abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 05:53:49 #76
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_174409159
quote:
Christus te paard! Hoe dom kun je zijn. Da's acteur Conrad Veidt (in zijn rol van Gwymplaine). Getrouwd met een Joodse. Toen hij vlak voor de oorlog werd gevraagd of hij Joods was, loog hij: hij zei ja, om bij zijn vrouw te kunnen blijven - en hij wist dat het levensgevaarlijk was om Joods te zijn. Ze vluchtten naar de USA, waar Veidt in en na de oorlog contractueel bedong dat hij alleen een nazi wilde spelen als dat overduidelijk de bad guy was en dus niet de held zou zijn. Zoals in Casablanca.
Veidt speelde eerder al gewaagde rollen, o.a. een homoseksueel (in een tijd dat verboden was) en meermaals een zelfmoordenaar.
Ondanks het afgrijselijke afschrikwekkende uiterlijk is Gwymplaine een meelijwekkend slachtoffer in een romantische film, de good guy die het meisje krijgt.

Wat loop je met die anti-nazi-held te flirten?

*O* Conrad Veidt *O*

PS filmpje niet gekeken.
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 06:02:37 #77
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_174409212
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 03:22 schreef Mutiilation het volgende:

[..]

Duizenden jaren hebben in Nederland blanken gewoond. Sinds 50 jaar zitten hier kleurlingen en het is 1 grote kankerzooi.
Niet overdrijven. Het is hier ondanks het gebrek aan kleurlingen al heel vaak een kankerzooi geweest. O.a. in de Vikingtijd, en niet alleen door de Vikingen. Hoekse en Kabeljauwse twisten, Tachtig jarige oorlog en Spaanse bezetting, Engelse Oorlog 1 t/m 4, Franse bezetting, Eerste en Tweede Wereldoorlog om maar een paar teringtijden te noemen.
Blanken zijn een Herrenvolk, die hebben geen kleurlingen nodig om er een kutzooi van te maken, dat kunnen ze prima zelfstandig (net als andere volkeren trouwens).
pi_174411100
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 03:22 schreef Mutiilation het volgende:

[..]

Duizenden jaren hebben in Nederland blanken gewoond. Sinds 50 jaar zitten hier kleurlingen en het is 1 grote kankerzooi. Mijn familie heeft voor dit land gevochten. Dat je het nog het lef hebt mij de schuld te geven. Denk je soms dat ik als racist geboren ben?
Nuh. Ik denk dat jij en je bloedlijn weak zijn en dat je daarom met het vingertje wijst.
Conscience do cost.
pi_174411454
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 01:05 schreef Harvest89 het volgende:
Op de middelbare rond 2004/2005 was ik trouwens ook een "neonazi". Of beter gezegd een Londsdale jongere.

Je kunt het je vast nog wel herinneren. Bomberjack (van Lonsdale), geschoren hoofd, opgerolde broekspijpen, en kisten (met witte veters).

Was best een leuke tijd moet ik zeggen.
Altijd met een paar kameraden goedkoop bier zuipen, naar hardcore feestjes gaan, en ik luisterde toen bijna non stop naar Landser en Stahlgewitter.
Herinner me dat nog goed. Was zelf 15-16 jaar in die tijd.

En dan heb je de andere kant en dat waren skaters
pi_174411560
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 03:22 schreef Mutiilation het volgende:

[..]

Duizenden jaren hebben in Nederland blanken gewoond. Sinds 50 jaar zitten hier kleurlingen en het is 1 grote kankerzooi. Mijn familie heeft voor dit land gevochten.
Wel jammer dat je familie ervoor heeft gevochten terwijl jij de geschiedenis ervan niet lijkt te kennen.

Is al dat vechten voor niks geweest, behalve blinde haat.
wooblabalurg
pi_174411733
Neonazi gespot.

TS je bent echt heel erg!
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  Beste debater 2022 zaterdag 14 oktober 2017 @ 21:50:24 #82
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_174422047
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:48 schreef Mutiilation het volgende:
Ik erger me hier mateloos aan.

Heb op een school gezeten met ongeveer de helft allochtonen. Ik was altijd het pispaaltje. Kwam uit de grote stad (net als mijn allochtone klasgenoten). De Hollanders kwamen van het platteland. Als de allochtonen mij aanvielen met 10 man bleven alle Hollanders aan de zijlijn kijken. Tientallen vechtpartijen meegemaakt. Uiteindelijk heb ik van die school af moeten gaan omdat de situatie onhoudbaar was.

Ben in 2005 in de rechts-radicale wereld beland (na mijn schoolperiode). Heb me voorgenomen om me nooit, maar dan ook nooit meer te laten beledigen door welke allochtoon dan ook.

Waar is die Germaanse vechtersmentaliteit gebleven. Begin jaren '40 20.000 Nederlanders die aan de zijde van de Waffen-SS hebben gevochten. Deze generatie jongeren gaat geen enkele oorlog winnen.
Door een blanke laat je je nog wel gewoon beledigen?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 zaterdag 14 oktober 2017 @ 21:53:04 #83
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_174422099
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 21:32 schreef Mutiilation het volgende:

[..]

Moet je op straat tegen me zeggen (wat op wonderlijke wijze nooit gebeurt).

Zag in je posthistorie dat je joods bent dus dan weet ik genoeg.
:') :') :')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_174426321
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 05:53 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Christus te paard! Hoe dom kun je zijn. Da's acteur Conrad Veidt (in zijn rol van Gwymplaine). Getrouwd met een Joodse. Toen hij vlak voor de oorlog werd gevraagd of hij Joods was, loog hij: hij zei ja, om bij zijn vrouw te kunnen blijven - en hij wist dat het levensgevaarlijk was om Joods te zijn. Ze vluchtten naar de USA, waar Veidt in en na de oorlog contractueel bedong dat hij alleen een nazi wilde spelen als dat overduidelijk de bad guy was en dus niet de held zou zijn. Zoals in Casablanca.
Veidt speelde eerder al gewaagde rollen, o.a. een homoseksueel (in een tijd dat verboden was) en meermaals een zelfmoordenaar.
Ondanks het afgrijselijke afschrikwekkende uiterlijk is Gwymplaine een meelijwekkend slachtoffer in een romantische film, de good guy die het meisje krijgt.

Wat loop je met die anti-nazi-held te flirten?

*O* Conrad Veidt *O*

PS filmpje niet gekeken.
De uploader van het lied heeft dat plaatje erbij gezet. Ik heb geen idee wie het is en het interesseert me ook niks. Dit lied stond oorspronkelijk op "Balladen des nationalen Widerstandes Teil 3". Er is nooit een video van geweest of zoiets.
pi_174426322
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 11:15 schreef ems. het volgende:

[..]

Nuh. Ik denk dat jij en je bloedlijn weak zijn en dat je daarom met het vingertje wijst.
Je kan van alles denken. Dat de aarde vierkant is bijvoorbeeld. Misschien moet je niet zo veel denken over dingen waar je niks van weet.
pi_174426323
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 11:44 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Wel jammer dat je familie ervoor heeft gevochten terwijl jij de geschiedenis ervan niet lijkt te kennen.

Is al dat vechten voor niks geweest, behalve blinde haat.
Ik heb 50 romans over WO2 in mijn boekenkast staan. Ik denk dat ik zeer goed weet waar ik over praat. Weet ook mijn volledige familiegeschiedenis en wat iedereen heeft meegemaakt in WO2.
pi_174426325
Ik begin een beetje moe te worden van al die domme aannames. Ik ben dit, ik ben dat. FOK! is het enige forum waar ik telkens dit soort idiote berichten tegenkom. In de dagelijkse omgang heb ik zelden problemen met andere mensen.
  zondag 15 oktober 2017 @ 05:30:44 #88
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_174426384
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 04:11 schreef Mutiilation het volgende:

[..]

De uploader van het lied heeft dat plaatje erbij gezet. Ik heb geen idee wie het is en het interesseert me ook niks. Dit lied stond oorspronkelijk op "Balladen des nationalen Widerstandes Teil 3". Er is nooit een video van geweest of zoiets.
Het bewijst hoe ontiegelijk dom de mensen zijn met wie je omgaat.
Dat hele gedweep met de Duitse cultuur en dan een van de bekendste acteurs van vooroorlogs Duitsland niet kennen :')

Dit is een van de voorbeelden van domheid, ik kom het vaker tegen. Vaak ook taalblunders als ze proberen Duits te schrijven ("Sig heil").
Er zitten enkele intelligente mensen in de extreem-rechtse hoek (dwz mensen die hoog opgeleid zijn en weinig blunderen en kennelijk hun feiten goed op een rijtje hebben), maar dat zijn eerder de leiders waar het domme volk blind achteraan loopt. Metaforisch dan, want de intelligente leiders zie je niet marcheren in demonstraties, die zorgen dat ze buiten schot blijven en op het randje van legaal blijven opereren waar het domme volk er blind overheen gaat.
  zondag 15 oktober 2017 @ 05:33:13 #89
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_174426387
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 04:16 schreef Mutiilation het volgende:
Ik begin een beetje moe te worden van al die domme aannames. Ik ben dit, ik ben dat. FOK! is het enige forum waar ik telkens dit soort idiote berichten tegenkom. In de dagelijkse omgang heb ik zelden problemen met andere mensen.
Wat er misschien mee te maken heeft dat er vanalles en iedereen op Fok! komt en je offline in een kring van gelijkgezinden blijft hangen. Dat er hier Joden komen terwijl die irl ver uit je buurt blijven.
  zondag 15 oktober 2017 @ 05:34:39 #90
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_174426389
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 04:13 schreef Mutiilation het volgende:

[..]

Ik heb 50 romans over WO2 in mijn boekenkast staan. Ik denk dat ik zeer goed weet waar ik over praat. Weet ook mijn volledige familiegeschiedenis en wat iedereen heeft meegemaakt in WO2.
Romans zijn fictie.
  zondag 15 oktober 2017 @ 07:50:08 #91
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_174426553
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:43 schreef Mutiilation het volgende:

[..]

Die blanken waren landverraders. Allemaal van die lieden die vandaag de dag GroenLinks stemmen. Ik kots op dat soort mensen.

Ik steun de NVU al sinds 2005.
Nagenoeg alle blanken op jouw school van toen zijn vandaag de dag GL-stemmers geworden?

Klinkt geloofwaardig :')
Krekker is de bom!
pi_174431874
De Tweede Wereldoorlog was een perfect excuus voor de globalistische massa-immigratie industrie die in de decennia daarna is opgezet.

Dus mede dankzij Hitler hebben we hier zoveel buitenlanders.

Kom er maar in, Alanis
pi_174443890
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2017 05:34 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Romans zijn fictie.
Heb zo'n 110 boeken waarvan 50 romans. Rest zijn geschiedenisboeken (Herinneringen geschreven door Albert Speer, analyses over Mein Kampf, De Ondergang van Joachim Fest, boeken met interviews van voormalig SS'ers).

Moet zeggen dat romans ook een realistisch beeld kunnen schetsen van de situatie toentertijd (bijvoorbeeld de 08.15 trilogie van Hans Helmut Kirst, zelf een veteraan geweest).
pi_174443905
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2017 05:30 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Het bewijst hoe ontiegelijk dom de mensen zijn met wie je omgaat.
Dat hele gedweep met de Duitse cultuur en dan een van de bekendste acteurs van vooroorlogs Duitsland niet kennen :')

Dit is een van de voorbeelden van domheid, ik kom het vaker tegen. Vaak ook taalblunders als ze proberen Duits te schrijven ("Sig heil").
Er zitten enkele intelligente mensen in de extreem-rechtse hoek (dwz mensen die hoog opgeleid zijn en weinig blunderen en kennelijk hun feiten goed op een rijtje hebben), maar dat zijn eerder de leiders waar het domme volk blind achteraan loopt. Metaforisch dan, want de intelligente leiders zie je niet marcheren in demonstraties, die zorgen dat ze buiten schot blijven en op het randje van legaal blijven opereren waar het domme volk er blind overheen gaat.
Je zoekt te veel achter een simpel plaatje. Die uploader gebruikt dat bij al zijn video's. Heeft verder niks te betekenen. Nogmaals, er is nooit een officiële video bij het lied gemaakt. Ik post hem omdat ik het lied prachtig vind.
pi_174443923
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 04:16 schreef Mutiilation het volgende:
Ik begin een beetje moe te worden van al die domme aannames. Ik ben dit, ik ben dat. FOK! is het enige forum waar ik telkens dit soort idiote berichten tegenkom. In de dagelijkse omgang heb ik zelden problemen met andere mensen.
Irl durven mensen dingen niet te zeggen, denken ze t enkel :P
pi_174443924
Het is niet eens dat ik vreemdelingen haat. Heb net een uur mijn Iraanse buurman op bezoek gehad waar ik het zeer goed mee kan vinden.

Waar ik dan wel weer pissig om kan worden is dat mijn nieuwe directe buurman voorrang heeft gekregen voor Nederlandse woningzoekenden. Ondanks dat die nieuwe buurman enorm aardig is. Het is niet eens zijn schuld maar de schuld van het systeem.
pi_174444026
Voor mij is het een bizar idee om voor iemand op te komen vanwege zijn huidskleur. Als ik bijvoorbeeld een neger met een blanke zie vechten zal ik eerst de situatie analyseren en kijken wie er aan de juiste kant staat, en dan afhankelijk daarvan de neger of de blanke helemaal in elkaar trimmen.
standaarddrinker
  maandag 16 oktober 2017 @ 04:36:25 #98
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_174444636
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 00:51 schreef DrDentz het volgende:
Voor mij is het een bizar idee om voor iemand op te komen vanwege zijn huidskleur. Als ik bijvoorbeeld een neger met een blanke zie vechten zal ik eerst de situatie analyseren en kijken wie er aan de juiste kant staat, en dan afhankelijk daarvan de neger of de blanke helemaal in elkaar trimmen.
Ik dacht dat je zou zeggen: "en kijken wie er aan het winnen is" :P
Krekker is de bom!
  maandag 16 oktober 2017 @ 04:53:05 #99
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_174444649
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 00:39 schreef Mutiilation het volgende:
Het is niet eens dat ik vreemdelingen haat. Heb net een uur mijn Iraanse buurman op bezoek gehad waar ik het zeer goed mee kan vinden.

Waar ik dan wel weer pissig om kan worden is dat mijn nieuwe directe buurman voorrang heeft gekregen voor Nederlandse woningzoekenden. Ondanks dat die nieuwe buurman enorm aardig is. Het is niet eens zijn schuld maar de schuld van het systeem.
Maar je zou ze wel allemaal willen deporteren en/of afmaken als deporteren geen optie is? Of dat niet per se?
Krekker is de bom!
  Moderator maandag 16 oktober 2017 @ 04:55:13 #100
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_174444652
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:48 schreef Mutiilation het volgende:
Waar is die Germaanse vechtersmentaliteit gebleven. Begin jaren '40 20.000 Nederlanders die aan de zijde van de Waffen-SS hebben gevochten.
daar kwam ook niet echt iemand voor op toen ze terugkwamen hoor

maar ik denk dat jij gewoon matige vrienden hebt, dat moet je niet op alle Hollanders projecteren ... dat soort generalisaties zijn nooit handig namelijk

quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 04:16 schreef Mutiilation het volgende:
In de dagelijkse omgang heb ik zelden problemen met andere mensen.
behalve als ze je in elkaar slaan?

[ Bericht 25% gewijzigd door sp3c op 16-10-2017 05:05:48 ]
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')