abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 11 oktober 2017 @ 12:56:26 #51
356190 xBubbles
Lights will guide you home
pi_174347788
Zo, tanden weer gereinigd enzulks :D
Believe you can, and you will.
pi_174347793
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nee, dat weet hij niet. En mijn therapeut weet het wel. Ze heeft me tijden geleden de opdracht gegeven aan mezelf te zitten en dat heb ik nog steeds niet gedaan. Seks is gewoon niet zo aan mij besteedt
Geen zin in de confrontatie en/of dat hij daar niet zo leuk op zou reageren?
Zou toch mooi zijn als het voor jullie beide een fijne ervaring is.
pi_174347797
quote:
6s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:54 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Liever een dikke Audi dan een vibo hoor.
Liever een Tesla S, maar goed punt :Y
mag het weten
pi_174347800
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:54 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Valt wel mee hoor. Ik doe het graag voor zijn plezier en hij laat duidelijk zijn waardering voor mij blijken :)

[..]

Nee, dat weet hij niet. En mijn therapeut weet het wel. Ze heeft me tijden geleden de opdracht gegeven aan mezelf te zitten en dat heb ik nog steeds niet gedaan. Seks is gewoon niet zo aan mij besteedt
Zou je het niet durven te minderen met 1x per week? Of kom ik nu te dichtbij? Ik denk dat als je ergens er een eerste stap in durft te nemen dat dat het begin is van de controle wat meer bij jezelf durven te leggen. :*
pi_174347824
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:56 schreef STING het volgende:

[..]

Geen zin in de confrontatie en/of dat hij daar niet zo leuk op zou reageren?
Zou toch mooi zijn als het voor jullie beide een fijne ervaring is.
Het zou hem kwetsen en hij zou geen seks meer willen hebben. De gentleman wil alleen seks wanneer ik het ook wil.
Het is voor mij ook fijn, maar meer op het niveau van gewaardeerd voelen, mooi voelen etc. Ik heb het graag voor hem over, want ik houd met hart en ziel van hem
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_174347840
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:56 schreef xBubbles het volgende:
Zo, tanden weer gereinigd enzulks :D
Kunnen ze alle Halloween, Sinterklaas en kerstlekkernijen weer doorstaan zeker? :9

Het gevoel van net gereinigde tanden als je de tandartsenpraktijk uitloopt is wel fijn :Y
mag het weten
pi_174347843
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:46 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Wat een hufter. :o
Heb hem een mail gestuurd dat het is overgedragen aan een collega en dat die wel weer contact opneemt. Het is mijn probleem niet meer, maar netjes is anders ja :X
A mind with a heart of it's own
pi_174347846
Ik ben even de deur uit. :W
pi_174347855
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:59 schreef Fripsel het volgende:
Ik ben even de deur uit. :W
Ik ook, boodschappen halen en zo. Anders heb ik geen lunch :')
mag het weten
pi_174347865
ik ga ff een stuk wandelen.
pi_174347867
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:57 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Zou je het niet durven te minderen met 1x per week? Of kom ik nu te dichtbij? Ik denk dat als je ergens er een eerste stap in durft te nemen dat dat het begin is van de controle wat meer bij jezelf durven te leggen. :*
Nee, je komt niet te dichtbij. Inmiddels durf ik het wel te zeggen als ik echt geen zin heb. Eens per week zou ik echt sneu voor hem vinden. Het is nog een jonge vent en hij doet alles voor me. Op deze manier doe ik wat terug en laat ik mijn waardering blijken
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_174347875
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:59 schreef Fripsel het volgende:
Ik ben even de deur uit. :W
Geniet van het mooie weer O+ :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_174347901
Godsamme ik zou met m'n moeder de stad in gaan. Afgesproken dat ik m'n schoenen aan doe en dat we meteen gaan. Gaat ze eerst nog last minuten een vriendin bellen :')
Dan kan ik haar wel een mep geven, zo irritant vind ik dat.
pi_174347910
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:02 schreef Elvi het volgende:
Godsamme ik zou met m'n moeder de stad in gaan. Afgesproken dat ik m'n schoenen aan doe en dat we meteen gaan. Gaat ze eerst nog last minuten een vriendin bellen :')
Dan kan ik haar wel een mep geven, zo irritant vind ik dat.
Jeetje, sterkte.
pi_174347920
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:00 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Nee, je komt niet te dichtbij. Inmiddels durf ik het wel te zeggen als ik echt geen zin heb. Eens per week zou ik echt sneu voor hem vinden. Het is nog een jonge vent en hij doet alles voor me. Op deze manier doe ik wat terug en laat ik mijn waardering blijken
Nee ik bedoel zeg maar 1x per week minder seks, dan houd je nog 3x over. Dat is best veel hoor. :P Maar dat is wel echt een stap waarbij je de controle neemt. Misschien geeft dat je ook dat gevoel wel een beetje en kun je vervolgens die "sekstijd" wel een keer invullen met tijd voor jezelf om het heel plat te zeggen.

Ok nu ben ik echt even weg. :P
pi_174347932
De wallen hangen inmiddels op m'n enkels dus ik heb al een kort lontje nu :')
pi_174347933
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:04 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Nee ik bedoel zeg maar 1x per week minder seks, dan houd je nog 3x over. Dat is best veel hoor. :P Maar dat is wel echt een stap waarbij je de controle neemt. Misschien geeft dat je ook dat gevoel wel een beetje en kun je vervolgens die "sekstijd" wel een keer invullen met tijd voor jezelf om het heel plat te zeggen.

Ok nu ben ik echt even weg. :P
Waarom push je zo (8>
Baby darling doll face honey
  woensdag 11 oktober 2017 @ 13:05:13 #68
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_174347941
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:00 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Nee, je komt niet te dichtbij. Inmiddels durf ik het wel te zeggen als ik echt geen zin heb. Eens per week zou ik echt sneu voor hem vinden. Het is nog een jonge vent en hij doet alles voor me. Op deze manier doe ik wat terug en laat ik mijn waardering blijken
Maar hoezo is het wel sneu voor hem maar niet voor jou?
Het klinkt een beetje dubbel omdat je zegt dat je de waardering fijn vindt, maar die zou hij ook anders kunnen uiten. :@
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_174347947
Ze heeft nu al heeeel vaak gezegd het zelf wel fijn te vinden maar op een andere manier blablabla _O- en het niet erg te vinden voor hem te doen blablabla
Baby darling doll face honey
pi_174347952
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:02 schreef Elvi het volgende:
Godsamme ik zou met m'n moeder de stad in gaan. Afgesproken dat ik m'n schoenen aan doe en dat we meteen gaan. Gaat ze eerst nog last minuten een vriendin bellen :')
Dan kan ik haar wel een mep geven, zo irritant vind ik dat.
Ow... irritant is dat :( Iets van zeggen?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_174347964
quote:
14s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:05 schreef Crack_ het volgende:
Ze heeft nu al heeeel vaak gezegd het zelf wel fijn te vinden maar op een andere manier blablabla _O- en het niet erg te vinden voor hem te doen blablabla
Dat inderdaad :)
Ik ben tevreden met de situatie, mijn vriend is tevreden. Niks aan het handje
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_174348040
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:07 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dat inderdaad :)
Ik ben tevreden met de situatie, mijn vriend is tevreden. Niks aan het handje
^O^
Baby darling doll face honey
pi_174348044
Ik heb echt wat zon nodig ;( zou willen dat ik een weekje kon boeken

Blote beentjes, even opladen, beetje als een aangespoelde zeehond alle zonnestralen opzuigen
pi_174348051
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:12 schreef Allures het volgende:
Ik heb echt wat zon nodig ;( zou willen dat ik een weekje kon boeken

Blote beentjes, even opladen, beetje als een aangespoelde zeehond alle zonnestralen opzuigen
Oeh en dat al zo vroeg in het najaar...
Vitamine D bij slikken?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 11 oktober 2017 @ 13:14:36 #75
356190 xBubbles
Lights will guide you home
pi_174348064
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:59 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Kunnen ze alle Halloween, Sinterklaas en kerstlekkernijen weer doorstaan zeker? :9

Het gevoel van net gereinigde tanden als je de tandartsenpraktijk uitloopt is wel fijn :Y
Ghehehe :9
Believe you can, and you will.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')