abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_174343881
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:46 schreef Maidai het volgende:

[..]

Ah nice man. Hoe ben je er uiteindelijk over heen gekomen?

Zit geen haast achter, dat zeker niet. Maar valt me op dat ik vaak mezelf niet samen zie met degene met wie ik op date ga. En met m'n ex heb ik dat gevoel eigenlijk nooit gehad :+
Komt omdat je de relatie met je ex nog romantiseerd.
Het zal nooit meer worden zoals met je ex. Niet persé in goede of slechte zin, maar gewoon omdat elke relatie anders is.
En je moet gevoelens ook de kans geven om te groeien natuurlijk.
pi_174348685
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 09:32 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Komt omdat je de relatie met je ex nog romantiseerd.
Het zal nooit meer worden zoals met je ex. Niet persé in goede of slechte zin, maar gewoon omdat elke relatie anders is.
En je moet gevoelens ook de kans geven om te groeien natuurlijk.
Dat is ook zeker waar. Met dates vergelijk ik degene eigenlijk nooit met mijn ex, die tijd is voorbij. Maar ik merk al wel gauw of het klikt met degene en dat doet het eigenlijk zelden. Komt ook meestal niet verder dan de tweede date :')
pi_174350393
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 07:04 schreef de_boswachter het volgende:
Bal haar nog eens flink
een beter advies dan dit kan ik je niet geven
  woensdag 11 oktober 2017 @ 16:05:18 #29
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_174351467
Puber struggles.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_174351480
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:54 schreef Maidai het volgende:
Dat is ook zeker waar. Met dates vergelijk ik degene eigenlijk nooit met mijn ex, die tijd is voorbij. Maar ik merk al wel gauw of het klikt met degene en dat doet het eigenlijk zelden. Komt ook meestal niet verder dan de tweede date :')
Ach, je hebt al dates, is al beter dan bij mij!

Ken het gevoel wel. Heb ooit "The Game" van Neil Strauss gelezen, daar staat in: als er één meisje is wat lijkt bijzonderder te zijn dan alle anderen, duik dan eens in bed met 12 andere meisjes, is ze dan nog steeds de ware dan heb je echt je ware gevonden. Beetje kort door de bocht natuurlijk maar er zit wel wat in. Je stelt je tijdens je dates niet open voor die ander omdat het je ex niet is. Als je het wat langer laat duren of je beleeft eens wat avonturen, dan gaat je focus vanzelf van je ex af.
Imagination is more important than knowledge (Albert Einstein).
pi_174351981
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:54 schreef Maidai het volgende:

[..]

In de OP zeg je dat die dates als geldverspilling en tijdverspilling voelde. Maar moet je het daten dan misschien niet gewoon even laten voor wat het is?
Natuurlijk is het fijn om met iemand samen te zijn, maar heel geforceerd opzoek gaan werkt meestal toch niet.
pi_174353678
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 16:28 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

In de OP zeg je dat die dates als geldverspilling en tijdverspilling voelde. Maar moet je het daten dan misschien niet gewoon even laten voor wat het is?
Natuurlijk is het fijn om met iemand samen te zijn, maar heel geforceerd opzoek gaan werkt meestal toch niet.
Laatste date is nu 2,5 week geleden en ben inderdaad van plan daar even een "pauze" van te nemen. Echt geforceerd voelt het niet voor mij maar misschien is het beter om nog even een tijdje te wachten idd.
pi_174354213
Contact blijven houden met je ex :')

Het is niet voor niks je ex.
pi_174509433
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:31 schreef Maidai het volgende:

[..]

Hoger opgeleid, uit een beter milieu, 9tje qua uiterlijk etc.
Waarschijnlijk taalkundig ook een stuk beter.
pi_174511044
Uit is uit. Volgende keer niet meer neuken met je ex, en ook vriendschappelijk mee omgaan zou ik niet doen. Daar zijn je vrienden al voor :P
pi_174519361
Gewoon neuken.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_174533082
Terwijl jij dit typt zit zij waarschijnlijk de lambada te dansen op haar nieuwe pener. Get over it. Geen contact meer en ga je eigen leven leiden. Pussy. :P

In een hoekje zitten huilen gaat je niet helpen om een leuker leven te hebben. onderneem shit.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')