abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 11 oktober 2017 @ 08:17:35 #1
468509 _--_
In varietate concordia
pi_174343062
Turkse tanks tollen over syriesche grens

Turkse militaire voertuigen zijn zondag Syrië binnengereden, om precies te zijn de provincie Idlib. In deze operatie van Erdogan wordt nauw samengewerkt met Rusland.

‘Ons doel is om de veiligheid in Idlib te garanderen,’ laat de Turkse premier Binali Yildirim weten volgens de Turkse krant Hurriyet. Er moet een ‘de-escalatie’-zone komen, omdat Turkije naar eigen zeggen geen terroristen aan de grens wil hebben. Turkije, Iran en Rusland kwamen deze gevechtsvrije zone overeen in Astana, de hoofdstad van Kazachstan.

Bronnen zeggen tegen persbureau Reuters dat de Turkse voertuigen werden geëscorteerd door strijders van de jihadistische Tahrir al-Sham toen ze bij de overgang Atmeh het land binnengingen. Tahrir al-Sham komt voort uit het Al Nusra-front.
De radicale moslims controleren de provincie grotendeels en zijn tegenstander van de Syrische president Bashar al-Assad. Als zij zijn verdreven, is het de bedoeling dat de Iraanse, Russische en Turkse strijdkrachten hun plaats innemen, aldus Hurriyet.

Wat zijn Erdogans ambities precies?

Het Syrische Observatorium voor Mensenrechten, dat in Londen is gevestigd, meldt zondag dat het Turkse leger in het grensgebied juist slaags was geraakt met de jihadisten en dat er van beide zijden was geschoten. De Turkse president Recep Tayyip Erdogan kondigde zaterdag al aan dat de door Ankara gesteunde Syrische rebellen – verenigd in het Vrije Syrische Leger – een offensief zouden beginnen in het gebied.

Hij verklaarde toen dat er geen Turkse militairen bij dat offensief betrokken waren, alhoewel zijn troepen zich wel bij de grens met Syrië hadden samengetrokken. De vraag is wat Erdogans ambities zijn na Idlib. In het ernaast gelegen district Afrin zitten de milities van de Syrische Koerden en die zijn hem een doorn in het oog.
http://www.elsevierweekbl(...)tanks-rollen-547400/
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_174343109
Nu het nog kan
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_174343342
Ze zijn dus op veroveringstocht.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_174343912
quote:
Er moet een ‘de-escalatie’-zone komen, omdat Turkije naar eigen zeggen geen terroristen aan de grens wil hebben.
Volgens Erdogan is iedereen die niet voor Erdogan is een terrorist.
pi_174344257
Is dit het begin van de genocide op de Koerden?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 09:57:40 #6
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_174344290
Er zijn zoveel interessantere landen dan Turkije.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 09:58:37 #7
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_174344308
Alweer een Turkije topic vol spelfouten :')
pi_174345189
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 09:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
Alweer een Turkije topic vol spelfouten :')
Precies, en dan ook nog eens Turkse spelfouten.

Recep Tayyip Erdoğan / Binali Yıldırım.

Nu is het correct. :7
pi_174345434
die TT :')
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 11 oktober 2017 @ 13:55:11 #10
416931 yats
(non) Average Joe
pi_174348703
Is het iemand opgevallen dat het artikel eerst stelt dat Turkse tanks geëscorteerd worden door die jihadistische troepen en er later staat dat juist zij bestreden worden?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_174350843
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:55 schreef yats het volgende:
Is het iemand opgevallen dat het artikel eerst stelt dat Turkse tanks geëscorteerd worden door die jihadistische troepen en er later staat dat juist zij bestreden worden?
Ja, dat zijn twee verschillende bronnen (Reuters en Syrisch Observ.).

Ik denk dat het zo is gegaan: de "jihadisten" die gesteund worden door Turkije hebben hen geëscorteerd. De andere "jihadisten" die niet wisten dat ze jihad voerden namens Ankara hebben een paar schoten gelost richting de Turkse soldaten.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_174352860
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:55 schreef yats het volgende:
Is het iemand opgevallen dat het artikel eerst stelt dat Turkse tanks geëscorteerd worden door die jihadistische troepen en er later staat dat juist zij bestreden worden?
Syrië is ingewikkeld. Check het Syrië topic :p
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Trouwste user 2022 woensdag 11 oktober 2017 @ 18:14:10 #13
7889 tong80
Spleenheup
pi_174354487
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 09:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
Alweer een Turkije topic vol spelfouten :')
Met "nieuws" van 4 dagen geleden.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')