abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_174347128
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:23 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Jij bent alleen zelf niet zoals de meeste mensen zijn O+
Dat helpt wel mee denk ik
Mwah, ik heb hiervoor ook wel banen gehad waar ik echt met lood in mijn schoenen naartoe ging hoor. Dus ik snap dat sentiment absoluut en ben gewoon erg blij dat ik nu toch echt zonder faken kan zeggen dat ik mijn werk leuk vind.
Let me see you stripped down to the bone
pi_174347148
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:29 schreef minilot het volgende:

[..]

Ja, maar dat iets awesome voelt maakt nog niet dat je globaal awesome bént! Als het ZO MAKKELIJK was.. oO<
Maar..... dat jij je awesome voelt is toch alleen belangrijk? Wat de rest er van vind is totaal niet belangrijk!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_174347149
Ik zit te denken aan een carrièreswitch naar uitvaartondernemer. Maar volgens mij is dat de laatste tijd best populair, moet eens uitzoeken of er nog wat in te vinden is.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_174347155
quote:
2s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:25 schreef Lonaa het volgende:
Vrouwmenschen! Vraag en ik blief eerlijk antwoord:
Iemand (ik noem geen namen) zei ooit tegen mij dat vrouwen toch eigenlijk wel iedere dag een schone BH aan zouden moeten.
Ik heb hartelijk gelachen en geen verdere uitspraak gedaan.

Dus, hoe lang hou je je BH aan?
Hangt van de omstandigheden af. Als ik de hele dag kalmpjes heb zitten niksen dan kan -ie meerdaags mee. Als ik op rap tempo half hollend mijn woon-werkverkeer afleg dan gaat -ie 's avonds in de was :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_174347157
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:24 schreef Tally het volgende:

[..]

Onder de bank.
Dank je! O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 11 oktober 2017 @ 12:26:54 #108
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_174347159
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:25 schreef minilot het volgende:

[..]

Mwah, ik heb hiervoor ook wel banen gehad waar ik echt met lood in mijn schoenen naartoe ging hoor. Dus ik snap dat sentiment absoluut en ben gewoon erg blij dat ik nu toch echt zonder faken kan zeggen dat ik mijn werk leuk vind.
Ja het is sowieso superfijn als je dat nu wel hebt.
Ik kan me er voor mijzelf vooralsnog niks bij voorstellen
pi_174347167
Ik vind mijn werk ook leuk. En als ik het niet leuk vind, pas ik het gewoon aan.

Ik heb zojuist besloten wat de opstelling van de tijdelijke keuken gaat worden *O*
Hoge kast - koelvriescombi - vaatwasser - spoelbak - kookplaat - ladenkast - hoekkast.

Het lijkt er op dat er weer een beetje vaart in komt hier.
Spoilers!
pi_174347173
Bh, altijd snuffeltest en ik gebruik er meerdere door elkaar heen, waardoor ik mezelf wijs kan blijven maken dat ik ze vast niet meer dan 3 dagen draag.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_174347181
quote:
2s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:22 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik doe het bij bijna alle kledingstukken :')
Ik laat andere mensen ruiken of ik het nog aan kan trekken :s)
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  woensdag 11 oktober 2017 @ 12:28:11 #112
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_174347190
quote:
2s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:25 schreef Lonaa het volgende:
Vrouwmenschen! Vraag en ik blief eerlijk antwoord:
Iemand (ik noem geen namen) zei ooit tegen mij dat vrouwen toch eigenlijk wel iedere dag een schone BH aan zouden moeten.
Ik heb hartelijk gelachen en geen verdere uitspraak gedaan.

Dus, hoe lang hou je je BH aan?
Tsja wisselend. Soms denk ik na 1 dag al meh want te hard gefietst ofzo.
En soms een aantal dagen, 4 ofzo? ligt eraan wat ik doe. Of ik draag er geen _O-
pi_174347197
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bh, altijd snuffeltest en ik gebruik er meerdere door elkaar heen, waardoor ik mezelf wijs kan blijven maken dat ik ze vast niet meer dan 3 dagen draag.
^)
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 12:29:18 #114
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_174347216
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:27 schreef mjan het volgende:

[..]

Ik laat andere mensen ruiken of ik het nog aan kan trekken :s)
Heb jij daar mensen voor? :o
pi_174347223
Ik ben wel een beetje klaar met m'n werk eigenlijk. :') Maar de mensen zijn sowieso het belangrijkst. Ik zou niet-werken niet leuker vinden.
pi_174347230
Om de dag. Of ik moet een sjouwdag gehad hebben (of gestressed) dan elke dag :P
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_174347255
quote:
2s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:25 schreef Lonaa het volgende:
Vrouwmenschen! Vraag en ik blief eerlijk antwoord:
Iemand (ik noem geen namen) zei ooit tegen mij dat vrouwen toch eigenlijk wel iedere dag een schone BH aan zouden moeten.
Ik heb hartelijk gelachen en geen verdere uitspraak gedaan.

Dus, hoe lang hou je je BH aan?
Toen ik nog makkelijke tietjes had, deed ik dat ook. Toen kon ik ieder exemplaar in 75B/C van een tientje aan. Inmiddels is dat anders. Ik heb ook weinig bh's en ze zitten eigenlijk allemaal klote. Een dag of 3-5 zo'n beetje geloof ik. Afhankelijk van de was.
Spoilers!
pi_174347267
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:30 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Toen ik nog makkelijke tietjes had, deed ik dat ook. Toen kon ik ieder exemplaar in 75B/C van een tientje aan. Inmiddels is dat anders. Ik heb ook weinig bh's en ze zitten eigenlijk allemaal klote. Een dag of 3-5 zo'n beetje geloof ik. Afhankelijk van de was.
Als ik makkelijke tietjes had gehad zou ik dat ook doen ja.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_174347274
Ik werk sinds 1 augustus. En ik vind het leuk. Op woensdag leuker dan die andere dagen :P En als ik buitenshuis werk nog leuker O+ Ook leuker als ik lekker vroeg mag beginnen. Ik werk maar 3 dagen in de week. Want het salaris dan dan zelfs wat hoger dan mijn vorige baan 4 dagen :P en mormels.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_174347278
In theorie zou ik elke dag wisselen, maar in de praktijk heb ik een favoriete BH die ik sowieso aan doe voor belangrijkere dingen, ook als dat meerdere dagen is. En ik doe hem graag uit als ik toch maar thuis zit.

Nieuwe kopen vind ik altijd een drama. Die dingen passen nooit goed.
pi_174347296
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:26 schreef mjan het volgende:
Ik zit te denken aan een carrièreswitch naar uitvaartondernemer. Maar volgens mij is dat de laatste tijd best populair, moet eens uitzoeken of er nog wat in te vinden is.
Tof. Er is ook veel vergrijzing dus als dat beroep populairder aan het worden is wil dat nog niet zeggen dat er weinig werk in is.
Spoilers!
pi_174347301
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:25 schreef minilot het volgende:

[..]

Mwah, ik heb hiervoor ook wel banen gehad waar ik echt met lood in mijn schoenen naartoe ging hoor. Dus ik snap dat sentiment absoluut en ben gewoon erg blij dat ik nu toch echt zonder faken kan zeggen dat ik mijn werk leuk vind.
in dat kader, heb ik hier wel eens verteld dat de duutser eigenlijk helemaal niet zo blij was met z'n nieuwe werk in Brussel, omdat de afdeling waar hij in geplaatst is werk deed waar hij het moreel helemaal niet mee eens was?

Hij begint maandag, en nu werd hij vanmorgen gebeld dat ze zich bedacht hebben en dat hij in een andere afdeling gaat werken, waar hij zich prima in kan vinden. Maanden treurnis, depressie en elende bespaard, plus honderden euro's aan therapiekosten als ze dat een paar maand eerder bedacht hadden....
pi_174347323
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:26 schreef mjan het volgende:
Ik zit te denken aan een carrièreswitch naar uitvaartondernemer. Maar volgens mij is dat de laatste tijd best populair, moet eens uitzoeken of er nog wat in te vinden is.
Zat werk en goed betaald.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_174347333
oh, en ik heb op het moment maar 1 bh die past. Een oude, oncharmante voedingsbh. Maar goed, ik werk vooral thuis en daarnaast speeltuin enzo met mini, dat kan prima zonder bh!
pi_174347336
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bh, altijd snuffeltest en ik gebruik er meerdere door elkaar heen, waardoor ik mezelf wijs kan blijven maken dat ik ze vast niet meer dan 3 dagen draag.
Ja hier ook.
We have far more in common than that which devides us..
pi_174347338
Ik vind van de 7592 bh's in mijn kast er maar twee fijn zitten, dus die rouleer ik :')
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_174347377
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:33 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

in dat kader, heb ik hier wel eens verteld dat de duutser eigenlijk helemaal niet zo blij was met z'n nieuwe werk in Brussel, omdat de afdeling waar hij in geplaatst is werk deed waar hij het moreel helemaal niet mee eens was?

Hij begint maandag, en nu werd hij vanmorgen gebeld dat ze zich bedacht hebben en dat hij in een andere afdeling gaat werken, waar hij zich prima in kan vinden. Maanden treurnis, depressie en elende bespaard, plus honderden euro's aan therapiekosten als ze dat een paar maand eerder bedacht hadden....
Volgens mij heb je dat nooit verteld. Werd hij tabakslobbyist ofzo? Geen idee wat hij doet. Fijn dat het toch niet zo'n ellende wordt.
Spoilers!
pi_174347380
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:33 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

in dat kader, heb ik hier wel eens verteld dat de duutser eigenlijk helemaal niet zo blij was met z'n nieuwe werk in Brussel, omdat de afdeling waar hij in geplaatst is werk deed waar hij het moreel helemaal niet mee eens was?

Hij begint maandag, en nu werd hij vanmorgen gebeld dat ze zich bedacht hebben en dat hij in een andere afdeling gaat werken, waar hij zich prima in kan vinden. Maanden treurnis, depressie en elende bespaard, plus honderden euro's aan therapiekosten als ze dat een paar maand eerder bedacht hadden....
Jeetje, dit had ik niet meegekregen. Mooi dat hij toch op een fijne plek terecht komt!
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_174347402
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:33 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

in dat kader, heb ik hier wel eens verteld dat de duutser eigenlijk helemaal niet zo blij was met z'n nieuwe werk in Brussel, omdat de afdeling waar hij in geplaatst is werk deed waar hij het moreel helemaal niet mee eens was?

Hij begint maandag, en nu werd hij vanmorgen gebeld dat ze zich bedacht hebben en dat hij in een andere afdeling gaat werken, waar hij zich prima in kan vinden. Maanden treurnis, depressie en elende bespaard, plus honderden euro's aan therapiekosten als ze dat een paar maand eerder bedacht hadden....
Wat een fijn nieuws. Dat geld is jammer, de ellende jammerder maar gelukkig hoeft hij nu niet tegen zijn zin/overtuigingen te werken
We have far more in common than that which devides us..
pi_174347425
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:33 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

in dat kader, heb ik hier wel eens verteld dat de duutser eigenlijk helemaal niet zo blij was met z'n nieuwe werk in Brussel, omdat de afdeling waar hij in geplaatst is werk deed waar hij het moreel helemaal niet mee eens was?

Hij begint maandag, en nu werd hij vanmorgen gebeld dat ze zich bedacht hebben en dat hij in een andere afdeling gaat werken, waar hij zich prima in kan vinden. Maanden treurnis, depressie en elende bespaard, plus honderden euro's aan therapiekosten als ze dat een paar maand eerder bedacht hadden....
Jammer wel dat hij dat nu pas hoort. :{
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_174347426
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:32 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Tof. Er is ook veel vergrijzing dus als dat beroep populairder aan het worden is wil dat nog niet zeggen dat er weinig werk in is.
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:34 schreef Tally het volgende:

[..]

Zat werk en goed betaald.
*O*
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_174347435
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:37 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Volgens mij heb je dat nooit verteld. Werd hij tabakslobbyist ofzo? Geen idee wat hij doet. Fijn dat het toch niet zo'n ellende wordt.
Het is echt fijn. In z'n eigenlijke werk zou hij veel gaan doen met het EU vluchtelingenbeleid in Libië, waar hij het echt niet mee eens is. Nu gaat hij iets compleets anders doen, zo fijn.
pi_174347485
quote:
14s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:39 schreef mjan het volgende:

[..]


[..]

*O*
Wel onregelmatige uren. Ze gaan vaak niet dood tussen 8 en 5.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_174347667
Zeg mensen, waar heb ik allemaal stopcontacten voor nodig in de keuken?

Kookplaat, oven, vaatwasser, afzuigkap, koelkast, koffiezetapparaat, blender, waterkoker, broodrooster, keukenmachine, staafmixer.

Ik heb het idee dat ik iets belangrijks vergeet.
Spoilers!
pi_174347745
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zeg mensen, waar heb ik allemaal stopcontacten voor nodig in de keuken?

Kookplaat, oven, vaatwasser, afzuigkap, koelkast, koffiezetapparaat, blender, waterkoker, broodrooster, keukenmachine, staafmixer.

Ik heb het idee dat ik iets belangrijks vergeet.
Magnetron? Gewone mixer? Slowcooker? evt nog een of twee voor apparaten die je nog wilt kopen (ook al weet je dat nu nog niet)
We have far more in common than that which devides us..
pi_174347769
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:53 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Magnetron? Gewone mixer? Slowcooker? evt nog een of twee voor apparaten die je nog wilt kopen (ook al weet je dat nu nog niet)
Oh ja, slowcooker. Hoe kan ik die nou vergeten?
Spoilers!
  woensdag 11 oktober 2017 @ 12:57:51 #137
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_174347808
Maar heb je ze allemaal tegelijk nodig dan?
pi_174347810
Maar heb je altijd alles tegelijk op je aanrecht staan dan?
pi_174347851
Je hebt dit alles natuurlijk niet gelijk aan staan?

Ik was ooit eens bij vrienden in de VS, nieuw huis. Volgens mij hadden zij wel 20 stopcontacten boven het werkblad. Ik keek m'n ogen uit (van italiaanse afkomst dus kookten veel zelf) en zij hadden een afzuiger die uit het kookeiland kwam, had ik toen nog nooit gezien (komt nu veel vaker voor)
We have far more in common than that which devides us..
pi_174347859
quote:
11s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:57 schreef Anthraxx het volgende:
Maar heb je ze allemaal tegelijk nodig dan?
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:57 schreef Myraela het volgende:
Maar heb je altijd alles tegelijk op je aanrecht staan dan?
Nee, absoluut niet. Maar een aantal dingen staan wel standaard op het aanrecht. Ik heb al zo lang geen normaal aanrecht meer dat ik niet zo goed meer weet wat ik had en wat ik wil.
Spoilers!
pi_174347945
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:59 schreef Kaatje1 het volgende:
Je hebt dit alles natuurlijk niet gelijk aan staan?

Ik was ooit eens bij vrienden in de VS, nieuw huis. Volgens mij hadden zij wel 20 stopcontacten boven het werkblad. Ik keek m'n ogen uit (van italiaanse afkomst dus kookten veel zelf) en zij hadden een afzuiger die uit het kookeiland kwam, had ik toen nog nooit gezien (komt nu veel vaker voor)
Zelfs als je veel zelf kookt, heb je toch niet zoveel stopcontacten nodig. :D Ik heb m'n aanrecht het liefst zo leeg mogelijk, al ben ik wel blij wanneer ik ruimte heb om m'n mixer te laten staan. Dat ding is zo zwaar om elke keer neer te zetten voor kleine dingetjes, dus nu gebruik ik em amper. :')
pi_174347975
quote:
14s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:05 schreef Myraela het volgende:

[..]

Zelfs als je veel zelf kookt, heb je toch niet zoveel stopcontacten nodig. :D Ik heb m'n aanrecht het liefst zo leeg mogelijk, al ben ik wel blij wanneer ik ruimte heb om m'n mixer te laten staan. Dat ding is zo zwaar om elke keer neer te zetten voor kleine dingetjes, dus nu gebruik ik em amper. :')
Nee, heb je echt niet nodig, maar zat standaard in dat huis. Zij konden wel wat gebruiken, maar volgens mij heeft niemand zoveel open stopcontacten in een keuken nodig
We have far more in common than that which devides us..
pi_174347985
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:00 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

[..]

Nee, absoluut niet. Maar een aantal dingen staan wel standaard op het aanrecht. Ik heb al zo lang geen normaal aanrecht meer dat ik niet zo goed meer weet wat ik had en wat ik wil.
Kijk eens in het "show je keuken" topic. Daar staan foto's van gebruiks keukens dus niet van verkoperskeukens.
We have far more in common than that which devides us..
pi_174348000
Oh ja, ik heb ook nog een tof grillapparaat, zo'n dubbelklapdinges.

Ik zet aan een kant koelkast, koffie, waterkoker met 4 stopcontacten. Aan de andere kant ook 4 stopcontacten en daar gaat mijn blender vast staan. Misschien de keukenmachine ook voor de mooi.

Met stopcontacten voor afzuiging enzo zijn dat in totaal 13 stopcontacten.
Spoilers!
  woensdag 11 oktober 2017 @ 13:13:46 #145
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_174348058
Wij hebben, buiten alle inbouw apparatuur, 5 extra stopcontacten. Twee op het blad en 3 op de muur waar het kookblok tegenaan staat. Wij gebruiken er hooguit 2 tegelijk merk ik nu. De rest van de apparatuur staat in een kast en pakken we er uit als het nodig is.

Volgens mij heeft elk inbouw apparaat 1 stopcontact en 1 groep gekregen. En er zwerft ergens nog een loze los voor verlichting. Als je dat meetelt zit je aan 12 stopcontacten totaal.
pi_174348068
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:57 schreef Myraela het volgende:
Maar heb je altijd alles tegelijk op je aanrecht staan dan?
stop je je waterkoker na elk kopje weer in een kast?
pi_174348087
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:14 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

stop je je waterkoker na elk kopje weer in een kast?
Dat niet, maar bv een staafmixer wel
We have far more in common than that which devides us..
pi_174348123
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:14 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

stop je je waterkoker na elk kopje weer in een kast?
Ja. Ik drink zelden thee. Hier staat helemaal niets van losse apparatuur doorgaans.
pi_174348199
Stopcontacten ;) wandkontactdozen ofwel wkd's..

Hier zijn er drie vrij: nou ja twee voor mixer, of tosti app enzo. met een vaste voor de waterkoker.
Andere app hebben eigen wkd's: vaatwasser, koelvriezer, combi oven en afzuig.
Je denkt vast wel aan de verschillende groepen.
Ook voor de wasmachine en evt. droger.

Pfft. alleen op het werk en soort van druk.
nu even alle 100 ingeleverde boeken in de kast terug zetten.
pi_174348239
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:22 schreef AnneX het volgende:
Stopcontacten ;) wandcontactdozen ofwel wkd's..

Hier zijn er drie vrij: nou ja twee voor mixer, of tosti app enzo. met een vaste voor de waterkoker.
Andere app hebben eigen wkd's: vaatwasser, koelvriezer, combi oven en afzuig.
Je denkt vast wel aan de verschillende groepen.
Ook voor de wasmachine en evt. droger.

Pfft. alleen op het werk en soort van druk.
nu even alle 100 ingeleverde boeken in de kast terug zetten.
Komt goed hoor wat de groepen betreft. Naast de kookplaat hebben we 6 groepen voor de keuken dus tzt kunnen we echt wel onze droomkeuken laten bouwen.
Spoilers!
pi_174348250
Ik mis nu in mijn keuken heel erg een stopcontact bij de tafel. Er zijn alleen stopcontacten bij het aanrecht en als ik een rijstkoker gebruik neemt dat dus veel aanrechtblad in beslag. Als ik dan ook nog wat wil mixen, heb ik amper ruimte voor een snijplank. Het zou handiger zijn als ik dan een apparaat op de tafel kwijt kan.
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_174348299
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:25 schreef Lot_1 het volgende:
Ik mis nu in mijn keuken heel erg een stopcontact bij de tafel. Er zijn alleen stopcontacten bij het aanrecht en als ik een rijstkoker gebruik neemt dat dus veel aanrechtblad in beslag. Als ik dan ook nog wat wil mixen, heb ik amper ruimte voor een snijplank. Het zou handiger zijn als ik dan een apparaat op de tafel kwijt kan.
Verlengsnoer?
We have far more in common than that which devides us..
pi_174348351
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:29 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Verlengsnoer?
Ja, zo los ik het nu op. Of ik snij de groenten aan de tafel. Maar ik denk elke keer: in een koophuis zou ik dat aanpassen.
freedom is just another word for nothing left to lose
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')