abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  woensdag 11 oktober 2017 @ 12:04:56 #1
3647 B.R.Oekhoest
Berend Rinus is de naam
pi_174346655
Hallo altezaam, nou de situatie is dus deze, als volgende, en wel hierom:
Vanwege geldgebrek door bedorven inkomsten uit de boerderij die ik met mijn broer Tinus bestier, was ik dus op zoek naar een bijbaan. Omdat ik nogal analytisch aangelegd ben, dacht ik aan freelance analist ofzo. Zo gezegd, zo gedaan, en ik kon direct aan de slag bij de inspectie.
Maar nu blijkt dus dat ik illegale massagesalons moet opsporen door me voor te doen als betalende klant, en dan maar wachten op oneerbare voorstellen van de masseuges. Ook hebben ze me een apparaatje meegegeven om aldaar ter plekke spermavlekken in de wasbak en jacuzzi op te sporen.
Dat is dus niet geheel conform mijn verwachting, YIEK!
Hoe zouden jullie hiermee omgaan?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_174346673
Berend Rinus topics _O_
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 12:25:07 #3
3647 B.R.Oekhoest
Berend Rinus is de naam
pi_174347114
Het is me ook nog niet helemaal duidelijk tot hoever ik die oneerbare voorstellen tot realiteit moet of mag laten worden. Dat staat namelijk niet zo specifiek in de arbeidsvoorwaarden danwel functieomschrijving.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_174347221
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:04 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Hallo altezaam, nou de situatie is dus deze, als volgende, en wel hierom:
Vanwege geldgebrek door bedorven inkomsten uit de boerderij die ik met mijn broer Tinus bestier, was ik dus op zoek naar een bijbaan. Omdat ik nogal analytisch aangelegd ben, dacht ik aan freelance analist ofzo. Zo gezegd, zo gedaan, en ik kon direct aan de slag bij de inspectie.
Maar nu blijkt dus dat ik illegale massagesalons moet opsporen door me voor te doen als betalende klant, en dan maar wachten op oneerbare voorstellen van de masseuges. Ook hebben ze me een apparaatje meegegeven om aldaar ter plekke spermavlekken in de wasbak en jacuzzi op te sporen.
Dat is dus niet geheel conform mijn verwachting, YIEK!
Hoe zouden jullie hiermee omgaan?
Thaise oma’s van hun baan ontdoen door te snitchen. :')
pi_174347281
Ik zou m'n verwachtingen bijstellen.
pi_174347309
Leuk topic weer werkman.
pi_174348285
Ogen uitgestoken
pi_174348315
jaja leuk bedacht.
Zonder wrijving geen glans
  woensdag 11 oktober 2017 @ 13:39:35 #9
246810 Duzzy
Kapot knuppelen
pi_174348461
Staat er wel in de functieomschrijving dat je menselijk sappen moet opsporen/onderzoeken als gevolg van het handelen van desbetreffende praktijken?

Lijkt mij de ideale bijbaan voor huisnicht Pendule trouwens.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 13:51:45 #10
3647 B.R.Oekhoest
Berend Rinus is de naam
pi_174348653
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:33 schreef LurkJeRot het volgende:
Leuk topic weer werkman.
Werkman?

http://www.hansteeuwen.net/index.ht/teksten/hard_en_zielig/17

J-jongens en meisjes.
De bakker staat 's ochtends vroeg op, om broodjes te bakken, voor de mensen.
De slager op zijn beurt, maakt lekkere stukjes vlees zodat wij 's avonds lekkere stukjes vlees kunnen eten, alsmede de jus die daaruit gewonnen wordt.
De tuinman werkt op noeste wijze in de tuin, teneinde deze een weeldig aanzien te verschaffen.
En de smid slaat vrolijk fluitend op het hete ijzer in zijn gezellige smidse, waar een foto van zijn vrouw en kinderen hem de nodige werklust verschaffen.
Zo dragen zij allen hun steentje bij aan onze maatschappij.
Maar, jongens en meisjes, d'r zijn ook mensen, die de hele dag maar een beetje in hun bed blijven liggen stinken!
En het liefste de kantjes ervan aflopen. Behalve natuurlijk, als er ergens een feestje gehouden wordt h�, met gratis drank. Want dan rennen zij plotseling om het hardst, om zo snel mogelijk van het geld van de werkman te kunnen profiteren.
Deze mensen hebben een slap en leugenachtig karakter. Vaak ook zijn zij niet gespeend van een zeer negatieve uitstraling, alsmede een ongewassen uiterlijk. Over het geheel genomen, maken zij dus een muffe en onhygi�nische indruk. Deze mensen noemen wij de werkloze.
En ze hebben gewoon een uitkering! Die volgens hun door ons, de oppassende burger, dan maar even opgehoest dient te worden. En, jongens en meisjes, onze regering is het blijkbaar met de werkloze eens, en juicht het van harte toe dat wij de werkloze bij het minste of geringste gepiep het geld met koffers tegelijk toewerpen. Bovendien laten de hoge heren in Den Haag ook nog eens, uit allerlei verre vieze landen, gekleurde en raarpratende werklozen ons land binnenkomen.
Deze werklozen gaan bij aankomst gewoon liggen op bed liggen wachten, totdat wij ze als makke lammetjes ons geld komen brengen. Deze werklozen noemen wij de buitenlanders. Oftewel drugsgebruikers.
En zij getroosten zich geen enkele moeite om kennis te nemen van onze rijke cultuur. Bij het horen van namen als Ad Visser en Loeki Knol kijken ze je laf en onge�nteresseerd in de ogen. Jullie zullen wel begrijpen jongens en meisjes, dat voor de werkman de maat nu toch bijna vol is. De werkman wil van zijn rust genieten, in plaats van de hele nacht naar het gejammer van een doodbloedend schaap te moeten luisteren.

Maar, gelukkig, zijn er ook nog andere mensen. Mensen, zoals Wimpie Bosboom, die zich niet bang laten maken, maar zeggen waar het op staat. Als wij samen onder leiding van deze inspirerende figuur, de moed hebben om de handen ineen te slaan en schoon schip te maken, dan zal de werkman en zijn nijvere huisvrouw binnenkort weer een veilig blokje om kunnen maken zonder de hete knoflookadem in de nek te voelen.

Zo, dit wilde ik even kwijt, daar bij die molen, die mooie molen. Pbrr pbrrll pbrrll prbrr-rrll, pbrr pbrrll pbrrll prbrr-rrll, pbrr pbrr pbrr pbrrrlll...
pi_174348831
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:51 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Werkman?

http://www.hansteeuwen.net/index.ht/teksten/hard_en_zielig/17

J-jongens en meisjes.
De bakker staat 's ochtends vroeg op, om broodjes te bakken, voor de mensen.
De slager op zijn beurt, maakt lekkere stukjes vlees zodat wij 's avonds lekkere stukjes vlees kunnen eten, alsmede de jus die daaruit gewonnen wordt.
De tuinman werkt op noeste wijze in de tuin, teneinde deze een weeldig aanzien te verschaffen.
En de smid slaat vrolijk fluitend op het hete ijzer in zijn gezellige smidse, waar een foto van zijn vrouw en kinderen hem de nodige werklust verschaffen.
Zo dragen zij allen hun steentje bij aan onze maatschappij.
Maar, jongens en meisjes, d'r zijn ook mensen, die de hele dag maar een beetje in hun bed blijven liggen stinken!
En het liefste de kantjes ervan aflopen. Behalve natuurlijk, als er ergens een feestje gehouden wordt h�, met gratis drank. Want dan rennen zij plotseling om het hardst, om zo snel mogelijk van het geld van de werkman te kunnen profiteren.
Deze mensen hebben een slap en leugenachtig karakter. Vaak ook zijn zij niet gespeend van een zeer negatieve uitstraling, alsmede een ongewassen uiterlijk. Over het geheel genomen, maken zij dus een muffe en onhygi�nische indruk. Deze mensen noemen wij de werkloze.
En ze hebben gewoon een uitkering! Die volgens hun door ons, de oppassende burger, dan maar even opgehoest dient te worden. En, jongens en meisjes, onze regering is het blijkbaar met de werkloze eens, en juicht het van harte toe dat wij de werkloze bij het minste of geringste gepiep het geld met koffers tegelijk toewerpen. Bovendien laten de hoge heren in Den Haag ook nog eens, uit allerlei verre vieze landen, gekleurde en raarpratende werklozen ons land binnenkomen.
Deze werklozen gaan bij aankomst gewoon liggen op bed liggen wachten, totdat wij ze als makke lammetjes ons geld komen brengen. Deze werklozen noemen wij de buitenlanders. Oftewel drugsgebruikers.
En zij getroosten zich geen enkele moeite om kennis te nemen van onze rijke cultuur. Bij het horen van namen als Ad Visser en Loeki Knol kijken ze je laf en onge�nteresseerd in de ogen. Jullie zullen wel begrijpen jongens en meisjes, dat voor de werkman de maat nu toch bijna vol is. De werkman wil van zijn rust genieten, in plaats van de hele nacht naar het gejammer van een doodbloedend schaap te moeten luisteren.

Maar, gelukkig, zijn er ook nog andere mensen. Mensen, zoals Wimpie Bosboom, die zich niet bang laten maken, maar zeggen waar het op staat. Als wij samen onder leiding van deze inspirerende figuur, de moed hebben om de handen ineen te slaan en schoon schip te maken, dan zal de werkman en zijn nijvere huisvrouw binnenkort weer een veilig blokje om kunnen maken zonder de hete knoflookadem in de nek te voelen.

Zo, dit wilde ik even kwijt, daar bij die molen, die mooie molen. Pbrr pbrrll pbrrll prbrr-rrll, pbrr pbrrll pbrrll prbrr-rrll, pbrr pbrr pbrr pbrrrlll...
Leuke reactie weer vogeltjesdans.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 15:41:27 #12
3647 B.R.Oekhoest
Berend Rinus is de naam
pi_174350938
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 14:01 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Leuke reactie weer vogeltjesdans.
Vogeltjesdans?

pi_174351057
De instrumentale groep Electronica's is een van de beroemdste eendagsvliegen van Nederland. Hun versie van De Vogeltjesdans wordt in 1980 een wereldhit, niet in de laatste plaats vanwege het bijbehorende dansje. Na dit succes brengt het gezelschap nog diverse singles uit, maar geen enkele daarvan heeft ook maar enig succes. Met De Vogeltjesdans behoort De Electronica's tot de gouden artiesten uit de stal van Johnny Hoes.

De Electronica's is een gezelligheidsorkestje uit het Brabantse Sint Willebrord dat het plaatselijke caf De Kroon als thuisbasis heeft. Het gezelschap tekent in 1967 een contract bij Phonogram, waarna in augustus van dat jaar de single Electronica-polka verschijnt, gevolgd door een titelloze LP. Nadat het gezelschap in de eerste helft van de jaren zeventig heeft getekend bij het Telstar label van Johnny Hoes, verschijnt er met grote regelmaat een single. In 1979 komt er wederom een titelloze LP uit, geproduceerd door Hoes.

De groep is populair bij radiopiraten, maar het duurt tot 1980 voordat De Electronica's doorbreekt bij het grote publiek. In de eerste helft van dat jaar neemt de band een ode op aan lokaal piratenstation Radio 2000. In juni verschijnt een single met deze titel. Omdat concurrerende zenders het lied Radio 2000 weigeren te draaien, kiezen deze zenders ervoor om de b-kant te draaien: De Vogeltjesdans. Het nummer komt niet verder dan de achtste plaats in de hitparade, maar groeit desondanks uit tot de grootste hit ooit voor het Telstar-label van Hoes. De Vogeltjesdans bereikt in tal van Europese landen de eerste plaats van de hitparade. De bijbehorende danspasjes ontketenen een ware danshype. De maffe bewegingen zijn jarenlang niet meer weg te denken van feestjes.
De Vogeltjesdans is in de jaren vijftig geschreven door de Zwitserse accordeonist Werner Thomas. Hij speelt de melodie van De Vogeltjesdans al sinds 1957 in Zwitserse danszalen en cafs. Oorspronkelijk heet het nummer Der Ententanz (De Eendendans). In de jaren zeventig verandert hij de titel in Vogeltanz. De eerste coverversie verschijnt in 1973 in Belgi. Er verschijnen wereldwijd talloze versies van De Vogeltjesdans. Na het succes van De Vogeltjesdans brengt De Electronica's in 1980 zonder veel succes de single De Billekesdans uit. De single De Poesjesdans komt in 1981 niet verder dan de tipparade.
pi_174351059
quote:
Alweer zo'n hilarische post Anthonie24.
pi_174354148
Wat een NSB baan :') Laat mensen lekker happy end krijgen.

Alsof ook maar iemand naar een massagesalon gaat voor een massage. :') Dan ben je een nog grotere mongool dan dat je je gewoon eerlijk laat aftrekken door een Chinees.
pi_174354232
Prima baan, laten trekken door een geile Chinese en daarna dreigen om de inspectie op ze af te sturen en meer eisen _O_
hardcoholic
  woensdag 11 oktober 2017 @ 18:07:05 #17
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_174354317
Hoe kom ik aan zo'n baantje?
  woensdag 11 oktober 2017 @ 18:09:54 #18
471746 Themonk5
Canei beste wijn
pi_174354389
Snitch :')!
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest