voor een te hoge hartslag maar hij werkt ook als bloeddrukverlager.

Ja vind ik zelf ook erg wennen, zeker als ik met zulke dingen zit. Maar ik moet dan naar de huisarts, die er natuurlijk lang zo veel verstand niet van heeft dan de nefroloog. Januari duurt nog behoorlijk lang :o. Had liever elke maand gehad.

Wie is jouw nefroloog trouwens? of heb je speciale nefrologen voor dialyse?

Ik zou terug deze maand naar het Martini, maar heb besloten bij het UMCG te blijven, daar hebben ze er toch meer verstand van en qua afstand is het misschien 5 minuten langer fietsen dus dat maakt ook niks uit.

Volgende week is mijn nierverjaardag trouwens :o Echt dit jaar is voorbij gevlogen. Ga dan uiteten met mijn ouders om het te vieren.
Nou inderdaad, wat is dat snel voorbij gegaan. Ik weet nog dat je meldde dat er een nier was. Zo spannend.

Ja, ik heb wel de indruk dat ze er bij het UMCG veel van weten, dus ik vind het niet raar dat je voor dit ziekenhuis kiest. Mijn nefroloog is er voor de predialyse en de dialyse, hij heet Caspar Franssen en is zeer kundig; ik ben blij met hem.

Wat lastig dat jij nu alles via de huisarts moet doen. Ik heb de indruk dat er nog genoeg vragen en kwesties zijn.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 20:43:02 #31
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_174359231
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:28 schreef Disana het volgende:

[..]

Nou inderdaad, wat is dat snel voorbij gegaan. Ik weet nog dat je meldde dat er een nier was. Zo spannend.

Ja, ik heb wel de indruk dat ze er bij het UMCG veel van weten, dus ik vind het niet raar dat je voor dit ziekenhuis kiest. Mijn nefroloog is er voor de predialyse en de dialyse, hij heet Caspar Franssen en is zeer kundig; ik ben blij met hem.

Wat lastig dat jij nu alles via de huisarts moet doen. Ik heb de indruk dat er nog genoeg vragen en kwesties zijn.
Ah! hij kwam bij mij toen ik net was opgenomen voor de operatie om mij te onderzoeken. Leuke vent!

Ik heb nu ook een goeie nefroloog op de poli. Kan het goed met haar vinden. Niet dat er wat mis met Martini is trouwens.

Dat valt wel mee op zich maar het is irritant. Nefroloog heeft toch meer verstand van zaken.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † woensdag 11 oktober 2017 @ 20:50:17 #32
137949 Disana
pi_174359501
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:43 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ah! hij kwam bij mij toen ik net was opgenomen voor de operatie om mij te onderzoeken. Leuke vent!

Ik heb nu ook een goeie nefroloog op de poli. Kan het goed met haar vinden. Niet dat er wat mis met Martini is trouwens.

Dat valt wel mee op zich maar het is irritant. Nefroloog heeft toch meer verstand van zaken.
Caspar Franssen is een schat. Helaas heeft hij het zo druk dat er t.z.t. een vervanger voor de dialyseafdeling wordt gezocht.

Fijn dat je een goede nefroloog op de poli hebt, maar jammer dat je haar maar zo weinig ziet.

Ik denk ook niet dat er iets mis is met het Martiniziekenhuis. Maar ik kom voor alles bij het UMCG dat op tien minuten afstand van mijn huis zit. Ben twee keer bij het Martini geweest en vond de koffie (betaald, i.t.t. het UMCG) erg vies :D
  woensdag 11 oktober 2017 @ 21:01:40 #33
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_174359850
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:50 schreef Disana het volgende:

[..]

Caspar Franssen is een schat. Helaas heeft hij het zo druk dat er t.z.t. een vervanger voor de dialyseafdeling wordt gezocht.

Fijn dat je een goede nefroloog op de poli hebt, maar jammer dat je haar maar zo weinig ziet.

Ik denk ook niet dat er iets mis is met het Martiniziekenhuis. Maar ik kom voor alles bij het UMCG dat op tien minuten afstand van mijn huis zit. Ben twee keer bij het Martini geweest en vond de koffie (betaald, i.t.t. het UMCG) erg vies :D
Dat weinig zien is normaal, Komt steeds meer tijd tussen. Het is ook wel een goed teken natuurlijk.

Balen dat hij het zo druk heeft!

Ik ben geboren in het Martini en heel mijn dossier ligt daar (En die is dik _O- ) Daarom ook gelijk gekozen voor hun. Maar ik vind het nu wel prima gaan en laat het dus eerst zo.

Zal ik weer moeten dialyseren is het wel gelijk weer Martini.
Ga volgende week als het goed weer is even weer buurten daar, heb ook nog een shuntklem in huis dus kan ik die ook mooi even inleveren, en natuurlijk ff kletsen met de patienten en de verpleging.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † woensdag 11 oktober 2017 @ 21:06:50 #34
137949 Disana
pi_174359999
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:01 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Dat weinig zien is normaal, Komt steeds meer tijd tussen. Het is ook wel een goed teken natuurlijk.

Balen dat hij het zo druk heeft!

Ik ben geboren in het Martini en heel mijn dossier ligt daar (En die is dik _O- ) Daarom ook gelijk gekozen voor hun. Maar ik vind het nu wel prima gaan en laat het dus eerst zo.

Zal ik weer moeten dialyseren is het wel gelijk weer Martini.
Ga volgende week als het goed weer is even weer buurten daar, heb ook nog een shuntklem in huis dus kan ik die ook mooi even inleveren, en natuurlijk ff kletsen met de patienten en de verpleging.
Wat is een shuntklem?

Als je er geboren bent kan ik me helemaal voorstellen dat je het ziekenhuis trouw blijft.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 21:50:15 #35
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_174361130
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:06 schreef Disana het volgende:

[..]

Wat is een shuntklem?

Als je er geboren bent kan ik me helemaal voorstellen dat je het ziekenhuis trouw blijft.
Een klem om op de shunt te zetten voor het afdrukken. Meestal wordt die gebruikt als hij niet dicht wil omdat hij een constante harde druk geeft en het dan meestal snel dicht is. Is dan net of je arm in een bankschoef zit. Maar het werkt wel. Heb er toen 1 mee naar huis gekregen omdat ik al die afdrukproblemen constant had.

Ja idd, en ik loop er al vanaf geboorte met medische problemen dus dan is de keus wel snel gemaakt :P
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † donderdag 12 oktober 2017 @ 18:55:50 #36
137949 Disana
pi_174379555
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:50 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Een klem om op de shunt te zetten voor het afdrukken. Meestal wordt die gebruikt als hij niet dicht wil omdat hij een constante harde druk geeft en het dan meestal snel dicht is. Is dan net of je arm in een bankschoef zit. Maar het werkt wel. Heb er toen 1 mee naar huis gekregen omdat ik al die afdrukproblemen constant had.

Ja idd, en ik loop er al vanaf geboorte met medische problemen dus dan is de keus wel snel gemaakt :P
Bedankt voor de uitleg. Ik heb zoiets nog nooit gezien maar heb het dan ook niet nodig.

Dan wordt het wel echt je ziekenhuis ja.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 19:52:54 #37
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_174380992
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 18:55 schreef Disana het volgende:

[..]

Bedankt voor de uitleg. Ik heb zoiets nog nooit gezien maar heb het dan ook niet nodig.

Dan wordt het wel echt je ziekenhuis ja.
Gelukkig maar ;)
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † donderdag 12 oktober 2017 @ 19:54:29 #38
137949 Disana
pi_174381044
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 19:52 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Gelukkig maar ;)
Nou ja, ik heb ook wel wat hoor :) Ik krijg een extra lange naald ingeprikt in de bovenste plek omdat de ader daar erg diep ligt. Dat doet extra zeer en de ader wil ook wel eens gaan rollen. Zonder echo lukt het niet, dat heeft iemand een keer gepresteerd en daar heb ik nog een dikke blauwe plek van.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 19:58:11 #39
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_174381150
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 19:54 schreef Disana het volgende:

[..]

Nou ja, ik heb ook wel wat hoor :) Ik krijg een extra lange naald ingeprikt in de bovenste plek omdat de ader daar erg diep ligt. Dat doet extra zeer en de ader wil ook wel eens gaan rollen. Zonder echo lukt het niet, dat heeft iemand een keer gepresteerd en daar heb ik nog een dikke blauwe plek van.
Ah ja bij mij moest in de bovenste ook een langere naald idd. Had er qua pijn geen last van. Balen dat het bij jou wel veel pijn doet. Heb je emla? Irritant dat het niet kan zonder echo! En ja het is altijd weer afwachten hoe er geprikt wordt. Iedereen doet het anders. Daarom ben ik het toen zelf gaan doen haha.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † donderdag 12 oktober 2017 @ 20:00:28 #40
137949 Disana
pi_174381225
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 19:58 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ah ja bij mij moest in de bovenste ook een langere naald idd. Had er qua pijn geen last van. Balen dat het bij jou wel veel pijn doet. Heb je emla? Irritant dat het niet kan zonder echo! En ja het is altijd weer afwachten hoe er geprikt wordt. Iedereen doet het anders. Daarom ben ik het toen zelf gaan doen haha.
Hoe zou dat nou kunnen, dat het bij jou geen pijn deed en bij mij wel. Ik zie er elke keer weer tegenop. Maar het is zeker zo dat het per verpleegkundige verschilt. Hier zit er een tussen bij wie het vrijwel geen pijn doet, en vandaag had ik weer maximaal pijn. Zelf doen zie ik nog lang niet zitten, en ik vraag me af of het zonder hulp wel kan.

[ Bericht 18% gewijzigd door LPFAN op 12-10-2017 20:05:11 ]
  donderdag 12 oktober 2017 @ 20:05:21 #41
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_174381385
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 20:00 schreef Disana het volgende:

[..]

Hoe zou dat nou kunnen, dat het bij jou geen pijn deed en bij mij wel. Ik zie er elke keer weer tegenop. Maar het is zeker zo dat het per verpleegkundige verschilt. Hier zit er een tussen bij wie het vrijwel geen pijn doet, en vandaag had ik weer maximaal pijn. Zelf doen zie ik nog lang niet zitten, en ik vraag me af of het zonder hulp wel kan.

Geen idee. Misschien heb je er meer zenuwen zitten? Als er misgeprikt werd was het ook altijd de bovenste die voor de ellende zorgde iig. (Ook toen ik zelf prikte) Maar goed ik deed het ook zonder verdoving en dergelijke. Heb ook een hoge pijngrens.

Zonder hulp kan je niet prikken. Je mist een hand. Verpleger gaf mij de naald, trok mijn huid goed strak en ik gooide hem er in, en zij/hij spoot hem door en plakte hem af etc. Maar heb je er emla op?
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † donderdag 12 oktober 2017 @ 20:06:20 #42
137949 Disana
pi_174381407
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 20:05 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Geen idee. Misschien heb je er meer zenuwen zitten? Als er misgeprikt werd was het ook altijd de bovenste die voor de ellende zorgde iig. (Ook toen ik zelf prikte) Maar goed ik deed het ook zonder verdoving en dergelijke. Heb ook een hoge pijngrens.

Zonder hulp kan je niet prikken. Je mist een hand. Verpleger gaf mij de naald, trok mijn huid goed strak en ik gooide hem er in, en zij/hij spoot hem door en plakte hem af etc. Maar heb je er emla op?
Is emla die verdovende stof in een spuitflesje? Die gebruik ik niet nee.

[ Bericht 2% gewijzigd door LPFAN op 12-10-2017 20:07:13 ]
  donderdag 12 oktober 2017 @ 20:07:28 #43
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_174381433
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 20:06 schreef Disana het volgende:

[..]

Is emla die verdovende stof in een spuitflesje? Die gebruik ik niet nee.

Nee, is een verdovende zalf.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † donderdag 12 oktober 2017 @ 20:08:31 #44
137949 Disana
pi_174381463
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 20:07 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Nee, is een verdovende zalf.
Die ken ik niet eens.

Wel stoer dat je zelf kon gaan prikken. Ik zou het niet kunnen, ook niet als er iemand helpt.

[ Bericht 20% gewijzigd door LPFAN op 12-10-2017 20:19:36 ]
  donderdag 12 oktober 2017 @ 20:20:17 #45
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_174381821
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 20:08 schreef Disana het volgende:

[..]

Die ken ik niet eens.

Wel stoer dat je zelf kon gaan prikken. Ik zou het niet kunnen, ook niet als er iemand helpt.

Dat ze je daar niet eens op wijzen :{ Die zalf helpt heel goed. Die smeer je op je shunt een uur van te voren. Ik raad het iedereen aan om zelf te gaan prikken. Het is zoveel fijner.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † donderdag 12 oktober 2017 @ 21:18:01 #46
137949 Disana
pi_174383672
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 20:20 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Dat ze je daar niet eens op wijzen :{ Die zalf helpt heel goed. Die smeer je op je shunt een uur van te voren. Ik raad het iedereen aan om zelf te gaan prikken. Het is zoveel fijner.
Bedankt voor de tip, ik zal eens naar emlazalf vragen. In mijn groep is er maar een die zelf prikt en die heeft een buttonhole.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 21:23:51 #47
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_174383928
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 21:18 schreef Disana het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip, ik zal eens naar emlazalf vragen. In mijn groep is er maar een die zelf prikt en die heeft een buttonhole.
Zelf prikken mag ook alleen maar met een buttonhole omdat dat steeds op de zelfde plek is.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 08:39:37 #48
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174391207
Heb zo de controle bij een nieuwe internist voor mijn,hopelijk tijdelijke, diabetes.
Duimen we allemaal even dat ik geen suikerpatient blijf? Vind 2 chronische kutziektes wel genoeg. Pardon my french. O+
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174391511
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 08:39 schreef houdjemond het volgende:
Heb zo de controle bij een nieuwe internist voor mijn,hopelijk tijdelijke, diabetes.
Duimen we allemaal even dat ik geen suikerpatient blijf? Vind 2 chronische kutziektes wel genoeg. Pardon my french. O+
Natuurlijk ga ik daar hard voor duimen. Succes meis :*
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 09:16:38 #50
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174391741
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 08:39 schreef houdjemond het volgende:
Heb zo de controle bij een nieuwe internist voor mijn,hopelijk tijdelijke, diabetes.
Duimen we allemaal even dat ik geen suikerpatient blijf? Vind 2 chronische kutziektes wel genoeg. Pardon my french. O+
Oh darn... succes!
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 11:47:34 #51
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_174393996
^O^
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 11:58:09 #52
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174394149
Jaaa *O* ik heb eens een keer iets NIET!
Wel aanleg voor suikerziekte,maar dat komt weer door die alvleesklier.
1x per jaar controle voor nu tenzij ik weer aan de prednison moet natuurlijk.
Hier kan ik wel mee leven *O*
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174394193
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 11:58 schreef houdjemond het volgende:
Jaaa *O* ik heb eens een keer iets NIET!
Wel aanleg voor suikerziekte,maar dat komt weer door die alvleesklier.
1x per jaar controle voor nu tenzij ik weer aan de prednison moet natuurlijk.
Hier kan ik wel mee leven *O*
Goed nieuws en dat op vrijdag de 13e *O*
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 14:48:17 #54
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_174397218
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 11:58 schreef houdjemond het volgende:
Jaaa *O* ik heb eens een keer iets NIET!
Wel aanleg voor suikerziekte,maar dat komt weer door die alvleesklier.
1x per jaar controle voor nu tenzij ik weer aan de prednison moet natuurlijk.
Hier kan ik wel mee leven *O*
*O*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † vrijdag 13 oktober 2017 @ 15:35:21 #55
137949 Disana
pi_174397780
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 11:58 schreef houdjemond het volgende:
Jaaa *O* ik heb eens een keer iets NIET!
Wel aanleg voor suikerziekte,maar dat komt weer door die alvleesklier.
1x per jaar controle voor nu tenzij ik weer aan de prednison moet natuurlijk.
Hier kan ik wel mee leven *O*
Gefeliciteerd :)
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 15:35:51 #56
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_174397786
*O*
The love you take is equal to the love you make.
pi_174428867
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 11:58 schreef houdjemond het volgende:
Jaaa *O* ik heb eens een keer iets NIET!
Wel aanleg voor suikerziekte,maar dat komt weer door die alvleesklier.
1x per jaar controle voor nu tenzij ik weer aan de prednison moet natuurlijk.
Hier kan ik wel mee leven *O*
Gelukkig goed nieuws! *O*
  zondag 15 oktober 2017 @ 16:04:02 #58
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_174433297
#hadikvandaagal'au!'gezegd?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 16 oktober 2017 @ 09:55:26 #59
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174446350
quote:
18s.gif Op zondag 15 oktober 2017 16:04 schreef Verbal het volgende:
#hadikvandaagal'au!'gezegd?

V.
Net zo vaak als dat ik *pieeeep* heb gezegd gok ik?

Vanmiddag D-day :{
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174447988
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 09:55 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Net zo vaak als dat ik *pieeeep* heb gezegd gok ik?

Vanmiddag D-day :{
Ik denk aan je. Aan de ene kant fijn als je duidelijkheid hebt en het echt zo is, aan de andere kant wordt het dan ook wel echt natuurlijk. Knuffel :*
  maandag 16 oktober 2017 @ 12:01:32 #61
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_174448892
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 09:55 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Net zo vaak als dat ik *pieeeep* heb gezegd gok ik?

Vanmiddag D-day :{
:{ :*
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 16 oktober 2017 @ 12:11:07 #62
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_174449092
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 09:55 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Net zo vaak als dat ik *pieeeep* heb gezegd gok ik?

Vanmiddag D-day :{
Sterkte vandaag! :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  maandag 16 oktober 2017 @ 12:12:52 #63
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_174449117
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 09:55 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Net zo vaak als dat ik *pieeeep* heb gezegd gok ik?

Vanmiddag D-day :{
Sterkte!

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 16 oktober 2017 @ 15:14:49 #64
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174452351
En daar is de definitieve bevestiging.

MS it is. Donderdag naar de MS-verpleegkundige en starten met medicatie.
Mag kiezen uit 2 nagenoeg dezelfde middelen maar van de ene kan je hoogstwaarschijnlijk haaruitval krijgen of helemaal kaal worden dus die keuze was snel gemaakt :') .

Keep you posted O+

Edit;
Waren al 7 plekken te zien dus heb het al langer, alleen geen last van gehad. }:|
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174452375
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 15:14 schreef houdjemond het volgende:
En daar is de definitieve bevestiging.

MS it is. Donderdag naar de MS-verpleegkundige en starten met medicatie.
Mag kiezen uit 2 nagenoeg dezelfde middelen maar van de ene kan je hoogstwaarschijnlijk haaruitval krijgen of helemaal kaal worden dus die keuze was snel gemaakt :') .

Keep you posted O+
Kut :{

:*
  maandag 16 oktober 2017 @ 15:17:25 #66
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_174452395
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 15:16 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Kut :{

:*
Wat zij zegt. :{
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 16 oktober 2017 @ 15:28:48 #67
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_174452586
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 15:14 schreef houdjemond het volgende:
En daar is de definitieve bevestiging.

MS it is. Donderdag naar de MS-verpleegkundige en starten met medicatie.
Mag kiezen uit 2 nagenoeg dezelfde middelen maar van de ene kan je hoogstwaarschijnlijk haaruitval krijgen of helemaal kaal worden dus die keuze was snel gemaakt :') .

Keep you posted O+

Edit;
Waren al 7 plekken te zien dus heb het al langer, alleen geen last van gehad. }:|
Zwaar kut! :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_174453196
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 15:14 schreef houdjemond het volgende:
En daar is de definitieve bevestiging.

MS it is. Donderdag naar de MS-verpleegkundige en starten met medicatie.
Mag kiezen uit 2 nagenoeg dezelfde middelen maar van de ene kan je hoogstwaarschijnlijk haaruitval krijgen of helemaal kaal worden dus die keuze was snel gemaakt :') .

Keep you posted O+

Edit;
Waren al 7 plekken te zien dus heb het al langer, alleen geen last van gehad. }:|
-O-
:*
Twiddel
pi_174455362
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 15:14 schreef houdjemond het volgende:
En daar is de definitieve bevestiging.

MS it is. Donderdag naar de MS-verpleegkundige en starten met medicatie.
Mag kiezen uit 2 nagenoeg dezelfde middelen maar van de ene kan je hoogstwaarschijnlijk haaruitval krijgen of helemaal kaal worden dus die keuze was snel gemaakt :') .

Keep you posted O+

Edit;
Waren al 7 plekken te zien dus heb het al langer, alleen geen last van gehad. }:|
Niet fijn! Sterkte!

Over 3 weken krijg ik mijn uitslag :{
  maandag 16 oktober 2017 @ 18:58:14 #70
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174456315
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 18:09 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Niet fijn! Sterkte!

Over 3 weken krijg ik mijn uitslag :{
Dat wachten is echt slopend }:|
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174457355
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 18:58 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Dat wachten is echt slopend }:|
En ik ben al "stuk" :D :P
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 03:40:41 #72
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_174463899
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 15:14 schreef houdjemond het volgende:
En daar is de definitieve bevestiging.

MS it is. Donderdag naar de MS-verpleegkundige en starten met medicatie.
Mag kiezen uit 2 nagenoeg dezelfde middelen maar van de ene kan je hoogstwaarschijnlijk haaruitval krijgen of helemaal kaal worden dus die keuze was snel gemaakt :') .

Keep you posted O+

Edit;
Waren al 7 plekken te zien dus heb het al langer, alleen geen last van gehad. }:|
Niet leuk. Knuffie.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_174463951
Normaal post ik hier niet meer maar wil wel even zeggen dat alles wat hier staat niet ongemerkt voorbij gaat.

@Houdjemond: We hebben ook min of meer privécontact en alles wat in mijn mogelijkheden zit om te helpen zal ik gebruiken!

@weethetevennietmeer: Dat wachten is gewoon enorm kut, dit is een lastige periode voor je denk ik.
Maar er komt een diagnose als het goed is en dus ook een behandelplan, nog even doorbijten kerel, ook al is het lastig.
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 12:45:18 #74
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_174468817
Gisteren meegedaan aan de #metoo twitteractie. Dacht dat het wel kon. Maar meteen merk je wel dat mijn fibromyalgie mede is ontwikkeld door mijn jeugdtrauma. Mijn god wat voel ik mij sinds gisteren zwaar in mijn hoofd en inmiddels ook in mijn lijf. Ik zit al niet in een beste periode qua pijn en energie, maar dit was net een te 'enthousiaste' actie.

Bleeeeeurgh.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 14:10:59 #75
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_174470713
quote:
18s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 12:45 schreef Verbal het volgende:
Gisteren meegedaan aan de #metoo twitteractie. Dacht dat het wel kon. Maar meteen merk je wel dat mijn fibromyalgie mede is ontwikkeld door mijn jeugdtrauma. Mijn god wat voel ik mij sinds gisteren zwaar in mijn hoofd en inmiddels ook in mijn lijf. Ik zit al niet in een beste periode qua pijn en energie, maar dit was net een te 'enthousiaste' actie.

Bleeeeeurgh.

V.
:*

Bleegh ik zit enorm tegen dat onderzoek aan te hikken vrijdag. Zo geen zin in
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 17:35:12 #76
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_174474553
Weet iemand pijnstillers waar je ook mee doorslaapt? Ik word steeds wakker van mijn tramadol :{
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_174477082
Ik denk dat ik POTS heb. Mijn klachten komen overeen met de symptomen.

http://www.potsuk.org/symptoms

Mijn hartslag gaat, afhankelijk van mijn initiële hartslag, tussen 30 to 60 slagen omhoog door simpelweg op te staan. Het blijft ook hoog totdat ik weer ga zitten of liggen.

Het gaat altijd naar 130 als ik opsta, ongeacht of mijn initiële hartslag 70 is of 100.

Ik heb dit getest bij mijn ouders en vrienden, maasr bij hun was dat niet het geval.

Ik ervaar ook een druk in mijn nek en hoofd paar seconden na het op staan. Ik heb afgelopen 3 dagen ook elke dag migraine.

Verder heb ik last van zo'n beetje alle klachten genoemd in de bovenstaande bron.

Ik geloof niet meer dat deze klachten gerelateerd zijn aan stress oid. Ik ga aan mijn huisarts vragen of ik hiervoor onderzocht kan worden want dit trek ik niet meer.

Sorry.
Sisco Certified
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 19:34:41 #78
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174477333
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 17:35 schreef Vlindur het volgende:
Weet iemand pijnstillers waar je ook mee doorslaapt? Ik word steeds wakker van mijn tramadol :{
Kan je dan niet beter naar een écht slaappilletje kijken?
Aan mij heb je niks want ik zat onder de pammetjes, slaapmedicatie (oa temazepam) prednison en morfine en ik sliep nóg geen seconde. :')
Thuis gelukkig wel.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 19:35:35 #79
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174477368
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 19:26 schreef FoolWithMokey het volgende:
Ik denk dat ik POTS heb. Mijn klachten komen overeen met de symptomen.

http://www.potsuk.org/symptoms

Mijn hartslag gaat, afhankelijk van mijn initiële hartslag, tussen 30 to 60 slagen omhoog door simpelweg op te staan. Het blijft ook hoog totdat ik weer ga zitten of liggen.

Het gaat altijd naar 130 als ik opsta, ongeacht of mijn initiële hartslag 70 is of 100.

Ik heb dit getest bij mijn ouders en vrienden, maasr bij hun was dat niet het geval.

Ik ervaar ook een druk in mijn nek en hoofd paar seconden na het op staan. Ik heb afgelopen 3 dagen ook elke dag migraine.

Verder heb ik last van zo'n beetje alle klachten genoemd in de bovenstaande bron.

Ik geloof niet meer dat deze klachten gerelateerd zijn aan stress oid. Ik ga aan mijn huisarts vragen of ik hiervoor onderzocht kan worden want dit trek ik niet meer.

Sorry.
Ah, je hebt weer wat nieuws gevonden.

Snel naar de huisarts dan maar?
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 19:43:20 #80
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_174477565
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 19:26 schreef FoolWithMokey het volgende:
Ik denk dat ik POTS heb. Mijn klachten komen overeen met de symptomen.

http://www.potsuk.org/symptoms

Mijn hartslag gaat, afhankelijk van mijn initiële hartslag, tussen 30 to 60 slagen omhoog door simpelweg op te staan. Het blijft ook hoog totdat ik weer ga zitten of liggen.

Het gaat altijd naar 130 als ik opsta, ongeacht of mijn initiële hartslag 70 is of 100.

Ik heb dit getest bij mijn ouders en vrienden, maasr bij hun was dat niet het geval.

Ik ervaar ook een druk in mijn nek en hoofd paar seconden na het op staan. Ik heb afgelopen 3 dagen ook elke dag migraine.

Verder heb ik last van zo'n beetje alle klachten genoemd in de bovenstaande bron.

Ik geloof niet meer dat deze klachten gerelateerd zijn aan stress oid. Ik ga aan mijn huisarts vragen of ik hiervoor onderzocht kan worden want dit trek ik niet meer.

Sorry.
Ik denk niet dat dit topic een plek voor je is.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_174477604
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 19:35 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Ah, je hebt weer wat nieuws gevonden.

Snel naar de huisarts dan maar?
Ik heb morgen een afspraak. Maar mij kan niet wijs gemaakt worden dat een hartslag stijging van 60 slagen per minuut, bijna een verdubbeling, door simpelweg te gaan staan normaal is. Heeft niets met hypochondrie te maken.

POTS is geen ziekte van het hart maar van het autonome zenuwstelsel. Niet gek dus dat er niets gevonden is op de ecg.
Sisco Certified
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 19:46:12 #82
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_174477641
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 19:26 schreef FoolWithMokey het volgende:
Ik denk dat ik POTS heb. Mijn klachten komen overeen met de symptomen.

http://www.potsuk.org/symptoms

Mijn hartslag gaat, afhankelijk van mijn initiële hartslag, tussen 30 to 60 slagen omhoog door simpelweg op te staan. Het blijft ook hoog totdat ik weer ga zitten of liggen.

Het gaat altijd naar 130 als ik opsta, ongeacht of mijn initiële hartslag 70 is of 100.

Ik heb dit getest bij mijn ouders en vrienden, maasr bij hun was dat niet het geval.

Ik ervaar ook een druk in mijn nek en hoofd paar seconden na het op staan. Ik heb afgelopen 3 dagen ook elke dag migraine.

Verder heb ik last van zo'n beetje alle klachten genoemd in de bovenstaande bron.

Ik geloof niet meer dat deze klachten gerelateerd zijn aan stress oid. Ik ga aan mijn huisarts vragen of ik hiervoor onderzocht kan worden want dit trek ik niet meer.

Sorry.
Stress kan dat prima veroorzaken joh, kap eens met die zelfdiagnoses.
Ga eerst weer naar je huisarts en dan naar een goeie psycholoog en psychosomatische fysiotherapeut
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_174477651
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 19:43 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ik denk niet dat dit topic een plek voor je is.
Sorry. Ik weet het even niet meer.
Sisco Certified
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 19:48:25 #84
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_174477705
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 19:34 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Kan je dan niet beter naar een écht slaappilletje kijken?
Aan mij heb je niks want ik zat onder de pammetjes, slaapmedicatie (oa temazepam) prednison en morfine en ik sliep nóg geen seconde. :')
Thuis gelukkig wel.
Dat durf ik dan eigenlijk niet. Ik heb overdag de zorg voor drie kinderen onder de 8 en ben bang dat dingen te lang doorwerken ofzo :@

Ik kan een afspraak maken bij het plaatselijke ziekenhuis en dan zullen we eens zien hoe het we nu voor staat.. Ook gaan we het dan over nieuwe medicatie en of nieuwe pijnbestrijding hebben want ik heb er echt enorm veel last van lately :'(


(motorongeluk in 2006, sindsdien kapotte pols)
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 19:54:33 #85
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174477849
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 19:44 schreef FoolWithMokey het volgende:

[..]

Ik heb morgen een afspraak. Maar mij kan niet wijs gemaakt worden dat een hartslag stijging van 60 slagen per minuut, bijna een verdubbeling, door simpelweg te gaan staan normaal is. Heeft niets met hypochondrie te maken.

POTS is geen ziekte van het hart maar van het autonome zenuwstelsel. Niet gek dus dat er niets gevonden is op de ecg.
Wacht nou maar op een officiële diagnose.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 19:55:34 #86
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_174477873
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 19:54 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Wacht nou maar op een officiële diagnose.
Dit. Je hartslag gaat ook omhoog bij druk maken he.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 19:56:05 #87
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174477884
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 19:48 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Dat durf ik dan eigenlijk niet. Ik heb overdag de zorg voor drie kinderen onder de 8 en ben bang dat dingen te lang doorwerken ofzo :@

Ik kan een afspraak maken bij het plaatselijke ziekenhuis en dan zullen we eens zien hoe het we nu voor staat.. Ook gaan we het dan over nieuwe medicatie en of nieuwe pijnbestrijding hebben want ik heb er echt enorm veel last van lately :'(


(motorongeluk in 2006, sindsdien kapotte pols)
Poor thing O+

Ze hebben heel veel medicatie tegenwoordig dus was ook wel wat voor de nacht wat prima in jouw ritme past en niet te zwaar is!

Succes alvast voor het gesprek en beter doen de nieuwe opties iets voor je! :*
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 19:57:12 #88
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_174477906
Bedankt O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_174477964
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 19:54 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Wacht nou maar op een officiële diagnose.
Dat ga ook doen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 19:55 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Dit. Je hartslag gaat ook omhoog bij druk maken he.
Dat klopt, maar bij mij is er een duidelijke relatie met staan.
Sisco Certified
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 20:14:25 #90
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174478275
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 19:59 schreef FoolWithMokey het volgende:

[..]

Dat ga ook doen.

[..]

Dat klopt, maar bij mij is er een duidelijke relatie met staan.
We bekijken samen met u wat de beste behandeling is. Meestal bestaat de behandeling van POTS uit:
veel drinken,
veel zout innemen,
regelmatige lichamelijke inspanning.
Zonder lichamelijke beweging verergeren uw klachten.


Ik wil ook iets dat ik kan oplossen met een rondje wandelen en een bekertje bouillon en thee ;(
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174478587
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 20:14 schreef houdjemond het volgende:

[..]

We bekijken samen met u wat de beste behandeling is. Meestal bestaat de behandeling van POTS uit:
veel drinken,
veel zout innemen,
regelmatige lichamelijke inspanning.
Zonder lichamelijke beweging verergeren uw klachten.


Ik wil ook iets dat ik kan oplossen met een rondje wandelen en een bekertje bouillon en thee ;(
Ik besef me zeker dat er andere mensen zijn die veel ergere ziektes hebben. Het lijkt mij echter geen goed idee om ziektes te vergelijken.

Ik moet wel bij zeggen dat die dingen die je opgenoemd hebt geen wondermiddelen zijn. Soms werken ze engiszins en soms totaal niet. Bij POTS is het beste om zo goed mogelijk mee leren leven.

Maar goed, ik moet eerst afwachten of ik het überhaupt heb.

Ik moet wel zeggen dat ik stiekem blij zou zijn als dat de diagnose zou zijn. Dan heb ik tenminste duidelijkheid over wat ik in hemelsnaam mankeer.
Sisco Certified
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 20:31:54 #92
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174478776
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 20:26 schreef FoolWithMokey het volgende:

[..]

Ik besef me zeker dat er andere mensen zijn die veel ergere ziektes hebben. Het lijkt mij echter geen goed idee om ziektes te vergelijken.

Ik moet wel bij zeggen dat die dingen die je opgenoemd hebt geen wondermiddelen zijn. Soms werken ze engiszins en soms totaal niet. Bij POTS is het beste om zo goed mogelijk mee leren leven.

Maar goed, ik moet eerst afwachten of ik het überhaupt heb.

Ik moet wel zeggen dat ik stiekem blij zou zijn als dat de diagnose zou zijn. Dan heb ik tenminste duidelijkheid over wat ik in hemelsnaam mankeer.
Duidelijkheid en weten waar je aan toe bent is wel prettig ja.

En het is geen vergelijken, geef alleen maar aan dat dit soort "behandelingen" leuker zijn dan traumatische ervaringen in de MRI-scan of een rugpunctie die 3x opnieuw geprikt moet worden terwijl je weet dat er "plekjes" op je hersenen,nek en ruggenmerg zitten :Y dan maar een schepje zout bij de aardappelen en een extra glas water.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174479017
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 20:31 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Duidelijkheid en weten waar je aan toe bent is wel prettig ja.

En het is geen vergelijken, geef alleen maar aan dat dit soort "behandelingen" leuker zijn dan traumatische ervaringen in de MRI-scan of een rugpunctie die 3x opnieuw geprikt moet worden terwijl je weet dat er "plekjes" op je hersenen,nek en ruggenmerg zitten :Y dan maar een schepje zout bij de aardappelen en een extra glas water.
Zeker. Ik heb afgelopen jaar mijn tante verloren aan kanker. Wat zij door moest maken wens ik mijn grootste vijand niet. Ruggenmerg prikken lijkt mij echt heel eng. Was dat ook met zo'n stomp punt zodat er geen zenuwen beschadigd raken?
Sisco Certified
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 21:52:38 #94
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_174482064
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 20:26 schreef FoolWithMokey het volgende:

[..]

Ik besef me zeker dat er andere mensen zijn die veel ergere ziektes hebben. Het lijkt mij echter geen goed idee om ziektes te vergelijken.

Ik moet wel bij zeggen dat die dingen die je opgenoemd hebt geen wondermiddelen zijn. Soms werken ze engiszins en soms totaal niet. Bij POTS is het beste om zo goed mogelijk mee leren leven.

Maar goed, ik moet eerst afwachten of ik het überhaupt heb.

Ik moet wel zeggen dat ik stiekem blij zou zijn als dat de diagnose zou zijn. Dan heb ik tenminste duidelijkheid over wat ik in hemelsnaam mankeer.
Ik vind het eerlijk gezegd heel lastig dat jij hier aandacht komt vragen terwijl je de afgelopen weken nogal een indruk hebt gewekt dat het probleem bij jou wel eens grotendeels 'tussen de oren' zou kunnen zitten.

Dat gezegd hebbende, is het niet uitgesloten dat er wel degelijk iets uit gaat rollen dat een duidelijke verklaring zou geven voor je klachten. En ik kan me dan ook alleszins indenken dat een diagnose een grote opluchting zou betekenen.

Ik bepaal niet of je hier tot die tijd wel op je plek bent, maar ik heb er wel moeite mee dat je nu hier de aandacht opeist, terwijl dit principe een topic is van/voor mensen bij wie de diagnose van de chronische ziekte wel gesteld is.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 22:19:57 #95
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174482992
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 20:39 schreef FoolWithMokey het volgende:

[..]

Zeker. Ik heb afgelopen jaar mijn tante verloren aan kanker. Wat zij door moest maken wens ik mijn grootste vijand niet. Ruggenmerg prikken lijkt mij echt heel eng. Was dat ook met zo'n stomp punt zodat er geen zenuwen beschadigd raken?
Hersenvocht in mijn geval.
En ja, eerst met een naald aanprikken en dan dat andere ding erin.
:X en dan fijn 3x, zat de eerste 2x een bloedvat voor dus ze hadden niks aan de "troebele" vocht natuurlijk.

Geloof me ik kan een hoop hebben maar dat was echt bijzonder onprettig :(
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174483022
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 21:52 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik vind het eerlijk gezegd heel lastig dat jij hier aandacht komt vragen terwijl je de afgelopen weken nogal een indruk hebt gewekt dat het probleem bij jou wel eens grotendeels 'tussen de oren' zou kunnen zitten.

Dat gezegd hebbende, is het niet uitgesloten dat er wel degelijk iets uit gaat rollen dat een duidelijke verklaring zou geven voor je klachten. En ik kan me dan ook alleszins indenken dat een diagnose een grote opluchting zou betekenen.

Ik bepaal niet of je hier tot die tijd wel op je plek bent, maar ik heb er wel moeite mee dat je nu hier de aandacht opeist, terwijl dit principe een topic is van/voor mensen bij wie de diagnose van de chronische ziekte wel gesteld is.
Ik zal me gedeisd houden totdat ik meer weet. Ik kan me wel voorstellen dat mensen denken dat mijn klachten tussen mijn oren zitten. Behalve de hartslag verhoging. Dat is niet normaal en dat kan niet tussen mijn oren zitten.

https://www.radboudumc.nl(...)tachycardie-syndroom

[ Bericht 0% gewijzigd door FoolWithMokey op 17-10-2017 22:27:02 ]
Sisco Certified
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 22:22:48 #97
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174483081
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 22:20 schreef FoolWithMokey het volgende:

[..]

Ik zal me gedeisd houden totdat ik meer weet. Ik kan me wel voorstellen dat mensen denken dat mijn klachten tussen mijn oren zit. Behalve de hartslag verhoging. Dat is niet normaal en dat kan niet tussen mijn oren zitten.

https://www.radboudumc.nl(...)tachycardie-syndroom
Je kan altijd nog arts worden met alle medische info die jij de laatste paar weken hebt gelezen.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174483092
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 22:19 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Hersenvocht in mijn geval.
En ja, eerst met een naald aanprikken en dan dat andere ding erin.
:X en dan fijn 3x, zat de eerste 2x een bloedvat voor dus ze hadden niks aan de "troebele" vocht natuurlijk.

Geloof me ik kan een hoop hebben maar dat was echt bijzonder onprettig :(
Kan ik me voorstellen. Bloedprikken in mijn arm kan ik hebben, maar zoeiets in mijn rug..... nee...
Sisco Certified
pi_174483120
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 22:22 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Je kan altijd nog arts worden met alle medische info die jij de laatste paar weken hebt gelezen.
Ik vind mijn huidige baan andere fantastisch en wil niets anders. Hopelijk kan ik het houden... ;(
Sisco Certified
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 22:26:33 #100
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174483198
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 22:23 schreef FoolWithMokey het volgende:

[..]

Kan ik me voorstellen. Bloedprikken in mijn arm kan ik hebben, maar zoeiets in mijn rug..... nee...
Heb zat horrorverhalen maar die zal ik je besparen 8-) .

En hoezo zou je je baan kwijtraken?
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 22:31:53 #101
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_174483389
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 22:26 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Heb zat horrorverhalen maar die zal ik je besparen 8-) .

En hoezo zou je je baan kwijtraken?
Ik weet niet of je het kan voorstellen, maar met zoals ik me nu voel, zit ik op werk eerder in de weg en kan ik niet een productief bijdrage leveren.

Maar misschien moeten we even stoppen met discussiëren want mensen worden boos op mij zo :P
Sisco Certified
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 22:36:01 #102
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174483558
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 22:31 schreef FoolWithMokey het volgende:

[..]

Ik weet niet of je het kan voorstellen, maar met zoals ik me nu voel, zit ik op werk eerder in de weg en kan ik niet een productief bijdrage leveren.

Maar misschien moeten we even stoppen met discussiëren want mensen worden boos op mij zo :P
Boos is een groot woord.
Laat maar weten wat de huisarts zei morgen of je zelfdiagnose kan kloppen?
Succes maar weer!
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 22:38:34 #103
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_174483673
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 22:26 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Heb zat horrorverhalen maar die zal ik je besparen 8-) .

En hoezo zou je je baan kwijtraken?
Horrorverhalen genoeg hier ja :P
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  woensdag 18 oktober 2017 @ 11:16:54 #104
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174489985
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 22:38 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Horrorverhalen genoeg hier ja :P
_O- kunnen we hier allemaal een boek mee vullen denk ik.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  woensdag 18 oktober 2017 @ 17:18:36 #105
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_174496246
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 11:16 schreef houdjemond het volgende:

[..]

_O- kunnen we hier allemaal een boek mee vullen denk ik.
Haha denk ik ook wel _O-
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_174496940
Het grote Chronisch Zieke (frustratie) boek :P, met als cast alle leden van dit topic, iedereen een eigen hoofdstuk :D
  woensdag 18 oktober 2017 @ 19:20:18 #107
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_174498239
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 18:10 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Het grote Chronisch Zieke (frustratie) boek :P, met als cast alle leden van dit topic, iedereen een eigen hoofdstuk :D
Hahah, we worden miljonairs!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † woensdag 18 oktober 2017 @ 21:51:32 #108
137949 Disana
pi_174502324
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 11:16 schreef houdjemond het volgende:

[..]

_O- kunnen we hier allemaal een boek mee vullen denk ik.
Ik in elk geval wel.

Wat balen voor je dat het MS is. Ik hoop voor je dat het verloop mild zal zijn, maar daar valt weinig over te zeggen. MS zit aan beide zijden van mijn familie, dus een beetje weet ik wel hoe verschillend het verloop kan zijn. Sterkte daarmee.
  woensdag 18 oktober 2017 @ 22:03:09 #109
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174502645
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 21:51 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik in elk geval wel.

Wat balen voor je dat het MS is. Ik hoop voor je dat het verloop mild zal zijn, maar daar valt weinig over te zeggen. MS zit aan beide zijden van mijn familie, dus een beetje weet ik wel hoe verschillend het verloop kan zijn. Sterkte daarmee.
Dankjewel O+ het is inderdaad voor iedereen verschillend dus ik weiger nogsteeds allemaal ervaringen te lezen, laat het maar allemaal over me heenkomen, extra druk gaan zitten maken over dingen die misschien niet eens van toepassing zijn lijkt me niet nodig :N .

In ander leuk nieuws heb ik een 50 euro tattoo-bon gewonnen.
Zegt mijn anti-tattoo moeder, neem anders "glucose" voor mij en als aandenken aan je eerste MS avontuur en ik vind het nog een leuk idee ook.
Scheikundig wordt het dan "CH2OH" dus dat kan mooi ergens op mijn enkel.

:D
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  woensdag 18 oktober 2017 @ 22:18:24 #110
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_174503033
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 22:03 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Dankjewel O+ het is inderdaad voor iedereen verschillend dus ik weiger nogsteeds allemaal ervaringen te lezen, laat het maar allemaal over me heenkomen, extra druk gaan zitten maken over dingen die misschien niet eens van toepassing zijn lijkt me niet nodig :N .

In ander leuk nieuws heb ik een 50 euro tattoo-bon gewonnen.
Zegt mijn anti-tattoo moeder, neem anders "glucose" voor mij en als aandenken aan je eerste MS avontuur en ik vind het nog een leuk idee ook.
Scheikundig wordt het dan "CH2OH" dus dat kan mooi ergens op mijn enkel.

:D
Wat gaaf! O+
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_174507107
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 22:03 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Dankjewel O+ het is inderdaad voor iedereen verschillend dus ik weiger nogsteeds allemaal ervaringen te lezen, laat het maar allemaal over me heenkomen, extra druk gaan zitten maken over dingen die misschien niet eens van toepassing zijn lijkt me niet nodig :N .

In ander leuk nieuws heb ik een 50 euro tattoo-bon gewonnen.
Zegt mijn anti-tattoo moeder, neem anders "glucose" voor mij en als aandenken aan je eerste MS avontuur en ik vind het nog een leuk idee ook.
Scheikundig wordt het dan "CH2OH" dus dat kan mooi ergens op mijn enkel.

:D
Prachtig en sterk hoe je met situaties omgaat.
Respect!!
  donderdag 19 oktober 2017 @ 05:49:47 #112
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_174507129
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 22:03 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Dankjewel O+ het is inderdaad voor iedereen verschillend dus ik weiger nogsteeds allemaal ervaringen te lezen, laat het maar allemaal over me heenkomen, extra druk gaan zitten maken over dingen die misschien niet eens van toepassing zijn lijkt me niet nodig :N .

In ander leuk nieuws heb ik een 50 euro tattoo-bon gewonnen.
Zegt mijn anti-tattoo moeder, neem anders "glucose" voor mij en als aandenken aan je eerste MS avontuur en ik vind het nog een leuk idee ook.
Scheikundig wordt het dan "CH2OH" dus dat kan mooi ergens op mijn enkel.

:D
Sterkte en een hele dikke knuffel vanuit Belgie.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 08:52:25 #113
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174508015
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 05:43 schreef vannelle het volgende:

[..]

Prachtig en sterk hoe je met situaties omgaat.
Respect!!
Tattoo's maken alles beter :P .

Vind het zo hilarisch dat ze extreem anti tattoo en piercing is ( mijn rug en 10 oorbellen vind ze echt totaal niet grappig) maar dan stiekem tóch een plakplaatje voor haar op mijn lichaam willen :D .
Als ik "mutti of mama of moer" had gezet had ze de kaasschaaf gepakt want dat vind ze helemaal vreselijk :D dus dan maar "CH2OH" _O- origineel is het wel.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  donderdag 19 oktober 2017 @ 11:20:33 #114
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_174510210
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 08:52 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Tattoo's maken alles beter :P .

Vind het zo hilarisch dat ze extreem anti tattoo en piercing is ( mijn rug en 10 oorbellen vind ze echt totaal niet grappig) maar dan stiekem tóch een plakplaatje voor haar op mijn lichaam willen :D .
Als ik "mutti of mama of moer" had gezet had ze de kaasschaaf gepakt want dat vind ze helemaal vreselijk :D dus dan maar "CH2OH" _O- origineel is het wel.
Dan wel zo he; C6H12O6. :D

Geniaal idee verder O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 19 oktober 2017 @ 11:21:02 #115
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_174510221
Iemand ervaring met "Sauvé Kapandji procedure"?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 19 oktober 2017 @ 14:41:56 #116
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174514222
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 11:20 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Dan wel zo he; C6H12O6. :D

Geniaal idee verder O+
Moet eigenlijk wel maar vind de versimpelde mooier staan :@ voor extra hilariteit gaat ie trouwens op binnenkant bovenarm, net boven de bloedprikplek :D .

Verder heb ik groen licht voor Tecfidera en wordt het waarschijnlijk volgende week al gebracht!
Spul is bijna duurder dan saffraan dus ze komen het netjes brengen _O_

Eind november bloed prikken en telefonisch consult met Ms-verpleegkundige dus nu eventjes rust :Y
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  donderdag 19 oktober 2017 @ 14:52:46 #117
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174514451
Hier stond een compleet verkeerde formule dankzij een oplettende Fok!ker O+

[ Bericht 67% gewijzigd door houdjemond op 20-10-2017 11:34:07 ]
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174515095
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 14:52 schreef houdjemond het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je op glucose molecule tattoo zoekt komt je ook echt hele gave tegen.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 20:49:28 #119
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_174523543
Zo ik ben klaar voor morgen. Ipod is opgeladen, vanmiddag bij de kringloopwinkel hier een dik boek gekocht. (Wat tegelijk ook nog eens een boek is waar ik al jaren naar op zoek was *O* Nah ja het is een serie van 5 boeken) en ze zitten ook nog eens in 1 bundel. Ben ik morgen dus wel zoet mee.

Alleen morgen nog ff bammetjes smeren :') en mijn vader heeft mij aangeboden om mij heen te brengen wat erg fijn is, want moet er al op kwart voor 8 zijn, en hoef ik ook niet met een bokaal urine de bus in :P
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  donderdag 19 oktober 2017 @ 21:00:03 #120
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_174524026
Sterkte!
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 21:12:16 #121
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_174524517
quote:
14s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 21:00 schreef Lienekien het volgende:
Sterkte!
Thanks!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  donderdag 19 oktober 2017 @ 21:53:38 #122
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174525934
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 20:49 schreef LPFAN het volgende:
Zo ik ben klaar voor morgen. Ipod is opgeladen, vanmiddag bij de kringloopwinkel hier een dik boek gekocht. (Wat tegelijk ook nog eens een boek is waar ik al jaren naar op zoek was *O* Nah ja het is een serie van 5 boeken) en ze zitten ook nog eens in 1 bundel. Ben ik morgen dus wel zoet mee.

Alleen morgen nog ff bammetjes smeren :') en mijn vader heeft mij aangeboden om mij heen te brengen wat erg fijn is, want moet er al op kwart voor 8 zijn, en hoef ik ook niet met een bokaal urine de bus in :P
Heel veel succes morgen mopje O+ *O*
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  donderdag 19 oktober 2017 @ 22:01:30 #123
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_174526234
quote:
1s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 21:53 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Heel veel succes morgen mopje O+ *O*
Thanks! O+
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 07:57:55 #124
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_174531869
Infuus prikken was weer hel, maar ik zit eraan. Nu 6 uur vervelen *O*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 11:15:07 #125
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174534533
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 07:57 schreef LPFAN het volgende:
Infuus prikken was weer hel, maar ik zit eraan. Nu 6 uur vervelen *O*
Je kan het! Lig je wel met mensen of hebben ze je achteraf gestopt? :P
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 11:27:11 #126
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_174534784
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 11:15 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Je kan het! Lig je wel met mensen of hebben ze je achteraf gestopt? :P
Haha nee, is nog 1 iemand, en kan leuk kletsen met de verpleegster.

Mag ook gewoon naar de wc om uit te plassen dus kan iig ff mijn benen strekken om de 2 uur haha.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 11:45:54 #127
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174535265
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 11:27 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Haha nee, is nog 1 iemand, en kan leuk kletsen met de verpleegster.

Mag ook gewoon naar de wc om uit te plassen dus kan iig ff mijn benen strekken om de 2 uur haha.
Oh beter, en tijd zat voor je boek!

Enig idee hoe snel je de uitslag krijgt?
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 11:51:21 #128
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_174535402
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 11:45 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Oh beter, en tijd zat voor je boek!

Enig idee hoe snel je de uitslag krijgt?
Edit: ik word binnenkort ff gebeld met de uitslag. En mijn nierfunctie is het zelfde gebleven! Nu dus afwachten of hij beter of slechter is dan wat het bloed zegt.

[ Bericht 12% gewijzigd door LPFAN op 20-10-2017 12:07:06 ]
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 13:26:21 #129
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_174537557
Ik ben weer los *O*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 14:00:10 #130
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174538255
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 11:51 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Edit: ik word binnenkort ff gebeld met de uitslag. En mijn nierfunctie is het zelfde gebleven! Nu dus afwachten of hij beter of slechter is dan wat het bloed zegt.
*O*
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 14:24:29 #131
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_174538799
Fijn! Je weekend kan beginnen. 8-)
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 16:03:11 #132
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_174540634
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 14:24 schreef Lienekien het volgende:
Fijn! Je weekend kan beginnen. 8-)
Idd! alleen zondag nog werken en dan uit eten om mijn nierverjaardag te vieren :P :9
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_174545657
Gisteren een flinke buiteling gemaakt, kon mezelf niet opvangen, knieën en kin open liggen, handen kapot. Vervelend (traag) k lijf :{ :'( -O-
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 20:56:26 #134
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_174546002
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 20:45 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Gisteren een flinke buiteling gemaakt, kon mezelf niet opvangen, knieën en kin open liggen, handen kapot. Vervelend (traag) k lijf :{ :'( -O-
Ai :{ Beterschap :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 20:59:10 #135
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174546112
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 20:45 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Gisteren een flinke buiteling gemaakt, kon mezelf niet opvangen, knieën en kin open liggen, handen kapot. Vervelend (traag) k lijf :{ :'( -O-
Ooh ;( niks ernstig kapot hoop ik?
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174546394
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 20:59 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Ooh ;( niks ernstig kapot hoop ik?
Tot zover gelukkig niet. Nu even rustig aan herstellen de komende dagen.

Dank je LPFAN

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2017 21:08:11 ]
  zaterdag 21 oktober 2017 @ 03:19:05 #137
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_174552274
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 20:45 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Gisteren een flinke buiteling gemaakt, kon mezelf niet opvangen, knieën en kin open liggen, handen kapot. Vervelend (traag) k lijf :{ :'( -O-
Auw. Beterschappies.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_174553313
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 22:03 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Scheikundig wordt het dan "CH2OH" dus dat kan mooi ergens op mijn enkel.

:D
Wauw <3 Doen!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  zaterdag 21 oktober 2017 @ 16:02:48 #139
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174559048
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 09:28 schreef McLaura het volgende:

[..]

Wauw <3 Doen!
*O*


Random vraag aan iedereen;
Worden jullie opgeroepen voor de griepprik en zo ja, gaan jullie ook?
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174559236
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 16:02 schreef houdjemond het volgende:

[..]

*O*


Random vraag aan iedereen;
Worden jullie opgeroepen voor de griepprik en zo ja, gaan jullie ook?
Ja die oproep krijg ik, maar ik ga niet. Omdat ik dan gegarandeerd 2 weken plat lig :o :{w
  zaterdag 21 oktober 2017 @ 17:26:17 #141
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_174560182
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 16:02 schreef houdjemond het volgende:

[..]

*O*

Random vraag aan iedereen;
Worden jullie opgeroepen voor de griepprik en zo ja, gaan jullie ook?
Ja en nee ik ga niet. Kans om er zwaar beroerd van te worden is mij te groot.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zaterdag 21 oktober 2017 @ 17:27:43 #142
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_174560213
Ik krijg die niet.

Mijn schildklier is precies weer groter, beetje pijnlijk.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  † In Memoriam † zaterdag 21 oktober 2017 @ 19:01:30 #143
137949 Disana
pi_174561857
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 16:02 schreef houdjemond het volgende:

[..]

*O*


Random vraag aan iedereen;
Worden jullie opgeroepen voor de griepprik en zo ja, gaan jullie ook?
Ik krijg een oproep en ik ga gewoon, omdat ik er nog nooit last van heb gehad.
  † In Memoriam † zaterdag 21 oktober 2017 @ 19:04:58 #144
137949 Disana
pi_174561942
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 20:45 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Gisteren een flinke buiteling gemaakt, kon mezelf niet opvangen, knieën en kin open liggen, handen kapot. Vervelend (traag) k lijf :{ :'( -O-
Dat wordt dus goed uitrusten.
pi_174562315
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 19:04 schreef Disana het volgende:

[..]

Dat wordt dus goed uitrusten.
Ja, en ik deed al niets.. ;( :{ :'(
  zaterdag 21 oktober 2017 @ 19:31:52 #146
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_174562541
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 16:02 schreef houdjemond het volgende:

[..]

*O*


Random vraag aan iedereen;
Worden jullie opgeroepen voor de griepprik en zo ja, gaan jullie ook?
Ik ben nooit opgeroepen. Hoe gaat dat in zijn werk?
Sisco Certified
  zaterdag 21 oktober 2017 @ 19:49:25 #147
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174563009
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 19:31 schreef FoolWithMokey het volgende:

[..]

Ik ben nooit opgeroepen. Hoe gaat dat in zijn werk?
Als je in de doelgroep valt krijg je automatisch een brief.

Ik twijfel zelf heel erg want ik heb nooit griep, sta nog stijf van de prednison en begin volgende week aan mijn nieuwe zware medicatie dus nog meer troep in mijn immuunsysteem trappen (waaronder kwik, antivries en formaldehyde) zie ik niet zo zitten :N
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  zaterdag 21 oktober 2017 @ 19:58:45 #148
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_174563292
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 19:49 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Als je in de doelgroep valt krijg je automatisch een brief.

Ik twijfel zelf heel erg want ik heb nooit griep, sta nog stijf van de prednison en begin volgende week aan mijn nieuwe zware medicatie dus nog meer troep in mijn immuunsysteem trappen (waaronder kwik, antivries en formaldehyde) zie ik niet zo zitten :N
Zou het niet doen als ik jou was.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zaterdag 21 oktober 2017 @ 20:12:59 #149
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174563704
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 19:58 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Zou het niet doen als ik jou was.
Bel maandag voor de zekerheid wel even de poli.
Denk ook niet dat zij het toejuichen nee :D
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  zaterdag 21 oktober 2017 @ 21:18:13 #150
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_174565271
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 20:12 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Bel maandag voor de zekerheid wel even de poli.
Denk ook niet dat zij het toejuichen nee :D
Ja goed idee!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zondag 22 oktober 2017 @ 11:40:10 #151
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_174573620
Het is mijn nier verjaardag *O*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_174573819
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 11:40 schreef LPFAN het volgende:
Het is mijn nier verjaardag *O*
hiep hiep *O* extra veel plassen vandaag dan maar :+
  zondag 22 oktober 2017 @ 12:38:07 #153
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_174574705
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2017 11:51 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

hiep hiep *O* extra veel plassen vandaag dan maar :+
Hahah :p
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zondag 22 oktober 2017 @ 17:32:14 #154
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_174582357
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 11:40 schreef LPFAN het volgende:
Het is mijn nier verjaardag *O*
Een jaar alweer! *O*
The love you take is equal to the love you make.
  zondag 22 oktober 2017 @ 20:41:20 #155
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_174587019
quote:
14s.gif Op zondag 22 oktober 2017 17:32 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Een jaar alweer! *O*
Ja bizar :o
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_174587705
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 11:40 schreef LPFAN het volgende:
Het is mijn nier verjaardag *O*
Zo snel alweer! *O*
Twiddel
pi_174587750
Felies w/
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_174587816
Ik heb er een probleem bij bij mijn slaap problemen :P

Na mijn ongeluk dacht ik nu wel weer genoeg gerevalideerd te zijn.
Ja, niet dus.

Elke nacht na het slapen pijn in mijn rug.
Morgen maar ff een afspraak maken bij de huisarts.

Ben alleen bang dat ze er niks aan kunnen doen. Ik heb fysio al geprobeerd, en daar was ik nu "uitbehandeld"

Ik heb helemaal geen zin in de ziekenhuis toer weer :')
Was er net vanaf :')
Godsamme :')
Twiddel
  maandag 23 oktober 2017 @ 11:46:01 #159
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174600539
quote:
99s.gif Op zondag 22 oktober 2017 21:01 schreef summer2bird het volgende:
Ik heb er een probleem bij bij mijn slaap problemen :P

Na mijn ongeluk dacht ik nu wel weer genoeg gerevalideerd te zijn.
Ja, niet dus.

Elke nacht na het slapen pijn in mijn rug.
Morgen maar ff een afspraak maken bij de huisarts.

Ben alleen bang dat ze er niks aan kunnen doen. Ik heb fysio al geprobeerd, en daar was ik nu "uitbehandeld"

Ik heb helemaal geen zin in de ziekenhuis toer weer :')
Was er net vanaf :')
Godsamme :')
Damn :{ . Pijnpoli een optie?
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  maandag 23 oktober 2017 @ 11:48:15 #160
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174600585
Heb me trouwens afgemeld voor de griepprik. :W
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174601294
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 11:46 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Damn :{ . Pijnpoli een optie?
Geen idee, morgen afspraak bij huisarts, dus we gaan het zien :)
Twiddel
  maandag 23 oktober 2017 @ 12:32:04 #162
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_174601304
quote:
99s.gif Op zondag 22 oktober 2017 21:01 schreef summer2bird het volgende:
Ik heb er een probleem bij bij mijn slaap problemen :P

Na mijn ongeluk dacht ik nu wel weer genoeg gerevalideerd te zijn.
Ja, niet dus.

Elke nacht na het slapen pijn in mijn rug.
Morgen maar ff een afspraak maken bij de huisarts.

Ben alleen bang dat ze er niks aan kunnen doen. Ik heb fysio al geprobeerd, en daar was ik nu "uitbehandeld"

Ik heb helemaal geen zin in de ziekenhuis toer weer :')
Was er net vanaf :')
Godsamme :')
Hopelijk kan de huisarts wat voor je doen :*

quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 11:48 schreef houdjemond het volgende:
Heb me trouwens afgemeld voor de griepprik. :W
Denk de goede keuze!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  maandag 23 oktober 2017 @ 20:16:44 #163
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174612098
Tattoopreview voor de liefhebber

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*O*
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174620127
Heel gaaf, HJM! Vooral de gedachte erachter,
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 08:47:25 #165
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_174620288
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 20:16 schreef houdjemond het volgende:
Tattoopreview voor de liefhebber

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*O*
Gaaf!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † woensdag 25 oktober 2017 @ 08:53:53 #166
137949 Disana
pi_174642566
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 11:40 schreef LPFAN het volgende:
Het is mijn nier verjaardag *O*
Wat gaat de tijd snel. Van harte!
  woensdag 25 oktober 2017 @ 12:23:49 #167
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_174646432
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 08:53 schreef Disana het volgende:

[..]

Wat gaat de tijd snel. Van harte!
Thanks!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_174655870
De huisarts heeft me verteld dat die pijn s'nachts in mijn rug erbij hoort en ik pijnstillers kan gaan nemen. Op een beetje aandringen vanuit mijn vraag of alles wel goed zit na het ongeluk mag ik maandag een foto gaan maken.

Ik ben er een beetje kapot van. Ik ben heel erg bang dat dit blijvend is en dit gewoon onderdeel gaat worden van mijn leven. Het is niet eerlijk, en elke ochtend die pijn roept alles steeds weer boven van het ongeluk. Heb een zware dag.

Mijn begeleidster (woon beschermd) gaat EMDR weer in start zetten voor mij. Ook gaat ze mee foto maken.

Het rottige is ook dat de pijn de laatste tijd erger wordt. Ik had echt verwacht dat nu, zo tegen de winter, alles wel weer koek en ei zou zijn. Nu kan ik het maar niet afsluiten.
Twiddel
  woensdag 25 oktober 2017 @ 22:42:20 #169
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_174661233
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 19:43 schreef summer2bird het volgende:
De huisarts heeft me verteld dat die pijn s'nachts in mijn rug erbij hoort en ik pijnstillers kan gaan nemen. Op een beetje aandringen vanuit mijn vraag of alles wel goed zit na het ongeluk mag ik maandag een foto gaan maken.

Ik ben er een beetje kapot van. Ik ben heel erg bang dat dit blijvend is en dit gewoon onderdeel gaat worden van mijn leven. Het is niet eerlijk, en elke ochtend die pijn roept alles steeds weer boven van het ongeluk. Heb een zware dag.

Mijn begeleidster (woon beschermd) gaat EMDR weer in start zetten voor mij. Ook gaat ze mee foto maken.

Het rottige is ook dat de pijn de laatste tijd erger wordt. Ik had echt verwacht dat nu, zo tegen de winter, alles wel weer koek en ei zou zijn. Nu kan ik het maar niet afsluiten.
Ja, dat is heel vervelend. Ik kan me voorstellen dat je bang bent dat dit iets blijvends is. Goed dat je foto's mag laten maken en die EMDR. Je legt je er dus niet bij neer. Maar de onzekerheid (en de pijn) zijn daarmee nog niet weg. Houd moed, summer2bird! En ik hoop dat het goedkomt.
The love you take is equal to the love you make.
pi_174664464
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 22:42 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, dat is heel vervelend. Ik kan me voorstellen dat je bang bent dat dit iets blijvends is. Goed dat je foto's mag laten maken en die EMDR. Je legt je er dus niet bij neer. Maar de onzekerheid (en de pijn) zijn daarmee nog niet weg. Houd moed, summer2bird! En ik hoop dat het goedkomt.
dankje O+
Twiddel
pi_174668347
Het herbeoordelingsgesprek ging goed, aardige vrouw. Ben benieuwd wat de uitslag is. Er bleven wel een paar beperkingen van kracht.

En ook al is het een heel stuk minder, ik heb nog wel heel af en toe van die rare nachten. Dat ik dus wakker word en iets moet doen of er is iets aan de hand, maar ik weet niet wat. Laatst had het te maken met iets vloeibaars en iets blauws :?

Anyway, voor de rest gaat het goed. Ook nog steeds met m'n werk. ^O^
pi_174668396
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 19:43 schreef summer2bird het volgende:
De huisarts heeft me verteld dat die pijn s'nachts in mijn rug erbij hoort en ik pijnstillers kan gaan nemen. Op een beetje aandringen vanuit mijn vraag of alles wel goed zit na het ongeluk mag ik maandag een foto gaan maken.

Ik ben er een beetje kapot van. Ik ben heel erg bang dat dit blijvend is en dit gewoon onderdeel gaat worden van mijn leven. Het is niet eerlijk, en elke ochtend die pijn roept alles steeds weer boven van het ongeluk. Heb een zware dag.

Mijn begeleidster (woon beschermd) gaat EMDR weer in start zetten voor mij. Ook gaat ze mee foto maken.

Het rottige is ook dat de pijn de laatste tijd erger wordt. Ik had echt verwacht dat nu, zo tegen de winter, alles wel weer koek en ei zou zijn. Nu kan ik het maar niet afsluiten.
Wellicht komt het juist door de winter/koudere weer dat je meer pijn hebt? Volgens mij werkt kou op sommige pijn nadelig? Dat het dus in de winter erger wordt.
  donderdag 26 oktober 2017 @ 16:58:04 #173
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_174673690
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 19:43 schreef summer2bird het volgende:
De huisarts heeft me verteld dat die pijn s'nachts in mijn rug erbij hoort en ik pijnstillers kan gaan nemen. Op een beetje aandringen vanuit mijn vraag of alles wel goed zit na het ongeluk mag ik maandag een foto gaan maken.

Ik ben er een beetje kapot van. Ik ben heel erg bang dat dit blijvend is en dit gewoon onderdeel gaat worden van mijn leven. Het is niet eerlijk, en elke ochtend die pijn roept alles steeds weer boven van het ongeluk. Heb een zware dag.

Mijn begeleidster (woon beschermd) gaat EMDR weer in start zetten voor mij. Ook gaat ze mee foto maken.

Het rottige is ook dat de pijn de laatste tijd erger wordt. Ik had echt verwacht dat nu, zo tegen de winter, alles wel weer koek en ei zou zijn. Nu kan ik het maar niet afsluiten.
Ik hoop voor je dat het niet blijvend is en er niks uit de foto komt :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  donderdag 26 oktober 2017 @ 16:59:32 #174
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_174673736
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 12:10 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Wellicht komt het juist door de winter/koudere weer dat je meer pijn hebt? Volgens mij werkt kou op sommige pijn nadelig? Dat het dus in de winter erger wordt.
Zou ook goed kunnen idd. Ik begin mijn kuit ook weer te voelen (slechte spieren door een ongeluk daar) en in de zomer nergens last van gehad.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  donderdag 26 oktober 2017 @ 21:45:47 #175
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174679975
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  donderdag 26 oktober 2017 @ 21:55:38 #176
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_174680281
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 21:45 schreef houdjemond het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  maandag 30 oktober 2017 @ 16:20:50 #177
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_174759932
Van mij een goednieuwsmelding. Jaarlijkse controle: mijn schildkliermedicatie is op een goed peil (bloedwaardes goed), wat mooi is omdat ik op mijn streefgewicht ben. Kan me dus richten op het op gewicht blijven. Bloeddruk was ook netjes, terwijl die eigenlijk altijd in de spreekkamer te hoog is (wittejasseneffect). Slik ik ook pillen voor, is dus nu ook netjes.

Ik ben blij. Mag wel, hè?
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 30 oktober 2017 @ 16:42:07 #178
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174760303
quote:
14s.gif Op maandag 30 oktober 2017 16:20 schreef Lienekien het volgende:
Van mij een goednieuwsmelding. Jaarlijkse controle: mijn schildkliermedicatie is op een goed peil (bloedwaardes goed), wat mooi is omdat ik op mijn streefgewicht ben. Kan me dus richten op het op gewicht blijven. Bloeddruk was ook netjes, terwijl die eigenlijk altijd in de spreekkamer te hoog is (wittejasseneffect). Slik ik ook pillen voor, is dus nu ook netjes.

Ik ben blij. Mag wel, hè?
Wittenjasseneffect ga ik onthouden :D !

En of je blij MAG zijn? Je moet! Super hoor! *O* *O* *O*
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174760659
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 21:45 schreef houdjemond het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi geworden.
  maandag 30 oktober 2017 @ 17:22:47 #180
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_174760958
quote:
14s.gif Op maandag 30 oktober 2017 16:20 schreef Lienekien het volgende:
Van mij een goednieuwsmelding. Jaarlijkse controle: mijn schildkliermedicatie is op een goed peil (bloedwaardes goed), wat mooi is omdat ik op mijn streefgewicht ben. Kan me dus richten op het op gewicht blijven. Bloeddruk was ook netjes, terwijl die eigenlijk altijd in de spreekkamer te hoog is (wittejasseneffect). Slik ik ook pillen voor, is dus nu ook netjes.

Ik ben blij. Mag wel, hè?
Fijn!!!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † maandag 30 oktober 2017 @ 18:11:43 #181
137949 Disana
pi_174761724
quote:
14s.gif Op maandag 30 oktober 2017 16:20 schreef Lienekien het volgende:
Van mij een goednieuwsmelding. Jaarlijkse controle: mijn schildkliermedicatie is op een goed peil (bloedwaardes goed), wat mooi is omdat ik op mijn streefgewicht ben. Kan me dus richten op het op gewicht blijven. Bloeddruk was ook netjes, terwijl die eigenlijk altijd in de spreekkamer te hoog is (wittejasseneffect). Slik ik ook pillen voor, is dus nu ook netjes.

Ik ben blij. Mag wel, hè?
Jazeker mag je hierom blij zijn. Fijn dat je controle zulke goede resultaten aangaf.
  maandag 30 oktober 2017 @ 18:12:42 #182
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174761746
quote:
14s.gif Op maandag 30 oktober 2017 16:20 schreef Lienekien het volgende:
Van mij een goednieuwsmelding. Jaarlijkse controle: mijn schildkliermedicatie is op een goed peil (bloedwaardes goed), wat mooi is omdat ik op mijn streefgewicht ben. Kan me dus richten op het op gewicht blijven. Bloeddruk was ook netjes, terwijl die eigenlijk altijd in de spreekkamer te hoog is (wittejasseneffect). Slik ik ook pillen voor, is dus nu ook netjes.

Ik ben blij. Mag wel, hè?
^O^
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator / Miss SHO maandag 30 oktober 2017 @ 18:20:26 #183
22592 crew  Ole
pi_174761920
quote:
14s.gif Op maandag 30 oktober 2017 16:20 schreef Lienekien het volgende:
Van mij een goednieuwsmelding. Jaarlijkse controle: mijn schildkliermedicatie is op een goed peil (bloedwaardes goed), wat mooi is omdat ik op mijn streefgewicht ben. Kan me dus richten op het op gewicht blijven. Bloeddruk was ook netjes, terwijl die eigenlijk altijd in de spreekkamer te hoog is (wittejasseneffect). Slik ik ook pillen voor, is dus nu ook netjes.

Ik ben blij. Mag wel, hè?
nou echt Wel!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  maandag 30 oktober 2017 @ 18:43:38 #184
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_174762409
Dank allen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_174762476
En FWM, wat zei je huisarts?
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  maandag 30 oktober 2017 @ 19:01:52 #186
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_174762787
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 18:46 schreef McLaura het volgende:
En FWM, wat zei je huisarts?
Huisarts heeft er niet zoveel over gezegd. Ik heb zelf gevraagd naar een verwijzing voor afdeling interne geneeskunde en dat is op 13 november. Sindsdien ben ik niet naar mijn huisarts geweest. Ik heb nu anderhalve week twee grote bulten op mijn borst. Het lijkt geïnfecteerd. Ik ga morgen daarover afspraak maken op aanraden van mijn psycholoog.
Sisco Certified
pi_174773332
Ah... ik was in de veronderstelling dat je je huisarts nog moest vertellen dat je POTS hebt.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_174773743
Ondanks dat het goed gaat heb ik nog wel met een bepaald ding moeite. En dat is als iets niet meewerkt, terwijl ik haast/tijdsdruk heb. Daar krijg ik serieuze frustratiewoedeaanvallen van. :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  † In Memoriam † dinsdag 31 oktober 2017 @ 22:20:46 #189
137949 Disana
pi_174792501
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 08:36 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ondanks dat het goed gaat heb ik nog wel met een bepaald ding moeite. En dat is als iets niet meewerkt, terwijl ik haast/tijdsdruk heb. Daar krijg ik serieuze frustratiewoedeaanvallen van. :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij hoort dit hier niet, maar ik hoop dat je nog eens meer geduld krijgt.
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 22:33:36 #190
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_174792869
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 22:20 schreef Disana het volgende:

[..]

Volgens mij hoort dit hier niet, maar ik hoop dat je nog eens meer geduld krijgt.
Dit idd
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_174794133
Ik vind het nu écht niet leuk meer :{, laatst onderzoek gehad, helaas is het "weer" niet goed :'(, houdt het ooit een keer op }:| :X

Nu vervolgonderzoek en verder kijken. Net nu ik dacht de boel een beetje op de rit te hebben ;(

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2017 23:22:08 ]
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 23:38:30 #192
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_174794508
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 23:21 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ik vind het nu écht niet leuk meer :{, laatst onderzoek gehad, helaas is het "weer" niet goed :'(, houdt het ooit een keer op }:| :X

Nu vervolgonderzoek en verder kijken. Net nu ik dacht de boel een beetje op de rit te hebben ;(
Wat ontzettend k*t zeg. :{ Sterkte! :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  woensdag 1 november 2017 @ 06:25:58 #193
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_174796295
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 23:21 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ik vind het nu écht niet leuk meer :{, laatst onderzoek gehad, helaas is het "weer" niet goed :'(, houdt het ooit een keer op }:| :X

Nu vervolgonderzoek en verder kijken. Net nu ik dacht de boel een beetje op de rit te hebben ;(
Zwaar, hoor. Sterkte.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 1 november 2017 @ 10:03:13 #194
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174798308
Mijn medicijnen worden vandaag gebracht, ben benieuwd en tikje zenuwachtig :X .

@weethetevennietmeer sterkte man O+ mag ik vragen wat ze tegenkwamen?
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  woensdag 1 november 2017 @ 10:08:56 #195
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_174798391
quote:
1s.gif Op woensdag 1 november 2017 10:03 schreef houdjemond het volgende:
Mijn medicijnen worden vandaag gebracht, ben benieuwd en tikje zenuwachtig :X .

@weethetevennietmeer sterkte man O+ mag ik vragen wat ze tegenkwamen?
Moet je zelf gaan injecteren?
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 1 november 2017 @ 11:21:44 #196
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174799653
quote:
11s.gif Op woensdag 1 november 2017 10:08 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Moet je zelf gaan injecteren?
Nee gelukkig niet, krijg gewoon pillen *O* .

Insuline injecteren ging wel maar die andere medicatie zijn even andere spuiten, brrr.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174800544
quote:
1s.gif Op woensdag 1 november 2017 10:03 schreef houdjemond het volgende:
Mijn medicijnen worden vandaag gebracht, ben benieuwd en tikje zenuwachtig :X .

@weethetevennietmeer sterkte man O+ mag ik vragen wat ze tegenkwamen?
Dank je wel allen. Iets met botten en snel breken, en dat op mijn leeftijd. Qua energie voelde ik mij al een oude man, dan kan dit er ook nog wel bij :+
  woensdag 1 november 2017 @ 12:08:11 #198
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_174800672
quote:
1s.gif Op woensdag 1 november 2017 10:03 schreef houdjemond het volgende:
Mijn medicijnen worden vandaag gebracht, ben benieuwd en tikje zenuwachtig :X .

@weethetevennietmeer sterkte man O+ mag ik vragen wat ze tegenkwamen?
:*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_174817876
quote:
1s.gif Op woensdag 1 november 2017 12:01 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dank je wel allen. Iets met botten en snel breken, en dat op mijn leeftijd. Qua energie voelde ik mij al een oude man, dan kan dit er ook nog wel bij :+
Man man man, beterschap en sterkte.
  donderdag 2 november 2017 @ 10:20:43 #200
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174820153
Nou, daar gaat de eerste pil, wish me luck *O*
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  donderdag 2 november 2017 @ 10:22:10 #201
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174820186
quote:
1s.gif Op woensdag 1 november 2017 12:01 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dank je wel allen. Iets met botten en snel breken, en dat op mijn leeftijd. Qua energie voelde ik mij al een oude man, dan kan dit er ook nog wel bij :+
Bleh, sterkte weer daarmee, wat een ellende.
Kunnen ze er wel wat aan doen of?

:*
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174821076
Ik heb weer een afspraak bij het UWV, dit keer een gesprek over welk werk geschikt is en wat ik kan verdienen. :')

En ja, ze weten dat ik werk heb...
  donderdag 2 november 2017 @ 11:18:47 #203
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174821206
quote:
10s.gif Op donderdag 2 november 2017 11:13 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ik heb weer een afspraak bij het UWV, dit keer een gesprek over welk werk geschikt is en wat ik kan verdienen. :')

En ja, ze weten dat ik werk heb...
Hoe dan? UWV is sowieso :') x100.

Ze laten mij fijn weer een half jaar met rust, in de tussentijd hoop ik mijn herbeoordeling te hebben gehad en dan tot nooit meer UWV w/
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174823106
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2017 10:22 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Bleh, sterkte weer daarmee, wat een ellende.
Kunnen ze er wel wat aan doen of?

:*
Ligt eraan wat er uit het onderzoek komt. Geduld is een schone zaak :).

Wat het UWV betreft, wacht nog steeds op een reactie, inmiddels in de termijn al lang en breed verstreken.. :')

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2017 13:07:38 ]
  donderdag 2 november 2017 @ 13:44:18 #205
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174823732
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2017 13:06 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ligt eraan wat er uit het onderzoek komt. Geduld is een schone zaak :).

Wat het UWV betreft, wacht nog steeds op een reactie, inmiddels in de termijn al lang en breed verstreken.. :')
Ah het heerlijke eeuwige wachten :P .
En dat is vast omdat ze mij aan het pesten waren, zal het doorgeven als ze weer bellen met achterlijke vacatures omdat ze "vergeten waren" dat ik ziek ben >:)
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174823841
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2017 13:44 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Ah het heerlijke eeuwige wachten :P .
En dat is vast omdat ze mij aan het pesten waren, zal het doorgeven als ze weer bellen met achterlijke vacatures omdat ze "vergeten waren" dat ik ziek ben >:)
Pas maar op dat ze niet boos worden aan te telefoon, heb ik al een paar keer voor elkaar gekregen ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2017 13:53:36 ]
  vrijdag 3 november 2017 @ 14:26:12 #207
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174844851
Hoera, ik heb ook eens een keer iets NIET, namelijk geen b12-inefficiëntie *O*
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  † In Memoriam † maandag 6 november 2017 @ 15:45:13 #208
137949 Disana
pi_174904765
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 14:26 schreef houdjemond het volgende:
Hoera, ik heb ook eens een keer iets NIET, namelijk geen b12-inefficiëntie *O*
Bedoel je insufficiëntie? :) Mooi dat je daar geen last van hebt.
  dinsdag 7 november 2017 @ 15:55:17 #209
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_174923631
Uitslag van onderzoek gehad. Ik heb op het moment een nierfunctie van 30%. Het blijft dus redelijk stabiel allemaal. Wel wat lager dan een half jaar geleden maar goed niet veel en kreatine en dergelijke blijft mooi stabiel en er zit minder eiwit in mijn urine. Dokter is tevreden. Ik voel me verder goed dus ik ook. In januari pas weer naar de poli.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_174923669
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 15:55 schreef LPFAN het volgende:
Uitslag van onderzoek gehad. Ik heb op het moment een nierfunctie van 30%. Het blijft dus redelijk stabiel allemaal. Wel wat lager dan een half jaar geleden maar goed niet veel en kreatine en dergelijke blijft mooi stabiel en er zit minder eiwit in mijn urine. Dokter is tevreden. Ik voel me verder goed dus ik ook. In januari pas weer naar de poli.
Klinkt goed ^O^, fijn!

Ik mag volgende week voor uitslag, altijd weer spannend.
  dinsdag 7 november 2017 @ 16:08:59 #211
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_174923840
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 15:57 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Klinkt goed ^O^, fijn!

Ik mag volgende week voor uitslag, altijd weer spannend.
Spannend inderdaad! Ik had telefonische afspraak vandaag voor de uitslag, ze zou tussen half 9 en half 1 bellen. Om 1 uur heb ik zelf maar ff gebeld. Zucht }:|
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_174923921
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 16:08 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Spannend inderdaad! Ik had telefonische afspraak vandaag voor de uitslag, ze zou tussen half 9 en half 1 bellen. Om 1 uur heb ik zelf maar ff gebeld. Zucht }:|
Zo herkenbaar. Áltijd maar weer zelf erachteraan moeten. Ik doe het omdat ik er zelf baat bij heb, maar anders })
  dinsdag 7 november 2017 @ 16:16:01 #213
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_174923944
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 16:14 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Zo herkenbaar. Áltijd maar weer zelf erachteraan moeten. Ik doe het omdat ik er zelf baat bij heb, maar anders })
Hahah idd, ik moest ook werken dus snel maar even heengebeld. "ja ik zou je net bellen" Jaja :p
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_174924029
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 16:16 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Hahah idd, ik moest ook werken dus snel maar even heengebeld. "ja ik zou je net bellen" Jaja :p
UWV, ja ik zie dat er inderdaad geen ontvangstbevestiging is verstuurd.. Ja hallo, hoe moeilijk is dat, gaat toch bijna automatisch tegenwoordig. *zucht
  dinsdag 7 november 2017 @ 18:33:27 #215
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174926473
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 15:45 schreef Disana het volgende:

[..]

Bedoel je insufficiëntie? :) Mooi dat je daar geen last van hebt.
:@ autocorrect, maar ja! *O*
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  dinsdag 7 november 2017 @ 19:59:10 #216
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_174928671
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 16:20 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

UWV, ja ik zie dat er inderdaad geen ontvangstbevestiging is verstuurd.. Ja hallo, hoe moeilijk is dat, gaat toch bijna automatisch tegenwoordig. *zucht
:')
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_174956922
Bij het UWV geweest. Het was een iets ander gesprek dan ik had verwacht. Meer opeenvolgend van het vorige gesprek.

Conclusie is iig dat ik (heel erg waarschijnlijk) helemaal goedgekeurd ga worden! :D :D :D *O* *O* *O* ^O^ Ik ben zó blij!
pi_174956966
Binnenkort bloedprikken en DVKgesprek. Ben benieuwd of m'n hba1c nog verder gezakt is.
pi_174959250
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 11:37 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Bij het UWV geweest. Het was een iets ander gesprek dan ik had verwacht. Meer opeenvolgend van het vorige gesprek.

Conclusie is iig dat ik (heel erg waarschijnlijk) helemaal goedgekeurd ga worden! :D :D :D *O* *O* *O* ^O^ Ik ben zó blij!
Top! *O*
  donderdag 9 november 2017 @ 17:07:37 #220
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_174963193
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 11:37 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Bij het UWV geweest. Het was een iets ander gesprek dan ik had verwacht. Meer opeenvolgend van het vorige gesprek.

Conclusie is iig dat ik (heel erg waarschijnlijk) helemaal goedgekeurd ga worden! :D :D :D *O* *O* *O* ^O^ Ik ben zó blij!
Wat is de consequentie? Einde wajong?
The love you take is equal to the love you make.
pi_174997711
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 13:35 schreef -sabine- het volgende:

[..]

Top! *O*
Dank je :*

quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 17:07 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wat is de consequentie? Einde wajong?
Eigenlijk geen consequentie, mijn WIA was al stopgezet omdat ik meer verdien dan toen.
pi_175230246
Sterkte voor iedereen die het nodig heeft!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet dat de antwoorden bij mijzelf liggen en ik verder met van mij afschrijven geen oplossing vindt. Maar toch, afschrijven kan misschien al helpen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Coraline op 21-11-2017 23:45:51 ]
pi_175256258
Mijn hba1c was iets omhoog gegaan, nu 61. Het beste wat ik gehad heb is 55. Toch maar weer aan de Metformine, die heb ik een poosje niet geslikt, alleen gespoten. Cholesterol was goed. ^O^

Mensen die me al heel lang kennen vonden me er goed uitzien en stralen. Zij denken dat het komt door het werk wat ik heb, en dat zal ook wel voor een deel zo zijn. Maar ik weet dat het van iets anders komt, ik heb eindelijk iets wat ik al heel lang wil.
pi_175256277
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 23:17 schreef Coraline het volgende:
Sterkte voor iedereen die het nodig heeft!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet dat de antwoorden bij mijzelf liggen en ik verder met van mij afschrijven geen oplossing vindt. Maar toch, afschrijven kan misschien al helpen.
Welke weg is er niet meer terug? Als je aan de pleisters begint is dat voor de rest van je leven, bedoel je dat?
pi_175310568
Nog even over die collectieve zorgverzekering vanuit de gemeente

quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 22:15 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Nee, is collectief vanuit de deelnemende gemeente.
Ik heb er recht op omdat ik 100% ben afgekeurd en daarom op minima bijstands-niveau zit.
Ik heb hem van de week aangevraagd ^O^
Pakket 2 ( heb ik nu ook bij Menzis) en dan met eigen risico meeverzekerd en tandartsverzekering. Dus nu ook nog op zoek naar een tandarts, want die heb ik hier nog niet :')

Hoe gaat het nu met jou trouwens HJM? :*
  zondag 26 november 2017 @ 01:05:09 #226
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_175310695
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 00:53 schreef _Hestia_ het volgende:
Nog even over die collectieve zorgverzekering vanuit de gemeente

[..]

Ik heb hem van de week aangevraagd ^O^
Pakket 2 ( heb ik nu ook bij Menzis) en dan met eigen risico meeverzekerd en tandartsverzekering. Dus nu ook nog op zoek naar een tandarts, want die heb ik hier nog niet :')

Hoe gaat het nu met jou trouwens HJM? :*
*O* goedzo!

Ehrm, heb weer hoop concerten bezocht dus moe en gaar as usual.

Verder MS-medicijntjes opbouwen, gaat wel aardig ansich qua bijwerkingen, volgende week weer eens bloedprikken voor een uitgebreid beeld, ook weer suiker en vitamine D, ben benieuwd.
Nadeel van die medicatie is dat je witte bloedlichaampjes gevaarlijk laag kunnen zakken en dan mag je het ook niet meer slikken, dus dan prikken we alles maar in één keer :Y
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_175310725
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 01:05 schreef houdjemond het volgende:

[..]

*O* goedzo!

Ehrm, heb weer hoop concerten bezocht dus moe en gaar as usual.

Verder MS-medicijntjes opbouwen, gaat wel aardig ansich qua bijwerkingen, volgende week weer eens bloedprikken voor een uitgebreid beeld, ook weer suiker en vitamine D, ben benieuwd.
Nadeel van die medicatie is dat je witte bloedlichaampjes gevaarlijk laag kunnen zakken en dan mag je het ook niet meer slikken, dus dan prikken we alles maar in één keer :Y
Ja, dat had ik op FB wel gezien van je concerten, wel leuke afleiding *O*
Fijn dat je niet zoveel last van bijwerkingen hebt, want je moet aardig wat slikken nu.
Ik ben ook benieuwd naar je bloeduitslagen dan en hoop dat het allemaal goed is ^O^
  zondag 26 november 2017 @ 10:10:10 #228
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_175313062
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 01:05 schreef houdjemond het volgende:

[..]

*O* goedzo!

Ehrm, heb weer hoop concerten bezocht dus moe en gaar as usual.

Verder MS-medicijntjes opbouwen, gaat wel aardig ansich qua bijwerkingen, volgende week weer eens bloedprikken voor een uitgebreid beeld, ook weer suiker en vitamine D, ben benieuwd.
Nadeel van die medicatie is dat je witte bloedlichaampjes gevaarlijk laag kunnen zakken en dan mag je het ook niet meer slikken, dus dan prikken we alles maar in één keer :Y
Hopelijk is alles goed!

Ik ben beroemd _O- Zit sinds deze week op een facebook pagina voor met mensen die dialyseren en getransplanteerd zijn enzo, en ik vertelde mijn verhaal, reageert er iemand, heb jij toevallig in het Martini gedialyseerd? Ja dus :o Blijkt dat zij dialyseerde in het UMCG en in de taxi het steeds over mij ging _O-
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zondag 26 november 2017 @ 10:11:22 #229
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_175313077
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 23:17 schreef Coraline het volgende:
Sterkte voor iedereen die het nodig heeft!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet dat de antwoorden bij mijzelf liggen en ik verder met van mij afschrijven geen oplossing vindt. Maar toch, afschrijven kan misschien al helpen.
Veel sterkte :* en schrijf maar lekker van je af, daar is dit topic voor! :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_175317104
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 10:10 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Hopelijk is alles goed!

Ik ben beroemd _O- Zit sinds deze week op een facebook pagina voor met mensen die dialyseren en getransplanteerd zijn enzo, en ik vertelde mijn verhaal, reageert er iemand, heb jij toevallig in het Martini gedialyseerd? Ja dus :o Blijkt dat zij dialyseerde in het UMCG en in de taxi het steeds over mij ging _O-
Haha OMG _O-
Maarja je bent dan ook een wonderlijk verhaal, dus snap het wel :D
  zondag 26 november 2017 @ 21:21:10 #231
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_175326828
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 13:52 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Haha OMG _O-
Maarja je bent dan ook een wonderlijk verhaal, dus snap het wel :D
Haha ja maar het is wel grappig.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  maandag 27 november 2017 @ 10:43:07 #232
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_175334355
Oh willen we lachen?
Ik mag 6 december weer naar het UWV.

*O* _O-
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_175335355
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 10:43 schreef houdjemond het volgende:
Oh willen we lachen?
Ik mag 6 december weer naar het UWV.

*O* _O-
Ben er pas geweest, echt grappig was het niet -O-.

Binnenkort, weet nog niet wanneer, mag ik voor ronde nummer 2 ;(
  maandag 27 november 2017 @ 11:52:25 #234
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_175335685
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 10:43 schreef houdjemond het volgende:
Oh willen we lachen?
Ik mag 6 december weer naar het UWV.

*O* _O-
Alweer?
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † maandag 27 november 2017 @ 12:05:48 #235
137949 Disana
pi_175335925
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 10:10 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Hopelijk is alles goed!

Ik ben beroemd _O- Zit sinds deze week op een facebook pagina voor met mensen die dialyseren en getransplanteerd zijn enzo, en ik vertelde mijn verhaal, reageert er iemand, heb jij toevallig in het Martini gedialyseerd? Ja dus :o Blijkt dat zij dialyseerde in het UMCG en in de taxi het steeds over mij ging _O-
Whehe ^O^
  maandag 27 november 2017 @ 12:26:56 #236
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_175336294
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 11:36 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ben er pas geweest, echt grappig was het niet -O-.

Binnenkort, weet nog niet wanneer, mag ik voor ronde nummer 2 ;(
Ik en het UWV is bijna een gimmick, daarom de hilariteit voor mij persoonlijk.
Voor de rest is het natuurlijk nooit leuk.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  maandag 27 november 2017 @ 12:27:27 #237
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_175336305
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 11:52 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Alweer?
Ja, zou herkeuring krijgen eind 2017, nu een herbeoordeling :D :')
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  maandag 27 november 2017 @ 13:34:00 #238
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_175337288
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 12:27 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Ja, zou herkeuring krijgen eind 2017, nu een herbeoordeling :D :')
:')
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_175338415
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 12:27 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Ja, zou herkeuring krijgen eind 2017, nu een herbeoordeling :D :')
Blijft feitelijk hetzelfde, is alleen een ander naampje ;)
  maandag 27 november 2017 @ 15:20:56 #240
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_175339475
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 14:33 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Blijft feitelijk hetzelfde, is alleen een ander naampje ;)
Voor mij niet :N zou namelijk in 2018 mijn vrijwilligerswerk uitbreiden en voor een lager percentage gaan maar dat zit er nu natuurlijk helemaal niet meer in.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_175360650
Ik heb zwart op wit staan dat mijn arbeidsongeschiktheid nu 0,0% is. *O*

quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 01:05 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Ehrm, heb weer hoop concerten bezocht dus moe en gaar as usual.
Wij gaan volgend jaar naar Guns 'n Roses! :D *O*
pi_175372692
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 10:11 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Veel sterkte :* en schrijf maar lekker van je af, daar is dit topic voor! :*
Excuses voor de late reactie. Mijn handen willen niet meer wat ik wil, helaas. Maar heel erg bedankt!
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2017 11:28 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Welke weg is er niet meer terug? Als je aan de pleisters begint is dat voor de rest van je leven, bedoel je dat?
Ja, het is een zwaardere pijnstiller. Sowieso is het een tegenslag dat het mij niet meer lukt de pijn onder controle te kunnen krijgen. Daarbij dus een volgende stap in de pijnstilling waar ik erg van baal, maar wel nodig ga hebben. Ook ben ik bang voor de gewenningsverschijnselen. Mocht ik ooit willen of moeten stoppen, bijvoorbeeld.
pi_175373012
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 12:26 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Ik en het UWV is bijna een gimmick, daarom de hilariteit voor mij persoonlijk.
Voor de rest is het natuurlijk nooit leuk.
Oh jij bent ook vriendjes met de hulpverleners? O+
pi_175373021
Oh ik ben verdwaald excuses
pi_175373649
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 22:57 schreef Coraline het volgende:

[..]

Excuses voor de late reactie. Mijn handen willen niet meer wat ik wil, helaas. Maar heel erg bedankt!

[..]

Ja, het is een zwaardere pijnstiller. Sowieso is het een tegenslag dat het mij niet meer lukt de pijn onder controle te kunnen krijgen. Daarbij dus een volgende stap in de pijnstilling waar ik erg van baal, maar wel nodig ga hebben. Ook ben ik bang voor de gewenningsverschijnselen. Mocht ik ooit willen of moeten stoppen, bijvoorbeeld.
Ik zit ook zwaar onder de pijnstillers, is helaas niet anders. Zonder medicatie ben ik maar een zielig hoopje mens. Mét kan ik tenminste nog iets doen :)
pi_175400269
Hallo lieve CZT'ers.

Ik weet niet waar ik moet beginnen, heb me hier al héél lang niet gemeld. Volgens mij is mijn laatste post bijna een jaar geleden. Heb me destijds even teruggetrokken van het forum door alle discussie. Maar als ik dit zo lees is het stukken rustiger hier nu?

Hoe is het hier met iedereen? Ik heb dit topic even snel doorgespit, dus kom wel wat dingen tegen natuurlijk. Ik wil proberen het vanaf nu weer een beetje op te pakken.

Update over mij:

Misschien weten jullie nog wel dat ik vorig jaar na een zware periode waarin mijn schoonmoeder is overleden, een baan heb gekregen bij het ministerie van sociale zaken en werkgelegenheid als financial trainee? Nou, inmiddels zit ik binnen dat traineeship op mijn tweede plek (de algemene rekenkamer), maar de kans dat ik een vast contract bij SZW krijg is heel groot, want daar ben ik momenteel over in gesprek! Daar ben ik echt superblij mee, want ik had het daar onwijs naar mijn zin.

Het enige nadeel hieraan is dat ik nu moet gaan nadenken over hoeveel uur ik wil gaan werken. Ik merk aan mijn longen dat werken energie vreet. Binnen het traineeship werk ik 40 uur, maar doordeweeks kan ik daardoor niet veel meer dan werken, eten en slapen. Mijn reistijd naar het werk is wel enorm afgenomen, want ik ben verhuisd naar Vlaardingen. Dat scheelt al. Ik zou enerzijds graag 40 blijven werken (en 36 uitbetalen), want ik heb 1 grote passie en dat is reizen. Omdat mijn ziekte vrij progressief is, weet ik niet hoe lang ik dit nog kan blijven doen. Voor reizen heb je tijd en geld nodig en met een dergelijk contract heb ik dat. Anderzijds is het ook lastig in te schatten of veel werken mijn ziekte sneller verergerd. Dan kan ik beter minder werken, iets langer sparen, maar nog meer jaren op reis gaan.

Qua reizen: Ik ben dit jaar eindelijk naar Amerika geweest. Volgend jaar gaan we weer. Zoals gezegd, nu kan het nog relatief gemakkelijk. Dat kan binnen 10 jaar al over zijn (kan ook nog 20 jaar goed gaan).

Mijn ziekte gaat in het nieuwe huis wel beter. Het oude huis was echt oud en slecht geïsoleerd. Daarnaast konden in de slaapkamer de ramen niet open. Dat is in het nieuwe huis allemaal niet, waardoor ik op dagelijkse basis minder last heb.

Wel merk ik dat ik per jaar meer en meer dagen last heb van veel hoesten, laag energielevel en zware benauwdheid. Ik mag gelukkig thuiswerken als kantoor even niet gaat en ik heb een allergiewerkplek gekregen. Het is echt superfijn om een meedenkende werkgever te hebben die ondanks je ziekte een vast contract aanbiedt. Ik besef me heel goed hoeveel geluk ik heb gehad, maar ik maak me ook wel zorgen over de toekomst.

Nouja, nu eerst nog maar een paar jaar genieten van het feit dat ik het geluk heb dat ik nog kan reizen.

Heel verhaal, maar ik ben er weer! :W

Edit: en dan vergeet ik nog helemaal te vertellen dat ik in april eindelijk ook echt ben afgestudeerd! Dus ik ben nu Master of Science :D
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  donderdag 30 november 2017 @ 12:11:37 #247
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_175400775
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 11:53 schreef superkimmi het volgende:
Hallo lieve CZT'ers.

Ik weet niet waar ik moet beginnen, heb me hier al héél lang niet gemeld. Volgens mij is mijn laatste post bijna een jaar geleden. Heb me destijds even teruggetrokken van het forum door alle discussie. Maar als ik dit zo lees is het stukken rustiger hier nu?

Hoe is het hier met iedereen? Ik heb dit topic even snel doorgespit, dus kom wel wat dingen tegen natuurlijk. Ik wil proberen het vanaf nu weer een beetje op te pakken.

Update over mij:

Misschien weten jullie nog wel dat ik vorig jaar na een zware periode waarin mijn schoonmoeder is overleden, een baan heb gekregen bij het ministerie van sociale zaken en werkgelegenheid als financial trainee? Nou, inmiddels zit ik binnen dat traineeship op mijn tweede plek (de algemene rekenkamer), maar de kans dat ik een vast contract bij SZW krijg is heel groot, want daar ben ik momenteel over in gesprek! Daar ben ik echt superblij mee, want ik had het daar onwijs naar mijn zin.

Het enige nadeel hieraan is dat ik nu moet gaan nadenken over hoeveel uur ik wil gaan werken. Ik merk aan mijn longen dat werken energie vreet. Binnen het traineeship werk ik 40 uur, maar doordeweeks kan ik daardoor niet veel meer dan werken, eten en slapen. Mijn reistijd naar het werk is wel enorm afgenomen, want ik ben verhuisd naar Vlaardingen. Dat scheelt al. Ik zou enerzijds graag 40 blijven werken (en 36 uitbetalen), want ik heb 1 grote passie en dat is reizen. Omdat mijn ziekte vrij progressief is, weet ik niet hoe lang ik dit nog kan blijven doen. Voor reizen heb je tijd en geld nodig en met een dergelijk contract heb ik dat. Anderzijds is het ook lastig in te schatten of veel werken mijn ziekte sneller verergerd. Dan kan ik beter minder werken, iets langer sparen, maar nog meer jaren op reis gaan.

Qua reizen: Ik ben dit jaar eindelijk naar Amerika geweest. Volgend jaar gaan we weer. Zoals gezegd, nu kan het nog relatief gemakkelijk. Dat kan binnen 10 jaar al over zijn (kan ook nog 20 jaar goed gaan).

Mijn ziekte gaat in het nieuwe huis wel beter. Het oude huis was echt oud en slecht geïsoleerd. Daarnaast konden in de slaapkamer de ramen niet open. Dat is in het nieuwe huis allemaal niet, waardoor ik op dagelijkse basis minder last heb.

Wel merk ik dat ik per jaar meer en meer dagen last heb van veel hoesten, laag energielevel en zware benauwdheid. Ik mag gelukkig thuiswerken als kantoor even niet gaat en ik heb een allergiewerkplek gekregen. Het is echt superfijn om een meedenkende werkgever te hebben die ondanks je ziekte een vast contract aanbiedt. Ik besef me heel goed hoeveel geluk ik heb gehad, maar ik maak me ook wel zorgen over de toekomst.

Nouja, nu eerst nog maar een paar jaar genieten van het feit dat ik het geluk heb dat ik nog kan reizen.

Heel verhaal, maar ik ben er weer! :W

Edit: en dan vergeet ik nog helemaal te vertellen dat ik in april eindelijk ook echt ben afgestudeerd! Dus ik ben nu Master of Science :D
Fijn dat het goed gaat met je ! Gefeliciteerd met je contract!!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  donderdag 30 november 2017 @ 13:01:43 #248
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_175401965
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 23:12 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Oh jij bent ook vriendjes met de hulpverleners? O+
Hahahaha. Absoluut, ze zijn gek op me en laten meerdere malen per maand weten dat ze niet zonder mij kunnen en of ik snel weer langskom :D
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  donderdag 30 november 2017 @ 21:57:49 #249
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_175413172
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vaste bloedprikdame vond m errug tof :D _O_

Edit; toch even eigen blije hoofd eraf geknipt.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_175425196
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 22:57 schreef Coraline het volgende:

[..]

Excuses voor de late reactie. Mijn handen willen niet meer wat ik wil, helaas. Maar heel erg bedankt!

[..]

Ja, het is een zwaardere pijnstiller. Sowieso is het een tegenslag dat het mij niet meer lukt de pijn onder controle te kunnen krijgen. Daarbij dus een volgende stap in de pijnstilling waar ik erg van baal, maar wel nodig ga hebben. Ook ben ik bang voor de gewenningsverschijnselen. Mocht ik ooit willen of moeten stoppen, bijvoorbeeld.
Met EDS is de stofopname anders. Niet iedere arts weet dat en het is per patiënt ook verschillend. Voor de een is 150 Mg veel, voor de ander met EDS kan dat peanuts zijn. Ik heb ook EDS en wil met jou mijn ervaringen en hoeveelheden medicatie wel delen. Via PM graag. Het voelt hier nog steeds niet prettig genoeg om weer vrij te posten voor mij.

Beterschap, sterkte en zo.

@ kimmmie. Gefeliciteerd! Ik moet nog drie vakken, hopelijk in januari klaar. *O*
pi_175474606
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 11:53 schreef superkimmi het volgende:
Hallo lieve CZT'ers.

Ik weet niet waar ik moet beginnen, heb me hier al héél lang niet gemeld. Volgens mij is mijn laatste post bijna een jaar geleden. Heb me destijds even teruggetrokken van het forum door alle discussie. Maar als ik dit zo lees is het stukken rustiger hier nu?

Hoe is het hier met iedereen? Ik heb dit topic even snel doorgespit, dus kom wel wat dingen tegen natuurlijk. Ik wil proberen het vanaf nu weer een beetje op te pakken.

Update over mij:

Misschien weten jullie nog wel dat ik vorig jaar na een zware periode waarin mijn schoonmoeder is overleden, een baan heb gekregen bij het ministerie van sociale zaken en werkgelegenheid als financial trainee? Nou, inmiddels zit ik binnen dat traineeship op mijn tweede plek (de algemene rekenkamer), maar de kans dat ik een vast contract bij SZW krijg is heel groot, want daar ben ik momenteel over in gesprek! Daar ben ik echt superblij mee, want ik had het daar onwijs naar mijn zin.

Het enige nadeel hieraan is dat ik nu moet gaan nadenken over hoeveel uur ik wil gaan werken. Ik merk aan mijn longen dat werken energie vreet. Binnen het traineeship werk ik 40 uur, maar doordeweeks kan ik daardoor niet veel meer dan werken, eten en slapen. Mijn reistijd naar het werk is wel enorm afgenomen, want ik ben verhuisd naar Vlaardingen. Dat scheelt al. Ik zou enerzijds graag 40 blijven werken (en 36 uitbetalen), want ik heb 1 grote passie en dat is reizen. Omdat mijn ziekte vrij progressief is, weet ik niet hoe lang ik dit nog kan blijven doen. Voor reizen heb je tijd en geld nodig en met een dergelijk contract heb ik dat. Anderzijds is het ook lastig in te schatten of veel werken mijn ziekte sneller verergerd. Dan kan ik beter minder werken, iets langer sparen, maar nog meer jaren op reis gaan.

Qua reizen: Ik ben dit jaar eindelijk naar Amerika geweest. Volgend jaar gaan we weer. Zoals gezegd, nu kan het nog relatief gemakkelijk. Dat kan binnen 10 jaar al over zijn (kan ook nog 20 jaar goed gaan).

Mijn ziekte gaat in het nieuwe huis wel beter. Het oude huis was echt oud en slecht geïsoleerd. Daarnaast konden in de slaapkamer de ramen niet open. Dat is in het nieuwe huis allemaal niet, waardoor ik op dagelijkse basis minder last heb.

Wel merk ik dat ik per jaar meer en meer dagen last heb van veel hoesten, laag energielevel en zware benauwdheid. Ik mag gelukkig thuiswerken als kantoor even niet gaat en ik heb een allergiewerkplek gekregen. Het is echt superfijn om een meedenkende werkgever te hebben die ondanks je ziekte een vast contract aanbiedt. Ik besef me heel goed hoeveel geluk ik heb gehad, maar ik maak me ook wel zorgen over de toekomst.

Nouja, nu eerst nog maar een paar jaar genieten van het feit dat ik het geluk heb dat ik nog kan reizen.

Heel verhaal, maar ik ben er weer! :W

Edit: en dan vergeet ik nog helemaal te vertellen dat ik in april eindelijk ook echt ben afgestudeerd! Dus ik ben nu Master of Science :D
Super dat het zo goed gaat! En kans op een vast contract: wauw! Dat zou ik ook graag willen, ik heb het zo ontzettend naar mijn zin op m'n werk!

En welcome back!
  maandag 4 december 2017 @ 11:02:43 #252
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_175485488
Ik moet acuut stoppen met mijn MS-medicijntjes.
Heb leverfuncties waar je U tegen zegt.
Alat van 241
Asat van 26
GGT van 390.
:( ;(
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_175485548
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 11:02 schreef houdjemond het volgende:
Ik moet acuut stoppen met mijn MS-medicijntjes.
Heb leverfuncties waar je U tegen zegt.
Alat van 241
Asat van 26
GGT van 390.
:( ;(
Ai. Zijn er nog alternatieve medicijnen?
Twiddel
  maandag 4 december 2017 @ 11:09:27 #254
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_175485590
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 11:02 schreef houdjemond het volgende:
Ik moet acuut stoppen met mijn MS-medicijntjes.
Heb leverfuncties waar je U tegen zegt.
Alat van 241
Asat van 26
GGT van 390.
:( ;(
Oh, dat is een tegenvaller.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 4 december 2017 @ 11:21:07 #255
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_175485796
quote:
99s.gif Op maandag 4 december 2017 11:06 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Ai. Zijn er nog alternatieve medicijnen?
Ja, maar dat is allemaal nog ergere troep, daarom juist voor deze gekozen.
Over 2 weken weer bloedprikken en nu dus even geen meds meer.

Er zal gdvrdmm eens een keer iets normaal gaan hier zeg :(
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  maandag 4 december 2017 @ 11:21:47 #256
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_175485812
Asat moet 62 zijn trouwens :@ :') lijstje was nog niet slecht genoeg.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_175485828
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 11:21 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Ja, maar dat is allemaal nog ergere troep, daarom juist voor deze gekozen.
Over 2 weken weer bloedprikken en nu dus even geen meds meer.

Er zal gdvrdmm eens een keer iets normaal gaan hier zeg :(
He bah, wat vervelend. :*
Twiddel
  maandag 4 december 2017 @ 13:02:38 #258
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_175487677
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 11:02 schreef houdjemond het volgende:
Ik moet acuut stoppen met mijn MS-medicijntjes.
Heb leverfuncties waar je U tegen zegt.
Alat van 241
Asat van 26
GGT van 390.
:( ;(
Jeetje wat hoog!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_175488213
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 11:21 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Ja, maar dat is allemaal nog ergere troep, daarom juist voor deze gekozen.
Over 2 weken weer bloedprikken en nu dus even geen meds meer.

Er zal gdvrdmm eens een keer iets normaal gaan hier zeg :(
Sterkte en mbt je onderste zin, join de club. Hier gaat het ook beroerd, komt steeds meer vervelende onzin bij :{ :(
  maandag 4 december 2017 @ 14:00:15 #260
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_175488694
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 13:29 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Sterkte en mbt je onderste zin, join de club. Hier gaat het ook beroerd, komt steeds meer vervelende onzin bij :{ :(
Never a dull moment :{ .

Gaat het een beetje met je? Weet niet of je alle extra vervelende zooi ook kwijt wil hier maar ik luister :* .
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  maandag 4 december 2017 @ 14:00:53 #261
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_175488704
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 13:02 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Jeetje wat hoog!
Ja echt! Tis ook niet even een tikje te hoog maar full Dark no stars hoog.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_175489821
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 14:00 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Never a dull moment :{ .

Gaat het een beetje met je? Weet niet of je alle extra vervelende zooi ook kwijt wil hier maar ik luister :* .
Lief van je ^O^. Wil liever niet teveel erover kwijt. Het is dat ik zelf oplet en meerdere artsen in de juiste richting duw, anders gebeurd er niets ;(
  maandag 4 december 2017 @ 16:30:08 #263
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_175491337
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 14:00 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Ja echt! Tis ook niet even een tikje te hoog maar full Dark no stars hoog.
Ja idd :{
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_175502587


[ Bericht 100% gewijzigd door LPFAN op 05-12-2017 08:26:20 (offtopic) ]
  dinsdag 5 december 2017 @ 08:25:17 #265
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_175502686
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 08:14 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Dit hoort hier niet inderdaad, en dat weet je ook wel.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_175505772
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 08:25 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Dit hoort hier niet inderdaad, en dat weet je ook wel.
Jammer. Heel jammer dat er zo moeilijk over gedaan wordt...
  dinsdag 5 december 2017 @ 12:00:39 #267
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_175505857
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 15:02 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Lief van je ^O^. Wil liever niet teveel erover kwijt. Het is dat ik zelf oplet en meerdere artsen in de juiste richting duw, anders gebeurd er niets ;(
Aanbod staat O+. Dus je zit voor jou gevoel hun werk te doen zeker? Gedoe altijd }:|
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  woensdag 6 december 2017 @ 10:06:03 #268
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_175523213
Straks naar mijn vrienden bij het UWV. -O-

Trouwens, kan je door die hoge leverwaarden last krijgen van je huid? Ik heb al moeilijke acne-huid maar het is sinds gisteren echt bizar.
Vet,pukkeltjes,rood,eczeem. ;( iets met afvalstoffen oid?
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  woensdag 6 december 2017 @ 10:07:06 #269
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_175523219
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 10:06 schreef houdjemond het volgende:
Straks naar mijn vrienden bij het UWV. -O-

Trouwens, kan je door die hoge leverwaarden last krijgen van je huid? Ik heb al moeilijke acne-huid maar het is sinds gisteren echt bizar.
Vet,pukkeltjes,rood,eczeem. ;( iets met afvalstoffen oid?
Zou me niets verbazen als daar een koppeling tussen is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 6 december 2017 @ 10:20:52 #270
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_175523426
Hjm, sterkte bij het UWV. (Zie het maar als een grote grap.)
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 6 december 2017 @ 10:44:50 #271
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_175523798
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 10:06 schreef houdjemond het volgende:
Straks naar mijn vrienden bij het UWV. -O-

Trouwens, kan je door die hoge leverwaarden last krijgen van je huid? Ik heb al moeilijke acne-huid maar het is sinds gisteren echt bizar.
Vet,pukkeltjes,rood,eczeem. ;( iets met afvalstoffen oid?
Blijft bizar dat het UWV je lastig blijft vallen. Hoeveel diagnoses moet je hebben voordat ze dat niet meer doen? :{
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  woensdag 6 december 2017 @ 11:19:44 #272
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_175524356
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 10:44 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Blijft bizar dat het UWV je lastig blijft vallen. Hoeveel diagnoses moet je hebben voordat ze dat niet meer doen? :{
Nouja omdat ik nu MS erbij heb gaan ze dus wéér beoordelen hoe of wat..
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  woensdag 6 december 2017 @ 14:50:44 #273
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_175528965
Volgende maand naar arbeidsdeskundige.. En wat me tegenhield om morgen niet weer aan de slag te gaan want "je MS en je AVK zijn nu toch rustig".

}:| :{ :X :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  woensdag 6 december 2017 @ 15:26:23 #274
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_175529692
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 14:50 schreef houdjemond het volgende:
Volgende maand naar arbeidsdeskundige.. En wat me tegenhield om morgen niet weer aan de slag te gaan want "je MS en je AVK zijn nu toch rustig".

}:| :{ :X :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
En toen heb je verteld dat je in ernstige mate beperkt wordt door je ziektes?
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 6 december 2017 @ 15:42:18 #275
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_175529981
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 14:50 schreef houdjemond het volgende:
Volgende maand naar arbeidsdeskundige.. En wat me tegenhield om morgen niet weer aan de slag te gaan want "je MS en je AVK zijn nu toch rustig".

}:| :{ :X :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
Wtf :')
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  woensdag 6 december 2017 @ 20:57:31 #276
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_175536230
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 15:26 schreef Lienekien het volgende:

[..]

En toen heb je verteld dat je in ernstige mate beperkt wordt door je ziektes?
Uiteraard.
Was pas de 4de keer exact hetzelfde gesprek alleen nu mét MS erbij.
Krijg zijn verslag volgende week. :')
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_175536660
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 20:57 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Uiteraard.
Was pas de 4de keer exact hetzelfde gesprek alleen nu mét MS erbij.
Krijg zijn verslag volgende week. :')
Ik heb het al op FB gezegd, maar ik heb er gewoon echt geen woorden voor hoe ze je behandelen daar. Echt WTF :')

Die collectieve zorgverzekering van de gemeente is rond, vandaag polis ontvangen ^O^

Vrijdag naar Diabeter toe, maar dat zal niet zo spannend zijn. Bloedwaardes zijn redelijk stabiel, niet meer zoveel hypo's meer als een tijdje terug iig ^O^
  donderdag 7 december 2017 @ 20:08:36 #278
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_175558877
Het is hier wel rustig verder, Ik ga maar voor "geen nieuws is goed nieuws" O+

Mijn benen willen vandaag niet en ik zou zweren dat ik, omdat ik van de Tec ben afgehaald ik wéér vermoeider en narrig ben incluis geduld en concentratie van 0,0. :{ of het komt door gisteren en alle stress.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_175558948
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:08 schreef houdjemond het volgende:
Het is hier wel rustig verder, Ik ga maar voor "geen nieuws is goed nieuws" O+

Mijn benen willen vandaag niet en ik zou zweren dat ik, omdat ik van de Tec ben afgehaald ik wéér vermoeider en narrig ben incluis geduld en concentratie van 0,0. :{ of het komt door gisteren en alle stress.
Dat laatste zou idd ook kunnen, maar sowieso kut voor je, waar het ook door komt. Dikke knuffel :*
  woensdag 13 december 2017 @ 09:53:25 #280
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_175688289
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:08 schreef houdjemond het volgende:
Het is hier wel rustig verder, Ik ga maar voor "geen nieuws is goed nieuws" O+

Mijn benen willen vandaag niet en ik zou zweren dat ik, omdat ik van de Tec ben afgehaald ik wéér vermoeider en narrig ben incluis geduld en concentratie van 0,0. :{ of het komt door gisteren en alle stress.
Hoe is het nu?
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  woensdag 13 december 2017 @ 09:56:34 #281
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_175688339
Blegh ff spuwen: (niet letterlijk :P)

Heb al jaaaaren last van maagzuur, en slik daarvoor omeprazol, sinds de transplantatie slik ik 80mg per dag hier van, wat erg hoog is. Laatste paar weken heb ik echter weer behoorlijk last, en vooral pijn achter het borstbeen. Vandaag dus ff langs de HA geweest, en moet binnenkort voor een gastroscopie ;( (En ter voorbereiding mag ik dan een week geen omeprazol slikken.. dat gaat leuk worden) Ben benieuwd wat daar uit gaat komen.. HA denkt aan een slokdarmontsteking.

[ Bericht 5% gewijzigd door LPFAN op 13-12-2017 10:41:10 ]
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  woensdag 13 december 2017 @ 10:42:28 #282
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_175689060
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 09:56 schreef LPFAN het volgende:
Blegh ff spuwen: (niet letterlijk :P)

Heb al jaaaaren last van maagzuur, en slik daarvoor omeprazol, sinds de transplantatie slik ik 80mg per dag hier van, wat erg hoog is. Laatste paar weken heb ik echter weer behoorlijk last, en vooral pijn achter het borstbeen. Vandaag dus ff langs de HA geweest, en moet binnenkort voor een gastroscopie ;( (En ter voorbereiding mag ik dan een week geen omeprazol slikken.. dat gaat leuk worden) Ben benieuwd wat daar uit gaat komen.. HA denkt aan een slokdarmontsteking.
Moe voor de verandering, en bleh. Morgen bloedprikken en heb dat UWV rapport nog niet.

Maar vervelend mopje, maagzuur is sowieso rot.
Krijg je wel iets van een roesje voor dat onderzoek? ;(
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  woensdag 13 december 2017 @ 10:53:20 #283
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_175689271
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 09:56 schreef LPFAN het volgende:
Blegh ff spuwen: (niet letterlijk :P)

Heb al jaaaaren last van maagzuur, en slik daarvoor omeprazol, sinds de transplantatie slik ik 80mg per dag hier van, wat erg hoog is. Laatste paar weken heb ik echter weer behoorlijk last, en vooral pijn achter het borstbeen. Vandaag dus ff langs de HA geweest, en moet binnenkort voor een gastroscopie ;( (En ter voorbereiding mag ik dan een week geen omeprazol slikken.. dat gaat leuk worden) Ben benieuwd wat daar uit gaat komen.. HA denkt aan een slokdarmontsteking.
Oh, wat rot. Ik hoop dat het meevalt.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 13 december 2017 @ 10:56:07 #284
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_175689330
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 10:42 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Moe voor de verandering, en bleh. Morgen bloedprikken en heb dat UWV rapport nog niet.

Maar vervelend mopje, maagzuur is sowieso rot.
Krijg je wel iets van een roesje voor dat onderzoek? ;(
Succes morgen! :* Ik ga wel om een roesje vragen ja

quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 10:53 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Oh, wat rot. Ik hoop dat het meevalt.
Ik hoop het ook. Ben er op zich wel blij mee dat het onderzocht gaat worden, want wil wel weten wat er mis is want dit is ook niks. Zie alleen enorm tegen die week van te voren op, gaat niet fijn worden.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_175694190
Ik heb ook vele jaren last gehad van brandend maagzuur, ik slikte alleen Rennie Duo bij klachten. Dat legt een beschermend laagje op je slokdarm.
Mag je dat wel?
pi_175694335
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 09:56 schreef LPFAN het volgende:
Blegh ff spuwen: (niet letterlijk :P)

Heb al jaaaaren last van maagzuur, en slik daarvoor omeprazol, sinds de transplantatie slik ik 80mg per dag hier van, wat erg hoog is. Laatste paar weken heb ik echter weer behoorlijk last, en vooral pijn achter het borstbeen. Vandaag dus ff langs de HA geweest, en moet binnenkort voor een gastroscopie ;( (En ter voorbereiding mag ik dan een week geen omeprazol slikken.. dat gaat leuk worden) Ben benieuwd wat daar uit gaat komen.. HA denkt aan een slokdarmontsteking.
Dat klinkt idd niet fijn meis. Wel goed dat het onderzocht wordt, maar een week zonder medicatie moeten lijkt me echt hel ja. Sterkte :*

HJM succes morgen met bloedprikken en stom dat je dat rapport nog niet hebt :(

Ik was vrijdag weer bij Diabeter dus. HbA1c was net als de vorige keer 41 ^O^ Terwijl ik nu minder hypo's had, dus effectief gaat het nog beter.
Bloeddruk was ook prima (119/66) en ze hebben ook nog even bloed afgenomen om te kijken hoe het nu met mijn cholesterol/schildklier gaat nu ik ben gestopt met de medicatie. Heb daar 5 januari een belafspraak over om de uitslag te horen.

Ik hoef niks aan mijn pompinstellingen aan te passen, dat lijkt nu wel goed te zitten. Maar wat een verschil qua instellingen sinds ik bij Diabeter zit. Basaal is nu 2 eenheden lager per uur zo'n beetje :o
Maar ik ben ook al bijna 15 kg afgevallen, dat scheelt ook een heleboel natuurlijk ^O^
  woensdag 13 december 2017 @ 14:52:43 #287
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_175694751
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 14:26 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Ik heb ook vele jaren last gehad van brandend maagzuur, ik slikte alleen Rennie Duo bij klachten. Dat legt een beschermend laagje op je slokdarm.
Mag je dat wel?
Nee mag ik niet meer hebben.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zaterdag 16 december 2017 @ 11:34:39 #288
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_175758776
Heb al een afspraak binnen. 27 december om 8 uur, mooi op tijd dus :o

Zit er wel over na te denken over dat roesje, aan de andere kant zit ik er ook over na te denken om het gewoon te ondergaan. Omdat met een roesje ik weer een halve dag kwijt ben, ik weer iemand moet regelen die mij kan ophalen want je mag niet alleen naar huis, en het is wel weer een roesje. Maar ff goed over
nadenken.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zaterdag 16 december 2017 @ 12:40:42 #289
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_175759830
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 14:34 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Dat klinkt idd niet fijn meis. Wel goed dat het onderzocht wordt, maar een week zonder medicatie moeten lijkt me echt hel ja. Sterkte :*

HJM succes morgen met bloedprikken en stom dat je dat rapport nog niet hebt :(

Ik was vrijdag weer bij Diabeter dus. HbA1c was net als de vorige keer 41 ^O^ Terwijl ik nu minder hypo's had, dus effectief gaat het nog beter.
Bloeddruk was ook prima (119/66) en ze hebben ook nog even bloed afgenomen om te kijken hoe het nu met mijn cholesterol/schildklier gaat nu ik ben gestopt met de medicatie. Heb daar 5 januari een belafspraak over om de uitslag te horen.

Ik hoef niks aan mijn pompinstellingen aan te passen, dat lijkt nu wel goed te zitten. Maar wat een verschil qua instellingen sinds ik bij Diabeter zit. Basaal is nu 2 eenheden lager per uur zo'n beetje :o
Maar ik ben ook al bijna 15 kg afgevallen, dat scheelt ook een heleboel natuurlijk ^O^
Dat zijn mooie resultaten!
The love you take is equal to the love you make.
pi_175760123
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 december 2017 12:40 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dat zijn mooie resultaten!
Dankjewel, ja ik ben er ook super blij mee ^O^

LPFAN fijn dat je al een datum hebt. Nog maar even goed nadenken over dat roesje dan. Want er zitten ook nadelen aan idd.
  zaterdag 16 december 2017 @ 13:41:03 #291
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_175760846
Ik heb eczeem bijgekregen maar kan dat ook van stress zijn?
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_175760985
Eczeem heb je door een fout in je huid, maar stess schijnt het wel te kunnen verergeren
  zaterdag 16 december 2017 @ 14:29:13 #293
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_175761760
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 december 2017 13:03 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Dankjewel, ja ik ben er ook super blij mee ^O^

LPFAN fijn dat je al een datum hebt. Nog maar even goed nadenken over dat roesje dan. Want er zitten ook nadelen aan idd.
Fijn dat het met je waardes goed gaat!

Ja ik denk dat ik het niet ga doen. Onderzoek duurt een paar minuten, moet er maar ff door. En dan kan ik daarna ook nog ff buurten bij dialyse _O-
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zondag 17 december 2017 @ 15:23:59 #294
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_175785255
Mag je schizofrenie hier ook bespreken? Het is meer dan psychisch, vind ik.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_175785376
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 14:29 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Fijn dat het met je waardes goed gaat!

Ja ik denk dat ik het niet ga doen. Onderzoek duurt een paar minuten, moet er maar ff door. En dan kan ik daarna ook nog ff buurten bij dialyse _O-
Dankjewel!
En ja dan toch maar kijken of je het zonder kunt doen. Wel fijner voor daarna en dan kun je idd nog ff gezellig buurten :)
  zondag 17 december 2017 @ 18:48:00 #296
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_175790522
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 15:23 schreef Keep_Walking het volgende:
Mag je schizofrenie hier ook bespreken? Het is meer dan psychisch, vind ik.
Daar kan je beter voor in R&P terecht.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zondag 17 december 2017 @ 18:49:15 #297
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_175790570
quote:
1s.gif Op zondag 17 december 2017 15:28 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Dankjewel!
En ja dan toch maar kijken of je het zonder kunt doen. Wel fijner voor daarna en dan kun je idd nog ff gezellig buurten :)
Ja en dan ben ik mijn hele dag ook niet kwijt. Ik val niet in slaap met een roesje dus ik maak het toch ook dan mee.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zondag 17 december 2017 @ 18:53:03 #298
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_175790673
quote:
1s.gif Op zondag 17 december 2017 18:48 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Daar kan je beter voor in R&P terecht.
Maar schizofrenie is ook een hersenziekte.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 17 december 2017 @ 18:55:16 #299
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_175790750
quote:
1s.gif Op zondag 17 december 2017 18:53 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Maar schizofrenie is ook een hersenziekte.
Ja maar hier gaat het meer om lichamelijke ziektes.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  maandag 18 december 2017 @ 15:57:14 #300
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_175812301
Nou.

Neuroloog gaat overleggen met MDL-arts want mijn leverwaarden zijn gestegen.

Ja gestegen.

FML. :(
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  maandag 18 december 2017 @ 16:24:53 #301
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_175813146
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 15:57 schreef houdjemond het volgende:
Nou.

Neuroloog gaat overleggen met MDL-arts want mijn leverwaarden zijn gestegen.

Ja gestegen.

FML. :(
WTF :{ Wat ongelovelijk kut!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')