Komt omdat je de relatie met je ex nog romantiseerd.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 02:46 schreef Maidai het volgende:
[..]
Ah nice man. Hoe ben je er uiteindelijk over heen gekomen?
Zit geen haast achter, dat zeker niet. Maar valt me op dat ik vaak mezelf niet samen zie met degene met wie ik op date ga. En met m'n ex heb ik dat gevoel eigenlijk nooit gehad
Dat is ook zeker waar. Met dates vergelijk ik degene eigenlijk nooit met mijn ex, die tijd is voorbij. Maar ik merk al wel gauw of het klikt met degene en dat doet het eigenlijk zelden. Komt ook meestal niet verder dan de tweede datequote:Op woensdag 11 oktober 2017 09:32 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Komt omdat je de relatie met je ex nog romantiseerd.
Het zal nooit meer worden zoals met je ex. Niet persé in goede of slechte zin, maar gewoon omdat elke relatie anders is.
En je moet gevoelens ook de kans geven om te groeien natuurlijk.
Ach, je hebt al dates, is al beter dan bij mij!quote:Op woensdag 11 oktober 2017 13:54 schreef Maidai het volgende:
Dat is ook zeker waar. Met dates vergelijk ik degene eigenlijk nooit met mijn ex, die tijd is voorbij. Maar ik merk al wel gauw of het klikt met degene en dat doet het eigenlijk zelden. Komt ook meestal niet verder dan de tweede date
In de OP zeg je dat die dates als geldverspilling en tijdverspilling voelde. Maar moet je het daten dan misschien niet gewoon even laten voor wat het is?quote:Op woensdag 11 oktober 2017 13:54 schreef Maidai het volgende:
[..]
Dat is ook zeker waar. Met dates vergelijk ik degene eigenlijk nooit met mijn ex, die tijd is voorbij. Maar ik merk al wel gauw of het klikt met degene en dat doet het eigenlijk zelden. Komt ook meestal niet verder dan de tweede date
Laatste date is nu 2,5 week geleden en ben inderdaad van plan daar even een "pauze" van te nemen. Echt geforceerd voelt het niet voor mij maar misschien is het beter om nog even een tijdje te wachten idd.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 16:28 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
In de OP zeg je dat die dates als geldverspilling en tijdverspilling voelde. Maar moet je het daten dan misschien niet gewoon even laten voor wat het is?
Natuurlijk is het fijn om met iemand samen te zijn, maar heel geforceerd opzoek gaan werkt meestal toch niet.
Waarschijnlijk taalkundig ook een stuk beter.quote:Op woensdag 11 oktober 2017 02:31 schreef Maidai het volgende:
[..]
Hoger opgeleid, uit een beter milieu, 9tje qua uiterlijk etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |