abonnement Unibet Coolblue
pi_174341742
Hoi,

Lang verhaal kort;
Had een relatie met een chick die boven mijn niveau was in eigenlijk alle aspecten. Enige nadeel was dat ze een controlfreak was en alles op haar manier wilde wat voor irritaties zorgde en uiteindelijk is dit 1 van de reden dat het uit is gegaan. Relatie heeft bijna 3 jaar geduurd, dat was een jaar geleden. In het afgelopen jaar hebben we nog wel vaak het bed gedeeld en enkele periodes voelde het ook weer echt als een relatie totdat we weer een ruzie kregen waarna we weer een aantal weken/maanden niet spraken.

Afgelopen maand begonnen we dus weer te praten, beetje over koetjes en kalfjes en hoe het gaat in het dagelijks leven. Hier gaf zij aan dat ze een nieuwe relatie had. Dit geloofde ik eigenlijk niet en dacht dat ze dit deed om ervoor te zorgen dat we niet meer bij "elkaar" kwamen.

Vandaag was ik toevallig bij haar in de buurt en ze vroeg of ik langs kwam. Dit heb ik gedaan en hebben lang gepraat en ze bleek wel degelijk een relatie te hebben. (waarom ze me dan uitnodigt mag God weten). Ik was hoe dan ook nog steeds niet over deze relatie heen ook al heb ik me best gedaan door aan mezelf te werken, te daten, uit te gaan en dat soort dingen. Dit voelde dus als een na-schop en ben kort daarna gelijk weggegaan.

Nu zit ik met een kutgevoel dat zij alweer helemaal set is en dat mijn liefdesleven nog steeds een grote faal is. In alle dates die ik heb gehad zag ik nergens potentie in en zag het meer als geld en tijdsverspilling dan op zoek naar nieuwe liefde. Nu ziet het er naar uit dat het met exlief ook niet meer goed zal komen en voel me nu een beetje leegjes ;( ;( .

Dat was mijn jankpost van de avond.

Groetjes!
pi_174341819
Leuk voor je ex, dan neem jij toch ook een nieuwe vriend? Mag tegenwoordig gewoon!
pi_174341894
Ik dacht dat dit R&P was en niet KLB :(
pi_174341896
'Een chick die boven mijn niveau was'

Waarom?
pi_174341908
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:29 schreef Wicky15 het volgende:
'Een chick die boven mijn niveau was'

Waarom?
Hoger opgeleid, uit een beter milieu, 9tje qua uiterlijk etc.
pi_174341929
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:31 schreef Maidai het volgende:

[..]

Hoger opgeleid, uit een beter milieu, 9tje qua uiterlijk etc.
Nja, ze had toch iets waar ze op viel blijkbaar :P

Daarnaast is het niet voor niets uitgegaan natuurlijk. Snap het wel, heb het zelf ook gehad. Maar dan denk je alleen maar aan de leuke herinneringen etc.

Komt wel weer een nieuwe :7
pi_174341942
quote:
14s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:37 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

Nja, ze had toch iets waar ze op viel blijkbaar :P

Daarnaast is het niet voor niets uitgegaan natuurlijk. Snap het wel, heb het zelf ook gehad. Maar dan denk je alleen maar aan de leuke herinneringen etc.

Komt wel weer een nieuwe :7
Haha dat is zeker waar, maar ja ergens heb ik toch het gevoel dat ik het nog wel kan "fixxen".

En qua nieuwe; het is lastiger dan het lijkt, nog niet de juiste tegengekomen :+
pi_174341954
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:40 schreef Maidai het volgende:

[..]

Haha dat is zeker waar, maar ja ergens heb ik toch het gevoel dat ik het nog wel kan "fixxen".

En qua nieuwe; het is lastiger dan het lijkt, nog niet de juiste tegengekomen :+
Ik heb zelf twee ( :') )fucking jaar aan mijn ex lopen denken. Maar je gaat die shit ook gewoon romantiseren.

Nu heb ik alweer 1,5 jaar een andere leuke vriendin :)

Komt vanzelf wel. Zit toch ook geen haast achter? :P
pi_174341973
Het is niet voor niets uitgegaan. Al die dingen die je noemt die zouden wijzen op een "hoger" niveau zeggen uiteindelijk vrij weinig over iemand z'n persoonlijkheid. En daar moet je het mee doen.

Daarnaast, waarom is het zo dat een nieuwe relatie per definitie betekent dat iemand over je heen is? Er is niet één universele standaard voor het aangaan van een relatie. Maak daarom geen aannames en probeer je er in je hoofd niet mee te bezig te houden. Haar keuzes hebben voor haar legitieme beweegredenen. Wat die ook mogen zijn.
pi_174341974
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:43 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

Ik heb zelf twee ( :') )fucking jaar aan mijn ex lopen denken. Maar je gaat die shit ook gewoon romantiseren.

Nu heb ik alweer 1,5 jaar een andere leuke vriendin :)

Komt vanzelf wel. Zit toch ook geen haast achter? :P
Ah nice man. Hoe ben je er uiteindelijk over heen gekomen?

Zit geen haast achter, dat zeker niet. Maar valt me op dat ik vaak mezelf niet samen zie met degene met wie ik op date ga. En met m'n ex heb ik dat gevoel eigenlijk nooit gehad :+
  woensdag 11 oktober 2017 @ 02:49:51 #11
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_174341994
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:46 schreef Maidai het volgende:

[..]

Ah nice man. Hoe ben je er uiteindelijk over heen gekomen?

Zit geen haast achter, dat zeker niet. Maar valt me op dat ik vaak mezelf niet samen zie met degene met wie ik op date ga. En met m'n ex heb ik dat gevoel eigenlijk nooit gehad :+
Weet niet man. Uiteindelijk gaat het gewoon over. Misschien ook omdat ik die andere meid leerde kennen.

Dan ga je toch niet meer daten
:D
pi_174341996
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:46 schreef Melancholia_war het volgende:
Het is niet voor niets uitgegaan. Al die dingen die je noemt die zouden wijzen op een "hoger" niveau zeggen uiteindelijk vrij weinig over iemand z'n persoonlijkheid. En daar moet je het mee doen.

Daarnaast, waarom is het zo dat een nieuwe relatie per definitie betekent dat iemand over je heen is? Er is niet één universele standaard voor het aangaan van een relatie. Maak daarom geen aannames en probeer je er in je hoofd niet mee te bezig te houden. Haar keuzes hebben voor haar legitieme beweegredenen. Wat die ook mogen zijn.
Ben ik het helemaal mee eens inderdaad. Ik moet me er niet mee bemoeien, not my business. Maar het is zo triest dat ik na zo'n lange tijd er nog steeds dagelijks aan denk :') |:(
pi_174342002
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:49 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

Weet niet man. Uiteindelijk gaat het gewoon over. Misschien ook omdat ik die andere meid leerde kennen.

Dan ga je toch niet meer daten
:D
Haha ze komen ook niet zomaar aanwaaien helaas!
  woensdag 11 oktober 2017 @ 02:50:37 #14
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_174342003
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:50 schreef Maidai het volgende:

[..]

Ben ik het helemaal mee eens inderdaad. Ik moet me er niet mee bemoeien, not my business. Maar het is zo triest dat ik na zo'n lange tijd er nog steeds dagelijks aan denk :') |:(
Wat is een lange tijd? :P
pi_174342023
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:50 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

Wat is een lange tijd? :P
November vorig jaar uitgegaan, tot aan februari aan zitten kloten denk ik. Van toen tot nu dus ongeveer voor het "echie" :')
  woensdag 11 oktober 2017 @ 02:54:33 #16
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_174342036
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:52 schreef Maidai het volgende:

[..]

November vorig jaar uitgegaan, tot aan februari aan zitten kloten denk ik. Van toen tot nu dus ongeveer voor het "echie" :')
Valt toch best mee dan, na een relatie van 3 jaar. Zeker als jullie weer beginnen te praten de laatste maand

Zou dat gewoon niet meer doen ook. Die relatie is over en wordt ook nooit meer iets.

Gewoon overal verwijderen en dan komt 't wel goed _O_
pi_174342065
quote:
14s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:54 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

Valt toch best mee dan, na een relatie van 3 jaar. Zeker als jullie weer beginnen te praten de laatste maand

Zou dat gewoon niet meer doen ook. Die relatie is over en wordt ook nooit meer iets.

Gewoon overal verwijderen en dan komt 't wel goed _O_
Het verwijderen was idd sinds februari al in werking gezet, alleen sms in "noodgevallen". De sms werd later gebruikt als de nieuwe WhatsApp. Maar moet met haar kappen als ik zo alles terug lees :')
pi_174342093
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:58 schreef Maidai het volgende:

[..]

Het verwijderen was idd sinds februari al in werking gezet, alleen sms in "noodgevallen". De sms werd later gebruikt als de nieuwe WhatsApp. Maar moet met haar kappen als ik zo alles terug lees :')


[ Bericht 3% gewijzigd door Melancholia_war op 11-10-2017 03:05:13 (Nvm) ]
  woensdag 11 oktober 2017 @ 06:14:15 #19
420575 VAS
En daar is alles mee gezegd
pi_174342597
:')
't gaat
pi_174342665
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:58 schreef Maidai het volgende:

[..]

Het verwijderen was idd sinds februari al in werking gezet, alleen sms in "noodgevallen". De sms werd later gebruikt als de nieuwe WhatsApp. Maar moet met haar kappen als ik zo alles terug lees :')
Je kunt ook wachten op je straatverbod natuurlijk.
pi_174342696
Bal haar nog eens flink
U MAD?
  woensdag 11 oktober 2017 @ 07:08:56 #22
461713 Terminuz
Stop feeding me, I am a Troll!
pi_174342711
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:40 schreef Maidai het volgende:

[..]

Haha dat is zeker waar, maar ja ergens heb ik toch het gevoel dat ik het nog wel kan "fixxen".

En qua nieuwe; het is lastiger dan het lijkt, nog niet de juiste tegengekomen :+
Wat kan jij fixen? Zij is toch een control freak. Waar jij aan irriteerde?
God doesn't help stupid!
  woensdag 11 oktober 2017 @ 07:12:13 #23
461713 Terminuz
Stop feeding me, I am a Troll!
pi_174342725
Je ziet jezelf niet met een ander omdat je nog met haar in je hoofd zit. Ergens heb jij nog hoop dat t goed komt en die hoop is er niet.

Let it go and go further with your life man!
God doesn't help stupid!
pi_174342755
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 07:04 schreef de_boswachter het volgende:
Bal haar nog eens flink
Goed advies, ik denk dat jij wel fooi wil voor deze tip.
pi_174342923
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:31 schreef Maidai het volgende:

[..]

Hoger opgeleid, uit een beter milieu, 9tje qua uiterlijk etc.
Dat is al erg fout!!!!
Zorgt voor irtitaties.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')